Oman pyllyn haistelu

Kristittyperseenreikä

Elikkä siis oon -02 äijä ja jostain syystä tykkään haistella omaa pyllyä. Ihan siis sillain että ihan tungen oman nenän hyvin lähelle itse main holee niin sanotusti. Onkohan kyse alkavasta kaappi homoudesta vai jostain muusta ongelmasta. En halua olla homo sillä olen saanut melkeimpä äärikristityn kasvatuksen. :( onko muilla ollut samaa ongelmaa oman peräreijän kanssa?

5

448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topics2

      Kunpa olisitkin, niin joutuisit hylkäämään ahdasmielisen kasvatuksesi ja etsimään oikeaa tietoa ajattelun kieltävän dogman sijasta.

      Psykoanalyytikko Sigmund Freudin seksuaalisen kehityksen teorian mukaan yhden kehitysvaiheen vaje voi johtaa myöhemmin sen kompensoitiin, mikä saattaa selittää "ongelmasi". Se voi olla tai olla olematta merkki homoudesta, mutta tuskin on. Jos aihe kiinnostaa enemmän, Googleta 'psykoseksuaalinen kehitys'.

      Jos paljastut homoksi ja koet vaikeuksia yhteensovittaa sitä ja sinulle opetettuja valheita, olet aina tervetullut kääntymään järjen puoleen. Me ateistit olemme enimmäkseen hyväsydämistä ja suvaitsevaista porukkaa.

    • Nenäkäs.äijä

      Ja taas mennään. Pidä hauskaa, minä menen kauppaan ostamaan kiehumaitoa.

      • emmäkestä

        ei vittu mä kuolen nauruun sun kiehumaitos kanssa.... mistä tuon nyt repäsit? olet koomikko, mene lavoille, varmaan pärjäisit. Mä ainakin tulisin tuota huumoria katsomaan :)


    • Systembolaget

      No ainakin sen voin kertoa, että et ole ainoa joka tuota harrastaa. Yks nuori kundi (15v) oli kerran mun luona kylässä ja se pelaili pleikkaria olkkarissa. Olin itse mun makkarissa, mutta näin sieltä olkkariin. Se poika ei nähtävästi tajunnut et minulla on näkökontakti sinne olohuoneeseen, koska se ajatuksissaan aika usein painoi kätensä omaan peppuvakoonsa ja haisteli kättään sen jälkeen.

    • Konstelsson

      On näköjään muitakin joilla on sama mieltymys. Itse haistelen usein omien housujeni pyllyn kohtaa, etenkin sen jälkeen kun on ollu urheilemassa ja polkenu pyörällä kotiin. Aina välillä on verkkareihin tai shortseihin jäänyt pyllyn hajua. Kaveri joskus minua nöyryyttääkseni istui verkkarit jalassa naamalleni, se oli toisaalta ihan kivaa mutta toisaalta myös aika etovaa :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2104
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1919
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      38
      1409
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1187
    Aihe