Tarvitsisin neuvoja, mihin leikkaukseen kannattaa mennä jos:
kauas Lähelle
s: -1.00 c: 0.25 s: 0.75 c: 0.25
s: -1.50 c: 0.50 s: 0.25 c: 0.50
Optikko sanoi, että kannattaa mennä linssileikkaukseen? Mutta, jos linssileikkaus on pysyvä eikä voida korjata enää leikkauksen jälkeen jos jotain menee vikaan, niin olisiko turvallisempi laserleikkaus?
Linssileikkaus vai Laserleikkaus?
4
807
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys on vanha, mutta: ei missään nimessä silmän sisäiseen linssileikkaukseen. Laser kohdistuu silmän pintaan, joten on turvallisempi vaihtoehto, eikä leikkauksessa tuhota silmän omaa tarkentavaa mykiötä. Tekomykiö ei toimi samoin vain tarkan näön alue on vain tietyllä alueella..
- Anonyymi
Linssileikkaus kannattaa siinä tapauksessa jos ikää jo yli 50v. Linssileikkaus on periaatteessa samanlainen kuin kaihileikkaus. Ja kaihi ei voi enää myöhemmin tulla akryylistä tai silikonista tehtyyn tekomykiöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linssileikkaus kannattaa siinä tapauksessa jos ikää jo yli 50v. Linssileikkaus on periaatteessa samanlainen kuin kaihileikkaus. Ja kaihi ei voi enää myöhemmin tulla akryylistä tai silikonista tehtyyn tekomykiöön.
Ei missään tapauksessa mykiön vaitoa ellei ole pakottava syy.
Minulle tehtiin ja olen katunut sitä mutta ei voi enää mitään. Luvattiin silmälaseista pääsemistä mutta ei niistä päässyt.
Nyt on toisessa silmässä huono näkö savumuodostelmia ja vääristymä. Suorassa viivassa on kunnon mutka ja sanottiin, että jälkikaihi.
Mulla ei ollut kaihia, kun kävin 5 kk ennen silmälääkärillä tarkistuttamassa näköni mutta mykiön vaihdon yhteydessä kirjattiin papereihin alkava kaihi. Tällä kirjauksella varmistettiin vastuun poisto epäonnistumisesta.
Toimenpide maksoi 2600,00 € ja jos menisin korjauttamaan tuon toisen silmän maksaisi se 500 100 €. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään tapauksessa mykiön vaitoa ellei ole pakottava syy.
Minulle tehtiin ja olen katunut sitä mutta ei voi enää mitään. Luvattiin silmälaseista pääsemistä mutta ei niistä päässyt.
Nyt on toisessa silmässä huono näkö savumuodostelmia ja vääristymä. Suorassa viivassa on kunnon mutka ja sanottiin, että jälkikaihi.
Mulla ei ollut kaihia, kun kävin 5 kk ennen silmälääkärillä tarkistuttamassa näköni mutta mykiön vaihdon yhteydessä kirjattiin papereihin alkava kaihi. Tällä kirjauksella varmistettiin vastuun poisto epäonnistumisesta.
Toimenpide maksoi 2600,00 € ja jos menisin korjauttamaan tuon toisen silmän maksaisi se 500 100 €.Sama täällä; papereissa oli kirjaus alkavasta kaihista, vaikka kaihia ei ollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1486781MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635893Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884539NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004456Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1604272Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941660- 4021556
- 821369
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301345Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411131