Voiko ystävyys jatkua vielä säätämisen jälkeen?

Aivansekaisin

Itselläni on nyt tosi haastava tilanne ystäväni kanssa. Pari vuotta sitten ajauduttiin yksi baari-ilta kännipäissämme suutelemaan. Välit on sen jälkeen ollut oudot, kumpikaan ei pysty katsomaan toisiaan silmiin. Ilmassa on sellasta outoa kipinää että en voi luvata mitä tapahtuisi jos jäätäisiin hetkeksi kahdestaan. Molemmat selvästi haluaisi toista hulluna, mutta ei pysty vaan tekemään mitään.

Viime viikonloppuna löin välit poikki, kun tuntui että ainut keino pitää haluni kurissa on olla näkemättä häntä. Nyt hän kuitenkin tuli itkemään perääni. En haluaisi mitään muuta kuin meidän ystävyyden samanlaiseksi kuin ennen tätä säätöä ja liikoja tunteita..

Onko kellään kokemusta voiko ystävyys toimia vielä jos pelissä on ollut muutakin? Vai pitäisikö vaan sanoa lopullisesti hyvästit.

5

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi_

      Miksi et haluasi jotain muutakin, jos tunteet ovat noin vahvoja?

      • Aivansekaisin

        Koska se vaan ei ole vaihtoehto. Se olisi niin monella tapaa niin väärin, että en usko että pystyisin siihen. En edes tajua miksi haluan häntä, mutta hänen lähellään on vaan niin hyvä olla. Tunteet on vahvoja, mutta järjellä ajateltuna tiedän että en pysty muuhun kuin ystävyyteen. Esim tuosta suuteluepisodista sain kyllä sellasen morkkiksen että tuntuu että se ei ole vieläkään ohi. Olemme aina olleet todella fyysisiä ystävyydessämme, ennen halailtiin paljon ja oltiin lähekkäin. Haluaisin sen takaisin, mutta en tiedä onko se mahdollista enää. Tuntuu vaan niin julmalta heittää ystävyys romukoppaan sen takia että välittää toisesta liikaa..!!
        Mutta en tiedä mitä muutakaan tässä tilanteessa tekisin, kun kaikki tunteet, niin hyvät kuin pahat on niin sekavia ja tuntuvat vuorenkokoisilta.


      • Miksi_

        Surullista :( Kuuntele sydäntäsi, uskon että löydät sieltä vastauksen.


    • Aivansekaisin

      Niinhän siinä sitten kävi, että koitettiin puhua välimme selväksi, mutta jotenkin päädyimme taas suutelemaan. Molemmilla on selvästi vahvat tunteet. Toinen osapuoli olisi valmis yrittämään jotain, itse en tiedä pystynkö. Tunne sanoo kyllä ja järki taas ei. En oo ikinä ollut näin solmussa tunteideni kanssa.

    • elämäntrapetsilla

      Seksi ja ystävyys on vaikea taitolaji, joku onnistuu toinen ei. Minä petin sekkakumppania exän kanssa joka on myös hyvä ystäväni, hyvä ettei menny ystävyys ja seurustelusuhde samalla. Omalta kohdaltaniopin ainakin jotain mitä ei pidä tehdä, jos ei sitten halua kauniit ja rohkeat sarjaan.

      Minulle kävi sillee hyvin että mitään ei jäänyt kenellekään hampaankoloon, olen edelleen yhdessä tämän ihanaisen kanssa ja ystävyys jatkuu exän kanssa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe