Ystävä yksinäisille

Hei!

Täällä kirjoittelee sosiaalisten tilanteiden peloista kärsivä nuorehko nainen (31v.) Olen tässä pitkään miettinyt asioita ja todennut, että haluan olla ystävä samankaltaisille ihmisille, koska olen itse yksinäinen. Minulla on aikaa uusille ihmisille, kaikenikäisille ja -kokoisille. Jos sinä kaipaat ystävää, laita viestiä, täällä toinen yksinäinen. Voidaan kirjoitella, soitella ja nähdä :) Olen myötätuntoinen tyyppi, koska olen itsekin kokenut elämässä kovia.

[email protected]

5

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnen.apila

Mistäpäin suomea?

• Anxiety247

Nostetaan. Minäkin haluaisin tietää mistäpäin Suomea aloittaja on.

• Moikka!

Olen ollut reissaamassa hetken ja palaan nyt lokauun alussa Suomeen, täytyy etsiä työtä ja sunto. Mieluusti muuttaisin jonnekin korpeen mutta voi olla että pk-seudulle joudun muuttamaan :)

• hippzasz

tervetuloa korpeen. olen kotiasteetikko.

• Hei, minäkin olin aikoinaan vuosia ulkomailla töissä. Suomeen palaaminen ei ollut helppoa. Aluksi jo luulin, että olin pudonnut tämän yhteiskunnan kyydistä lopullisesti, ja se aiheutti ahdistusta. Vähitellen kuitenkin pääsin takaisin kärryille.

Kyllä asiaa auttaa, jos löydät muutamia hyviä ystäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      12
      1365
    2. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      1220
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      385
      1183
    4. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      100
      873
    5. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      13
      801
    6. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      113
      770
    7. Miltä kaivattusi näyttää?

Mitä vikoja? jne
      Ikävä
      34
      712
    8. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      710
    9. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      372
      702
    10. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      224
      677
    Aihe