Yh ja deittailu

Yhyhyh

Ei hemmetti kun ottaa taas päähän... olisi ihanaa löytää rakas (omasta erosta on jo yli vuosi aikaa, ja toipumisprosessi alkaa olla valmis), mutta sitten iskee tajuntaan tosiasiat: mulla ei yksinkertaisesti ole mitenkään aikaa tai virtaa deittailla (oma aika olematonta), ja miten hitossa joku tähän mun arkeen edes haluaisi sotkeentua?! Ei kai nyt niin hulluja montaa voi löytyä...

Jos mietin osia toisinpäin, että olisin itse se, joka harkitsisi jonkun mun elämäntilanteessa olevan deittailua, niin olisi todnäk liikaa vaivaa, ellen TODELLA TODELLA syvästi rakastuisi. Varsinkaan, jos mulla ei olisi omia lapsia. Ja jos olisi omia lapsia, miettisin myös silloin että mikä kaaos siitä syntyy kun sun ja mun lapset, lapsia siellä, lapsia täällä!
Lapset on ihania, mut MITEN uusperheitä oikeasti voi syntyä?! Siinä täytyy oikeasti olla jo kyse tosirakkaudesta...

Kamalaa valitusta, tiedän. Tää koko Suomen seinä on vaan hyvä paikka jakaa ketutustaan. Kyllä vähän helpotti. Haapana sentään. >:(

T. Kahden energisen mukelon yh-äiti

2

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapsetonMies

Deittailu voisi olla myös sitä, että menette muksujen kanssa puistoon treffeile. Joo et saa ehkä haluamaasi määrää omaa aikaa siinä, mutta näet ainakin sen, mitä ehdokas tuumii lapsistasi ja miten hän tulee heidän kanssaan toimeen.

Eihän sinun tarvitse muksuille kertoa, että nyt äidin uusi poikaystävä tuli leikkimään teidän kanssanne. Voit esitellä miehen alkuun tuttavanasi tms.

Olen aikoinaan ollut itse vapaaehtoistyössä "varaisänä" ja aika usein se meni niin, että ne yh-äitien lapset alkoivat jossain vaiheessa itse "parittaa" minua ädeillensä. :D

Kyllä meitä sellaisiakin köriläitä on, joita kiinnostaa nimen omaan jakaa osa siitä arjesta, ei niinkään ne romanttiset pilvilinnat.

• Yhyhyh

Niin kai se on vaan omassa päässä se ajatus (toive), että deittailuvaiheessa voisi tehdä kahden kesken asioita. Mulla on vaan taipumus stressaamiseen kun noi muksut vipeltää usein eri suuntiin, että vaikea siinä ois leikkipuistossa treffikumppaniin keskittyä! :D

Mut näillä mennään ja kyllä varmasti on ihmisiä keille ei ole ongelma jos lapset on mukana kuvioissa. Onhan sekin melko hyvä indikaattori suhteen tulevaisuudesta kun näkee heti miten toinen suhtautuu lapsiin. Koko pakettihan siinä otettava jos yksinhuoltajaan ihastuu. :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe