PELTSIN LAMMELLA E-ASEHÄIRIKÖINTIÄ

kauankidutettu

Menin tänään istuskelemaan lammen rannalle . Ensin ihmettelin yhtä sorsaa, joka vauhdilla sukelsi uppeluksiin. Kun joutui nousemaan ylös, yritti heiluttaa siipiä ja nokalla saada pois jotakin häiritsevää. Huomasin muitakin. -Oli ihan tuttu näky Keskuspuiston lätäköltä sikäläisen e-ampujan kiusatessa lintuja.

Menin seisomaan rannalle talojen eteen ja tuijottelin ikkunoita. Kokeilin ampuuko minua. Ei ampunut. -Lähdin pois, ettei ainakaan läsnäoloni innostanut eläinrääkäykseen.

Riihimäki on todellinen vaino- ja rääkkäyskaupunki.

55

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylä-Hullu-

Haha paikallinen kylähullu taas vauhdissa :D

• poliittinen.ganstalkker

Se on se ganstalkkeri eikä mikään kylähullu. Muuten se olisi viety osastolle ajat sitten. Se peittelee tällä koohouksella todellista ganstalkkauksta, joka on oikea ja vakava asia eli poliittinen rikollisuus.

• stalkkerit.kuolee

Olen kanssasi samaa mieltä tälläiset stalkkerit saisi tappaa.

• Anonyymi00028
        stalkkerit.kuolee kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä tälläiset stalkkerit saisi tappaa.

Minulta kysyttiin, olenko ollut politiikassa mukana, kun vainoni muistuttaa poliittista vainoa. En ole ollut. Riihimäki oli ja on punainen paikkakunta, mitä en tiennyt. Jos olisin tiennyt, en olisi muuttanut tänne. - SIIS OVATKO KOMMUNISTIT VAINONNEET MINUA?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minulta kysyttiin, olenko ollut politiikassa mukana, kun vainoni muistuttaa poliittista vainoa. En ole ollut. Riihimäki oli ja on punainen paikkakunta, mitä en tiennyt. Jos olisin tiennyt, en olisi muuttanut tänne. - SIIS OVATKO KOMMUNISTIT VAINONNEET MINUA?

Yli kymmenen vuotta sitten minulle torilla telttaa pystyttänyt DEMARI kertoi, että on yksittäisiä demareita, jotka vainoavat minua, mutta koko puolue ei ole vainossa mukana.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta sitten minulle torilla telttaa pystyttänyt DEMARI kertoi, että on yksittäisiä demareita, jotka vainoavat minua, mutta koko puolue ei ole vainossa mukana.

saatetaan myös käyttää jotain henkilöä esittämään vainottua samalla tehden hulluja tekoja, eli siis lavastetaan esiintyy vainotun henkilönä , jne... on levitelty esim henkilötietoja julkisuuteen ja aiheutetaan seurantaa vainotulle tuolleen

2. katsokaa hakukoneesta ne taajuus-aseet ja sähköaseet

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

saatetaan myös käyttää jotain henkilöä esittämään vainottua samalla tehden hulluja tekoja, eli siis lavastetaan esiintyy vainotun henkilönä , jne... on levitelty esim henkilötietoja julkisuuteen ja aiheutetaan seurantaa vainotulle tuolleen

2. katsokaa hakukoneesta ne taajuus-aseet ja sähköaseet

Olen ollut kohde syntymästä alkaen (ellen sitten minua siitetty tarkoituksena saada käyttöön koe-eläin.) Olen sen verran erityistaåaus, että kannattaa selata vaikka KOKO SUOMI VAINOO -ketjua. Löytyy taaksepäin selaamalla Riihimäki ketjustakin.

Kun 40 vuotta sitten tulin Riihimäelle, täällä odotti valmiina kaksi vainoa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Olen ollut kohde syntymästä alkaen (ellen sitten minua siitetty tarkoituksena saada käyttöön koe-eläin.) Olen sen verran erityistaåaus, että kannattaa selata vaikka KOKO SUOMI VAINOO -ketjua. Löytyy taaksepäin selaamalla Riihimäki ketjustakin.

