olen lukuisia kertoja vetouistelun lomassa pysähdellyt jigailemaan otollisen tuntuisiin paikkoihin, saamatta yhtään mitään. joku höpisee jigauksen olevan "ryöstökalastusta" mitä vitt..? kuhaa olisi tarkoitus kalaisasta järvestä saada. onko kellään hyviä vinkkejä noihin ryöstökalastushommiin, että mimmoisissa paikoissa kuhat lymyilevät tähän aikaan vuodesta?
jigikalastus syksyllä.
ryöstökalastaja
1
222
Vastaukset
- Jigihiki
Se voi olla paikasta tai kalastajasta kiinni. Itse suosittelen esim. moottoriöljyn väristä tai ahvenen väristä fishunter tt jigiä. Muista myös käyttää oikean kokoisia ja painavia jigipäitä sekä leikaria. Tee myös välillä nyppyjä ja eri nopeuksisia kelauksia ja kun viehe on veneen lähellä, kannattaa tehdä vähemmän kelauksia välissä. Jos paikasta kiinni niin yleensä syvänteet ja syvänteiden reunat, sekä olen myös kuullut vähän matalempien kohtien vyvänteiden keskellä olevan hyviä paikkoja. Kalatutkallahan sen näkis, mitä sielä veden alla oikein on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606824- 1003502
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262840- 212518
- 272093
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251750
- 111622
- 321618
- 511546