Hei!
Olemme tyttöystäväni kanssa haaveilleet lapsesta jo pidemmän aikaa ja päätimme tulla kysymään jos täällä olisi halukkaita siittiöiden luovuttajia. Olemme kuitenkin erittäin tarkkoja siitä, että kuka olisi luovuttaja ja siksi vaadimmekin tutustumista luovuttajaan.
Asumme Jyväskylässä, olemme täysi-ikäisiä ja minä etsin töitä. Tyttöystäväni jäisi lapsen kanssa kotiin mutta etsii pikkuhommia kuten toisten lasten hoitoa tai eläintenhoitoa. Meidän on tarkoitus mennä naimisiin ehkä hieman lapsen syntymän jälkeen. Seurustelumme on vakaalla pohjalla, olemme seurustelleet hieman yli vuoden. Asuntomme on kaksio, jossa oma sauna ja pieni oma piha (rivitalo). Rauhallinen ja kiva alue jossa lapsia myös naapurustossa.
Emme halua luovuttajaa osaksi lapsen elämää. Toista luovutuskertaa mietimme jos kaikki menee hyvin ensimmäisenkin kohdalla. Luovuttajalla ei saisi olla mielellään vakavia periytyviä sairauksia eikä sukupuolitauteja. Ei päihderiippuvuuksia eikä vakavia mielenterveydellisiä ongelmia. Luovuttajan tulisi löytyä mielellään Keski-Suomesta, mutta hyvän luovuttajan löytyessä kauempaakin sopii. Pieni korvaus voidaan maksaa, mutta mielellään ilmainen luovutus. Tämä tehtäisiin "muumimukimenetelmällä".
Odotamme yhteydenottoja vain aidosti asiasta tietäviltä, ja toivomme että luovuttaja haluaisi auttaa eikä vain "rahastaa" tilanteestamme.
Sähköposti: [email protected]
Naisparille siittiöiden luovuttaja
5
845
Vastaukset
- Memefly
Hei! Itse suosittelisin Elite Klinik:iä. Täyttävät ehtonne täydellisesti,mikäli ette tätä kautta löydä luovuttajaa. Flybe:llä tai julkisilla pääsette edullisesti paikan päälle :)
Luovutus kerrankin hinta on tasoonsa nähden edukas. Itse olin tuolla hoidossa ja sain korkea tasoista palvelua,plussan kera. - pyhjapah
Hah. Työttömiä perseaukisia ihmisiä mitättömässä kömmänässä ja haaveillaan vielä lapsistakin. Kaikkea sitä näkee ja kuulee. Ei taida olla ihan elämän reliteetit hallussa mokomilla.
- Lorenzo007
Hei totta kamataisi harkita tota homaa oikeesa järjetyksessä
Eka työ sitten naimisiin ja sitten lapsi
Voin antaa autavan käden
Mooikka PS John - Naisen.aivot
Jos pidätte homosuhdetta normaalina, niin tehkää se kersanne keskenänne, senhän pitäisi onnistua, vai.
- pitäävalitajoukkue
Lapsesta tulee koulukiusattu ja saa kärsiä koko lapsuusajan, sekä vääränlaisen käsityksen elämästä muutenkin. Se on vähän kuin tietoista kieroon kasvattamista, kuten uskovaisillakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139