Suomessa(kin) tapahtuu molempia paljon. Iltapäivälehtiin riittää juttuja . Välillä päädytään henkirikokseen. Elämä tehdään vaikeaksi, omaisuutta rikotaan,eläimiä tapetaan ja elinkeinokin saatetaan tuhota. Eikä poliisi voi mitään.
Lyhyempi aikainen häirintäkin on keljua.
NAAPURIHÄIRINTÄ/VAINO - KOKEMUKSIA
490
11836
Vastaukset
- virtsarakko
Eipä saanut viestiälähetetyä, kun kirjoitin hyökkäyksestä yläpuolelta.
- Tseenare
Hyvä että jaksat kirjoitella aina uusia ketjuja. Mutta vielä hienompaa olisi, jos ne käsittelisi ihan uusia asioita. Tällä tarkoitan muutakin kuin naapurivainoa, infraa, ultraa, laseria, puluja, hanhia, hellareita, alakerran kauneushoitolaa, rapun edessä räjähtänyttä pommia, näin niinkuin aluksi. Sinulle saattaa olla "totta" nuo asiat, mutta eivät ne oikeasti kiinnosta, ainakaan Riihimäkeläisiä. Olet varmasti ketjujesi vastauksista huomannut tämän asian.
- murhankohde
Avaa itse, jos on jotakin omaa tuotantoa korviesi välissä. Nytkään et osaa muuta kuin arvostella.
En odota vastauksia riksulaisilta. Minä tuon esille ja saatan julki itseeni kohdistunutta.
Täällä on ollut muutamia naapuripulmiin liittynyttä ketjua. joita minä en ole avannut enkä edes kirjoittanut niihin.
Olisi ihan kiva, jos minuun ei enää kohdistettaisi vainoa, infraa, ultraa, ei huumeita ei bentsoja eikä muutakaan elämääni pilaavaa, terveyttä tuhoavaanja suorastaan henkeä uhkaavaa. "Näin niin kuin aluksi".
Jos olet umpihullu uskontorikollinen, et tule tykkäämään siitä, mitä tulen kirjoittamaan.
Älä kuule vittu perkele lue ketjujani. Aloita omia fiksuja, joihin fiksut riksulaiset kirjoittelevat fiksuja viestejä, innokkaasti. - raatalankaa
murhankohde kirjoitti:
Avaa itse, jos on jotakin omaa tuotantoa korviesi välissä. Nytkään et osaa muuta kuin arvostella.
En odota vastauksia riksulaisilta. Minä tuon esille ja saatan julki itseeni kohdistunutta.
Täällä on ollut muutamia naapuripulmiin liittynyttä ketjua. joita minä en ole avannut enkä edes kirjoittanut niihin.
Olisi ihan kiva, jos minuun ei enää kohdistettaisi vainoa, infraa, ultraa, ei huumeita ei bentsoja eikä muutakaan elämääni pilaavaa, terveyttä tuhoavaanja suorastaan henkeä uhkaavaa. "Näin niin kuin aluksi".
Jos olet umpihullu uskontorikollinen, et tule tykkäämään siitä, mitä tulen kirjoittamaan.
Älä kuule vittu perkele lue ketjujani. Aloita omia fiksuja, joihin fiksut riksulaiset kirjoittelevat fiksuja viestejä, innokkaasti.Meni hermot. First 1967.
- Sairaanhoitaja89
Pakko hoito olisi nyt paikallaan.
- sininenlaser
Yritin ilmiantaa.Ei onnistunut viestin lähetys, Jos tämä nimimerkki on ammattihenkilö, on tällainen ehdotus häneltä kiellettyä. Tulee seuraamuksia.
- sininenlaser
FIKSUJEN RIKSULAISTEN OMA KETJU
Avasin tällaisen.Ei ilmestynyt RMK-palstalle, vaan Laki ja rikospalstale. Kun kirjoitatte ketjuun nimen oikeaan yläkulmaan haku-sarakkeeseen. pääsette sinne.
- 97793
Jos häirikkönaapuri ei puhetta usko ja korjaa tapojansa, voi antaa vähän "isän kädestä." Ja jos kyseessä on naishäirikkö, voi laittaa vaimon/tyttöystävän asialle. Näkijiä tai kuulijoita ei saa olla paikalla kuin omalla puolella.
- murhankohde
On näköjään poistettu Elämääni monikerrospöpilässä -ketju. Trollit se jo tukki. Huumepäissäni siihen kirjoitin. Näkemykset ovat samat, kontrolli ei vaan ollut kovin tiukka.
Puhelimesta katkaistiini netti. Kaupassa käynnin ohella poikkesin apteekkiin. -Söpö tyttönen kassalla ileisesti arvioi psykiatrisen tilani sellaiseksi, että netti voidaan yhdistää. Nettiä käytän siinä puhelimessa a inoastaan unigrafiikan katsomiseen.
Eiköhän tässä ole tehty nk.poliisi on määrännyt.
Sitten kun minut löydetään kuolleena, muka luonnolliseen syyhyn, tai itsemurhaan, niin älkää uskoko.- murhankohde
Kun pari vuotta sitten aloitettiin unihäirintä, poliisi oli siinä avoimesti mukana. Samoin kaikki silloiset talon asukkaat plus vastapäisen rivitalon asukkaita ja ulkopuolisia.
Poliisi stalkkaa minua. Silti joskus teen rikosilmoituksia, että virallinen kuvio tulee täytetyksi.
Poliisi kokonaisuudessaan on gang stalkingissa mukana.
- Hiomaton.timantti
Hyvä että työllistät poliisia, kaupungintyöntekijöitä, taloyhtiösi hallitusta naapureita, apteekkaria ja muita monia. Suomeen tarvitaan yrittäjiä, sillä saadaan Suomi nousuun. Jes.
- hirviömummu
Ei tuo mitään. Miten paikallinen hellarisrk selviäisi ilman minua. Minusta riittää niin monelle kytättävää ja seurattavaa. On ollut tänään jo lapsityövoimaakin käytössä, tästä talosta. -Ja kun olen se kauheista kauhein fantasiahahmo, jota voidaan siellä porukalla kauhistella ja syyttää kaikesta.
- infraäänet
Naapuria voi häiritä vaikka viallisella levysoittimella tai vastaavalla. Laitetaan vaan infraäänitaajuuksilla matalaa jumputusta, jota ei korvilla kuule. Sen tuntee häiritty kehossaan tärinänä. Se vaikuttaa mm. sydämeen, aiheuttaa huonoa oloa, huimausta ja merisairauden tunnetta kehossa.
Kuka tahansa voi aiheuttaa infraääniä ja siihen löytyy akustisia välineitä ja aseita, ja dieselmoottorit tuottavat niitä samoin kuin tuuliturbiinit. Äänien kantama on useita kymmeniä kilometrejä!
Tämä on ihan laillista häirintää Suomessa! - murhankohde
Täältä on poistettu Outi Tuomi ei käytä huumeita eikä lääkkeitä-ketju. Rupesiko oleman liian yksiyiskohtaista tietoa ??? ruvet huulessa ja alapuolella näkyvät vieläkin, vaikka on jo turpa siistiytynyt.
Tässä istun ristivedossa,hetken voi olla, kun älysin avata kk:n ikkunan.
Pissaa kahteen lasiin. Suomalaisen testin mukaan kaikki miinusta, ulkolaisen ei. "Keskiolut-testin" mukaan päässä on ainetta/aineita, joiden kanssa ei saisi nauttia yhtään alkoholia.- murhankohde
On poistettu Sulkko olet tullut--- Ja poistettiin samantien uusi avaamani ketju, jossa kysyn poistetaanko seuraavaksi outi tuomi kokonaan
Joka paikassa tiskin takana ja kassoilla ollaan niin kohteliaita -----taitaa olle peittely-yritys " se on vaan loukkaantunut, kun ei ole saanut kunnon kohtelua--
No kun paskat ei todellakaan ole ---- eiköhän vainoajat siirry vaan kehittyneempään elektroniikkan. - isisonhäviöllä
murhankohde kirjoitti:
On poistettu Sulkko olet tullut--- Ja poistettiin samantien uusi avaamani ketju, jossa kysyn poistetaanko seuraavaksi outi tuomi kokonaan
Joka paikassa tiskin takana ja kassoilla ollaan niin kohteliaita -----taitaa olle peittely-yritys " se on vaan loukkaantunut, kun ei ole saanut kunnon kohtelua--
No kun paskat ei todellakaan ole ---- eiköhän vainoajat siirry vaan kehittyneempään elektroniikkan.Menisit kuule ulos ihanaan kesäilmaan, jätä läppäri kotiin ja koita olla niin kuin oikeat ihmiset.
- outi.tarvitsee.hoitoa
Poistakaa modet vielä tämä aloitus niin olemme voitolla!
- kuuluisaksiruumiiksi
Olen kuule ollut suurimman oan päivästä ulkona: kaupungin eri puistoissa, Paalijärvellä, Hirvijärvellä, Lasimuseon puistossa/ näyttelypuistossa.
_Luultavasti se, mitä tarkoitat oikeilla ihmisillä on jotakin sellaista , mitä en todellakaan haluaisisi olla. En riksulainen tavis, saati yksilöllisyytensä menettänyt aivopesty laumasielu. Ovat mielestään niitä oikeita ihmisiä.
Kun tulin kotiin ja huomasin ,että ketjut on poistettu, soitin stalkkerisiskolle. En paljon ehtinyt puhua, kun oli pakko yrittää yskiä kauheasti henkitorvea auki. Ei auttanut. Huomasin, että savua rupesi tuleman ihan kunnolla. Ei voinut hengittää. Menin jo kippuraan.Sain rääkäistyä siskolle.Pakko lähteä. Ja juoksin ulos. -Olo helpottui heti. -Menin Kalevan puistoon vähäksi aikaa. Palasin. Rupesi saman tien pää särkemään. -Pulssi vähän turhan korkea,näkyy rannekkeesta -Luultavasti pakko palata ulos.- --Että tämmöistä oikeaa elämää.
Jos mode poistaa tämän aloituksen, tuon asiaani esille muita kanavia myöten. - Jeesus-Tulee-Uniisi
Hahahahhahahahaaa siitäs sait toivottavasti joudut pian pakkohoitoon niin saat ammatti apua psykoottisiin ongelmiisi.
- Erkki.mi
Soitin stalkkerisiskolle, siis siskosi on stalkkeri. Et viitsi siltä kysyä stalkkaako se sinua? Vai stalkkaako se muita.
- helpointaniin
Minua. Mutta veri on vettä sakeampaa. Kun asia aikoinaan oli pakko myöntää, vuoden mietin, miten suhtautuisin. Annoin anteeksi. -Luultavasti hänellä ei ole valinnanvaraa.
- viimeaikoinakin
Hellarisanastoa:
- kun esim. rakettihommissa tulee silmä- tai käsivammoja ,hellari sanoo: SIINÄHÄN OPPIVAT
- kun joku ilmaisee näkemyksen, josta hellarit eivät tykkää, kostavat vaikka energia-asepahoinpitelyllä, ja sanovat: SIITÄS SAIT - Roskat.Roskikseen
Pian tämäkin poistuu hehe :)
- Erkki.mi
Kannattaa siskosi kanssa selvitellä ongelmasi, eikä tänne internettiin kirjotella perheasioitasi. En ymmärrä tuollaista että omia sukulaisiasi haukut.
- mielipide.tuokin
Mielenkiintoista, näin sivullisellekin. Ketä pitäisi haukkua?
- Ewert
H ko khhdf u jjj k juuuuuudd r k bljhhhjkfdderyunklp
- Rullakko.ul
Tuli vaan mieleen tuossa noin, kun ajelet sillä autollasi ja olet huumetestejä tehnyt ja ne ovat posiitiivistäa näyttänyt, niin etkös ole silloin syyllistynyt rikokseen. Kun reseptiä tuskin sinulla on.
- ent.sininenlaser
Tässä sitä keho resonoi infraäänen kanssa. Jalat aivan pistelee, ja sen vitun pehmytkudokset turpoavat vauhdilla. On säädetty niihin sopiva taajuus.
- hullujenuhri
Kyllä on infraresonointikin päällä. mutta nyt kyll kaivettiin ja nyittiin mikroaallolla siitä kohtaa hereille. Voi tapahtua vain yläpuolelta ja kuka siellä asuukaan,
- ent.sininenlaser
Olisikohan yllä olevat rikoksia. Entä se, että taas on huushollin niin täynnä kyntilänhajua, ettei kotona voi olla, vaikka on läpiveto. En voi tietää, onko pelkkää hajua vai esim.kannabiskäryä. Olisiko tämmöisen käryn johtaminen toisen ihmisen kotiin.
- Gammasäteily
Oletko siis puheittesi mukaan ajanut autolla bentsopäissäsi? Ja muiden huumavien aineiden? Se on kuule rikos.
- ent.d
En silloin, kun olen tiennyt asiasta.
- ent.sininenlaser
Tämä viesti koskee laajemminkin hellaristalkkereita kuin tämän talon väkeä ja viereisiä taloja.
Lahkokirja-ketjussa otin esiin asian: yhden jäsenen pahan teon aiheuttama SYYLLISYYS jaetaan koko lauman kesken. Kyselen siinä viestissäni,miten syyllisyys opetetaan hoitamaan. Olisiko kirjassa selitetty.
Stalkkereilla yleensä ja varsinkin hellareilla on tapana heittäytyä viattomiksi uhreiksi ja syyttää vainon kohdetta siitä, mitä itse ovat tehneet. Uhriutuminen on tosi tavallista.
Ennen kuin opin vainotermejä, käytin entisiä oppejani ja puhuin projikoinnista. Sellaiset puolet itsessä, joita ei voi hyväksyä, heijastetaan toiseen ihmiseen ja sitten syyllistetään hänet. (Esim. monet vihamielisen tuomitsevasti homoihin suhtutuneet, ovat itse olleet kaapissa tietäen tai tietämättään.)
Tämä hellaristalkkereiden uhrin syyttely omista teoistaan, on niin systemaattista , että vaikea uskoa, ettei stalkkeri sitä tajuaisi. Siis kyse on tietoisesta taktiikasta, ellei sitten lahkossa ole mieltä manipuloitu.
Kuullostaako tutulta.- niinhän.se.on
Se on kuulemma yleensäkin järjestäytyneen rikollisuuden tapa, muistaakseni eräs korkea virkamies totesi. Itsekin olen kokenut saman edellisten yläkertahäiriköiden taholta, nykyisten kanssa en ole välittänyt puheisiin pyrkiäkään, mutta kyllä se heillekin melkoisella varmuudella on päähän taottu. Hellareista en tiedä kun ei liene lähipiirissä.
- ent.sininenlaser
Hellareiden kanssa on vaikea kommunikoida puhumalla tai kirjoittamalla. koska he systemaattisesti, enemmän tai vähemmän, irrottavat lauseita tai vain sanankin asiayhteydestään, siirtävät toiseen yhteyteen, jolloin merkitys muuttuu. -Ja sitten syyllistävät: "sinähän sanoit." -Olisi ihan loputon suo ruveta selittämään, että enhän minä tuollaista tarkoittanut, kysehän oli ihan eri asiasta, jne.
Ylipäätään syytetään ja syyllistetään jatkuvasti. - ent.sininenlaser
Yleensä tässä asiayhteydestä toiseen siirtämisessä en selitä mitään. Jos asialla ei ole niin merkitystä, en reagoi mitenkään. Joskus sanon hellarille, mitä taktiikkaa hän käyttää ja ilmoitan, etten lähde siihen peliin mukaan. On naurahdettu: ai, sä huomasit.
Syyllistäminen osana mustamaalausta ja fantasiahahmon luomista on hellareilla varmaan oppiaineena. - niinkin.se.varmaan.on
ent.sininenlaser kirjoitti:
Hellareiden kanssa on vaikea kommunikoida puhumalla tai kirjoittamalla. koska he systemaattisesti, enemmän tai vähemmän, irrottavat lauseita tai vain sanankin asiayhteydestään, siirtävät toiseen yhteyteen, jolloin merkitys muuttuu. -Ja sitten syyllistävät: "sinähän sanoit." -Olisi ihan loputon suo ruveta selittämään, että enhän minä tuollaista tarkoittanut, kysehän oli ihan eri asiasta, jne.
Ylipäätään syytetään ja syyllistetään jatkuvasti.Minä taas olen havainnut tuon ominaisuuden tähän mennessä vain psykiatreissa. Eivät pysty kokemukseni mukaan mistään asiasta ottamaan vastuuta, pahoittelemaan väärin ymmärtämistään ja pyytämään anteeksi, puhumattakaan aiheuttamiensa vahinkojen korjaamisesta.
- ent.sininenlaser
ALKUPERÄINEN KYSYMYKSEN ASETTELU: kun yksi jäsen on tehnyt syntiä ja koko lauma jakaa syyllisyyden, miten tämä synti sovitetaan ja saadaan anteeksi ? Ehkä siellä lahkokirjassa on vastaus ,tietäisi vaan millä sivuilla.
Edellä olevat viestit sisältävät lähinnä sitä, miten syyllisyyden tunteita siirretään muihin ihmisiin. - ent.sininenlaser
Omasta näkökulmasta.
Kun toimin vastoin omia moraaläänöjä toista ihmistä kohtaan,alkaa omatunto
kolkuttaa. Täytyy pyytää anteeksi, hyvitellä, korvata aiheuttamaani vahinkoa, jne. Jos se ei ole mhdollista, niin myöntää edes itselle mokanneensa. Kukaan ei ole täydellinen.
Kun vastuu pahasta teosta ei lankekaan itselle, vaan menee jonkun lauman tiliin, on varmaan helpompaa tehdä pahoja. ( Vertauskohtia voi hakea vaikka terroristijärjestöistä.) - ent.sininenlaser
siis vastoin moraalisääntöjä --mihin niitä kirjaimia aina katoaa ??
- niinkin.se.varmaan.on
Omasta näkökulmasta.
Kun toimin vastoin omia moraaläänöjä toista ihmistä kohtaan,alkaa omatunto
kolkuttaa. Täytyy pyytää anteeksi, hyvitellä, korvata aiheuttamaani vahinkoa, jne. Jos se ei ole mhdollista, niin myöntää edes itselle mokanneensa. Kukaan ei ole täydellinen.
Kun vastuu pahasta teosta ei lankekaan itselle, vaan menee jonkun lauman tiliin, on varmaan helpompaa tehdä pahoja. ( Vertauskohtia voi hakea vaikka terroristijärjestöistä.)Mitenkähän minulle tulee aina vain mieleen pelkästään psykiatrien toimintatavat taaskin tuosta mitä kirjoitat, siis: "Kun vastuu pahasta teosta ei lankeakaan itselle, vaan menee jonkun lauman tiliin, on varmaan helpompaa tehdä pahoja. Vertauskohtia voi hakea vaikka terroristijärjestöistä." Minulle tulee jostain syystä mieleen vain tuo psykiatreiksi koulutettujen joukko sellaisena kuin minä se olen kokenut. En valitettavasti voi sille mitään.
- ent.sininenlaser
Olin 90-luvun alussa kolarissa: autoni perään paukkasi iso paku, kun olin ryhmittynyt päästäkseni ajamaan talon pihaan. -Meni oikea käsi käyttökelvottomaksi. -Roikuskelin edelleen kuvantekopiireissä toiveena kuntoutua. Niihin ilmestyi mies, joka aiheutti minulle hankaluuksia.
Jollain Oriveden kurssilla sai porukkavainon alulle. -Myöhemmin Vanajaveden opistossa esitti uhria.jota olin muka kauheasti loukannut, jne. -Myöhemmin, sitten psyk.osastolla selvisi, että oli psykiatrini aviomies.
Mielenterveyspalstalla olen kertoillut kokemuksia. Ei tiedä, kannattaako mitään ottaa henkilökohtaisesti. Maantavan mukaista "hoitoa". Ja lisäksi kaikki, jotka joutuivat kahden kesken vo:lle tämän naisihmisen kanssa, kokivat tapamisen aivan kauheana.
Psykiatriaa käytetään hyväksi gang stalkingissa. Jo DDR:ssä huomattiin, että tehokkain tapa tuhota ihminen, oli hommata hänelle diagnoosi. NL:ssä toisinajattelijat suljettiin sairaaloihin "lääkehoitoon."
- MUTTA tätä psykiatrista hoitoa saavat muukint kuin varsinaiset gs-kohteet. - voihan.nenä
Olin 90-luvun alussa kolarissa: autoni perään paukkasi iso paku, kun olin ryhmittynyt päästäkseni ajamaan talon pihaan. -Meni oikea käsi käyttökelvottomaksi. -Roikuskelin edelleen kuvantekopiireissä toiveena kuntoutua. Niihin ilmestyi mies, joka aiheutti minulle hankaluuksia.
Jollain Oriveden kurssilla sai porukkavainon alulle. -Myöhemmin Vanajaveden opistossa esitti uhria.jota olin muka kauheasti loukannut, jne. -Myöhemmin, sitten psyk.osastolla selvisi, että oli psykiatrini aviomies.
Mielenterveyspalstalla olen kertoillut kokemuksia. Ei tiedä, kannattaako mitään ottaa henkilökohtaisesti. Maantavan mukaista "hoitoa". Ja lisäksi kaikki, jotka joutuivat kahden kesken vo:lle tämän naisihmisen kanssa, kokivat tapamisen aivan kauheana.
Psykiatriaa käytetään hyväksi gang stalkingissa. Jo DDR:ssä huomattiin, että tehokkain tapa tuhota ihminen, oli hommata hänelle diagnoosi. NL:ssä toisinajattelijat suljettiin sairaaloihin "lääkehoitoon."
- MUTTA tätä psykiatrista hoitoa saavat muukint kuin varsinaiset gs-kohteet.Voihan nenä! Mitä tuohon muuta voi sanoa. On niillä otsaa, toivottavasti äijä joutuu vankilaan, tai psykiatriseen pakkohoitoon.
- ent.sininenlaser
Pitää päivällä lukea lahkokirjasta se seksiluku, jos paremmin ymmärtäisi uskonnollisen osuuden tässä e-raiskailussa, joka nyt tehtiin alakerran infran ja yläkerran mikron yhteistyönä. -On nk.mennyt lesboiluksi, kun on nainen vitun kimpussa.
- Hitsarin.pelti
Hienoa kirjaa teet, ihanaa, ihanaa.
- ent.sininenlaser
Kirjoitin lainauksen lahkokirjasta sivulta 164 eteenpäin. En saanut lähtettyä viestiä. Kokeilen nyt muutama lausetta lyhennettynä.
Yhteisön ajattelun taakse piiloutuminen vähentää henkilökohtaista vastuuta.
Joskus tahdottomuuden ja tuomitsemisen takana on kateus.
On kiusallinen ajatus, että jumalattomat ihmiset vaikuttavat olevan ehjiä. He nattivat elämästään ja tunnistavat omat tunteensa, tarpeensa ja ajatuksensa.- ent.sininenlaser
Lisätään kirjaimia:
tahdittomuuden
nauttivat - ent.sininenlaser
Demarit, tämä toinen porukka, joka ilmoitti vainoavansa, on tunnestusti hyvin kateellista porukkaa.
Kuka se ylin tyyppi ja taho on, joka aikoinaan päätti, että minua aletaan vainota?
Minulle aikoinaan kerrottiin, että vainopomo on tosi kauhea tapaus, Suomessa ei montaa niin kauheaa ole. Minulla oli käynyt huono tuuri, kun sellaisen tielle osuin. -Totta vai pelottelua?
- ent.sininenlaser
Siinä vaiheessa, kun olin palannut elävien kirjoihin lopetettuani lääkkeet ja jotenkin opettelin taas elämään tavisten joukossa, kimpussani oli jatkuvasti kummallisesti käyttäytyviä ihmisiä.
Yksi homma, jota olivat määrättyjä tekemään, oli kaiken itseeni ja elämääni liittyvän lyttääminen, mitätöiminen ja halventaminen ihan kaukaisia elämänhistoriallisia asioita myöten, Ihmettelin, että miksi. Ovatko noin kateellisia, että kaikki vanhakin pitää tuhota.
Sitten opiskelin gang stalkingiin liittyiä asioita ja siinä oli kohtia: elämän historian tuhoaminen, mustamaalaaminen, fantasiahahmon luominen, jne. Mainittiin kyllä, että joskus kateus voi ola syynä esim.kauniille ja menestyneille. En ollut sellainen.
Olen palannut KATEUTEEN. Esim. lahkon osalta vainossani voi olla siitäkin kyse.- ent.sininenlaser
Pitkään alitajunnassa kannettu kateus voi muodostua sietämättömäksi.
Hierarkian alatason pelinapuloita voi oma vähäisempikin kateus innostaa toimimaan määräyksen mukaan. - näinkin.voi.joskus.olla
Omalta kohdalta en osaa ainakaan tällä hetkellä kateutta asiaan yhdistää, mutta muuten jotain samantapaista olen kokenut tuossa vaiheessa. Tapahtui niin että paikallinen omaisyhdistys alkoi paikallisen potilasyhdistyksen ohella tarjota muka toimintamahdollisuuksia toipumisvaiheessa oleville. Mutta ne eivät kumpikaan olleet sitä mitä sanoivat olevansa. Niissä stalkkerit touhusivat yhteistyössä stalkkeripsykiatrin kanssa ja tekivät minullekin uuden historian, Stalkkeripsykiatri meni niin pitkälle että teki väärän merkinnän viralliseen rekisteriin, ei kuunnellut minua. No, eiväthän ne täälläpäin yleensäkään kuuntele. Yhdistyksissä ei kenelläkään ollut hajuakaan lainsäädännöstä ja niinpä ne tekivät itse omat lakinsa, mistä ei tietenkään kansalle tiedotettu. Kaikki "tieto" kulki niissä pelkästään selän takana joten ei ollut tarkistettavissa. Paska paikkoja, paska psykiatri.
- ent.sininenlaser
Saa nähdä minkälaisen helvetin kateuden riivaama ensi yöksi tähän tekonologian täyteiseen kidutuskammioon on suunnitellut.
- ent.sininenlaser
Miten ne sen tekee? On kysymys, jota joudun usein ihmettelemään. Viime yönä ja välillä aikaisemmin puolen yön hyökkäys ei ole ollut dramaattisesti elimistöä shokeeraava. Silti olen joutunut valvomaan sen kolme tuntia.
Heräsin sellaiseen kohtuullisen häirintään.Mutta HERÄSIN. Pää muuttui ihan vireäksi ja sellaisena pysyi ihan tasaisesti. Kunnes kolmen aikoihin armahdettiin. Vireystila väheni kuin vivusta kääntäen ja nukahdin.
Ei ole merkki skitsofreniasta( minun päässäni ainakaan), vaan elektromagneettisesta teknologiasta. Perusjuttuna ihan vain mikroaallolla aivoaaltoihin vaikuttamista, mitä olen aiemmin tällä palstalla selostanut lähdetietoja käyttäen. -Voi olla jotakin uudenaikaisempaakin. - ent.sininenlaser
Tein keskioluttestin, 33 cl. En kerro, mitä tapahtui, mutta päässä on jotakin ainetta, jonka vaikutusta alkoholi voimistaa.
- Avun.Tarpeessa
Etkö tajua olet menettänyt täysin todellisuuden tajun?
- Salp.2.2
Ei saa sanoa noin, henkilössä itsessään ei ole vikaa, vaan kaikissa muissa jotka häntä arvostelee ja hänen kirjoituksiaan. Ja me olemme niitä stalkkeja ja hellareita ja mitä nyt vielä.
- ent.sininenlaser
En ole menettänyt todellisuudentajua. LUKEKAA KIRJA. On todellista, ettei anneta kirjoittaa otteita.
Parhaillaan on menossa puolenyön hyökkäys. Jalat värisee ilkeästi, kun istun. Jalkoväliin iskettiin. MUTTA syke nousee vain alle 90:een, jostakin 45 - 50:stä. Eikä rajuja sydänoireita näköjään tule ja verenpaine pysyy normaalina. -Oli kai jotakin hyötyä, kun rikosilmoituksessa kerroin, että minut tod.näk.yritetään saada hengiltä sydän-ja verisuonielimistön komplikaatioin.
Kun kirjoitin kerran AP:hen tekstiviestin ja asiaa selvitettiin, eräs hellari kysyi, olenko varma, onko aina kun hyökätään, kyseessä heidän srk:n jäsen. Vastasin, etten sitä voi tietää, mutta useimmiten on ollut. -Vainooni kuuluu muitakin tahoja, mutta teidät tunnistan.
Olen nyt kirjoittanut joistakin alimpien pelinappuloiden tehtäväksi annettuja juttuja. Kun tekniikaltaan kehittyneempien ja varsinkin e-häirintäjuttuja, kouluttamattomen tavisten on vaikea ymmärtää. - Olen itse sanonut usein, että olisi vaikea uskoa, että tämmöstä tapahtuu, ellei itse olisi ikohteena. -Hellarit ja demarit ovat itse ilmoittaneet vainoavansa.
On näköjään pari taukisti kirjoittavaa trollia pantu asialle. - ent.sininenlaser
Organisoidussa vainossa on kaksi osapuolta:
kohde, esim yksi ihminen - vainoajat eli organisoitu JOUKKO - varmaankin.on.siis.näin
Organisoidussa vainossa on kaksi osapuolta:
kohde, esim yksi ihminen - vainoajat eli organisoitu JOUKKOTämän linkin löysin ketjusta Poliisissa muhii ja rellestää rikollisaalto:
https://www.gangstalking.eu/
Selventää jotain, jotain panee miettimään. - stalkkerit.asialla
Tällä hetkellä täällä tulee yhtaikaa gamma- ja mikroaaltosäteilyä.
- ent.sininenlaser
Lukekaa ylläolevasta linkistä, miten on paljon lääkitystä vailla olevia ihmisiä Euroopassa. Ettei vain Riihimäellä yksi mummu.
- ent.sininenlaser
Klikkailkaa linkkejä ja lukekaa. Lahkolaiset eivät tietenkään saa. Netti on paha yleensäkin. Suomi24:ssä mikään ei pidä paikkaansa, jne.
Tästäkin artikkelista käy ilmi, että rikosilmoituksia on turha tehdä. Silti aion niitä tehdä. Siitä tulee virallinen paperi, vaikka esitutkintaa ei aloitetakaan.
Lukekaa, niin näette.missä olette mukana, vaikka vain niin, että suljette silmänne ja haukutte kohdetta hulluksi. - varmaankin.on.siis.näin
varmaankin.on.siis.näin kirjoitti:
Tämän linkin löysin ketjusta Poliisissa muhii ja rellestää rikollisaalto:
Selventää jotain, jotain panee miettimään.Artikkelin kirjoittajan käsitys mafiasta ei täysin vastaa omaani. Mielestäni se ei mene ammattikuntien rajojen mukaan.
- stalkkerit.asialla
stalkkerit.asialla kirjoitti:
Tällä hetkellä täällä tulee yhtaikaa gamma- ja mikroaaltosäteilyä.
Kun kirjoitin että täällä tulee säteilyä, se tarkoittaa tässä tapauksessa että ei Riihimäellä vaan täällä missä minä olen. Voi olla vaikea arvat missä, mutta se ei olekaan tässä olennaista vaan se että on stalkkerit asialla muuallakin kuin Riihimäellä, jästipäät.
- varmaankin.on.näin
varmaankin.on.siis.näin kirjoitti:
Artikkelin kirjoittajan käsitys mafiasta ei täysin vastaa omaani. Mielestäni se ei mene ammattikuntien rajojen mukaan.
Tarkoitin että ei pääosin mene ammattikuntien rajojen mukaan.
- Ultra.violetti.säteily
Mistäs muuten tunnistat, että on hellarin vai jonkun muun "hyökkäys"? Jos ne "ampuu" sua "infrasäteilyllä" jossain kylillä, täh?
- ent.sininenlaser
Tunnistan hellarin, kun näen, luen, kuulen puhuvan, vaikka puhelimessa. Ovat tehneet minulle niin paljon pahaa, että itsesuojeluosasto on oppinut tunnistamaan vaaran. Yhteen aikaan itsekin ihmettelin kuinka vähästä. Silloin tietoisesti vielä kävin läpi, mistä tunnistan, että on hellari. -Hellarit itse ovat kysyneet minulta, miten ihmeessä aina tunnistan. Myöntävät, että tunnistin oikein.
- ent.sininenlaser
Siis ovat aiheuttaneet terveydelle vakavaa vaaraa ja hengenvaarallisia tilanteita.
Suun soittaminen ja naaman vääntäminen yx lysti. - ent.sininenlaser
Terveydelle vaaralliset ja vaurioita aiheuttaneet tilanteet ja hengenvaaraa aiheuttaneet tilanteet varastoituvat itsesuojeluosaston muistiin. On aivoissa ei paikassa kuin muu muistettava.
(Minä esim. muistan jo alle kouluikäisestä alkaen vaaralliset allergiset reaktiot.)
- ent.sininenlaser
VIHARIKOS - MUISTAKO OLLEESI SIINÄ MUKANA ?
Siinä lääkkeitten pois jättämisen jälkeen alkoi tapahtua seuraavaa. Riihimäellä ja HML:ssa tietenkin paljon, mutta myös aivan vierailla paikkakunnilla. Kun ekaa kertaa menin uuteen kauppaan, jonkun vastaantulijan silmät muuttuivat mustiksi raivosta ,ehkä naama ja muu olemus siihen sopivaksi. -Aivan jatkuvasti ihan vieraatkin ihmiset muuttuivat kuin naamani näkeminen olisi herättänyt tappavaa raivoa.
Päättelin, että ovat hellareita, naamani tehty tutuksi, mutta mitä ihmeen kauhujuttuja minusta on heille kerrottu ????
Sitten minut sotkettiin Aulangon joutsenten stooriin. Kun siellä näin, miten kammottavalla tavalla niitä ehdollistettiin ja miten myös siellä joutsenia kiusaamassa/rääkkäämässä käyneet hellarit toimivat ehdollistetussa tilassa, tajusin, että minulle tehdään samaa.
Tein poliisille ilmoituksen viharikoksesta. Jos minun tilalla olisi muunmaalainen, ainakin olisi viharikos.
Kerroin, että hellarit on ehdollistettu saamaan vihareaktion nähdessään naamani. On voitu tehdä isoissa kokouksissa lukuisille ihmiselle samalla kertaa.
En saanut poliisilta vastausta, mutta homma loppui heti. -Parikin hellaria naureskeli: ai sä tajusit.
NIIN . OLITKO MUKANA TÄSSÄ JUTUSSA ? - ent.sininenlaser
Täälä sitä resonoidan, vittu tietenkin pullistelee, sääret kovempana kudoksena melkein pistelevät. Syke sykähti korkealle. -Ja tällainen naapurihäirintä on ihan sallittua. -Tämän lukeminen ja tietäminen saa monet hytkymään vahingonilosta. -Kyllä sopii Riksu tähän pahaa maailmaan kuin päähän. -On muuten nenän selkä vielä arka, mutta onneksi ei alahuuli ja leuka menneet kuolioon kumminkaan myöhemmän käsittelyn seurauksena.
Mitä näette peilistä? Ette ainakaan itseänne, koska sellaista ei ole olemassa. Olette pahuuden tyhjäpäisiä työrukkasia.- ent.sininenlaser
on tippunut nenä -sana pois. Siitä päästä.
- näin.siis.on
Mitä nenällesi tapahtui? Minä menetin pari päivää sitten tasapainoni ja löin nenänselkäni tuolin selkänojaan. Ei näytä tulleen pahempia vaurioita.
- ent.sininenlaser
Oli poistetussa ketjussa selostus. Minulle tapahtui yhtämittaa kaikenlaista.
- ent.sininenlaser
Joskus alkuvaiheissa ihmettelin, kuinka jotkut viitsii käyttäytyä noin alkeellisesti. En enää nykyään. Nyt ihmettelen ,miten ne sen tekee eli saa porukat laumoittain käyttäytymään samaan tyyliin. Välillä kaikki tekee niin ja sitten noin. Taktiikan nimi on mind control, on paljon tietoa tarjolla, mutta en viitsi lukea.
Kyllä sitä minuunkin sovelletaan. Kun en voi vaikuttaa asiaan, yritän olla välittämättä. Ja minimoida vahingot, jotka sen avulla aiheutetaan. - Saman vainopomon vallan alla ollaan. - ent.sininenlaser
Se helvetin sirinä on päällä. Mutta kun sitä ei varmaankaan kuulu muissa huusholleissa, niin eihän sen väliä. Eikä muiden jalkapohjat värise, kun lattialla pitävät. Eikä muiden----- mitähän kaikkea taas on tarjolla ennen aamua.
- ent.sininenlaser
SYYTETTIIN: olen soittanut radiota kovalla äänellä.
Tuli mieleen yksi vähän vanhempi tapaus. Minulla on radio makuuhuoneessa. Olin asettanut radion NOVA:lle. Vähän hiljaisena taustamusiikkina pidin. -Kun joskus myöhemmin avasin radion, sieltä kuului kovalla volyymilla Radio Dei. Palautin Novaan -Kun taas myöhemmin avasin radion, sieltä kuului isolla volyymila Radio Dei. Muutaman kerran jälkeen päätin, että kun arvatenkin zeesus pitää minusta näin hyvää huolta , panen hyvän kiertämään. Soittelin muutaman kerran sen aseman ohjelmaa huonokuuloiset huomioiden. Kuuntelin itsekin. Nättiä tunteellista musiikkia. Ja puheohjelmat olivat informatiivisia. - Minulle selkisi karismaattisesta (?) uskonnollisuudesta hyödyllisiä asioita.
Mutta jos se ei ollutkaan henkiolento, joka radiokanavaksi asensi Dein , niin päästäisiin otsikkoon "KOTIKÄYNNIT".
Mitä te tavikset tykkäisitte, jos poissaollessanne kotonanne käytäisiin yleisavaimella. Voisin kirjoittaa novellikokoelman omista kokemuksista ( niin kuin monet muutkin gs-kohteet).
Nyt viimeksi zeesus toimitti minulle pöytälaatikkoon huumetestin: 10 ainetta. Ihan ilmaiseksi. Oli vielä poistanut pahvikotelon päältä . Oli ohjeet muovitaskussa ja liuskat sinetöidyssä foliopakkauksessa. -Löysin eilen. Kaikki miinusta, sen testin pitoisuusraja-arvon alle jääneet.- omituista.porukkaa
Stalkkerit ovat pitkäkyntistä rikoksia tehtailevaa roistoporukkaa, varastelevat ja tuovat joskus huonompia tavaroita takaisin, joskus vahingossa parempiakin kun vähän karjahtelen. Eivät ymmärrä mikä on toisen omaa ja mikä heidän ja mikä on toisen asunto ja mikä heidän. Yksinkertaista porukkaa, joten koneetkaan eivät voi olla kovin monimutkaisia.
- laserin.fani
Näitä juttuja on kyllä hupa lukea. Jatka ihmeessä.
- hyvikset.voittakoot
omituista.porukkaa kirjoitti:
Stalkkerit ovat pitkäkyntistä rikoksia tehtailevaa roistoporukkaa, varastelevat ja tuovat joskus huonompia tavaroita takaisin, joskus vahingossa parempiakin kun vähän karjahtelen. Eivät ymmärrä mikä on toisen omaa ja mikä heidän ja mikä on toisen asunto ja mikä heidän. Yksinkertaista porukkaa, joten koneetkaan eivät voi olla kovin monimutkaisia.
Sen minäkin olen huomannut että stalkkereissa on hyviksiäkin, ei enemmistönä, ainakaan selkeästi, mutta aika selviä merkkejä siitä on. Ja usein on tuntu että valtiovallan puoleltakin suojellaan, siihen on varmaan syynsä.
- kansalaisten.suojelu
hyvikset.voittakoot kirjoitti:
Sen minäkin olen huomannut että stalkkereissa on hyviksiäkin, ei enemmistönä, ainakaan selkeästi, mutta aika selviä merkkejä siitä on. Ja usein on tuntu että valtiovallan puoleltakin suojellaan, siihen on varmaan syynsä.
Onhan se valtiovallan tehtäviä, suojella kansalaisia laittomuuksilta, joskus se vain onnistuu paremmin, joskus huonommin.
- ent.sininenlaser
Mitkähän on Hertzit ja desibelit ensi yönä.
- Hullun-Fani
Näitä hullun horinoita on kyllä hauska seurata :D
- ent.sininenlaser
Joko klikkasit tätä linkkiä.
Kiitos provosoinnista,siitä saa energiaa. - Hullun-Fani
Juu tsekkasin gang bängi linkkisi ja tulin siihen tulokseen että kyseinen ilmiö liittyy paranoidiin skitsofreniaan.
- ent.sininenlaser
Sinulla on vaikea lukihäiriö.
Herätelty on ja pahuuden työrukkanen vitussa tietysti. - laserin.fani
Sinulla on vaikea lukihäiriö.
Herätelty on ja pahuuden työrukkanen vitussa tietysti.Melkosta menoo kun sinne työrukkanen tungetaan, huh huh. Voisit lyödä rahoiks kun ottaisit touhusta kuvia ja lähettäisit tietyille sivuille netissä.
- ent.sininenlaser
Työrukkanen on se stalkkeri, joka suorittaa sen e-raiskauksen mikroaallotusvälinellä tarkkuustyönä tai nk.nyt infraäänellä diffuusimmin: alhaltaa tuli "suihkuna" voimakasta infraa kohdistettuna jalkoväliin.
-Luultavasti kuvia on, videoitakin varmaan, koska varsinkin mikroaallotuksessa pitää tekijän nähdä tarkasti anatominen kohde. Eiköhän siitä kohteesta kuviakin ole, ehkä opetusvideoita uusi stalkkaajille. - ent.sininenlaser
Tämä laserfani sopisi olemaan joku uskontohullu infraääniraiskaajan hyvä kaveri.
-ei todellisuuden tajua
-ei suhteellisuudentajua
- ei oikeudentajua
- ei tietoa rikolaista
Hellareiden tyyliin lyö lyötyä ja syyllistää uhrin.
Minut herätettiin omassa kodissani syvästä unesta rikollisin keinoin. Nukuin sikeästi. Herätettiin voimallisesti , lantio ehti heilahtaa puolelta toiselle ja lennähtää ylöspäin ja tippua sieltä alas. Oli sellainen shokkikäsittely, etten sen jälkeen kolmeen tuntiin voinut nukkua. Lähdin ulos, että olisi tullut parempi olo, psyykkisestikin.
Unenpöpperössä , shokissa, vihaisena yritin vertauskuvan avulla mainita tilanteesta. Jos ei mennyt ihan nappiin, niin skitsofrenian syytä varmaan.
Tulen vielä käsittelemään rikoslain kannalta
-yksityisyyden suojan rikkomista (jonkun tutkan avulla näki ,missä olin ja missä lantio/jalkoväli oli
- kotirauhan rikkomista
-fyysisen koskemattomuuden rikkomista
- terveyshaitan aiheuttamisesta jatkuvalla infraäänihäirinnällä/univajeen aiheuttamisella
Laserfani voi vapaasti jatkaa itsensä munaamista ja viiteryhmänsä esittelyä, sehän on... - ent.sininenlaser
Jos laserfani sattuisi kohdalle, kun joku nainen on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi, hän varman ottaisi kännykällä videota ja sanoisi, että naisen kannattaisi lähettää se pornosivulle. Saattaisi saada rahaa siitä.
- ent.sininenlaser
Että faneilla olisi hauskaa, yksi vitsi vähän kauempaa. Soittelin silloin siskolle luottamuksellisesti. Kerroin ,että talon pihalla, kun lähden ajamaan katoksesta pois, eräs ex-eksi hyppää auton eteen. Vetää esiin kaikki hampaat, irvistää, heiluttaa käsiä sivulla ja hypähtelee kuin pelle. On ruvennut kyllästyttämään. Ensi kerralla voi käydä niin, että minulta menee jarru- ja kaasupolkimet sekaisin.
Seuraavalla kerralla ex-rexi oli taas auton etupuolella,mutta kun lähdin ajamaan, syöksyi sivuun nurmikolle. Tätä sitten jatkui aikansa
kysymyksi:
- millä tämä arvokas leidin saatiin käyttäytymään näin?
- onkohan silloinkin lauseen pätkä: minulla menee jarru-ja kaasupoljin sekaisin , irrotettu asiayhteydestä? Ei vain ole voitu käyttää, kun olisi pitänyt mainita, mistä on kotoisin?- ent.sininenlaser
SITTEN APUA, KERTOKAA ONKO FIKSUA KÄYTÖSTÄ?
Tämä ex-rexi ja yläpuolen ope aikanaan, kuukausia tai luultavasti vuosiin menee, aina minut nähdessään, vetivät kaikki hampaat esille. (Tasaiset ja siistit) Jostakin syystä näin heidät usein yhdessä.
Lopulta rupesi kyllästyttämään. - ent.sininenlaser
Miksi sellaisetkin ihmiset, joilla on koulutusta, ovat tehneet vaativaa työtä ja tietävät, miten kuuluu käyttäytyä, alentuvat tällaiseen.
- hukahuka
Miksi sellaisetkin ihmiset, joilla on koulutusta, ovat tehneet vaativaa työtä ja tietävät, miten kuuluu käyttäytyä, alentuvat tällaiseen.
Kerroppa se?
- Avun.Tarpeessa_
Uhkailet viattomia sivullisia ajamalla päälle?Olet hoidon tarpeessa etkä itse tajua sitä.
- ent.sininenlaser
Johan on onnistuttu vääntämään. - Kuten jo sanoin, ex-rexin temppuilut tapahtuivat jo muutama vuosi sitten. -Halusin vaan ottaa esimerkin koulutetusta ihmisestä.
"Auton etupuoli" tarkoittaa ajosuuntaa. Lähdin liikkeelle autokatoksen keskiosasta. Ex-rexi seisoi kauempana parkkipaikalla. Välimatkaa ehkä 10 m . EN VOINUT LÄHTEÄ AJAMAAN .PITI ODOTTAA, ETTÄ LOPETTAA JA SIIRTYY POIS.
Miksi tuli sinne seisomaan? Pitääkseen nämä nämä näytelmät, sanon minä. Lukuisia kertoja tämä irvistely ja pelleilyliikuntanäytelmä. Nurmikolle jouksut oli syyllistämistä.- OLISI OLLUT HOIDON TARPEESSA. Noin vertauskuvallisesti sanottuna. Ei hellareihin mikään tehoa.
No tulipa näytettyä, että kyllä te osaatte syyllistää. Ei olisi tarvinnut sitä todistella. Ja liioittelemalla vääristelykin sujuu ihan entiseen malliin toiveena, että jotkut lukee vain tuon edellisen viestin ja saavat väärän käsityksen. Jne .
Ja tämä rexi käyttäytyi näin, koska lahkovainopomo käski. Tätä yritin tavikset saada käsittämään. - ent.sininenlaser
SIIS EX-REXI KÄYTTÄYTYI NIIN, KOSKA OLI MÄÄRÄTTY. Vainopomo saa kiksejä vallankäytöstä ja siitä, että voi panna ihmiset käyttäytymään ala-arvoiseen tyyliin.
MINDCONTROL
- ent.sininenlaser
Sääret värisee. Vähän semmoinen vaikutelma, että hetki kun nukahdan, nyppästän vitusta hereille.
Kyllähän nyt hellareita ottaa päähän, kun olen kirjoittanut. Kirjoitin, kun provosoivat. Ehkä provosoivat, että kirjoittaisin ja saisivat syyn KOSTAA.
Vittu turpoaa vauhdilla, kun tässä istun.- ent.sininenlaser
Infraäänihirviö kimpussa koko ajan. Onkohan poliisisetä antanut luvan:siitä vaan.
- ent.sininenlaser
SINÄ TAVIS, mikä olisi olo ja toimintakyky, jos olisitte saanut nukkua 4 h niin kuin minä, vaikka kertaluontoisesti. -Minulla unihäirintä on ollut päällä 2 v.
- ent.sininenlaser
Niin, illalla näytettiin, että salainen numero on tiedossa, ja vastaaja hallussa, oli sellainen yksinkertaistettu malli siellä tädillä käytössä. Semmoista murrosikäisten kiusan tekemistä. -HALUTTIINKO NÄYTTÄÄ, ETTÄ KYLLÄ TÄMÄ MEISTÄ IHAN KIVAA ON, EI TARVI MÄÄRÄTÄ KENEKÄÄN.
Henkinen tasonne ei ole yllätys. Paitsi, että murkuilla on meneillään itsenäisyyden kehitys, teillä ei siitä ole jäljellä mitään. -Te pahan työrukkaset.- NauravaKulkuri-
huhahahhahahahaahaaaaa!
- ent.sininenlaser
Palailin kotiin HML-kierrokselta. Näin pian, kun olen väsynyt neljän tunnin yöunen jäljiltä On jo ehtinyt sattua ja tapahtua. -Nyt kun oven avasin, kynttilänhaju vastaan tuli. -ristiveto on jo.
Nyt jos kokemukseni ja nimenomaan johtopäätökseni niitten perusteella eivät hellareiden mielestä pidä paikkaansa, niin miksi viis veisaatte kirjoituksistani. -Minua haukutaan jatkuvasti teidänkin taholtanne, mutta en välitä, kun tiedän ettei pidä paikkaansa.
Jos arvioni pitävät paikkaansa, pitäisikö teidän pysähtyä ajattelemaan.
Helluntailahko ei ole kiinnostanut minua pätkääkään. Tiesin, että siellä on paljon laulua ja musiikkia, on tähtiäkin ollut käytössä kuten Viktor Klimenko.
-Ja että jotkut juopot, narkkarit ja rikolliset ovat päässeet kuivile lahkon ansiosta.
Sehän kuulosti ihan hyvälle.
Nyt tiedän enemmän kuin välittäisin pimeistä puolista. Minun puolesta saisitte rauhassa elää kuplassanne, eihän se minulle kuulu - . MUTTA KUN VAINOATTE. Kertokaa nyt ihmeessä, MIKSI VAINOATTE.- pitäisi.apua.löytyä
Ristivetokaan ei paljon auta, jos talon ilmanvaihtojärjestelmä ei ole kunnossa, huollettu ja säädetty. Milloin ilmanvaihtokanavat on nuohottu? Lisäksi jos joku häirikkö liittää yhteiseen hormiin oman puhaltimen, kanavat myös likaantuvat nopeammin koska ilman kulku sitä kautta estyy tai hidastuu toisissa asunnoissa. (Siitä myös syntyy usein resonanssia ja tärinää ja sirinää aiheuttavaa ilmanvaihtomelua.) Kanavat pitää ehkä nuohota uudelleen (häirikön laskuun ehkä, jos isännöitsijä on talossa ilmoittanut siitä että puhaltimien liittäminen hormiin ei ole sallittua) ja säätää teho riittäväksi niin että häirintä ei niin helposti voita sitä.
Jos isännöitsijä ei hoida tehtäviään - hänelle kyllä kannattaa ensin ilmoittaa, mieluimmin kirjallisesti tai sähköpostilla - niin siinä tapauksessa yhteys asumisterveysvalvontaa hoitavaan terveystarkastajaan, Riihimäellä sellainen näyttää löytyvän terveyskeskuksen terveystarkastaja/terveysvalvonta -sivuilta:
http://riihimaenseudunterveyskeskus.fi/palvelut/ymparistoterveys/ - ent.sininenlaser
Täällä ei ole koneellista ilmanvaihtoa, ihan vaan hormit, jotka toimi luonnon voimalla. Niihin ei saa liittää edes liesituuletinta.
Riihimäki- palstalla oli ketju nimelta Värinää ALAKERRASTA - UUSI KIDUTUSMUOTO. Kirjoitin siihen tarkkaa selostusta kokemuksistani, johtopäätöksistäni ja tutkimustietoa infraäänen haittavaikutuksista. -Valitettavasti se poistettiin muiden vainoketjujen mukana. -En ala uudelleen selostella.
Ihan varmasti ei johdu ilmanvaihdosta.
Kyllä ristiveto auttoi ja luultavasti ei tule enää lisää. -Tässä on ollut monta raikasta päivää.Tänään kostetaan jotakin. - lisää.ehdotuksia
Täällä ei ole koneellista ilmanvaihtoa, ihan vaan hormit, jotka toimi luonnon voimalla. Niihin ei saa liittää edes liesituuletinta.
Riihimäki- palstalla oli ketju nimelta Värinää ALAKERRASTA - UUSI KIDUTUSMUOTO. Kirjoitin siihen tarkkaa selostusta kokemuksistani, johtopäätöksistäni ja tutkimustietoa infraäänen haittavaikutuksista. -Valitettavasti se poistettiin muiden vainoketjujen mukana. -En ala uudelleen selostella.
Ihan varmasti ei johdu ilmanvaihdosta.
Kyllä ristiveto auttoi ja luultavasti ei tule enää lisää. -Tässä on ollut monta raikasta päivää.Tänään kostetaan jotakin.Sitten ei ehkä terveystarkasta voi auttaa, paitsi jos silä sattuisi olemaan jonkinlainen mittari, jolla voisi mitata sisäilman pitoisuuksien vaihteluja, en tiedä onko.
Olen kokenut että alossa jossa on painovoimainen ilmanvaihto, ilmavirrat voivat joskus kulkea kummallisesti, on tullut mm. kannabis- ja muita hajuja seinänaapurista, rappukäytävän kautta. Liesituulettimet sallitaan joissakin taloissa, joissa on omat hormit katolle. Vanhoissa taloissa ne voivat kuitenkin aiheuttaa ilmanvaihtomelua, hormit on joskus rakennettu mutkikkaiksi että ne on saatu sopimaan tilaan joka niille on varattu ja siitäkin voi aiheutua ongelmia. Entä olisiko liikehuoneistolle sallittu jotain erivapauksia, esimerkiksi runsaan pyykin kuivatuksen vuoksi?
Mikroaaltosäteily ei käsitykseni mukaan tule betonin läpi, siihen tarvitaan reikä, missä se sitten onkin, seinässä tai välipohjassa. Voi kuulemma olla niin pieni että rosoisesta pinnasta sitä ei ole helppo löytää, jos ei sen takaa pääse paistamaan valo. Kerran havaitsin että säteilijä oli kätketty hormiin ritilän taa, ohjailtiin luultavasti kaukosäädöllä.
- ent.sininenlaser
TÄMÄ homma ei hoidu sillä, että minut julistetaan hulluksi "eikä muka mitään ole tapahtunut".
ANTAKAA NUKKUA RAUHASSA JA LOPETTAKAA INFRAÄÄNIHÄIRINTÄ JA MIKROAALTOHÄIRINTÄ JA TÄMÄ HELVETIN SIRINÄ. Ei kannabis- eikä muita käryjä kämpääni, ei huumeita , lääkkeitä ei myrkkyjä. -Auttaisi jo paljon. -Niin ei laseria silmiin.- ent.sininenlaser
Niin, siis tuli kirje,sossu ja ketterä kotikäynnile, kun minulta otataan asunto haltuun. On kuulemma tehty vielä toinen valitus. Isännöitisijä ei saanut sanaa suustaan, sanoi vaan että sittenpä kuulen KUKA ----olen 99%, että stalkkeri jostain ylempää hierarkiasta. Sekö se kanan kanan katkaisee---
Totuus on ,että olen vainottu, en kuvittele ja luule tapahtuneita. - ent.sininenlaser
Siis ilmoitin jo ,että varmasti eivät tule kotiini. Mielelläni juttelen yhden kanssa kerrallaan viraston tiloissa.
Huhtikuussa minulle ilmoitettiin, että tähän päättyi yksi aikakausi. - ent.sininenlaser
Yht'äkkiä muistin, että kirjeen tiputti luukustani muutama minuutti postin jälkeen vastapäisessä rivitalossa asuva rva, niin olin näkevinäni. Ja kirje päivätty tänään. -Ei ole postin kautta kiertänyt. ---Että Jobin postiako?
Pitäisikö tarkistaa, mitä gang stalkingissa tässä vaiheessa kaikilla tapahtuukaan.
Ei ainakaan mitään oikeudenmukaista.
Tunnettuun tyylinsä hellarit vissiin muokanneet itselleen sopivaksi, kun toin esille, että kävivät täysillä kimppuun siinä vaiheessa, kun zombikauden jälkeen jätin lääkkeet ja palasin elävien kirjoihin. Minulla olisi ollut haastetta tarpeeksi itseni kuntouttamisessa ja tavalliseen elämään siitrymisessä. Mutta sainkin lisäksi organisoidun vainon päälleni ja aivan omituisia ihmisiä kimppuni.
TÄRKEÄ LISÄTIETO: TEIN KANTELUN POTILASVAHINKOKESKUKSEEN JA VAKUUTUSPUOLELLE. Kummastakin vastaus, että minulle oli tarpeettomasti syötetty lääkkeita useiden vuosien ajan. ELI ei ole kyse siitä, että vainohullu olisi jättänyt lääkkeensä ja sitten kymmenen vuotta kuvitellut olevansa vainon kohteena.
Hekoheko, niin helpolla ette pääse. - oikeus.on.tapahtunut
Siitäs sait kun häiritset muita asukkaita.
- ent.sininenlaser
Klo 01.00 kunnon infraäänihyökkäys,alapäähän myös, mutta kokonaankin ja nyt jalat värisee pirusti.