Kun 40 vuotta sitten tulin Riihimäelle, täällä odotti valmiina kaksi vainoa.

Taaksepäin selaamalla löytyy myös Häirintää makuuhuoneessa -ketju. Tarkoittaa e-häirintää.)

• feutori

Mä en oikee päässy tosta jutusta perille?

• Harasmenttiako

Siis toi sama henkilö näkee ja kokee jotain mitä muut eivät. Eikös se jo kerro paljon. Jotain elektroonista juttua, täh?

• ongelmainenn

mt ongelmat selittävät koko homman valitettavasti.

• kokoomusko
        ongelmainenn kirjoitti:

mt ongelmat selittävät koko homman valitettavasti.

Olikos se hoidossa jo jonkin tovin, mutta liian vähän aikaa, kun pulut ei päästä poistuneet. Valitettavasti.

• Harasmenttiako

Tuskinpa oli, kun toi sen naapurivaino ketju täyttyy samanlaisista seteistä. Varmaan illalla tulee taas tähän ketjuun jotain settiä, kunhan kerkee lukemaan taas näitä vastauksia.

• Anonyymi00029
        Harasmenttiako kirjoitti:

Tuskinpa oli, kun toi sen naapurivaino ketju täyttyy samanlaisista seteistä. Varmaan illalla tulee taas tähän ketjuun jotain settiä, kunhan kerkee lukemaan taas näitä vastauksia.

Kesäkuun alussa 2017 ilmaantui palstalle trolliketju, johon joka päivä oli julkaistu 2-3 joskus aikaisemmin muihin ketjuihin kirjoittamaani viestiä. Joskus vaikuttivat kopioiduilta, joskus pidemmän viestin tiivistelmältä. - Olin jo niin väsynyt, etten jaksanut välittää. - Heinäkuussa oli lomakäynnillä sairaalasta kotonani. Luin palstaa ja tätä trolliketjua ja kauhistuin. Silloin sinne oli kopioitu/"kopioitu" toukokuun viestejäni ja näin saatiin näyttämään, että olen kirjoittanut ne heinäkuussa. - Pääsin sairaalasta pois joskus heinäkuun lopussa. Vasta syyskuussa huomasin tämän trolliketjun, jossa oli jo 500 viestiä ja kommentointi suljettu/lopetettu. Järkytyin lukemastani. Olisikohan tämä se edellisessä viestissä mainittu naapurivainoketju. ( Siinä oli ihan sekopäistä tekstiä. ei minulta peräisin.)

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kesäkuun alussa 2017 ilmaantui palstalle trolliketju, johon joka päivä oli julkaistu 2-3 joskus aikaisemmin muihin ketjuihin kirjoittamaani viestiä. Joskus vaikuttivat kopioiduilta, joskus pidemmän viestin tiivistelmältä. - Olin jo niin väsynyt, etten jaksanut välittää. - Heinäkuussa oli lomakäynnillä sairaalasta kotonani. Luin palstaa ja tätä trolliketjua ja kauhistuin. Silloin sinne oli kopioitu/"kopioitu" toukokuun viestejäni ja näin saatiin näyttämään, että olen kirjoittanut ne heinäkuussa. - Pääsin sairaalasta pois joskus heinäkuun lopussa. Vasta syyskuussa huomasin tämän trolliketjun, jossa oli jo 500 viestiä ja kommentointi suljettu/lopetettu. Järkytyin lukemastani. Olisikohan tämä se edellisessä viestissä mainittu naapurivainoketju. ( Siinä oli ihan sekopäistä tekstiä. ei minulta peräisin.)

Tutkailin ketjukopioitani. Sieltä löysin pari sivua ketjusta: NAAPURIHÄIRINTÄ/VAINO - KOKEMUKSIA
        kun googlaa otsikon, tulee heti tarjolle sen niminen ketju. Kaipa se tuo mainittu ketju on. Sitä ei voi nostaa esille, kun ei voi kommentoida. On selvästi trollin kirjoittama: trollit kirjoittavat samalle päivälle useita ketjuja ja pitkän aikaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tutkailin ketjukopioitani. Sieltä löysin pari sivua ketjusta: NAAPURIHÄIRINTÄ/VAINO - KOKEMUKSIA
        kun googlaa otsikon, tulee heti tarjolle sen niminen ketju. Kaipa se tuo mainittu ketju on. Sitä ei voi nostaa esille, kun ei voi kommentoida. On selvästi trollin kirjoittama: trollit kirjoittavat samalle päivälle useita ketjuja ja pitkän aikaa.

tässä linkki:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/148564453/naapurihairintavaino-----kokemuksia#page-top

• Anonyymi00032

• Anonyymi00034

en näköjään saa antaa linkkiä

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

en näköjään saa antaa linkkiä

Kirjoitin linkin ihan varmasti oikein viimeisellä kerralla. Kun yritin käyttää sitä, tuli este.

• Anonyymi00036

• Anonyymi00038

• havainnointiin

TIETOA HAVAINTOJEN TEKOON, kun käyt sillä lammella.

-Sorsa on puolisukeltaja. Joskus pylly pystysä nokkii pohjasta syötävää.

- Kun sorsa yht'äkkiä sukeltaa kokonaan pinnan alle ja pysyysiellä pitkään, se on poikkeksellista. Samoin se, että pintaan tullessaan viuhtoo siipiään vimmatusti kuin saadakseen niistä jotakin pois. Sen jälkeen vääntelehtii ja vimmatusti sukii ja kaivelee höyhen/sulkapukuaan kuin häätääkseen pahasti purevia kirppja pois.l

- Kuvaus sopi vuoron perään moneen sorsaan. Sorsanpoikaset kohteeksi jouduttuaan eivät sukeltaneet vaan saivat sätkyn.

• hän.on.stalkkeri.itse

Kyseessä on oikea ja todellinen ongelma mutta hän on ongelman aiheuttajan puolella ja luo virheellistä vaikutelmaa tarkoituksella. Ne jotka tässäkin ketjussa säestävät kyseessä olevan "mt-ongelma" ovat alan ihmisinä esiintyviä poliittisia terroristeja ja säälimättömässä juonessa mukana.

• Pioninkukkaa

Kait tää valittaa sorsien oloista taas jonnekkin. Niin ne ankkapuistonkin asukkaat hävitettiin.

• 5150

Oletko tietoinen bioloogiasta!Ettei nytten vaan ole kyse (Telkästä)joka sukeltaa ja etsii ravintoa pohjasta!Sorsat ovat puolisukeltia jolloin puolikroppaa jää näkyviin!Paukkuuko sun päässä vai oletko harhaluuloinen????

• Graznos

Sanoo olevansa entinen mt-hoitaja mutta miten se on siihen päässyt, jos ei tiedä biologiasta hevon nevadaa? Luulisi että jotain kouluja pitäisi käydä.

• Harasmenttiako

Ja miten perkuleessa se sorsa yltää pohjaan? Kun pylly jää näkyviin, niin noin muutama sentti, ehkä 10? ois veden alla. Onko peltsin lampi siis vesilätäkkö?

• Anonyymi00045

On vesilätäkkö. Kaapittu vähän mutaa pois.Kauan sitten siinä on voinut uida. Nyt on madaltunut ja umpeutumassa.

• syöttelijä

Tällä hetkellä peltsin lammella on kovasti nälkäisiä osia, kun enää juuri kukaan käy syöttämässä.

• Älkää.syöttäkö

Pitääkö luonnon varassa eläviä lintuja syöttää? Ei, koska juuri syöttämisellä ne ongelmat saadaan aikaiseksi. Linnut eivät osaa itse etsiä luonnosta ruokaa, jolloin jopa lajien katoaminen on mahdollista. Siis teoriassa. Eks se sorsamummo käy muuten sit siel enään. Ai mut tulee sädettä päähän ja sorsatkin tärisee

• Anonyymi00027
        Älkää.syöttäkö kirjoitti:

Pitääkö luonnon varassa eläviä lintuja syöttää? Ei, koska juuri syöttämisellä ne ongelmat saadaan aikaiseksi. Linnut eivät osaa itse etsiä luonnosta ruokaa, jolloin jopa lajien katoaminen on mahdollista. Siis teoriassa. Eks se sorsamummo käy muuten sit siel enään. Ai mut tulee sädettä päähän ja sorsatkin tärisee

Peltosaarelaiset syöttivät sorsia alkikesästä ja heinäkuussa, kun olivat lomalla koulusta ja työstä. Ranskanleipää. Sitten elokuussa jäivät ilman ruokaa. -Minä vein joskus kuorittuja auringonkukan siemeniä rannan viereen nurmikolle. Sorsat hyökkäsivät hurjalla vauhdilla paikalle. Kaivoivat nokallaan nurmikkoakin vielä sen jälkeen, kun siemenet oli syöty. Poikaset olivat vielä niin pieniä, etteivät oystyneet lähtemään pois.

Kyllä kirjoittelin sorsatilanteesta. Ehkä se sitten hoidettiin niin, että estettiin vedenkierto ja saatiin pilattua se.

Kyllä saatte hulluutta tai typeryyttä tai stalkkeriutta etsiä jonkun muun kuin minun päästä.

• DiiBaDaaBaaDii

Mikä on tämä "E-ase" ? Mistä niitä voi ostaa? Miten niitä voi itse valmistaa? Mihin sen toiminta perustuu? Voiko sorsia kiusata pelkästään E-ajatuksilla?

• eee.aaaseeee

E ase on kyseisen henkilön omassa päässä

• Harasmentti

Lukekaa tuo naapurivaino ketju niin ymmärrätte, kyseistä "vainottua". Milloin paukkuu ja värisee ihan missä vaan. Onkohan bentsot loppu ko.henkilöltä. No kohta se tulee tänne haukkumaan stalkkereiksi, kaikki jotka eivät usko hänen juttuunsa. On muuten huomattu, yhden jos toisenkin kerran.

• luulo.sairasss

Pitää ilmeisesti omaa siskoaan stalkkerina ja uskoo että myrkytetään kokaiini/kannabis savulla ym uskoo että sädetetään mikroilla,kertovat että pää pehmentynyt hoitamattoman kroonisen psykosiin seurauksena valitettavasti.

• luulo.sairasss

Kyseisen henkilön juttuja ei kannata ottaa tosissaan.

• Anonyymi00046
        luulo.sairasss kirjoitti:

Kyseisen henkilön juttuja ei kannata ottaa tosissaan.

Sisko on valitettavasti stalkkeri. Saadakseen apua nuorimmalle lapselleen, joutui pyytämään sitä järjestöltä. Sai sitä, mutta hinta oli kallis. Siihen kuului mm. minun ammattiini kuuluvien ihmisten vainoaminen. Minä mukaan lukien. Kun kerran on stalkkeriksi lähtenyt, ei voi lopettaa. Tiedän tämän kaiken ja annan anteeksi.

Kun minua stalkattiin siihen kuntoon, että voidaan kustata psyk.osastolle, toukokuussa 2017 asuntooni johdettiin muutaman huumeen savuja. En kerro, mitä ne oli. Minä tunnistin ne tutkimalla huumeiden oireita netistä. Paha puoli oli, etten koko päivänä pystynyt olemaan kotona ja siinä sivussa sain hullun mainetta.

Syyskuussa 2016 alkoi infraäänihäirintä. Jatkui seuraavaan kesään asti.En ollut sellaisesta kuullutkaan, mutta selvitin asian niin hyvin, että asiasta kokoaamaani tietoketjua käytettiin tuulivoimataisteluissa. Mutta suojaista en pystynyt tekemään.

nyt pidän tauon

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sisko on valitettavasti stalkkeri. Saadakseen apua nuorimmalle lapselleen, joutui pyytämään sitä järjestöltä. Sai sitä, mutta hinta oli kallis. Siihen kuului mm. minun ammattiini kuuluvien ihmisten vainoaminen. Minä mukaan lukien. Kun kerran on stalkkeriksi lähtenyt, ei voi lopettaa. Tiedän tämän kaiken ja annan anteeksi.

