Voi voi voi, nyt on mahdollista, että menetämme hauskan koomikon, kun Yle Helsinki kertoi juuri, että Teemu Laajasalo tulee olemaan erittäin todennäköisesti Helsingin hiippakuunnan seuraava piispa. NYYYH!
Tämä on kamalaa!
6
317
Vastaukset
- hehehehee
Kyllä Helsingissä koomikoita piisaa. Kaikkihan siellä ovat koomikoita. Hauskuudesta en ole niinkään varma.
Koomikoilla on tärkeä yhteiskunnallinen tehtävä. Tämä ei liene epäselvää kenelläkään. Ajattele nyt Fingerporia ja Pertti Jarlaa. Hän tekee tärkeää työtä ja aivan vakavissaan. Eikä asu Helsingissä enää, vaan Porvoossa.
Eero Huovinen oli piispa ja Ihminen isolla iillä. Häntä ikävä.
Niin oli, mutta uskon, että Laajasalosta tulee myös hyvä piispa. Onhan hänkin teologian tohtori ja harvinaisen fiksu kaveri. Minulla tosin ei ole kirkon jäsenkorttia, mutta pappeja on suvussani aina ollut.
- Yks.nokkeluus
Hesarissa on tänä aamuna Karlssonin piirros jossa kaksi pappia: Se koomikko Laajasalo valittiin sitten piispaksi. Mitenköhän pelle pystyy hoitamaan tärkeää virkaa? Toinen roikottaa lehteä, jossa etusivulla Trump ja vastaa: sanopa muuta
Karlsson on minusta Kari Suomalaisen veroinen pilapiirtäjä. Hän oli aiemmin taloussivuilla, mutta siirtyi Karin tilalle ja taloussivujen pilapiirrokset lopetettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312883Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431491Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19941Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32909Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37807Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36773Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172762- 48679