Moikka!
Olen harkinnut silmien laserleikkausta Liettuassa. Kuulemani mukaan taso on korkea ja hinta näyttäsisi olevan alhainen. Onko kenelläkään täällä kokemusta silmien laserleikkauksesta Liettuassa? Menikö kaikki hyvin?
Silmäleikkaus
8
2211
Vastaukset
- HalapaaOn
Kazakstanissa on vielä kympin halvempaa, antavat mustat lasitkin kaupan päälle.
- Anonyymi
Nykyään saa myös valkoisen kepin.
- arska_e
Minun Virolainen työmies kävi ennen joulua liettuassa leikkauttamassa, oli tosi hyvin onnistunut leikkaus. Hinta vähän toistatonnia .piti sisällän majoitukset ja tarkastukset. Aion mennä myös itse sinne.
- maksat.pimeenä.3euroa
Maksaisit normaalin TESSIN mukaisen palkan työntekijällesi, niin hänkin voisi maksaa veronsa kunniallisesti ja olisi päässyt oikeaan silmälääkäriin Suomessa.
- Anonyymi
Voisitko antaa tiedot klinikasta joka suorittaa laserleikkauksia Liettuassa?
- Anonyymi
Nykyään Suomessakin melkein samat hinnat. Silmät on kuitenkin silmät. Tekisin operaation ennemmin täällä.
Onko kukaan käynyt http://silmaleikkaus.com ssa? Siellä ihan kiva hinnasto.- Anonyymi
Kyllä silmät osataan puhkaista kuntoon liettuassa, ei epäilystäkään.
- Anonyymi
valitettavasti silmäleikkaus teho kestää vain 10v enimmillään likinäkö palautuu silmiin ehkä jo nooeamminkin , teetin 2011 läppäleikkauksen Medilaserin , kehuivat etten tarvii enää laseja mutta kyllä nyt jo piti hankkia kaukolasit jotta nään nimikyltit kaukaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058