Moikka!
Olen harkinnut silmien laserleikkausta Liettuassa. Kuulemani mukaan taso on korkea ja hinta näyttäsisi olevan alhainen. Onko kenelläkään täällä kokemusta silmien laserleikkauksesta Liettuassa? Menikö kaikki hyvin?
Silmäleikkaus
8
2244
Vastaukset
- HalapaaOn
Kazakstanissa on vielä kympin halvempaa, antavat mustat lasitkin kaupan päälle.
- Anonyymi
Nykyään saa myös valkoisen kepin.
- arska_e
Minun Virolainen työmies kävi ennen joulua liettuassa leikkauttamassa, oli tosi hyvin onnistunut leikkaus. Hinta vähän toistatonnia .piti sisällän majoitukset ja tarkastukset. Aion mennä myös itse sinne.
- maksat.pimeenä.3euroa
Maksaisit normaalin TESSIN mukaisen palkan työntekijällesi, niin hänkin voisi maksaa veronsa kunniallisesti ja olisi päässyt oikeaan silmälääkäriin Suomessa.
- Anonyymi
Voisitko antaa tiedot klinikasta joka suorittaa laserleikkauksia Liettuassa?
- Anonyymi
Nykyään Suomessakin melkein samat hinnat. Silmät on kuitenkin silmät. Tekisin operaation ennemmin täällä.
Onko kukaan käynyt http://silmaleikkaus.com ssa? Siellä ihan kiva hinnasto.- Anonyymi
Kyllä silmät osataan puhkaista kuntoon liettuassa, ei epäilystäkään.
- Anonyymi
valitettavasti silmäleikkaus teho kestää vain 10v enimmillään likinäkö palautuu silmiin ehkä jo nooeamminkin , teetin 2011 läppäleikkauksen Medilaserin , kehuivat etten tarvii enää laseja mutta kyllä nyt jo piti hankkia kaukolasit jotta nään nimikyltit kaukaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106