olen lukuisia kertoja vetouistelun lomassa pysähdellyt jigailemaan otollisen tuntuisiin paikkoihin, saamatta yhtään mitään. joku höpisee jigauksen olevan "ryöstökalastusta" mitä vitt..? kuhaa olisi tarkoitus kalaisasta järvestä saada. onko kellään hyviä vinkkejä noihin ryöstökalastushommiin, että mimmoisissa paikoissa kuhat lymyilevät tähän aikaan vuodesta?
Vastaukset 1
- Jigihiki
Se voi olla paikasta tai kalastajasta kiinni. Itse suosittelen esim. moottoriöljyn väristä tai ahvenen väristä fishunter tt jigiä. Muista myös käyttää oikean kokoisia ja painavia jigipäitä sekä leikaria. Tee myös välillä nyppyjä ja eri nopeuksisia kelauksia ja kun viehe on veneen lähellä, kannattaa tehdä vähemmän kelauksia välissä. Jos paikasta kiinni niin yleensä syvänteet ja syvänteiden reunat, sekä olen myös kuullut vähän matalempien kohtien vyvänteiden keskellä olevan hyviä paikkoja. Kalatutkallahan sen näkis, mitä sielä veden alla oikein on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483