Joo, minä taas häiritsen muita asukkaita.
Reilu tunti tuosa oli rauhallsta.
Siitäs sait, yksi hellareiden lempilauseista. Kostavat, kun olen kertonut, mitä tekevät. - ent.sininenlaser
Kun katson sykegaiikaa, oikeastaan kohta tunti mennyt syke korkealla, rasitettu. Mikähänminut herätti. Nyt on ainakin vittu turvoksissa ja koko alaruumis tutisee. -Kyllä MINÄ taas häiritsen muita.
Joskus joku vuosi sitten yksi hellarimuija sanoi: me ollaan ihmetelty, MITEN OLET VOINUT SELVIYTYÄ .-Ai,sä et ole välittänyt. -Niin, en ollut välittänyt siitä, että ihmiset käyttäytyivät ihan omituisesti.
Se naapurin rikollisen pätkä, joka kurkkuuni kävi kiinni, vähän ennen sitä työnsi vaaleanpunaisen naamansa liki ja katsoi iljettävillä vaaleansinisillä silmillä ja kähisi: MEISTÄ ON OLLUT MUKAVAA SEURATA, MITEN OLLUT YRITTÄNYT SELVIYTYÄ .Oli paha unihäirintä
ja myrkyttäminen menossa.
Pommin heiton jälkeen kolmosen isännälle tuli lipsahdus: katsoi minua ja silmissä ensin pokka petti:vahingonilo, ellei peräti sadistinen nautinto, löi läpi myös muuten : ai, että sä pelästyit , hahaha
, Minulla heräsi kysymys: miten oli voinut nähdä, älykännykän nauhalta webbikameran tuotostako oli katsellut. -Kuinka moni tässä talossa pystyy seuraamaan minua kuin norppavideota. (E-häiritsijät tarkasti anatomiaa ja ilm. fysiologiaakin.)
UMPIHULLUT USKONRIKOLLISET ja huomenna taitaa selvitä joku iso paha. - todellajoentinen
Tänö yönä ei näköjään nukuta. Syke heiluu 90:ssä, jo kolme tuntia. Hetken torkahdin,Johan ulko-ovi paukahti tai ainakin sen kaltaisella äänellä samantien herätettiin. -Ja värisee eli resonoi. Täytyyhän minun olla surkeassa kunnossa, kun joskus niitä viranomaisia tapaan.-Eiköhän vähän viel huumetta tule ja lääkettä ja ehkä taas myrkkyäkin ja päivällä taas kämppä täyteen myrkkysavua niin ettei vo ikotona olla.
Niin minä olen se, joka täällä häiritsee. - ent.ent.laser
Jostakin horteesta hersin, Olen ehkä tunnin nukkunut neljän ja kuuden välillä.Resonoinnit on sitä luokkaa, että juuri ja juuri istumaan pystyy. Alahuulet jalkoävälissä etkuu, kun ylös nousee. Ja muuten myös huulet äläpäässä.
Yrittäköä infraäijä eutanasiaa. - ent.entinen
Just. tuota luokkaa oli kirjoituskyky. On se parantanut. Odottelen vaan, että minkälaista käryä rupeaa kohta tulvimaan: pelkkää kynttilää vai myös makeaa savua sen kera, vaiko sitä myrkkysavua, jota ei voi ollenkaan hengittää. Jos tule vetäneeksi muutaman keuhkollisen, tulee akuutin kokaiinin yliannostuksen oireet (hengenvaarallisia). Joskus jotakin lievemmin myrkyllistä.
Vähän erikoisia mielisairauden oireita.
Stalkkerit käyttää kaiken uhrista saadun tiedon tätä vastaan. Hellaristalkkerit menee astetta pidemmälle vai menevätkö. syyttävät uhria siitä, mitä ovat itse tehneet. Tai muuten asia päälaelleen
. -Esim. kun minun kämppääni johdetaan kannabiskäryä, minua syytetään pössyttelysta ja huudetaan, että älä niitä huumekäryjäs käytävään tuuleta. Tuolta yläkerrasta jo yksi narkkari häädettiin.
- enolenarkkari
Kynttilä löyhähtelee jo. Ei tarvinnut odotella.
- hörhö-mummo
Olet selvästi huumepsykoosissa....
- Valamon.poika
Jos siinä sun talossa asuu uskovia, niin kait ne tuohuksia polttelee. Ei olisi mikään ihme.
- ent.sininenlaser
Infraäänihäirinnän takana on sadistinen hullu, jolla on käytössä erityisalojen asiantuntijoita. Mm.
sen suunnittelussa , miten infraäänihäirinnällä saadaan tuhottua terveys. Esim.rasittamalla univajeen aiheuttamisen lisäksi niin,että vastuskyky ja puolustusysteemi pettää.-Siitä seuraa"mukavasti" luonnollisia tauteja ja kuolinsyitä.
Tutkimustietoa on sairauksista, joita aiheutuu pitkän altistuksen takia.
On tietoa, mikä taajuus kohdistuu mihinkin elimeen ja paljonko desibelejä tarvitaan, että koko elin vaikka tuhoutuu.Äkilliset komplikaatiot mahdollisia.
Häirintää toimeenpanevalle tekniselle henkilölle annetaan aikataulu, mitä taajuuksia, millä desibelimäärällä ja kauanko. Tietokoneohjelma tietty. -Hänen ei tarvitse tietää, mitä hirmutekoa on tekemässä. Sen kun toimii nk.robotti.
Minuun kohdistunut ohjelma oli hirviön laatima.
Tälläkin hetkellä sääret pistelevästi värisevät, jalkapohjat samoin ja ylöspäin.
Tuli poliisilta postia. Toiseen juttuun liittyen lyhyesti sanottuna ilmoitti, että poliisi tutkii rikoksia, ei estä niitä.
Että sitten kun on infraääniraato , toteaa, ettei tapaukseen liity rikosta.- setulevaraato
Vaikka kyseessä on suunniteltu murha.
- ent.sininenlaser
Kun palailin viiden jälkeen kaupasta, alkoi kynttilää tuoksahdella.On niin kuin sellainen pariliitos. En voi täällä ristivedossa olla. eli aamulla saatankin olla yliannostukseen delannut.
- ent.sininenaser
Sikeästä unesta heräsin siihen, etä vitsarakkoa runnottin, ehdittiin painaa ja vääntää monta kertaa. Hullu ämmä ja ihan rikollinen pahoinpitely. -Ja sirisee ja värisee.
- ent.sininenlaser
Heti kun torkahdin, ämmä iski uudelleen ja infrakin tulee alhaalta täysillä. Vielä kun oli se keinutuoli tuossa jalkopäässä, on varmaan patteriin kolahtanut, kun yläs pomppasin.
hekeheko. siis minä häiriten naapureita, eivät saa nukkua rauhassa - ent.sininenlaser
Tunnin välein herätys. Klo 01. oli isompi hyökkäys, mutta nyt en muista, mitä tehtiin, luultavasti samaa. Vähän pidempi valvominen.
Olen ollut 2 v. rankan unihäirinnän ja valvottamisen kohteena .
Alkuun käytettiin äänillä herättämistä, vähän alkeellistakin tallenteen tuomista korvaan mikronaaltojen avulla , tai mikroaaltoääntä ja reaaliaikaista kolistelua, jota asukkat joutuivat tekemään.
Sitten lisääntyvästi käytettiin kehoon kohdistunutta mikroaallotusta: kipujen tuottamista, lihasnykinöitä, sätkäyttelyjä, suoranaisia pahoinpitelyjä.
Elektronista raiskausta ensin kokeiltiin, sitten luovuttiin. Aika tasan vuosi sitten aloitettiin uudestaan ja täysillä, järjestelmällisesti kokeillen, mitä vaikutuksia saadaan aikaan mitä kohtaan mitenkin ärsyttämällä. - Minulla oli kynnys ruveta kirjoittamaan intiimialueestani, mutta tein sen, kun toivoin, että sillä saisi lopetettua touhun. -On voinut käydä päinvastoin.
Nämä e-raiskaukset ovat yksi asia, jonka avulla olen pystynyt päättelemään mikroaallotuksen tulosuunnan.
- oh:n lattialla pää parvekkeen suunnalla, jalat/jalkoväli sivuikkunan eli B-talon pervon suuntaan, tapahtui sisään tunkeutumisia eri tavoin runnoen. -Kun älysin panna tyynyn toiseen päähän patjaa ja jalat olivat parvekkeen suuntaan , ei en enää onnistunut muu kuin pihdeila takasuunnasta etuyläosaan kiinni käyminen ja hereille nykiminen.
- olen kartoittanut koko huushollin: mitä missäkin paikassa maaten, pää missä ja jalat missä suunnassa on voitu tehdä,muillekin kehon osille.
KYLLÄPÄ MINÄ OLEN HÄIRINNYT NAAPUREITTEN UNIA. (Olen varmaan kivustakin ulvahdellet ja vielä jälkeenpäin voihkinut, ja muistan kironneeni vainosakin alimpaan helvettiin.
Mutta on se kumma, jos ei näin saa kotonan reagoida.
(Entä jos naista raiskattaisiin puistossa, kivun ja avun huutamisesta saisi rangaistuksen. Raiskaaja saisi olla rauhassa ja jatkaa toimintaansa.)
Makuuhuoneen käyttö minulta vietiin pari vuotta sitten ensin lähes kokonaan (päivällä saattoi käväistä). Nyt joskus voi käydä aamuyöllä nukkumassa eikä enää päivällä joudu häirinnän kohteeksi, kun siellä asioi. (On säilytystiloja ja kuivausteline)
MUTTA NYT VIEDÄÄNKIN KOKO KOTI KERRALLA. - saariz
Kannattaa muuttaa autiolle saarelle asumaan niin ei ole hellareita naapureina.
- ent.sininenlaser
Ennen koulukiusatun piti vaihtaa koulua, tuskin on paremmin nykyään . Vielä 1990 luvun alussa koulukiusaamisen olemassaolo pyrittiin kieltämään.
Työpaikkakiusatun piti ennen vaihtaa työpaikkaa. Eiköhän se paras keino edelleen.
JNE.
Tähän maailmaan olisi varmaan parasta syntyä psykopaattina tai kehittyä narsistiksi. Ei tarttis muutella.
En muuten muuta nytkään. Pois voin lähteä. - ent.sininenlaser
Niin, tuolla edellä oleva esimerkkini puistossa raiskatusta naisesta. Muut puiston käyttäjät tietenkin vaativat, ettei nainen saa enää tulla puistoon, koska häiritsi heitä huutamalla.
Ja vielä koulumaailmasta: median uutisessa luki: lopultakin myönnetään, että kouluun teräaseen mukaan ottanut oppilas on ollut pitkään kiusaamisen kohteena. -Ensin kai uutisoitiin, kauheaa mikä oppilas.
- Rmk.vain
Kyllä muuten vieläkin kehoittavat kiusattua muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Tiedän siitä, kun ystäväperheessä on juurikin näin käynyt.
- eueueu
Kysyin ulkoasiainministeriön virkamieheltä mistä Suomessa vainottu suomalainen voi hakea turvapaikkaa. Kuulemma pitää mennä muualle hakemaan, EU:n ulkopuolelle menoa ehdotteli. Että näin.
- haistakaajotakin
Kävinpä juttelemassa sossun kanssa. No huh huh. parempi, etten kirjoita enempää, mutta se selvisi, että minua syytetään, että olen jatkuvasti käynyt häiriköimässä kauneushoitolassa.. EN OLE KOSKAAN KÄYNYT, EN KERTAAKAAN. -Ilmoitin, että halua yksilöidyt syytteet ja nimet alle. -Ja poliisille menee.
Tästä eteenpäin puhun vain siskon kanssa.
Minun pulmani on GANG STALKING AND ELECTRONICAL HARASSMENT
JA V Ä S Y M Y S , unihäirinnällä ja muulla vainolla rasittamalla aikaan saatu.
MINÄ EN OLE HULLU , jotkut muut on.
Senkun teette, mitä teette, niin teen minäkin.- väsytetty.rääkätty
No, keksikää nyt lisää valeita!!!!!!! Mitä muka olen tehnyt.
Tätäkö se:"tämä oli yhden aikauden loppu"tarkoitti.
Puhuin piitkän puhelin siskon kanssa, joko olette kuunnelleet ja miettineet, mitä siitä voisi irrota ja vääristellä. On oikein erityistaitonne. - on.sairasta.touhua
Taitaa olla tyypillistä stalkkerikäyttäytymistä. Minun stalkkerit olivat myös väittäneet minun puhuneen heille, mitä en ole tehnyt. Vain kotonani, mutta sitähän ei kuule ellei käytä jotain vakoiluvälineitä eli stalkkaa. Paljastivat itsensä minulle, mutta eivät stalkkerimielisille sivullisille. Sen jälkeen isännöitsijät, sossut ja muut virkmiehet paljastavat kantansa stalkkereihin/uhreihin asettumalla stalkkereiden tai uhrin puolelle. Säännöllisesti taitavat asettua stalkkereiden puolelle kasvattamaan suurta stalkkerijoukkoa.
Systeemiin kuuluu että eivät ota asioista selvää vaikka tietoa on saatavissa ja vaikka heille kertoo selkeästi mistä on kysymys. Asettavat vissiin itsensä kaiken oikean tiedon mittapuuksi, mikä on täysin järjetöntä, sillä eihän kukaan, kaikkein vähimmin sossun tantat, voi kaikkea tietoa jatkuvasti hallita, varsinkaan jos ei ole tietomääränsä kasvattamisesta edes kiinnostunut. Sairasta, täysin sairasta.
- ent.sininenlaser
Niistä hellareiden vääristelyistä ja valeista vielä.
Kun kysyin toista valitusta, kun en tiennyt siitä mitään. Sossu alkoi lukea (noin):ot ei ole ottanut ensimmäistä huomautusta ottanut ollenkaan huomioon eikä muuttanut käyttäytymistään. Jestas.
Mihän julkaisin huomautuksen tällä palstalla ja kävin läpi joka kohdan. Mietin, mitä voisi tarkoittaa.
- En ole voinut lopettaa käytävässä huutamista, kun en ole sellaista koskaan tehnyt.
- Yöllä huutamisesta en tiedä. Arvelin, että se on tarvinnut tapahtua hyökkäyksen alussa, jolloin olen ollut unessa. -Pyysin, että henkilö joka vastaisuuessa kuulee huutoa, kirjoittaisi ylös vm. ja klo. Minua itseäni asia kiinnostaa. -Lisäki kerroin öistä, joista itsellä oli sekasortoinen muistikuva eikä unigafiikkaa ollut saatavissa. -Olisi ollut pvm:t muistissa.
En voi lopettaa jotakin, mikä tapahtuu unen aikana, jos ei kovia kipuja tuottavia hyökkäyksiä lopeteta.
- Patterit päivällä ja yöllä, olen jo kerran perusteellisesti selvittänyt asian, jos et ole lukenut, ei voi mitään.
Sossu mainitsi, että minulle on huomautettu ulko-oven auki pitämisestä. Eiköhän kaikki tiedä, että hätäpäissäni panin ristivedon sitä kautta, kun huusholli täynnä käryä, jonkun toisen ihmisen sinne johtaneena. - Sitten keksin, että voin avata kk:n ikkunan kokonaan. JESTAS, minä saan huomautuksen ulko-oven aukipitämisestä.
ONKOHAN SE TYYPPI, JOKA ON JOHTANUT HUONEISTOONI HUUME- YM.KÄRYJÄ. SAANUT MITÄÄN HUOMAUTUSTA --JAA NIIN, KIITOSTA HYVIN TEHDYSTÄ HÄIRINNÄSTÄ TIETENKIN.
Mitähän ihmettä minun vielä olisi pitänyt ottaa huomioon ?!?!?!? - ENT.SININENLASER
Väkisinkin mietityttää, miksi nyt pitäisi saada äkkiä minulta kämppä pois?
-Siksikö, että olen puhunut, siitä asunton ja alakerta pitäisi tarkistaa infraäänihärinnän takia. Ja muutkin asunnostani tarkistaa.
- Vaiko sen takia, että suunnitelmiini kuuluu rikosilmoitusten tekeminen.
- Vai onko aiottu ottaa hengiltä ja olisi kivempaa, että se tapahtuisi muualla?
- Vai käytetäänkö haltuunottoa kiristys/painostuskeinona, että menisin sairalan ja rupeisin syömään lääkkeitä. Kunnon vainoharha diagnoosi. -Ei mitään olekaan tapahtunut, olen vain luullut.
- TÄMÄ EI ONNISTU.
- Vai onko kyse vain stressaamisesta, huomion, ajan ja energian sitomisesta tähän projektiin, etten pystyisi nauttimaan kesästä.
Ihan täyttä hellaristalkkauspaskaa ainakin.
SIIS MINÄ EN TEE YHTÄÄN MITÄÄN. - ent.sininenlaser
Huomenna Ketterässä kokoontuu joku tiimi: psykiatri, psyk.hoitaja, sossu ehkä joku muu. Kuulemma he päättävät, "mikä "olen, mikä on tilanteeni, mitä tehdään. Sossu "keskusteli" kanssani, mutta ilmoitti, että hänellä on selkeä kuva minusta/asiasta, mutta halusi nyt kuulla minunkin selityksiä. Muita en ole tavannut. - On siis juteltu stalkkereitteni kanssa, jotka valehtelevat, vääristelevät ja haluavat jotakin pahaa. - Voikin olla yllätysten päivä huomenna tai koska paperin näen.
- Nilsialta
Oletko uskonnollisesta perheesta. Seksuaalisuus kun noin ahdistaa.
- sekopääkunta.vissiin
Nilsiällä ei vissiin osata erottaa seksuaalisuutta ja seksuaalista häirintää toisistaan. Eipä kannata sinne ainakaan muuttaa.
- stalkattuvanhanainen
Ei tiedä kuka häiritsee, mutta neljä vuotta on jo pitkä aika, gang stalking ja elektroninen häirintä kaikkinen vivahteineen, äänihäirintä 24/7 ja ei niin mukavat puheet, kiroamista nykyisin lähes koko ajan. Mutta kaikkeen tottuu! Olen fyysisesti paljon parempi kuntoinen, kun sain lääkekoktailin jolla nukun lähes koko yön heräämättä. Jo neljän tunnin uniputki riittää ja pari tuntia torkkumista. En sairasta edes flunssia tämän häirinnän aikana kuin hyvin harvoin, päänsärkyyn riittää burana tai panadol, että pärjään.
Yöksi kannattaa ottaa Ataraxia, joka poistaa ihotuntemuksia, kutinaa ja muuta epämiellyttävää tunnetta, jota häirinnällä tuotetaan.
Sitten Melatonin 1 - 3 X 3mg riittää, lievä paniikkihäiriölääke Xanor auttaa myös. Se voi olla 1 - 2 x 0,5 mg, niin nukkuu yön hyvin. Tämän neuvon annan kaikille häirintää kokeville.
Ataraxia määrätään psykiatrisessa hoidossa ihotuntemuksiin, ja tiedän, että siellä tiedetään tämä häirintä nyt kokonaan, kun seuraavat palstoja ja on muutenkin heille tietoja annettu!
Kokeilkaa näitä lääkkeitä, minulla auttaa myös seksuaaliseen häirintään ja joskus otan vielä tehosteeksi yhden panadolin tai buranan, niin ei edes tekniset puraisut alapäähän tehoa!- Tyhmätkö.uskoo
Xanor lievä paniikkihäiriö lääke :D ja ihmettelet vielä noita sun huumetestiesi näyttämiä. Eihän siinä. Ja onkos se stalkkilekuri sulle Ataraxit ja Xanorit määränny?
- ent.sininenlaser
Tuo stalkattuvanhanainen -nimimerkki en ole minä, eli oikealta nimeltäni Outi Tuomi. Minä en syö mitään lääkkeitä. Tuo viesti on jonkin trollin kirjoittama.
Jotkut e-häirityt yrittävät turruttaa itseään lääkeillä, etteivät heräisi niin helposti. Jos heidän unihäirinnässä käytetään vain häiriöääniä herättämiseen, siinä on jotakin itua.
Minun on tärkeää herätä nopeasti, jos joudun mikroaallotuksen kohteeksi. Se on paikallisesti kohdistuvaa. Kun pääsee alta pois, loppuu siihen. Joskus kipukin loppuu heti, joskus on kudoksiin ehditty vaikuttaa niin, että kipu jatkuu, parikin päivää.
Infraäänhäirintä on päällä koko ajan jonkin asteisena. Nykyään öisin on puolentunnin hyökkäyksiä isoin desibelein. Silloinkin on tärkeä herätä nopeasti ja nousta vaakatasosta pois, ja siihen yhteen paikkaan suojaan. Jos lepo/syke on noussut 120:een, suojapaikassa laskee 70 -75:een. Levätessä/nukkuessa on 45-50.
SIIS, OUTI TUOMI EI SYÖ MITÄÄN LÄÄKKEITÄ EIKÄ KÄYTÄ HUUMEITA. - paska.lekurit
Ataraxia käytetään pakkausselosteen mukaan seuraaviin käyttötarkoituksiin:
•aikuisten ahdistuneisuuden oireenmukainen hoito
•kutiseva nokkosihottuma
•allergisiin oireisiin liittyvä unettomuus.
Pakkausselosteessa
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1440&d=2175144&i=UCB_ATARAX_ATARAX tabletti, kalvopäällysteinen 25 mg
kerrotaan milloin Ataraxia ei tule käyttää ja minkälaisten muiden lääkkeiden kanssa sekä mahdolliset haittavaikutukset, joista osa voi olla vakavia, mm. seuraava varoitus:
Lakkaa käyttämästä lääkettä ja hakeudu heti lääkärin hoitoon, jos sinulle tulee sydämen rytmiin liittyviä oireita, kuten sydämentykytystä, hengitysvaikeuksia tai tajunnan menetys.
Pakkausseloste kannattaa lukea aina ennen kuin alkaa käyttää jotain jääkettä. Psykiatrit ainakaan eivät haittoja kerro, ovat kokemukseni mukaan muutenkin potilaan terveydestä piittaamatonta porukkaa, sekä fyysisestä että psyykkisestä.
- E.sakko
Omien huumeongelmien kieltäminen ei ole hyvästä.
- älä.sitten.tee.niin
Kuka sinua on käskenyt kieltämään?
- E.sakko
Tarkoitinkin tuota "Outia" minä en käytä ja kuluta. Silti viestiensä perusteella testeistä löytyy vähä kaikkea.
- vaikuttaa.syrjinnältä
Asunto-osakeyhtiölain 8 luvun 2 §:
Osakehuoneiston ottaminen yhtiön hallintaan
Yhtiökokous voi päättää, että osakkeenomistajan hallinnassa oleva osakehuoneisto on enintään kolmen vuoden ajaksi otettava yhtiön hallintaan, jos:
1) osakkeenomistaja ei maksa erääntynyttä yhtiövastiketta tai 3 §:n 4 momentissa tarkoitettuja kuluja;
2) osakehuoneistoa hoidetaan niin huonosti, että yhtiölle tai toiselle osakkeenomistajalle aiheutuu siitä haittaa;
3) osakehuoneistoa käytetään oleellisesti vastoin yhtiöjärjestyksestä ilmenevää käyttötarkoitusta tai muuta yhtiöjärjestyksen määräystä taikka, jos osakehuoneiston käyttötarkoituksesta ei määrätä yhtiöjärjestyksessä, vastoin yhtiön hyväksymää tai muuten vakiintunutta käyttötarkoitusta;
4) osakehuoneistossa vietetään häiritsevää elämää; tai
5) osakkeenomistaja tai muu osakehuoneistossa asuva ei noudata, mitä järjestyksen säilymiseksi yhtiön tiloissa on tarpeen.
Osakehuoneistoa ei saa ottaa yhtiön hallintaan, jos rikkomuksella on vain vähäinen merkitys.
Päätöksessä on mainittava hallintaan ottamisen peruste, kestoaika ja kohteena olevat tilat.
Edellä 1 momentissa tarkoitettu kolmen vuoden määräaika lasketaan siitä, kun yhtiö on saanut osakehuoneiston hallintaansa, jollei yhtiökokous päätä aikaisemmasta ajankohdasta.
Minä en löydä tästä sellaista kohtaa jossa sanottaisiin että voi ottaa hallintaan jos on käynyt naapurissa häiriköimässä. Eikö siellä naapurissa ole ovea ja eikö ne saa sitä kiinni jos eivät halua sinua sinne? Et kai sinä kuitenkaan ole sitä ovea kirveellä käynyt hakkaamassa kun et omien sanojesi mukaan ole siellä käynytkään. Ovatko käyntisi sitten muka todistettu?
Mitä se sossu siihen sekaantuu? Ymmärtääköhän se asunto-osakeyhtiöistä mitään. Ja jos se onkin vuokra-asunto niin laissa asuinhuoneiston vuokrauksesta on vastaavat säännökset myös 8 luvussa eikä niissäkään puhuta naapurissa käymisestä mitään. - Ainakin sen pitäisi olla sanomattakin selvää että sinun rikkomustesi merkitys on vähäisempi merkitys kuin stalkkereiden rikosten. Eikö sossu tai isännöitsijä sitten joudu todistamaan sen, että sinua ei ole häiritty ja että toimintasi ei ole johtunut gang stalking -häirinnästä vaikka niin olet kertonut? Mitä se sossu siihen sanoo?
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2009/20091599#L8P2
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19950481#L8- ent.sininenlaser
Kiitos, että laitoit esille tuon lakikohdan.
Minä en aio tehdä yhtään mitään. -Kyseessä on gang stalking vaino. Minun on aivan turha kuluttaa voima oikeuden saamiseksi tässäkään asiassa - ent.sininenlaser
Gang stalkingin perustaktiikoihin, mikä sopii hyvin hellareiden tyyliinkin, kuuluvat lavastukset . Useat ihmiset todistavat nähneensa uhrin tehneen rikoksen, vaikka ei olisi käynytkään siellä päin. Usein tehdään myös niin, että uhri jollakin tekosyyllä houkutellaan paikalle.
Kyllä asiakkaita löytyy, jotka todistavat ja vastapäisestä rivitalosta löytyy stalkkereita, ohikulkijoia jne., jotka ovat nähneet minun vihaisena rynnänneen sisään tai ulos.
Väärät todistukset eivät ole mikään uusi juttu tässä maailmassa. - Onneksienolenaapuri
Ihme kun ei ole aikaisemmin laitettu toimeksi, kun näitä juttuja lukee. Onneksi kirjoittelee ihan itse.
- poispäästävä
Olet kuule joku paskapää-ääliö, joka et tajua mistään mitään.Liity kuule lahkoon, siellä on samanlaisia. Pääset sinäkin stalkkaamaan.
- ent.sininenlaser
Jestas, keksin uuden/vanhan tekemäni synnin. Piti ruveta imuroimaan. Siinä välähti. Kun on tämä ahdas asunto, pattereiden edessä on vaikka mitä kalustetta. -Tapoihin kuuluu ottaa harjaosa pois, ja imuroida pattereiden edestä työntämällä putkea sivukautta väliin. Kyllä se patteriin osuu. Kolikoli. -Parannan tapani. annan villakoirien rauhassa kasvaa. -Jos sitten imuroin kerran vuodessa, kunhan ensi panen ilmoituksen anteeksipyynnön kera ilmoitustaululle.
- ent.sininenlaser
siis kalusteen ja patterin välistä lattiaa (ei toki minnekään patterin väliin)
- Eisitäkään
Niin sullahan ei ole imurissa sitä kapeaa ja pitkää muovisuutinta.
Ja totta tosiaan ei niitä patterientaustoja tarvitse imuroida kuin hyvin harvoin. - lasefani
Kyllä kohta säteilee, väreilee ja ultraääneilee niin vaan lesosti. Ootas vaan ensi yönä.
- ent.sininenlaser
Luepa tarkemmin: en imuroi pattereiden taustoja, vaan lattian kalusteen takaa ja vaikka olisi se kapeaa muovisuutin, putki kuitenkin osuisi patteriin.
Olen imuroinut huushollin lattian 2 kertaa viikossa, kun on pienessä huushollissa kovassa käytössä.
MUTTA HAISTAKAA PASKA IHAN RAUHASSA, EI TARVI ENÄÄ KUUNNELLA. - Parinvuodenvälein
Kaappien takaa riittää imurointi joskus eli pari kertaa vuodessa riittää...
- ent.sininenlaser
Yöllä valvoskelin ja sitten liikuin ja puuhailn. Kiinnitin huomiota patterikosketuksiin. Kyllä niitä tulee, ei voi välttää muuten kuin luopumalla huonekaluista ja eri laitteiden johdoista ja kaapeleista töpseleineen ja muuntajineen.
Heitin keinutuolin roskalavalle, tilalla on kevyt putkituoli. Kun joudun siirtelemään patjaa lattialla, pitää tuoliakin siirtää ja tietty osui ja kilahti.
Jos voisin nukkua mh:ssa, helpottaisi. MUTTA eihän tietenkään siinä ole mitään vikaa, ettei se ole ollut kahteen vuoteen mahdollista. Miksi. Jos kertoisin tulisi maijaa ja ambulanssia pihaan. -Kun kirjoittaa ei saa. - Sossutätikin aloitti tilaisuuden kylmän syyttävästi: itsehän olet kirjoittanut. (Ja luki sitten perättömiä syytteitä häiritsevästä käyttäytymisestä.)
Muillakin gs-kohteilla on samoja kokemuksia, kun kirjoitta ja kertoo kokemastaan, vaiennetaan. Ihan entiseen NL:n toisinajattelija tyyliin tai muuten.
Kun sitä on ollut äärirajoille valvotettuna, huumeita ja bentsoa päässä, e-häirittynä, ei enää ole pystynyt miettimään turvallisia ilmaisutapoja,
Mitään toivoahan minulla ei ole. Kuolema lopettaa vainon, ei muu. annanko sadistien aiheuttaa sen vai häippäsenkö itse : siinä vaihtoehdot. - kappas.vain
Yöllä valvoskelin ja sitten liikuin ja puuhailn. Kiinnitin huomiota patterikosketuksiin. Kyllä niitä tulee, ei voi välttää muuten kuin luopumalla huonekaluista ja eri laitteiden johdoista ja kaapeleista töpseleineen ja muuntajineen.
Heitin keinutuolin roskalavalle, tilalla on kevyt putkituoli. Kun joudun siirtelemään patjaa lattialla, pitää tuoliakin siirtää ja tietty osui ja kilahti.
Jos voisin nukkua mh:ssa, helpottaisi. MUTTA eihän tietenkään siinä ole mitään vikaa, ettei se ole ollut kahteen vuoteen mahdollista. Miksi. Jos kertoisin tulisi maijaa ja ambulanssia pihaan. -Kun kirjoittaa ei saa. - Sossutätikin aloitti tilaisuuden kylmän syyttävästi: itsehän olet kirjoittanut. (Ja luki sitten perättömiä syytteitä häiritsevästä käyttäytymisestä.)
Muillakin gs-kohteilla on samoja kokemuksia, kun kirjoitta ja kertoo kokemastaan, vaiennetaan. Ihan entiseen NL:n toisinajattelija tyyliin tai muuten.
Kun sitä on ollut äärirajoille valvotettuna, huumeita ja bentsoa päässä, e-häirittynä, ei enää ole pystynyt miettimään turvallisia ilmaisutapoja,
Mitään toivoahan minulla ei ole. Kuolema lopettaa vainon, ei muu. annanko sadistien aiheuttaa sen vai häippäsenkö itse : siinä vaihtoehdot.Siis sossutäti on lukenut kirjoituksesi. Tietää siis mistä on kysymys ja silti vaatii sinua kertomaan uudelleen oman kantasi. Ja käy sen parusteella vain sinun kimppuusi, ei siis stalkkereiden. Sossun tätikin taitaa olla hiukan rikollisilla poluilla, rikollista syrjintää harjoittamassa, siltä minusta ainakin vaikuttaa. Ehkä kannattaisi yrittää tehdä sossun tädistäkin rikosilmoitus. Se vain että jotkut poliisitkin harjoittavat vainottujen syrjintää ja käsittelevät vain vainoojien, esim. sossun tätien, vainotuista tekemiä rikoilmoituksia. Ja sitten vissiin käyvät taas vainottujen kimppuun siitä kun he kirjoittavat siitä vielä netissäkin. Ei kai pitäisi, kun pitävät sitä vihakirjoitteluna, kun eivät osaa lukea lakia. Millähän perusteella.?Ressukat sossun tädit ja poliisit ja muut vainoojat, kun yrittävät vain tehdä työtä sillä tavalla kuin kuvittelevat että sitä pitäisi tehdä ja sitten ei vainotuille kelpaakaan. Jo on kumma. Ressukat vainoojavirkamiehet. Mikähän siinä on se syrjintäperuste, onko se stalkkaaminen tai muu henkilöön liittyvä syy, edellistä ei laissa kyllä mainita, mutta eihän heitä sellainen ennenkään ole haitannut. Laki kun on vainoojille vain haittatekijä, joka yrittää estää heitä tekemästä sitä mitä eniten ykkäävät tehdä.
- niin.ehkä
Parinvuodenvälein kirjoitti:
Kaappien takaa riittää imurointi joskus eli pari kertaa vuodessa riittää...
Niin, useammin imurointi kai sitten olisi huoneistossa vietettävää häiritsevää elämää, vai mitä?
- ent.sininenlaser
Sossutäti on digitaaliajan tuotos.Kaikkeen pitäisi olla yes or no -vastaus Mutta ei todellakaan ole.
- ent.sininenlaser
Olen ollut niin pahassa univajeessa pidetty , 2h30 -3h.30 huitteilla ollut sallittu nukkumiseni .Kun sossu kävi tiputamassa kirjeen luukusta. älysin kieltää kotikäynnin. Kävin kuitenkin virastolla törkeästi kohdeltavana.
Viime yönä nukuin lähes 6h. Nyt alkaa pää toimia.
I
OLEN SIIRTÄNYT PAPERINI HYVINKÄN TERVEYSKESKUKSEEN. Siis adjö Ketterä.
Nyt näiden umpuhullujen uskontorikollisten pitää nyt yrittää saada minulle hullun paperit Hyvinkäältä. -Hyvinkäällä tiedetään oikein hyvin, että gang stalking vaino kohdallani on totta, kun itsekin osallistuvat siihen
Koettakaa hoitaa nuoria ja olla käyttämättä energiaa jonkun jo vainotun mummun kiusamiseen.- ent.sininenlaser
Käykää lukemassa viesti seuraavasta ketjusta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14847033/ajatuksia-gang-stalkingista
viesti:
ikuisesti.vihainen
30.5.2017 12:59
olen ihan samaa mieltä - ent.entinen
Ja siskoni stalkkeri, mutta huumori-ihmisenä suon hänelle loppuhuipennuksen.
- etonnistu
Niin että haista paska sisko.
- tosissaanstalkattu
Stalkattiin viime kesänä lauseella:
"Usan armeija seuraa minua ja lääkäri lähettää minut turvaan sairaalaan"
niin todella joku laittoi tuollaisen lauseen minun sanomaksi, ihan ambulanssin tilasivat ihan omaan pihaan ja neljäksi päiväksi laittoivat tarkkailuun, päästivät pihalle, kun ei ollut hoidon tarvetta.
Että olisi edes mielikuvitus riittänyt johonkin muuhun, eihän sairaala mikään turvapaikka ole kokemukseni mukaan. Syömishäiriöiset oksentavat tarjottimelle ruokailutilanteessa, vanhat juopot tunkevat naisten huoneisiin, ja muutenkin rauhaton paikka.
En suosittele kenellekään!
Tämä on taivahan tosi tarina! Kyllä porukkakin tietää jo, että pelastavat tuollaisilta kauheuksilta! - ent.entinen
Jos inhoon ja halveksuntaan voi kuolla, niin alan olla hengenvaarassa.
- raiskattu.runnottu
Taloyhtiön hallitus käsittelee asiaa. Sitä kautta valituksia. Ja päätöksiä.
Ja minä aion tehdä rikosilmoituksen kahdesta. Yläpuolen muijalle olen jo sanonut, että teksti tulee olemaan raskauttavaa. -Toisesta voi sanoa, että iljettävä ansioluettelonsa takaisi vankilassa paikan alimmassa luokassa. - kokemustastalkattuna
Kun ihmiselle saa kunnon paniikkikohtauksen niin kai siinä jokainen mielenterveysongelmaiselta näyttää ja puhuu sekavilta kuulostavia asioita, jos on jo entuudestaan diagnosoitu paniikkihäiriö lapsuudesta lähtien, se lienee perinnöllinen taipumus.
Kun joku tekee jotakin, jota pelkää, seuraa se painajaisina öisin, eikä sitä tapahtumaa tai tapahtumia pääse karkuun mitenkään. Kai sitä juoksee karkuun koko loppuelämänsä unissaan tiettyjä ihmisiä!?
Siksi on stalkattu sairaalaan milloin milläkin sanomalla, kuten, että aikoo polttaa talon jne. Saahan ne sinne vaikka kolmeksi kuukaudeksi, jos sukulaiset tuollaista todistavat?! Eikä sekään ollut lainkaan totta, vaan vääristelty juttu!
Kovin vaikea on sieltä stalkatun ihmisen päästä pihalle, jos sattuu oleman joku muu sairaus taustalla, joka sekoittaa kovasti häirinnän kohdetta, kuten ADD, ADHD tai autismin kirjon sairaus, lievä kehitysvamma tai muu oire tai vain muutoin erikoinen luonne ja vilkas mielikuvitus.
Kaikki ne vitsitkin ja muut mielikuvituksen tuotteet on kirjattu sairauskertomukseen, koska ei alussa tajua sitä sairaalan systeemiä, että jokainen keskustelu tai sanasi on kirjoitettu muistiin, niin löytyi ihan mielenköyhiä ja puolittaisia lauseita sieltä sun täältä. Vain täysin vaikenemalla ihminen pääsee pois sairaalasta, jos sinne joutuu! Olemalla hiljaa kaikesta itselle tehdystä pahasta, fyysisestä ja psyykkisestä!
Huumori on vaarallista sairaalassa!? Sitä ei kannata viljellä tai olet pöljä koko loppuelämäsi!
Ja ennenkaikkea potilas siellä on erittäin vaarallisesti pieleen lääkitty! Ihminen joka ei ole todellisuudessa mielenterveydeltään sairas, vaan stalkattu, saa lääkkeistä niin pahoja oireita, että on sitten sairas lääkityksen takia! Vapisee, kuolaa ja pissii housuunsa, nukkuu koko päivän, eikä kykene edes kotitöitä hoitamaan. Tästä on paljon kokemuksia vertaistukiryhmässä!
Kenen etu se on yhteiskunnassa? - ent.sininenlaser
Tuossa vähän aikaisemmin jo alkoi kynttilänhaju tulvia. On kaikki lävet auki, silti vahvana nenään tulee.-
Tämä ei ole mitään naapurin häirintää näköjään, eikä poliisikaan asiaan reagoinut.
Yölläkin mietona ajoittain haistoin kynttilän, kun vähän liikuin paikasta toiseen.
Joskus neljän jälkeen kävin vähän ulkona keuhkoja tuulettamassa. Jostain kolmannesta kerroksesta kuului kovaäänistä, raivoamista ja kirkumista. -Taitaa olla zeesuksen suosimaa populaa, kun ihan vapaasti saavat noin tehdä.
Luulisi, että saman gimman poliisi eräänä yönä haki.- pakkopoistua
Kynttilä haisee aina vaan vahvemmin, vaikka on kaikki lävet auki. Yöläkin ilm. mietona pitoi...
- ketähänhäiritsi
No voi voi. Yöhäirintä-ketju on poistettu. Olin ajatellut viikon ajan kirjata siihen nukkumiset ja häiriöt Olsi sokea Einokin nähnyt, minkälaista on. Ei olisi tarvinnut vain skoasihen, mitä sanon. Mutta sehän juuri haluttiin estää. - Ei se mitään, hoidan saman toisin.
- ent.sininenlaser
Nyt en muista kirjoitinko poistettuun ketjuun, vai oliko siinä viestissä, joka on täältä poistettu jälkiä jättämättä. Nimittäin, että nykytilanteessa oikeat termit ovat unenriisto ja kidutus, joka ilmenee mm.täysin unettoman yön jälkeen vielä seuraavana päivänä. Joka toinen yö annetaan nukkua sen verran, että hengissä säilyy, niin voidaan jatkaa kidutusta. Mm.tämän rytmin olisin halunnut näyttää. -
- ent.sininenlaser
Siinä poistetussa ketjussaoli 2 viestiä, joissa kommentoitiin aloittamiani ketjuja, myös muun aiheisia ja muualla.
-Vastasin siihen, että kaikki aloittamani ketjut, myös muun aiheiset liittyvät vainooni ja siitä selviytymiseen. Ilman vainoa olisin tuskin aloittanut yhtäkään ketjua.
Ensimisen ketjun jouduin avaamaan , kun kirjaston edessä tapahtui hellarihyökkäys, jossa Eino teki likaisen työn.
- kaasutettu
Olin pitkään poissa, sillä aika ristiveto. Vähän huomasi palatessa, mutta pystyi olemaan. Äsken vähensin vetoa, heti ilma sakeni.
Siis tämäkö ei ole naapurihäirintää? En edes tiedä, mitä myrkkyä on . Ja yölläkin sitä joudun hengittämään. Tai vaikka mitä, kun hyvin tänne kaasuja voi johdattaa.- ent.sininenlaser
Siis kynttilänhaju.
- laserfani
Siis kynttilänhaju.
Luistaako kynttilä hyvin?
- ent.sininenlaser
Poliisi ihan kirjallisestikin äskettäin ilmoitti minulle, että he eivät ehkäise rikoksia, he tutkivat tapahtuneita rikoksia.
Nyt kun eivät FB:ssään uskalla rääpiä, tai ehkä suomalaisia saa rääpiä. ovatkohan vain keskenään lyöneet vetoa, kauanko vielä selviän hengissä, onko autettu luonnollisesti kuolemaan vai joko olen itsepäättänyt päiväni.- rikoksia.ovat
Kotirauhanhäirintähän on rikos tietääkseni, ja valvottaminen. Se on pahoinpitelyä. Saisi ruveta tutkimaan myös tuota muuta pahoinpitelyä infraäänillä ja mikroaaalloilla ja ultraäänellä ja kaikella muulla mitä elektronisesti häiriköivät stalkkerit käyttävät.
- adjöö
GS_uhrin kohdalla rikoksia on loputtomiin.Hän on lain suojaton. Minun kohdalla kerätään lisää näyttöä siitä, kuinka mahdoton olen.
Kun hain Hyvinkään Käräjäoikeudesta haastemieheltä ekan varotuksen, hän kovasti kehotti ottamaan isännöitsijään yhteyttä . Tämän moni ihminen teki saman kehotuksen. Kieltäydyin.
Soitin omasta mielestä ekan kerran , kun olin saanut sen varotuksen. Sanoin, että mainitsen nyt yhden asian, xxx, muuta en nyt puhu ja puhelin kiinni.
Toisen kerran soitin, että mikä ihmeen toinen varoitus En ole sellaista saanut. Kehotti kysymään sossun käynnillä. Joko tämän puhelun lopuksi tai sitten olen soittanut toisenkin kerran, isännöitsijä alkoi pehmopuhua: hyvä, että asia järjestyy nyt, pääset hoitoon ja saat lääkettä. Mitäänhän ei ole tapahtunut.-Ehdin sanoa, ettei asia sillä hoidu, että minut julistetaan hulluksi. Ja sitten äkkiä puhelin kiinni.
Nyt soitin, vaikka olin jo vastaajaan jättänyt viestin. Mainitsin tästä ja sanoin muuttaneeni paperini Hyvinkään terveyskeskukseen ajat sitten, en väsyneenä heti sitä muistanut. Ketterällä ei ole laillisia oikeuksia puuttua asioihini. Terveysasiani kuuluvat Uudenmaanpiiriin..Ei muuta.
Isännöitsijä suurena marttyyinä ilmoitti, että olen jo kolme kertaa lyönyt luurin korvaani,kun hän yrittänyt puhua asiasta kanssani.
EN SOITA, EN PUHU ENÄÄ KENELLEKÄÄN. - Jos/kun tavarat heitetään pihalle, sieltä saa vapaasti hakea itselleen sopivaa.
- ent.sininenlaser
Viime yönä oli siirrytty vanhaan malliin. Infraääni oli alkuun vähäistä, aamyöstä huomasi. Herätykset häiriöäänellä. Oli uusia ääniä . -Lisäksi oli paljon lihasten levottomuutta: nykinää ja liikahtelupakkoa.
Infraäänellä sen saa koko kroppaan, mikroaallolla lyhytaikaisesti kohdistettuna. Että vissiin infraa oli.
Nyt annettiin nukkua iltayöstä, Hyökkäys klo 23.00, sitten unipätkiä klo 00 asti. Sen jälkeen tuttuun tyyliin valvoin kolme tuntia. Jo silloin kun valvoin, tuli herätysääniä, mutte klo 03.20 alkaen selvästi viidentoista minuutin välein. -Olen nousut ylös joskus klo 04.30 - 05.30.
Yöllä kun huomasin, että tulen valvomaan yli 2 h, otin unigrafiikan. 3h28 min,, aamuyön grafiikkaa ei saa, kun ei ole internetyhteyttä.
Jotakin on nyt muuttunut. - Punainen.laaser
Onks se spänggii kans, ku mulle tulee kans naapurin savut sisälle? Entäs ku kuuluu semmonen vinkuminen aina välillä ku kuljen rapussa. Entäs ku unet jää vähiin, ku naapurista kuuluu popitusta? Entäs ku kaupas on aina vaa'an tarrat loppu. Entäs ku menen tankkaan autoa ja otan täyden tankin, ni ei tuu kuitteloo
- sanonminä
onpas teillä mielenkiintoiset jutut
- ent.sininenlaser
Kas kummaa, jäin henkiin. Niinhän vesikidutuksessakini otetaan lääkärin mukaan valvomaan vesikidustusta, että lopetetaan 11:lla kerralla, kun 12 kerta veisi hengen.
Olen tässä luokitellut, lajitellut ja uudelleen määritellyt.
Sana hellari korvautuu sanalla hirviö. -Siis hirviölahko ja hirviöstalkkeri.
Olen jo vuosia noista manipuloidussa tilassa pahojaan tekevistä hirviöistä miettinyt, ovatko syyntakeisia pahojaan tehdessään.
Nykykäsitys: enimmäkseen alentuneesti syyntakeisia, välillä ei lainkaan. Tämän takia olen toistuvasti ehdottanut koko porukan viemistä Niuvaniemeen. - ent.sininenlaser
Eikun jatkuu vaan.
MH:n seinän takana viereisessä huoneessa oli toimintaa, jota ulkokopuoliset kutsuivat miesten motelliksi tai sinne päin. Klo 22.30 sinne meni mies ja klo 00.30 lähti pois. Saapumisaika oli tarkka. Joskus sinne hengästyneenä juostiin, kun oli hieman myöhässä. Jatkui kuukausia muistaakseni.
Sinä aikana, kun mies siellä oli, mh:hon ei voinut mennä. Seinän takaa tuli mikroaaltoa tai jotakin niin voimalla. Kolokoli ja aallotus alkoi ja kolahdus, kun loppui. Kolahduksia ja kahinaa, kuin oli pukeuduttu ja pantu tavarat kassiin. (Yh-äipästäkin jotakin sanottin.)
Huoneen ovi, huoneiston ovi, ulko-ovi. Tuossa etupuolella jalkakäytävällä kulkivat. Minä seurasin verhon raosta. Joka yö eri äijä. Sitten pitkä, hoikka nutturapää huomasi minut. -Loppui siihen.
Niin, unihärintä, mikroaaltohäirintä ja infraäänihäirintä jatkuvat. - Nyt motellissa alkoi ovet käydä klo 04.10 hyökkäyksen jälkeen(. Oli raju. Kohdistui voimalla alapäähän.) Sitten viiden huitteilla huoneiston ovi, ulko-ovi jaj tien toisella puolella parkkeerattuun parikymppiseen pikkuiseen valkoiseen rötisköön meni oranssivaatteinen äijä. Ja lähti tietty.
Viimeyön unet jää 4h30 tienoille.
Sellaista hirviötoimintaa .Klo 00.12 oli raju herätys. Ilm. mirkoaaltoa mukana, kun yht'äkkiä tuli kuuma ja samantien hikoilin itseni märäksi. -Ennen vanhaan pantiin hikoilemaan päivälläkin.
(Lukekaa nyt ihmeessä se lahkokirja, opitte hirviöistä.)- ent.sininenlaser
Korjaus. Sain unigrafiikan. Unta onkin 5 h 19.
- ent.sininenlaser
Niin, tuo mh:n seinän takainen lukaali. Sillä on aika hurja menneisyys. Jo ennen kuin eräs Marja sen osti 2001. Ja alkoi vuokrata.
Joskus kävi niin, että joku ei tiennyt, kuka olen. Tulin maininneeksi, että asun harjunpäällä siinä ja siinä. Mies kauhistui ja ihan säikähti: herran jestas.et kai sä SIINÄ asunnossa asu. -Minä: en siinä. mutta seinän takana.
Kyllä sen asukkaista ja menosta legendaa riittää. Mutta ilmeisesti taloyhtiön sääntöihin mahtuu.
Tämmöisen mummun imuroinnit ja keinutuoli on liikaa. Ja se että reagoi valvottamiseen, e-häirintään. e-raiskauksiin, salahuumeisiin, lääkkeisin, kämpän savustamisiin, pommiin, ym.
- hirviönuhri
Hullu rikollinen on ollut kimpussani viime yönä neljän jälkeen.Sama kaava kuin ennenkin. oloni o:ssa tehdään mahdottomaksi, nytkin lihaslevottomuutta niin paljon, ettei kunnolla patjalla pysynyt. Mh:.ssa rauhallista. Sitten kun siellä nukahtaa/nukkuu, joutuu aivan kammottavan pahoinpitelyn kohteeksi Alkaa jo unitilassa niin, ettei ehdi karkuun. -Pitäisikö ruveta ottamaan selfieitä alapäästä.
- hirviöidenuhri
Haamu on tänne kirjoittanut klo 20.16. Ei löydy viestiä mistään.
Infraääni on melkoisilla desibeleillä. Tuskin istua kärsii tai jalkoja pitää maassa.
Vahinko, ettei jo tapettu. Olisi yksi yö lisää valvotettu, luulen, että olisi riittänyt. - hirviöidenuhri
Heräsin plim plimp kirkkaaseen ääneen. Tarkistin laitteet, ei ole akku tyhjenemässä missään.
Samalla huomasin: nyt haisee asetoni (vaiko joku muu? )Ikkunat auki.
Äsken kävin pissalla, vahva asetoninhaju. Eilen aamulla suussa vahva asetonin maku.
Kun tätä asetonin hajua. lievää on ollut pissassa, ja välillä voimakasta makua suussa , kävin jo apteekissa hakemassa liuskoja sokerin mittaamiseen. Ihan hyvät arvot eilen.
Join vettä pullosta, jonka avasin illalla. Ei ole voitu lisätä mitään. Huulet alkoivat kirvellä ja suuhun rupesi tulemaan asetonin makua ja melkein kirvelee.
Silloin kun ne huume-ym käryt loppuivat, tuli ainakin kerran kämppään vahva liuottimen haju.
MILLÄ MINUA NYT MYRKYTETÄÄN !!!????
(Googlasin asetonin, ei oikein sovi.)- trolli-kuningas
lopeta satuilu ja ota ote elämästä pelle.
- hirviöidenuhri
Vähän vaille viisi heräsin johonkin. -Olisi mielenkiintoista nähdä unigrafiikka.
Nyt ei suuhun pamahtanut asetonin makua, kun kahvia juon. -Otin kylläkin uuden vesipullon.
Jalat värisee ja korvat sirisee kuin ennenkin.
Se yksi yö oli poikkeus, kun henkiin herältiin: ei infraääntä, ei mikroa, jalkoväli aivan rauhassa.
- hirviöidenuhri
Lähdin seitsemän aikoihin niin sanotusti vetämään. Palasin äsken. Kämppä harmaana kärystä. Jotakin kynttiläntapaista pohjimmaisena, olikohan kärventynyttä nahkaa tms.
Kun jotakin tapahtuu/mahd.tehdään, itesuojelu alkaa jaotella:
-pelkästään kotona?/myös muualla
- varsinkin kotona tarkat paikat ja ajat ja mihin liittyen
( Ei maistunut/haissut asetoni reissussa.) - HIRVIÖIDENUHRI
No niin OPE SIELLÄ YLÄPUOLELLA.Lopeta jatkuva päähäni kohdistuva häirintä. Pitääkö sulle soittaa ambulanssi. EN siiry mh:n puolele, koska siellä tehtäisiin joku kauhea pahoinpitelyhyökkäys.
Täytyy huomenna tuveta kasaamaan sitä sinun rikosilmoitustasi. Osa on jo vanhentunut, mutta tautatiedoksi nekin. -Ja tiedoksi työnantajalle, että tämmöisen r.ilmoituksen olen tehnyt.
Ja tietenkin sirisee ja värinäpistelee jalkoja.
OLISIKO NAAPURIHÄIRINTÄÄ.- hirviöidenuhri
Taas sitä lensi syke korkealle, tuli mikroaaltoa kumpaankin päähän.
On pommitettu taas virtsarakkoa niin, että särkee.
Sarjarikollinen ollut hommissaan. - hirviöidenuhri
Virstarakkoa on runnottu ja pommitettu kauan. Nykyään alapään seksiosasto ei kiinnosta, hyökkäykset kohdistuu virtsaputkeen ja sen aukkoon. -En voi kertoa tarkemmin, etten anna palautetta,
- harhaiset.vastaamassa
Minä soitin yöllä 112:een, sanoin että kuuluu koneen ääni ja naapurista tulee jotain oireita aiheuttavaa kaasua, en muista mitä, ja pyysin että lähettävät poliisin lopettamaan sen. Puhelimeen vastannut, olisikohan ollut psykiatrien kouluttama, sanoi että ei se ole poliisiasia, mene lääkäriin. Mikä sitten on poliisiasia jos ei tällainen?
- ja.mennä
harhaiset.vastaamassa kirjoitti:
Minä soitin yöllä 112:een, sanoin että kuuluu koneen ääni ja naapurista tulee jotain oireita aiheuttavaa kaasua, en muista mitä, ja pyysin että lähettävät poliisin lopettamaan sen. Puhelimeen vastannut, olisikohan ollut psykiatrien kouluttama, sanoi että ei se ole poliisiasia, mene lääkäriin. Mikä sitten on poliisiasia jos ei tällainen?
Pitäisi varmaan ottaa vinkistä vaari.
- harhaiset.vastaamassa
Onko muita mielipiteitä?
- hirviöidenuhri
B-PERVOLLE TIEDOKSI. Panin TV:n patjan päätyn. Katkaisee sinulta sihdin. Jos kuitenkin suuntaat mikroaaltoa, syttyy räjähdysmäisesti palamaan. -Sama varoitus yläkerran opellekin.
Toivottavasti muutama tavis lukee tämän. -- hirviöidenuhri
Soitin asiasta siskolle, laaja levikki taattu.
- hirviöidenuhri
Vihollinen tiesi telkasta jotakin, mitä minä en tai ainakaan minäen. Rupesi pää särkemään. Siinä ei voinut olla.
Paikka 2 sitten. Äsken nukkuessa iskettiin alapäähän täysillä alhaalta edestä. Kunnon kivut tuli v-rakkoa myöten. -Voihan sopivalla taajuudella isoila desibeleillä räjäyttää sisäelimet muusiksi.-Kauhea kihinä korvissa .Kai verenpaine nousi.
Jos ilmoittaisin poliisille ja jos vastaisi, niin tämä olisi vain mielipide, ei olisi konkreettisia todisteita. - hirviöidenuhri
Oikeaa moporaliia aika-ajoin tai sitten mikroaaltoääntä minun kämppään.
Klo 02.00 taas semmoinen herätys, että edelleenv valvotaan.
Kun käytte naamahoidossa, kyselkää. Jos sielläkäy taviksia. - hirviöidenuhri
Koska asian ymmärtäminen vaatisi jkv.erityisopintoja, kysyn ihan vaan tekijöiltä:
- onko virtsarakon runnomisella ollut tarkoitus saada irti x
- kun takaa ylhäältä runnottiin häpyluun alle asti, siirrettiinko x alemmas
- kun nyt virstaputkea on runnottu, yritetty laajentaa putkea ja sen suuta, onko yritys saada x tulemaan pois( kun on ollut tarpeeton jo kohta vuoden ajan) - hirviöidenuhri
Voihan vitsi, kun pää toimii hitaasti. Toivottavasti en myöhästynyt. Minunhan pitää ruveta pissaamaan purkkiin. Sinne sitten x muljahtaa.
- hirviöidenuhri
Joskus aikanaan avasin Laki ja rikos-palstalla ketjun: E-häirityn kotiolot. siihen tuli heti sellaista koettua faktaa, että ketju poistettiin.
