Tytöille ei sovi..

rexxel

..tosi löysät vaatteet. Tytöt näyttää sellaisissa hiphop-vaatteissa aivan kauheilta, muodottomilta ja liian poikamaisilta. Hyih. Miksi tytöt pitävät semmoisia vaatteita? Usein vielä jotain halpisvaatteita (micmac, bronx..). Mun mielestä tyttöjen tulee pukeutua niinkun tytöt, eli ihoamyötäileviin vaatteisiin jolloin he näyttävät naisilta, koska muodotkin on kiva nähdä :)

60

3534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandhue

      Ei tulisi mieleenikään panna lainapeitettä päälle ;)

      • rexxel

        Ja se on hyvä :)


      • Anonyymi

        Nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii

        Nyt noi 2002:laiset saivit varmaan sydärin ku noin äkkiä ilmestyit tulevaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt noi 2002:laiset saivit varmaan sydärin ku noin äkkiä ilmestyit tulevaisuudesta.

        Luultavasti:)


    • Sypra

      ..pitäis kuitenkin muistaa, että kaikki naiset/tytöt ei yritä miellyttää vastakkaista sukupuolta pukeutumisellaan, vaan pistää päälleen vaatteet mitkä tuntuu hyvältä. Kaikki ei sitäpaitsi tykkää tunkeutua makkarankuoreen. Ja joillain pukeutumisen 'määrää' aate.. Itelläni näin ei ole, mutta et voi olettaa että naiset edelleen ajattelee vain miehen mielipidettä. Hyvää kevättä anyway..

    • Julia

      ...se on jokaisen oma asia eikä varsinkaan jätkillä oo oikeutta sanella miten tyttöjen/naisten pitäs pukeutuu!
      Varsinkin jos on vähän lihava niin on mun mielestä paljon tyylikkäämpää käyttää vähän löysiä vaatteita kun
      sellasii ylikireitä MissSixtyjä! Esim. mun luokalla on yks tyttö joka on vähän pullee ja jolla on aika löysiä vaatteita.
      Mut ne sopii sille täydellisesti, se on sen tyyli.
      Henk. koht. tykkään kyllä sellasista vähän kireemmistä vaatteista.
      Mutta siis oma tyyli on paras tyyli :)

    • mandariinimehu

      Nainen löysissä vaatteissa on kamala näky, vetäisivät ennemmin jätesäkin päälleen :) Ymmärrän kyllä ettei kaikki halua ahtautua makkarankuoriin ja miellyttää miehiä, mutta on olemassa sellaisia normaalejakin vaatteita, ei aina tarvitse pitää joko kireitä tai löysiä :) Mutta tottahan se on, että ihoa myötäilevissä vaatteissa nainen näyttää naiselta :)

    • Sofia

      Miks pojat sit pukeutuu löysiin vaatteisiin? En kyllä pukeudu mitenkään kovin löysästi mut silti, oma makunsa jokaisella. Kuka on edes keksinyt et tyttöten täytyy pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ja et tytöt näyttää rumilta löysissä vaatteissa. Sano mitä sanot mut mä en ainakaan vaihtais tyylii sen takii, et näyttäisin paremmalt.
      Vai paheksut halpavaatteita, luuleksä et jokainen haluaa ostaa jotain kalliita merkkivaatteita, jos halvemmallakin saa, melkein yhtä hyviä.

      • rexxel

        Mun mielestä pojille sopii löysät vaatteet ja ne on alunperinkin tehty pojille, ei tytöille. Sellaset housuja roikottavat hopparitytöt on kamala näky, vaikka itekin löysiä vaatteita piän. Mutta silti en tahtoisi tyttöystävää, joka roikottaa housuja. Jos ei joku halua pitää kireitä vaatteita, niin se on sen ongelma. Kuitenkin naisen pitäis näyttää naiselta, eikä pojalta. Kaikki vastaa, ettei kaikki halua pukeutua miestä miellyttääkseen, ja ei tarviikaan, mutta miettikääpä miten muut tytötkin ja lähes kaikki miehet suhtautuu niihin hopparityttöihin. Sitten vielä valitetaan kun ei ole kavereita tai poikaystävää. Ja ei kaikki vaatteet maksa paljon, mutta micmac ja bronx nyt vaan ovat halpispaskaa. Ja sitäpaitsi totuus on että löysissä vaatteissa tyttö näyttää läskiltä. Ja minkähän takia naiset on kautta aikojen pukeutunut tiukkoihin vaatteisiin? Koska ne näyttää paremmilta niissä.


      • girl
        rexxel kirjoitti:

        Mun mielestä pojille sopii löysät vaatteet ja ne on alunperinkin tehty pojille, ei tytöille. Sellaset housuja roikottavat hopparitytöt on kamala näky, vaikka itekin löysiä vaatteita piän. Mutta silti en tahtoisi tyttöystävää, joka roikottaa housuja. Jos ei joku halua pitää kireitä vaatteita, niin se on sen ongelma. Kuitenkin naisen pitäis näyttää naiselta, eikä pojalta. Kaikki vastaa, ettei kaikki halua pukeutua miestä miellyttääkseen, ja ei tarviikaan, mutta miettikääpä miten muut tytötkin ja lähes kaikki miehet suhtautuu niihin hopparityttöihin. Sitten vielä valitetaan kun ei ole kavereita tai poikaystävää. Ja ei kaikki vaatteet maksa paljon, mutta micmac ja bronx nyt vaan ovat halpispaskaa. Ja sitäpaitsi totuus on että löysissä vaatteissa tyttö näyttää läskiltä. Ja minkähän takia naiset on kautta aikojen pukeutunut tiukkoihin vaatteisiin? Koska ne näyttää paremmilta niissä.

        antakaa meiän likkojen vähän ottaa rennosti..aina vittu pitäis olla jotku tiukat pöksyt...et te näkisitte meiän tiukat perseet!!!! mekään ei nähä teiän...kosto elää ;)


      • rexxel
        girl kirjoitti:

        antakaa meiän likkojen vähän ottaa rennosti..aina vittu pitäis olla jotku tiukat pöksyt...et te näkisitte meiän tiukat perseet!!!! mekään ei nähä teiän...kosto elää ;)

        Tuskimpa sun persees kovin tiukka on kun et sitä kehtaa esitellä :p


      • girl
        rexxel kirjoitti:

        Tuskimpa sun persees kovin tiukka on kun et sitä kehtaa esitellä :p

        emmä tarkottanu etten kehtais esitellä..mä vaan JOSKUS otan vähän rennommin!!!!!


      • 09
        girl kirjoitti:

        emmä tarkottanu etten kehtais esitellä..mä vaan JOSKUS otan vähän rennommin!!!!!

        no kuis hyvä *erse sulla o?


      • Monna
        rexxel kirjoitti:

        Mun mielestä pojille sopii löysät vaatteet ja ne on alunperinkin tehty pojille, ei tytöille. Sellaset housuja roikottavat hopparitytöt on kamala näky, vaikka itekin löysiä vaatteita piän. Mutta silti en tahtoisi tyttöystävää, joka roikottaa housuja. Jos ei joku halua pitää kireitä vaatteita, niin se on sen ongelma. Kuitenkin naisen pitäis näyttää naiselta, eikä pojalta. Kaikki vastaa, ettei kaikki halua pukeutua miestä miellyttääkseen, ja ei tarviikaan, mutta miettikääpä miten muut tytötkin ja lähes kaikki miehet suhtautuu niihin hopparityttöihin. Sitten vielä valitetaan kun ei ole kavereita tai poikaystävää. Ja ei kaikki vaatteet maksa paljon, mutta micmac ja bronx nyt vaan ovat halpispaskaa. Ja sitäpaitsi totuus on että löysissä vaatteissa tyttö näyttää läskiltä. Ja minkähän takia naiset on kautta aikojen pukeutunut tiukkoihin vaatteisiin? Koska ne näyttää paremmilta niissä.

        Nii, aika hyvä keskustelu käynnissä! Asiaa! Mä henk. koht. tykkään pitää tiukkoi hoisui ja totuus on ett kyl niitä timmipöksysiä pojuja tulee katteltua!
        Huom.Pojat!!! Jos todella haluatte saada ihailua tyttöjen osalta nii timmit housut jalkaan!! Rexxel, sinä myös!!!


      • Sofia
        rexxel kirjoitti:

        Mun mielestä pojille sopii löysät vaatteet ja ne on alunperinkin tehty pojille, ei tytöille. Sellaset housuja roikottavat hopparitytöt on kamala näky, vaikka itekin löysiä vaatteita piän. Mutta silti en tahtoisi tyttöystävää, joka roikottaa housuja. Jos ei joku halua pitää kireitä vaatteita, niin se on sen ongelma. Kuitenkin naisen pitäis näyttää naiselta, eikä pojalta. Kaikki vastaa, ettei kaikki halua pukeutua miestä miellyttääkseen, ja ei tarviikaan, mutta miettikääpä miten muut tytötkin ja lähes kaikki miehet suhtautuu niihin hopparityttöihin. Sitten vielä valitetaan kun ei ole kavereita tai poikaystävää. Ja ei kaikki vaatteet maksa paljon, mutta micmac ja bronx nyt vaan ovat halpispaskaa. Ja sitäpaitsi totuus on että löysissä vaatteissa tyttö näyttää läskiltä. Ja minkähän takia naiset on kautta aikojen pukeutunut tiukkoihin vaatteisiin? Koska ne näyttää paremmilta niissä.

        Jaa, jaa, vai sillä lailla *hymyilee*.


    • hmm..

      ..ei sovi kenellekkään! Miksei jätkät voi pukeutua sillai "fiksusti"?? kyllä sen sitte ymmärtää jos skeittaa oikeen elämäntyökseen ja tarvii sellasia löysiä kuteita pipoja jne..sellaset sopivasti rennot housut käy oikeen hyvin mutta se "perse laahaa maata tyyli..-kääk!!mutta totuus on että löysäperse-housut ei sovi kenellekkään!!!

    • ---

      Nojaa, omasta mielestäni ei vaatetuksella niin väliä kunhan se on asiallista, risojen farkkujen tms ideaa en ole keksinyt. Mutta ainakin omasta koulustani löytyy löysempiäkin vaatteita käyttäviä tyttöjä/naisia ja kyllä ne on hyvän näköisiä siinä missä kireitäkin käyttävät.

      Yksi heistä pitää välillä kireitä ja välillä löysiä housuja ja ainakaan itse en tiedä kumpi on parempi kun molemmat sopii erittäin hyvin... =)

    • eräs tyttö

      kuules nyt ei se sun ongelma ole, mitä tytöt pitävät päällä...
      ehkä se ei tuntuu kivalta, kun kaikki pojat valittavat, "miks toi käytää poikimmaiseja kamoja.."
      tää ei ole reilua muutenkin, kun pojat tujoavat
      muotojamme... koko ajan...
      ^eräs tyttö^

      • rexxel

        ..mä ainakin tiiän montakin tyttöä jotka tykkää kun pojat tuijottaa niitä ja niiden muotoja. Ne naiset jotka eivät kehtaa pitää kireitä vaatteita, ovat sellaisia lössähtäneitä läskiperseitä, etteivät kehtaa kulkea kuin löysissä vaatteissa.


      • eräs
        rexxel kirjoitti:

        ..mä ainakin tiiän montakin tyttöä jotka tykkää kun pojat tuijottaa niitä ja niiden muotoja. Ne naiset jotka eivät kehtaa pitää kireitä vaatteita, ovat sellaisia lössähtäneitä läskiperseitä, etteivät kehtaa kulkea kuin löysissä vaatteissa.

        sä taidat tosiaan olla aika perse jätkä... eikös ihminen saa pukeutuu miten haluu.... mä tiedän monta hoppari tyttöö jolla on poikafrendejä ollu enemmän kun kellään meijän koulussa.... ei ne oo pakosta läskejä tai lautoja ne voi olla hyvänkin näkösiä ja silleen.... että älä viiti yleistää okey??


      • rexxel
        eräs kirjoitti:

        sä taidat tosiaan olla aika perse jätkä... eikös ihminen saa pukeutuu miten haluu.... mä tiedän monta hoppari tyttöö jolla on poikafrendejä ollu enemmän kun kellään meijän koulussa.... ei ne oo pakosta läskejä tai lautoja ne voi olla hyvänkin näkösiä ja silleen.... että älä viiti yleistää okey??

        ..kerropa sä sit yksi juttu. Miksi niitä ylensä inhotaan?

        Mä kerron, koska ne on rumia/läskejä/lautoja.

        Ainakin täälä Jyväskylässä, en sit tiiä mitä muut ajattelee muualaa suomee.


      • milena
        rexxel kirjoitti:

        ..kerropa sä sit yksi juttu. Miksi niitä ylensä inhotaan?

        Mä kerron, koska ne on rumia/läskejä/lautoja.

        Ainakin täälä Jyväskylässä, en sit tiiä mitä muut ajattelee muualaa suomee.

        ai sä oot jyväskylästä! no se selittääki sun tyhmyyden!


      • rexxel
        milena kirjoitti:

        ai sä oot jyväskylästä! no se selittääki sun tyhmyyden!

        ..kai sitten.


      • eräs
        rexxel kirjoitti:

        ..kerropa sä sit yksi juttu. Miksi niitä ylensä inhotaan?

        Mä kerron, koska ne on rumia/läskejä/lautoja.

        Ainakin täälä Jyväskylässä, en sit tiiä mitä muut ajattelee muualaa suomee.

        ei tarvii yleistää eli sä inhoot hopparityttöjä ja sun kaverit... ei kaikki älä yleistä...


      • -N-
        rexxel kirjoitti:

        ..mä ainakin tiiän montakin tyttöä jotka tykkää kun pojat tuijottaa niitä ja niiden muotoja. Ne naiset jotka eivät kehtaa pitää kireitä vaatteita, ovat sellaisia lössähtäneitä läskiperseitä, etteivät kehtaa kulkea kuin löysissä vaatteissa.

        Okei, sä tiedät monta tyttöä. Heh, et ainakaan mua. Ite käytän sekä löysiä että vähän tiukempiakin. Täähän on tietysti vain taas yks mielipide, mutta mun mielestä pukeutukoot ihmiset miten lystäävät. Parempihan kaikilla on jos on mukavat vaatteet päällä. Ja kehtaatkin vielä väittää että kaikki on jotain lössähtäneitä läskiperseitä...Jos ite käytät tiukkoja vaatteita, niin on varmaan sitte ainut naispuolinen joka ei diggaile pahemmin tiukkoja vaatteita käyttävistä äijistä. Ei sytytä ollenkaan. Voisin sanoo, et ajattele nyt vähä mitä päälles laitat, kun tiukat vaatteet äijillä on ihan...naurettavat. Äijät näyttää...suorastaan naisilta.
        Noh, mutta kaikilla saa olla omat mielipiteet tietenki. Eihän siinä oo mitään...Ihmiset tykkää eri asioista, sehän nyt on päivänselvä...koittakaa kestää..kaikki. 8)


      • rexxel
        -N- kirjoitti:

        Okei, sä tiedät monta tyttöä. Heh, et ainakaan mua. Ite käytän sekä löysiä että vähän tiukempiakin. Täähän on tietysti vain taas yks mielipide, mutta mun mielestä pukeutukoot ihmiset miten lystäävät. Parempihan kaikilla on jos on mukavat vaatteet päällä. Ja kehtaatkin vielä väittää että kaikki on jotain lössähtäneitä läskiperseitä...Jos ite käytät tiukkoja vaatteita, niin on varmaan sitte ainut naispuolinen joka ei diggaile pahemmin tiukkoja vaatteita käyttävistä äijistä. Ei sytytä ollenkaan. Voisin sanoo, et ajattele nyt vähä mitä päälles laitat, kun tiukat vaatteet äijillä on ihan...naurettavat. Äijät näyttää...suorastaan naisilta.
        Noh, mutta kaikilla saa olla omat mielipiteet tietenki. Eihän siinä oo mitään...Ihmiset tykkää eri asioista, sehän nyt on päivänselvä...koittakaa kestää..kaikki. 8)

        ..mä en tiukkoja vaatteita päälleni pistäisi, mutta en mä kyllä haluisi tyttöä joka pitää löysiä vaatteita. En mä vaan kehtaisi sellaisen kanssa liikkua, kaikkihan olettas heti et se on joku kamala läski :) Nojjuu, mulle vaan tiukkoihin vaatteisiin pukeutuvia naisia, kiitos :)


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        ..mä en tiukkoja vaatteita päälleni pistäisi, mutta en mä kyllä haluisi tyttöä joka pitää löysiä vaatteita. En mä vaan kehtaisi sellaisen kanssa liikkua, kaikkihan olettas heti et se on joku kamala läski :) Nojjuu, mulle vaan tiukkoihin vaatteisiin pukeutuvia naisia, kiitos :)

        onko väliä mitä muut ajattelee... ja onko väliä jos ihminen on läski..... no ehkä joillekin mut eikös se luonne oo tärkeintä??? tai no on ulkonäkökin mut en mä minkään hyvänäkösen jätkän kaa oo jos sen luonne on perseestä....
        sä et oo mikään oikee hoppari koska sä et hyväksy nais hoppareita... vaikka ite pukeudunkin tiukkoihin vaatteisiin niin hyväksyn kaikki ihmiset vaikka he kulkisivat jätesäkki päällä!!! yritä sinäkin hyväksyä!!


      • rexxel
        minä kirjoitti:

        onko väliä mitä muut ajattelee... ja onko väliä jos ihminen on läski..... no ehkä joillekin mut eikös se luonne oo tärkeintä??? tai no on ulkonäkökin mut en mä minkään hyvänäkösen jätkän kaa oo jos sen luonne on perseestä....
        sä et oo mikään oikee hoppari koska sä et hyväksy nais hoppareita... vaikka ite pukeudunkin tiukkoihin vaatteisiin niin hyväksyn kaikki ihmiset vaikka he kulkisivat jätesäkki päällä!!! yritä sinäkin hyväksyä!!

        Ulkonäöllä on ihan vitusti väliä. Ehkei sulle, kun olet ruma kuin ankan perse, niin et voi valita, mutta mulla on varaa valita.

        Ja naishoppareista sen verran, että ne on ihan asia erikseen, mutta löysiin kuteisiin pukeutuva nainen ei ole automaattisesti hoppari, vaan surkee feikki.


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Ulkonäöllä on ihan vitusti väliä. Ehkei sulle, kun olet ruma kuin ankan perse, niin et voi valita, mutta mulla on varaa valita.

        Ja naishoppareista sen verran, että ne on ihan asia erikseen, mutta löysiin kuteisiin pukeutuva nainen ei ole automaattisesti hoppari, vaan surkee feikki.

        ai että millään muulla kun ulkonäöllä ei oo väliä??? mä en oo ruma kun ankan perse kiitos.... koska kyllä mulla on ihana poikaystävä joka on komee mutta sillä on myös hyvä luonne....
        ajattele ennenkun kirjotat nimittäin mä luulen että sä tosiaankin oot joku paskakasa idiootti... toivottavasti en oo väärässä... ja mä säälin sun tyttöystävää!!!! toivottavasti se pian tajuu millanen kusipää sä oot!!!


      • rexxel
        minä kirjoitti:

        ai että millään muulla kun ulkonäöllä ei oo väliä??? mä en oo ruma kun ankan perse kiitos.... koska kyllä mulla on ihana poikaystävä joka on komee mutta sillä on myös hyvä luonne....
        ajattele ennenkun kirjotat nimittäin mä luulen että sä tosiaankin oot joku paskakasa idiootti... toivottavasti en oo väärässä... ja mä säälin sun tyttöystävää!!!! toivottavasti se pian tajuu millanen kusipää sä oot!!!

        Ehkäpä se sun poikaystäväsikin on ruma. Mutta hyvä, että ootte toisenne löytäny.

        Mä en ole idiootti, en edes paskakasa. Mun tyttöystävä aina kehuu, miten kiltti ja romanttinen herrasmies mä oon. Eikä sitä tartte sääliä, mun tyttöystävällä on kova halu kihloihin meitsin kanssa. Mä kohtelen sitä tyttöö kun kalleinta aarrettani, sillä se on mulle tosi tärkee. Muuten mä saatan olla mulkku, mutten tyttöystävääni kohtaan, koska mä tiedän, että se lähtee jos mä rupeen sille vittuileen.


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Ehkäpä se sun poikaystäväsikin on ruma. Mutta hyvä, että ootte toisenne löytäny.

        Mä en ole idiootti, en edes paskakasa. Mun tyttöystävä aina kehuu, miten kiltti ja romanttinen herrasmies mä oon. Eikä sitä tartte sääliä, mun tyttöystävällä on kova halu kihloihin meitsin kanssa. Mä kohtelen sitä tyttöö kun kalleinta aarrettani, sillä se on mulle tosi tärkee. Muuten mä saatan olla mulkku, mutten tyttöystävääni kohtaan, koska mä tiedän, että se lähtee jos mä rupeen sille vittuileen.

        siis tyttöystäväs jättäis sut jos et esittäs kilttiä... jos näyttäsit oikeen luontees se varmaan ihmettelis mitä se on sussa nähny...
        kauneus on katsojan silmässä niinku sanotaan... mun poikafrendillä ois ottajia mut se valitsi mut koska se rakastaa mua....=)
        että älä tuu valittamaan


      • rexxel
        minä kirjoitti:

        siis tyttöystäväs jättäis sut jos et esittäs kilttiä... jos näyttäsit oikeen luontees se varmaan ihmettelis mitä se on sussa nähny...
        kauneus on katsojan silmässä niinku sanotaan... mun poikafrendillä ois ottajia mut se valitsi mut koska se rakastaa mua....=)
        että älä tuu valittamaan

        Mutta en mä aio koskaan näyttää sille oikeeta luonnettani.

        Ja se sun poikaystäväs on sun kanssa pillun takia. Se sun homehtunu reikäs taitaa olla sille tärkeä.


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Mutta en mä aio koskaan näyttää sille oikeeta luonnettani.

        Ja se sun poikaystäväs on sun kanssa pillun takia. Se sun homehtunu reikäs taitaa olla sille tärkeä.

        sä et sitä tiedä mks mun poikafrendi on mun kanssa.... koska et ees tiedä kuka mä oon...
        mutta jos se saa sut hymyilemään että haukut köyhiä,rumia ja muita vähänkin erillaisia niin..... se kertoo jo paljon susta.... ei kukaan järkevä mee myömään persettään kadulle noup ei kukaan ruma osta KALLIITA vaatteita vaan siks että näyttäs hyvältä... siis ei vaatteen mun mielestä tarvii olla kallis eikä mikään merkki tuote kunhan siitä ite tykkää!!!!


      • rexxel
        minä kirjoitti:

        sä et sitä tiedä mks mun poikafrendi on mun kanssa.... koska et ees tiedä kuka mä oon...
        mutta jos se saa sut hymyilemään että haukut köyhiä,rumia ja muita vähänkin erillaisia niin..... se kertoo jo paljon susta.... ei kukaan järkevä mee myömään persettään kadulle noup ei kukaan ruma osta KALLIITA vaatteita vaan siks että näyttäs hyvältä... siis ei vaatteen mun mielestä tarvii olla kallis eikä mikään merkki tuote kunhan siitä ite tykkää!!!!

        Me ajatellaan asioista erilailla, mutta aika tyhmää tää väittely ja riitely on, pilataan koko foorumin ilmapiiri. Eli pidetään omat mielipiteet ominamme, sori jos oon ollut vähän kusipää sua ja muitakin kohtaan. Pukeutukoon jokainen miten haluaa, mä voin ajatella mitä haluan, mut ei kai sitä tartte ääneen sanoo :)


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Me ajatellaan asioista erilailla, mutta aika tyhmää tää väittely ja riitely on, pilataan koko foorumin ilmapiiri. Eli pidetään omat mielipiteet ominamme, sori jos oon ollut vähän kusipää sua ja muitakin kohtaan. Pukeutukoon jokainen miten haluaa, mä voin ajatella mitä haluan, mut ei kai sitä tartte ääneen sanoo :)

        mut mua vaan ärsyttää kaikki... mutta pidetään mielipiteemme ominamme tai ainakin ne pahimmat ja loukkaavimmat=)


    • Jenna Q

      ihan tosi? tiedätkö kuinka minäkin haluaisin nähdä poikien muodot? miehen vartalo on kauneimpia asioita mitä tiedän enkä haluaisi miehien aina verhoavan itsensä löysiin vaateisiin.

      ja mitä tulee tyttöjen poikamaisuuteen... minä ainakin menen vielä armeijaan, enkä halua olla mikään hienosteleva hameen heiluttaja. musta ei saa sellaista. rakastan olla nainen, mutta olen juuri sellainen nainen kun haluan. en sellainen millainen yhteiskunta (=mies) haluaa naisen olevan.

    • Jenna Q

      ihan tosi? tiedätkö kuinka minäkin haluaisin nähdä poikien muodot? miehen vartalo on kauneimpia asioita mitä tiedän enkä haluaisi miehien aina verhoavan itsensä löysiin vaateisiin.

      ja mitä tulee tyttöjen poikamaisuuteen... minä ainakin menen vielä armeijaan, enkä halua olla mikään hienosteleva hameen heiluttaja. musta ei saa sellaista. rakastan olla nainen, mutta olen juuri sellainen nainen kun haluan. en sellainen millainen yhteiskunta (=mies) haluaa naisen olevan.

    • minä

      ei kimmojen tarvii miellyttää jätkiä... ja kyllä likka saa olla hoppari jos se haluu ei siinä oo mitään pahaa.... entä jos joku ei haluu näytellä muotojaan koska niitä ei ole.... niin sillonhan hoppari vaatteet on sille kuin sellanen pelastus.... eikä niitten vaatteitten tarvii olla kalliita ei kaikilla oo varaa jotkut on köyhiä ja silleen... ootteko sattunu kuulemaan sellasista.... no smun mielestä poikien pitäs pukeutuu kireisiin farkkuihin mut ei mua haittaa jos pojat on hoppareita... musta vaan ois kiva nähdä jätkän perse.... mut hopparitkin on ihan jees.... vaikka tykkään enemmän skineistä ja rebelleistä!!! ottakaa kantaa

      • rexxel

        ..eikös naiset ole luotu sitä varten tähän maailmaan?

        Niin.. mutta miettisi nyt kumminkin vaan omaa parasta ja miltä näyttää.. ja kyllä nainen näyttää paremmalta ihoa myötäilevisä vaatteissa, kun joissain "hopparivaatteissa".

        Ja niihin muotoihin, ostaa vaikka pumpattavat rintaliivit, jos ei ole muotoja.

        Skinit on perseestä ja pukeutuu törkeesti


      • Justice
        rexxel kirjoitti:

        ..eikös naiset ole luotu sitä varten tähän maailmaan?

        Niin.. mutta miettisi nyt kumminkin vaan omaa parasta ja miltä näyttää.. ja kyllä nainen näyttää paremmalta ihoa myötäilevisä vaatteissa, kun joissain "hopparivaatteissa".

        Ja niihin muotoihin, ostaa vaikka pumpattavat rintaliivit, jos ei ole muotoja.

        Skinit on perseestä ja pukeutuu törkeesti

        uskomaton kusipää. Minkähänlaisen tyttöystävän sä saat? Jos tytöllä ei esim. ole kovin isoja rintoja, niin sanotko sille vaan että ostappa pumpattavat? *lol* naurettava jätkä oot. Kasva aikuiseks, jooko.


      • ~*~
        Justice kirjoitti:

        uskomaton kusipää. Minkähänlaisen tyttöystävän sä saat? Jos tytöllä ei esim. ole kovin isoja rintoja, niin sanotko sille vaan että ostappa pumpattavat? *lol* naurettava jätkä oot. Kasva aikuiseks, jooko.

        siis tolla ( alkp.viestin kirjottajalla ) on ihan naurettavia mielipiteitä! tässä hieman lyhennettynä tämän ääliön aatteet: siis naiset on luotu vain miehiä miellyttämään, naiset saavat pitää vain tiukkoja vaatteita, että kaikki kumpareet näkyis, kaikki muut paitsi nämä "normit" täyttävät naiset kelpaa eli muut on rumia, hoppari naiset kuuluvat erityisesti näihin rumiin, sillä kaikkihan sen nyt tietää että KAIKKI hopparimuijat on rumia sekä lihavia...nii ja muutenki naisilla ei oo mitään arvoa ne on täälä VAIN miestä miellyttämäs...oh please!! voi v***u sä oot säälittävä...saunan taakse tuallaasen kans sais mennä ja antaa nappia ottaan!!! kuule mä LMAO ku mä luin noi sun tekstis!!! kasva vähä ja tee palvelus ihmiskunnalle...älä ikinä lisäänny!!


      • rexxel
        Justice kirjoitti:

        uskomaton kusipää. Minkähänlaisen tyttöystävän sä saat? Jos tytöllä ei esim. ole kovin isoja rintoja, niin sanotko sille vaan että ostappa pumpattavat? *lol* naurettava jätkä oot. Kasva aikuiseks, jooko.

        ..tota tarkottanu, mut ihan sama. Siis naiset on ihania ja eikö muka naisen pidä näyttää naiselta?

        Mulla on maailman ihanin nainen ja mä en itsekään tykkää "jätti tisseistä". Mun mielestä tissejen pitää olla A-C, mutta parhaimmat on B-kuppia. Jos on "lauta" ja se haittaa, niin sillo ostaa vaikka pumpattavat rintaliivit tai jotai.. En tarkottanu, et kaikilla pitää olla isot tissit. Joilekkin sopii pienemmät ja joilekkin isommat.


    • 1...2...3..

      ENTÄPÄS SITTEN JOS ON SUORAAN SANOEN LAUTA?EIKÖ SE SILLON O IHAN SAMA JOS PITÄÄ LÖYSII VAATTEITA KU EI MUOTOI OO?MÄ EN KYLLÄ ITE KÄYTÄ LÖYSII VAATTEITA MUTTA TULIPA VAAN MIELEEN!

      • barbie

        no voi ny jumalauta!! älkää ny ihmiset ottako tätä nii tosissaa,tuskin rexxel ny ihan tota tarkotti!!mä oon ainaki sen kans ihan samaa mieltä,et naiset on kauniimpia tiukois vaatteis!!!(en oo kuitenkaa mikää lesbo!) mut kaikillahan on oma tyyli, ja jos ei halua/kehtaa käyttää tiukkoja vaatteita nii ei väkisin,näyttäkää vaan rumalta!!


    • Oona

      Kyllä sulla on jutut. Että tyttöjen pitäisi pukeutua juuri niinkuin miehet haluavat? Sulla on varmaan helvetin fiksu likkakaveri. Ja lopeta toi "halpisvaatteet, kuten micmac&bronx" juttu....

      • rexxel

        Ensinnäkin micmac ja bronx on halpisvaatteita, jos ei ole varaa ostaa kunnon vaatteita, niin sitten on turha edes pukeutua mitenkään. Istukoot köyhät kotona.

        Ja mun tyttöystävä on kyllä aivan erilainen kun sä ehkä luulet :) Enkä mä sitä ole ulkonäön takia valinnut, vaan luonteen, mutta ei ulkonäössäkään ole valittamista. Ja mun kulta ei pidä löysiä vaatteita, mutta ei se silti tarkota, että se pukeutuisi niin kun mä haluan :) Siis, kyllä se ite päättää vaatteensa, mutta mä nyt vaan satun tykkäämään niistä vaatteista ja sen pukeutumistyylistä. Ja ainakin se on fiksumpi ja vanhempi kun tollanen teinilehmä :)


      • minä taas...
        rexxel kirjoitti:

        Ensinnäkin micmac ja bronx on halpisvaatteita, jos ei ole varaa ostaa kunnon vaatteita, niin sitten on turha edes pukeutua mitenkään. Istukoot köyhät kotona.

        Ja mun tyttöystävä on kyllä aivan erilainen kun sä ehkä luulet :) Enkä mä sitä ole ulkonäön takia valinnut, vaan luonteen, mutta ei ulkonäössäkään ole valittamista. Ja mun kulta ei pidä löysiä vaatteita, mutta ei se silti tarkota, että se pukeutuisi niin kun mä haluan :) Siis, kyllä se ite päättää vaatteensa, mutta mä nyt vaan satun tykkäämään niistä vaatteista ja sen pukeutumistyylistä. Ja ainakin se on fiksumpi ja vanhempi kun tollanen teinilehmä :)

        ai köyhien pitäs istuu kotona.... vittu sulla on kyllä aika omituiset mielipiteet.... ei micmac ja bronx oo mitään halppis kamaa.... siis silleen... musta micmacilla on tosi hienoja kuteita..... mut sähän ostat vaan sitä kallista krääsää kun oot syntyny kultalusikka suussa eiks niin.... ja mistä vitusta sä tiedät minkä ikänen toi oona on... en usko et se on lehmä kun se kerta osaa kirjottaakin.... kato ittees peilistä ja ajattele mitä oot sanonu ja vastaa vasta sitten!!!


      • rexxel
        minä taas... kirjoitti:

        ai köyhien pitäs istuu kotona.... vittu sulla on kyllä aika omituiset mielipiteet.... ei micmac ja bronx oo mitään halppis kamaa.... siis silleen... musta micmacilla on tosi hienoja kuteita..... mut sähän ostat vaan sitä kallista krääsää kun oot syntyny kultalusikka suussa eiks niin.... ja mistä vitusta sä tiedät minkä ikänen toi oona on... en usko et se on lehmä kun se kerta osaa kirjottaakin.... kato ittees peilistä ja ajattele mitä oot sanonu ja vastaa vasta sitten!!!

        Mä en voi sille mitään, että mua säälittää sellaset jotka joutuu pitämään halpisvaatteita, ne näyttää niin törkeiltä. Mutta joo, voihan köyhätkin käydä ulkona, mutta pyörikööt omissa porukoissaan :)

        Enkä mä osta mitään kallista krääsää, vaan ihan laadukkaita vaatteita ja enpä ole kultalusikka suussa syntynyt, mutta mieluummin ostan yhdet kalliit housut, kuin samalla hinnalla monet halvat :)

        Ääh.. Oona saa mun puolesta olla vaikka minkä ikäinen. Mua vaan ärsyttää kun se arvostelee mun tyttöystävää sen perusteella millanen mä olen.


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Mä en voi sille mitään, että mua säälittää sellaset jotka joutuu pitämään halpisvaatteita, ne näyttää niin törkeiltä. Mutta joo, voihan köyhätkin käydä ulkona, mutta pyörikööt omissa porukoissaan :)

        Enkä mä osta mitään kallista krääsää, vaan ihan laadukkaita vaatteita ja enpä ole kultalusikka suussa syntynyt, mutta mieluummin ostan yhdet kalliit housut, kuin samalla hinnalla monet halvat :)

        Ääh.. Oona saa mun puolesta olla vaikka minkä ikäinen. Mua vaan ärsyttää kun se arvostelee mun tyttöystävää sen perusteella millanen mä olen.

        sä syrjit köyhiä eli sun kaveri ei voi olla jos käyttää micmacin vaatteita ja jos on köyhä....? ja tytöt jotka käyttää löysiä vaatteita ei myöskään saa kulkee sun kanssa samassa porukassa...?
        ei ihminen voi valita onks se köyhä vai rikas... ei siltä kysytä että haluutko köyhään vai rikkaaseen perheeseen... yritä ees se ymmärtää ehkä sulla ja sun kavereilla on rahaa ostella hienoja vaatteita mut jos jollain ei oo ei sitä tarvii syrjiä ihan tosi... ota järki käteen....


      • Oona
        rexxel kirjoitti:

        Ensinnäkin micmac ja bronx on halpisvaatteita, jos ei ole varaa ostaa kunnon vaatteita, niin sitten on turha edes pukeutua mitenkään. Istukoot köyhät kotona.

        Ja mun tyttöystävä on kyllä aivan erilainen kun sä ehkä luulet :) Enkä mä sitä ole ulkonäön takia valinnut, vaan luonteen, mutta ei ulkonäössäkään ole valittamista. Ja mun kulta ei pidä löysiä vaatteita, mutta ei se silti tarkota, että se pukeutuisi niin kun mä haluan :) Siis, kyllä se ite päättää vaatteensa, mutta mä nyt vaan satun tykkäämään niistä vaatteista ja sen pukeutumistyylistä. Ja ainakin se on fiksumpi ja vanhempi kun tollanen teinilehmä :)

        Eipäs puhuta rumasti toisesta. (eikö äiti-kulta ole opettanut?) Ja en ole lehmä.
        Kuulostat vain hieman, ei nyt millään pahalla, pintaliitäjältä. En nyt mitenkään halua sanoa pahasti, vaan juttusi pyörivät oikeastaan jokaisessa keskustelussa saman asian ympärillä. Sun tyttöystäväs. Jos sulla kerta on noinkin ihana, taivaallinen, älykäs, mukava, kaunis, ym. "nainen" niin miksi ihmeessä pyörit täällä keskustelufoorumeissa. Tämä ei ole kysymys, vaan ihmettely. Niin ja sekin vielä, että kanssasi "saa" pyöriä vaan kalliita ja laadukkait a kuteita käyttävät tyypit. Arvomaailmas on kyllä aika hukassa.
        Hyvä kun olet "valinnut" tyttöystäväsi luonteen perusteella. Et kai sä sitten mikään ihan aivoton voi olla.


      • rexxel
        minä kirjoitti:

        sä syrjit köyhiä eli sun kaveri ei voi olla jos käyttää micmacin vaatteita ja jos on köyhä....? ja tytöt jotka käyttää löysiä vaatteita ei myöskään saa kulkee sun kanssa samassa porukassa...?
        ei ihminen voi valita onks se köyhä vai rikas... ei siltä kysytä että haluutko köyhään vai rikkaaseen perheeseen... yritä ees se ymmärtää ehkä sulla ja sun kavereilla on rahaa ostella hienoja vaatteita mut jos jollain ei oo ei sitä tarvii syrjiä ihan tosi... ota järki käteen....

        Ok, mä en halua mun seuraan köyhiä, en läskejä, en rumia, en teinihuoria, en micmacpellejä, en kusipäitä.. Mutta silti mulla on paljon kavereita ja ihana tyttöystävä. Joillakin on varaa valita kenen kanssa hengaa.

        Ja ei voi valita syntyykö köyhäksi vai rikkaaksi, mutta ainahan voi vaikuttaa asiaan.


