sefuista

tarkkasilmäinen

Kyllä se niin vain on että sexbaarin sefut on oma lajinsa kokonaan, kavereita keskenään vipiksi pääsee vain osaat olla oikein ystävä sefujen kanssa ja mielistellä näitä. Sefujen kamut saavat meuhkata mitä haluavat jopa vittuilla satunnaisille kävijöille. Mutta annas olla kun joku tuntematon sen tekee lähtö tulee baarista. Suosittelisin ylläpitoa tarkkailemaan tilanetta. Baari jo muutenkin huonossa maineessa.

60

4925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä niin

Luovutin täysin siellä käymisen jo kauan aikaa sitten aivan samasta syystä. Sielläkö sama rumba jatkuu edelleen? Jos joskus sinne satuin aikoinaan eksymään, niin minun olisi pitänyt hyväksyä kaikki loukkaukset ja ala-arvoiset törkeät ehdotukset, jos sanoin ettei kiinnosta niin siitäkös sota syttyi.. minut haukuttiin lyttyyn eikä yksikään sefu siihen puuttunut KOSKAAN! Niin törkeetä kielenkäyttöä ja naisten halveksuntaa ei kenenkään tarvitse kuunnella, jos sanoin siitä takaisin niin minä olin se joka lensi pihalle ja nämä törkimykset saivat sinne jäädä... ymmärrän että hehän olivatkin ilmeisesti sefujen suosiossa! Jos puutuin siihen että joku yritti ostaa seksipalveluita siellä ja mainitsin asiasta, ettei ilmeisesti ole baarin tarkoitus tehdä tällasta bisnestä.. olin minä kun lensin ulos, koska en sopeutunut sinne! Olisi tosiaan korkea aika ylläpidön puuttua asiaan siellä, ennen kun tulee pahoja ongelmia seksikaupan kanssa! Mutta nämäkin on varmaan asioita, jotka poistetaan tältä palstalta... onko totta ettei tämäkään asia sovi päivänvaloon?

• nainen

No tää ei siellä kyseisessä baarissa ole käynyt, mutta sama "rumba" se täällä keskustelu foorumeillakin on.

Kamut saa mollata muita kirjottajia ja heille suodaan törkeyksien lausuminen. Mutta auta armias, jos joku arvostelee tälläistä "vakkaria".. niin lähtö tulee alle 3 minuutin. Eli ihan asiallisetkin huomautukset poistetaan.

Katselin tässä kyseisiä palstoja ja se sama "räksyttävä akka" siellä saa aukoa päätään edelleen ja asialliset huomautukset on poistettu.

Ylläpito voisi hieman selventää toimintaansa "seriffien" suhteen. Tai sitten tämä kyseisen palstan seriffi ja "räksyttävä akka" ovat yksi ja sama henkilö?? Muuta järjellistä selitystä en löydä muuten tälle omituiselle käytökselle.

Onhan meillä mielipiteenvapaus, mutta kyllä sen pitäisi koskea meitä kaikkia kirjoittajia.

"vakkari -01"

• tarkkasilmäinen

Kiva että uskalsit tuoda oman mielipiteesi myös esille. Sefuthan siellä aina nauravatkin että juu tehkää vaan ilmoitus meistä ja nauravat päälle. Tosiaan luulevat että voivat pyörittää baaria miten tykkäävät. Huomannut kyllä saman naisihmiset lentävät nopeasti ulos varsinkin sefu wiin ansioista. Toivoisin että muut toisivat myös mielipiteen esille, että saatte baarissa mieluisan paikan KAIKILLE

• Niinpä niin
        tarkkasilmäinen kirjoitti:

Kiva että uskalsit tuoda oman mielipiteesi myös esille. Sefuthan siellä aina nauravatkin että juu tehkää vaan ilmoitus meistä ja nauravat päälle. Tosiaan luulevat että voivat pyörittää baaria miten tykkäävät. Huomannut kyllä saman naisihmiset lentävät nopeasti ulos varsinkin sefu wiin ansioista. Toivoisin että muut toisivat myös mielipiteen esille, että saatte baarissa mieluisan paikan KAIKILLE

vieläkö se wii siellä mellastaa? No hoh hoijaa! Johan se galleria kuvakin hänestä paljon kertoo! Kuvittelin, että hänet on jo hyllytetty puolen vuoden aikana, mutta ei! Kuinka monta kertaa lensinkään hänen ansioistaan pihalle... ilman minkäänlaista selitystä! Siis ei varotuksia..ei selityksiä! Ainoastaan oli syynä, että puutuin naisia halventavaan ja seksikauppaa ehdotteleviin keskusteluihin! Ja vain niihin jotka kohdistui minuun! Edelleen kuuluu kysymys, kerääkö joku provikat?

• Pipari
        Niinpä niin kirjoitti:

vieläkö se wii siellä mellastaa? No hoh hoijaa! Johan se galleria kuvakin hänestä paljon kertoo! Kuvittelin, että hänet on jo hyllytetty puolen vuoden aikana, mutta ei! Kuinka monta kertaa lensinkään hänen ansioistaan pihalle... ilman minkäänlaista selitystä! Siis ei varotuksia..ei selityksiä! Ainoastaan oli syynä, että puutuin naisia halventavaan ja seksikauppaa ehdotteleviin keskusteluihin! Ja vain niihin jotka kohdistui minuun! Edelleen kuuluu kysymys, kerääkö joku provikat?

Joku sieltä ylläpidosta vois antaa jonkin näköstä lausuntoa näihin asioihin, ku tuntuu ettei siellä kukaan edes lue näitä juttuja?

Tää seriffien bännäily alkaa paisuu aika isoks pullaks jo..tarttis varmaan tehä asialle jotain kun jokatoisessa postissa on jotain valittamista eräiden seriffien toiminnasta?

Tossu heilumaan että saadaan rauha maahan

• Raivo Kämmes
        nainen kirjoitti:

No tää ei siellä kyseisessä baarissa ole käynyt, mutta sama "rumba" se täällä keskustelu foorumeillakin on.

Kamut saa mollata muita kirjottajia ja heille suodaan törkeyksien lausuminen. Mutta auta armias, jos joku arvostelee tälläistä "vakkaria".. niin lähtö tulee alle 3 minuutin. Eli ihan asiallisetkin huomautukset poistetaan.

Katselin tässä kyseisiä palstoja ja se sama "räksyttävä akka" siellä saa aukoa päätään edelleen ja asialliset huomautukset on poistettu.

Ylläpito voisi hieman selventää toimintaansa "seriffien" suhteen. Tai sitten tämä kyseisen palstan seriffi ja "räksyttävä akka" ovat yksi ja sama henkilö?? Muuta järjellistä selitystä en löydä muuten tälle omituiselle käytökselle.

Onhan meillä mielipiteenvapaus, mutta kyllä sen pitäisi koskea meitä kaikkia kirjoittajia.

"vakkari -01"

Onpa sama miete käväissyt minunkin mielessäni, että palstan "seriffi" ja "räksyttävä akka" ovat sama henkilö tai luultavammin sydänystäviä. Miksi muuten parjaavat viestit - nimeenomaan räksyttävän kirjoittamat pysyvät poistopyynnöistä huolimatta palstalla, mutta räksyttävälle annetut palautteet poistuvat nopeammin kuin yönkuningatar kukkii (lainaus Akulta). Vasta yllöpidolle suoraan laitettu palaute, häirikköviestin copy paste ja poistopyynti kadotti räksyttävän viestin täältä.

• Jermu
        Raivo Kämmes kirjoitti:

Onpa sama miete käväissyt minunkin mielessäni, että palstan "seriffi" ja "räksyttävä akka" ovat sama henkilö tai luultavammin sydänystäviä. Miksi muuten parjaavat viestit - nimeenomaan räksyttävän kirjoittamat pysyvät poistopyynnöistä huolimatta palstalla, mutta räksyttävälle annetut palautteet poistuvat nopeammin kuin yönkuningatar kukkii (lainaus Akulta). Vasta yllöpidolle suoraan laitettu palaute, häirikköviestin copy paste ja poistopyynti kadotti räksyttävän viestin täältä.

Harha ei ole vainon väärti...Tsiisus, mitä luuserointia teillä ihan kuorossa täällä. Opetelkaa talon tavoille, tai olkaa hiljaa.
        Ja vielä kerran, ette edelleenkään omista taloa..

• tarkkasilmäinen kirjoitti:

tässä tämä[email protected]

tuonne sitä saapi laittaa;)

T.Wii SexBar 1

Ps.. hyvä tietysti laittaa myös kellonaika ja päivämäärä josta YP helpommin tarkistaa asian *hymy*

• coiras
        Niinpä niin kirjoitti:

Ja taas yksi joka ei uskalla laittaa rekattua nikkiään...mitähän noi ajattelee...meneekö pupu pöksyyn?? vai eikö rohkeus riitä vastata rekatulla nikillä?? Aika hupasaa..

• veikkaus

Ettei vaan tähdenlentoromu?

• getku

ole mahdollista,olen kuullut että on sellaisia ohjelmia ettei ip-osoite näy tai muuttuu joka kerta siinä olis yksi konsti kun muut ei teille auta.minulle auttoi kun opin käyttäytymään talontavoille?olihan alussa aivan mielettömiä poistoja kohdallani mutta nyt en enää edes paljon käy .ja valitin myös täällä.ei jaksa? P.S mutta toi jermu sehän sälli on täys kahjo sen verta mitä lueskellut palstoja.jotain on lapsuudesta jäänyt ja pahasti puuttumaan????siis eihän tuollaista ole olemassa..

• En käy sexbaarissa...siellä on ihan omat seriffinsä jotka osaavat varmastikin asiansa.

• tämä on tietoa
        tähdenlentoromu kirjoitti:

En käy sexbaarissa...siellä on ihan omat seriffinsä jotka osaavat varmastikin asiansa.

mistään. Et ainakaan seriffistä.

Jos sexbarin seriffit ovat sinusta ottaneet mallia, niin eivät takuulla osaa asiaansa.

Jopa seriffien (enkä voi sanoa kenen muun) keskuudessa sinua pidetään täysin asiattomana verkkovallan väärinkäyttäjänä. Olen vahingossa nähnyt seriffien tapaamisen seriffien omassa huoneessa, kun siellä puheenjohtaja (taisi olla Icce) muun muassa kovasti korosti, että seriffin saa hiljentää ja seriffi ei saa tohkeissaan kostaa ja heittää keskustelijaa siitä hyvästä pihalle. Sinä olet monta kertaa heittänyt ja laittanut älyttömiä banneja perään. Juuri sinua on kritisoitu. Sinä olet tehnyt paljon muutakin, mikä on saanut omat kollegasi (lukuisista rivikeskustelijoista puhumattakaan) tekemään sinusta valituksia ylläpidolle.

Mitä jos tekisit jäätteenmäet ja tällä tavoin kerrankin edesauttaisit chat-rauhaa Suomi24:n chat-huoneissa.

• mC Karkkikaveri

Joopa joo :D Viestini tässä ketjussa poistettiin kun lupasin paljastaa keinoja jolla bannit voi kiertää ja lupasin tulla Sexbarin partioimaan =)

Naurettavaa. Mun ei ole niitä mikään tarvis paljastaa kellekään, jos shefut osoittaisivat harkintakykyä ja puolueettomuutta.

Yrittäkää nyt ymmärtää ettei se shefun tähti ole mikään "Statussymboli", vaan merkki siitä, että olette valmiita nimenomaan auttamaan aina uusia käyttäjiä pulmissaan tsätinsuhteen.

Olette nimenomaan asiakaspalvelijoita, ette ensisijaisesti sensuroijia.

• noooh noooh...kuulostaa katkeran tilitykseltä...
      jos et voi voittaa heitä, liity heihin..niin se vaan menee :D
      Ja vaikka itte oonki tommenon sefu, ei ne siel sekspaaris ees juttele mulle, vaikka oon aina niin kilttipiltti, en ees kiroile ees koskaan, en edes ajatuksissani, kirkossakin käyn joka sunnuntai.
      Kellekkään en oo ilkee ja rakastan kaikkia, mut ei niin ei...epistä, mut ei valiteta, näillä mennään

• huomasin viestisi vasta, ja vastaan sinulle hiukan myöhemmin... nyt on kiire töihin mutta lupaan palata asiaan.

Terkkusin Wii SexBar 1

• taiju

moikkelis koikkelis :)

ketäs sää meinaat?? vipiksi pääseminen vaatii muutakin kuin sefun ystävyyden. Sefun on tarkistettava tietosi... sinun tulee täyttää kriteerit. Emme me sefut kriteerejä itse määrää vaan olemme saaneet samat ohjeet kuin muutkin sefut.
      Olemme ystävällisiä heille jotka ovat meillekkin... niin sinäkin varmaan. Emme heittele huviksemme ketään pihalle baarista.
      Emme ole sefuiksi päässeet noin vain. Olemme kukin tarkistuksen läpi käyneet ylläpidon taholta.

Toivotan sinulle parempaa onnea sätissä.

terveisin taiju sexbar1 sefu

• Kavereita keskenään... kukapas sen on kieltänyt ettei saisi kavereita olla? Minulla sexbaarista esim jo noin 90 ystävää ja todellakaan siitä ei ole kuin murto-osa sefuja;)
      Vipiksi pääseminen vaatii puolen vuoden rekisteröitynä olemisen ja suht kivan käytöksen. Eli ei niitä ulosajoja kovin paljoa ainakaan minä suvaitse.. tottakai jokainen joskus vähän *örveltää*

Todellakaan en koskaan aja *syyttä* ulos ketään.. joko ylellä heitetään solvaavaa/ provosoivaa tekstiä tai sitten nikin kautta joutuu ulospotkituksi.
      SexBarissa kuten normaalissakin elämässä selviää hyvin ihan sillä normaalilla fiksulla käytöksellä, joka pitäisi olla jokaiselle aivan itsestään selvä asia. Ikävä että aina niitä poikkeuksiakin löytyy ..esim. jostain syystä juuri nimenomaan sefuja vihaavat henkilöt, jotka jostain ihime syystä ovat katkeria siitä että meillä ne pari käskyä joita ei muilla ole.
      Minä en koe itseäni muita chattailijoita paremmaksi vahvemmaksi saatikka fiksummaksi, mutta joihinkin asioihin on kertakaikkiaaan pakko puuttua, siksi se tähti siellä perässä on.
      Tuohon viellä puuttuisin, että sefujen kaverit saavat mellastaa.. ei todellakaan.. itse henk.koht. monelle todelle hyvälle (live) ystävälle huomauttanut.. he eivät siinä suhteessa ollenkaan mikään poikkeustapaus, mutta.. ehkä se heille menee hiukka paremmin jakeluun mikä on sallittua ja hyvän käytöksen rajoissa.
      Joka tapauksessa, tervetuloa SexBariin ja psst. löysää hieman sitä ponnaria kun niin kiristää *hymy*

Terveisin Wii SexBar 1 vakisefu

• ota sinä suik...

jä mällää siellä missä "kaik 90 ystävvääpiehtaroi....ei sulla ole elämää...onnea valitsemallesi tielle!

• ota sinä suik... kirjoitti:

jä mällää siellä missä "kaik 90 ystävvääpiehtaroi....ei sulla ole elämää...onnea valitsemallesi tielle!

otan ja elän hani;) ehkä enemmän kuin sinä *nauraa*

• Johan oli taas tilitystä. Pitää muistaa sellainen tosiasia, että sefun työ on aika epäkiitollista. Harvemmin meitä kiitetään siitä mitä teemme!

Kritiikki, negatiivinenkin on aina paikallaan, jos sen antaja pyrkisi kertomaan mitä meni pieleen, ja miten voitaisiin parantaa nykyistä tilaa.

Me emme jaa vippejä mielivaltaisesti, emmekä niitä poiskaan ota. Wii tuossa ketjussa antoi myös webmasterin reklamaatio-osoitteen. Sinne voi ja kannattaakin valittaa, jos kokee saaneensa huonoa kohtelua.

Mitä tulee tähän solvaamiseen niin sitä ollaan järjestelmällisesti pyritty kitkemään, kuten ylilyövää rivouttakin. Sex barissa kuten muissakin huoneissa pätee jonkinlaiset hyvän käytöksen kriteerit.

Tapaus McKarkkikaveri on sitten ihan oma lukunsa. Hänen alatyylisiin uhoamisiin ei jaksa edes ottaa kantaa.

Totuus on se että jotkut tykkää ja toiset ei, jollei kuriin sopeudu, niin pakotteitakin joudutaan käyttämään.

Sefujenkin joukossa on erilaisia ihmisiä, ja meilläkin on tulkintaerimielisyyksiä siitä mitä saa tehdä ja mitä ei. Toiset eivät tee mitään, niin ei tee virheitäkään, mutta aikaankaan sellainen ei saa mitään.

Tällaisia kitinöitä tulee aika ajoin, on tullut ennenkin ja tulee vastakin. Kunpa niihin aina jaksaisikin vastata.

Käsitykseni mukaan Wii on toiminut oikein.

piiska sex bar 1 (ehkä vihatuin sefu)

• Kaikenkokenut

Aivan turha sanoa, ettei koskaan kiitellä. Ainoa sefu, jota voi kiitellä on 40 huoneen Kokki. Hän osaa käyttäytyä ja puuttuu vain asiallisesti. Herrasmies ja kielenkäyttökin täysin asianmukaista.

Muiden sefujen osalta olen nähnyt uskomattomia toimintoja. Vippeydet lentelee ja varoittamatta viskataan ulos, jos oma fiilis on päin peetä ja alkoholilla on suuresti usein osuutta asiaan. Lisäksi monet sefut juonivat keskenään.

Huvittuneena olen seurannut sefujen lisääntymistä viime aikoina. Moni paljastuu sitten tyttöystäväksi, entiseksi poikaystäväksi tai muuksi napalangoksi tietyille sefuille. Juoruilun jalon taidon moni sefu osaa oivallisesti! Mutta onko se sitten sitä normaalia sättimistä?!?

Jokainen sefu on itse hakeutunut tehtäväänsä. Jos ei takamus kestä toimintaa, on aivan helppoa ottaa ja perua tyhmä valintansa! Muuten kestäkää kun muutkin. Jos valitatte siitä, että aina morkataan, kannattaa tarkistaa käytöksensä. Kyllä sitä tyhmempikin tajuaa tehneensä virheitä, jos alvariinsa palaute on likasankoa tupaan.

• tympääntynyt
        Kaikenkokenut kirjoitti:

Aivan turha sanoa, ettei koskaan kiitellä. Ainoa sefu, jota voi kiitellä on 40 huoneen Kokki. Hän osaa käyttäytyä ja puuttuu vain asiallisesti. Herrasmies ja kielenkäyttökin täysin asianmukaista.

Muiden sefujen osalta olen nähnyt uskomattomia toimintoja. Vippeydet lentelee ja varoittamatta viskataan ulos, jos oma fiilis on päin peetä ja alkoholilla on suuresti usein osuutta asiaan. Lisäksi monet sefut juonivat keskenään.

Huvittuneena olen seurannut sefujen lisääntymistä viime aikoina. Moni paljastuu sitten tyttöystäväksi, entiseksi poikaystäväksi tai muuksi napalangoksi tietyille sefuille. Juoruilun jalon taidon moni sefu osaa oivallisesti! Mutta onko se sitten sitä normaalia sättimistä?!?

Jokainen sefu on itse hakeutunut tehtäväänsä. Jos ei takamus kestä toimintaa, on aivan helppoa ottaa ja perua tyhmä valintansa! Muuten kestäkää kun muutkin. Jos valitatte siitä, että aina morkataan, kannattaa tarkistaa käytöksensä. Kyllä sitä tyhmempikin tajuaa tehneensä virheitä, jos alvariinsa palaute on likasankoa tupaan.

Aivan, allekirjoitan tarinasi vippeydet lentää ja sefut juonii keskenään. Jopa jotkun sefut ovat huoneensa alakynnessä, koska normaalichattajaat jakelevat heille sääntöjä tapaan poista tuo ja tuo. Olin äimistynyt tämän kuullessani. Sefut eivät todellakkaan pelaa normaalin normien mukaan. sexbaari pahimmasta päästä

• minäkin,,
        Kaikenkokenut kirjoitti:

teidän nikin joka on saanut vip-oikeuden 3kk.ssa
        kuukaudessa, kertoi vielä itse että eräs tuttu sefu sen antoi. Etä sillee suhteilla täälläkin pelataan... tosi naurettavaa.

• tympääntynyt kirjoitti:

Aivan, allekirjoitan tarinasi vippeydet lentää ja sefut juonii keskenään. Jopa jotkun sefut ovat huoneensa alakynnessä, koska normaalichattajaat jakelevat heille sääntöjä tapaan poista tuo ja tuo. Olin äimistynyt tämän kuullessani. Sefut eivät todellakkaan pelaa normaalin normien mukaan. sexbaari pahimmasta päästä

Vippeydet lentää? Kuten tuolla edellä kerroin, vipin saat vähintään puolen vuoden rekkautumisen jälkeen, ja suht siistillä käyttäytymisellä, siinä ei ole poikkeuksia.
        Mitäs sinun mielestäsi sefut juonivat keskenään? En oikein ymmärrä kommenttiasi. Luulen että olet jokin satunnainen kävijä SexBarissa koska noin kärkäs olet haukkumaan. Suurin osa Baarilaisista tuntevat sefunsa, ja heillä ei todellakaan ponnari kiristä kun joku meistä paikalle ilmaantuu.Noille väitteillesi haluan saada perusteita.. en tuuli huulia liikuttaa kiskaisuja etko kaveri mulle kertoi.
        Katsotaan tuleeko yhtään asiallista palautetta ja perusteltúa väitettä. Pelkään pahoin että ei.
        Joka tapauksessa.. tervetuloa edelleen SexBariin

T.Wii

• S....
        Wii kirjoitti:

Vippeydet lentää? Kuten tuolla edellä kerroin, vipin saat vähintään puolen vuoden rekkautumisen jälkeen, ja suht siistillä käyttäytymisellä, siinä ei ole poikkeuksia.
        Mitäs sinun mielestäsi sefut juonivat keskenään? En oikein ymmärrä kommenttiasi. Luulen että olet jokin satunnainen kävijä SexBarissa koska noin kärkäs olet haukkumaan. Suurin osa Baarilaisista tuntevat sefunsa, ja heillä ei todellakaan ponnari kiristä kun joku meistä paikalle ilmaantuu.Noille väitteillesi haluan saada perusteita.. en tuuli huulia liikuttaa kiskaisuja etko kaveri mulle kertoi.
        Katsotaan tuleeko yhtään asiallista palautetta ja perusteltúa väitettä. Pelkään pahoin että ei.

T.Wii

useinki sex-baarissa, en enää nykyään mutta en käy kyllä muissakaan huoneissa, käymättömyyteni ei todellakaan johdu sefuista vaan kyllästymisestä ylipäätään sättäilyyn. Sillon kun siellä olin ei sefut todellakaan olleet tiukkapipoja, eikä siellä suurempia ongelmia ollutkaan. Tokihan on selvää että useimmin käyvistä tulee keskenään "tuttuja" oli sefu tai ei. Kaiken kaikkiaan sex-baari on yksi parhaista huoneista.

• tympääntynyt
        Wii kirjoitti:

T.Wii

Baarissa ihmisiä jotka haluaisivat vipin varmaan mutta sitä ei anneta.Mutta jos tunnet ja mielistelet sefua paljon vippeys tippuu. Jutellaan jo kuulemma miten uuden sefun pikkuenkelin olette kouluttaneet valmiiksi omienne mieltymyksienne mukaan. Kas kummaa; kavereita. ja kuulemma ERITTÄIN hyviä sellaisia
        Omalta osaltani ei ole kyse katellisuudesta vaan siitä että uudet ihmiset tuntisivat itsensä myös tervetulleeksi baariin jossa on ennakolta havaittavissa jo toimintaa joka suosii vain livessä nähtyjä tuttuja
        Odotit varmaan etten vastaisi, mutta toisin kävi.

• tympääntynyt kirjoitti:

Baarissa ihmisiä jotka haluaisivat vipin varmaan mutta sitä ei anneta.Mutta jos tunnet ja mielistelet sefua paljon vippeys tippuu. Jutellaan jo kuulemma miten uuden sefun pikkuenkelin olette kouluttaneet valmiiksi omienne mieltymyksienne mukaan. Kas kummaa; kavereita. ja kuulemma ERITTÄIN hyviä sellaisia
        Omalta osaltani ei ole kyse katellisuudesta vaan siitä että uudet ihmiset tuntisivat itsensä myös tervetulleeksi baariin jossa on ennakolta havaittavissa jo toimintaa joka suosii vain livessä nähtyjä tuttuja
        Odotit varmaan etten vastaisi, mutta toisin kävi.

mie annan vipin jos kyseinen sättääjä jollain tavalla tuttu.. eli tiedän että hän sen arvoinen.. en mie niit jakele ihan tuosta lonkalta.. se kai ei tarkoituskaan.. koska sen vipin voi myös ottaa pois.. onneksi en koskaan joutunut=)Tutulla tarkoitan sitä että olen nähnyt k.o. henkilön normikäyttäytymisen chatissa.
        Enkulasta sen verran että vihjaat minuun japiiskaan, mutta huom. meistä kumpikaan ei ollut se joka suositteli enkeliä.. tuttuja toki olemme ja siitä olen ylpeä koska enkula todella fiksu nuori ihminen ja arvostan että saan olla hänen ystävänsä.
        Mie useasti heitän *minulle* uudelle sättääjälle jonkin kommentin juuri em. syystä aina en ehdi.. siitä anteeksipyyntö.
        Ja kiitos asiallisesta kommentista

T. Wii

• Kaikenkokenut kirjoitti:

Huvittavaa...

Mainintani tämän tehtävän olevan epäkiitollista sorttia, joku vielä jaksaa kitistä siitä lisää. Ei tässä kiitoksia kaivata, mutta tuollainen turha ruikuttaminen on väsyttävää.

Mitä seriffi pikku.enkeliin tulee, mielestäni hän toimii oikein. Vaikka tunnenkin tämän nuoren naisen henkilökohtaisesti, hän on ansainnut tähtensä omilla taidoillaan. Vihjailut muuhun ovat pelkästään kateuden siivittämää harhaluuloa. Kyseinen henkilö kun on varsin soma. Täällä ei pärstäkertoimella tai muulla asiattomalla perusteella jaella mitään oikeuksia tai suosituksia. Itse asiassa juuri tästä syystä pidättäydyin suosittelemasta pikku.enkeliä. Kenelläkään ei ole oikeutta väittää asiaa tuntematta muuta. Sellaista voisi pitää jopa kunnianloukkauksena! Moinen ajatustapa kertoo kaiken tuollaisen harhaluulon levittäjästä.

Uskoisin tämän parjauskampanjan taustalla olevan yhden ja saman henkilön. Raukkamaisen kyyristelijän joka ei uskalla seistä edes "virtuaalisella" henkilöllisyydellään sanojensa takana.

Pakkohan baarissa ei ole käydä, ellei pidä paikan tyylistä. Valvontatyyli vaan ei itkemällä muutu mihinkään.

Onhan se toki hyvä, että saa purkaa turhautumiaan jonnekin. Totta sekin, että pitäisi ymmärtää, kun toisella on taas kerran vaikeaa. Aina ei vaan jaksa.

piiska SexBar 1

• piiska kirjoitti:

Huvittavaa...

Mainintani tämän tehtävän olevan epäkiitollista sorttia, joku vielä jaksaa kitistä siitä lisää. Ei tässä kiitoksia kaivata, mutta tuollainen turha ruikuttaminen on väsyttävää.

Mitä seriffi pikku.enkeliin tulee, mielestäni hän toimii oikein. Vaikka tunnenkin tämän nuoren naisen henkilökohtaisesti, hän on ansainnut tähtensä omilla taidoillaan. Vihjailut muuhun ovat pelkästään kateuden siivittämää harhaluuloa. Kyseinen henkilö kun on varsin soma. Täällä ei pärstäkertoimella tai muulla asiattomalla perusteella jaella mitään oikeuksia tai suosituksia. Itse asiassa juuri tästä syystä pidättäydyin suosittelemasta pikku.enkeliä. Kenelläkään ei ole oikeutta väittää asiaa tuntematta muuta. Sellaista voisi pitää jopa kunnianloukkauksena! Moinen ajatustapa kertoo kaiken tuollaisen harhaluulon levittäjästä.

Uskoisin tämän parjauskampanjan taustalla olevan yhden ja saman henkilön. Raukkamaisen kyyristelijän joka ei uskalla seistä edes "virtuaalisella" henkilöllisyydellään sanojensa takana.

Pakkohan baarissa ei ole käydä, ellei pidä paikan tyylistä. Valvontatyyli vaan ei itkemällä muutu mihinkään.

Onhan se toki hyvä, että saa purkaa turhautumiaan jonnekin. Totta sekin, että pitäisi ymmärtää, kun toisella on taas kerran vaikeaa. Aina ei vaan jaksa.

piiska SexBar 1

ollaanko mee piiska sexbaarin pahissefut? ne muut sit niit kilttejä jotka *laittaa ruotuun* nauraa..
        ai kauhia *hihittää* seki ihan hirviä synti ko tunnetaan toisemme=)pitääkö mun poika sua TAAS opettaa kun nii ärhäkkäitä kommentteja tullee?
        *hymy*... Mut eiköös olla yhtämieltä et SexBaris pääasiassa fiksuja kivoja ihmisiä? Ei mee näist kitisijöistä oteta hernettä nenuun..
        Nyt läks töihin tää... koita pitää paari pystyssä;)

T.Wii

• Wii kirjoitti:

ollaanko mee piiska sexbaarin pahissefut? ne muut sit niit kilttejä jotka *laittaa ruotuun* nauraa..
        ai kauhia *hihittää* seki ihan hirviä synti ko tunnetaan toisemme=)pitääkö mun poika sua TAAS opettaa kun nii ärhäkkäitä kommentteja tullee?
        *hymy*... Mut eiköös olla yhtämieltä et SexBaris pääasiassa fiksuja kivoja ihmisiä? Ei mee näist kitisijöistä oteta hernettä nenuun..

T.Wii

Mut määhän oonki... Omasta mielestäni kaikkien rakastama kyykyttäjä, jotkut on antaneet arvonimen mulkku! :D

Mä mielenkiinnolla jään oottaan mitä opetettavaa sulla on, sellanen oppitunti voisi olla mieleenpainuva kokemus.

En mää rähjää Wii, mää vaan rakastan. Hellyyden pitää näkyä *käkättää*!

piiska (the mulgwist)

• coiras
        Wii kirjoitti:

T.Wii

Kaksi kaikkein pahinta.....kerrassaan yliluonnollisia...miten he voivat tehdä noin...ylistää toisiaan tolla tavalla...pyrkiä 100%:ksi ihmisiksi...heittää muut nurkkaan heitä kohdistuvilta asioilta...kummallista...toi alkuperänen kirjoittaja ajattelee noin...eli tarkkasilmäinen...vai mikä se olikaan...eikä uskalla tulla omalla rekatulla nikillään..kummallista ja miten helppoa se on mollata muita jollakin nimimerkillä...uskomatonta todella...*leikkaa jo hametta tarkkasilmäselle*

• seuraillut
        Wii kirjoitti:

T.Wii

olisi parempi nyt jättää tämä taistelu täällä palstalla ennenkuin se menee överiksi.
        En sitä väitä ettekö te vois ja saa puolustautua
        mutta sivusta seuranneena siitä ei tällä palstalla ole mitää hyötyä.
        Jos teistä on jollain jotain valittamista niin tehkööt valituksen sinne minne se kuuluu eli ylläpidolle. :)

• Kuka kannattaa?
        Wii kirjoitti:

T.Wii

ja sex bar ihan normaaliksi chattihuoneeksi "satunnaisille käviöille"!!!! Tästä wiin kommentista pystyy tyhmenpikin rivien välistä lukemaan, että omaa huone kullan kallis ja satunnaisilla käviöillä ei sinne asiaa tai ainakin jokainen joka aukaisee suunsa siellä lentää helposti "väärin ymmärrysten" takia pihalle! Me aivan tavalliset satunnaiset käviätkin kaivataan omaa huonetta, mutta sellasta on vaikea löytää koska sefut valtaavat jokaisen huoneen ystäviensä ja vippiläistensä kanssa!

• nauraa yhä vaan
        piiska kirjoitti:

Huvittavaa...

piiska SexBar 1

Jo vitsin murjasit vai joku kateellinen pikku enkelille. Ei löydy sitten parempaa kommentoivaa sullakaan. Nyt meni pohja baarin sefuilta. Onko ketään muuten pistänyt silmälle, että sefut puolustavat täällä keskenään toisiaan.

• Kuka kannattaa? kirjoitti:

ja sex bar ihan normaaliksi chattihuoneeksi "satunnaisille käviöille"!!!! Tästä wiin kommentista pystyy tyhmenpikin rivien välistä lukemaan, että omaa huone kullan kallis ja satunnaisilla käviöillä ei sinne asiaa tai ainakin jokainen joka aukaisee suunsa siellä lentää helposti "väärin ymmärrysten" takia pihalle! Me aivan tavalliset satunnaiset käviätkin kaivataan omaa huonetta, mutta sellasta on vaikea löytää koska sefut valtaavat jokaisen huoneen ystäviensä ja vippiläistensä kanssa!

laita sanoja mun suuhuni... tottakai baariin tervetullut jokainen joka kynnelle kykenee, minkäs minä sille teen että suurimmasta osasta tullut ystäviä, koska pääasiassa sexbar 1:ssä aina olen... päinvastoin olen ylpeä siitä.
        Se, että jos sinä et sillä satunnaiskäynnilläsi edes osaa käyttäytyä, että joudut ulospotkituksi minä en todellakaan voi mitään. Häpeä ei ole minun, vaan??
        Toki poikkeuksia... melkein joka päivä siellä törmää uuteen hauskaan chattipersoonaan jonka kanssa juttu kulkee mitä erinäisemmistä asioista, ja taas uusi moikattava.. eli mollattava näiden sefuvastaisten ihmisten mielestä. Juu se on sefun kaveri varmaan ihan täys ******=( niinkun sanoin tuolla aiemmin.. kannattaa sitä ponnaria hieman löysätä ja ottaa hiukka rennommin;)
        Hauskaa lopputalvea kuitennii ja tervetuloa SexBaariin

Toivoopi Wii

• coiras
        nauraa yhä vaan kirjoitti:

Jo vitsin murjasit vai joku kateellinen pikku enkelille. Ei löydy sitten parempaa kommentoivaa sullakaan. Nyt meni pohja baarin sefuilta. Onko ketään muuten pistänyt silmälle, että sefut puolustavat täällä keskenään toisiaan.

tietävää...etkö sinäkään uskalla esiintyä rekattuna...huudat muiden säestyksellä, etkä uskalla esiintyä niinkuin mies/nainen...koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

• olen
        nauraa yhä vaan kirjoitti:

eikö sen järkikin sano, että ne sefut joilla on huono omatunto eli tietävät toimineensa väärin ja pelko perseessä että heidän toimiinsa puututaan korkeammalta taholta, puolustautuvat ja sitten vielä puolustavat toista samanlaista! ja jokaisesta sefujen kirjoituksesta on havaittavissa käytös, joka mielesäni ei kuulu noin korkea-arvoisille sefuille. He syyttävät satunnaisia sättäreitä joka asiasta eivätkä ymmärrä että "asiakas on aina oikeassa"! Päin vastoin heidän pitäisi puida sitä asiaa mikä oli asian ydin eikä syyttää! Ovat aivan väärässä "ammatissa"!

• Ruusa69 eijaksakirjautua
        olen kirjoitti:

eikö sen järkikin sano, että ne sefut joilla on huono omatunto eli tietävät toimineensa väärin ja pelko perseessä että heidän toimiinsa puututaan korkeammalta taholta, puolustautuvat ja sitten vielä puolustavat toista samanlaista! ja jokaisesta sefujen kirjoituksesta on havaittavissa käytös, joka mielesäni ei kuulu noin korkea-arvoisille sefuille. He syyttävät satunnaisia sättäreitä joka asiasta eivätkä ymmärrä että "asiakas on aina oikeassa"! Päin vastoin heidän pitäisi puida sitä asiaa mikä oli asian ydin eikä syyttää! Ovat aivan väärässä "ammatissa"!

=) "asiakas on aina oikeassa"... tai siis asiakkaan annetaan olettaa, että on aina oikeassa... neuvottiin meille työpaikan yhdessä asiakaspalvelukoulutuksessa. sen enempiä tähän puuttumatta... jatkellaan sitten joskus taas... ehkä...
        en siis puutu puolesta enkä vastaan sefujen toimintaa, kun en niin kovasti baarissa(kaan) nykyään majaile.

• Toni
        olen kirjoitti:

Mikäs järki noin sanoo että olis huono omatunto, kenties itselläsi, kun noin arvostelet, monellako poispotkitulla on sellanen pakahousu tunne, että on joutunut pois potkituksi syystä??? vittu mitä kitisijöitä...eikö sullakaan ole mitään muuta aihetta kun märistä täällä!!!!!!!!!

• kukahan sielllä sit on meuhkannut...?

ja siitä huonosta maineesta en osaa sanoa, mut kyllä siellä kävijöitä riittää, ja eikös se paikka ole sellainen kuin kävijät, eli kääntäen pääsemme siihen, että siellä kävijät ovat huonossa maineessa...

• coiras

Näyttää taas joku saaneen kitisemisen aihetta jostakin omasta mielestään oikeesta asiasta, pitäs kuitenkin muistaa se, kun tänne laittaa tekstiä, niin tulla sanomaan asiansa rekatulla nikillä...
      eikä jollakin pelkällä nimimerkillä...jokainen uskaltaa huudella noilla nimimerkeillä ja kadota sitten sinne väkijoukon sekaan piiloon...mitä se sellanen kirjoittelu on?? provotaan jostain itseensä kohdistuneesta käytöksestä sefuja jotka valvoo takuulla sex baaria asiallisesti, kun käyttäytyy tökerösti, eikä välitä mitä sefu sanoo, niin onhan se tietenkin asiallista heittää ulos, mitä tulee muihin huoneisiin, niin luuletko että niissä on rauhallista aina??
      Ihmetyttää kun kirjoittaja ei uskalla esiintyä rekatulla nikillään...vaan kirjoittaa nimimerkillä, sekin aiheuttaa ihmetystä...eikö ole pokkaa olla oma itsensä, vai onko oma lehmä ojassa?? Joskus olis kiva nähdä silmästä silmään tämmönen kirjoittelija, jolla ei ole edes tietoa tarpeeksi kirjottamastaan tekstistä!! Sex bar ei ole huonossa maineessa, huonon maineen tekee sellaiset jotka menevät itsesääliin jouduttuaan ulos potkaistuksi käyttäytymisen johdosta!!! hyvää päivän jatkoa ja hymyä huuleen ;)

• Usko tai älä

Kaikilla ei ole rekattua nikkiä. Onhan se varmaan vaikea uskoa, mutta niin se vaan on.

• VIPitön

Jösses, mitä tyhjänpäiväistä ruikutusta. Kai jotkin säännöt on oltava? Toki sefuilla saattaa pieniä tulkintaeroja tulla eri asioihin, mutta linja on kuitenkin ollut koko ajan barin sääntöjen mukainen. Ja tuo rutina VIPeistä. HUH! Veikkaanpa, että samat naamat ovat kitisemässä ravintoloiden ovien takana ilman vippiä. Itse en ole edes rekisteröitynyt. Itse en siis vippiä voi saadakaan. Mutta jos huone on täynnä, on minulla muutakin tekemistä. Siis jopa OIKEAA elämää.

• coiras

jos olette huomanneet, niin kaikki noi parjaavat kirjotukset on tehty pelkällä nimimerkillä ja totean vaan, että kuinka pelkurimaisia ihmisiä on olemassa...eikö tosiaan ole yhtään suoraselkästä puhujaa joukossa???? Todella ihmeellistä...käyttekö äänestämässäkin pelkällä kuorella?? vai onko teillä mukana joku avustaja, joka neuvoo teitä miten pitää tehdä?? Onko tämä kanava täynnä tyhjää puhuvia rakkeja, jotka räkyttää tietämättä mistä on kyse...Helppoahan se on räksyttää, kun ei joudu vastuuseen sanoistaan..

• Pipari

Eräillä ei ole sitä mahdollisuutta että vois kirjotella rekatulla nikillä täällä. Esim mulla se ei vaan toimi, kun ei anna työpaikan kone kirjautua sisään.

En jaksa ymmärtää miten joku jaksaa valittaa jostain vipeistä tai niiden puutteesta :D sen vielä ymmärrän että itketään seriffien käytöksestä jos on sattunu lentään pihalle syyttä. Varmasti kiukuttaa kun ei saa enää sättää muutamaan tuntiin, mutta kannattaa kuitenki tarkistaa oma käytös ennenkun alkaa valittamaan.

Sexpaarin sefuista en sano mitään kun en porukkaa tunne, mutta muissa huoneissa on kyllä asialliset seriffit, 22 varsinkin ja siitä kiitos.

Jotte en esiinny nimettömänä niin....
        http://galleria.suomi24.fi/Piparkakkupoika75

• en aio

tarkoittaako se sitä, että en saa kirjoitella täällä mitään? Minusta ei tule KOSKAAN osaa yhdestäkään cättiyhteisöstä ja uskon että se ei tee minusta kuitenkaan huonompaa ihmistä. En aio addiktoitua sättikulttuuriin eli olen ohikulkumatkalla ja sinä tuomitsit minut rekisteröitymättömänä heti!

• coiras
        en aio kirjoitti:

tarkoittaako se sitä, että en saa kirjoitella täällä mitään? Minusta ei tule KOSKAAN osaa yhdestäkään cättiyhteisöstä ja uskon että se ei tee minusta kuitenkaan huonompaa ihmistä. En aio addiktoitua sättikulttuuriin eli olen ohikulkumatkalla ja sinä tuomitsit minut rekisteröitymättömänä heti!

Vikise vaan...mutta huomaatko miten turhauttavaa on vastata noihin idioottimaisiin viesteihin...ja itkee sitte jälkeenpäin itselle jotain kunniaa..tai huomiota...tulee mieleen se kappale...eppunormaalin kappale..(korjatkaa jos on aihetta)...tuhansien järvien maa..ruikutus..valittakaa ihmiset, ihminen ei ole koskaan tyytyväinen...ei edes paratiisissa!

• wiitä ja piiskaa

täällä he eivät valtaansa pysty käyttämään väärin! Jokainen täällä esiintynyt heitä koskeva kommentti olis aiheittanut sex baarissa pihalle lennon! Ei heidän siellä tarvitse kuunnella kritiikkiä itsestään ja osallistua rakentavaan mielipiteiden vaihtoon vaan he voivat omavaltaisesti heittää pihalle ja täällä he vaan väittävät, että jos ei osaa käyttäytyä on syytä katsoa peiliin kun lentää pihalle! TÄMÄ ON TOSI!

• Jone68

Minä olen ollu tuolla sexbar1:sessä "vakinaama" kohta kaks vuotta. vipit sain syksyllä ja pari kertaa oon jopa lentäny pihalle kun on tullu örvellettyä. kyllä se nyt vaan on niin ettei sieltä heitetä pihalle jos ei ite aiheuta. siellä on harva se päivä sellasia hienoja nikkejä malliin "fdfdfe" jotka vaa vetää ruudun täydeltä täyttä tuubaa. sellaset lentää. ja ei siellä ne sefut nii pahoja oo. jos itte osaa käyttäytyä ni ei varmaan lennä ulos. yleensä se tekniikka pettää siinä penkin ja näppiksen välissä.nii ettei se itku edelleenkään auta markkinoilla...:)

• näinhän se asia pitäisi olla
        Jone68 kirjoitti:

Minä olen ollu tuolla sexbar1:sessä "vakinaama" kohta kaks vuotta. vipit sain syksyllä ja pari kertaa oon jopa lentäny pihalle kun on tullu örvellettyä. kyllä se nyt vaan on niin ettei sieltä heitetä pihalle jos ei ite aiheuta. siellä on harva se päivä sellasia hienoja nikkejä malliin "fdfdfe" jotka vaa vetää ruudun täydeltä täyttä tuubaa. sellaset lentää. ja ei siellä ne sefut nii pahoja oo. jos itte osaa käyttäytyä ni ei varmaan lennä ulos. yleensä se tekniikka pettää siinä penkin ja näppiksen välissä.nii ettei se itku edelleenkään auta markkinoilla...:)

sitten tulee näitä poikkeuksiakin! En niistä sen enempää selittämään! Olen luopunut ko sätistä täysin, eikä suoraan sanoen ole edes ikävä sinne! Minä en siellä ole naisena örveltänyt, ainoastaa napakasti olen puuttunut joidenkin seksinostajien yrityksiin ja naisia halventaviin kommentteihin, ei sen kummempaa ole tarvittu kun pihalle on pistetty! Mutta elämä jatkuu! Olen vaan huomannut muiden kirjoituksia täällä jotka eivät ole sefuihin tyytyväisiä ja ajattelin samalla omat kokemuksen tuoda julki, jotka tosin ovat pidemmän aja takaisia!

• Jone68

jos ei miellytä ni mee kattoon vaikka herkku nettiin millasta hienoo "keskustelua" tulee sättiin ilman asiansa osaavia sefuja....nii että ihan turhaa itket täällä. sexbaarin sefuissa ei o mitään vikaa. ja toisekseen jos käyttäyttyy hyvin ja juttelee muutaki ku kikkelin koosta ja perseen leveydestä ni kavereita sieltä saa ihan helposti...sitte oisit ittekki "porukassa" mukana eikä tarttis itkee turhia...:D

• miksi kumoat kokoajan

Jos kuitenkaan et voi tietää asioiden toista puolta! Siis ET VOI TIETÄÄ! Uhoot silti kumoamalla törkeesti toisten kannan! Profiilistasi päätellen ei heti olisi uskonut typeryyttäsi, mutta täällähän poikkeuksetta kaatuu illuusiot, suurin osa on harhaa!

• Pipari

Missä sitten voi puhua kikkelin koosta jos sexbar ei ole siihen oikea paikka?

Jos haluaa jutella siveellisesti niin mars mars ikäryhmiin juttelemaan.

Olis varmaan kuitenki asiallista pistää porukkaa pihalle JOS aieet menee seksin myyntiin ja näihin muihin KIELLETTYIHIN aiheisiin...vai oonko ihan väärässä?

• Cicceli(m)

Ei varmaankaan siellä keskustella Ciccelin koosta, olen 172.
        Onhan siellä noita super-elimiäkin nikkinä, ovat lähinnä naurettavia ja säälittäviä

Ettei ihan totuus unohdu, jos törkyilee lentää pihalle.
        Silloin tekee kipeetä, egolle

• getgu

jone6,8 eikös se ole nimenomaan ainakin itse luulen sex-bar.eikö siellä huoneen nimen mukaisesti juuri seksistä puhuta.voi taivas kun siellä käy ei voi uskoa että sex-bar.missä käyvät alanihmiset piirrä ja arvaa huoneessako sexistä kiinno9stuneet käyvät .onkos nyt jotenkin menneet nää huoneiden nimet sekaisin??

• Jone68
        getgu kirjoitti:

jone6,8 eikös se ole nimenomaan ainakin itse luulen sex-bar.eikö siellä huoneen nimen mukaisesti juuri seksistä puhuta.voi taivas kun siellä käy ei voi uskoa että sex-bar.missä käyvät alanihmiset piirrä ja arvaa huoneessako sexistä kiinno9stuneet käyvät .onkos nyt jotenkin menneet nää huoneiden nimet sekaisin??

ei se oikeen onnistu silleen et eka lause on: mulla seisoo jo etsä viittis runkkailla mun kans? joko oot märkä??....pikkasen jottain "järkevämpää" aloitusta tarkoitin...:D...sinne vaan sekaan jutteleen ja siitä se lähtee...

• miksi kumoat kokoajan kirjoitti:

Jos kuitenkaan et voi tietää asioiden toista puolta! Siis ET VOI TIETÄÄ! Uhoot silti kumoamalla törkeesti toisten kannan! Profiilistasi päätellen ei heti olisi uskonut typeryyttäsi, mutta täällähän poikkeuksetta kaatuu illuusiot, suurin osa on harhaa!

Olevinaan fiksu nainen, hmm.... jokainenhan saa mielipiteensä sanoa. Sulle sen vrran että SexBarissa ei KOSKAAN sefujen läsnäollessa saa myydä tai ostaa seksiä.. ei saisi niiden poissaollessakaan mutta..
        Jotenkii minä luulen että olet sama nainen joka kitisi siitä että sait ehdotuksia...??? Huomautin että olisiko aiheellista vaihtaa huonetta jos menee herne nenään moisesta.. sekun sexbarin yleinen tyyli. Nikkiä en viitsi tässä nyt mainita mutta kyseinen henkilö kyllä tunnistaa itsensä.
        Ihmettelen kovin miksi yleensä sexbariin eksyit?
        Ehkä siun huone ois 50 tai jotain... en tiedä, lemmikitkin ihan kiva.

Wii SexBar1

• Oberon (rek.trademark)

Onhan se ihan hirvittävää,jos sattuu chattäilyn ja höpöttämisen ohessa tutustumaan ihmisiin...ja mikä kamalinta,vieläpä seriffiin,tai sellaiseen,josta sitten tulee sefu...säädytöntä kerrassaan.On siinä maailman kirjat sekaisin,kysymys vain kuuluu;kuinka suuren maailman?Taitaa olla pikkuisen liian pieniä ympyröitä joidenkin hiekkalaatikossa...Mitä tulee ulosheittoihin,nikkilistaa selaamalla tulee joka kerran vastaan "hauskoja" nimimerkkejä,jotka jo pelkästään lakikirjan perusteella voisi/pitäisi poistaa huoneesta,saati sitten nämä vesselit,jotka häiriköivät pitkin kirjautuneiden listaa ja pelkkien yleisten käyttäytymissääntöjen perusteella suorastaan kerjäävät monoa perseeseen...jostain kumman syystä suurinta älämölöä pitävät rekisteröitymättömät käyttäjät,eikö kantti kestä tulla reilusti esiin esittämään asiansa,vai tokko pienessä sielussa riitää puhti muuhun kuin nurkan takaa huuteluun?

Ja sen verran vielä tuttujen suosimisesta,että sefu Piiska,Kuusibaarin Ruoska,jota pidän hyvänä chat-tuttuna/kaverinani,on paiskannut minut pihalle ja kerrasta.Syynä sääntöjen rikkominen ja ulosheitto oli paikallaan.Asiasta olisi syytä valittaa,ellei hän olisi toiminut annettujen ohjeiden mukaisesti.

• oon miekii siut muru hiljentäny *nauraa*

T.Wii

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe