Pääsin työhaastatteluun ja parin päivän päästän minulle soitettiiin ja ilmoitettiin, että olen saanut työpaikan. Soitto oli englanniksi, koska työkin on englanniksi, minkä takia en ymmärtänyt ihan kaikkea, 'mitä soittaja sanoi( joo,joo, kysytte miks en pyytänyt toistaa mutta olin liian innoissani)
Muistan vain, että kysyin vain " eli minun pitää odottaa soittoa teiltä?" Ja mulle vastattiin "kyllä".
Nyt on mennyt jo viikko ja kukaan ei ole soittanut vielä ja mietin, pitäisikö soittaa heille itse ja muistuttaa itsestäni ? Onko jollekulle näin käynyt ? Ymmärrän että ehkä tää on vain paniikkia ja pitää odottaa rauhassa soittoa mutta ... tiedän että kuulostaa lapselliselta mutta tää on eka työ
Sain työpaikan mutta en ole varma
Kysysmys
2
208
Vastaukset
- Enluottaisi
Sinuna en odottaisi liikoja. Itselleni luvattiin eräästä firmasta uutta avustuspaikkaa, kun menetin ensimmäisen avustettavani (jolle minut alunperin palkattiin). Ei ole kuulunut mitään. En enää odota. Olen hakenut muuta kautta töitä.
- näinsevaintoimii
Turha enää on odotella, se paikka on jo mennyttä.
Jos hakijana oli sellainen, joka halusi vaihtaa työpaikkaa, oli ensisijaisena otettavien listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017583
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075698- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542879
- 522789
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102394Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561996