Millainen koulutus on omaehtoinen välinehuoltajan koulutus tampereella.?verkko-opintoina,harjoittelu,kuinka usein teoriaa ym.ootko saanut työtä,millaista?
Välinehuoltaja
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Itse erehdyin lukemaan välinehuoltajaksi. Olen tehnyt noin vuoden tätä työtä ja alan olla aikas täynnä koko hommaa. Vuorotyöt ovat hyvin raskaita, välillä herätys klo 5 ja sitten onkin taas töitä 11-19 tai 14-22. Tuntuu että elämä on pelkästään tätä työtä, esim. pe menee täysin iltavuorossa, kun yleensähän pe iltana alkaa jo vkl tavallaan. Viikonloppuna saattaa olla töitä myös ja monissa paikoissa yötyötä. Joka paikkaa särkee, kun työ sen verran fyysistä ja oon kuitenkin melko hyväkuntoinen, en ylipainoinen.
En palaudu töistä koskaan ja olen aina väsynyt, oikein mitään en tahdo jaksaa tehdä töiden jälkeen. Koulutus itsessään oli melko lyhyt ja sisälsi 4 näyttöä plus valinnaisen tutkinnonosan. Koulutus oli lähinnä verkko-opintoja aikuiskoulutuksena. Tredussa koulutus on enemmän koulupainotteista ja käytännön harjoittelua. Tredusta saa paljon paremman valmiuden työelämään kuin aikuiskoulutuksesta. Kannattaa tosiaan miettiä, että jaksaako vuorotöitä ja nostella joitain 5kg kontainereita koko päivän. Lisäksi työssä kohtaa verta ja muita eritteitä, joten jos semmoisia kammoaa, niin ei hyvä. - Anonyymi00002UUSI
koulutuksen kestosta ja oppilastason perusteella säälittävä koulutus. kiduttavat itsensä hengiltä työpaikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?752622Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1062514Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut222207Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä561906Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai981847Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1201757Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2621725- 181444
Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111288Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287341154