      • rexxel
        Oona kirjoitti:

        Eipäs puhuta rumasti toisesta. (eikö äiti-kulta ole opettanut?) Ja en ole lehmä.
        Kuulostat vain hieman, ei nyt millään pahalla, pintaliitäjältä. En nyt mitenkään halua sanoa pahasti, vaan juttusi pyörivät oikeastaan jokaisessa keskustelussa saman asian ympärillä. Sun tyttöystäväs. Jos sulla kerta on noinkin ihana, taivaallinen, älykäs, mukava, kaunis, ym. "nainen" niin miksi ihmeessä pyörit täällä keskustelufoorumeissa. Tämä ei ole kysymys, vaan ihmettely. Niin ja sekin vielä, että kanssasi "saa" pyöriä vaan kalliita ja laadukkait a kuteita käyttävät tyypit. Arvomaailmas on kyllä aika hukassa.
        Hyvä kun olet "valinnut" tyttöystäväsi luonteen perusteella. Et kai sä sitten mikään ihan aivoton voi olla.

        Eli siis täällä ei saa käydä jos on varattu? Eiköhän aika monella täällä käyvällä ole tyttö/poikaystävä. Mä en kato ole koko ajan tyttöystäväni kanssa, vaan mulla on omakin elämä. Mut ei se silti tarkota, ettenkö mä siitä välittäisi.

        Ja, mun arvomaailma ei ole hukassa, mun arvomaailma on täysin oikea. Jokainen ihminen haluu seuraansa hyvin pukeutuvia, rikkaita ja kauniita ihmisiä, mutta mä vaan oon ainut kuka kehtaa myöntää sen.

        Ja mulla on aivot ja oon ihana persoona luonnossa, mulle tärkeitä ihmisiä kohtaan siis :)


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Ok, mä en halua mun seuraan köyhiä, en läskejä, en rumia, en teinihuoria, en micmacpellejä, en kusipäitä.. Mutta silti mulla on paljon kavereita ja ihana tyttöystävä. Joillakin on varaa valita kenen kanssa hengaa.

        Ja ei voi valita syntyykö köyhäksi vai rikkaaksi, mutta ainahan voi vaikuttaa asiaan.

        ja mitenköhän voi vaikuttaa asiaan??? siis siihen onko köyhä vai rikas ruma vai kaunis.... ei ulkonäköään voi valita.... ja sulla ei sit varmaan oo paljo kavereita ja uskon että et kyllä itekään oo mikään komeuden perikuva....


      • rexxel
        minä kirjoitti:

        ja mitenköhän voi vaikuttaa asiaan??? siis siihen onko köyhä vai rikas ruma vai kaunis.... ei ulkonäköään voi valita.... ja sulla ei sit varmaan oo paljo kavereita ja uskon että et kyllä itekään oo mikään komeuden perikuva....

        Ostat kalliita vaatteita, hommaat hienot hiukset.. Sillon ei ole välii vaikket oliskaan mikään Mr. Maailma, kato oot kuitenkin tosi söpö. Ja tytöt tykkää :)

        Ja jos oot köyhä, niin myy persettä niin saat rahaa.

        Btw, mulla on aika vitusti kavereita ja ne on samanlaisia kun mä. Ja me tullaan hyvin toimeen keskenämme. Sä pieni lehmänlöysä olet vain kateellinen, kun itelläs ei ole kun se kurppanen miehesi.


      • minä
        rexxel kirjoitti:

        Ostat kalliita vaatteita, hommaat hienot hiukset.. Sillon ei ole välii vaikket oliskaan mikään Mr. Maailma, kato oot kuitenkin tosi söpö. Ja tytöt tykkää :)

        Ja jos oot köyhä, niin myy persettä niin saat rahaa.

        Btw, mulla on aika vitusti kavereita ja ne on samanlaisia kun mä. Ja me tullaan hyvin toimeen keskenämme. Sä pieni lehmänlöysä olet vain kateellinen, kun itelläs ei ole kun se kurppanen miehesi.

        kaikilla ei oo sun tavat rikastua myymällä persettään...... mutta jos sä saat siitä rahaa ja jonkinlaista tyydytystä niin what ever....


    • Anonyymi

      Itte oon tyttö eikä vois vähempää kiinnostaa minkälaisia vaatteita joku haluu että pidän. Pidän iha semmosii ku huvittaa. Vittuako mua kiinnostaa mitä joku jätkä haluu nähä

      • Anonyymi

        Niinpä. Mietin samaa ja oon tyttö. Tietenki jokainen saa sanoo oman mielipiteensä, mut mä en ainakaa itteäni jätkän takii muuta.


    • Anonyymi

      Painu hevonkuuseen, turha siin tulla arvostelee.
      Pukeudutaan niinku halutaan piste.

    • Anonyymi

      Vanha viesti, mutta silti. En oikeen tajuu miks joitain ihmisii jotenki häiritsee tai ärsyttää muiden pukeutuminen. Jokaisella on oma tyyli ja toi oli mun mielestä vähän törkeesti sanottu, että pitäis käyttää ihonmyötäisiä vaatteitta. Tietenki niitäki voi käyttää jos haluu, mutta tajuutko että kaikki ei haluu näytellä kehoaan jokaikiselle ohikulkijalle. Voi tytöt käyttää vaikka poikien vaatteita jos haluu. Mä ainakin ihan ite päätän mitä puen päälleni ja mulla on mun oma tyyli. En välitä näytänkö jonku pojan takii rumalta tai liian poikamaiselta, koska jos pukeutuisin niinku jätkät haluis nii en ois oma itteni. Se ois valehtelua. Ne ihastuis ihmiseen, joka en oikeasti ole minä. Antakaa ihmisten pitää oma tyylinsä. Kiva nähdä, ettei kaikki oo sellasia kopioita toisistaan, mutta kiitti vaan mielipiteestäs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe