Oman pyllyn haistelu

Kristittyperseenreikä

Elikkä siis oon -02 äijä ja jostain syystä tykkään haistella omaa pyllyä. Ihan siis sillain että ihan tungen oman nenän hyvin lähelle itse main holee niin sanotusti. Onkohan kyse alkavasta kaappi homoudesta vai jostain muusta ongelmasta. En halua olla homo sillä olen saanut melkeimpä äärikristityn kasvatuksen. :( onko muilla ollut samaa ongelmaa oman peräreijän kanssa?

6

638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topics2

Kunpa olisitkin, niin joutuisit hylkäämään ahdasmielisen kasvatuksesi ja etsimään oikeaa tietoa ajattelun kieltävän dogman sijasta.

Psykoanalyytikko Sigmund Freudin seksuaalisen kehityksen teorian mukaan yhden kehitysvaiheen vaje voi johtaa myöhemmin sen kompensoitiin, mikä saattaa selittää "ongelmasi". Se voi olla tai olla olematta merkki homoudesta, mutta tuskin on. Jos aihe kiinnostaa enemmän, Googleta 'psykoseksuaalinen kehitys'.

Jos paljastut homoksi ja koet vaikeuksia yhteensovittaa sitä ja sinulle opetettuja valheita, olet aina tervetullut kääntymään järjen puoleen. Me ateistit olemme enimmäkseen hyväsydämistä ja suvaitsevaista porukkaa.

• Nenäkäs.äijä

Ja taas mennään. Pidä hauskaa, minä menen kauppaan ostamaan kiehumaitoa.

• emmäkestä

ei vittu mä kuolen nauruun sun kiehumaitos kanssa.... mistä tuon nyt repäsit? olet koomikko, mene lavoille, varmaan pärjäisit. Mä ainakin tulisin tuota huumoria katsomaan :)

• Systembolaget

No ainakin sen voin kertoa, että et ole ainoa joka tuota harrastaa. Yks nuori kundi (15v) oli kerran mun luona kylässä ja se pelaili pleikkaria olkkarissa. Olin itse mun makkarissa, mutta näin sieltä olkkariin. Se poika ei nähtävästi tajunnut et minulla on näkökontakti sinne olohuoneeseen, koska se ajatuksissaan aika usein painoi kätensä omaan peppuvakoonsa ja haisteli kättään sen jälkeen.

• Konstelsson

On näköjään muitakin joilla on sama mieltymys. Itse haistelen usein omien housujeni pyllyn kohtaa, etenkin sen jälkeen kun on ollu urheilemassa ja polkenu pyörällä kotiin. Aina välillä on verkkareihin tai shortseihin jäänyt pyllyn hajua. Kaveri joskus minua nöyryyttääkseni istui verkkarit jalassa naamalleni, se oli toisaalta ihan kivaa mutta toisaalta myös aika etovaa :D

• Anonyymi

Toisaalta ja toisaalta ei.
        Realismia lienee, että perse haisee.
        Perimätiedon mukaan , jopa PASKALLE!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe