Moikka!
Olen harkinnut silmien laserleikkausta Liettuassa. Kuulemani mukaan taso on korkea ja hinta näyttäsisi olevan alhainen. Onko kenelläkään täällä kokemusta silmien laserleikkauksesta Liettuassa? Menikö kaikki hyvin?
Silmäleikkaus
8
2411
Vastaukset
- HalapaaOn
Kazakstanissa on vielä kympin halvempaa, antavat mustat lasitkin kaupan päälle.
- Anonyymi
Nykyään saa myös valkoisen kepin.
- arska_e
Minun Virolainen työmies kävi ennen joulua liettuassa leikkauttamassa, oli tosi hyvin onnistunut leikkaus. Hinta vähän toistatonnia .piti sisällän majoitukset ja tarkastukset. Aion mennä myös itse sinne.
- maksat.pimeenä.3euroa
Maksaisit normaalin TESSIN mukaisen palkan työntekijällesi, niin hänkin voisi maksaa veronsa kunniallisesti ja olisi päässyt oikeaan silmälääkäriin Suomessa.
- Anonyymi
Voisitko antaa tiedot klinikasta joka suorittaa laserleikkauksia Liettuassa?
- Anonyymi
Nykyään Suomessakin melkein samat hinnat. Silmät on kuitenkin silmät. Tekisin operaation ennemmin täällä.
Onko kukaan käynyt http://silmaleikkaus.com ssa? Siellä ihan kiva hinnasto.- Anonyymi
Kyllä silmät osataan puhkaista kuntoon liettuassa, ei epäilystäkään.
- Anonyymi
valitettavasti silmäleikkaus teho kestää vain 10v enimmillään likinäkö palautuu silmiin ehkä jo nooeamminkin , teetin 2011 läppäleikkauksen Medilaserin , kehuivat etten tarvii enää laseja mutta kyllä nyt jo piti hankkia kaukolasit jotta nään nimikyltit kaukaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512