Lomamatkalla auto alkoi käymään kolmella pytyllä ja varioituksia ilmestyi. Ajettiin n. 10km. Sitten korjaamolle, jossa todettiin, että 2-syl. puola rikki. Korjaus OK. Sitten ajettiin 1300km. Viikon reissun jälkeen seuraavana päivänä startatessa tuli ilmoitus, että jäähdytysneste on vähissä ja niin oli. Minne se tässä tapauksessa hävisi?
GOLF 1.6 FSI vm. 2004
Jäähdytysneste
7
236
Vastaukset
- HOLISTI74.91
sylinterinkansi halki. on nimittäin tyyppivika vw kosernin bensiini ja diesel moottoreissa. takaisinkutsua odotellessa. samalla hitsaavat ruostevauriot jos mätä ei ole pitkälle levinnyt.
- 426HEM1
itsekkin veikkaan että kansi halki. tyyppivika on volkkareissa ollut ja eikös skodissa ole sama tekniikka niin skodissa samaa vikaa. öljyt ja vedet sekaisin. oireet alkaa muuten öljynkulutuksena.
Ilmeisesti sattuma trollien nylkyttämisestä huolimatta.
Koska viimeksi nestepinta tarkistettu? Kuluuhan sitä pikkuhiljaa itsekseenkin.- Hämeenperä
Tarkistetaan vähintään kerran kuukaudessa.
- sattuuhannäitä
Mulla alkoi vm. 2010 Golfissa hävitä jäähdytysnestettä siinä 60 tuhannen ajokilometrin kohdalla. Syyksi paljastui loppuun kulunut vesipumppu, joka vuosi nestettä ulos. 2 vuoden takuu oli sopivasti umpeutunut, mutta maahantuoja tuli puoliväliin vastaan hinnassa.
Kannattaa olla tarkkana tuossa, ettei koneessa pääse jäähdytysneste voiteluöljyn joukkoon. Mulla kävi niin Passatissa, kun öljynlauhdutin hajosi noin vain. Passat 4 viikkoa pajalla, kun pesivät sitä puuroa pois koneen sisältä. Remppa maksoi neljä tonnia plus yksi tonni sijaisautosta. Varaosalistaus oli kolmen A4 mittainen. En voi suositella. - europol
Mahtaa olla surkeita vehkeitä, sisään ajettuna!
- Hämeenperse
Korjaamolla ei todettu mitään vikaa. Edelliset kommentoivat aivan hakoteillä/ tai tietämöttömiä autoista. Aloittaja Hämeenperä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222