Paljonko painoindeksin pitää olla että voi aloittaa hormonihoidon?
Paino nyt 104kg ja pituus 160cm ja painoindeksi 40,6
Entä jos saisi estrogeenin laastarina niin paljonko silloin pitää painoindeksin olla?
Paljonko pitää laihduttaa?
Painoindeksi hormoneiden aloitukseen
5
413
Vastaukset
- jkugyhnjkbuf
Eipä kai painoindeksi rajoita hormoonihoitoa, eikä ainakaan laastaria käytettäessä.
Mutta laihduttaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt koska leikkaukseen on senverran tiukka painoindeksiraja että laihduttamisessa on töitä runsaasti. - Anonyymi
Siis 160 cm transnainen? Aika tuuri käynyt pituuden suhteen :D
- Anonyymi
Kateus heräsi kyllä heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus heräsi kyllä heti!
Itsekin kadehdin transmieskaveriani, joka on yli 180 cm :D Ja itse olisin juuri tuon 160 cm, mutta harmittavasti olen ftm ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin kadehdin transmieskaveriani, joka on yli 180 cm :D Ja itse olisin juuri tuon 160 cm, mutta harmittavasti olen ftm ...
Ja tietysti hän on myös tajuttoman komea ja miehekäs muutenkin, huh, tasan ei käy onnen lahjat, ite tässä kaljamahoineni... :D
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076