Onko kylmä rinki kyykkyreiän ympärillä?
Isku voi tapahtua missä vaan.
Pelkäätkö kaupunkilomia !
59
764
Vastaukset
- flegmaatti
Luotan tilastolliseen epätodennäköisyteen enkä pelkää.
Kesän ohjelmassa olivat Venetsia, Pula, Zadar, Split ja Dubrovnik.
Muutaman viikon kuluttua Alicante ja Torrevieja. Marras- joulukuussa Hannover.
Todennäköisyys jäädä hiljaisen kadun suojatiellä vihreällä valolla auton alle on suurempi kuin osuminen terrori-iskuun.
Olen sen verran varovainen, että lentoasemilla katson sopivan paikan vaikkapa seinän tai umpinaisen betonikaiteen vierestä ja havainnoin poistumisreitit.
Puurakenteissa kesäteatteripaikoissa katson poistumisväylät tulipalon varalta ja yritän ennakoida panikoivien ihmisten liikkeet.- taavettiL
Oletteko käyneet Nurmeksessa tai Kuhmossa?
- Se-siellä-silloin
Nurmeksessa oli mummola ja siellä yksikään traktori ei ajanut ihmisten päälle 60 luvulla. Max kuski saattoi tipahtaa traktorin pukilta mutta muuten oli rauhallista ja hartaudellista.
Terroristit eivät kuuntele kuhmolaista kamarimusiikkia joten siellä ei heitä tapaa. Eikö sinua kyllästytä tuo reissaaminen.
Minäkin kuljeskelin ympäri maapalloa muutama vuosi sitten, nykyisin ei saa lentokoneeseen kirveelläkään.- kierrettyon
mielikki.mummo kirjoitti:
Eikö sinua kyllästytä tuo reissaaminen.
Minäkin kuljeskelin ympäri maapalloa muutama vuosi sitten, nykyisin ei saa lentokoneeseen kirveelläkään.Jotkut säästävät asuntoa, lentävät maailmalle muiden nurkkiin!
- Tiritiriteijaa
taavettiL kirjoitti:
En ole, mutta aika lähellä on käynyt pari tuttavaa tänä kesänä. Sain minäkin köyhä sentään postikortin Paaterista ... Saarnastuoli oli aiheena kortissa.
- flegmaatti
taavettiL kirjoitti:
Kotiman työasioissa olen käynyt niinkin pohjoisessa kuin Torniossa / Haaparannassa. Itäisellä kantilla äärimmäistä pohjolaa edustaa Kajaani.
Vapaa-aikani pohjoisin piste on Jyväskylä. Poikani asuu oerheineen siellä.
Veneellä Kuopiossa.
Eikö reissaaminen kyllästytä? Ei vielä ja vaimoani vielä vähemmän. Yhteisten lisäksi hän tekee tyttöjen matkoja jotka yleensä ovat vain viikon mittaisia ja rajoittuvat Eurooppaan. Tyttöjen pisin oli 3 viikkoa mutta se ei ollut mikään oikea matka koska hupakot tekivät parin vuorokauden syöksyjä omalta asunnoltamme käsin.
Totta puhuen, viimeistään 3kk:n kotona olon jälkeen alkaa jalkapohjiani syyhyttämään.
Puntti-/ salitreeni 6krt/viikko vaatii palautumisjaksonsa.
Pikkukaupungissa asun ja maalla vietän puoli vuotta vuodesta.
En välitä suurista kaupungeista.
Rauhallinen elämä aikani ehtoopuolella on minun juttuni.
Aikanaan tuli riekuttua.Samoin kun minäkin, olen ollut kaupunkikämpällä yötä viimeksi Toukokuussa.
Käyn siellä pesemässä pyykit ja pyyhin käydessäni enimpiä pölyjä.
Tyttären perhe asuu siellä käydessään, eivät ole mökki-ihmisiä.
Ja yksi kotona ollessa voi kompastua ja lyödä päänsä pahasti vaikka kivipöydän kulmaan ja... Tai....
En pelkää oikeastaan mitään, vaikka tiedän, että elämässä on kaiken aikaa monenlaisia ikäviäkin mahdollisuuksia. Moni tuttu on kuollut jo nuorempana, eikä sitä koskaan tiedä, mitä tapahtuu hetken päästä - vaikka kotona, omassa sängyssä nukkuessa.- Kaikkialla-vaarallista
Niinpä.
Minäkin olen alkanut miettiä että synnyinseutuni järvellä saattaa olla Hai tai parikin, jopa parvi?
Eihän sitä koskaan tiedä joten uimassa siellä en ole käynyt vuosiin.
Suomenlahdella saattaa olla Valaita joten varvovainen pitää olla sielläkin. Hyvin osuessaan Valas saattaa kaataa Tallinnan lautan ja kaljat menee meren pohjaan. Silloin kyllä viituttaisi kun olisi ensin uinut rantaan - tai joutunut Valaan suuhun.
Naapuri parvekkeella voi joku tupakoida ja kipinä lennähtää omiin parveke kalusteisiin, sytyttää ne ja silloin menee kämppäkin. Hyvässä lykyssä joutuu niellä kitkerää savua.
Alakerran rouva saattaa pyytää seksiin? Herkkäuskoisena menen ja tiedä vaikka tulisi sydäri.
(Alakerran rouva on muuten erittäin seikkailunhimoinen, mutta olen välttynyt turmiolta) - flegmaatti
Kaikkialla-vaarallista kirjoitti:
Niinpä.
Minäkin olen alkanut miettiä että synnyinseutuni järvellä saattaa olla Hai tai parikin, jopa parvi?
Eihän sitä koskaan tiedä joten uimassa siellä en ole käynyt vuosiin.
Suomenlahdella saattaa olla Valaita joten varvovainen pitää olla sielläkin. Hyvin osuessaan Valas saattaa kaataa Tallinnan lautan ja kaljat menee meren pohjaan. Silloin kyllä viituttaisi kun olisi ensin uinut rantaan - tai joutunut Valaan suuhun.
Naapuri parvekkeella voi joku tupakoida ja kipinä lennähtää omiin parveke kalusteisiin, sytyttää ne ja silloin menee kämppäkin. Hyvässä lykyssä joutuu niellä kitkerää savua.
Alakerran rouva saattaa pyytää seksiin? Herkkäuskoisena menen ja tiedä vaikka tulisi sydäri.
(Alakerran rouva on muuten erittäin seikkailunhimoinen, mutta olen välttynyt turmiolta)Riskianalyysisi saattaa olla realistisempi kuin tarkoitatkaan.
Ennen perusteellisia kuvauksia en tiennyt vatsavaltimoni laajentuneen 5mm:n päähän leikkausrajasta. Minua on varoitettu ponnisteluista.
Koskaan ei tiedä milloin hallitsematon "kotikramppi" on se kohtalokas.
- Uutisetvähissä-kö
Isku todellakin voi tapahtua missä vain. Yle1:n tv-uutiset pitävät siitä huolen; antavat oppimateriaalia oikein olan takaa suurimman osan uutisajasta.
Taidan olla liian tyhmä pelkäämään iskuja. Jos iskee, niin sit iskee.
Enemmän minua pelottaa, että kompastun vielä joskus tuohon kissaan, kun se ilmestyy aina niin arvaamatta jalan eteen.- VarmaTieto
Minusta ihan tuntuu,että sinä et käy kovin kaukana kodistasi. Melkoinen joka keskusteluun ottamassa kantaa riippumatta siitä onko mitään sanottavaa, kuten esim nytkin tuo kissahöpötyksesi tai sitten vinoilee muuten vaan muille kirjoittajille. Mahtaa olla elämää?
- korppisylisiltä
VarmaTieto kirjoitti:
Minusta ihan tuntuu,että sinä et käy kovin kaukana kodistasi. Melkoinen joka keskusteluun ottamassa kantaa riippumatta siitä onko mitään sanottavaa, kuten esim nytkin tuo kissahöpötyksesi tai sitten vinoilee muuten vaan muille kirjoittajille. Mahtaa olla elämää?
Sinun palstalla roikkumistasi on vaikea kommentoida, ainakin olet selvillä mihin ketjuihin Tellu osallistuu 😄
Liittyikö vastauksesi aloitukseen, ei sinä vinoilit itse.
Aloitukseen kesällä Suomessa muina vuodenaikoina siellä sun täällä, en pelkää. - ootkos.rekattu
korppisylisiltä kirjoitti:
Sinun palstalla roikkumistasi on vaikea kommentoida, ainakin olet selvillä mihin ketjuihin Tellu osallistuu 😄
Aloitukseen kesällä Suomessa muina vuodenaikoina siellä sun täällä, en pelkää.Sehän meissä rekatuissa on, meidät löytää tosi helposti.
- VarmaTieto
korppisylisiltä kirjoitti:
Aloitukseen kesällä Suomessa muina vuodenaikoina siellä sun täällä, en pelkää.Tiedätkö miksi kutsutaan naista joka jakaa kaikille? Olet kommentoineista ihan samanlainen yleinen nainen.
VarmaTieto kirjoitti:
Kuules, kun minulla alkaa olla ihan samanlainen tunne.
En edes muista, koska olisin juurikaan käynyt Tukholmaa kauempana. Satuin nyt vain laskemaan Tukholman suurkaupunkien joukkoon, mistä aloituksessa olikin kysymys (eikä minusta). Kai olet kuullutkin Suur-Tukholmasta? Oletko?
Tänään en taida lähteä sinne. Ei johdu pelosta, mutta on niin sateista. Tai mistä sen tietää vaikka lähtisinkin kunhan herään tässä kunnolla. Huomenna menen vaikka vähän sataisikin. Silloin siellä on oopperaa avotaivaan alla.
Eilen oli mahtava ja laadukas konsertti Gustav Adolfin torilla, missä Magnus Carlson ja pari muuta lauloivat David Bowiea Ruotsin Radion Sinfoniaorkesterin säestämänä.
Tuolla samalla kadulla me käveltiin, istuttiin katuravintolassa, syötiin, juotiin lasi pari ja yritettiin saada taxia hotelliin melkein tasan kuukausi sitten. Se ei ollut meidän väärä aika, väärä paikka, sillä kertaa. En minä osaa elää silleen että pitäisi kauheasti olla aina huolissaan omasta turvallisuudestaan. E-Amerikassa olen asunut paikoissa joissa rikollisuus on suuri ja murhatilastot tosi pahat,, mutta vaikkakin olen noudattanut aina paikallisväestön ohjeita miten selvitä ehjin nahoin paikasta A paikkaan B ja mihin aikaan vuorokaudesta ja minne ei mennä yksin, niin en ole varsinaisesti koskaan pelännyt henkeni puolesta.
Kuten monet ovat jo maininneet, tilastollisesti suurimmat vaaratilanteet ovat ihan jossain muualla.
Arkipäiväkin tarjoaa lukuisasti mahdollisuuksia päästä hengestään jos on todella huono onni. Ei siihen tarvita terrori-iskuja tai väenpaljouksia turistikohteissa.
(Tuon Ramblasin terroriteon olin jo arvellut jonain päivänä tapahtuvaksi. Paikka on otollinen)- VähänVaanRahaa
La Rambla halkoo levotonta seutua. Kannattaa pitää silmät auki ja rahat vartalokukkarossa ihan pikkuseteleitä lukuunottamatta. Niiden kanssa voi tarvittaessa todeta "tässä on kaikki, mitä on mukana".
En tiennyt eilen mitään Barcelonan tapahtumista kaupungilla pyöriessäni, mutta huomasin että Tukholmassa yllättäin suljettiin liikenteeltä festivaalialueen kadut. Kahtena päivänä ja eilenkin vielä päivällä ne olivat auki liikenteelle, mutta jossain tuolla puoli seitsemän maissa illalla oli isketty puomit katujen päihin.
Se on sitä tyypillistä ruotsalaista, että "voisiko sama tapahtua täällä meillä".- Turva-varusteltu
Olen mailla. Illalla kun luin iskusta laitoin harjan oven eteen (merkiksi) kun läksin saunaan. Harjasta terroristit olisi tiennyt etten ole kaukana mutta sisälle on turha iskeä, koska siellä ei ole kahvi valmiina.
Ei sitten yhtään terroristia tullut koko iltana. Että kyllä harja on hyvä puomi. Turva-varusteltu kirjoitti:
Olen mailla. Illalla kun luin iskusta laitoin harjan oven eteen (merkiksi) kun läksin saunaan. Harjasta terroristit olisi tiennyt etten ole kaukana mutta sisälle on turha iskeä, koska siellä ei ole kahvi valmiina.
Ei sitten yhtään terroristia tullut koko iltana. Että kyllä harja on hyvä puomi.Tässä olisi nyt kahvikin valmiina, eikä olisi kuin potkaista tuo ovi raameistaan.
Mutta ei näy ketään muita kuin minä ohimennen peilistä ja kaksi kissaa (niille ei kelpaa kahvi).
- ilmatar_
En pelkää sitä, että isku osuisi kohdalleni. Tämä jonkinasteinen raivo, turhautuminen ja etova tunne tekijöitä kohtaan estää pelon tunteet.
- kotimaanreissu
Olikos täällä Kainuusta joku ? Mikä se ruokapaikka olikaan nimeltään siellä Kianta-järven rannassa aivan tien vieressä ? Siinä on jotain vanhoja löytöjä esillä, ruokatavaraa myynnissä ym. Kovalaisen vanha auto pylvään nokassa. Olen monesti käynyt mutten muista nimeä.
Jospa pysähtyis kunhan ohi huristellaan. - ladyinblackout
Pelkää, ei pelkää, pelkää. Pirhana. Tyttären kanssa puhuin n. tunti sitten. Hän käveli Turun keskustassa ja onneksi jatkoi matkaansa kotiaan kohti. Äsken uutisissa oli, että Turussa on joku ammuskelutapaus. Joo, ei ole tyttäreni osallisena.
Alkaa olla liian paljon näitä tapauksia joissa joku läheinen, tuttava tai itse on ollut "läheltä piti" -tilanteessa.- ladyinblackout
Nyt viimeistään ainakin tiedän mitä puoluetta tulen äänestämään.
Vihervasemmisto down. - Kiitos-Persuille
Niin.
Paula Risikkohan kokoomuslaiset ylipäätään haluavat, tahtovat, vaativat lisää maahanmuuttajia ja että paperittomat karkotetut saavat jäädä suomeen. Kiitos-Persuille kirjoitti:
Niin.
Paula Risikkohan kokoomuslaiset ylipäätään haluavat, tahtovat, vaativat lisää maahanmuuttajia ja että paperittomat karkotetut saavat jäädä suomeen.Mutta mites tämä nyt oikein menee, kun ensin oli massapako Suomeen Tornion kautta ja nyt
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3620563/Turvapaikanhakijat suunnittelevat massapakoa Suomesta Ruotsiin
Onkohan ne persut ja kokomuslaiset tehneetkään kaikkensa pakolaisten viihtymiseksi?- portit.auki.ulospäin
Annetaan se fyrkka mikä menee turvapaikanhakijalle kantasuomalaiselle synnyttäjälle. Johan on Suomen väkiluku nousussa ja hyvinvoitivaltio turvattu tulevaisuudessakin.
Antaa mennä vaan, ei tule ikävä. - Teremenoa-ruottiseen
Tellukka kirjoitti:
Mutta mites tämä nyt oikein menee, kun ensin oli massapako Suomeen Tornion kautta ja nyt
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3620563/Turvapaikanhakijat suunnittelevat massapakoa Suomesta Ruotsiin
Onkohan ne persut ja kokomuslaiset tehneetkään kaikkensa pakolaisten viihtymiseksi?Turkulaisen puukottajan nimi oli outo, jos on sama henkilö jonka autoakin poliisit peräänkuuluttaa?
Auton omistajan nimi saattaisi olla myös somaliperäinen?
Rekisterinumero, nimiä ja auton ihmeellinen nopea vaihtuvuus löytyy Maailman menoa palstalta.
- ladyinblackout
Jatkan vieläkin, kun itkettää. On paha olla. En vielä tiedä onko tyttäreni opiskelukavereita uhreissa :(
Pienen pieni sattuma voi muuttaa kaiken.
Kauhistellut ja tuominnut olen monesti, spekuloinut entä jos.
Joku ei voi spekuloida, joku on uhri, joku on omainen, joku on ystävä, joku on läheinen.
Olen järkyttynyt. - maissiiii
Kurja tunne tuli kun kuulin Turun tapahtumista.
Eilen puolen päivän aikaan seisoin hamburger börssin kulmassa torin laidassa ja odotin ystävääni. Sitten kiertelimme torilla, saimme sieniopastusta ja ostimme vihanneksia. Sieltä sitten Aurajoen rantaan, siellä oli jo levitetty telttoja turun taiteiden yötä varten.
Tänään siellä torilla sitten jo tapahtui jotain tosi surullista.
En pelkää, Elämä on niin arvaamatonta. Sattuma kulkee aina jokaisen hännillä.- ladyinblackout
Lähetän ajatuksissani suuren kiitoksen Suomen poliisivoimille. Vain 3 min. tiedosta ensimmäisestä iskusta ja tekijä kiinni.
Turku on ihana, elävä, tapahtumia täynnä oleva kaupunki. Pian sinne taas matkustan. - Poliisin-vale
EI PIDÄ PAIKKAANSA! Ainakaan en usko.
Pitää olla aikamoinen urheilusankari joka kolmessa minuutissa puukottaa kahdeksaa samaan aikaan kun jahdattuna juoksee siksakkia Turun torilta Puutorille ja vielä sivukadulle jossa poliisit pysäyttää.
Toki kolmessa minuutissa puukottaa vaikka kymmenen jos kaikki ovat läsnä. - ladyinblackout
Poliisin-vale kirjoitti:
EI PIDÄ PAIKKAANSA! Ainakaan en usko.
Pitää olla aikamoinen urheilusankari joka kolmessa minuutissa puukottaa kahdeksaa samaan aikaan kun jahdattuna juoksee siksakkia Turun torilta Puutorille ja vielä sivukadulle jossa poliisit pysäyttää.
Toki kolmessa minuutissa puukottaa vaikka kymmenen jos kaikki ovat läsnä.Se olikin ilmoituksen tulosta 3 min. eikä teosta. Shokkiin mennyt silminnäkijä tuskin toimii kovin nopeasti. Ehkäpä poliisi, joka taltutti tekijän reagoi takaa-ajavien huutoon eikä infoon. Ei voi tietää. Hyvin toimittu kuitenkin.
- Poliisin-vale
Hyväksytään.
Alkuperäinen ilmoitus oli 16.02 - 16.25 tekijä raudoissa haavoittuneena.
Taisi olla poliiseillakin paniikkia. ladyinblackout kirjoitti:
Lähetän ajatuksissani suuren kiitoksen Suomen poliisivoimille. Vain 3 min. tiedosta ensimmäisestä iskusta ja tekijä kiinni.
Turku on ihana, elävä, tapahtumia täynnä oleva kaupunki. Pian sinne taas matkustan.Kyllä minäkin annan täydet pisteet Suomen poliisille ampumataidosta.
Kun ottaa huomioon, että kyseessä oli kuitenkin liikkuva kohde ja silti sai osumaan melkein munille (mikä lie ollut tarkoituksena).- Ihan-hyvä-osuma
Tallenteita katsoessa jotakuinkin palleille oli kuti osunut. Eipähän ajattele naisia objekteina hetkeen aikaan, ja taitaa mennä 15 - 20 vuotta ennen kuin vapauden uudet tuulet koittaa. Mikäli tulee jatkoaikaa?
Suomen laissahan on ikävä aukko, että tekijä on 18 vaan ei 21 vuotta, joten hän saa lievemmän elinkautisen eli hänet on pakko vapauttaa 10 - 12 vuoden istumisen jälkeen.
- mimmimum-..mi
Aloitus Turun tapahtumista poistettiin ....miksi....kurkkasin naapuripalstoille ..siellä kyllä saavat olla....Miksei Turun kun Barcelonankin... Tämän minunkin voi kyllä poistaa....en vain ymmärrä.
"mimmimum-..mi"
Minäkin huomasin poiston.
Poisto oli ihan hyvä vaan.
Feikki-korppiksen uusinnan, uusinnan, uusinta.
Turussa tapahtui, ja se siitä.
Ei asia enää näljäämällä parane.
Asia on vaan hyväksyttävä.
Viher-Vasemmisto tiesi mitä tulee tapahtumaan, kun pyysivät Ruotsia lähettämään meillekin jokusen tollasen :)
Taisivatpa saada luvan myös puolustus-voimaimme ylimmältä johdolta.
Meillä Suomessa kun Poliisimme alkavat kyllästyä tylsiin juoppo-kuskin hommiin.
Pitää saada tuntea itsensä todella tärkeäksi ja tarpeelliseksi :)
Voi että!
Tulevat vaalit tulevat olemaan heille yhtä riemu-kulkua.
H.Sitä minäkin ihmettelin. Aloitin ilmeisesti keskustelun liian myöhään kun olin eilen median ulottumattomissa, seikkailin ihmismassassa Linnanvirta perhetapahtumassa.
Luin tapahtumasta vasta äskeen.
No, aloitus oli minun tekemä ja siksi se piti poistattaa.
Se on nyt vain niin, että sallittuja aloituksia ovat puskanikkien kengätilaukset ja nikiliisten kyselyt kotisi yksityiskohdista, johon vanhukset kilvan kertovat kenkätelineiden ja ripustimien paikat eteisessään. Aloitukset, jotka eivät vaurioita vanhusten herkkiä mieliä.- mimmimum-..mi
Oikeudentuntoni vaan saneli .... mutta eilisen tapahtumat kun ne koskettaa läheltä omia läheisiä....tuntuu vieläkin tosi ikäviltä....Tyttären poika oli lähellä silloin kun neljä kaveria juoksivat ja huusivat ...Allahu akbaria.... poistui kotiinsa siinä vaiheessa.
korpikirjailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelin. Aloitin ilmeisesti keskustelun liian myöhään kun olin eilen median ulottumattomissa, seikkailin ihmismassassa Linnanvirta perhetapahtumassa.
Se on nyt vain niin, että sallittuja aloituksia ovat puskanikkien kengätilaukset ja nikiliisten kyselyt kotisi yksityiskohdista, johon vanhukset kilvan kertovat kenkätelineiden ja ripustimien paikat eteisessään. Aloitukset, jotka eivät vaurioita vanhusten herkkiä mieliä."korpikirjailija"
Ymmärtääkseni sinulle on avautunut puhdas, neitseellinen foorumi.
70
Miksi ihmeessä roikut vielä täällä nuorison joukossa?
Kaipaatko ehkä jotain?
Jotain ominaisuuttakin?
H.hunksz kirjoitti:
"korpikirjailija"
70
Kaipaatko ehkä jotain?
Jotain ominaisuuttakin?
H.Hätyyttele aikasi kuluksi alaikäiset omille palstoilleen.
Sitä minäkin ihmettelin. Aloitin ilmeisesti keskustelun liian myöhään kun olin eilen median ulottumattomissa, seikkailin ihmismassassa Linnanvirta perhetapahtumassa.
Se on nyt vain niin, että sallittuja aloituksia ovat puskanikkien kengätilaukset ja nikiliisten kyselyt kotisi yksityiskohdista, johon vanhukset kilvan kertovat kenkätelineiden ja ripustimien paikat eteisessään. Aloitukset, jotka eivät vaurioita vanhusten herkkiä mieliä.Ei se varmaan ollut aloittajan nimimerkistä kiinni.
Huomasin illalla useammankin aloituksen aiheesta tulevan ja menevän saman tien.
Yksi oli muistaakseni siilin, jonka ehti just lukea, niin se häipyi.korpikirjailija kirjoitti:
Hätyyttele aikasi kuluksi alaikäiset omille palstoilleen.
"korpikirjailija"
Enhän minä nyt nuorenpia :)
Mitä vähemmän ikää, sen ihananpi on.
Ja päin-vastoin.
yst.
H.- miimelimuumeli
hunksz kirjoitti:
"korpikirjailija"
70
Kaipaatko ehkä jotain?
Jotain ominaisuuttakin?
H.Mistä hunkki oikeesti tietääkää kenenkään ikää kun kaikki ei sitä kerro ja huijatakkin voi...saattaa monikin mummisi olla jo yli 70 vee.
miimelimuumeli kirjoitti:
Mistä hunkki oikeesti tietääkää kenenkään ikää kun kaikki ei sitä kerro ja huijatakkin voi...saattaa monikin mummisi olla jo yli 70 vee.
"miimelimuumeli"
Ei minulla ole mummia.
Oletko sinä sitten varma jokaisesta lauta-pelistä.
Onko Afrikan-tähti se aito ja oikea :)
Onko noppasi taatusti karvaton.
H.hunksz kirjoitti:
"korpikirjailija"
Enhän minä nyt nuorenpia :)
Mitä vähemmän ikää, sen ihananpi on.
Ja päin-vastoin.
yst.
H.Illalla sattunutta. Seisoimme isoisäni aikoinaan omistaman talon edessä. Paikalla on nyt kerrostalo. Talosta tuli ulos kaksi miestä, aloimme keskustelemaan lähialueen historiasta. Toinen miehistä sanoi, et varmaan muista pientä kauppaa tuossa kadun kulmassa olet sen verran nuorenpi kuin minä. Kysyin, minkäikäinen olet. Olen täyttänyt kuusikymmentä.
Eli se siitä.korpikirjailija kirjoitti:
Illalla sattunutta. Seisoimme isoisäni aikoinaan omistaman talon edessä. Paikalla on nyt kerrostalo. Talosta tuli ulos kaksi miestä, aloimme keskustelemaan lähialueen historiasta. Toinen miehistä sanoi, et varmaan muista pientä kauppaa tuossa kadun kulmassa olet sen verran nuorenpi kuin minä. Kysyin, minkäikäinen olet. Olen täyttänyt kuusikymmentä.
Eli se siitä."korpikirjailija"
Nooh...uskotaan, uskotaan :)
Et sitten ala meillä Demeteriksi.
Lupasin hänelle että saa olla.
Mutta niin siinä vaan käy, mitä enemmän hän ikääntyy sen mummommaksi juttunsa käyvät.
Ja minä en ala kehumaan vanhuksen harmaita hapsia ja ryppyisen-kaunista vanhenemistaan.
H.- miimelimuumeli
hunksz kirjoitti:
"miimelimuumeli"
Ei minulla ole mummia.
Oletko sinä sitten varma jokaisesta lauta-pelistä.
Onko Afrikan-tähti se aito ja oikea :)
Onko noppasi taatusti karvaton.
H.Onhan sulla 😃😃😃😄😄
- näin-se-menee
hunksin mummeja ovat palstan hunksia nuolevat naiset.
Hätyyttele aikasi kuluksi alaikäiset omille palstoilleen.
Korpikirjailija, pysy vaan täällä, olen ennenkin sanonut.
Määräilijöitä nyt aina riittää.
Mies joka mummoja huijaa, ei harmaita hapsia, ryppyisiä poskia jumaloi, vaan nuoria kauniita ihannoi.
Jäänyt on hippiaikoihinsa, takatukka liehuen vaeltaa, vähäpukeisia neitoja katsomaan.
Lapsen leikkejä yhtä kaikki, mutta niistäkin joku tykkää ja jumalointiaan lykkää.
Näin pääsin taas .... ;)- New-age
Minäkin ihmettelen mihin yksi ketju katosi ja kenen toimesta ja miksi.
Poistattaja voisi reilusti muille kertoa. - melkein-arvoituksia
Miten te palstavakiot päivittäin palstalla käyvät olette noin sokeita?
Ventovieraanakin pystyn sanomaan kuka teidän lammaslaumassanne on susi. Poistattaja. - New-age
Okei. Olen sokea sitten. Jos pystyt sanomaan, kerro, minä en tiedä.
Francon aikaan oli toista, rikollisuus oli vähäistä. Olen vieraillut monissa paikoissa.
Suomessa on vähän ulkomaalaisia, tosin muistan mustalaiset ja poliisit ampumakohtauksissa oli reikä päässä tavallisin mustalaisilla jos niin voin sanoa tänään---ajat ovat kai muuttuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6011802Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175021Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334517Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672344Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142240Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2921791FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01461Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921313- 391216
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195