Osaisiko joku auttaa minua? Olen siis 15 vuotias tyttö ja en osaa olla yökylässä. Nuorempana sain paljon negatiivisia kokemuksia yökyläilystä jonka takia varmaan johtuukik että en pysty olemaan muualla yötä kun vain kotona. Minulle tulee aina huono olo kun tiedän meneväni esim kaverille yöksi ja joudunkin lähtemään keskenkaiken sieltä huonon oloni vuoksi. En tiedä mikä minua vaivaa (ei ole kuitenkaan ikävä vanhempiani)... osaisiko joku neuvoa kannattaisiko minun puhua ammattilaiselle tästä vai miten? Huono olo ja ahdistava tunne (lievä paniikkikohtaus) eivät ole kovinkaan mukavia kaverin luona illalla....
Yökyläily paniikki
Yökylätyttö
1
197
Vastaukset
- Terapiaa
Kyllä tuosta varmaan olisi parasta puhua jonkun terveysalan ammattilaisen kanssa. Koulussa varmaan on joku hoitaja tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146