Miten nainen suhtaudut sisustamiseen

pitäistietää

tai shoppailuun yleisemmin?

15

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En shoppaile, sillä teen hankintoja vain tarpeen mukaan.
      Sisutuksessa on oltava realiteetit mukana. Toinen asuntoni on todella vanhassa talossa, ja sen sisustus on oltava sen ajan hengen mukaan kuin se on silloin ollut. Siis vain vanhaan aikaan sovellettua, ei lastulevykalusteita.
      Toinen on betonipunkkeri, ja sen sisustus on trendikkäämpi, mutta ei mistään sisustuslehdestä napattu, vaan juuri semmoinen että tunnen olevani sielläkin kotonani,

• pitäistietää

Kuulostaa ihan tyylille sopivalta

• pitäistietää kirjoitti:

Kuulostaa ihan tyylille sopivalta

Olen lupautunut sen vanhan talon ostaessani, että kalustan sen siten ettei vieraat lennä pyrstölleen kun silmiin hyökkää oranssia lastulevyä tai jotain kiiltopintaista vitivalkoista (vertaa sairaalan kalustus) kalustusta.
        Kaikkea en kuitenkaan kelpuuta, pitää olla tervepuista ja korjaamatonta kalustusta, ja niin ollen onkin kaikki entisöityä tai puusepällä teetettyä.

• No_siinä_vastausta_sulle

En käy kuin pakosta ostoshelveteissä. Kierrätän niin paljon, kuin pystyn. Sisustan vanhalla ja kierrätetyllä, joo sisustan kun jaksan. :)

• pitäistietää

Eli et käy ikeassa ja muissa huonekaluliikkeissä kuin harvoin. Okei.

• N_s_v_s

Vihaan ikeaa.

• N_s_v_s

Tykkään kyllä laittaa kotia omannäköiseksi.

• EIiiikealle
        pitäistietää kirjoitti:

Eli et käy ikeassa ja muissa huonekaluliikkeissä kuin harvoin. Okei.

Ikean kalusteilla ei saa persoonallista kotio. Muutenkin kuormittaa luontoa, jne..

• suhtaudun

Shoppailu ei tehoa ikävään yhtä hyvin kuin sisustaminen.

• Knainen

Tykkäisin mikäli ilmaista mutta kun se yleensä maksaakin niin sitten kirpasee liikaa sydämestä jokainen kymppi 20 e ylittämisen jälkeen sen verran voimakkaasti että se hillitsee himojani.

Ostan kun tarvitsen jotain mutta silloinkin harkitusti ja tarkkaan maksukykyni laskien ja laskelmia pari kk eteenpäin tehden jotta saan säästöön kurottua nopeasti takaisin menetetty osuus.

Ilmaisia nettiohjelmia oon käyttänyt sisustus ja stailaus himoja tyydyttämään. Siinä kun ei tilissä näy se "harrastus" niin se on kivempi

• Naisensisustusjashopp

Ei ole mikään ykkösjuttu.
      On minulla silti omia ajatuksia millaisesta pidän. Esim: puu/parketti lattia. Tykkään tummanruskean ja valkoisen yhdistelmästä johon voi yhdistää esim jotain teräsjuttuja.

En ole mikään himoshoppaaja. Ostan vain sillon kun tarvitsen jotain.
      En osta vain ostamisen ilosta.

• Elluhalloyb

Mä rakastan soppailuu....
      Ihaninta mitä tiedän...👁👁🙋

• luonnossaseikkaileva

En sisusta enkä shoppaile, ei kiinnosta. Mieluummin vaellan kanssasi tunturissa vaikkapa eräkämpälle keittämään nokipannukahvit.

• huvajahalpa

Mä meen näillä kummeli sketsien linjoilla isi teki puusta, ihan sama vaikkei osaiskaan... No oikeesti olen esteetikko, mutta säästäen ostan.

• hitsiläinenkun

Raha rajoittaa molempia intohimoja ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7120
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4916
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4246
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3453
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1681
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1455
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1376
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1374
    Aihe