Moikka!
Olen harkinnut silmien laserleikkausta Liettuassa. Kuulemani mukaan taso on korkea ja hinta näyttäsisi olevan alhainen. Onko kenelläkään täällä kokemusta silmien laserleikkauksesta Liettuassa? Menikö kaikki hyvin?
Silmäleikkaus
8
2155
Vastaukset
- HalapaaOn
Kazakstanissa on vielä kympin halvempaa, antavat mustat lasitkin kaupan päälle.
- Anonyymi
Nykyään saa myös valkoisen kepin.
- arska_e
Minun Virolainen työmies kävi ennen joulua liettuassa leikkauttamassa, oli tosi hyvin onnistunut leikkaus. Hinta vähän toistatonnia .piti sisällän majoitukset ja tarkastukset. Aion mennä myös itse sinne.
- maksat.pimeenä.3euroa
Maksaisit normaalin TESSIN mukaisen palkan työntekijällesi, niin hänkin voisi maksaa veronsa kunniallisesti ja olisi päässyt oikeaan silmälääkäriin Suomessa.
- Anonyymi
Voisitko antaa tiedot klinikasta joka suorittaa laserleikkauksia Liettuassa?
- Anonyymi
Nykyään Suomessakin melkein samat hinnat. Silmät on kuitenkin silmät. Tekisin operaation ennemmin täällä.
Onko kukaan käynyt http://silmaleikkaus.com ssa? Siellä ihan kiva hinnasto.- Anonyymi
Kyllä silmät osataan puhkaista kuntoon liettuassa, ei epäilystäkään.
- Anonyymi
valitettavasti silmäleikkaus teho kestää vain 10v enimmillään likinäkö palautuu silmiin ehkä jo nooeamminkin , teetin 2011 läppäleikkauksen Medilaserin , kehuivat etten tarvii enää laseja mutta kyllä nyt jo piti hankkia kaukolasit jotta nään nimikyltit kaukaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030