Kun minua stalkattiin siihen kuntoon, että voidaan kustata psyk.osastolle, toukokuussa 2017 asuntooni johdettiin muutaman huumeen savuja. En kerro, mitä ne oli. Minä tunnistin ne tutkimalla huumeiden oireita netistä. Paha puoli oli, etten koko päivänä pystynyt olemaan kotona ja siinä sivussa sain hullun mainetta.

Syyskuussa 2016 alkoi infraäänihäirintä. Jatkui seuraavaan kesään asti.En ollut sellaisesta kuullutkaan, mutta selvitin asian niin hyvin, että asiasta kokoaamaani tietoketjua käytettiin tuulivoimataisteluissa. Mutta suojaista en pystynyt tekemään.

nyt pidän tauon

HUH, kehtaan nykyään kertoa ilme värähtämättä jokaöisistä mikroaaltoraiskauksistani, jotka alkoivat syyskuussa 2016. Kun toukokuun lopussa jollekin kerroin, etten jaksa yhtään yötä enää, on pakko tehdä itsari, loppuivat. (Tällaisten raiskausten tekemisistä olin kuullut jo aikaisemmin. Kun uhri on vuoteessa, mikroaaltoa suunnataan jalkoväliin. Klitoris ja muu hermosto kiihottuvat ja tulee purkautuminen alapäähän.)

Makuuhuoneeseen oli ruvennut tulemaan e-häirintää öisin. Siellä ei voimut nukkua. Siirsin patjan olohuoneen lattialle mahdollisimman suojaan eli (hah, hah)kohtaan, johon olohuoneen sivuikkunan kautta pystyi kohdistamaan mikroaaltoa. Oli tutkijan koulutukselleni käyttöä, kun selvitin ensin tämän. Virhearvioita lähtöpaikastakin ensin tein. Sitten tutkin, mikä suojaa. Teräskansi suojasi, "alumiinikansi" olikin metalliseos, ei puhdasta alumiinia ja siten siis suojannut.Tämä selvisi myöhemmin. Nykyään suosittelen hiiliteräspullapeltiä jalkovälin päälle. IKKUNAN VAIHTOON ASTI ON PYSYVÄ TODISTE TAI AINAKIN MUISTO: minulla oli ikkuna peitetty jääkidetarramuovikalvolla. Sisältäpäin vasen yläosa siitä oli sulanut lasiin niin kiinni, ettei sitä voi poistaa.

Joo, radiotaajuuttakin tuli.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

HUH, kehtaan nykyään kertoa ilme värähtämättä jokaöisistä mikroaaltoraiskauksistani, jotka alkoivat syyskuussa 2016. Kun toukokuun lopussa jollekin kerroin, etten jaksa yhtään yötä enää, on pakko tehdä itsari, loppuivat. (Tällaisten raiskausten tekemisistä olin kuullut jo aikaisemmin. Kun uhri on vuoteessa, mikroaaltoa suunnataan jalkoväliin. Klitoris ja muu hermosto kiihottuvat ja tulee purkautuminen alapäähän.)

Makuuhuoneeseen oli ruvennut tulemaan e-häirintää öisin. Siellä ei voimut nukkua. Siirsin patjan olohuoneen lattialle mahdollisimman suojaan eli (hah, hah)kohtaan, johon olohuoneen sivuikkunan kautta pystyi kohdistamaan mikroaaltoa. Oli tutkijan koulutukselleni käyttöä, kun selvitin ensin tämän. Virhearvioita lähtöpaikastakin ensin tein. Sitten tutkin, mikä suojaa. Teräskansi suojasi, "alumiinikansi" olikin metalliseos, ei puhdasta alumiinia ja siten siis suojannut.Tämä selvisi myöhemmin. Nykyään suosittelen hiiliteräspullapeltiä jalkovälin päälle. IKKUNAN VAIHTOON ASTI ON PYSYVÄ TODISTE TAI AINAKIN MUISTO: minulla oli ikkuna peitetty jääkidetarramuovikalvolla. Sisältäpäin vasen yläosa siitä oli sulanut lasiin niin kiinni, ettei sitä voi poistaa.

Joo, radiotaajuuttakin tuli.

Minun aivot eivät ole pehmentyneet kroonisen psykoosin seurauksena. Kesällä 2000 tai 01 minua stalkattiin niin rajusti mm. tunkeutumalla kotiini öisinkin. Avainta oli ilmeisesti runsaastikin muilla. Sain sitten tappouhkauksen. Hädissäni menin väkisin suljetulle psyk. osastolle. Tuli sitten pakkolääkitys ja ansassa olin. . Miten minut saatiin syömään lääkeitä vuosien ajan, arvaan kyllä Sitten minulle ääni sanoi: lopeta lääkkeet, tai kuolet. Parin vuoden vierotus. Sitten jo aivot toimivat. Tein kantelun jollekin potilasvalitustoimikunnalle. Totesivat, että kokeilun jälkeen lääkkeita olisi aanut syöttää puoli vuotta tai korkeintaan vuoden vuoden. Mutta kun oli kokenut psykiatri , ei sitä kai voinut välttää. jne. EI OLLUT PSYKOOSIA ENNEN EIKÄ JÄLKEEN, MUTTA AIVOT KYLLÄ TYKKÄSIVÄT HUONOA.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Minun aivot eivät ole pehmentyneet kroonisen psykoosin seurauksena. Kesällä 2000 tai 01 minua stalkattiin niin rajusti mm. tunkeutumalla kotiini öisinkin. Avainta oli ilmeisesti runsaastikin muilla. Sain sitten tappouhkauksen. Hädissäni menin väkisin suljetulle psyk. osastolle. Tuli sitten pakkolääkitys ja ansassa olin. . Miten minut saatiin syömään lääkeitä vuosien ajan, arvaan kyllä Sitten minulle ääni sanoi: lopeta lääkkeet, tai kuolet. Parin vuoden vierotus. Sitten jo aivot toimivat. Tein kantelun jollekin potilasvalitustoimikunnalle. Totesivat, että kokeilun jälkeen lääkkeita olisi aanut syöttää puoli vuotta tai korkeintaan vuoden vuoden. Mutta kun oli kokenut psykiatri , ei sitä kai voinut välttää. jne. EI OLLUT PSYKOOSIA ENNEN EIKÄ JÄLKEEN, MUTTA AIVOT KYLLÄ TYKKÄSIVÄT HUONOA.

NIMERKKI LUULO.SAIRASS on kyllä taitava tiivistäjä.Kolmeen riviin sai mahdutettua sellaisen määrän väärää tietoa, että minä jouduin kirjoittamaan edes lyhyeksi vastineeksi näin paljon.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

NIMERKKI LUULO.SAIRASS on kyllä taitava tiivistäjä.Kolmeen riviin sai mahdutettua sellaisen määrän väärää tietoa, että minä jouduin kirjoittamaan edes lyhyeksi vastineeksi näin paljon.

Katson julkaistaanko arempaa/kauheampaa tietoa. TAPPOUHKAUS: Minulle kerrottiin, että "sinne" lähellä tietä olevalle suolle on kaivettu syvä hauta. Minut sidotaan naruilla, suu teipataan kiinni, pudotetaan pohjalle ja paljon suomaata päälle. Minua ei löydetä koskaan.

Nämä uhkailijat kyttäilivät omia vastapäisessä metsikössä harjun rinteellä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Katson julkaistaanko arempaa/kauheampaa tietoa. TAPPOUHKAUS: Minulle kerrottiin, että "sinne" lähellä tietä olevalle suolle on kaivettu syvä hauta. Minut sidotaan naruilla, suu teipataan kiinni, pudotetaan pohjalle ja paljon suomaata päälle. Minua ei löydetä koskaan.

Nämä uhkailijat kyttäilivät omia vastapäisessä metsikössä harjun rinteellä.

Minua oli jahtailtu, ajettu autolla perässä ym. Olin jo käynyt poliisiasemalla muutaman kerran. Sitten äijät tulivat näkyville. Soitin taksin. Menin Aluesairaalaan. Juoksin sisälle. Äijät juoksi perässä. Ehdin hissiin ennen heitä. Äijät juoksi rappuja myöten ylös- Olin painamassa pohjaan osaston ovikelloa, kun äijät ryntäsivät käytävään. Juuri silloin osaston ovi aukesi. Minä tungin sisään. Avaaja ehti nähdä äijät. - Osastolla siten kerroin. Pyysin soittamaan siskolle. (Tästä on yli 20 vuotta, mutta hyvin muistan, muutakin).

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Minua oli jahtailtu, ajettu autolla perässä ym. Olin jo käynyt poliisiasemalla muutaman kerran. Sitten äijät tulivat näkyville. Soitin taksin. Menin Aluesairaalaan. Juoksin sisälle. Äijät juoksi perässä. Ehdin hissiin ennen heitä. Äijät juoksi rappuja myöten ylös- Olin painamassa pohjaan osaston ovikelloa, kun äijät ryntäsivät käytävään. Juuri silloin osaston ovi aukesi. Minä tungin sisään. Avaaja ehti nähdä äijät. - Osastolla siten kerroin. Pyysin soittamaan siskolle. (Tästä on yli 20 vuotta, mutta hyvin muistan, muutakin).

Poliisisuojelua sain alkuun. -En kirjoita enempää. En halua, että muistot aktivoituu. - Miten muutuinkin tappamisella uhatusta vainoharhaiseksi pakkolääkityksi. -Olen joskus kirjoittanut, millaista osastolla oli ja "minkälaisia potilaita". Taisi olla oikein riksun tyylinen rikollisen paikkakunnan uhrien kokoontumispaikka.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Poliisisuojelua sain alkuun. -En kirjoita enempää. En halua, että muistot aktivoituu. - Miten muutuinkin tappamisella uhatusta vainoharhaiseksi pakkolääkityksi. -Olen joskus kirjoittanut, millaista osastolla oli ja "minkälaisia potilaita". Taisi olla oikein riksun tyylinen rikollisen paikkakunnan uhrien kokoontumispaikka.

Olen joutunut joukkovainossani(?) rikosten kohteeksi jatkuvasti. Olen tehnyt rikosilmoituksiakin. Huomasin turhaksi. - Viimeksi taisin illalla vain ääneen sanoa poliisille tiedoksi, että jos en aamulla ole tajuissani tai hengissä, syytä voi hakea otsan yläpuolelta aivoista. Siihen pamahti rautatanko niin, että taju meni.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00046 kirjoitti:

nyt pidän tauon

syyskuussa alkoi infraäänihäirintä----

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14622919/infraaani---aaneton---tappaja---saako-keskustella

• Anonyymi00055

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Nyt vasta luin ketjun. Ovat trollit panneet uusiksi alusta alkaen.

Se viimeisin trolliversio on ihan sekopäisen hurja. Paljon uusia viestejä

Kaivelin esille kopion, joka on otettu joulukuussa 2017, jälkikäteen sekin. Se on jo ihan eri ketju kuin alkuperäinen.

Minä en alkuperäisessä ketjussa kirjoittanut lainkaan gs-vainostani ja "kopiossa" on siitä alusta alkaen. Minä hyvin asiallisesti ja varovasti esittelin tutkimustuloksia. -Jotakin olen voinut omista kokemuksista taviksena. Silloin jo tuli ketjun loppuun trollausta, mutta se oli lähinnä jonkin kirjan esittelyä aiheen vierestä.On ollut kova tarvis hävittää ne tiedot.

Kotimaista trollausta tai ketjun asian poistamista on tuohon aikaan ollut muista ketjuistani lainaamista. Tämä viimeisin trollaus saattaa olla tiltujenkin työtä.

MUTTA EDELLEEN PITÄÄ PAIKKANSA, ETTÄ HÄIRINNÄSTÄ, RAISKKAUKSISTA YM. HUOLIMATTA IHAN ÄLYKKÄÄSTI KOKOSIN INFRAÄÄNESTÄ (tieto)KETJUN.

• Ent.sininenlaser

Tänään istuin lammella rauhassa, yhtäkkiä ammuttiin energia aseella varmaan viereisen kerrostalon ylimmästä ikkunasta. Tai sitten läheisestä grillipaikasta, todella kova vihlominen ohimossa. Huippasi kun kävelin poispäin kauppaan, kassaneidillä oli virne päällä. Ei ole vaikea arvata mihin lahkoon kuuluu. Selviydyin kotiin, savun haju tuli asunnossa vaataan, tuuletin noin 40:minuuttia ei oikein auttanut, nyt on pää kipeä. Alakerran kemikaliossa taas porataan jotain.

• stalkkeriasialla

Ylläolevan on kirjoittanut stalkkeri

• Ent.sininenlaser

Tänään kävin lammella, istuin ja syötin sorsia kunnes päässäni rupesi humisemaan. Selvästi infra hyökkäys, ihmettelen miten pystyvät ampumaan kun liikuin koko ajan. Ei tieteellisesti pysty selittämään. Mutta minua vainotaan niin minun kohdalla se on mahdollista. Ja tuo kuka kirjoitti että olen stalkkeri, niin itse on. Minä olen oikea sininenlaser.

• Anonyymi00025

Tämä on trolliketju. - Kyseessä oli Keskuspuiston eli nykyään Jukka Jalosen puiston vanha lammikko, johon tuotiin hanhia ja ankkoja kesäksi. Tein rikosilmoituksen poliisille. Poliisi ja Terveyskeskuksen eläinlääkäri hoitivat asian: lammelle ei enää saanut näitä lintuja. --sitten oli hämäysoperaatio ROTTA-pulma, jonka takia kielto muka tuli.

Puisto suunniteltiin ja raivattiin ja tehtiin uusi lammikko, johon linnut eivät jostakin syystä tule.

• Anonyymi00026

juu, on tämä trolliketju, mutta voi kyllä olla kyse siitä Peltsin lammikosta. On niin vanha juttu, etten heti muistanut.

Ja nyt ketju vaikuttaa erilaiselta kuin aikaisemmin kun luin sen piinaava naapuri ketjujen joukosta löydettyäni. Ikään kuin olisi kielenkäyttöä siistitty.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00026 kirjoitti:

juu, on tämä trolliketju, mutta voi kyllä olla kyse siitä Peltsin lammikosta. On niin vanha juttu, etten heti muistanut.

Ja nyt ketju vaikuttaa erilaiselta kuin aikaisemmin kun luin sen piinaava naapuri ketjujen joukosta löydettyäni. Ikään kuin olisi kielenkäyttöä siistitty.

Siis Peltsin lammikon pulma oli pitkäaikainen, muttatälainen kertaluontoinen e-ammuskelu on siellä voinut tapahtua, jotenkin tunnistan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Siis Peltsin lammikon pulma oli pitkäaikainen, muttatälainen kertaluontoinen e-ammuskelu on siellä voinut tapahtua, jotenkin tunnistan.

Navetasta kuuluu ammuskelua, mutta onko se e-ammuskelua vai jotain muuta?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Navetasta kuuluu ammuskelua, mutta onko se e-ammuskelua vai jotain muuta?

E-ammuskelusta ei kuulu ääntä, paitsi uhri saattaa huutaa, voihkia, älähtää-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      153
      7532
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5189
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2680
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      263
      2283
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2218
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2078
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      566
      2057
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      56
      1110
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1077
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      66
      1055
    Aihe