Apua mitä tää on?

Epätoivoinenvuotavakasa

Oon 11 v ja mul alko jotai viikko sitte vuotaa mun pimpasta verta vähän ja se vähän sillee tuntu vatsas. Mä en todellakaa tiiä mitä se on mut mua pelottaa kertoo siit iskälle (äiti ei tuu kuukauteen kotiin ulkomailta) ku voin joutuu vaik sairaalaan jos se on jotai vakavaa. Mut voiks joku kertoo ku en oo varma et onks se normaalii vai vakavaa. Mä laitoin vaa mun housuihin iha sikana vessapaperii ni se veri ei menis housuihin mut mä oon nytki iha paniikis. Mä en vaa haluis sanoo iskälle ku se on aina humalassa ja mul ei oo siskoi tai veljii... pitäiskö mun sanoo terkalle:( AUTTAKAA!

5

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emtjokulol

Sulla on kuukautiset. Täysin normaalia naisilla/tytöillä. En tiedä asiasta paljoa mutta voit etsiä netistä lisää tietoa liittyen niihin. Ja kyllä sun iskälle kannattaa kertoa.

• Tukijoukkosi

Ei hätää. Kuukautisesi alkoivat. Lisää murrosiästä: tukijoukkosi.blogspot.fi sivun yläpalkista löydät myös MLL Nuortennetin sekä Väestöliiton nuorten sivuston, joissa on faktatietoa murrosiästä.

• Epätoivoinenvuotavakasa

Kiitti te jotka vastasitte ja mä kerroin iskälle ja katoi netistä ni nyt tiiän jo enemmän:)

• Anonyymi

No hyvä jos isä on kuitenkin asiallisesti katsonut netistä. - Jos on tuollainen tilanne kotona eikä olisi oikein varma isän suhtautumisesta, niin voisi olla varmempaa, turvallisempaa kysyä siltä terkalta.

• Menkat

Sul on vaan menkat et ei hätää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2488
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1881
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1693
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1252
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      135
      884
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      873
    Aihe