Avasin toisen, piti lisätä vain järjestysnro 2 , mutta otsikko ilmaantui muodossa E-härityn kotilolot. Eivät kirjoitusvirheet haitanneet. E-häirityt kirjoittivat innokkaasti. Trollit ilmaantuivat tietenkin sotkemaan ketjun.
Alkuperäinen ketjukin palautettiin. -Jonkun yleisiivouksen yhteydessä molemmat poistettiin. -Vahinko,olisin mielelläni antanut linkit niihin. Olisitte voineet lukea ihan samoja juttuja muiden kokemina kuin, mitä minä ole kertonut.
Ymmärrän kyllä, että on vaikea uskoa tämmöistä todeksi. En itsekään uskoisi, ellen olisi kohteena ollut jo vuosia ja lukenut toisten samoja kokemuksia ja tutkimustietoa.
Kun joku vainottu kertoo vainomuodosta, joka minulle on outo, ensimmäiseksi tulee epäily ko.henkilön mielenterveydestä. Sitten kun saan siitä asiasta lisää tietoa, pakko uskoa, että sellaistakin pahuutta on olemassa. - Ja ikävä kyllä, usein on ollut vain ajan kysymys, että itse olen joutunut saman kohteeksi.
Seuraavana linkki blogiin, jonka julkisissa osuuksissa tavallinen täti-ihminen tavalliseen tyyliin kirjoittaa vainoasioista.
https://plus.google.com/106935431594504711598 - infoasaanut
Poliisilta tuli vastaus ilmoitukseeni niistä kannabis ym. -savuista, joita kämppääni johdettiin monien päivien ajan niin, etten pystynyt olemaan kotonani sekä niistä huumeista.-Seliseli. En muuta odottanutkaan. Oli pakko tehdä se ilmoitus, että sain homman loppumaan.
Seliseli sisälsi pikkutarkkaa neuvontaa , josta on hyötyä , kun teen niitä rikosilmoituksia e-häirinnästä ja infraäänestä. Että KIITOSTA VAAN.- 1937sativa
Cannabis on tämän videon mukaan voimallinen parantava kasvi.
https://www.youtube.com/watch?v=ZmRkE-hoIBE
Olkaa ystävällisiä ja jakakaa tietoa. - hirviöidenuhri
Niin, poliisihan on mukana gs-vainossa noin yleensä ja Riksussa ihan erikseenkin. Jos en ole ihan väärin ynnänyt, niin vastapäätä oh:n ikkunaa asuu rikoskonsta. -Että mitähän siitä naapurista kertoisi. Ainakin ovat muut naapuristalkkerit hyvässä suojeluksessa.
- hirviöidenuhri
Viime yönä on mahdollista,että yläpuolella häirintälaite on siirretty oh:n parvekeseinälle. En kerro perusteita johtopäätökselle.
- HIRVIÖIDENUHRI
Mikähän täällä on meno. Olen ollut vintti pimeänä tunnin verran, sykkeen ollessa korkealla.Vittu porisee ja virtsarakkoa särkee, samoin pää täysillä. Oksettaakin.
Verenpainetta mittailin. Korkealla, varsinkin alapaine. -Kerran jo poliisille ilmoitin, että minulta yritetään saada henki pois sydän- ja verenkiertoelimen komplikaatioilla.. Silloin se homma loppui, nyt taas alkoi, onkohan poliisilta lupa. - hirviöidenuhrina
Syke heilahtelee 60 ja 130 välillä.Verenpaine vaihteeksi normaalikin, mutta rytmihäiriötä välillä ilmoittelee. Pää särkee istuessakin, mutta jos menee makuulle, tuntuu, että eturaivo hajoaa. -
Silloin kun niitä myrkkysavuja kämppään johdettiin, yksi pahahajuinen aiheutti tämän yhden hengityksen seurauksena. Voihan nyt olla jotakin hajutonta.
Tämmöistä naapurihäirintää saa vapaasti harjoittaa.
Poliisihan tietää ihan tasan tarkkaan tapahtuneet ja eiköhän tälle ole lupa annetu. - vihaanhirviöitä
Siiryin mh:n puolelle, kun täällä oh:ssa oli mahdotonta olla. Mh.ssa pää ei särje,mutta siellä pannaan kiemurtelemaan. Onnistuu lievällä infraäänellä. Paljon kokemusta ajalta. jolloin infra pantiin päälle klo 21.0. Olin tuossa patjalla jo loikoillut vetelänä kuin lapamato. Kun infra pantiin päälle, lihakset alkoivat nykiä ja oli pakko liikehtiä koko ajan.
Tämä on nyt nk.naapurivainon valintatalo: voi itse valita, mitä kärsimistä haluaa.
Että tämmöstä vainoa syyntakeettomat osaa järkätä.
Kun nyt pakotettiin mh:n puolelle, eiköhän siellä tuttuun tapaan järjestetä kunnon pahoinpitely, kunhan olen jonkin aikaa nukkunut. - hirviöidennaapuri
Sain nukkua pari tuntia.
- hirviöidenuhri
OPEKO PANI MUMMUN KUTIAMAAN? Jos oli muitakin asialla, kertokoon.
Mikroaallotuksella saa päänahan kutiamaan voimakkaasti. Pakko työntää sormet tukkaan ja hieroa päänahkaa voimalla.
Sillä saa ihon kutiamaan mistä kohtaa vaan. Oma kokemus on, että ihon pitää olla paljas.
Minä en ole mikroaallosta tiennyt kuin vasta pari vuotta.
EKAT KOKEMUKSET
Lopetin masennuslääkkeen n.2008 tai 2009. Ensin pudotin puolet, sitten loput. Ja tuli infernaaliset vieroitusoireet 2 viikoksi, sitten vähenivät parin kk:n ajan.
Olisi ihan varsinaiset oireet riittäneet, mutta minulle pantiin mikroaaltohäirintä päälle lisäksi.
Kutinan aiheuttaminen oli yksi juttu. Päänahka kutisi vähän väliä hillittömästi. Iho kutisi niiltä alueilta, jotka eivät olleet vaatetuksen peitossa. Että hirviöt toimi näin.
-Kun puolen vuoden päästä menin mahaoireiden takia tk-lääkärille ja kerroin vierotuksesta ja myös kutinasta, hän vain naureskeli ja oli sitä mieltä, että olin kuvitellut kutinan.
Joskus myöhemminkin päänahka kutisi kotonakin, mutta kun istuin tähän läppärin eteen, alkoi niska kutista, ja jos ei ollut pusero päällä nk.ei usein ole, myös selkä.
Kutina saattoi alkaa yht'äkkiä ja niin voimakkaana, että ehdin kynsiä selkään verinaarmuja ennen kuin poistuin.
-Tätähän ehti tapahtua muutaman vuoden ennen kuin tiesin mistään mikroaaltohäirinnästä.
Ajattelin, että suoraan ylhäältä on tullut.
-Kerran taas kutisi koko selkä. Siirryin äkkiä pöydän toiselle puolelle. Oli kuin samantien selkään olisi heitetty happoa. Ulvahtaen hyökkäsin pois. (Siitä paikasta koko selkä näkyi vastapäisen rivarin ikkunoihin.)
Kutinoita ilmenee edelleen. Nytkin on pitänyt päätä raaviskella.
OLISIKO NAAPURIHÄIRINTÄÄ?
(Kun Prisman vartijat panivat päänahan kutiamaan,tiesin, että mikroaaltoa on. Samoin Apparalla.)- hirviöidenuhri
Voisin kirjoitella esim. seuraavien otsikoiden alla:
-Paniko ope mummun hikoilemaan?
- Vintti pimeeksi mummulta: ainako ope vai myös rivarin stalkkerit?
-Ope ja kostajavieraat.
-Missä open häirintälaitteet?
- Mitä kaikkea ope näkee alakerrasta. - hirviöidenuhri
VIELÄ KUTINASTA:
-Se ei aina ollut hyvin voimakasta, mutta epämiellyttävää tai häiritsevää, tuli vähän hinkattua nahkaa, siis oh:ssa läppärin edessä.
- Se edellytti läppärin avaamista.Jos vain istuin ja join vaikka kahvit, ei kutissut. (Kun istuin kirjaston koneella, ei kutissut.)
- Nykyään tapahtuu välillä, aikanaan,ihan vuosien ajan joka kerta, paitsi ei yöllä.
- Koska ope kävi töissäkin eikä muutenkaan voinut koko ajan vahtia, tulin tulokseen, että kyse oli automaatista. -Kun avasin läppärin, se rekisteröitiin yläkerrassa ja häirintälaite meni päälle.
- Kun kesällä läppäri oli mh:n ikkunan edessä pöydällä, alkuun oli yritystä kutisuttaa, mutta ei onnistunut. -(Sen sijaan pantiin hikoilemaan tukka märäksi.) - toinen.hirviöiden.uhri
hirviöidenuhri kirjoitti:
VIELÄ KUTINASTA:
-Se ei aina ollut hyvin voimakasta, mutta epämiellyttävää tai häiritsevää, tuli vähän hinkattua nahkaa, siis oh:ssa läppärin edessä.
- Se edellytti läppärin avaamista.Jos vain istuin ja join vaikka kahvit, ei kutissut. (Kun istuin kirjaston koneella, ei kutissut.)
- Nykyään tapahtuu välillä, aikanaan,ihan vuosien ajan joka kerta, paitsi ei yöllä.
- Koska ope kävi töissäkin eikä muutenkaan voinut koko ajan vahtia, tulin tulokseen, että kyse oli automaatista. -Kun avasin läppärin, se rekisteröitiin yläkerrassa ja häirintälaite meni päälle.
- Kun kesällä läppäri oli mh:n ikkunan edessä pöydällä, alkuun oli yritystä kutisuttaa, mutta ei onnistunut. -(Sen sijaan pantiin hikoilemaan tukka märäksi.)Kiinnostava havainto. Minulla on joskus myös epäily, että sitä tehdään tietokoneella, joku sensori tunnistaa missä milloinkin olen ja suuntaa häirinnän automaattisesti sinne. Sellainen tunne tuli esimerkiksi junassa viimeksi matkustaessani, ja sen ulkopuolella laituria pitkin kävellessäni. Oli luultavasti ultraäänihitsausta, jalat tulivat kipeiksi ja silmiä kirveli, moottorin haju ja ääni tuntuivat myös sisällä junassa.
- veikkaan.opea.häiriköksi
Minulla on käsitys, että tavalliset vaatteet eivät välttämättä suojele mikroaaltohäirinnältä. Veikkaan että kysymyksessä on joku kutiseva aine, jota pumpataan huonetilaan ehkä samasta reiästä mistä mikroaallotkin tulevat. Minulla on myös kokemusta sellaisesta. Silloin luonnollinen tulosuunta olisi ylhäältä.
- hirviöidenuhri
Koska tämän ketjun nimi on naapurihäirintä, olen pysytellyt kotioloissa, vähän joskus viitannut, että samaa tapahtui siellä ja siellä.
Kyllä, ope on stalkkeri, hellaristalkkeri. -Kun uhkailin häntä rikosilmoituksella enkä tiedä, koska sellaisen jaksan kasata, on reilua, että kirjoittelen asioista, joita siihen tulee.
-Tämä olisi vain lievää pahoinpitelyä ja enimmäkseen vanhentunutta jo. Taustatiedoksi laitan.
Kirjoitan senkin vuoksi, että asukkaat ja kaupunkilaiset tietävät, mitä täällä on tehty minulle, miksi olen niin vihainen.
(Tavalliset vaatteet eivät suojaa mikroaallotukselta yleensä, mutta kutinan näköjään estävät.)
Yksi tärkeä esille ottamani asia on, miten raukkamaisesti toimivat, kun pahensivat rankkoja lääkevierotusoireitani e-häirinnällä. - hirviöidenuhri
LISÄYS KUTINAN AIHEUTTAMISEEN:
Mikroaallotuksen avulla jonkun kotiin sen ulkopuolelta tehdyt ihmiseen kohdistuvat rikokset ovat myös kotirauhan rikkomista ja yksityisyyden suojan rikkomista, koska edellyttävät uhrin näkemistä jonkun laitteen avulla.
Ja näitä rikoksia on tapahtunut vuosien ja ovat vain pahentuneet. - hirviöidenuhri
PANIKO OPE MUMMUN HIKOILEMAAN ?
Mikroaallotuksella voi kohteen saada kokemaan lämmintä/kuumaa oloa ja hikoilemaan niin, että hiki vaan pisaroi.
Joskus 2007 tai -8 lopetin vuosia syömäni neuroleptin 2- 3 kk:ssa. 2 milligrammasta aina 0,25 mg pois ja tauko. Meni hyvin.Puhekyky palautui, muitakin aivotoimminnan merkkejä alkoi ilmaantua. Olin iloinen.
Sitten lopetin viimeisen 0,25 millin ja sen jälkeen tulikin paha olo ja hillitön hikoilu. -Kiinnitin jo huomiota, että sitä esiintyi päivisin vain kotona. Yöthän olin aina kotona. Meni vuodevaatteet uusiksi petauspatjaa myöten.
Kahden viikon kuluttua siskolle puhelimessa kerroin, että pakko ruveta syömään taas 0,25 mg. Ja ihme tapahtui: hikoilu loppui kuin seinään. -Itsesuojeluosasto hälytteli. En voinut ymmärtää, mistä oli kyse, mutta tajusin, että jostakin oli.
Jonkin ajan päästä lopetin sen 0,25 millin syömisen salaa. En alkanut hikoilla. Valehtelin vielä paljon myöhemmin siskolle edelleen syöväni lääkettä.
Vasta pari vuotta sitten, kun opiskelin mikroaallotushäirintäasioita mahdollinen selitys tarjoutui. ETTÄ OLISIKO OPE PANNUT MINUT HIKOILEMAAN? Tämä on epäselvempi juttu kuin tuo kutisemaan paneminen.
Tuolloin opin jo erottelemaan kummallisia oireita siten, että esiintyvätkö vain kotona. - hirviöidenuhri
VINTTI PIMEÄKSI MUMMULTA:AINAKO OPE VAI MYÖS RIVARIN STALKKERIT
Kun reilu kolme vuotta sitten menin tissilääkäri Koskisen vastaanotolle pyytämään lähetetä glugoosiasituskokeeseen , kerroin lukuisista tajunnan menetyksistä , monista kymmenistä.
Osa viime aikaisista oli liittynyt hiilihydraattien syöntiin. Kun lisäksi olin vuosia käyttänyt neuroleptiä, jonka haittavaikutuksiin kuului 2.tyypin diabeteksen puhkeaminen, pyyntöni oli perusteltu.
Muista tajunnan menetyksistä kovasti kyseli, mihin liitän ne, mikä olisi ollut syy, En osannut arvella mitään.
-Vasta kun vuotta myöhemmin aloin hankkia tietoa mikroaaltohäirinnästä, osalle paljastui selvä syy. Vieläkin on osittain avoimia kysymyksiä: miten ne sen teki.
Kaikki tajunnan menetykset ovat tapahtuneet kotona. Koka ope asuu yläpuolella ja väistmätön johtopäätös on, että siellä on mikroaaltohärintämahdollisuus, kysymykseni on perusteltu.
Minulla on myös kokemuksia siitä, että seisoessani oh:n sivupöydän vas.laidassa tai kun alan istuutua, ennen kuin laskeudun tuolile, päähän on osunut jotakin,joka on aiheutanut äkillisen voimakkaan väsymyksen. On pitänyt nopeasti kellahtaa patjan päälle ja siitä olen herännyt tunnin päästä. - Nämä häirinnät arvioin tulleen rivitalosta. -samoin myös ainakin surimman osan mh:n ikkunan edessä (verhot edessä)tapahtuneista.
Näitä on lukuisia, lukemattomia. Monista ole kirjoittanut suomi24:ään
Mahdollisesti vuosi sitten, ennen jatkuvan e-raiskailun aloittamista, ilmoitin stalkkereille, että aivoni eivät kestää enää jatkuvia mikroaaltohyökäyksiä. Valitkaa ylä-tai alapää. Ja nehän valitsivat ALAPÄÄN.
OPE ON SIIS ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN SYYNTAKEETTOMASSA TILASSA TOTEUTTANUT POMOJEN MÄÄRÄYKSIÄ JA TÄRÄYTELLYT PÄÄTÄNI MIKROAALLOILLA Tuskin on oma-alotteisesti tehnyt mitään. - hirviöidenuhri
Kerran on pamautettu tajuttomaksi poliisiasemalla. Vein rikosilmoituksen päivystykseen. Panin tiskille ja käännyi poistuakseni. Tipahdin taju kankaalla tiskille. Jollakin lamauttimella oli ammuttu. Kaameessa kunnossa hoipuin kotiin.
Loppukevennyksenä tähän viestiin: aluksi kun siirtyivät grillaamaan alapäätä ja jättivät aivot suht.rauhaan, olin tyytyväinen. Mitäpä siitä, jos pilaavat jalkovälin seksiosaston, ei sillä enää mitään käyttöä olisikaan, vitsailin noihin aikoihin.- Kyllä osoittautui kammottavaksi. - mikä.panee.tekemään
hirviöidenuhri kirjoitti:
VINTTI PIMEÄKSI MUMMULTA:AINAKO OPE VAI MYÖS RIVARIN STALKKERIT
Kun reilu kolme vuotta sitten menin tissilääkäri Koskisen vastaanotolle pyytämään lähetetä glugoosiasituskokeeseen , kerroin lukuisista tajunnan menetyksistä , monista kymmenistä.
Osa viime aikaisista oli liittynyt hiilihydraattien syöntiin. Kun lisäksi olin vuosia käyttänyt neuroleptiä, jonka haittavaikutuksiin kuului 2.tyypin diabeteksen puhkeaminen, pyyntöni oli perusteltu.
Muista tajunnan menetyksistä kovasti kyseli, mihin liitän ne, mikä olisi ollut syy, En osannut arvella mitään.
-Vasta kun vuotta myöhemmin aloin hankkia tietoa mikroaaltohäirinnästä, osalle paljastui selvä syy. Vieläkin on osittain avoimia kysymyksiä: miten ne sen teki.
Kaikki tajunnan menetykset ovat tapahtuneet kotona. Koka ope asuu yläpuolella ja väistmätön johtopäätös on, että siellä on mikroaaltohärintämahdollisuus, kysymykseni on perusteltu.
Minulla on myös kokemuksia siitä, että seisoessani oh:n sivupöydän vas.laidassa tai kun alan istuutua, ennen kuin laskeudun tuolile, päähän on osunut jotakin,joka on aiheutanut äkillisen voimakkaan väsymyksen. On pitänyt nopeasti kellahtaa patjan päälle ja siitä olen herännyt tunnin päästä. - Nämä häirinnät arvioin tulleen rivitalosta. -samoin myös ainakin surimman osan mh:n ikkunan edessä (verhot edessä)tapahtuneista.
Näitä on lukuisia, lukemattomia. Monista ole kirjoittanut suomi24:ään
Mahdollisesti vuosi sitten, ennen jatkuvan e-raiskailun aloittamista, ilmoitin stalkkereille, että aivoni eivät kestää enää jatkuvia mikroaaltohyökäyksiä. Valitkaa ylä-tai alapää. Ja nehän valitsivat ALAPÄÄN.
OPE ON SIIS ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN SYYNTAKEETTOMASSA TILASSA TOTEUTTANUT POMOJEN MÄÄRÄYKSIÄ JA TÄRÄYTELLYT PÄÄTÄNI MIKROAALLOILLA Tuskin on oma-alotteisesti tehnyt mitään.Tekisiköhän se ope sitä tienatakseen? Kenenkähän tiliin? Psykiatrien? Lääketehtaiden? Jonkun muun?
- hirviöidenuhri
Tästä ketjusta en ainakaan minä pysty ottamaan kopiota. Miksiköhän.
Pitänee aloittaa uusi ketju, jos tämä on tuomittu häviämään. Tehkää kuvakaapauksia, jos joku viesti kiinnostaa.- sesamavaan
Lopulta sain kopioitua.
- etsikääkaikkitietoja
Kutina on normaali ilmiö häirinnässä!
Ihmistä voidaan pistellä tehokkaasti myös jalkapohjiin ja tuottaa jalkoihin levottomat jalat -oireyhtymä häirinnän avulla. Jokainen joka on oikeasti häiritty ymmärtää ihotuntemukset ja esimerkiksi ihon kihelmöinnin, pistelyn silmissä ja kaiherruksen, korvien pistelyn, sekä hermopisteiden etsinnän pään alueelta kivun aiheuttamiseksi.
Joskus saavat yöllä päänsäryn aikaiseksi. Myös näköhäiriöiden tuottaminen on oma ongelmansa, ja se on vaarallista liikenteessä ollessa!? Siitäkin ihmiset ovat nyt jakaneet kokemuksia ja tietoja useamman kerran.
Kuulemisen häirintä jatkuvan sirinän ja sihinän avulla on ihan normaalia toimintaa ja jokapäiväistä. On ne "satiaiset" ja ihon myötä kulkevat "hämähäkit" sekä kaikki muu jatkuvan puheen lisäksi, niin ihminen voi siinä tilanteessa hermostua häirintään.
Kaikesta tekniikasta löytyy kuvaukset ja tietoa on paljon saatavilla, jos vain viitsii etsiä.
Lääkesähkön käyttö on yksi hyvä lähde tekniikan sovelluksiin, ja akupunktiopisteiden käyttö, eli pitää olla lääketieteellsitä osaamista näiden tekniikoiden kehittäjillä löytää oikeat kohteet ihmisistä! - äänimaailmanhäiriöt
Äänipäiväkirjan pitäminen on tärkeä osa ihmisen elämässä, joka kuulee ääniä. Äänien analysointi ja tiedot äänistä ovat tärkeitä, ymmärtää, miten ne voivat toimia ihmistä manipuloivana osana elämässä ja miten ne voivat aiheuttaa ihmiselle ongelmia.
Jokaisen ääniä kuulevan on hyvä kirjoittaa päiväkirjaa, se voi olla vain tietyn ajan tai tietyn hetken sanoma, mutta kun ihminen kirjoittaa omat kokemansa äänet ylös, hän ymmärtää enemmän äänien merkityksestä. Äänet voivat olla konemaisia ääniä, moottorien hurinaa, musiikkia tai puhetta.
Negatiivinen puhe voi aiheutta ärtymyksen tunteita, samoin jatkuva hurina tai moottorien ääni. Ihminen reagoi myös resonoiviin ääniin.
Moni ihminen häiriintyy kerrostalossa naapurien äänistä. Mutta ne kuuluvat elämään kerrostalossa ja voi käyttää korvatulppia, jos ei saa nukuttua.
Sisäiset äänet tai pään läheltä tulevaa äänimaailmaa on vaikeampi estää, sen kanssa oppii kuitenkin elämään aivan normaalia ja tavallista elämää, vaikka jatkuva äänien virta heikentää toisten ihmisten kanssa kommunikointia, tai musiikin kuuntelemista tai muuta sosiaalista elämää!
Äänipäiväkirjaan voi merkitä äänet vaikkapa alussa päivittäin, tehdä kuukauden ajalta, tai oman mielensä mukaisen äänipäiväkirjan. Jokainen äänikuuleva voi pitää sitä vaikkapa ylimääräisenä radiokanavana, joka on ihmiselle annettu omaksi.
Voihan hyvät äänet toimia viihdyttävänä tekijänä elämässä. Toisaalta taas huonot ja negatiiviset sanomat voivat heikentää oman elämän laatua. Äänikriittinen kannattaa olla, ja suhtautua niihin huumorilla. Voi kehittää ja keksiä kaikesta niistä uusia tarinoita ja pitää niitä myös luovuuden lähteenä.
Näinköhän Mika Waltari kirjoitti kirjan Sinuhe egyptiläinen, siitä sanotaan äänien kertoneen sen hänelle? En tiedä totuutta, mutta monet kirjailijat ovat käyttäneen äänien sanomaa teoksissaan!- omia.ei.häiriköiden
Pidän mahdollisena että omat sisäiset äänet voivat joskus antaa huomioon otettavaa tietoa ja niitä ehkä kannattaakin seurata ja kirjoittaa. Mutta mikroaalloilla aiheutetut tulevat pelkiltä häiriköiltä, niitä ei mielestäni kannata edes kuunnella, ovat tyhmiä ja häijyjä. Suosittelen ääntä eristäviä kuulokkeita silloinkin kun haluaa kunnella omia sisäisiä ääniään.
Onko muita käsityksiä? - omia.ei.häiriköiden
omia.ei.häiriköiden kirjoitti:
Pidän mahdollisena että omat sisäiset äänet voivat joskus antaa huomioon otettavaa tietoa ja niitä ehkä kannattaakin seurata ja kirjoittaa. Mutta mikroaalloilla aiheutetut tulevat pelkiltä häiriköiltä, niitä ei mielestäni kannata edes kuunnella, ovat tyhmiä ja häijyjä. Suosittelen ääntä eristäviä kuulokkeita silloinkin kun haluaa kunnella omia sisäisiä ääniään.
Onko muita käsityksiä?Erona on siis oletukseni mukaan se, että omia sisäisiä ääniä voi kuunnellamyös ääntä eristävät kuulokkeet tai kuulosuojaimet päässä. Ne estävät vain häiriköiden mikroallooilla tuotettuja ääniä kuulumasta, mitä pidän suositeltavana.
- HIRVIÖIDENUHRI
Pikkuisen tulee olo, että trollit ovat tulleet kirjoittelemaan viestejä. että opeen kohdistuva juttuni jäisi taka-alalle.
NIIN ETTÄ SINÄ, JOKA EKAKSI LUET TÄMÄN VIESTIN, KELAAPA VÄHÄN TAAKSEPÄIN.- hirviöidenuhri
Kirjoitin juuri uuden viestin: painko ope mummun hikoilemaan?
- hirviöidenuhri
Kirjoitin juuri viestin: VINTTI PIMEÄKSI MUMMULTA, AINAKO OPE VAI MYÖS RIVARIN STALKKERIT.
- terveydellisiähaittoja
Häirintänä voidaan käyttää infraääntä, joka aiheuttaa mm. huonoa oloa, paineen tunnetta rintakehään, ja infarkteja, aivoinfarktit, sydäninfarktit ja muut veritulpat, siis sydänkohtausten aiheuttaminen ja muut halvaantumiset!
Vanhat maamoottorit, muut dieselmoottorit ja paketti- tai avolava-auton päälle rakennettu metallitynnyri kuin vesisäiliö on nykyaikainen sovellus häirintäkoneesta. Myös erilaiset akustiset laitteet voidaan laittaa tuottamaan erittäin matalaa jumputusta, kuten kaiuttimet ja vanhat radiot tai levysoittimet! Itse voi tuntea häirinnän rintakehässä sydämen sykettä matalampana taajuutena. Se toimii erittäin hyvin ihmisen sisäelimiä häiritsevänä!
Matala tuskin ihmisen korvin kuultava harvataajuinen impulssimainen ääni häiritsee ihmisen elintoimintoja. Paineaalto litistää soluja ja särkee niiden rakennetta, samoin litistää verisuonia ja aiheuttaa siten tukoksia verisuoniin pitkäaikaisesti käytettynä.
Näitä voidaan kohdistaa asuinalueella tarkasti tai sitten häiritä laajemmin kylää tai asuinaluetta.- eisaapuhuaenää
kiitokset vaiennetulta
- pimeä.mummo
olet päässyt dark webiin http://2i7aalqdpiuw36nu.onion/te/res/4784.html
- JaHeti
Poistakaa koko ketju. Kiitos.
- välittömästi
Poistakaa viimeiset viestit! Muita osin ketju on täysin asiallinen ja sisältää kaikille tarpeellista tietoa.
- ylläpidolle
poistakaa vaan kyllä se häirikkö väsyy ajanmittaaa.
- hirviöidenuhri
TIEDOKSI:
En peru mitään kertomaani vainoon liittyen. (Tietenkin olen tehnyt vääriäkin havaintoja, ymmärtänyt väärin havaitsemaani ja ynnännytkin joskus väärin. Eli johtopäätökseni eivät100% pidä paikkaansa.)
Olen pakkohoidossa, saattaen saan käväistä ulkona Ei ole puhelin mukana, siinä ovat numerot. En muista gmailin salasanaa, jne. Rahaa on 2 ekeä.
Voisitteko ajella joskus siellä harjun päällä. Minähän asun sen naamahoitolan yläpuolella. Kirjoisitte tänne. näyttääkö sille, että asunnossani touhuttu.- epäluulojen.vallassa
Johtopäätökset eivät voi aina sataprosenttisesti pitääkään paikkaansa. Asiaa helpottaisi kun stalkkerit selostaisivat itse mitä he tekevät ja mieluummin vielä perustelisivat tieteellisesti psykiatreille, eivät he kuitenkaan muuten ymmärrä ja tuskin sittenkään. Ei sitä kyllä tiedä sanoa uskoisivatko edes heidänkään kertomana. Ovat niin saakelin epäluuloista porukkaa.
- sairasta.hommaa
Lähetä sähköpostia potilasasiamiehelle ja sairaalan johtavalle ylilääkärille ja kerro että ei anneta hakea edes välttämättömiä kotoa.
- hoitoa.ja.ei-hoitoa
Olin psykiatrisessa sairaalassa kaksikymmentäviisi vuotta sitten, koska olin psykoosissa. Silloin vielä hoito oli onneksi asiallista ja mielenterveyslain mukaista eli parantamaan pyrkivää. Ensin nukuin valvomisen aiheuttaman väsymyksen pois, sen jälkeen pääsin kävelylenkille oman hoitajan kanssa ja heti seuraavana päivänä sen jälkeen yksin sairaala-alueelle. Silloin sairaala-aluekin oli kyllä toisenlainen kuin nykyään, paljon ihanaa puistoa ja uimahalli. Kuukauden päästä pääsin pois. En ollut kuitenkaan vielä terve, joten hoitoa jatkettiin toisaalla.
Kun jouduin vanhana härinnän vuoksi, jota nämä nykypsykiatrit täysin asiantuntemattomasti väittivät psykoosiksi, ensimmäisen kerran elämässäni pakkohoitoon, pantiin ensin kuukaudeksi ulkoilukielto, sitten nöyryyttävästi potilasporukassa hoitajien kanssa laahustamaan lähikaduille. Eikös se ole laitonta? Minusta on, ei turvaa kenenkään yksityisyyttä. Tavoitteena oli ilmiselvästi sairastuttaa ja romahduttaa myös fyysinen kunto, ei parantaa. Lisänä tolkuton lääkitys. Ei ihme että en vieläkään ole toipunut noiden psykojen käsittelystä enkä ehkä kokonaan toivukaan. "Hoitoa", jolla ei ollut minkäänlaista hoidollista vaikutusta, vaan ainoastaan päinvastainen, jatkettiin rangaistusluontoisesti puolen vuoden pätkissä. Tavoitteena selväsi ottaa nirri ja luulot pois "hulluilta". Onko psykiatrisella hoidolla nykyään tosiaan joku kansalaisilta salattu vanhojen tai sairastaneiden kunnon romahduttamis- ja sitä myöten tappamistarkoitus?- pakkolääkittyjapotkittu
Vallankäyttö pursusi kaikilta lääkäreiltä ja sossulta ja poliiseilta.
Luulot pois hulluilta. Kuntoa huononnetaan heti kättelyssä.
Lyötyä lyötiin ja maassa makaavaa potkittiin.
Ei ole itsellään asiat kunnossa. - dorkakin
pakkolääkittyjapotkittu kirjoitti:
Vallankäyttö pursusi kaikilta lääkäreiltä ja sossulta ja poliiseilta.
Luulot pois hulluilta. Kuntoa huononnetaan heti kättelyssä.
Lyötyä lyötiin ja maassa makaavaa potkittiin.
Ei ole itsellään asiat kunnossa.Vaikka oletkin täyshullu, itseironiaa sulla riittää.
- ehkäperästäkuuluu
Ihan väärin käsität viestin.
Ei ole itseironiaa, vaan mustaa huumoria tosiasioista. Nyt vain käytettiin fyysistä vertauskuvaa henkisestä väkivallasta: lyömistä ja potkimista.
Oli kammottavaa nähdä ja kuulla se vallasta nauttiminen. - toivottavasti.kuuluu
ehkäperästäkuuluu kirjoitti:
Ihan väärin käsität viestin.
Ei ole itseironiaa, vaan mustaa huumoria tosiasioista. Nyt vain käytettiin fyysistä vertauskuvaa henkisestä väkivallasta: lyömistä ja potkimista.
Oli kammottavaa nähdä ja kuulla se vallasta nauttiminen.Johtuu ehkä siitä että stalkkereita ja muita rikollisia hakeutuu nykyään kaikille ammattialoille koska saavat kaikkialla vapaasti rellestää, luultavasti siksi että heitä on poliisissakin niin paljon että eivät lähde enää kavereitaan narauttamaan. Olisi ehkä pitänyt panna toppi sille ajoissa, silloin kun ensimmäiset tiedot asiasta tulivat uhreilta ja psykiatrit aloittivat niiden pimittämisen ja uhrien pahoinpitelyn ja laitoksiin sulkemisen ja poliisit tietysti käyttivät tilaisuutta hyväkseen myös saadakseen heitä pahoinpidellä. Silloin valtakunnassa oli kuitenkin vielä jäljellä näitä edellisten sukupolvien rehellisiä uutteria työntekijöitä, jotka toimivat Suomen lain mukaisesti ja joita tämä gs-nuorisorikkolisten sukupolvi nyt hitaasti tai nopeasti kiduttaa hengiltä.
- Autolla_katsomassa
23.6.. ajelin harjulla. Mihinkohän tarvittiin lukkoliikettä ja jotain toista harmaata pakettiautoa jonka katolla monta antennia? Kovasti meni kiireellisen näköisenä miestä ulos ja sisään. Muut "työmiehiä", kahdella tumma puku ja solmiot.
- hirviöidenuhri
Vahinko, ettet ottanut harmaan auton rekkaria muistiin tai valokuvaa siitä ja miehistä.
Olisikohan muilla havaintoja.
Jostakin syystä minua ei kotiin päästetä käymään. - Transportteri.xiv-2
Valitettavasti otin valokuvia, rekkari on ylhäällä. Mutta ei tietoa kenen kun trafin tietojen mukaan ei ole olemassakaan. Oikeesti no, mitäs nyt luulitte, olen "trolli" metsästä.
- Autolla_katsomassa
Tekniikkaa paransivat varmaan, lukkoliike päästi asuntoon? Siellä on uudet säteilytys- ja infraäänimahdollisuudet, tarkemmat. Sinun rapussa pyörivät.
- hirviöidenuhri
Olisikohan nyt tarkoitus stressata minua.
- terkuthoolinnasta
Koettakaas nyt naapurit päästä eroon niistä teille määrätyista stalkkaushommista. -Ei minua täällävoi ikuisesti pitää tekosyiden avulla.
- envoiaiemmin
Tiedoksi vaan, että täälläkin on "naapurikokemusta" ennen puolta yötä. Kirjoittelen tarkemmin vuoden päästä.
- hoitoa.vaille
Toivottavasti hoidossa saadaan edes hitusen päätäsi korjattua.
- hyttysenäänivain
Millähän lailla ajattelit, että päätäni voitaisiin korjata???????
Niin kauan kuin olen sen hoidon "piirissä", en kirjoita siitä. Myöhemminkin vain jos mieleen tulee jotakin yleisesti hyödyllistä näkökulmaa: psykiatrisesta hoidosta yleensä tai eritoten vainon uhrien auttamisesta.
Ellei sitten itsesuojeluosastoni pakota toimimaan.
- ihanluonnollinenkuolema
Olisiko naapurit asialla.
Tunnin pätkissä nukuin nukuin aamuyöllä yli kahdeksaan, ja mihinkäs heräsinkään:Kynttilän hajuun. Pikaisesti lähdin liikenteeseen. Kakkukahvit vähän kohensi mieltä. Kävelin jkv. Puiston parkkipaikalta starttasin järveä kohti. Enpä kerrokaan enempää.
Palailin yhden jälkeen savupirttiini. Kun ei ollut kauhean vahva haisu , availin lävet Lähdin ulos .
Kuitenkin sinä aikana tuli oireita: oli kuni nyrkillä olisi pamauteltu sydämen seuduille, pulssi korkealle. Ja se tuttu otsan yläosan ja päälaen särky on nytkin päällä.
Kertokaa nyt edes, millä aineella minua tuhoatte.
Ja helvetin sirinä korvissa. Tuolla muualla kerrotaan, että johtuu siitä,että "sädettämällä" saadaan verisuonet litistymään, osa soluistakin hajoaa ja hyytymiäkin saattaa muodostua. - millähänmittaisi
K A I N O T O I V O M U S
Jos satutte paikalle, kun olen poistumassa kotoani ja kerron , että nyt on sellaista hajua/käryä/savua huushollissa. Minun on pakko lähteä pois. Kun Pyydän, että voisitteko pikaisesti pistäytyä sisällä ja tarkistaa omat aistihavaintonne tilanteesta, ei se iso vaiva olisi.
Tänä aamuna sellaista pyysin. Ko.rva vain lempeästi sanoi : Ei siellä mitään ole, sinä vain luulet.
-Eipä auttanut. Minulla silmätkin kirveli. mikä oli uutta.- omituista.porukkaa
Sinulla on paskat naapurit. Taitaa itsellään olla asiat hyvin eikä piittaa muista.
- poissasilmistä
Anteeksi aamukolinat.Kun nukkuminen ei niissä olosuhteissa onnistunut, laitoin aamulla puuroa ja evästä mukaan ja panin kampetta kassiin. Taisin lähteä jo aamuyöllä tien päälle, ettei ollut muuta liikennettä. -Saa nähdä, koska palaan.
- vaaneimielistä
poissasilmistä kirjoitti:
Anteeksi aamukolinat.Kun nukkuminen ei niissä olosuhteissa onnistunut, laitoin aamulla puuroa ja evästä mukaan ja panin kampetta kassiin. Taisin lähteä jo aamuyöllä tien päälle, ettei ollut muuta liikennettä. -Saa nähdä, koska palaan.
Nils Holgersson... Aino...Janne...
- Hauska.Vaino
HAHAHAHA! miksi sinua vainotaan kuulostaa hauskalle :D
- oikeinko
Tässä hyvä linkki.Jotakin tästä tapahtuu minunkin kohdalla.
http://www.bugsweeps.com/into/electronic_harassment.html- jokohanonnistuin
Korjataan. On jo 30 vuotta vahaa tekniikkaa, mitä nykyään onkaan.
http://www.bugsweeps.com/info/electronic_harassment.html - Aloitteleva.Stalkkeri
Voitko linkata muutamia e kauppoja josta saisi tilailtua e aseita?
- Aloitteleva.Stalkkeri
Olisi muutama ärsyttävä henkilö jota haluaisin grillata.
- kukaonhullu
Ei muuta kuin tor-verkon kautta haeskelet ja kyselet. Kyllä löytyy. Olen joskus tällä palstalla ohjeitakin antanut. En enää.
MUTTA MUISTAKAA MIELENTERVEYDEN MÄÄRITELMÄ:
KAIKKI, JOTKA OVAT SAMANLAISIA KUIN ME, OVAT TERVEITÄ. MITÄ ERILAISEMPI J0KU ON, SITÄ HULLUMPI HÄN ON.
Tämä kuuluisi siihen mielenterveysketjuun, mutta kirjoitin sinne jo, etten sinne kirjoita.
Olen saanut tänään yhden pikku voiton tässä asiassa. Joku joutui myöntää, että kai se niin on. Meinaan yksi asia, mutta en kerro, etteivät stalkkerit saa palautetta.
- antakaaohjeita
Tulin eilen kotin lomalle. Kynttilähajuhan täällä tervehti. Tuuletusta sitten.
Tänään aamulla vähän nuuhkin: onko vai ei. Palailin n.klo 08.4 , rinnettä kapuin. Hoitolan ovi oli auki ja mainos jalkakäytävällä.
Kun lukaalini oven avasin, leijaili kynttilää nenään. Parvekkeen ovi oli ja auki ja yksi lasi siellä auki. Parvekkeella oli vahva haju. Lisää laseja avasin.
Menin kk:n puolelle.Siellä oli vahva haju. -Ikkunan avasin.
Nyt tässä läppärin kohdalla vahva haju.
Mitä nyt oikein teen? Kannattaisiko pitää kirjaa vaikka 1 kk kerrallan.. Ja tästä perkeleen sirinästä myös.
Uniaikoja on turha esitellä.
Jos vain kuukauden välein esittäisin tilaston, ei viranomaisten tarvitsisi niin usein raahatata tarkkailuun. - oikeuttaensaane
On sunnuntai ja hoitola kiinni. Tulin juuri aamu-uinnilta klo 09.20. Ja kynttilän haju oli vastassa. Parvekkeen ovi oli auki ja siellä lähes kaikki lasit sivuun työnnetynä. Kun menin sinne, huomasin, ettäiläVAHVA kynttilän haju.
Aikaisemmin, kun on ollutp elkkää kynttilää sisällä, olen mennyt parvekkeelle syömään, juomaan kahvit, jne oleskelemaan. Nyt se on tehty mahdottomaksi.
Poliisi on kehottanut ottamaan isännöitsijään ja hallitukseen yhteyttä. Tällä palstalla on neuvottu ottamaan yhteyttä ympäristöterveydenhuoltoon tk:hen. Sinne ei nyt ainakaan kuulu.
Ettämitäs nyt teen. -En tiedä, mitä myrkkyjä itseeni saan. Kohta haju on imeytynyt seiniin sun muualle niin, että vain täysremontilla en enää posi saisi.
Yki poliisin argumentti on , ettei asiaa voi jälkikäteen tutkia. Mutta minähän jo ennen rikosilmoituksen tekoa lähetin kirjeen, jossa kysyin voinko pyytää käymään paikalla silloin, kun otiin tullessa on ollut savut vastassa. -Minne lie kirjeeni hävinnyt. Pyysin vastaustasähköpostiin.- ihmemaassajoku
Koko ajan ollut rikosilmoitusten teossa se hankaluus, että jos heti asian tapahdutua olen yrittänyt vääntää ilmoitusta, olen ollut pökerryksissa, stressaantunut, traumatisoitunut ja ilmoituksesta on tullut hutera. GS-vainotuille kun sälytetään sellainen todistustaakka, mitä ei tavallisilta uhreilta vaadita.
Nyt jouduin rättiväsyneenä tekemään hyvin lyhyen ilmoituksen, jonka teko-osan olin kuvannut suomi24 viestiketjussa, liitteeksi ilmoitukseen. -Kiireisen poliisin oli helppo vain ilmoittaa, "ettei usko.." tai jälkeenpäin ei voi tutkia. -Olisi ollut kyse vain lievästä pahoinpitelystä.
Halusin kuitenkin virallisen paperin tapahtuneesta. -Minut heitettiin sitten psykiatrian valtaa käyttävien susien hampaisiin. -Ehkä joku ajatteli, että siitä olisi apua, jollakin tavalla. -Luultavasti minut ilmoittanut henkilö/taho pelasti henkeni .Olin jo aivan viimeiselle rajalla näännytty. - Mutta pelasti mihinkä.
Voisikohan joukkopsykoosissa oleville kirjoittaa tarkkailulähetteen , jossa kaikki neljä vaaranpaikkaa olisi ruksattu. - pakonedessäkait
-30 -luvulla poliisia ei saanut tutkimaan Lapuan liikkeen asioita, vaikka olisi esittänyt mitä todisteita.
Minulle on kyllä jkv .hyötyä ilmoitusten tekemisestä On kertomani häirintämuoto loppunut. Esim. rikosilmoituksessa valitin, että yrittävät saada minut hengiltä sydän- ja verenkiertoelimistön komplikaatioilla. Oli aiheutettu sykkeen ja verenpaineen nopeaa vaihtelua hyvinkini korkealle. -Liittyi infraäänihäirintään. - psykiatrisi
Hanki mt ongelmainen idiootti oikeasti kunnon apua päänsisäisiin ongelmiisi.Tälläiset tapaukset ovat sillä rajalla että laitoshoito olisi ehkä parempi paikka asua kuin kotona
- psykiatrisi
Lukekaa Harhaanjohtajat!!!
- psykiatrisi
(Ei nyt ihan kuulu tähän ketjuun, mutta tekee hyvää yleisivistykselle.)
Lukekaa mediasta saksalaisesta kuoropoikakoulusta. 550 kuoropoikaa on joutunut seksuaalisen väkivallan kohteeksi vuodesta 1945 alkaen. Paavin veli koulun johtaja vuosikymmeniä. -että semmoinen laitos
- mikähäniteolet
- Muuten, ei ole ollut mitään käryä kämpässä koko päivänä. Ihan kiva juttu, kun on sateinen päivä.
- Viime yön olen nukkunut tai ainakin ollut pää pimeänä ja syke ihan tasaisesti jossakin 40 tienoilla.- jostainhan.se.haju.tulee
Käyttääköhän se hoitolaitos korvakynttilöitä tai muita kynttilöitä ja tuulettaakohan se ne hajut omasta lukaalistaan laittomilla lisäpuhaltimilla yhteiseen hormiin? Sirinäkin voisi johtua siitä.
Minä kerran kyselin kun epäilin sellaisia virityksiä, kun olkkarissa sirisi ja hurisi ja kylppäriin tuli outoja hajuja. LVI-liikeessä sanottiin että lisäpuheltimet voivat aiheuttaa ilmavaihtomelua. Sanoivat että silloin pitäisi ainakin olla äänenvaimennin kaikkien samaan päähormiin vievien hormiventtilien yhteydessä. - psykiatrisi
Ei tule hajut, "savut" ja käryt ilmanvaihtohormista. Olen nuuhkinut ne, ---Muistuttaisin vielä, että oli kertoja, jolloin kauppaan lähtiessä ei ollut mitään ylimääräistä hajua, palatessa oli silminähtävää utua ilmassa ja kitkerää kaasua. Jos en pystynyt pidättämään hengitystä koko aikaa käydessäni heittämässä ostokset jääkaappiin, vaan kerran tai parikin hengitin sisään, pamahti heti oireet. jotka on kuvattu akuutin kokaiinin yliannostuksen yhteydessä. Jouduin pinnistelemään, etten pökertynyt lattialle vaan selvisin ulos. - Aika kovaa kamaa
(Ja poliisin kanta asiaan oli, ettei usko kenenkään halunneen mitään pahaa minulle.) - psykiatrisi
Rikoslaissa Suomessa kokaiini on luokiteltu erittäin vaaralliseksi huumeeksi, mm.sen nopean hengenvaarallisuuden vuoksi. MUTTA RIKSUN POLIISIN MIELESTÄ KUKAAN EI OLE TARKOTTANUT MINULLE PAHAA, KUN PANNUT KÄMPPÄNI TÄYTEEN POLTETTUA KOKAIINIA.mm.
Googlaa kokaiini. Voit katsoa vaikka päihdelinkista. On "virallista" tietoa.
Muistini mukaan syke nousi heti, tuntui ,että pää räjähtää, tuli niin kova särky otsapäälakialueelle. Ei mennyt ollenkaan pois.
Että tämmöiset ei ole mitään poliisin mielestä, mutta j-lauta , kuuden viranomaisen ja moottorisahamiehen joukolla mummu haettiin pakkohoitoon. Ainoat asiallisesti käyttäyneet olivat ensihoitajat.
(Olin aamulla käynyt Hirvijärvellä uimassa. Pihaan palattuani suosittelin yhdelle mummulle ja lastenlapsilleen uimareissua. Hyväntuulisena ja nälkäisenä menin kotiini. -Sossut ilmaantuivat oven taakse. En ottanut vastaan. Ehdin juuri lämmitellä eineksiä ja syödä, ennen kuin iso rynnäkkö alkoi. (Olin suunnitellut , että seuraavaksi imuroin ja pesetän auton. Siis ihan mielisairasta sekin vissiin).
ETTÄ KETKÄHÄN TÄSSÄ TARINASSA OVAT HULLUJA RIKOLLISIA. - psykiatrisi
tarkennus:Ei mennyt ollenkaan PIAN pois.
Kannabis: vahva kynttilänhaju ja makeaa savua. - psykiatrisi
Haistelet ihan omiasia kuule,jos muut eivät näe tai haista savujasi.
- kokkeli.vekkuli
Tiesitkö että poltettavan kokaiinin crack hinta liikkuu sadoisa euroissa grammalta,kuka maksaisi miljoonia ilmaisen kokaiinin antamisessa sinulle?kokaiini aiheuttaa myös hampaiden hiomista ja laajentuneita pupilleja,euforiaa,egon kasvamista ym muita vaikutuksia.
- psykiatrisi
(Sitähän hintaahan minä olen ihmetellyt.) Mutta poliisillekin kerroin, että vaikutukset olivat välittömät ja rajut ja samat kuin tuli vastaan kokaiinista, kun luin netistä . - Joku muu myrkky, luulisi poliisilla olevan tietoa. Pelkkiä pahoja ruumiillisia oireita.
(Amfetamiinin vaikutuksia ehdin syksyllä ihmetellä. Kun käskettiin ostaa Selfcheck testi ja aine paljastui ja luin listaa vaikutuksista, tuli osuma heti 12:sta.Mutta tämä ei liittynyt näihin käryihin. Haluttiin, että olen sen vaikutuksen alaisena, kun kirjoitin silloin sen raportin lätäköstä. Kirjoitin euforian aikana. Ehkä oli tarjoitus, että kirjoitan sen laskuhumalan aikana bentson alentaessa kontrollia. -En tullut vainoharhaiseksi ja aggressiiviseksi. Oli vain kaamea olo,jota yritin käydä uimalassa helpottamassa. -En pystynyt olemaan saunassa enkä jaksanut uida. Kiinnitin huomiota siihen, että höpöttelin kovasti.-Että tällaistakin saa riksussa vapaasti mummulle tehdä.)
Elämäni on ihan jatkuvaa stalkkauksen kohteena olemista. -Kun tässä olo jo elämänlanka katkeamaisillaan,ehkä oli huono juttu, että pelastettiin. - psykiatrisi
Olen esittänyt tässä ketjussakin sen kainon toivomuksen, että henkilö , joka sattuu olemaan käytävässä poistuessani käryisestä kämpästäni, pistäityisi lyhyesti sisällä. Ei ole kukaan käynyt sisällä. Viimeksikin olin sulkenut jo oveni, kun pyysin. Oli rouvan mahdoton nähdä tai haistaa.
Voisin kirjoittaa listan reaktioista, mitä pyyntöni aihettanut. - psykiatrisi
SIIS HUOM. KUKAAN EI OLE KÄVÄISSYT LUKAALISSANI, KUN OLEN SITÄ KÄYTÄVÄSSÄ PYYTÄNYT. Yksi huolimaton esimerkki tuolla aiempana.
- psykiatrisi
HUOM! kaikki älkää ottako näitä mielenterveyskuntoujan juttuja oikeasti tosissaan.
- psykiatrisi
Lopettakaa vielä se korvien sirisyttäminen.
- hulluja.kirjoitat
Jos nimitätä jotakuta mielenterveyskuntoutujaksi niin miten ihmeessä siitä muka seuraisi että häntä ei pidä ottaa tosissaan? Minä en pysty ottamaan tosissani sinun mielipidettäsi, sori vaan.
- tilanne
EI VÄRISE (ainakaan niin, että huomaisin.)
EI HAISE MIKÄÄN.
MUTTA SIRISEE.
(Toissa iltana menni suoraan nukkumaan mh:n puolelle. Pian pamahti voimakas sirinä korviin. Palasin oh:n puolelle. Siellä ei sirissyt. Eilen päivällä olen kirjannut pitkin päivää: sirisee. - määoondorka
Oisko tinnitusta?
- entinentyyli
Kummallinen tinnitus olis, kun kuuluu vain kotona silloin , kun kuuluu. Nk.nyt, ja värisee kanssa ja alapuolelta tulee.
- kidutettu
Palasin kotiini klo 09.35. Heti oven avattuani vastaan löi kynttilä savunhaju. Räppänät auki. Kotona ei sitten tänään voi olla ennen alkuiltaa. (Ja poliisin mielestä kukaan ei tällä tahdo minulle mitään pahaa.) Hengitys vaikeutuu ja yskittää. Kiirusti pois.
- kuka.osaa.neuvoa
entinentyyli kirjoitti:
Kummallinen tinnitus olis, kun kuuluu vain kotona silloin , kun kuuluu. Nk.nyt, ja värisee kanssa ja alapuolelta tulee.
Täällä kuuluu hyvin matala vähän epätasainen jyrinä, infraääni todennäköisesti, ja sen lisäksi aivan pieni särinä. Gammamittarin osoitin on koko ajan aika tarkasti vihreän ja keltaisen rajalla. Olen vanhusten palvelutalossa. Kuka tietää, pitäisikö olla huolissaan? Poliisi ei ole. Gammasäteily näyttää olevan aika usein tuon verran koholla nykyään monessa eri paikassa.
- kuka.osaa.neuvoa
kuka.osaa.neuvoa kirjoitti:
Täällä kuuluu hyvin matala vähän epätasainen jyrinä, infraääni todennäköisesti, ja sen lisäksi aivan pieni särinä. Gammamittarin osoitin on koko ajan aika tarkasti vihreän ja keltaisen rajalla. Olen vanhusten palvelutalossa. Kuka tietää, pitäisikö olla huolissaan? Poliisi ei ole. Gammasäteily näyttää olevan aika usein tuon verran koholla nykyään monessa eri paikassa.
Matala jyrinä ja jatkuu edellen, samoin lievä gammasäteilyn nousu. Huolestuttaa tieto siitä että radioaktiivinen säteily kumuloituu elimistössä ja tätä tapahtuu todella usein ja pitkiä aikoja kerrallaan. Poliisia ei sekään huolestuta. Olen kuitenkin mitannut samanlaisen nousun myös poliisitalon asiakastiloissa. Tätä tapahtuu tällä hetkellä ainakin täällä Pohjois-Suomessa mutta muuallakin olen todennut. Onko keskustelijoissa asiantuntijoita? Miten pitäisi suhtautua? Pidän tätä myös gs.-häirintänä, en tiedä mikä muu tämän selittäisi.
- joukkojakin.häiritään
kuka.osaa.neuvoa kirjoitti:
Matala jyrinä ja jatkuu edellen, samoin lievä gammasäteilyn nousu. Huolestuttaa tieto siitä että radioaktiivinen säteily kumuloituu elimistössä ja tätä tapahtuu todella usein ja pitkiä aikoja kerrallaan. Poliisia ei sekään huolestuta. Olen kuitenkin mitannut samanlaisen nousun myös poliisitalon asiakastiloissa. Tätä tapahtuu tällä hetkellä ainakin täällä Pohjois-Suomessa mutta muuallakin olen todennut. Onko keskustelijoissa asiantuntijoita? Miten pitäisi suhtautua? Pidän tätä myös gs.-häirintänä, en tiedä mikä muu tämän selittäisi.
Siitä, mitä on totuttu pitämään gs-häirintänä, se poikkeaa kuitenkin siten että se kohdistuu yhdellä kertaa isompaan joukkoon ihmisiä. Myös esimerkiksi tehtaita ja lämpövoimaloita on käsitykseni mukaan käytetty ainakin täällä pohjoisessa ainakin hajuhäirintään. On luullakseni aikamoinen sattuma jos parikin tällaista tapahtumaa sattuu parin viikon välein eri suunnilla kaupunkia juuri silloin kun tuulet suuntautuvat niistä kaupungin keskustaa kohti, niin kuin pari kuukautta sitten tapahtui. Toinen noteerattiin lehdissä, tosin vain vahinkona, mikä se saattoi ollakin, tätä toista ei. Ilmanlaatuseurantamittareita on ehkä sen verran harvassa että ei osunut niihin. Silloin mittarini osoitin kohosi vihreän ja keltaisen rajalle myös ulkona, mitä se ei yleensä tee. Minulla on kuvia mittarista, ei muuta näyttöä.
Anteeksi keskeytys varsinaiseen aiheeseen, asia tuli mieleeni tätä lukiessa. Poistun nyt ketjusta. - kidutettu
Ihan hyvä keskeytys, kun tässä on vaarana, että minun tapaus noteerataan vaan yksinelävän vanhuksen mielikuvitukseksi noin kulissien etupuolella ja takapuolella kaltoinkohteluksi. (Kun kuitenkin on kyse jo vuosien gs -vainosta 24h/7 joka paikassa ja myös e-häirintää muuallakin.
- et.ole.yksin
kidutettu kirjoitti:
Ihan hyvä keskeytys, kun tässä on vaarana, että minun tapaus noteerataan vaan yksinelävän vanhuksen mielikuvitukseksi noin kulissien etupuolella ja takapuolella kaltoinkohteluksi. (Kun kuitenkin on kyse jo vuosien gs -vainosta 24h/7 joka paikassa ja myös e-häirintää muuallakin.
Näinhän meille kaikille joukkovainotuille tapahtuu. Virallinen "totuus" poikkeaa täysin siitä, minkä me vainotut ja monet kohtalotoverimme tiedämme olevan kohdallamme totta. Siksi suunnittelemme yhdistyksen perustamista. Kokoonnumme Kampin Teerenpelissä joka kuukauden toinen lauantai kello 16.
- kidutettu
Tulin reissusta kotiin klo 10.00 ja makeat savut päin naama heti, kun oven avasin. Ulkoruokintaan.
- kidutettu
Hajua riitti, vaikka oli neljä läpeä auki. Oleilin etupäässä parvekkeelle. Sitten eilun tunnin päästä lähdin reissuun ja reilun tunnin päätä palasin eli nyt. EI OLE HAJUA. (Sama juttu eilen tähän aikaan, kun pitin vain poiketa kotona.)
Aiemmin kun tuli hajuun, silti vähän kirjoitin. Ei ollut sirinää heti, mutasitten yht'äkkiä alkoi ja voimalla. Kuului myös parvekkeella.
NYT EI OLE SIRINÄÄ.
Saas nähdä, kauanko voin olla. - kidutettu
Sihisee jo , makuuhuoneessa voimakkaammin. Ei vielä r:llä.
- kidutettu
Ilalla olin ihanan rento: lueskeln ja kuuntelin radiosta tavallista musaa. Se oli niin ihanaa, että heräsi jo epäily, onko apuaineita päässä.
Nukuin tukki ja uni katkesi kuin sahalla leikaten, klo 04.45. Pakko nousta ylös ja lähteä ulos.
Uudestaan pötköllen. Havahduin klo 5.45, kun sihinä pamahti päälle. Ylös ja kahvia.
Pötkähdin patjalle.Nukahdin. Heräsin voimakkaaseen sirinään. Tuntui päänsärkyiselle.
Kahvia.Kun käännähdin tuolila tulvahti nenän kynttiläistä savua. -Lävet auki. Pääsky on nyt eturaivolla poikittain ja koenee. -Että ulkoruokintaan.
Että tämmöisiä "harhoja" aamutuimaan. - kidutettu
Klo 12.05 saattoi kämppään tulla ilman ylimääräisiä hajuhavaintoja. Tuossa pihalla kuikuilin tunnin verran, aikaisemmin ei voinut tänne tulla.
- kidutettu
Minulle näytetään alleviivaten, kuka määrää. Enpä viitsi selostaa.
- vuosiakidutettu
TAAS nukuin yön yön yhteen pötköön. Sirisee kylläkin r:n kanssa ja sieraimet ovat alkaneet jo heilua tunnistaakseen mahdollisesti ilmaantuvan huume/myrkkykäryn.
- KAUANKIDUTETTU
Puolilta päivin palailin Hämeenlinnan reissulta. Ei ollut savua ilmassa, saattoi tulla sisään.
Viimeksi pesin ikkunat joskus hutikuussa. Nyt suihkuttelin pesuainetta olohuoneen sisäikkunaan ja pyyhin talouspaperiin, JOKA TULI VAHVAN MUSTAKSI. Ikkunan voi pestä ja lattian, mutta entäs tapetit ja katto. Tapetit haisee, kun laittaa nenän lähelle.
ETTÄ HUONEISTON SAA SAVUSTAA PILALLE, NAAPURIT TAI KETKÄ LIE . - koomikko.mummeli
Sopisit hyvin koomikoksi näiden juttujen perusteella :D
- kidutettu
Häirintä on päällä. Oli kai miltei poissa, mutta vahvenee infraääni päivä päivältä tai yöltä. Patjalla tuntuu, kun alapuoli kehosta värisee. Tässä kun istun jalat, sääret oikein kunnolla ja se entinen paikka.
Herätys on ollut tunnin väelein, isompi. Moottoripyörät tai trimmatut mopot tuosta ajaa, mutta sen pitäisi kuulua muuallekin, ellei ole microwavehearing.- pidäthän.sen.puhtaana
Pystyykö ne näkemään sen sinun entisen paikan by microwavesightning?
- kidutettu
Alapuolelta on tullut akustista häirintää. Mikroaaltoa vituun on tulut B-talon pervolta. Hänen on tarvinnut nähdä hyvin tarkkaan anatomia. On ollut sellaista neulanpään tarkkuudella työskentelyäkin. Eiköhän joltakin tutkan näytöltä niitä ole taltioitukin.
- häirintää.täälläkin
Oulun kirjastossa on tälläkin hetkellä lievää radioaktiivista säteilyä, joka kuitenkin on turvallisissa rajoissa, mikäli nyt radioaktiivinen säteilytys jatkuessaan ja toistuessaan koskaan sitä täysin on. Sen huomaa myös ilmanvaihdon äänessä kuten aina kun sitä on. Samaa totesin tänä aamuna kotona. Rolina rassasi yöllä korvia ja sydäntä. Olen havainnut että erityisesti kaupungin kiinteistöissä on aika usein ilmanvaihdon kautta tapahtuvaa haju- ja muuta häirintää, joskus satunnaisesti myös niiden ulkopuolella.
- kauankidutettu
Pieni sirinäluettelo:
- klo 07.34 ei sirinää
- klo 08.47 kovaa sirinää
oli välillä poissa, ei sirissyt muualla
- klo 10.30 palasin kotiin, pian alkoi sirinä, joka voimistui nopeasti, monta eri "säiettä" sirinässä, joka on suunnilleen sietämätöntä- h.e.l.l.a.r.i
Älä valehtele syntinen.
- kauankidutettu
Sirinää oli kotona, kun lähdin pois , ei heti loppunut, vaimeni jkv. poistuessa, kului aikaa, että vaimeni. Tämä viittaa siihen saamaani selitykseen, että kyseessä on verisuonien litistäminen, plus solujakin saattaa hajota. Hyytymän ja tukoksen vaara on.
Nyt kun rupesin pötköttämään ja kuntelemaan toivekonserttia, alkoi värinä, suunnattu jalkoväliin. Puolen tunnin päästä tässä on jo turvotuksen takia hankala istua.
- kauankidutettu
Asiasta vähän laajemmin.
Pettion to United Nations and Governments Worldwide to Stop Electromagnetic Mind Control Abuse and Torture
Tämä on käännetty 20 kielelle ja sen on massapostittanut Soleimavis.
Olen avannut Laki ja Rikos-palstalle ketjun aiheeseen liittyen. Yritin äsken suomentaen kopoida tätä anomusta sinne. Ei onnistunut. Kesken kaiken viesti hävisi ja minä lensin läppärin avaussivulle. - kauankidutettu
Arvatkaa siriseekö? Arvatkaa., mitä hajua on ilma harmaana.
- h.e.l.l.a.r.i
Vaikene syntinen !
- syntinenkö.muka
h.e.l.l.a.r.i kirjoitti:
Vaikene syntinen !
Eivätkö hellarit olekaan syntisiä vaikka vaikuttavat tekevän sitä kokoaikaisesti? Mitä yhteistä sillä on lestadiolaisuuden kanssa vai onko mitään? Joitakin lestadiolaisia kuulemma jo tympii puhua tulimerestä muuhun uskoville tai ei-uskoville.
- karu.totuus
Sitä enenmän kirjoitat sitä enenmän teet itsesi naurunalaiseksi muiden silmissä...
- niinköhän
totuuksia on yhtä monta kuin ihmisiäkin. paitsi hellareilla vissiin.
- h.e.l.l.a.r.i
Te herjaajat palatte helvetin tulessa.
- että.näin
h.e.l.l.a.r.i kirjoitti:
Te herjaajat palatte helvetin tulessa.
Entäs sinä? Sinähän sen aloitit.
- h.e.l.l.a.r.i
Mene vapaaehtoisesti psykiatriseen hoitoon niin lopetamme vainosi
- h.e.l.l.a.r.i
että.näin kirjoitti:
Entäs sinä? Sinähän sen aloitit.
Minä pääsen paratiisiin, minä ja muut oikeat. Jumalan tuli Jeesuksen jälleen syntymässä polttaa teidät vääräuskoiset.
- mene.mieluummin.itse
h.e.l.l.a.r.i kirjoitti:
Minä luulen kylläkin, että sinun harjoittamaasi vainoa ei lopeta se jos me menemme hoitoon. Sinun hoitamisesi oli ainoa mikä sen voisi lopettaa, eivät riippuvuudet poistu noin vain päätöksellä, niistä eroon pääseminen on pitkä tie. Sano lääkärille vaikkapa että haluaisit elää ihmisarvoista elämää ja koet että riippuvuusongelmasi estää sen. Kerro myös että olet jo kokeillut myös uskonyhteisöön liittymistä ja se vain pahensi ongelmaasi.
- mene.mieluummin.itse
mene.mieluummin.itse kirjoitti:
Minä luulen kylläkin, että sinun harjoittamaasi vainoa ei lopeta se jos me menemme hoitoon. Sinun hoitamisesi oli ainoa mikä sen voisi lopettaa, eivät riippuvuudet poistu noin vain päätöksellä, niistä eroon pääseminen on pitkä tie. Sano lääkärille vaikkapa että haluaisit elää ihmisarvoista elämää ja koet että riippuvuusongelmasi estää sen. Kerro myös että olet jo kokeillut myös uskonyhteisöön liittymistä ja se vain pahensi ongelmaasi.
Outo virhe tekstissäni: Sinun hoitamisesi oli ainoa...Pitäisi olla: Sinun hoitamisesi OLISI ainoa...eihän tämä tyyppi selvästikään ole ollut hoidossa, on joko mielisairas tai psykopaatti. Rikollinen se on joka tapauksessa ja pitäisi panna telkien taa. Miten tällaiset kulkevat vapaana.
- mene.mieluummin.itse
h.e.l.l.a.r.i kirjoitti:
Minä pääsen paratiisiin, minä ja muut oikeat. Jumalan tuli Jeesuksen jälleen syntymässä polttaa teidät vääräuskoiset.
Hellareiden taivaaseenko pääsevät vain rikolliset? Sitten en todellakaan sinne halua.
- hiukan.kiinnostaa
h.e.l.l.a.r.i kirjoitti:
Mitä sinä muuten voitat sillä jos saat jonkun menemään psykiatriseen hoitoon? Saatko provikat, jos niin miltä taholta?
- kauankidutettu
Tulin kotiin, kynttilänhaju heti eteisessä vastassa. Lävet auki tuttuun tyyliin. -Kertokaapa nyt uskontohullut, mitä ainetta tämä haju on ???
- h.e.l.l.a.r.i
Synteettistä kannabista joka aiheuttaa voimakkaita oireita.
- h.e.l.l.a.r.i
Yliannostukseen voi lisäksi kuolla.
- miehen.maha
Uhhahhaa, mä otan selvää missä tätä tapahtuu ja tulen kanssa haistelemaan. Samalla selviää onko mummo hullu.
- mene.hoitoon.sinäkin
Sinä ainakin olet.
- kauankidutettu
SIRISEE NIIN PIRUSTI, ETTÄ VÄHÄN HAHMOTTELEN TULEVAA RAPORTTIANI.
Kesällä 2015 (muistaakseni) otin sirinän esille ekan kerran. Sain silloin selitykseksi ultraääniäirinnän, jota eräs MarjaTerttu(tai Liisa) harjoitti hitsauslaitteen avulla.
Otin selvää ultraänestä. Tulee kevyesti seinien läpi. Aiheuttaa pitkään jatkuessaan kuulon huonotumista.
Äänen tulon suunta oli selvä. Oh:n päätyseinän läpi. Kun vielä silloin yritin joskus käydä nukkumassa mh:ssa, ohjeitten mukaan panin väliseinään foliopeittoja (naapurista tulevan mikroaallotuksen takia.)Kun ekan kerran menin nukkumaan folioseinän eteen sänkyyn, piti vauhdilla loikata pois, kun ääni heijastui vauhdilla foliosta takaisin. -En tiedä voiko ultraääni heijastua sillä tavoin, luulisi, että menisi läpi.
Tämä uktraäänen aiheuttamaksi siinä loppui heti, kun poistuin huoneistosta, vaikka vain parvekkeelle.
Matkan varrella on ollut erilaisia sirinöitä. En nyt viitsi kaivaa muistiinpanoja esille.
Siirryn nykyiseen sirinään. Siitä on kerrottu minulle, että ilm. syntymekanismi on se, että litistää verosuonia ja osin tuhoaa solujakin ja aiheuttaa näin tukos ja hyytymävaaran. Aiheutettaisiin sillä infraäänellä.
Olen kirjannut ylös asioita.
Tavallinen tilanne. Olen ollut poissa ja muualla ei sirise. Kun olen ollut kotona n. 10 minuuttia sirinä alkaa, voimistuen. Kun lähden kotoa pois, ulospäästyäni alkaa vaimentua , mutta vie jonkin aikaa ennen kuin loppuu. Puolituntiakin joskus.
Saattaa olla muunkinperäistä sirinää. Joskus ollessani kotona niin, ettei sirinää ole ollut vähään aikaan , se saattaa alkaa yht'äkkiä hyvin voimakkaasti . Tuntuu, että pää litistyy ja on pakko juosta parvekkeelle. jossa se on heikompaa.
Joskus kevätpuolella kun kävin kokeilemassa voisiko m:n sängyssä nukkua, seinän läpi kuului vähän kolinaa ja sitten läjähti päälle heti hyvin voimakas sirinä. Suutuin: korotin ääntä ja "iskin vyön alle" ja käskin heti lopettaa sirinän. Joku siellä seinän takana lopetti sen. Tämä onnistui kaksi kertaa. -Loppumisen jälkeen kuului joku vaimeneva ujellus nk. kierrokset jossakin koneessa olisivat pientyneet ja loppuneet.
Kerran oli 5 vrk. ollut yhteenmenoon kova sirinä päällä. Kirjoitin siitä tälle palstalle ja uhkasin tehdä kohta jotakin kamalaa. -Sirinä loppui hyvin pian.
Minulla on muistiin merkittynä erilaisia kokemuksia, jotka asiaa tuntevaa auttavat määrittelemään, mistä häirinnästä on kyse. -Ja tämä "tinnitushan" alkaa vain kotona.
Kuka kertoisi häirintätavan ja syylliset.- kauankidutettu
Raporttivihkoon kirjoitin klo 22.50 sirinä muuttui yht'äkkiä koemmaksi ja metallinkova sirinää lisäksi.
Jo jonkinaikaa on ollut tarkoitus pitää tarkkaa kirjanpitoa, mutta olen lipsunut, kun ei huvittaisi kaikenmaailman paskapäiden rikoksia kirjata. - Esimerkiksi.tämä
Stukin siuilta löytyy monenlaista, mm. tämä:
http://www.stuk.fi/aiheet/mita-sateily-on/ionisoimaton-sateily - psykopaatit.asialla
Yläkertastalkkerit ovat käyttäneet jotain joka tuottaa pahan moottorikäryn ja matalan jyrinän mukana suhinoita ja jäsenkipuja. Olen olettanut että se olisi ultraäänipahoinpitelyä. Rakensin suojaukseksi majan foliopelastuslakanoista. Kun sain menoaukonkin sellaiseksi että se ei ollut suora linja vaan sopivasti mutkainen se suojasi kunnes tekivät välipohjaan uuden aukon kappalaudan suojaan. Kahden tulen välissä ei enää toiminut.
- kauankidutettu
Niin siis ylläolevan on kirjoittanut joku muu kuin ketjun aloittaja.
- gs.hörhöt
Montako gs hörhöä täällä oikein mahtaa kirjoittaa?
- kauankidutettu
SIRINÄ
Nyt juuri ei sirise. Päivällä. kun tulin kotiin, alkoi pian siristä.
Eilen, kun olin ed.pnä kirjoittanut alkavani tehdä raporttia, sirinä oli jaksottaista. Ensin lyhyitä jaksoja ja myöhemmin pitkiä.
- oliko huono vitsi: siinähän kirjoittaa vähän väliä
- vai oliko ajateltu, että terveysriski suurenee, kun suonet vähän väliä litistyvät ja sitten palautuvat.- kusipäätasialla
Koko yön sirisi. Kävin äsken kaupassa ja kun palasin, sirinä alkoi melkein heti.
- kauankidutettu
Palasin äsken kotiin, kämppä täynnä makeaa hajua. Lähdin aamulla aikaisin. Näköjään vasten tapojani on jäänyt kaikki lävet kiinni. Olisiko stalkkerit huomanneet sen ja ajatelleet, että nyt kannattaa savustaa. Ehtii hyvin tarttua seiniin ja tekstiileihin, ym.
Ja tietenkin jo jo sirisee.
Jo toista tai kolmatta päivää alhaalta on kuulunut pauketta, ym- Nyt joko kaapinaa tai sahaamista. Puretaanko siellä todistusaineistoa pois ( infraäänieristeet) vai kasataanko uutta häirintälaitteistoa. - kauankidutettu
Kynttilä haisee ja korvat sirisee.
- kauankidutettu
Oli vähän lievempää se haju ja kun lisäsin tuuletusta, luulin, että hetken voisin puuhailla. En voinut. Melkein heti viestin kirjoittamisen jälkeen savua alkoi tulla voimallisesti. Piti lähteä samantien pois. -Loput arvatkaa.
- oferdsgreg
Sinut saisi uudestaan sulkea pakkohoitoon niin parantuisit edes hitusen.
- terveenpaperit
Kyllä huomaa että, seiska on lopetettu.. Taitaa olla tungosta Hämeenlinnassa..
- kukavastaatähän
Tähän ketjuun kun nyt koskee kotiani, jonka joku on avanut yleisavaimella, turvalukko avattu ties millä, niin kuka on päästänyt sisälle ja keitä kaikkia ja millä oikeudella???
Kun sain yhteenvedon Psyk. osastolta siinä lukee:
" Osastojaksolla potilaan luona kotikäynti..."
MINULTA EI KYSYTTY LUPAA, EN OLLUT MUKANA. VASTA PAPERISTA NÄIN, ETTÄ KÄYTY ON.- psykoasia
ootko tuleva kirjailija vai ihan oman hoitosi kannaltako viestit?
- kauanvainottu
Haluan tietää, kuka on päästänyt kotiini psyk.porukkaa ja millä oikeudella ovat käyneet nuuskimassa, Ja ihan nimeltä. keitä on käynyt.
- katsojan-mielipide
Lopeta vikiseminen.
- kauankidutettu
Olen jo lopettanut ja ryhtynyt käytännön virallisiin toimenpiteisiin.
- inhoaninhoaninhoan
Hyi saatana, kyllä nauttisin saisin jokaien kotirauhaa rikkoneen paskiaien edesvastuuseen.
- kauankidutettu
Nimerkki katsojan-mielipide. Juontaako nimimerkkisi siitä, että pystyt katselemaan näytöltä, mitä kotonani tapahtuu nk. tosi-TV:ssä tai sääksenpesä Webbikamerassa. Vai oletko päässyt katselemaan tutkakuvia anatomiastani vaatteiden/peiton läpi e- häirininnän aikana, kenties e-raiskailua. -Jos olet tallentanut näitä, olisin valmis maksamaan todistusaineistosta.
- oleppahyvä
Tässäpä näitä.
- kauankidutettu
Onkohan nyt poistettu vastaus kysymykseeni. Eikö ole varaa julkaisa.
- muitakaan
kauankidutettu kirjoitti:
Onkohan nyt poistettu vastaus kysymykseeni. Eikö ole varaa julkaisa.
Eivät kai ne nyt mahdollisia rikoksiaan julkista.
- KAUANKIDUTETTU
ETENEN VIRALLISIA TEITÄ JA RIKOSILMOITUKSEEN ASTI, JOS VAAN MAHDOLLISTA.
- kauankidutettu
On se kiva, kun Suomessa vallisee puhelinsalaisuus. Soittelin tässä luottamuksellisen puhelun siskolle asian tiimoilta.
- ritchard
The lady of the house speaking... on se kyllä kiva. Mrs Bukee taitaakin asua riksussa.
- kauankidutettu
Hiostetaanko minua nykyään öisin???
Ihminen nukkuu parhaiten viileässä, siis tehokasta unihäirintää on järjestää saunaolot.
Minulla perusteita väittää, ettei ole mitään sisäsyntyistä hikoilua, vaan säteilytyksellä aiheutettua. Luettelen perusteet myöhemmin.
Ketjussa on aikaisemmin viesti, jossa linkki STUK:n sivulle. Siellä on mm.
-radiotaajuinen säteily (yli 100kHz).Sen ihmisessä aiheuttamat induktiovirrat lämmittävät kudoksia....
- infrapunasäteily (aallonpituus 780 - 1 mm). Infrapuna- eli lämpösäteily tuntuu lämpönä iholla ja ihonalaisissa kudoksissa....
Että onko minulle järjestetty infrapunasauna vai mitä??? Ihan tuntuu, että se tulee yläpuolelta eli open asunnosta
P.S. Syksyllä ilmestyi viesti , jossa kerrottiin, että minut herättää ohiajavien autojen bassoja alhaisempi ääni, jota en kuule eli infraääni. -Sitten viesti hävisi jälkiä jättämättä. - Vasta myöhemmin minulle selkisi, että häirintäni tapahtui infraäänellä. - Nyt ihmettelin näitä lämpöselityksiä. En ihmettele enää.- kauankidutettu
En tiedä kuumennettaanko aallolla vai säteilyllä, mutta kuumennettiin pitkin iltayötä.
-Kun kuumennusalkaa, alku on aivan tarkkarjainen: "Aha, nyt se alotettiin".
- Paikalta lähtö lopettaa kuuman olon ja hikoilun, nopeasti.
Olin jo pidempään pitänyt patjaa samalla paikalla. Kun siinä alkoi hiostus, yllättäen siirsin patjan ja varsinkin tyynyn paikkaan, jossa en ollut kuukausiin nukkunut. Sain viileissä oloissa nukkua loppuyön rauhassa. -Seuraavana yönä kuumennus ulottui sinnekin. -Yllättäen siirryin makuuhuoneeseen, jossa en ole kuukausiin ollut. Taas sain viileästi nukkua koko yön. -Seuraavana yönä kuumeni sielläkin.
- Ensin tulee aivan kehon pinta, nahka kuumaksi. Sitten kun alkaa hiki lentää, on kai kuumaa jo syvemmälläkin.
Nyt on taas muodissa estää nukkumista iltayöstä ja puolen yön ympärillä valvottaa kaksi tuntia, erilaisin tempuin.
- kauankidutettu
Nykyistä yöllistä menoa:
-Illalla menin pötkölleen jo 20 ja ja risat. Viileissä oloissa nukahdin klo 21 .
-Herätettiin klo 23 ja risat äänellä, joka oli kuin putkeen puhaltamista, korvaan tuli.
- Hetken päästä tuli kuuma tulvahdus päälle ja alkoi hiki lentää. Siirryin muualle ja siellä muualla viilenin nopeasti.
- Palailin nukkuakseni. Lämmintä alkoi tulla. Vaihdon patjan tyynyn paikkaa pari kertaa, vain hetken apua. Kuumisani valvoskelin.
- Klo 00 ranneke hälytti. (En ole itse sitä hälytystä asentanut enkä poiskaan saanut.)viime yönä nk.aina välillä hälytys tuli myös klo 00 10, 00.20 ja 00.30.
-Sen jälkeen kaikenlaisia luonnollisia häiriötä ja kuumuus- ja hikoilukohtauksia.
- Olen nukahtanut klo 02. Heräilin usein.Katsoi kelloa. Olin aina herätessää kuumissani ja hiestä märkä.
- Aamulla uni grafiikka näytti 4 h kevyttä unta. Todella kevyttä sykegrafiikan mukaan. Että vaikka ei täysin valvotettu, unen laatua heikennettiin.
ETTÄ TÄMMÖISTÄ SAA NAAPURILLE VAPAASTI TEHDÄ. Ei raahata pakkohoitoon. - kauankidutettu
Hämeenlinnan palstalla on ktju: Hämeenlinnan "Kupittaa". Sisältää pakkohoitoni kirvoittamaa keskustelua. -Liittyy kovastikin naapureihini.
- Palstojenainoa
Tiedossa on ilman lisäinformaatiota.
- taviksetlukekaa
Minä olen kirjoittanut vähän, ihan muut asialla. Mielenterveyslain tulkintaakin käsitellään.
suora linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14956320/hameenlinnan-quotekupittaaquote - vanhin
taviksetlukekaa kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut vähän, ihan muut asialla. Mielenterveyslain tulkintaakin käsitellään.
suora linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14956320/hameenlinnan-quotekupittaaquoteVoi sinua kovia kokenutta lapsukaista. Ota kiinni, ojennan isän käden. Pesemme kaiken pahan sinusta, saat rauhan, tyyneyden elämääsi. Älä epäröi, tee se heti.
- kauankidutettu
Onko tämä mahdollisesti eutanasiatarjous.
- toiseksivanhin
"Alan" ihmisenä sinun pitäisi tietää kirjoituksien tulkinnanvaraisuus.
- jannevaantäältä
Tulisit käymään joutsenlammella, mentäis yhdessä uimaan.
- kauankidutettu
Kirjoitin äsken lyhyen viestin.Ei mennyt jakeluun. Ihan vain, että öisin tulee edelleen ylhäältä ja alhaalta.
- kauankidutettu
Kokeilen, mitä saa kirjoittaa.
Kehoni, huonekalujeni, patjan, lattia saaminen resinoimaan niin, että tuntui värinää, loppui sairaalakäyntiini. (En siellä "parantunut".) -Sen jälkeen on ollut pistelyä, alhaalta päin tullutta. On voimakkainta yleensä puolilta öin.
Eilen illalla heräsin siihen, että koko kehoa patjalla pisteli niin, että melkein ilmaan nousin. -Jos ei herätä, niin huonontaa unen laatua. - kauankidutettu
Ylhäältäpäin ei ole sairaalareissun jälkeen tullut mikroaalto hyökkäyksiä. Sen sijaan sitä kuumennusta ja hiostamista kylläkin.
- käenpesä
Ylhäältäpäin ei ole sairaalareissun jälkeen tullut mikroaalto hyökkäyksiä. Sen sijaan sitä kuumennusta ja hiostamista kylläkin.
Olisivat nyt pitäneet sinua siellä vähän kauemmin, olisi alhaaltapäinkin tulevat hyökkäykset loppuneet.
- lääkettälääkettä
Voit käydä lukaisemassa ketjunpätkän sairaalahoidosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14968523/kokemuksia-sairaalaan-menosta
- pääkii.hörhö
Pääkii
- kauankidutettu
Sain isännöitsijältä vastauksen:
AsuntoOY Uramonmäen tiedossa ei ole oven avaajaa tai huoneistossa käyneiden henkilöllisyyttä.
Isännötsijätoimiston tai huoltoyhtiön avaimilla ovea ei ole avattu.
SIIS STALKKEREIDEN AVAIMELLA.
Osastolla ollessani eräs henkilö alkoi tuttavallisen luottamuksellisesti selittää: Se sun asuntohan on ihan alanurkassa ulko-oven vieressä. - On ne naiset ihan kauheita. (Ihmettelin itsekseni, mistä oli tietonsa saanut. Olisiko ollut mukana kotikäynnillä ja näitä kauheita naisia myös kotonani.)
Ettekö uskalla ilmoittautua, jos omasta mielestänne olette laillisesti toimineet. - kauankidutettu
Olen toimittanut/lähettänyt kirjallisen kyselyn myös hallituksen pj:lle, lääkäri Viljalle ja potilasiamiehelle. Ei ole ollut minkäänlaista yhteydenottoa saati vastausta.
- elias.setä_
Lopeta se pelleily hellareista sun muista oikeesti ja ottaisit rennosti ja nauttisit elämästä.
- kauankidutettu
Paskastalkkereille tiedoksi, että en lopeta tähän. Ehkä käytän myös puhelinta, niin tulee valistettua puolta Suomea samalla.
- kusipäät
Se on jo selvinnyt, että ovi on avattu laittomasti.
- kauankidutettu
Vastaus elias-sedälle. "--ottaisit rennosti ja nauttisit elämästä." Toivottavasti läkähdyt vahingoniloosi. - Uskontohulluille vahingonilo on ehdollistettu niin, että kun vähänkin huomaavat mahdollisuutta, saavat läkähdyttävän hytkintäkohtauksen,
- uskokaanyperkele
Noni nyt loppu se vitu pelleily
- kauankidutettu
Kiva kun joku pitää puoliani. Toivottavasti stalkkerit uskovat.
- uskokaanyperkele
nii ONSE PERRKELE KUMMA KU ENNE VANHAA EI OLLU TÄMMÖSTÄ VITUMOISTA PARANOIAA PERRRRRRKELE TÄ MIKÖÖ VITY CHERNOBYLI OO MEE KOTIIS
- kauankidutettu
Tässä sitä värisen ja hikoilen. On häirintä päällä alhaalta ja ylhäältä. Unen laatu heikennetty pinnalliseksi.
Saatanan kusipää stalkkerit.- syyttömätraukat
OLi taas sellaista hikoilua, että kun meni muualle, jäähtyi nopeasti, kun palasi, kuumeni uudestaan.
Klo 03.00. tavallinen hyökkäysaika, heräsin sätkähtäen. Kun katsoin ranneketta, näin sykkeen kipuavan sataa. Siirryi suojapaikkaani, laskim60:een. Kun palsin, nousi heti taas sataan, uudelleen suojaan, laski alas.
Tämmöiset eivät ole oman kehoni häiriöitä eikä harhoja, vaan häirintää.
NIIN, STALKKERIT KATKAISIVAT KONEELTANI NETIN. JA SOTKIVAT MYÖS VIANETSIMISDIAGNOSTIIKAN. -SAAN OHJEITA MODEEMIN KÄYTTÖÖN, VAIKKA ON LANGATON.
- kauankidutettu
Non niin stalkkerihakkerit! Palauttakaa aktiivirannekseen bluetooh ja älypuhelimeen nettiyhteys. Kyllähän laitteissa ilmenee tilapäisiä toimintahäiriöitä. Nyt on kestänyt niin pitkään, että stalkkereitten epäily paikallaan. - Eikö ole varaa näyttää unenseurantagrafiikkaa.
- neuvo.syntiselle
Varo aktiiviranneketta, se...
- hellarioon
... me seuraamma sinua sinä syntinen.
- kauankidutettu
Estettiin viestin lähettäminen.
Menisiköhän yksi lause läpi.
Olen saanut kirjallisen, virallisen vastauksen, ettei yleisavainta ole luovutettu kenellekään yksityishenkilölle.- kauankidutettu
Voisiko olla, että joku on valehdellut
- kauanvainottu
Ketju Villakoiranydin on poistettu. Senhän oli tarkoitus asettaa tämä naapurivainojuttu osaksi laajempia raameja.
Kukahan ei sitä ketjua kestänyt. (ja minun kun pitänyt kestää sitä vainoa jo vuosia.)- Villakoiranydin
Vaino on vain omaa mielikuvitustasi.
- kauankidutettu
Kimpussani on aivan pimeää sairaan rikollista sakkia.
Eilen päivällä oli jo tappomeininki tai ainakin vakavaan ammauttamiseen pyrittiin ulkona.
Kotona olen voinut todeta, että infraäänilaitteet ovat edelleen alakerrassa ja open asunnossa entisellä paikalla oh:sa mikroaaltolaite Ja se hiostuslaitekin jossakin.- HEIPSISHEIPSISS
Lopeta uliseminen ja ota tarjottu psykiatrinen apu suosiolla vastaan.
- kauanvainottu
Kirjoitin viestin. Ei mennyt läpi. olisin vähän perustellut väitteitäni.
Kirjoitan sitten muuta.Tarjottu psykiatrinen apu "vanhushoitajan" luona:
-verenpaineen ja pulssin mittaus
-rentoutustuolissa istuminen
- kaffella käynti
- toimintaterapeutin ohjaama käynti metsässä,jne
Itse ehdotin nukkumisen seuraamista ja stressinaiheista puhumista. Sanoin, etten puhu vainosta, mutta kun se ulottuu kaikille elämänalueille, niin eihän se onnistunut.- auttavasielu
Ota kaffe ja konjakki ehtoolla ja mee nukkumaan.
- kauankidutettu
Niin, psykiatri ehdotti kävelysauvojen käyttöä, että saisin aikaan vähän keskivartalolihaksia. Ja monisanaisesti perusteli, minkä takia minun ei kannata välittää siitä, että naapurit kyttää ikkunasta sisälle eloani.
- kauankidutettu
Niin silloin 31.8.2017 kävin metsälenkillä . Jätin auton Kiistaveikkojen parkkipaikalle. En päässyt kuin pienen matkan päähän, kun siihen ajoi turkoosi pieni auto ja parkkeerasi aivan autoni. Istuinkin keinuun ja katselin , ketä tulee. Tuoli huomiota herättävän välttelevästi käyttäytyvä pariskunnan pätkä.
Pitkää sädettä tuli sitten minulle selkään koko rintakehän alueelle. Taisi tulla kääntöpaikalla toinen satsi lisää. Yllätys yllätys, en ollutkaan siellä yksin. Ellei sitten pysähtyminen aiheuttanut vaikutuksen voimistumista.
- kauankidutettu
Tässä sitä istun jähdyttelemässä itseäni. Piti nousta patjalta, kun iskettiin kuumennus päälle. Jalkapohjat ja pohkeet värisee ja polvia pistelee. Korvisissa sirisee.
Miksi häiriköitä ei viedä pakkohoitoon?- kauankidutettu
Viilentyneenä palasin nukkumapaikkaan.Kuumuus iski heti. Oli apparaatti päällä siinä yläpuolella. Vaihdoin huonetta.Jonkin aikaa sain olla auhassa.itten iski kuumuus. Vaihdoin huonetta. Jonkin aikaa sain olla rauhassa. Sitten iski kuumuus etuviistosta ylhäältä. -Saatiin pidettyä pari tuntia hereillä. Siihen nukkuminen sitten loppui.
Miten hoidetaan käytännössä? Joutuuko ope valvomaan, seuraamaan paikanvaihtojani ja siirtämään apparaattia ja kohdistamaan jä käynnistämään uudestaan. - opettajatarylhäältä
Viilentyneenä palasin nukkumapaikkaan.Kuumuus iski heti. Oli apparaatti päällä siinä yläpuolella. Vaihdoin huonetta.Jonkin aikaa sain olla auhassa.itten iski kuumuus. Vaihdoin huonetta. Jonkin aikaa sain olla rauhassa. Sitten iski kuumuus etuviistosta ylhäältä. -Saatiin pidettyä pari tuntia hereillä. Siihen nukkuminen sitten loppui.
Miten hoidetaan käytännössä? Joutuuko ope valvomaan, seuraamaan paikanvaihtojani ja siirtämään apparaattia ja kohdistamaan jä käynnistämään uudestaan.Älä liiku niin paljoa pliis. Näitten vehkeitten siirtely alkaa käymään selän päälle.
- Karmeita.paikkoja
Häiriköitä ei viedä pakkohoitoon koska sairaalat tekevät yhteistyötä heidän kanssaan entisten potilaiden ja gs uhrien vainoamisesta. Ja koska saavat palkkansa sillä tavalla helpommalla.
- Salp.2.2
Aloitatko uuden ketjun kun ei jaksa selaa alas, että näkee nämä läpät. Vaikka naapurihäirintä vol.1.2, oisko mitn?
- Kauha-Guru_
Iha humoristista luettava pakko sanoa saisi vaihdella jutut kyllä useammin.
- kauankidutettu
Jos tässä sattuisin kuolemaan, kyllä jäisi iso tyhjiö. Ketä kaikki stalkkerilaumat stalkkaisivat. Mistä lahko keksisi laumasieluilleen tekemistä kaikenlaisten kielteisten tunteiden kokemiseen.
Ja varsinaiset stalkkerit, vainoon addiktoituneet pomot, saisivat pahoja vierotusoireita. Eikävain Riihimäellä.- Simsalabimps
Kaikki "stalkkerit" häviävät samalla hetkellä.
- kauankidutettu
Ainakin hommat loppuu tämän kohteen suhteen.
- Kurkuma.tilli
Miettikääpä sitä kun kaikki "vainotut" ovat entisiä mielenterveyshoitajia, näin olen poiminut näistä teksteistä. Kertoo siis että psyyke on pettänyt nähtävämmin
- kauankidutettu
Hullut ikolliset pisti vauhdin päälle niin kauan kun on vielä uhri. Infraääni on tainnut toimia automaattiohjelmalla, mutta lämmintäkin on ollut.
Ensin oli herätys tunnin välein, joka toinen tunti sai nukkua, ihan jo 2 h yhteensä. Sitten yhden aikaan alkoi lähes tunnin kestävä shokkihyökkäys entiseen tyyliin ja lämmitä päälle.
Sen jälkeen ei elimistö pysty nukahtamaan.
Saatanan perkeleen eikun zeesuksen umpihullut rikolliset!!! - Yliluoo
Anna osoite niin tullaan kaikki, jotka eivät usko näihin juttuihin, niin tutkimaan ja kokemaan tämä häirintä ym. Jotain olen saanut poimittua näistä teksteistä mahdollisesta osoitteesta, mutta ei viitsi lähteä pimputteleen ovikelloja turhaan. Jo siksikin että jos olet vainoissasi niin ei uskalla.
- kauankidutettu
On harvinaisen tyhmä viesti, mutta kokeilen voisiko jotenkin vastata.
Uskotko televisioon, radioon, kännykkään.? Nämä minuun häirintätarkoituksessa kohdistetut teknologiat ovat yhtä oikeasti olemassa. On ihan konkreettisia laitteita. Tiedetään vaikutukset ihmiseen kohdistettuina.
Ehkä kannattaisi opiskella perusteita. Googlatkaa vaikka gang stalking ja elektroninen häirintä.
Englanniksi löytyy enemmän: gang stalking and electronical harassment. Erikseen on vielä akustinen häirintä eli infraäänihäirintä minun tapauksessa.
Ei ole mahdollista tulla isolla joukolla kokemaan sama. Jonkinlainen vertaus: nainen valittaisi, että on parisuhdeväkivallan uhri. Pyytäisitte osoitteen, että voisitte isolla joukolla tulla kokemaan saman.
Mitä jos isolla joukolla vaatisitte, että minuun kohdistuva vaino ja häirintä pitää lopettaa.
- kauankidutettu
Viime yönä näytettiin, kuka määrää. En viitsi muuta kirjoittaa,mutta kuumennusta pakoon lähteneenä heräsin makuuhuoneessa.. Ei tarvinnut naapurin sutturan hoitaa herätystä.
Heräsin kovaan kipuun alaselässä. Kun menin kyljelleni, loppui siihen. Ei ollut muuten asennosta riipuvainen kipu kuin, että alhaalta tullut häirintä ei enää osunut.
Pian tämän jälkeen iski kova kipu nilkkoihin ja niiden yläpuolelle. Heti kun hoitelin jalat pois sängyltä, loppui. -En tiedä, pystyykä infraäänellä aiheuttamaan tällaista. Mikroaallotuksella perusjuttuja.- avohoito.potilaat
Ilmeisesti avohoito ei näytä toimivan kaikilla :D saisi tälläiset seinähullut tapaukset viedä pakkohoitoon oman etunsa vuoksi kun sitä eivät itse näköjään ymmärrä.
- Toinen.pahoinpidelty
Voisi olla myös voimakas ultraääni. Se voi aiheuttaa kipuja ja kudosvaurioita.
- kauankidutettu
Ilalla n.klo 21.15 huomasin, että infraäänihäirintä pantiin päälle tai tehoa lisättiin. Jatkuu edelleen.
En tiedä toimiko häirikkö kidutustyöryhmän ohjelman mukaan vai oliko viime yö kotoisin hänen omasta sadistisen häiriintyneestä nupistaan. On myös ylhäällä ollut ahkerointa: kuumaa ja hikeä on piisannut, pää märkänä nousin äsken ylös.- tsykoosit-tulilla
Psykoosit tulilla XD
- kauankidutettu
Kyllä, infraäänihäirikkö on varmaan mielisairas. Nytkin on häirintä päällä. Vaikea pitää jalkapohjia lattialla. Polvet varsinkin aivan kihisee,
(Ilalla pystyin nukkumaan tunnin, aamuyöllä tunnin ja aamulla parisen tuntia. Iltapäivällä sammuin pariksi tunniksi.)
Ihan tiedoksi: akustisen häirinnän aiheuttamat fyysiset vaikutukset eivät psykoosin oireita. Ei myöskään kuumentaminen ja hien saaminen vuotamaan. Jälkimmäinen loppuu ,kun vaihtaaaikkaa. Nopeasti viilentyy. Jos palaa samaan paikkaan, kuumenee samantien uudestaan,)
Edellisen viestin kirjoittaja on stalkkeri. - hanki.elämä
Lopeta toi pelleily ja ota rennosti.
- kauankidutettu
Joko pähkinöitten keräminen on ruvenut kyllästyttämään? - Pitäisikö minun ruveta tekemään jotakin uutta, että zeesuksen pikku paskastalkkerit saisivat kivaa puuha, kun porukalla alkaisivat tuhoamaan sitä minun uutta.
- hanki.elämä
Pää kii oikeasti ,jauhat samaa paskaa viestitolkulla etkä edes itse tajua sitä.
- kauankidutettu
Kun se sama paska jatkuu vaan. Infraäänihäirintä alkoi syyskussa 2017. (Edellisen yrittäjän aikanakin oli joku jatkuva häirintä, mutta en osannut diagnostisoida sitä. Huomasi selvästi. kun lähti pois. Jotakin loppui. Tuli ihan rauhallista ja "hiljaista". )
-Lopeta se paska häirintäsi niin ei tarvitse kirjoittaa siitä, tälle palstalle.
Tämä rikollinen, julma vaino on yhteen menoon jatkunut 10 v, niin että sen tunnistaa gs:ksi. Kun ovat vaihe vaiheelta toteuttaneet sitä ihan oppikirjan mukaan, on monenlaisia aiheita ehtinyt olla-
Minä kyllä huomaan , mitä teen. Mutta entä te yksilölliyytenne menettäneet aivopestyt laumasielut. Tajuatteko yhtään mitään. - kauankidutettu
Korjaus: syyskuussa 2016.
- hanki.elämä
En ole stalkkerisi voin sanoa.
- kauankidutettu
Hyvin pelaat stalkkereitten pussiin.
On sairaanasteista pilkkaamista huudella gs-kohteelle: ota rennosti ja hanki elämä.
Natsisaksan aikaan olisit varmaankin käynyt keskitysleirin aidan takana huutelemassa: ottakaa rennosti ja ruvetkaa syömään vähän paremmin.
Mitä jos hankkisit itsellesi elämän ja jättäisit minut rauhaan. - Yrittäiset.Edes
Rauhotuppas vähäsen,minusta on todella surullista että elämä menee hukkaan tuolla tavalla.
- aito.TI
Haluan tappaa sinut stalkkeri.
- Novus.ordo
Sama mitä tuolle henkilölle kirjottaa, niin kirjoittajat ovat stalkkereita tai hellareita hänen mielestään. Apuakaan ei halua koska stalkkerit. No kaikkia ei voi auttaa koska apua ei haluta ottaa vastaan.
- aito.TI
Mene itse mielisairaalaan hullu!
- kauankidutettu
Istun tässä jähdyttelemässä pää märkänä. Jalat värisee.
On ollut herätys puolentoista tunnin välein.
Yhden jälkeen heräsin siihen, että koko vatsan alue sisältä eli vatsaontelon sisällys porisi oikein reippaasti. En päässyt ylös siirtymään turvaan.
Nyt alavatsa porisee ja on kuuma.
Yleensä porinat tehdään infraäänellä, mutta silloin nousee myös syke. Nyt ei noussut.
Kertokaa nyt, miten sein teitte? Olisihan se kiva tietää, miten elimistöäni tuhotaan.- kauankidutettu
Kello kolmeen loppuivat tämän yön nukkumiset, 3 - 4 h. Jo puolitoistatuntia on leposyke keikkunut 90:ssä. Sykegrafiikkaa muistuttaa alppimaiseman profiilia.
- yläkerranopettajatar
Hyvä kun kerroit, osaan kohdistaa oikein. Vähän meni huti viime yönä, tuheroon tähtäsin.
- narkki.vainottu
Hahaha mahtaa olla kohta hauskaa kun tulet kuolemaan synteettisen kannabiksen yli annostukseen :D
- yläkerranopettajatar
narkki.vainottu kirjoitti:
Hahaha mahtaa olla kohta hauskaa kun tulet kuolemaan synteettisen kannabiksen yli annostukseen :D
Käytän vaan aitoa luomua. Hahaha, hatuttaako?
- kauankidutettu
Värisee ja siriseee enkä ole hullu vaan täysin järjissäni!
- oikea.kauankidutettu
Joku on kirjoittanut puolestani.
- oikea.kauankidutettu
Jokainen hellari tulisi tuomita kuolemaan häirinnästä.
- oikeaTI
Näköjään nyt on käytössä se gs-taktiikka, että esiinnytään vainotun identiteetillä. On käyttämälläni nimimerkillä ennenkin kirjoitettu. Toivottavasti ei mennä varsinaisiin identiteettivarkauksiin.
Ja kyllä sirisee, mutta ei entiseen tyyliin värise, vaan pistelyn ja kihelmöinnin väliltä jotakin. - oikeaTI
Värsisee persereiässä juuri nyt.
- oikea.kauankidutettu
En tajua miksi minun nimellä esiinnytään.
- huumeille.altistaminen
Miksi myrkytätte minut huumeilla?
- kauankidutettu
Pervot hellarit sädettävät jälleen.
- oikeaTI
Olen kokaiinin ja kannabiksen käyttäjä ja olen jatkuvasti huumepsykoosissa.
- onko.avuton.olo
Sinusta ei näytä olevan mitään vastusta.
- oikeaTI
Lopettakaa häirintäni kiitos aivopestyt laumasielut.
- oikea.kauankidutettu
Taas värisee
- Hellari.Stalkkeri
Jumala on puolellamme
- hullujenuhri
Viimeiset 19 viestiä on stalkkereiden/trollien kirjoittamia. Kohtahan tämä ketju on täynnä.
- hullujenuhri
Korjaus: viimeiset 9
- aito.TI
Ketjussa ei ole stalkkereita,vain minä keskustelen itseni kanssa eri nimimerkeillä
- hullujenuhri
Tänään varmaan väriseen kun kävin kaalimadossa ostoksilla.
- lähetevalmiina
Kyseinen hullu näköjään lopullisesti pimahtanut...
- microwaves
Loppua ei näy... ennen kuin kaks metrii multaa ja savee...
- outituomi
Klo 21.15 iski päälle sihinä, kihinä ja kuumuus. Sykettä piisasi .Klo 23- 00 nukkunut. Sitten taas täyshyökkäys.Saa nähdä kauanko se shokkikäsittely pitää valveilla.
Mereen heitetään.- outituomi
Aina vaan valvon ja kihisee.
- apinoille
Nyt sitten otettiin nimenikin käyttöön.
Tiedoksi:suomi24 mode tietää IP:ni ja siten minun kirjoittamat viestit.
- outituomi
Nyt on se ohjelma päällä, jossa herätys on tunnin välein ja joka toinen tunti voi nukkua.
- yläkerranopettajatar
Nyt tuli vehkeisiin pikkasen häikkää, siitä tämä hiljaisuus, Mutta ei hätiä mitiä, vika on korjattu. Kyllä ensi yönä taas pelittää.
- kohtaraato
On se ope saanut uudenlaisia kiksejä, kun ohjelma muuttui. VAIHTELU VIRKISTÄÄ, ei yty nukkumaan, ja lisäksi rasittaa elimistöä niin, että minusta tulee nopeammin RAATO, mihin ketjuun nykyään kirjoitan.
Ensin tehtiin oh:ssa nukkuminen mahdottomaksi. Oli pakko siirtyä mh:n puolelle, minne ilmeisesti pelit oli viritetty.
Tähän tyyliin: aletaan infrapistely, voimistetaan,tehoa vähennetään, jopa kokonaan pois. Heti perään alkaa kuumennus, kun hiki lentää aletaan vähentää, lopetetaan. Taas infraa,erilailla, eri kohtaan vaikka. Alotus, tehostus, lopetus. - Jalkovälini ei juuri ole saanut rauhassa olla aikaisempina öinäkään. -Kivulias pisto silmän sisänurkkaan. -Myöhemmin siten korvaan. -Kipuja ylävatsaan.
Klo 03 hiljeni. Mietin, pystyykö enää nukkumaan. -Voi pettymys, ei loppunutkaan, vielä vitun kimppuun.
Sirinä alkoi ja tuli selvästi seinän takaa 2 A 2:sta.
ON SITÄ OPEN OLLUT KIVA TÄMMÖISEN YÖN JÄLKEEN MENNÄ OPETTAMAAN MUIDEN LAPSIA. -Ei tätä käsityönä tehty, ohjelmoitu koko juttu.
- suljettuko
Onko tämä ketju suljettu?
- siismiksi
Miksi en saanut yöllä viestejäni lähetettyä?
- kaikkikuuluu
Nyt vielä kun tämä ketju toimii, pitäisikö selvittää, mikä on tämä riksulaisia puistattava osoite 2A2 ja miesten tuntema äippä, joka ei aamulla muista mitään.
- yläkerranopettajatar
siismiksi kirjoitti:
Miksi en saanut yöllä viestejäni lähetettyä?
Pystymme halutessamme estämään viestittelysi. Ihan kaikkea et saa läpi, vain ne jotka läpäisevät sensuurimme.
- tuttu.tapaus
Tunteeko kukaan kyseistä henkilöä?
- Ent.sininenlaser
Heräsin, sädettä ylhäältä alhaalta, maitotölkistäkin taisi tulla.
- antti.heikkilä
Juo punaista täysmaitoo, ei säteile.
- joku.nimi
Klo 21.oo täräytettiin häirintä kovalle. Onko tarkoitus hajottaa polvet?
- kuolispoistommonen
Klo 21.30 oli kihinät jo koilla. Tunnin välein herätys. Viime yönä tiheämmin.
Päivällä lähistöllä joku ampuu oravanpoikasia, ainakin silloin, jos satun katsomaan siihen suuntaan. Varisvanhuskin sai osansa. Onko tavis vai uskon tiellä oleva rikollismieli. - kaameaonvainopomo
Sirisee ja kihisee. Polvet niin, että sattuu. Onko tarkoitus hajoittaa ne?
- näinsevainon
Kyse on infraäänen resonoinnista kudoksissani. On sellaiset säädöt, että tuntuu syvinä pistoina, pahiten polvien kudoksissa, mutta muutenkin varsinkin lantiosta kantapäihin. - ei siihen minun hoitaminen auta, infraäänihäiritsijä ja hänen käskijänsä pitäisi viedä pakko-jonnekin.
Korvissa sirisee luultavasti joku muu häiriölähde.
Infraäänellä voidaan aiheuttaa kudosvaurioita. Vaarallisin 6- 7 Hz, joka resonoi pehmytkudoksen kanssa.
- terapian.tarpeessa
Sinut saisi sulkea uudestaan hoitoon.
- näinsevainon
Jos sinulle nämä akustiset asiat ja resonoinnit ovat ihan vieraita, voisit lukea vaikka seuraavan opinnäytetyön. Löytyy nimellä netistä.
Matalien taajuuksien fysiologiset ja psykologiset vaikutukset ihmiseen
Emma-Karoliina Hytönen
kandidaattitutkielma
musiikkitiede
18.5.2012
Jyväskylän yliopisto
P.S. mainitsee, että infraääntävoidaan käyttää häirintää.
- Ent.sininenlaser
Ah, kuumottaa klitorista niin että säde tulee tai minä olen hekumoitteni huipulla. Eilen illalla tulin monta kertaa peräkkäin, syyllinen oli domina opettajani tai sitten kunnon kaalimato. Pzz, toivottavasti saan myös tänään.
- kapakalaoon
Tämä trollin viesti sopii paremmin naapuriin, siihen osoitteeseen 2 A 2, joka kaupungilla tunnetaan.
Valistusta:nykyiset masennus eli SSRI-lääkkeet vievät seksihalut ja -kyvyt, osittain/ totaalisest/ osin palautuvasti/osin lopullisesti. (Vuosia sitten minulta meni totaalisesti ja lopullisesti. Ei tee mieli, ei tunnu missään,eikä toimi mikään. Tykitykset ovat silkkaa pahoinpitelyä. Kyllä kudos lämmöstä turpoaa ja ääreishermot kivun aistimuksen aivoihin välittää.) - lääkemafia
400 000 ihmistä parhaillaan vuodessa vetelee masennuslääkettä, ja sitten ihmetellään, kun vauvoja syntyy niin vähän.
- Tupla.turbo.corolla
Kyllä se on tapauskohtaista mitä ne lääkkeet tekevät. Itseä ainakin panettaa niin perkuleesti, vaikka ssri:tä syön. Että sillain. Taitaa tuo lapsien syntyvyys ihan heijastua muualta kuin lääkkeistä. Partalapsia tulee maahan niin perkuleesti ja ne taitaa paneskelun.
- seksistäviis
Äsken estettiin viestin lähettäminen. Uusi yritys. esitin,että tupla.corolla on itse resetien kirjoittaja. Hämäys niin läpinäkyvää.
Käykää mielenterveysketjussa.Laitoin sinne linkkejä ketjuihin, joita kannattaa lueskella. - Tupla.turbo.corolla
Sinulla on kyllä ihme vainotus asioita kohtaan. Minä toin oman näkemykseni esille mitä ko.lääkkeet minulle tekevät. Sinä sen sijaan rupeat väittämään minua reseptien kirjoittajaksi, vaikkakin ammatissani niitä ei kyllä kirjoiteta ja jos kirjoitetaan joskus niin on maailmankirjat sekaisin ja pahasti 😂😂 Mutta toivottavasti saat apuja ongelmiisi. Hyvää syksyn jatkoa 😊
- olipassitätaas
Piti nousta ylös, kun tuli niin kuuma ja alkoi hiki lentää päästä varsinkin. Olisi tyynyt kastunut. Nyt sitten jalkoja pistelee ja polvet aivan kihisee.
Eilen annettiin "näytteet", kun aamulla läppärin edessä istuskelin. Niska kutista entiseen tyyliin.( Tapahtunut viime aikoina taas.) Loppui. Sitten tuli kuuma ja hiki. (Sitä on ollut jo vuosien ajan.) Loppui.Sitten alkoi aivastuttaa vimmatusti, Ja lima vaan lensi. Piti siirtyä koneelta. Loppui. (Sitä on ollut vuosia.) Palasin koneelle. Alkoikin taas niskaa kutittaa - On tolla yläkerran opella melkoinen konehuone lukaalissaan.
Lähdin sitten kiertoajelulle. Johan siellä yhdellä etapilla stalkkeritkin oli.
Kun palasin kotiin klo 12.30. Oli ikkunat kiinni. Niin käryhän täällä vastassa oli. - saiskojoeutanasiaa
On mennyt pistely vähän värinän puolelle, mutta kovalla on.paskiaiset stalkkaa ja kun keron, että niin taas tekivät, kostetaan. olisitte tyytyväisiä, kun kerron kuinka MAHTAVIA olette.
- Friida_K
Ota nyt vaan lääkkeesi, niin tuo harhainen olosi helpottaa. Miksi ihmeessä kiusaat itseäsi ja syyttelet viattomia ihmisiä. Voisit elää elämäsi helpomminkin.
- totuusesiinvainosta
Nämä minun" harhat" varsinkin öisin ovat kovin fyysisiä. Kirjoitin ed. viestin äkki/shokkiherätyksen jälkeen, kun oli pakko nousta patjalta ja ajankuluksi avasin läppärin. Jalkoja ei voinut pitää lattialla kuin vähän jalkaterän reunoista. Silti värisivät niin, että pohkeet melkein heiluivat ja polviin tietty sattui. Reidet ja takamus resonoivat myös. - Vei aikaa ennen kuin elimistö rauhottui niin, että uni oli mahdollista.
Nimi Friida epämiellyttäväti tuo mieleen erään hellaristalkkerin.
Kuulemma vankilat ovat täynnä viattomia/syyttömiä ihmisiä.
- rikollistenuhri
Eihän sitä viime yötäkään rauhassa nukkua saanut. Ihan tavanomaiset "harhat" heräti ja valvotti.
MUTTA perätä kuluu ja edestänne löydätte.- rauniokoira
Hommaappa sellanen foliopeitto mitä käytetään pelastustehtävissä. Jos vielä sirisee ja särisee niin tiedät ettei ne ainakaan tule ulkopuolelta.
- Ilmestyskirja
Tähän ketjuun ei kannata kirjoittaa mitään. Saatte syytökset niskaan, että olette noita stalkkereita, wankkereita, hellareita ja mitä noita nyt olikaan, pikkasen meinaan pihalla tuon syytöksistä. Kohta minäkin olen joku edellä mainittu hänen mielestään.
- riittääkökauantuhottavaa
Minkähän rikollisliigan ent.jäsen on tämän yön automaattisesti toimivan herätysohjelman suunnitellut. Äkkiä ja kovaa sirinää korviin, kyllä siitä aivot virkistyy. Ja jalkoväliin jotakin siihen malliin, että olis jo muutamat orkut saanut, jos olis se libido tallella. Mutta kun lääkemafia tuhos.
- jotkutnauttii
Tässä sitä olen valvonut 2 h edellisen herätyksen jälkeen. Sykegrafiikka siltä ajalta sitä tuttua alppimaisemaa. Kai sen saa aikaan sama kun nämä syväpistelyt.
Ei tarvi huomenna miettiä, mitä tekis.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1359095Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735294Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras263596- 472503
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan22029- 691825
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1321810Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2291613Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381407- 361203