Naisparille siittiöiden luovuttaja

Naisparilleluovuttaja

Hei!

Olemme tyttöystäväni kanssa haaveilleet lapsesta jo pidemmän aikaa ja päätimme tulla kysymään jos täällä olisi halukkaita siittiöiden luovuttajia. Olemme kuitenkin erittäin tarkkoja siitä, että kuka olisi luovuttaja ja siksi vaadimmekin tutustumista luovuttajaan.

Asumme Jyväskylässä, olemme täysi-ikäisiä ja minä etsin töitä. Tyttöystäväni jäisi lapsen kanssa kotiin mutta etsii pikkuhommia kuten toisten lasten hoitoa tai eläintenhoitoa. Meidän on tarkoitus mennä naimisiin ehkä hieman lapsen syntymän jälkeen. Seurustelumme on vakaalla pohjalla, olemme seurustelleet hieman yli vuoden. Asuntomme on kaksio, jossa oma sauna ja pieni oma piha (rivitalo). Rauhallinen ja kiva alue jossa lapsia myös naapurustossa.

Emme halua luovuttajaa osaksi lapsen elämää. Toista luovutuskertaa mietimme jos kaikki menee hyvin ensimmäisenkin kohdalla. Luovuttajalla ei saisi olla mielellään vakavia periytyviä sairauksia eikä sukupuolitauteja. Ei päihderiippuvuuksia eikä vakavia mielenterveydellisiä ongelmia. Luovuttajan tulisi löytyä mielellään Keski-Suomesta, mutta hyvän luovuttajan löytyessä kauempaakin sopii. Pieni korvaus voidaan maksaa, mutta mielellään ilmainen luovutus. Tämä tehtäisiin "muumimukimenetelmällä".

Odotamme yhteydenottoja vain aidosti asiasta tietäviltä, ja toivomme että luovuttaja haluaisi auttaa eikä vain "rahastaa" tilanteestamme.

Sähköposti: [email protected]

5

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memefly

Hei! Itse suosittelisin Elite Klinik:iä. Täyttävät ehtonne täydellisesti,mikäli ette tätä kautta löydä luovuttajaa. Flybe:llä tai julkisilla pääsette edullisesti paikan päälle :)
      Luovutus kerrankin hinta on tasoonsa nähden edukas. Itse olin tuolla hoidossa ja sain korkea tasoista palvelua,plussan kera.

• pyhjapah

Hah. Työttömiä perseaukisia ihmisiä mitättömässä kömmänässä ja haaveillaan vielä lapsistakin. Kaikkea sitä näkee ja kuulee. Ei taida olla ihan elämän reliteetit hallussa mokomilla.

• Lorenzo007

Hei totta kamataisi harkita tota homaa oikeesa järjetyksessä
      Eka työ sitten naimisiin ja sitten lapsi
      Voin antaa autavan käden
      Mooikka PS John

• Naisen.aivot

Jos pidätte homosuhdetta normaalina, niin tehkää se kersanne keskenänne, senhän pitäisi onnistua, vai.

• pitäävalitajoukkue

Lapsesta tulee koulukiusattu ja saa kärsiä koko lapsuusajan, sekä vääränlaisen käsityksen elämästä muutenkin. Se on vähän kuin tietoista kieroon kasvattamista, kuten uskovaisillakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4517
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1298
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      931
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe