Lisäansioita etsinnässä

Syystuuli40

Hei. Nelikymppinen Pohjois-Savosta oleva nainen etsii lisäansioita pikaisesti. [email protected]

6

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ene2016

      laitoin mailia sinulle

    • Meri-PXC-alusasut

      Moi Tummakutri!

      Alusasujen myynti voisi hyvinkin sopia Sinulle lisäansion lähteeksi. Olen myynyt näitä PXC rintaliivejä jo 2 vuotta ja saanut rutkasti tyytyväisiä asiakkaita.

      Tämä työ antaa Sinulle vapauden tehdä töitä oman kalenterisi ja elämäntilanteesi mukaan. Haluatko lisäansiota 20% 30% tai 40%? Minä autan Sinua.

      Saat aloituspakkauksen puoleen hintaan 695€ (norm. 1600€). Voit maksaa sen kolmessa osassa, jolloin maksuaika on 90 päivää.

      Tämän työn myötä alusvaatekaappisi alkaa päivittyä - sieltä löytyy pelkästään istuvia liivejä!

      Tuotteita voit katsella osoitteessa
      www.pxc.fi

      Ota yhteyttä, nyt on oikea hetki aloittaa!

      Meri
      040 705 3547

    • AvonAvon

      HALUATKO TIENATA YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA ENNEN JOULUA? MYÖS LUOKAT teillä on mahdollisuus tienata rahaa leirikouluihin ymps. myymällä Avonin tuotepaketteja!
      Helpoin tapa tienata rahaa esim. joululahjoihin on liittymällä Avonilaiseksi.
      Mitä siis käytännössä tapahtuu?
      * Otat Avonille maksuttomat tunnukset, jotka eivät velvoita sinua mihinkään pakkotilauksiin. Tilaat silloin kun haluat.
      * Näytät kuvastoa kavereille: sukulaisille tai työkavereille ja jo näin tienaat itsellesi extra rahaa
      * Saat ostaa tuotteita vain itsellesi halutessasi
      * Yli 50e tilauksesta, saat -15% alennusta!
      * Yli 80e tilauksesta 25% alennusta!
      * Saat tilata 1e lahjasetin, kun ensimmäinen tilaus yli 50e, sekä saat 20e.llä tilata upean ison meikkilaukun tuotteineen
      * Voit tilata uutuustuotteita edullisemmin ennakkoon
      * Pääset osallistumaan lahja/palkinto-ohjelmiin, miltäs kuulostaisi matka Puolaan?
      * Pääset halutessasi mukaan erilaisiin koulutuksiin ja tapahtumiin omalta kotisohvaltasi
      * Saat tuotteet Postitse tai kotiinkuljetuksella, jonka jälkeen jaat tavarat oikeille henkilöille. Tuttavasi maksavat sinulle. Sinä maksat laskun Avonille, jolloin sinulle jäi rahaa, joka on heti käytössäsi.
      Mikä olisi helpompaa ja kivempaa tapaa ansaita rahaa kun myydä jo itsestään myyviä tuotteita, joita kaikki käyttävät?(shampoot, suihkugeelit, käsisaippuat, rasvat ja kosmetiikka)
      Tunnuksien ottaminen ei sido sinua MIHINKÄÄN ja voit koska tahansa lopettaa.
      Huomaathan, että olet 18-vuotias. Jos kyseessä luokka, joka myy aikuinen täytyy olla se jolla on tunnukset.
      Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerron lisää.
      Tunnukset saat laittamalla viestiä [email protected]

    • HyvinvointiaSinulle

      Hei,
      Tarjoan mahdollisuutta työllistää itse itsensä 59-vuotta vanhassa yrityksessä jolla toimintaa yli 55 maassa.

      Ota vastuu hyvinvoinnistasi ja ryhdy parantamaan henkilökohtaista tulotasoasi huipputuotteilla.

      Mahdollisuus myös verkkokauppaan jonka saat itsellesi hyvin pienellä rahallisella panostuksella emoyhtiöltä.

      http://coldenstore.suomalainenverkkokauppa.fi

    • panna_suuhun

      Hassua. Minä olen jo hetken kulkenut olkkarin ja keittiön väliä ja etsinyt jotain suuhun pantavaa.

    • hanson81

      Kiinnostaako chat-moderaattorin työ? Saat itse valita työaikasi, palkka viikoittain tai kuukausittain. Työ tehdään kotoa käsin.

      Jos kiinnostuit, ota yhteyttä :)

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe