Paljonko painoindeksin pitää olla että voi aloittaa hormonihoidon?
Paino nyt 104kg ja pituus 160cm ja painoindeksi 40,6
Entä jos saisi estrogeenin laastarina niin paljonko silloin pitää painoindeksin olla?
Paljonko pitää laihduttaa?
Painoindeksi hormoneiden aloitukseen
5
505
Vastaukset 5
- jkugyhnjkbuf
Eipä kai painoindeksi rajoita hormoonihoitoa, eikä ainakaan laastaria käytettäessä.
Mutta laihduttaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt koska leikkaukseen on senverran tiukka painoindeksiraja että laihduttamisessa on töitä runsaasti. - Anonyymi
Siis 160 cm transnainen? Aika tuuri käynyt pituuden suhteen :D
- Anonyymi
Kateus heräsi kyllä heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus heräsi kyllä heti!
Itsekin kadehdin transmieskaveriani, joka on yli 180 cm :D Ja itse olisin juuri tuon 160 cm, mutta harmittavasti olen ftm ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin kadehdin transmieskaveriani, joka on yli 180 cm :D Ja itse olisin juuri tuon 160 cm, mutta harmittavasti olen ftm ...
Ja tietysti hän on myös tajuttoman komea ja miehekäs muutenkin, huh, tasan ei käy onnen lahjat, ite tässä kaljamahoineni... :D
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492453- 761038
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121956
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73793- 71611
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90571Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36488