Meille sattui vahinko, kovista yrityksistä huolimatta.. Eli chow chow kokoinen uros pääsi astumaan meidän corgi nartun, eikä heitä enää irti saanut toisistaan :/ Jos narttu nyt tuli tiineeksi, onko mitään mahdollisuuksia että pennut kasvaisi normaalisti ja syntyisivät terveinä, ja emo ja pennut voisi hyvin?Vai onko keskeytys ainoa vaihtoehto? Entä onko ultra turvallinen ja näkeekö siitä kuinka varmasti pentujen määrän ja koon? Eman terveys toki tärkeintä nyt. :/
Asiallisiavastauksia toivon, tämä oli täys vahinko mitä ei olisi saanut päästä tapahtumaan..
Onko tällä mahd.pentueella mahdollisuuksia selvitä
huoli17
1
116
Vastaukset
- huoli17
Lisäyksenä että uros ei kovin korkea, mutta sellainen roteva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991