Elikkä siis oon -02 äijä ja jostain syystä tykkään haistella omaa pyllyä. Ihan siis sillain että ihan tungen oman nenän hyvin lähelle itse main holee niin sanotusti. Onkohan kyse alkavasta kaappi homoudesta vai jostain muusta ongelmasta. En halua olla homo sillä olen saanut melkeimpä äärikristityn kasvatuksen. :( onko muilla ollut samaa ongelmaa oman peräreijän kanssa?
Oman pyllyn haistelu
6
597
Vastaukset
- topics2
Kunpa olisitkin, niin joutuisit hylkäämään ahdasmielisen kasvatuksesi ja etsimään oikeaa tietoa ajattelun kieltävän dogman sijasta.
Psykoanalyytikko Sigmund Freudin seksuaalisen kehityksen teorian mukaan yhden kehitysvaiheen vaje voi johtaa myöhemmin sen kompensoitiin, mikä saattaa selittää "ongelmasi". Se voi olla tai olla olematta merkki homoudesta, mutta tuskin on. Jos aihe kiinnostaa enemmän, Googleta 'psykoseksuaalinen kehitys'.
Jos paljastut homoksi ja koet vaikeuksia yhteensovittaa sitä ja sinulle opetettuja valheita, olet aina tervetullut kääntymään järjen puoleen. Me ateistit olemme enimmäkseen hyväsydämistä ja suvaitsevaista porukkaa. - Nenäkäs.äijä
Ja taas mennään. Pidä hauskaa, minä menen kauppaan ostamaan kiehumaitoa.
- emmäkestä
ei vittu mä kuolen nauruun sun kiehumaitos kanssa.... mistä tuon nyt repäsit? olet koomikko, mene lavoille, varmaan pärjäisit. Mä ainakin tulisin tuota huumoria katsomaan :)
- Systembolaget
No ainakin sen voin kertoa, että et ole ainoa joka tuota harrastaa. Yks nuori kundi (15v) oli kerran mun luona kylässä ja se pelaili pleikkaria olkkarissa. Olin itse mun makkarissa, mutta näin sieltä olkkariin. Se poika ei nähtävästi tajunnut et minulla on näkökontakti sinne olohuoneeseen, koska se ajatuksissaan aika usein painoi kätensä omaan peppuvakoonsa ja haisteli kättään sen jälkeen.
- Konstelsson
On näköjään muitakin joilla on sama mieltymys. Itse haistelen usein omien housujeni pyllyn kohtaa, etenkin sen jälkeen kun on ollu urheilemassa ja polkenu pyörällä kotiin. Aina välillä on verkkareihin tai shortseihin jäänyt pyllyn hajua. Kaveri joskus minua nöyryyttääkseni istui verkkarit jalassa naamalleni, se oli toisaalta ihan kivaa mutta toisaalta myös aika etovaa :D
- Anonyymi
Toisaalta ja toisaalta ei.
Realismia lienee, että perse haisee.
Perimätiedon mukaan , jopa PASKALLE!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27517660Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212552Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736252MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny405273Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään855094Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594213NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun704036Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja603810Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1053732Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463199