Mikä mahtaa olla vikana kun kiristinrulla ei lähde pyörimään ollenkaan?
Moniurahihnan kiristinrulla
5
146
Vastaukset
- l.aakeri
katsoppa sen kiristysrullan laakeria,pyöriikö se käsin koittamalla
- eimitääntietoatuosta
Tojotassa on paljon tuonlaatuisia vikoja. Miksi kyselet Vw palstalta? Ei tiedetä, koska vw toimii moitteetta.
- HOLISTI74.91
todennäköisesti kansi halki, on tyyppivika vw konsernin ajoneuvoissa. voi olla myös ruosteessa koska korin sinkitys puuttuu.
- Mekkaaniiko
Jako pielessä jonka vuoksi rulla ei osaa pyöriä oikein.
- PaskoWagenSinullekin
Ei mikään vikana. Se on kiinteä kiristysrulla, se ei ole pyörivää tyyppiä. Tällä tavoin sen valmistus on edullisempaa: Ei tarvita laakereita, jne. Ensi vuoden mallissa siitä rullasta on jätetty pois kolme neljännestä, joita ei kuitenkaan tarvittaisi. Näin siitä yhdestä riittää neljään vokkeloon. Ja osakkeenomistajille voidaan maksaa enemmän osinkoa. Näin helppoa se on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273