Rasisteille tiedoksi

RasismiKitkettävä

Turussa ei ole tapahtunut terrori-iskua eikä mitään muutakaan maahanmuuttoon liittyvää (poliisi tiedottaa asiasta myöhemmin), joten voitteko ystävällisesti painua helvettiin lietsomaan rasismia?

393

15609

Vastaukset

• galllilon

Asialla ulkomaalaistaustainen mies ? Suvaitsevaiset ovat pahimpia rasisteja ?

• Erityisesti

... kantasuomalaisia kohtaan :-/

• SEMIRBENI

kaverini sanoi minulle että hän ei näe ihmisessa väriä. Toinen sanoi ettei välitä siitä että kuka uskoo mihinkin savipatsaaseen se on jokaisen oma asia , kolmas on sitä mmieltä että me olemmme rasisteja . 4......................MINÄ HALUAISIN VAIN LAITTAA RAJAT KIINN

• aoheoiwoh

Aloittajalle ja kaikille edelleen: MAAHANMUUTTAJA on ERI ASIA kuin MAAHAN TUNKEUTUJA. Menkää hyysärihomot vittuun puhumasta aina paskaa maahanmuuttoon asioita sekoittaen.

Ei olekaan mitään maahanmuuttoon liittyvää, mutta aloittaja HYYSÄRIPASKA ei sanokaan MAAHANTUNKEUTUMISEEN liittyvää, jota asia ON!

• pöpilävankilaan

Ajatelkaapa jos tuo tekijä on todella matu joka on kenties vieläpä saanut kielteisen turvapaikkapäätöksen ja karkotusmääräyksen! Jos häntä ei heti karkoteta eikä myöhemminkään pienen vankilareissun jälkeen niin mitä tästä seuraa??? Jos tuollaisilla teoilla turvaa oleskelupaikan Suomessa tukineen turvineen niin mitäs muut samanlaiset tekevät? Arvailen vaan. Siinä tapauksessa on kaikille kanta suomalaisille annettava kaasuase tai mm vastaava lupa!!!

• matuhanseoli
        pöpilävankilaan kirjoitti:

Ajatelkaapa jos tuo tekijä on todella matu joka on kenties vieläpä saanut kielteisen turvapaikkapäätöksen ja karkotusmääräyksen! Jos häntä ei heti karkoteta eikä myöhemminkään pienen vankilareissun jälkeen niin mitä tästä seuraa??? Jos tuollaisilla teoilla turvaa oleskelupaikan Suomessa tukineen turvineen niin mitäs muut samanlaiset tekevät? Arvailen vaan. Siinä tapauksessa on kaikille kanta suomalaisille annettava kaasuase tai mm vastaava lupa!!!

Tekijä on todellakin matu, ja paperiton, eli laittomasti maassa. Ja asia on näin. Teko oli terroriteko, tekijän huutaessa sitä paskaa mitä ne aina hurmassaan huutavat. Älkää ihmiset uskoko sitä paskaa mitä teille yritetään sensuurin välityksellä syöttää. Suvakki on se typeryys joka ei mistään mitään ymmärrä. Joten ne joutaisikin puukottaa.

• Oli_se_terrorismia

• KelatPoistoon
        Erityisesti kirjoitti:

Ei vaan usko?! Anssi Kela;
        "Julkaisin eilen postauksen, jossa kerroin osuneeni sattumalta Turun Kauppatorille vain hetkeä puukotusten jälkeen. Ei olisi varmaankaan pitänyt kirjoittaa aiheesta mitään. Kommenttiketju on hyvin surullista luettavaa. Olen saanut kuulla olevani tapahtumiin osasyyllinen, koska olen mm. esiintynyt rasisminvastaisessa mielenosoituksessa. On tullut yksityisviestejä, joissa minua syytetään murhaajaksi. Osa kommentoijista on ollut sitä mieltä, että minut tai muita artisteja pitäisi tappaa. Tällaiset kommentit olen pyrkinyt heti poistamaan. Sivullani on aina ollut lupa esittää mielipiteitä, jotka eriävät omistani. Raja kulkee uhkausten esittämisessä.
        Haluan nyt tehdä joitakin asioita mahdollisimman selväksi.
        Ensinnäkin se, mitä tapahtui eilen Turussa, on järjetöntä ja kuvottavaa. Sellaista ei pitäisi tapahtua Suomessa, eikä missään muuallakaan. Olen surullinen, mietin uhreja ja heidän läheisiään. Mielestäni näin kauheiden tapahtumien jälkeen on hyvin ajattelematonta ja epäkunnioittavaa lietsoa lisää väkivaltaa. Otan osaa suruun, ja nostan hattua niille sankareille, jotka pyrkivät estämään hyökkääjän etenemisen.
        On tietenkin selvää, ettei Suomessa voi olla pienintäkään toleranssia ihmisten tappamiselle. Tekijä ansaitsee kovimman lakien mukaisen tuomion ja passituksen pois maasta.
        Monet kommentoijat ovat tulleet ilkkumaan, että "nyt se sinun unelmasi sitten toteutui". Tällä viitataan Meillä on unelma -mielenosoitukseen, jossa oli kyse rasismin vastustamisesta. Siitä, ettei ketään pitäisi syrjiä sen perusteella, miltä hän näyttää tai mistä hän tulee. Tämä periaate on edelleen kirkas ja mielestäni sen tulisi olla jokaiselle itsestäänselvä.
        Monet kuitenkin näyttävät jostain syystä yhdistävän rasisminvastaisuuden terrorismin ja rikollisuuden hyväksymiseen. Kommenteissa minun väitetään kehuvan faneilleni islamia, ja uskotaan minun olevan sokea radikaalin islamin ongelmille. Tällaiset väitteet ovat absurdeja.
        Oman näkemykseni mukaan radikaali uskonnollisuus ja yltiöpäinen nationalismi ovat keskeiset ihmiskunnan kehitystä jarruttavat voimat. En usko Allahiin enkä muihinkaan jumaliin. Haluaisin uskoa ihmisiin ja inhimillisyyteen – tämä usko on koetuksella päivittäin. Uskon siihen, että meidän tulisi tehdä kaikkemme poistaaksemme maailmasta epätoivoa, sillä silmittömät väkivallanteot ovat usein epätoivoisten, harhaanjohdettujen ihmisten tekemiä. Valon sytyttäminen pimeään on vain tuskallisen vaikea ja hidas prosessi. Meistä jokainen voi kuitenkin valita, haluaako itse loistaa valoa ympärilleen.
        Ei ole vielä tiedossa, mitkä Turun iskun tekijän motiivit olivat. On kuitenkin selvää, että tehdäkseen jotain tuollaista, on tunnettava syvää vihaa ja halveksuntaa ihmiselämää kohtaan. Viha on tuhoavaa, uskonnosta, kansalaisuudesta tai ihonväristä riippumatta. Se on itseään ruokkiva kierre. Onko viisasta lietsoa sitä yhtään enempää?
        Poistan tämän julkaistuani eilisen postaukseni ja kaikki sen kommentit. Ne eivät edistä mitään hyödyllistä. Voitaisiinko tämän kirjoituksen alla yrittää kohdella toisiamme hieman kunnioittavammin?"

• Viestittäjä
        KelatPoistoon kirjoitti:

"Julkaisin eilen postauksen, jossa kerroin osuneeni sattumalta Turun Kauppatorille vain hetkeä puukotusten jälkeen. Ei olisi varmaankaan pitänyt kirjoittaa aiheesta mitään. Kommenttiketju on hyvin surullista luettavaa. Olen saanut kuulla olevani tapahtumiin osasyyllinen, koska olen mm. esiintynyt rasisminvastaisessa mielenosoituksessa. On tullut yksityisviestejä, joissa minua syytetään murhaajaksi. Osa kommentoijista on ollut sitä mieltä, että minut tai muita artisteja pitäisi tappaa. Tällaiset kommentit olen pyrkinyt heti poistamaan. Sivullani on aina ollut lupa esittää mielipiteitä, jotka eriävät omistani. Raja kulkee uhkausten esittämisessä.
        Ensinnäkin se, mitä tapahtui eilen Turussa, on järjetöntä ja kuvottavaa. Sellaista ei pitäisi tapahtua Suomessa, eikä missään muuallakaan. Olen surullinen, mietin uhreja ja heidän läheisiään. Mielestäni näin kauheiden tapahtumien jälkeen on hyvin ajattelematonta ja epäkunnioittavaa lietsoa lisää väkivaltaa. Otan osaa suruun, ja nostan hattua niille sankareille, jotka pyrkivät estämään hyökkääjän etenemisen.
        On tietenkin selvää, ettei Suomessa voi olla pienintäkään toleranssia ihmisten tappamiselle. Tekijä ansaitsee kovimman lakien mukaisen tuomion ja passituksen pois maasta.
        Monet kommentoijat ovat tulleet ilkkumaan, että "nyt se sinun unelmasi sitten toteutui". Tällä viitataan Meillä on unelma -mielenosoitukseen, jossa oli kyse rasismin vastustamisesta. Siitä, ettei ketään pitäisi syrjiä sen perusteella, miltä hän näyttää tai mistä hän tulee. Tämä periaate on edelleen kirkas ja mielestäni sen tulisi olla jokaiselle itsestäänselvä.
        Monet kuitenkin näyttävät jostain syystä yhdistävän rasisminvastaisuuden terrorismin ja rikollisuuden hyväksymiseen. Kommenteissa minun väitetään kehuvan faneilleni islamia, ja uskotaan minun olevan sokea radikaalin islamin ongelmille. Tällaiset väitteet ovat absurdeja.
        Oman näkemykseni mukaan radikaali uskonnollisuus ja yltiöpäinen nationalismi ovat keskeiset ihmiskunnan kehitystä jarruttavat voimat. En usko Allahiin enkä muihinkaan jumaliin. Haluaisin uskoa ihmisiin ja inhimillisyyteen – tämä usko on koetuksella päivittäin. Uskon siihen, että meidän tulisi tehdä kaikkemme poistaaksemme maailmasta epätoivoa, sillä silmittömät väkivallanteot ovat usein epätoivoisten, harhaanjohdettujen ihmisten tekemiä. Valon sytyttäminen pimeään on vain tuskallisen vaikea ja hidas prosessi. Meistä jokainen voi kuitenkin valita, haluaako itse loistaa valoa ympärilleen.
        Ei ole vielä tiedossa, mitkä Turun iskun tekijän motiivit olivat. On kuitenkin selvää, että tehdäkseen jotain tuollaista, on tunnettava syvää vihaa ja halveksuntaa ihmiselämää kohtaan. Viha on tuhoavaa, uskonnosta, kansalaisuudesta tai ihonväristä riippumatta. Se on itseään ruokkiva kierre. Onko viisasta lietsoa sitä yhtään enempää?
        Poistan tämän julkaistuani eilisen postaukseni ja kaikki sen kommentit. Ne eivät edistä mitään hyödyllistä. Voitaisiinko tämän kirjoituksen alla yrittää kohdella toisiamme hieman kunnioittavammin?"

Ei ole turvapaikanhakija vaan luvatta maahan muuttanut ja elää meidän sosiaalituilla.
        Olen minäkin Marokossa käynyt, mutta minulta kysyttiin passi, miksi hän on päässyt suomeen ilman passia.

• Joonalla

Viattomat ihmiset joutuvat kärsimään poliitikkojen anhneuden vuoksi.. Kerrotaan erään ministerin vaimon työpaikan joka on lakiasiain toimisto hoitavan "pakolaisten" asioita. Ministeri päästi Suomeen turvallisten maiden läpi tulleita "pakolaisia", ei välittänyt sopimuksista mitään. Turvasiko vaimolleen työtä? Mikseivät hyökkää poliitikkojen kimppuun viattomien ihmisten sijasta. Poliitkkoja ei taidettaisi surra. Moni olisi helpottunut kun monesta poliitikosta päästäisiin.

• inhottaa
        Erityisesti kirjoitti:

Saulikin työnsi lusikkansa soppaan ja nuhteli suomalaisia. Vahinko ettei "pakolaisilla" ole äänioikeutta, koska Sauli taisi varmistaa, ettei pääse presidentiksi toiselle kaudelle. Mikä ihmeen vimma poliitikoilla on tuomita suomalaiset tälläisen raakalaisteon jälkeen? Onko kaikki muumit kotona?

• 19387

SAMAA MIELTÄ

• aarnio2

Pääministeri Sipilä ensimmäisiä suruvalittelijoita,joka näille tarjosi omakotitalooaan jolloin niitä alkoi hulluna virrata maahamme. Saisi erota heti!

• yrgruäj
        Erityisesti kirjoitti:

Eikä TS ole yhtään valheita kirjoittanut.
        Turun Sanomien toimittaja Rebekka Härkönen on vain kertonut mitä hänen mielestään tapahtui.

• mietiskelijä46
        yrgruäj kirjoitti:

Eikä TS ole yhtään valheita kirjoittanut.
        Turun Sanomien toimittaja Rebekka Härkönen on vain kertonut mitä hänen mielestään tapahtui.

Mielipiteille on TS lehdessäkin oma osastonsa. Uutisten pitäisi koittaa pysyttäytyä edes löyhästi totuudessa. Toimittajan ja mielipiteen kirjoittajan ainoa ero on nykyään vissiin siinä että toimittelijalle maksetaan palkkaa.

• kysyjäkysyy
        Viestittäjä kirjoitti:

Ei ole turvapaikanhakija vaan luvatta maahan muuttanut ja elää meidän sosiaalituilla.
        Olen minäkin Marokossa käynyt, mutta minulta kysyttiin passi, miksi hän on päässyt suomeen ilman passia.

MIKSI HÄNTÄ EI POISTETA MAASTA VAAN ANNETAAN OLLA VAPAANA ?

• opranas
        Joonalla kirjoitti:

Viattomat ihmiset joutuvat kärsimään poliitikkojen anhneuden vuoksi.. Kerrotaan erään ministerin vaimon työpaikan joka on lakiasiain toimisto hoitavan "pakolaisten" asioita. Ministeri päästi Suomeen turvallisten maiden läpi tulleita "pakolaisia", ei välittänyt sopimuksista mitään. Turvasiko vaimolleen työtä? Mikseivät hyökkää poliitikkojen kimppuun viattomien ihmisten sijasta. Poliitkkoja ei taidettaisi surra. Moni olisi helpottunut kun monesta poliitikosta päästäisiin.

Ministeri on nimeltään orpo ja vaimo tienaa näillä

• rasismileima
        kysyjäkysyy kirjoitti:

MIKSI HÄNTÄ EI POISTETA MAASTA VAAN ANNETAAN OLLA VAPAANA ?

Koska tähän asti poliitikkojen mielestä se olisi loukannut puukkomiehen ihmisoikeuksia ja ollut luultavasti vielä osoitus Suomen rasistisuudesta.

• ihmettelen.vaan
        rasismileima kirjoitti:

Koska tähän asti poliitikkojen mielestä se olisi loukannut puukkomiehen ihmisoikeuksia ja ollut luultavasti vielä osoitus Suomen rasistisuudesta.

HIEMAN KÄRJISTÄEN VOISI SANOA ETTÄ TERRORISTEILLA TAITAA OLLA ENEMMÄN OIKEUKSIA KUIN MEILLÄ SUOMALAISILLA VERONMAKSAJILLA.......

• tässätotuus
        KelatPoistoon kirjoitti:

Kela on tyhmä, röyhkeä, sokea, naivi... ja lisäksi hemmetin huono muusikko. Se komentelee ja halveksii vastuullsia suomalalsia...muuten millä eväillä?

• aom_

" " Rasisteille tiedoksi" "
        Varsinaista suvakki hörötystä! Saahan sitä hulluki olla,mutta ei sentään tyhmä ,niin kuin tuo aloittaja.

• Hiivahattu

Älä nyt nahoistasi kuoriudu! Missä täällä tuota mainitsemaasi rasismia esiintyy? Valhemedia Iltasanomat tosin kirjoittaa:
      "– Ulkomaalaistaustainen mies iski lastenvaunujen kanssa liikkunutta naista puukolla selkään. Hän toimi silmittömästi, kävi kiinni ilman mitään varoitusta."
      Ei kannata uskoa, kyllä tekijä varmasti paljastuu ihan kantasuomalaiseksi, todennäköisesti kuitenkin kyseessä on harras uskovainen. Kenties ihan vastaleivottu kristitty?

• vihreääkultaa

sillä erotuksella et maalannut naamansa mustaksi sateekaarilippu repussa ja huusi allabuakkar

• Hessu28

Ole hyvä ja hirtä itsesi

• 83594

MAAHANTUNKEUTUJAT OVAT RASISTEJA KUN EIVÄT HYVÄKSY MEIDÄN KULTTUURIA VAAN JOHDONMUKAISESTI YRITTÄÄ MUUTTA SITÄ JA NAISIA ALENTAVA KÄYTÖS ÄRSYTÄÄ MINUA SUUNNATTOMASTI. VIHER-VASEMMISTO KOITTAA ROMUTTAA KOKO TASA-ARVON. TOKI ON HÄDÄSSÄ OLEVIA KUTEN ESIM VIETNAMILAISET OVAT SULAUTUNEET SUOMEEN JA NIISTÄ EI OLE OLLUT HARMIA MUTTA NOI PASKA SUTIT TULIVAT JA PILASI MEIDÄN MAAN POLITIKKOJEN HYVÄKSYNNÄLLÄ

• SUOJELUSKUNTAPYSTYYN
        83594 kirjoitti:

MAAHANTUNKEUTUJAT OVAT RASISTEJA KUN EIVÄT HYVÄKSY MEIDÄN KULTTUURIA VAAN JOHDONMUKAISESTI YRITTÄÄ MUUTTA SITÄ JA NAISIA ALENTAVA KÄYTÖS ÄRSYTÄÄ MINUA SUUNNATTOMASTI. VIHER-VASEMMISTO KOITTAA ROMUTTAA KOKO TASA-ARVON. TOKI ON HÄDÄSSÄ OLEVIA KUTEN ESIM VIETNAMILAISET OVAT SULAUTUNEET SUOMEEN JA NIISTÄ EI OLE OLLUT HARMIA MUTTA NOI PASKA SUTIT TULIVAT JA PILASI MEIDÄN MAAN POLITIKKOJEN HYVÄKSYNNÄLLÄ

Jep tämä on minun isämmaa täällä asuu hiljainen ja vaatimaton kansa turha tuommosten terroristejen tulla pilaamaan tämä maa perkele mä järjestän suojeluskunnan matuja vastaan rovaniemellä kuka liittyy mat varusteet pitää olla ja vöyrin marssi pitää osata sitten voi liittyä

• kirsimaari
        83594 kirjoitti:

Noinhan se on. Kirjoittaja puhuu asiaa totuus julki pitää tulla. Viimeistään nyt pitäisi päättäjien herätä ruususen unesta ja muuttaa radikaalisesti lainsäädäntöä huomattavasti tiukempaan suuntaan. mitä tulee maahanmuuttoon

• piituskainen

Olisi pitänyt tiukentaa lainsäädäntöä jo aikoja sitten mutta viimeistään nyt pikavauhtia.
        Karkoituskeskukset olisi yksi askel terroristien torjuntaan. Maahanmuutto lainsäädäntöä pitää myös kiristää tuntuvasti ellei rajoja voida kokonaan sulkea.

• vitun.idiootit

RHC, vieläkö toivotatte matut suomeen. Tämä on vasta alkua kuten aiemmin alkuvuodesta ennustettiin. Isiksen solut heräilevät ja veri alkaa virtaamaan. Jonkun pitää ottaa vastuu tästä veriteosta ja tehdä johtopäätökset. Muuta hei, älkää antako pelolle valtaa ja kohdatkaa pelkonne.
      Noo joku on taas sokissa.

• Kiitos_tästä

Club RHC, levittää rikollisuutta yli rajojen.

• suomalainenjäbä

Olisikohan se niin että niin kuin moi jo vaatiikiin että rajat kiinni tai sittten pitää tiukentaa tuntuvasti maahanmuuttopolitiikkaa. Veteraanit ovat taistelleet meille itsenäisyyden on tosi väärin että terroristit saa mellastaa ja murhata ihmisiä.

Päättäjien pitää nyt mennä itseensä ja avioida uudelleen maahanmuutto pilitiikkaansa

• ISOMAMI

SUVAKIT VIELKÖ PUOLUSTATTE JA HALUATTE LISÄÄ TUOLLAISIA RIKOLLISIA ?

• juusoukko

toivotaan että hallitus kuuntelee kansan ääntä ja ottaa vastuun kuiin myös huomattavasti kiristää pakolaislainsäädäntöä. Kyllä suomalaisten pitää omassa isänmaassaan pyastyä vapaasti liikkumaan ilman että tarvitsee pelätä tuollaista sattuvan.

• 773loppu

Alkaja se varsinainen pelle on kai Suomalaiset saavat olla jotain mieltä asiasta, vai onko puukottaja sun kutsumia vieraita?????

• Eile.OK.tänää.ei

kAI KAIKKI SAI ALKUNSA KUN SUOMALAISIA MENI ,,,,,,,,taistelemaan isis joukkoja vastaan ja antamaan apuaan ja kouluttamaan.

en ny tiedä enempää, enkä välitäkään, oleilen vaan eläkkeellä jo noin 32 vuosi.

• Kanta-Suomalainen

Ei sinne ISIS taistelioiksi yhtään suomalaista mennyt eikä yhtään ihmistäkään, onko aasi hevonen jos se syntyy hevostallissa?? nämä lapsia raiskaavat elintaso maahantunkeutuja sotilaskarkurit eivät ole mitään ihmisiä vaan käkkäräpää apinoita!!

• npentu

Ota ensin selvä Faktoista ennen kuin kirjoitat Tänne.
        Kyllä sinnemeni Porilainen nuorimies joka jäi sille tielle.

• Aaaameen

Näihin pitää tottua. Muistakaa tuomita äärioikeisto tiukasti. Nollatoleranssi rasismille. Konsertin paikka, kuka ottaa kopin.

• Kanta-Suomalainen

Lisää lastenraiskaaja terroristeja suomeen vai mitä olet mieltä??

• Holda

Vitut mamut saatanan mamut tämä kostetaan kyllä vituun mamut täältä Suomesta

• RasismiKitkettävä

Tekijä ei ole terroristi eikä tämä ole terroria vasta, kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet terrori-iskuksi, ja sille on tiukka määritelmä. Oltava mm. terrorismiyhteyksiä. Kuka tahansa pystyy ottamaan puukon ja puukottamaan ketä tahansa eikä se tee asiasta automaattisesti terrori-iskua. Tämä mies melko varmasti ei ole ISIS:tä nähnytkään. Itse uskon, että tekijä on kokenut perisuomalaista junttirasismia, mikä on lopulta saanut miehen päässä kilahtamaan, ja koska hänet on SUOMALAISTEN toimesta automaattisesti jo leimattu terroristiksi, niin ei hän mitään menetä vaikka toimisi niin kuin häneltä odotetaan. Suomalainen olisi vastaavassa tilanteessa todennäköisesti vain tappanut oman perheensä ja itsensä haulikolla, joten kultturierot ratkaisevat.

• kitkettäväon

Islamistit pahimpia rasisteja. Miksi ihmeessä pitäisi olla nähnyt isis, netin kauttahan ne kehoittaa jokaista muslimia hyökkäämään länsimaalaisten kimppuun ja tottakai jokainen sitä noudattava tai miten tahansa radikalisoitunut on terroristi.

• ytghlh52

Älä nyt "RasismiKitkettävä" edes saatana viitti näpyttää sitä näppistä! Mee nyt saatana sitten rauhoittelemaan nuota hyysättäviä!!

• piits

Vai on kärsinyt junttirasismista? Oletko ihan terve? Miksi hyökkäsivät eniten naisten kimppuun?

• adolfmonika

Eli tämä on vain sitä rikkautta jota maahanmuutto tuo tullessaan. Ihanaa etnistä värinää. On se hienoa että tapetaan naapuri eikä omaa perhettä.

• SuvakinÄOon30

"RasismiKitkettävä" . Toivon totisesti että olet seuraava kohde. Olet sitten muslimi tai et. Jos olet kantasuomalainen, elinkumppanisi on todennäköisesti muslimi. Jos olet kantasuomalainen mamun kanssa, olet todennäköisesti ruma kuin riihen seinästä revitty piru.

• määritelmä

”vasta, kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet terrori-iskuksi, ja sille on tiukka määritelmä”
        Kun ryssät hyökkää niin se ei ole hyökkäys ennen kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet hyökkäykseksi, ja sille on tiukka määritelmä.
        Kun joku tapetaan niin se ei ole tappo ennen kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet tapoksi, ja sille on tiukka määritelmä.

Kun joku puukotetaan niin se on puukotus vasta, kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet puukotukseksi, ja sille on tiukka määritelmä. Turussa ei ole puukotettu ennen kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet puukotukseksi, ja sille on tiukka määritelmä.

• RuissaloRules
        määritelmä kirjoitti:

”vasta, kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet terrori-iskuksi, ja sille on tiukka määritelmä”
        Kun ryssät hyökkää niin se ei ole hyökkäys ennen kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet hyökkäykseksi, ja sille on tiukka määritelmä.
        Kun joku tapetaan niin se ei ole tappo ennen kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet tapoksi, ja sille on tiukka määritelmä.

Kun joku puukotetaan niin se on puukotus vasta, kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet puukotukseksi, ja sille on tiukka määritelmä. Turussa ei ole puukotettu ennen kun viralliset kanavat ovat asian julistaneet puukotukseksi, ja sille on tiukka määritelmä.

Niin ja onko Turkuunkaan vielä virallisesti julistettu muuta kuin joulurauhaa?

• Mikäeitoteudu

Aloittaja on täysi pässi. Miten kukaan voi tuollaisen tapauksen jälkeen kirjoittaa tuollaista. Kiistää terrorismin ja ottaa rasismin esille. Tuolla tavalla ajatteleva ansaitsisi itse päätyä terroristin uhriksi.
        Vikipedia: "Terrorismi (ransk. terrorisme, latinankielisestä sanasta terrere, 'aiheuttaa kauhua, pelotella') on yksilön tai ryhmän harjoittamaa väkivaltaa, jonka tarkoitus on viranomaisten uhkaamisen ja yleisöön kohdistuvan pelon avulla vaikuttaa päätöksentekoon."
        Mikä asia tuossa määritelmässä ei toteudu Turun puukotustapauksessa?

• jeeti

eiköhän tämä jo ala vaikuttamaan terroristilta poliisikin sen jo myöntää joten myönnä sinäkin
        vai oletko ns. SUVAKKI

• Dr.Doom

Ja SUOMALAISTEN SUVAKKIEN toimesta jolainen joka ei ole suvakki on automaattisesti RASISTI. Oli tekijä määritelmän mukaan terroristi tai ei, niin uhreja ja heidän läheisiään se ei taida enää auttaa. Se tiedetään varmasti että kyseessä oli mamu tai matu ja siihen voidaan vaikuttaa.

• dfghjkjhgf

Risikko matkalla Turkuun meneeköhän pesemään verijäljet syytä olisi.

• Naattikaa

Kultturi rikastui taas, eilen Espanjassa , tänään Turussa, nauttikaa nyt hyysärisuvakkien aikaansaannoksista.

• piits

Suomalainen puukotustapa on pistää, esim mannet. Nyt on vedetty hiuksista taaksepäin ja leikattu kukku auki. Sitäkö vertaa suomalaiseen?

• Annamulletähtitaivass

Tuntuu uskomattomalta miten nämä saadaan aina Suomalaisten viaksi. Tässä lienee syy maailmanlaajuiseen terrorismiin; Suomalainen kusipäärasisti.

• Gurnauskis

Eilen saksassa.

• kiljuva.SOKKELI

En kyllä muista tapausta, että suomalainen turisti tms. olisi Mallorcan grillikioskijonossa tms. puukottanut ihmisiä.

• riittänee

Niinpä, sillä ainahan on valittajia, joiden mielestä Suomi ei ole tarpeeksi globaali. No nyt on!

• Allahusnackbar

Juu, ja snagaritappeluissahan luonnollisesti kiljutaan allahia!

• rasistix

suosi Suomalaista potki pakolaista

• kaikkihelvettiintäältä

Juuri näin sen pitääkin mennä.Kaikki musulmaanit ulos NYT!!
        Herätkää hallitus nyt jo ,
        perkele.Uhrin/uhrien omaisille syvä osanottoni.Kiitos Suomen hallitus tästä ilosta.

• Kari.Suomalaistako

Jos olisin sinun maastohousuissasi, opettelisin kirjoittamaan isänmaani äidinkieltä oikein.

• Viestittäjä
        kaikkihelvettiintäältä kirjoitti:

Juuri näin sen pitääkin mennä.Kaikki musulmaanit ulos NYT!!
        Herätkää hallitus nyt jo ,
        perkele.Uhrin/uhrien omaisille syvä osanottoni.Kiitos Suomen hallitus tästä ilosta.

Ei tämä ole hallituksen vika vaan EU kun päästetään menemään maasta toiseen ilman passia.
        Ei Marokkoon pääse ilman passial

• SepeteusSepe
        Kari.Suomalaistako kirjoitti:

Jos olisin sinun maastohousuissasi, opettelisin kirjoittamaan isänmaani äidinkieltä oikein.

Hyvä että tunnistit terrorismia paljon suuremman ongelman, LUKIHÄIRIÖN!

• Kassi_nukkaa
        SepeteusSepe kirjoitti:

Hyvä että tunnistit terrorismia paljon suuremman ongelman, LUKIHÄIRIÖN!

Miten niin? Millä erotat lukihäiriön oppimattomasta moukkamaisuudesta? Kovimmin isänmaallisuutta mölisevät rajatkiinni-leijonatatskariipustajat ovat itse äidinkielen taitoa vailla.

• Se-Kotikasvatus

O L I P A T I E T Ä Ä T Ö N aloittaja

• Pelastustietön

Olipa kehno näppäimistö sinulla.

• KoivistoOliFiksu
      • felixsteiner

Joo se pysäytti väkivaltaisen maahan muuton jo toista kertaa eka oli sillon törnin porukassa -44 kanaksella kun kirkiisit yritti tulla suomeen mutta manu soitelli emma pikakiväärillä tatia tuolloin ja jäipä tulematta

• nikitanikitarutsevrutsev

Kukapa se kutsui ns. inkeriläiset puoli- ja kokoryssät Suomeen, ellei Koivisto. Täydet tuet lankesivat valtiolta kuin manulle illallinen. Siksipä meilläkin on 60.000 ryssäkansalaista maassamme .
        Em mä konekivääriä ja emmaa kaippaa, Eila Kännöä mä vaan kaippaan...

• pienempipaha
        nikitanikitarutsevrutsev kirjoitti:

Kukapa se kutsui ns. inkeriläiset puoli- ja kokoryssät Suomeen, ellei Koivisto. Täydet tuet lankesivat valtiolta kuin manulle illallinen. Siksipä meilläkin on 60.000 ryssäkansalaista maassamme .
        Em mä konekivääriä ja emmaa kaippaa, Eila Kännöä mä vaan kaippaan...

Toki heissäkin alkoi tulla ryssiä ja siksi lopetettiin. Enimmäkseen ne oli kuitenkin vanhoja ihmisiä ja tuskin pahemmin haittaa ollut, kokoryssiä tulee jatkuvasti kun pitäähän olla ryssänkielentaistoisia pallvelemaan jos herrakansaa sattuu tulemaan turisteiksi, heiltä kun ei sovi vaatia englanninkielen taitoa. Vielä pahempi, että nille myydään maata ja rakennuksia mistä tahansa vaikka voivat käyttää sotilaallisiin tarkoituksiin.

• Nirvanaan
        pienempipaha kirjoitti:

Toki heissäkin alkoi tulla ryssiä ja siksi lopetettiin. Enimmäkseen ne oli kuitenkin vanhoja ihmisiä ja tuskin pahemmin haittaa ollut, kokoryssiä tulee jatkuvasti kun pitäähän olla ryssänkielentaistoisia pallvelemaan jos herrakansaa sattuu tulemaan turisteiksi, heiltä kun ei sovi vaatia englanninkielen taitoa. Vielä pahempi, että nille myydään maata ja rakennuksia mistä tahansa vaikka voivat käyttää sotilaallisiin tarkoituksiin.

Enimmäkseen tuli herskaa Helsinkiin näiden "vanhojen" ihmisten toimesta. Kaman saanti helpottui heti kun inkeriläiset sitä roudasivat venäjältä. En minäkään kokenut sitä pahana asiana mitä haittaa siitä olisi.

• virhearvio
        Nirvanaan kirjoitti:

Enimmäkseen tuli herskaa Helsinkiin näiden "vanhojen" ihmisten toimesta. Kaman saanti helpottui heti kun inkeriläiset sitä roudasivat venäjältä. En minäkään kokenut sitä pahana asiana mitä haittaa siitä olisi.

Eipähän sieltä olisi tarvinnut ketään ottaa, ymmärrän kyllä kun ajattelee missä oloissa vanhat ihmiset siellä oli ja monet oikeasti Suomen sukuisia, puhuivatkin suomea. Lapset avioituneet ryssien kanssa ja heitä sitten tuli mukana. Oiishan sinne voinut toimittaa apua, koko ajan vievät täysryssillekin vaikka rikas maa.

Kun lähtivät Karjalastakin, niin ryssät valtasi maat ja sitä epätodennäköisempää saada koskaan takaisin. Suomen sukuiset kansat asuneet noilla alueilla paljon kauemmin kuin ryssät ja alueet voisi liittää kansojen omasta halusta Suomeen, tuskinpa koskaan tapahtuu, vaikka venäjään voikin liittää tekaistuilla äänestyksillä.

• hellunliisa

eiköhän olisi nyt aihetta arvioida uudelleen minkä verran ylipäätään otetaan pakolaisia suomeen? ongelat suurenee mitä enemmän suomeen tulee lisää maahanmuuttajia tämän pitäisi tajuta tyhmempikin ihminen

• matuterroria

Kyllä on "kivaa" kun meilläkin on nyt tätä.

• getout

Aloittajalle: Iskijä ulkomaalaistaustainen mies. Tekijöitä mahdollisesti useampia, heitä eitsitään 1 uhri kuollut 8 toimitettu TYKS:n hoitoon.... Siinä suvakkipellelle näin aluksi.

• PuukotettuUseita

Unelmaako.

• muistakaasuohauta

Allahu akbarin kiljunta ja uskonnon nimeen tappaminen nyt vaan ON rasismia, vihaa toisia uskontoja kohtaan joten arvon hyysärit voivat pitää kapisen turpansa kiinni.Kyseessä on terrori-isku, ja nimenomaan RASISMI SUOMALAISIA VääRäUSKOISIA KOHTAAN.

Suurin ongelma Suomessa ovat nimenomaan suvakit jotka näitä rottia Suomeen haluavat ja sen sallivat.Heidät tulee poistaa joko ulkomaille tai muonavahvuudesta.Muuten normaali kansa saa kokea "rauhanuskonnon rikkautta" vielä pitkään.

Minäkin olen teitä saatanoita vuosia jo varoitellut kun soroksen agenda oli tiedossa.Vasta nyt joku teistä ehkä herää kun rauhanuskovainen puukottaa läheisen.Idiootit.

• Äly.hoi.älä.jätä

Vai pitäis poistaa muonavahvuudesta, eli siis tappaa. Et ole sen parempi kuin muutkaan terroristitappajat. Luulet vaan olevas jotain normaalikansaa.

• SepeteusSepe
        Äly.hoi.älä.jätä kirjoitti:

Vai pitäis poistaa muonavahvuudesta, eli siis tappaa. Et ole sen parempi kuin muutkaan terroristitappajat. Luulet vaan olevas jotain normaalikansaa.

Älä itke vaikka älysi on sinut jättänyt... suvakkina on kivaa...

• stop_vihapuhe

Vihapuhe ja kirjoittelu on rikos, moni kirjoittaja pääsee tutustumaan poliisilaitoksen sisätiloihin.

• Suksi_vit___

On sullakin huolet! Terroristi tappaa ihmisiä kadulle ja sinä olet huolissa nettikirjoittelusta.

• hfgg

Mene hoitoon ajoissa. Sulla on vakava ongelma.

• blackmaya

Eikö vihapuhepoliisijoukkioiden olisi jo syytä jalkautua kaduille turvaamaan kanslaisten turvallisuutta?

• Mussumaani

Sinähän sen omasta kokemuksestasi tiedät.

• geore
        blackmaya kirjoitti:

Eikö vihapuhepoliisijoukkioiden olisi jo syytä jalkautua kaduille turvaamaan kanslaisten turvallisuutta?

näin luulisi että kadulla ja toreilla olisi valvottavaa luulisi myös että ihmisillä suomessa on vielä sananvapaus

• GFSGKG

MISSÄ ON SANANVAPAUS ?

• Kiittivitusti

Kiitokset Sipilälle joka lupasi kotinsa turvapaikanhakijoille ja houkutteli moniosaajat tänne. Kiitokset Orvolle ja Vapaavuorelle monikulttuuria edistävän haittamaahanmuuton edistämisestä. Kiitokset vielä vihreille ja SDP:lle.

• inhottavaa

Olkaamme onnellisia, että meillä on mainitsemasi korkean tason poliitikot. Joku poliitikko uhosi jotain, ettei meitä voi terroristit lannistaa, ei heidän tarvitse oma hallituksemme sen tekee pitkäaikaisella kokemuksella. Sipiläkin hörhöili omakotitalonsa kanssa ja sai lupauksellaan maahan tuhansia pakolaisia . Minusta Sipilä ei ole tehtäviensä tasolla, joutaisi erota kun tulosta ei ole tulut. Tai onhan se huonokin tulos on tulos. Siihen Sipilä taitaa vedota.

• etsemmosta

Ei todellakaan mikään terrori-isku. Sipilän vieraat vain ovat kyllästyneet keppihevoshyppelyyn suvakkien kanssa ja pitäneet vain vähän hauskaa. Sellaista kivaa jota harrastavat kotonaankin ja mikä kuuluu niiden kulttuuriin.

• Sotturomaani

Liekö totta mutta epäilevät puukottajaksi eräästä välimeren maasta tullutta miestä. Sitä porukkaa mikä uskoo Jahve nimiseen jumalaan ja mikä kansakunta tappaa naapureitaan

• siiiistäh

siis kristitty tai juutalainen,mitä sä nyt sekoot?

• Eiislamiasuomeen

Näissä lähi-idän islamistisissa öljyvaltioissa suurimmat roistot ovat hallitsijat ja eliitti, jotka ovat ryöstäneet valtioiden öljyrikkaudet taskuihinsa (sadat tuhannet miljardit). Nyt nämä ryöstetyt kurjuudessa elävät ihmiset tulevat eurooppaan tappamaan syyttömiä siviilejä. Miksi he eivät tee selvää näistä hirmuhallitsijoista ja eliitistä, jotka ovat syyllisiä heidän kurjuuteensa.

• nowkoment

ULOS ! haittamaahanmuuttoa

• syöpä

Niin hallitus päästivät nämä jihadistit.

• kenmeijänpuolta

Ketäs sitä äänestäis seuraavaksi,peressaksi.....

• liberted

Äänestätkö sinä maasi vaaleissa Putinia? Meillä Suomessa valta ei ole presidentillä vaan kansalla.

• holliukko

Halla-aho saanee melkoisesti kannatusta ja varmaan aiheellisestikin

• äänestäjä.äijä

Halla-aho noussee aika vahvasti tapetille ja suosioon seuraavissa vaaleissa

• lyytiloviisa
        äänestäjä.äijä kirjoitti:

Halla-aho noussee aika vahvasti tapetille ja suosioon seuraavissa vaaleissa

Juurikin niin
        HALLA-AHON suosia kasvanee tuntuvasti tuollaisten tapausten jälkeen

• MustalainenLPR

Voin vaikka mennä poliisille itse sanomaa että nuohan kellä todettuja yhteyksiä terrorismiin mitkä täällä suomessakin majailee niin mitä niille pitäisi tehdä????
      Suvakit naisivat ja silittäisivät päätä jos vaan mahdollista mutta ainut oikea tapa on vastata samalla tavalla jos semmoiseen paikaan sattuu missä tälläisiä tapahtuu..SUURI HATUN NOSTO niille ketkä yrittivät estää enempää vahinkoa tapahtumasta ja oisivatpa saanneet viellä kiinni ni ei poliisinkaan tarvinu enää lyijyä tuhlailla, ei ois tarvinnut kun musta auto tilata.

• väestökantavana

Ne estelijät olivat muuten mamuja tai matuja, kaikki 10- 15... missä oli urhoollinen kantaväestö?

• dhggh
        väestökantavana kirjoitti:

Ne estelijät olivat muuten mamuja tai matuja, kaikki 10- 15... missä oli urhoollinen kantaväestö?

suvakki?

• avoinkysymys

EI VOI KUIN IHMETELLÄ MIKSI KIELTEISEN TURVAPAIKAN SAANEITA EI POISTETA VÄLITTÖMÄSTI MAASTA ???

AVOIN KYSYMYS PÄÄTTÄJILLE, MIKSI ANNETAAN RIKOLLISTEN JÄÄDÄ MAAHAN???

• salatut_tiedot

Turussakin näitä Afganistanista tulleita nuoria miehiä joiden nimet ja syntymävuodet muutettu tunnistettavuuden takia, esim joku A:sta tullut 35v on todellisuudessa jo 42 vuotias. Mihinkään ei voi luottaa näissä tapauksissa!

• jokumuu100

• Vhfsujj

Tee media korjaus ! matu ja suvaki

• NiinMutta

... jos ALLAHIN-puukottajaa ei oltaisi päästetty Suomeen, niin meillä olisi yksi tragedia vähemmän!

Miksi meidän suomalaisten pitää kärsiä ALLAHIN-rasistiTerroristeista ... on meillä kansallisetkin ongelmat hoidettavana ennen sitä.

• ruisrääkkäkö
        NiinMutta kirjoitti:

... jos ALLAHIN-puukottajaa ei oltaisi päästetty Suomeen, niin meillä olisi yksi tragedia vähemmän!

Miksi meidän suomalaisten pitää kärsiä ALLAHIN-rasistiTerroristeista ... on meillä kansallisetkin ongelmat hoidettavana ennen sitä.

Jo, se ruissalon juttu olisi kyllä turkkusen osalta piisannut vähäksi aikaa. Siinäkin meni kaxi.

• jokumuukalainen

• rupert3

Eikö näitä risikkoja lipposia orpoja anderssoneita ym ym saada valtakunnanoikeuteen, kun ovat näitä tänne oikein halunneet?????????????????? näillä on verta käsissään.

• sairaatpäättäjät

Totta!!! Valtakunnanoikeus kutsuu ennenpitkää näitä Suomen tuhoajia!!!

• frågorna

Ja mitä fru Bidee nyt kertoo lapsilleen? Sitä murehdin.

• Alexstupido

Ainut mikä tässä yllättää tavallisella järjenjuoksulla varustetun kansalaisen on se että kestipä yllättävän kauan ennen kuin pääsimme nauttimaan oikeasta monikulttuurisuudesta.

• fgukr

Voitko luottaa myös hallitukseen tai poliisiin?
        Ketkä he aina puolustavat ? ns. turvapaikanhakijoita tarkastelemaan tulvasi kaduilla ! Ei ole rajaa vieheesi teidän typeryys junnut pellet.

• Exsuvakki

Minusta tuli juuri Jussi Halla-ahon kannattaja, siinä on kaukaa viisas mies.

• suvakit

Järkevä valinta on juuri Jussi Halla-Aho , siinä on todella viisas mies.

• toteamus
        suvakit kirjoitti:

Järkevä valinta on juuri Jussi Halla-Aho , siinä on todella viisas mies.

eiköhän Jussi-Hallaaho liene aika monen kansalaisen valinta seuraavissa vaaleissa

• sabiens

Kannatan Jussi Halla-Ahoa, on viisas mies , puhuu asioista suoraan ymmärrettävästi. Hän on kaukaa viisas , jos eduskunta ja hallitus kykenisi vähänkin näkemään tosiasioita avoimin silmin niin tällaisia hirmutekoja ei tapahtuisi. Jussi presidentiksi joka osaa suomen kielen ja turhat pään kallistelijat ulos suoraan hullujen huoneelle.

• AlluAhaa

Miljoona matua tarvitaan.
      Kiitos Orpo ja Sipilä

• asdfffff

Jep äänestin viimeksi vihreitä mutta en enään, Halla-aholle meidän sakin äänet ,kaikki 5.

• PerusmiesSS

Vain äänivyöry Halla-aho/Huhtasaari/Hakkarainen/Tavio/Jalutski linjalle voi taata Turun turvallisuuden.

Olisivat turkulaiset älynneet aiemmin äänestää oikein.

• Karvaajotoisessapolvessa

Suljettiinko varissuon liikekeskus, häh?
      Siellä niitä olisi tarjolla, jos sille päälle sattuu

• niiain

että näitä tummia miehiä haluaa tänne vain naiset ON JOTENKIN SEMMONEN VAIKUTELMA TULLU. Jos haluatte niitä sen takia ei vaikuttimenne ole oikea. Teidän on haluttava niitä oikeasti.

• psSuomi

Jussi Halla-Aho , Laura Huhtasaari

• SIKAASUUHUN

SIANVÄRISET

• Mustasorkkapossumunkki
        SIKAASUUHUN kirjoitti:

SIANVÄRISET

Hmm, kenelleköhän tarkoitit vastata... tosin kenenkään ihonvärillä ei ole väliä muulloin kuin aurinkovoiteen suojakerrointa valittaessa.

• Kusikko

Kohta sisäministeri ilmoittaa että kyse ei ole terrorismista vaan luultavasti sairaskohtaus ja siitä seurannut ikävä yksittäistapaus, onnettomuus. Asia loppuun käsitelty.

• Mäkiskä

Turun joulurauhan julistus oli jo sotatilaan varustautumista helikoptereineen, sotilaineen ja betoniporsaineen.
      Siis viranomaisilla oli silloinkin jotain tiedon murusia mahdollisista terrori-iskuista!

• relatkaa

Huomio siellä Turussa. Poliisipäällikkö Ristola vakuuttaa, ettei mitään vaaraa!

• Voivaankuolla

Hänkö se oli joka sanoi kello19 tiedotustilaisuudessa perjantaina, ettei Turussa ole vaaraa TÄLLÄKÄÄN hetkellä.

• särähtikorvaan
        Voivaankuolla kirjoitti:

Hänkö se oli joka sanoi kello19 tiedotustilaisuudessa perjantaina, ettei Turussa ole vaaraa TÄLLÄKÄÄN hetkellä.

Sama tyyppi ei halunnut komentoida mitään ja vaikutti närkästyneeltä kun epäiltiin terroristi-iskuksi.

• lunkisti_ny

Mikäli olisi ollut islamisti, tms, ISIS olisi jo ilmottautunut, maailman kaikissa medioissa.
      BBC:n uutisissa haastateltiin Turussa asuvaa brittiä joka oli nähnyt tapauksen. Sanoi nähneensä poliisin ampuvan miehen mutta ei maininnut ihonväriä.

• Kunnolla

Uskotko tällaiseen poliisiin ?
        Poliisi ei osannut ampua !
        Miloin aletaan puolustaa kansalaisia ?

• Naurajasi-vain

Onko ketjun aloittaja edelleen samaa mieltä?

• Suomalainennainen10

Voi hel..Suomessa ei esiinny todellista rasisimia kuin vähän suomalaisten osalta, mutta eräiden ulkomaisten ryhmittymien rasismi ja terrorismi suomalaisia kohtaan rupee pännimään. Suomi on hyvin konservatiivinen valtio ja asioista ei puhuta oikeilla nimillä ja suoraan., ollaan vieraskoreita ja annetaan oma koti vaikka kenen raiskaajan käyttöön. Sallimmeko tämän..

• järkevilletiedoksi

Juu BBC:kin uutisoi että Finnish attac, mutta Risikko vaan illemmalla jämittää että vielä ei tiedetä onko kyseessä terroriteko vai mikä? No, ministerille tiedoksi, että ei kyseessä varmaankaan ole ollut mikään perheväkivallan tapahtuma kun tummaihoinen maahanmuuttajan oloinen nuori mies pistelee puukolla viattomia ja tuntemattomia ihmisiä toreilla kuolettavasti kaulaan, rintaan ja selkään? Jotenkin ontuu tuo suomen viranomaisten tiedotus ja ajatus siitä mitä todella on tapahtunut, ja miten asioita pitäisi käsitellä, analysoida ja tiedottaa kansalle?

• PalautuksetLopetettava

Näin tapahtuu kun ihmisiä lähetetään mielipuolisesti kuolemaan. Ilmeisesti tämä puukottaja päätti, että elää ennemmin lopun ikää korkealaatuisessa vankilaitoksessa, kuin palaa takaisin Irakiin kielteisen päätöksen saatuaan. Tämä olisi ollut hyvin helposti estettävissä, kun läpensä sairaat palautukset olisi keskeytetty ja turvapaikkapäätöksiä tehtailtaisiin inhimillisemmin ottein!

Kaikki sympatia pakkopalautettujen puolella.

• aazzxx

Juu tekijä kuulema Marokosta,mitävittua kertoo, joten tuskin palautetaan Irakiin, kummatkin turvallisia maita.

• aaasss

Etelä Irakissa on kuule helvetin turvallista, tiedän koska käynyt siellä. Samoin pääkaupungissa....

• avasivatportit

On käsittämätöntä, että he eivät puolustaa kansalaisia.

• eikäniin

Jos jihad menettää alueella se on yksinkertaista loistautua täällä
        tyhmät poliitikot ovat ottaneet jihadistit ylläpitäämään jotka terrorisoivat kansakunnan.

• ftftft111

" Ilmeisesti tämä puukottaja päätti, että elää ennemmin lopun ikää korkealaatuisessa vankilaitoksessa, kuin palaa takaisin Irakiin kielteisen päätöksen saatuaan "

Palautusten käsittelyä pitää nopeuttaa, ja kun päätös on tehty, niin heti koneesee ja pois täältä.
        Nytkin olisi pari ihmishenkeä säästynyt

• haluantietää
        ftftft111 kirjoitti:

" Ilmeisesti tämä puukottaja päätti, että elää ennemmin lopun ikää korkealaatuisessa vankilaitoksessa, kuin palaa takaisin Irakiin kielteisen päätöksen saatuaan "

Palautusten käsittelyä pitää nopeuttaa, ja kun päätös on tehty, niin heti koneesee ja pois täältä.
        Nytkin olisi pari ihmishenkeä säästynyt

Sitä pitää vahtia tarkasti ettei pääse lopettamaan päiviään. Saa nauttia siitä korkealaatuisesta vankeinhoidosta tai paremminkin sairaalassaolosta. Sen pää on tutkittava ja siitä tehtävä tarkka selonteko. Haluaisinpa kuulla miten se selittää tapahtuneen.

• TampereellaAsuva
        aaasss kirjoitti:

Etelä Irakissa on kuule helvetin turvallista, tiedän koska käynyt siellä. Samoin pääkaupungissa....

Oikein.Irakissahahan oleilevat sadat turvapaikan Suomesta saaneet kun raha juoksee automatic. Puoli vuotta IRakissa ja toukokuussa SUomeen kesän viettoon. Kela antaa maahanmuuttajille suorilla 6 :n kuukauden toimeentulitukipäätöksen jotta voi elellä rikkaana esim. Bagdadissa. Tämä on totta kun sivusta seuraan.
        Ei Kela kysele passeja tms. Koskaan.

• näinsemeneee

Tämä olisi ollut hyvin helposti estettävissä, kun läpeensä sairaat suvakit ei estäisi palautuksia ja kielteisen turvapaikka päätöksen saanet pidettäisiin säilössä palautukseen asti. Turvapaikkahakemuksia tehtailtaisiin vähemmän kun oltaisiin inhimillisempiä suomalalaisia kohtaan!

Kaikki sympatia terroristin uhrien puolella.

• yde
        TampereellaAsuva kirjoitti:

Oikein.Irakissahahan oleilevat sadat turvapaikan Suomesta saaneet kun raha juoksee automatic. Puoli vuotta IRakissa ja toukokuussa SUomeen kesän viettoon. Kela antaa maahanmuuttajille suorilla 6 :n kuukauden toimeentulitukipäätöksen jotta voi elellä rikkaana esim. Bagdadissa. Tämä on totta kun sivusta seuraan.
        Ei Kela kysele passeja tms. Koskaan.

No sittehän he lomallaan eivät ainakaan täällä tee mitään rikkeitä....

• xxbox

Kyse terrorismista ei suomen kansalainen.

• Kanta-Suomalainen

Vaikka olisikin suomen kansalainen niin ei se apina suomalainen kuitenkaan ole, näille terroristeille kun kansalaisuus myönnetään liian lepsuin perusten!!

• Kukakuuntelee
        Kanta-Suomalainen kirjoitti:

Vaikka olisikin suomen kansalainen niin ei se apina suomalainen kuitenkaan ole, näille terroristeille kun kansalaisuus myönnetään liian lepsuin perusten!!

Tekeytymällä sekopääksi niin kielitaidotonkin saa SUomen kansalaisuuden. Paperi esiin psykiatrilta, se riittää.

• Suomislam

Arvostan islamia ja toivon entistä useamman kantasuomalaisen kääntyvän muslimiksi.

• Jeesusontie

Toivon useamman muslimin löytävän Jeesuksen!!!!!

• ghgj

Syöksy sementtiin ja muuta pois suomesta.

• ikker

"Ja suomalaiset eivät koskaan puukota tai tapa tuntemattomia esim. grillijonossa tai baarin ulkopuolella? Juuri sinunlaisten vihaa tihkuvien kusipäärasistien takia näitä tapahtuu! "

Siis mielestäsi on oikeutettua että matut tappaa Suomalaisia kun Suomalaisetkin puukottaa ja tappaa, hyväksyt siis murhaajan teot tuolla perusteella, olet sairas mieleltäsi. Puolustelet matun tekemää murhaa, hyi helvetti.

• PIENIALKUKIRJAINSAATANA

Kieltämättä melko kärjistetty kirjoitus. Opettele kuitenkin isänmaallisena kansalaisena kirjoittamaan suomea oikein, suomalainen.

• aivaNoikeun

Suomea Oikein . Suomalaisena Pitää Kirjoittaa.

• tdoksi

Anarkisteille tiedoksi, asiaa tutkii poliisi ja suojelupoliisi...

• sekopäämuslimit
    • Moppeli

Satudarah Mc tulee ja ottaa tilanteen maassamme hallintaan.

• kakolaan.FUNNYCULAR

Oletko rikollisten nuoleskelija?

• Suomi100vuotta

Puukkosankari (turvapaikan hakija) tulee maksamaan satojatuhansia veronmaksajille. korvauksia hänelle tullaan maksamaan mm. ampumisesta aiheutuneesta vammasta, kuntoutuksesta, täys ylläpito vankilassa, viiden vuoden tuomio, josta hän ensikertalaisena istuu puolet. Karkoitus Suomesta tuomion jälkeen. Kotiutusraha maksetaan ja lento kotimaahan. Hakeutuu uudelleen turvapaikan hakijaksi Suomeen ilman papereita. Hakemus hyväksytään hyvän peitetarinan vuoksi. Henkilöllisyys paperit hommataan hänelle. Asunto, kodinkoneet, ajokortti, auto, koulutus, harrastukset, vaatteet, kaikki maksetaan veronmaksajien piikkiin. Samaan aikaan monissa suomalaisissa lapsiperheissä lasten ainut lämmin ruoka on koulussa saatava ruoka. Toimintamalli on kestämätön, päättäjät on idiootteja.

• ei.allahia.kiitos

juuri näin se menee; täällä Suomessa kyllä osataan puhua ja ollaan jälkiviisaita mutta ne teot... miten suojellaan oman maan kansalaisia?
        tulevaisuus pelottaa ja työssä käynti kun joka päivä on lähdettävä tällaisille alueille joissa on näitä "traumatisoituneita" maahanmuuttajia joka nurkka täynnä, eihän täällä Suomessa edes toisen tappamisesta juuri minkäänlaista rangaistusta saa!

• mekoduunari
        ei.allahia.kiitos kirjoitti:

juuri näin se menee; täällä Suomessa kyllä osataan puhua ja ollaan jälkiviisaita mutta ne teot... miten suojellaan oman maan kansalaisia?
        tulevaisuus pelottaa ja työssä käynti kun joka päivä on lähdettävä tällaisille alueille joissa on näitä "traumatisoituneita" maahanmuuttajia joka nurkka täynnä, eihän täällä Suomessa edes toisen tappamisesta juuri minkäänlaista rangaistusta saa!

suomi on hyvä maa vielä
        ei pilata sitä tyhmyydellä. Jäitä hattuun hallitukselle tuntuva kiristys pakolaispolitiikkaan

• VänrikkiEvp

Olisi aika tehdä jotain tälle. Valtiovallan edustajat ovat impotentteja kuohilaita, jotka lipovat huuliaan odotellessaan helppoja eläkkeitä ja muita etuja. Oikein kohdistettu ja hyvin johdettu sissitoiminta paikallaan.

• sotilasvalas

Minkä valtion armeijan vänrikki olitkaan?

• Siiderivala
        sotilasvalas kirjoitti:

Minkä valtion armeijan vänrikki olitkaan?

taisi tuo olla Suomen armeijan, kas: "EVP" = Erotettu Varhain Palveluksesta.

• 4tekijää
      • turhaseon

Ei halua kuunnella näitä keskinkertaisia ​​mediaa enää

• hytuk

Ovatko he ihmiset?

• omavika

Se on punainen vaihtoehto uusi kansalainen.

• ufolainen

Ulkomaalainen hi, varmasti ulkoavaruudesta aviator tuli lentävä matto

• rakkaussamba

Ja silti he tiesivät, kuinka he päästivät ja avasivat rajat
        Ja mitä nyt ?

• toimihyvin
        rakkaussamba kirjoitti:

Ja silti he tiesivät, kuinka he päästivät ja avasivat rajat
        Ja mitä nyt ?

Espanjalainen poliisi ampui terroristit.

• moskovanDILDO

Eikö tarvitse osata suomi heilahduspyörähdys toukokuu käännöskone trolli

• kekekekekek
        ufolainen kirjoitti:

Ulkomaalainen hi, varmasti ulkoavaruudesta aviator tuli lentävä matto

Hävettää olla Suomalainen kun lukee näitä kirjoityksia.

• fldklf
        kekekekekek kirjoitti:

Hävettää olla Suomalainen kun lukee näitä kirjoityksia.

ettet vaan olisi suvakki ?

• valmet334

Tämän viesti-ketjun aloittajan turpa ois tukossa , jos uhrien joukossa olisi tai tulee olemaan hänen tuttu tai sukulainen ,.

• bertilperversson

Nerokas havainto. Jos aloittajan kurkku olisi myös katkaistu, niin hänkään ei olisi nyt täällä turpaansa aukomassa.

• LoisKiehuntaa

Marokon poikia se on junes lokkakin, vaikka matuja vastustaakin oulussa.

• Suomi1940-1944

Olikohan vaunuja työnnellyt nainen itse suvakki? Suomalaiset naiset hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ovat. Sitä sai mitä on tilannut, mutta toivottavasti nyt viisastuu, jos on edelleen elossa.

• SuomiOnHukassa

Olen nainen, kohta eläkkeellä. Ajatusmaailmani on muuttunut parissa vuodessa, kiitos näiden parempaa elintasoa etsivien tänne ryntäävien "miesten". Jos ensimmäiset tulivat olisivatkin olleet naisia ja lapsia, kenties vanhuksia, olisin ehkä vielä aika suvakki. Mutta nyt en tiedä, mitä puoluettakaan äänestäisin. Tiedän vaan, etten halua tällaista Suomea! Isäni oli sodassa eikä koskaan toipunut siitä kokemuksesta. Hän oli parikymppinen, kuten niin monet muutkin. Veljensä kaatui, toinen vammautui fyysisesti. Onneksi hän ei tätä enää ole näkemässä :(

• Kartiokangas

Aloitus tuli moskovan trollitehtaasta.

• Kiblat

Tekijä torille häkkiin tämän ketjun aloittaneen trollin kanssa. Tikkoja myyntiin euron kappale.

• jätärauhaan-JONES

Vihertikka on rauhoitettu myynniltä. Korvaussumma 20000 eur.

• todistustaakka

Jokainen lankkiturpa on minun silmissä terroristi, sotarikollinen ja raiskaaja, kunnes toisin todistavat.

• kantasuomalainenaina

Muista sinä perkeleen suvakki, että Suomen media ei kerro koko totuutta! Puukottaja huusi riehuessan Allah Akbar!

• Summataipale

Moskovan miesten rahoittamasta MV-roskastako se totuus löytyy? Voitpa herätä kasakan nauruun...

• Valvontaan

Hoitoon jokainen pimeä pää joka ei ymmärrä totuutta niin kuin se on vaan yrittää kääntää kaiken suomalaisten syyksi. Ei se tervettä enää ole! Tiukempaan valvontaan jokainen joka puoltaa näitä tekoja ja murhia! Sama valvonta niin maan hallitukselle kuin yksittäisille ihmisille! Tähän on tultu ja TÄTÄKÖ HALUATTE???

• Visertääkö päässä pahastikin ?

• valitettavasti

https://yle.fi/uutiset/3-9785629

Jaa että mitähän esim. Risikko eilen sanoi ? On se perk....... kumma, että politiikot yrittää pestä kätensä tästä sopasta hyssyttelemällä ? Sitä saa mitä tilaa !

• suvakkivitut.märkinä

Risikolla ollut kostea yö, kun fantasioinut seksistä tuon terroristin kanssa. Suvakkihuorat on suvakkihuoria, vaikka voissa paistaisi. Toisaalta, tästä terroriteosta voi kansalaiset syyttää itseään, kun äänestävät suvakkihuoria ja isänmaanpettureita. Nämä haluavat antaa terroristeillekin inhimillisen kohtelun vankilassa, ja tarvittaessa rakentavat näille vaikka oman vankilan, ettei niitä kiusattaisi siellä.

• käännetäänköposkea
        valitettavasti kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9785629

Jaa että mitähän esim. Risikko eilen sanoi ? On se perk....... kumma, että politiikot yrittää pestä kätensä tästä sopasta hyssyttelemällä ? Sitä saa mitä tilaa !

Mutta näköjään rahan jakoon, turvaan, terveydenhoitoon ja ruoan jakoon vastataan vihalla joissakin piireissä!!!

• Räksytystä
        suvakkivitut.märkinä kirjoitti:

Risikolla ollut kostea yö, kun fantasioinut seksistä tuon terroristin kanssa. Suvakkihuorat on suvakkihuoria, vaikka voissa paistaisi. Toisaalta, tästä terroriteosta voi kansalaiset syyttää itseään, kun äänestävät suvakkihuoria ja isänmaanpettureita. Nämä haluavat antaa terroristeillekin inhimillisen kohtelun vankilassa, ja tarvittaessa rakentavat näille vaikka oman vankilan, ettei niitä kiusattaisi siellä.

Voisi sinullakin tärpätä naisten kanssa, kun siistisit suusi ja haaskaisit vähemmän aikaa netissä kiukutteluun.

• Aloittaja on selkeästi ns. Mädättäjä. Kuuluu samaan kastiin suvakkien, mamuhyysäreiden, vihervasurianarkistien jne. kanssa. Sota-aikaan heitä kutsuttiin desanteiksi. Mädättäjät ovat 2000-luvun syöpäkasvain suomalaisessa yhteiskunnassa. Tuhoavat Suomea sisältä päin.

• jehns885

Asiaa tutkitaan nyt terroritekona.

Muistakaa, netistä löytyy edelleen ns. suvakkilista. Kannattaa tarkistaa josko vaikka naapurissa tai fb kavereista löytynee kyseisen listan joku kannattajajäsen

• Terroriteko
      • pitkätvuodet

Paperiton tuokin ja mikähän oikea ikä, tuskin 18 vaan lähempänä 30v.

• partavauvat.tulee
        pitkätvuodet kirjoitti:

Paperiton tuokin ja mikähän oikea ikä, tuskin 18 vaan lähempänä 30v.

Jossain ehti vähän aikaa näkyäkin tuo ambulanssikuva ilman sensuuria, naamasta näki että ainakin 30v, jos ei enemmänkin.

• äläuskotarinoita
        partavauvat.tulee kirjoitti:

Jossain ehti vähän aikaa näkyäkin tuo ambulanssikuva ilman sensuuria, naamasta näki että ainakin 30v, jos ei enemmänkin.

Kai se ikä on otettu valehdelluista hakemuspapereista. Joku on varmaan neuvonut, että nuoret hyväksytään paremmin.

• Fhkllhxdz

Aloittaja voi itse painua sinne minne toivotti kaikki ne suomalaiset joilla on järki tallella!!!!!! Poliisi tutkii Turun murhia terroristitekoina!!!!!

• PalefaceForEver

Pahinta lietsontaa on nyt laittaa tätä ulkomaalais taustaisten viaksi. Ehdottomasti haluan kiittää Tarja Halosta joka on meistä tehnyt suvaitsevampia.
      Kuten Pale ja Tommykin sanoivat
      2014-05-06 IS: Paleface: Suomi on läpeensä rasistinen maa

• hullujenhuoneen_uutisia

hullujenhuoneelta:

Laura Huhtasaaren profetia toteutui Turussa. 10 ydinpommia pudotettu hansakortteliin!

• Laura_presidentiksi

" hullujenhuoneen_uutisia

19.8.2017 11:52
      Uusi
      hullujenhuoneelta:

Laura Huhtasaaren profetia toteutui Turussa. 10 ydinpommia pudotettu hansakortteliin!"

Huhtasaaresta hullujenhuoneen toverikunnan presidentti ja sililaivaston suojelija!

• pojjaa palikat!! peli ei oo viä menetetty!
      pollisikuvatukse nimitäi päivystävä lentokenttii ja varmaa eruskuntatalo erustaa, ettei kukaa oksenna kepapi jämii rappusil.
      näi ne sit erehtysivä taase...
      jos mää olisi "kunno" suamalaine, enkäs tämmöne rotta vaa, nii jonku uurekarhiaks ja kaikil viihrykkeil varustetu abbabeitte "kiärrätyskeskukse" mää kävisi "vatupassii" laittamas, enkä missää satama kahvilas lattee hörppimäs.
      juuuuu tiätty siä voi joku asia tiimoilt löytyy, ku tuski ainakas tänne uskaltaa jäärä...
      muuut kyl mää silti näi "perusrottana" voisi kuvitel, et seuraavaks "tukattoma" käy vierais "lättyleivä" syäjie postiluukul.

rotta tietää nääs!

• Realistisuomi

Menkää suvakit kertomaan puukotettujen perheille ettei kyse ollut terrorismista. Varmaan lohduttaa ihan v:sti, kun totuus kuitenkin on että jos näitä matuja ei olisi päästetty tunkeutumaan tänne, niin tätä ei olisi tapahtunut. Työperäinen maahanmuutto on eri asia kun loisimaan tulo!!!

• kantasoomalainen

VAI EI TERRORI-ISKU TURUSSA? eikäpä maahanmuuttoon liittyvää muutakaan, no jaa ota huppu silmiltäsi. Vuosi sitten Kajaanissa kaksi terroristia pahoinpiteli hengiltä suomalaisen selvinpäin ollen miehen. POLIISIT VAROITTI puhumasta terroristeista !!!!

• Ninnukkainen

Olet nähnyt Ruususen untasi ja KRP on kanssasi eri mieltä.

• Tunnustuksen_arvoista

Useammankin uutismedian ja journalistisen alan lehtien nettisivuilla julkaistaan videota, jossa tämän hyökkääjä huutaa Allahu Abaria oman maansa kielellä, tai arabiaksi.

Joten aloittaja on väärässä. Teko vaikuttaisi aika vahvasti selvältä terroriteolta.

Poliiseille kuuluu erityiskiitos ja tunnustus kenties lisää uhreja ennalta ehkäisevästä hyvästä toiminnasta.

• Robott

Onnea sinulle ja muille vihreille! Kaikki olemme yhtä arvokkaita

• MBD

Tämä oli nimenomaan terrori-isku ja tekijä on 18 v. Marokolainen.
      Se että kuuluuko tämä marokolainen johonkin terrorijärjestöön on ihan sama silla motiivi on sama.
      Ja olen ihan varma että hän oli jonkun vk-asukas.
      Nyt ei pitäisi ihmetellä liian pitkään että miten tämmöinen tapahtui vaan pitää miettiä miten tämä estetään tulevaisuudessa.

• Ymmällään
    • Värin

SE OLI TERRORI-ISKU joten painu itse sinne minne muita kehotit painumaan!

• IsikselläJuhlat
    • pasiparra

joo ei tainnut olla omia muksuja ja sukulaisia paikalla urpo

• Ihanaayhdessä

Kyllä monikulttuurisuus on ihanaa! On rikkaus, kun kansat kohtaavat. Me suomalaiset olemme liian herkkähipiäisiä. Tämä nyt oli tuollainen tavallinen "Turun markkinat" , joissa sattuu ja tapahtuu. Pitää tottua! Ihanaa, kun elämme nyt kaikki tässä monikulttuurisuudessa ja saamme nauttia tästä kaikki yhdessä. Rakkautta, rakkautta enemmän.

• notterrorist

Kaikki Marokolaiset pois suomesta HETI!

• cccptroolaritunnistettu

Opettele suomea ja sen oikeinkirjoitussääntöjä, neuvostoihminen.

• cccposuijaupposi
        cccptroolaritunnistettu kirjoitti:

Opettele suomea ja sen oikeinkirjoitussääntöjä, neuvostoihminen.

Joo, suomen taito on Venäjällä heikentynyt. Myyräntyön taso senkun laskee koko ajan.

• opaktcb

Kaikki Suomalaiset pois marokostaHETI!

• sipilän_talo-mamuille

Eilen Sipilä vielä sanoi, ettei ole terroriteko. Kannattaisiko aina oikein hetki funteerata, mitä sanoo? Aikaa on ollut opetella. Poliisit sun muut oli tiedotustilaisuudessa niin kieli keskellä suuta, että ihme kun pystyivät jotenkin puhumaan.

• hrhrhrhrhr

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005332454.html

Aiemmin on vannottu median ja poliitikoiden taholta, että terrorismi ei liity mitenkään uskontoon.
      Tuossa jutussahan sanotaan:
      "Terrorismitutkija: Viranomaiset näyttävät pitävän poliittista tai uskonnollista tarkoitusperää todennäköisenä"

Mihin uskontoon se liittyy? Tietääkö joku?

• hyhyh

Kun kerran terrori ei liity mitenkään islamiin, niin jos uskontoon kuitenkin liittyy, niin onko jokin oma uskontokirja noilla terroristeilla?

• Pyhäkirja

Koraanissahan on kohta, että vääräuskoiset pitää eliminoida.

• suvaitsevainen_vihreä

Toivon että vihapuheeseen ja kirjoitteluun puututtaisiin nopeasti, hirveä määrä rasistista kirjoittelua täällä!

• suomipoika111

Häpeä terrorismin puolustaja ,häpeä! Vihreät eivät tule olemaan muuta kuin kansan inhokkeja.

• dssdddxzxzxzxzxzxzxxz

samanlaista tapahtunut maailmalla ja nytten tuli suomeen eikä ole terrori-isku. eipä tietenkään. suomessa ei ole tapana puhua asioista mitä ne oikeasti on joten aloittaja on oikeassa ei ole tapahtunut terrosi-iskua ei tule tapahtumaan

• Ninnukkainen

Onhan se viimme vuonna Suomeen tullut turvapaikanhakija.Mitä sinä oikein änkytät ?

• Meillä_oli_unelma

Turvapaikanhakijoita, poliisi juuri vahvistanut. Kova juttu. Jatkossa hakijat tulee majoittaa keskitysleireille Lapin kairoilla. Tämä lienee nyt selvää.

• suomihemmo

Vanhat vankilat käyttöön kaikki turvapaikanhakijat majoitettava niihin.

• Eipaikallistuntemusta
        suomihemmo kirjoitti:

Vanhat vankilat käyttöön kaikki turvapaikanhakijat majoitettava niihin.

Samaa mieltä. Vaikka vuokrattaisiin hallitusta lähellä oleville tahoille palautuskeskuksiksi, niin poistumiskielto alueelta kuitenkin voimaan. Jaa, mutta tulikin mieleen yksi hyvä vaihtoehto, entinen valtion hotelli Katajanokka. Vai olisiko Kakola Turussa vielä pystyssä, vai onko se jo maan tasalla?

• RealismiKunniaanSuomessa

Poliisin tiedotustilaisuus 19.8., klo: 14:00 -
      Kyseistä Turun tapausta tutkitaan Terroritekona
      Puukottajasta ja muista:
      Kyseessä on marokkolainen mies joka on sairaalahoidossa. Ko. puukottaja tuli Suomeen maahanmuuttajana ja hakien turvapaikkaa 2016, Asui Pansion vastaanottokeskuksessa.
      Puukottajan turvapaikkahakemus hylättiin.
      Puukottajalla on useita apureita joista neljä on pidätettynä ja yksi on kansainvälisesti etsintäkuulutettuna.
      Puukotuksen uhreista suurinosa on naisia iältään 15-67 vuotiaita. Kaksi heistä on kuollut puukotusen uhrina.

• oliterrori

Aloittaja oli niin väärässä alusta alkaen, samoin kuin Risikko ym.
      Tutkitaan terrorismina.
      Marokkolainen, kielteisen päätöksen saanut turvapaikanhakija.

• kylläsesiitäkai
    • TrCor

Rasismilla ei ole mitään tekemistä vihan uskonnon kanssa.

Islam vihaa kaikkia jotka ei käänny tai elä shari alain mukaan. Islam on maailman rasistisin uskonto koska se vihaa kaikkia ihonväristä huolimatta jos uskonto on eri.

• Juurikas1

Eli ulkomaan ongelmat kaadettiin sitten Suomeen..ja MIKSI poliisi ei ammu tässä maassa tappaakseen, jos tämä olisi tapahtunut englannissa, tekijä olisi jo haudassa, ja SE olisi oikein. Eli tässä taas nähdään että omankädenoikeus on ainut oikeus tässä maassa. Tämä myös opettaa nyt suomalaisia olemaan vähemmän naiveja sinisilmäsiä kukkahattutätejä, pari neuvoa:

1. Kannattaa tästä lähtien kantaa mukana puukkoa/hiuskiinnettä itsekin, itsesuojelutarkoituksessa vain.

2. Ei turisteilta näyttävät, ulkomaalaistaustaisia PITÄÄ VAROA!
      3. Suomen itsesuojelulait ovat kusta, jotka kannattaa nyt unohtaa, tämä maa on sotatilassa tästä päivästä lähtien (viholinen: ISIS) ja ihmiset ITSE, ei poliisi, tekevät päätökset pitääkseen itsenä elossa tai tulematta raiskatuksi.
      4. Hankkikaa jonkinlainen ju-jutsu / karate / kickboxing / krav maga koulutus

PS. tottakai poliisi sanoo että "jäitä hattuun" kun tahtovat että kermaperseiden rahatulot ei katkea, todellisuudessa poliisi ei kykene turvaamaan kuin oman perseensä.

En kehota ketään, mutta mielipiteeni on että nyt tarvittaisiin vastaisku, esim kansallinen vastarinta saisi aktivoitua mutuenkin kuin räyhätä mielenilmauksissa...käyttäkää mielikuvitusta..jos kerta rahaa tulee Putinilta..

• Ninnukkainen

Minä antaisin suomalaisille ihan vapaat kädet.Meidän mielipidettämme ei kukaan kysynyt kun tänne annettiin tulla tuhansittain valesyyrialaisia ,meidän kotimaahamme .Päättäjät eivät ole korviaan lotkauttaneet kun ihmiset on osoittaneet huolensa ja leirikin sai olla keskellä Hesaa vaikka kuinka kauan.Jos minä olisin telttaillut kotikaupunkini torilla niin olisin varmaan jo vankilassa.Ihme lällyä palleroimista ja vastapuolella kaikkea muuta kuin lällyjä äijiä,adrenaliinia tihkuvia vihakimppuja.Rahaa on valunut kankkulan kaivoon ja kielteisen päätöksen saaneita ei saada maasta ulos.Eihän tästä tällä tavalla mitään tule.Mutta se on liikaa että nyt suomalaisten pitää alkaa maksaa jo hengelläänkin.Päättäjien on nyt pakko ottaa vastuu ja jos he eivät siihen kykene vaan tekevät virheitä virheiden perään eivätkä mistään ota opikseen niin pakkohan se sitten on kansan alkaa omatoimisesti kotimaataan puolustaa.

• Äiskä55
        Ninnukkainen kirjoitti:

Minä antaisin suomalaisille ihan vapaat kädet.Meidän mielipidettämme ei kukaan kysynyt kun tänne annettiin tulla tuhansittain valesyyrialaisia ,meidän kotimaahamme .Päättäjät eivät ole korviaan lotkauttaneet kun ihmiset on osoittaneet huolensa ja leirikin sai olla keskellä Hesaa vaikka kuinka kauan.Jos minä olisin telttaillut kotikaupunkini torilla niin olisin varmaan jo vankilassa.Ihme lällyä palleroimista ja vastapuolella kaikkea muuta kuin lällyjä äijiä,adrenaliinia tihkuvia vihakimppuja.Rahaa on valunut kankkulan kaivoon ja kielteisen päätöksen saaneita ei saada maasta ulos.Eihän tästä tällä tavalla mitään tule.Mutta se on liikaa että nyt suomalaisten pitää alkaa maksaa jo hengelläänkin.Päättäjien on nyt pakko ottaa vastuu ja jos he eivät siihen kykene vaan tekevät virheitä virheiden perään eivätkä mistään ota opikseen niin pakkohan se sitten on kansan alkaa omatoimisesti kotimaataan puolustaa.

Lakka ja puukko on hyvä idea!

• nytriittää

Eiköhän olisi jo aika uskoa että ei näiden kanssa yhteiselosta mitään tule. Kaikki muslimit vaan takaisin omiin maihinsa. Ja turha lässyttää mitään oloista palautusmaissa, kohta täällä on samat olot jos mitään ei tehdä ja järjetön hyysäys vaan jatkuu.

• Ninnukkainen

Samaa mieltä.Ulos vaan.Ei Suomi tuollaisilla ihmisillä mitään tee.

• RefugeesWelcome

Tapausta tutkitaan terrori-tekona, se ei vielä ole virallisesti terrori-teko samalla tavalla kuin rikoksesta epäilty ei ole syyllinen ennen kuin tuomittu. Rasistiselle älämölölle ei ole kertakaikkisesti mitään perustetta tämän tapauksen johdosta, koska kyse on yhden henkisesti epävakaan yksilön erillistapauksesta. Jos tekijä olisi ollut suomalainen niin se olisi ollut kaiketi ok rasistien mielestä! Kaikki pakolaiset ja maahanmuuttajat ovat Turussa osoittaneet olevansa uhrien puolella ja antaneet heille tukea. He ovat kunnollisia ihmisiä, toisin kuin te vihantäyteiset rasistit, jotka ette pysty näkemään hyvyyttä muukalaisvihassanne.

Juuri tällaisina hetkinä tulee rasismia vastaan taistella kovempaa kuin koskaan.

• nytriittää

Ihme juttuja on teidän laput silmillä kulkevien heitettävä. En ainakaan muista tapausta Suomesta tai maailmaltakaan missä suomalainen olisi puukottanut lastenvaunujen kanssa kulkevaa naista ihon värin tai uskonnon takia Jumalaa huutaen. Voitko kertoa milloin näin on tapahtunut? Varmasti on asiallistakin väkeä muslimeissa mutta kun ei etukäteen tiedä kuka tekee mitäkin uskonnon varjolla niin parempi olisi pelata varman päälle ja laittaa kotimaihinsa. Siinä ainakin tämä puukottaja onnistui että minäkin neutraalisti tähän asti maahanmuutto-asiaan suhtautunut olen nyt tätä mieltä.

• Eioleeioleeiole

Yksitttäinen tekijä jolla on neljä pidätettyä kaveria sekä yksi etsintäkuulutettu. Kaikki ulkomaalaisia. Ei tää ollut terrorismia. Saatanan suvakit nyt riittää hyssyttely.
        Terroristi mikä terroristi. Herätkää.
        Ei kaikki ulkomaalaiset ole terroristeja mutta kaikki terroristit on ulkomaalaisia, voisiko edes tämän tunnustaa todeksi.
        Jos ei kelpaa turvapaikanhakijaksi niin on varmaan ihan luotettava kiva kaveri. Niinkö.
        Jos hakkaa ihmisiä puukolla niin sitäkö pitäisi suvaita.
        MIKÄ TÄTÄ MAATA VAIVAA?

• tunnusta.tosiasiat

Juuri tällaisissa tapauksissa täytyy kaltaisesi suvakki hyysärit entistä kovemmin tuomita ja mieluiten sopivilla otteilla se teille osoittaa.

Muuten mistä on peräisin tietosi, että Turun terroristi olisi henkisesti äpävakaa "erillistapaus"?

• Miten.määrittelet

Voi herranjestas sentään! Jätkä puukottaa 10 satunnaisesti valittua ihmistä, eikä se mielestäsi ole terroriteko? Mikä sitten on terroriteko? Ei terroriteon taustalla tarvitse olla jotain laajaa organisaatiota, pelkkä yhden ihmisen ideologia riittää, että sitä voi sanoa terroriteoksi. Tuskin tässä mitään laajaa organisaatiota onkaan taustalla, eikä varmaan kovin moni sellaista kuvittelekaan. Mahdollisesti muutaman ihmisen, tai ehkä jopa vain tuon yhden puukkosankarin suunnittelema teko, mutta aatteellinen terroteko se on silti.

• felixsteiner

Poliisi on jo todennut että kyse on terroristi iskusta tässä on seuraus kun Sipilän ja Risikon ja muiden poliitikkojen toimesta päästettiin maahan 30 000 ihmistä joiden taustoista eikä aikaisemmasta elämästä ja teoista ei tiedetty mitään tämä ei ole rasismia vaan realimaailmaa. Nyt on aika ko poliitikkojen kantaa vastuu aikaansaanoksestaan. Jotkut EU maat toimivat aivan oikein kun eivät päästä maahansa ihmisiä joiden taustoista ei tiedetä mitään tai ainakin selvittävät ne etukäteen.

• helppo.estää

"Poliisi on jo todennut että kyse on terroristi iskusta tässä on seuraus kun Sipilän ja Risikon ja muiden poliitikkojen toimesta päästettiin maahan 30 000 ihmistä"

Pääsyyllinen siihen mitä Turussa tapahtui on yksiselitteisesti pääministeri Sipilä.
        Juuri hän, pari kolme vuotta sitten, kutsui kaiken maailman raiskaajat ja terroristit tänne luvaten heidän käyttöönsä jopa oman asuntonsa.
        Tämä(kin) tapahtuma olisi jäänyt tapahtumatta jos järjen ääntä, hallitsemattoman maahantunkeutumisen haitoista, olisi aikanaan kuunneltu.

Parhaiten vastaavat tapahtumat tulevaisuudessa estetään karkottamalla _kaikki_ nyt maassa olevat tänne luvatta tunkeutuneet lähtöpaikkoihinsa.
        Kotimaan suvakit eli tapahtumaan syyliset, pitää välittömästi saattaa oikeudelliseen vastuuseen toiminnastaan.

• UUUTISVUOTOA

HALLITUKSEN JÄSEN on luvannut käydä keskustelemassa kasvotusten uhrien omaisten kanssa. Lupaa pitää puheen tänä iltana TV:ssä (erikoislähestys): Mitä ilmeisimmin tidotustilaisuus /
      eroilmoitus: eroaa tehtävästään lukuisten pyyntöjen ja virheellisten kauaskantoisten päätösten vuoksi.

https://www.youtube.com/watch?v=Ao_7rxdsYL4

• Simppa59

Siis saa ihmetellä tota viranomaisten keskustelua, täyttä paskaa suurin osa. Liian läpinäkyvää ettei mitään ole tapahtunut, tai vähätellään kierolla tavalla. Suomessa pitää paljon tapahtua ennen kuin tämä paska keskustelu loppuu ja terroristit listitään samantien kadulle piste.

• tehokas.toimi

Tehokkaiksi mielletyillä saksalaisilla oli aikoinaan tehokkaat keinot suitsia heihin kohdistunutta väkivaltaa.
        Jos yksi saksalainen surmattiin niin osoituksena ettei sitä hyväkytty "yksittäisenä mieleltään järkkyneen" tekijän toimena ,niin vähintään sata surman "vähättelijää" poistettiin muonavahvuudesta.
        Tämä olisi mitä mainioin tapa suitsia Turun kaltaisia tapahtumia.
        Toki kansallista turvallisuutta edelleen parantaisi jos, pahimmat suvakit, kuten vaikkapa aloittaja, luokiteltaisin samaan, "kastiin", kuin varsinainen surmien toteuttaja. Ovathan nämä suvakit ja "ymmärtäjät" omalla toiminnallaan mahdollistaneet tekijän toimet.

• terrorismintukijoita
    • Armas_Paskiainen

Mietinpähän vaan, että onko Schengen-sopimus tämän arvoinen. Miksi Euroopan sisärajat piti avata? Se, että vedotaan helpompaan työvoiman liikkuvuuteen, on kyllä ennenmminkin merkki laiskuudesta näyttää sitä passia rajalla. Rajatarkastus on aina turvallisuusteko. Miksi tätä vapaakulkua halutaan varjella, koska samalla viedään pois se tehokkain tapa tarkkailla ihmisten ja varsinkin ns. ei toivottujen tapausten maahantuloa? Sama koskee myös meitä riivaavaa murtomiesten liikehdintää slaavilaisista EU-valtioista (Latvia, Liettua, Puola yms). Taitaa kyseinen sopimus palvella vain jotakin "suurempaa tarkoitusta"? Mutta ei turvallisuutta voida parantaa ilman valvonnan lisäämistä. Tämä on mitä suuremmassa määrin arvokysymys, meneekö taloudellinen hyöty tai se liibalaaba-höpötys integroidummasta Euroopasta ihmisyyden ja turvallisuuden edelle. Alkaa olla Euroopan puurot ja vellit sekaisin.

• Erittäin hyvä kirjoitus kun lisätään vielä aika vapaa huumeiden kulku maiden läpi erilaisten jengien toimesta ja esim ihmiskauppa (siis tarkoitan ilotyttöbisnestä joista monet on aikoinaan väkivalloin pakoitettu touhuun niin tulee mieleen että onko yllämainittu vapaa kulu todellakin sen arvoista

• pysymme

Eurooppa yhdentyi ja pysyy yhtenäisenä ja sisäisesti avoimena teistä riippumatta (Venäjän ihannoijat ja muut maastohousu-MVeet).

• Armas_Paskiainen

Voi voi..... Allekirjoittanut kyllä irtisanoutuu mainitsemistasi ryhmistä. En ole mitenkään erityisen EU-vastainen, mutta ihmetyttää asenteesi. Onko EU mielestäsi onnen auvola, täydellinen yhteisö? Jos mietitään, millaista Eurooppaa haluttiin unioniin liityttäessä versus tätä versiota, mihin nykyinen poliittinen eliitti sitä on halunnut ja haluaa yhä edelleen viedä, niin pidän näkemystäsi kuin uskonnollisena vakaumuksena. Asiasisällöllä ei ole mitään merkitystä, kunhan suurta ja mahtavaa EU:ta ei vain kyseenalaisteta? Kun EU jo kyseenalaistaa itseään liian erimielisten jäsenmaiden kesken. Demokratia ei tunnu toimivan. Jos maahanmuutto- ja raja-asioissa ollaan erimielisiä, niin silloinhan terrorismi on jo lyönyt vahvan kiilan Euroopan sydämeen. Kyllä Junckerin kupletin ja EU-parlamentin olisi nyt vain otettava lusikka kauniiseen käteen ja kyettävä myöntämään, ettei kaikkea voi saada. Koko Euroopan tilannetta tuskin saadaan rauhoitettua ilman että Schengen-sopimus tarkastellaan uusiksi. Tilannetta ei mitenkään helpota sekään, että Saksa ja Ranska ovat ilmaisseet ottavansa suuremman vallan EU:ssa Brexitin jälkeen, mikä rasittaa jo ennestään kiristyviä jäsenmaiden välejä. Siinä on lievää autoritäärisyyden makua. Kasvaako suurvalta-ajattelua unionin sisällä? Sellaisesta unionista olisi syytä pysytellä mahdollisimman kaukana, koska vaarana on se, että pienemmät maat tulevat menettämään kansallisen päätöksenteko-oikeutensa. Juuri tässä ajassa kaivattaisiin kipeästi kansalaiskeskustelua siitä, että jos EU:ssa halutaan pysyä, niin millaisen EU:n haluamme. Ja että poliitikkomme edustaisivat kansan näkemystä puolustamalla asemaamme unionissa. Valitettavasti nykyinen unionin johto muistuttaa enemmän hyvä veli-liigalta.

• Armas_Tiltu
        Armas_Paskiainen kirjoitti:

Voi voi..... Allekirjoittanut kyllä irtisanoutuu mainitsemistasi ryhmistä. En ole mitenkään erityisen EU-vastainen, mutta ihmetyttää asenteesi. Onko EU mielestäsi onnen auvola, täydellinen yhteisö? Jos mietitään, millaista Eurooppaa haluttiin unioniin liityttäessä versus tätä versiota, mihin nykyinen poliittinen eliitti sitä on halunnut ja haluaa yhä edelleen viedä, niin pidän näkemystäsi kuin uskonnollisena vakaumuksena. Asiasisällöllä ei ole mitään merkitystä, kunhan suurta ja mahtavaa EU:ta ei vain kyseenalaisteta? Kun EU jo kyseenalaistaa itseään liian erimielisten jäsenmaiden kesken. Demokratia ei tunnu toimivan. Jos maahanmuutto- ja raja-asioissa ollaan erimielisiä, niin silloinhan terrorismi on jo lyönyt vahvan kiilan Euroopan sydämeen. Kyllä Junckerin kupletin ja EU-parlamentin olisi nyt vain otettava lusikka kauniiseen käteen ja kyettävä myöntämään, ettei kaikkea voi saada. Koko Euroopan tilannetta tuskin saadaan rauhoitettua ilman että Schengen-sopimus tarkastellaan uusiksi. Tilannetta ei mitenkään helpota sekään, että Saksa ja Ranska ovat ilmaisseet ottavansa suuremman vallan EU:ssa Brexitin jälkeen, mikä rasittaa jo ennestään kiristyviä jäsenmaiden välejä. Siinä on lievää autoritäärisyyden makua. Kasvaako suurvalta-ajattelua unionin sisällä? Sellaisesta unionista olisi syytä pysytellä mahdollisimman kaukana, koska vaarana on se, että pienemmät maat tulevat menettämään kansallisen päätöksenteko-oikeutensa. Juuri tässä ajassa kaivattaisiin kipeästi kansalaiskeskustelua siitä, että jos EU:ssa halutaan pysyä, niin millaisen EU:n haluamme. Ja että poliitikkomme edustaisivat kansan näkemystä puolustamalla asemaamme unionissa. Valitettavasti nykyinen unionin johto muistuttaa enemmän hyvä veli-liigalta.

Aika hyvä yritys, mutta silti yritys heikentää Suomea jättämällä se yksin Venäjän naapuriin, ilman että ollaan läntisten demokratioiden porukassa. Ilo silti kohdata trolli, joka osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita.

• Armas_Paskiainen
        Armas_Tiltu kirjoitti:

Aika hyvä yritys, mutta silti yritys heikentää Suomea jättämällä se yksin Venäjän naapuriin, ilman että ollaan läntisten demokratioiden porukassa. Ilo silti kohdata trolli, joka osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita.

Jaa, heti pidetään trollina, jos esittää vähänkään erilaisen näkökulman asioista? Armas_Tiltu taitaa itse olla trolli vastauksestansa päätellen. Tietääkseni en tullut maininneeksi mitään itäisestä naapuristamme, koska sillä ei ollut mitään tekemistä aiheeseen liittyen. Meillä Suomessa tuntuu juurtuneen sellainen tapa ajatella konsensustyyliin, jossa kaikkien pitäisi olla samaa mieltä. EU on yksi tällainen pyhä lehmä, josta keskusteleminen tuntuu kovin vaikealta, vaikka juuri sitä tarvitsisimme EU:n jäsenmaana tietääksemme, että asioistamme pidetään hyvää huolta. Pitäisi kuitenkin muistaa, ettei mikään ihmisen keksimä luomus ole kestänyt iäisyyksiä eikä tämäkään tee siitä mitään poikkeusta. Siinä mielessä meidän suomalaisten olisi syytä miettiä asioita myös siltäkin kannalta, että mitä jos...... Itse en ainakaan haluaisi myydä äänioikeuttamme ja vaikutusmahdollisuuksiamme EU:ssa tai ulkona siitä. Siksi kannatan asiallista keskustelua, jotta erilaiset näkemykset pääsevät ilmoille. Emmehän me halua olla mitään joo joo-porukkaa?

• Tätämieltä

Suomen eduskunta on kuin rottalauma, kaikki mihin he näppinsä laittaa niin saastuu.

• untouchables

Miten teillä Venäjällä sitten on, paremminko?

• heshas

risikollaki silmäkulmakastui kirkossa,varmaankin matuntakia jota ammuttiin

• Ninnukkainen

Kyllä se varmaan kastuu silmäkulmat ja pöksytkin vielä moneen kertaan tulevaisuudessa.Voisiko hiukan paremmin harkita ennenkuin laskee ukkolauman rajan yli ? Onko Suomi itsenäinen valtio vai ei ? Jos on niin miksei helvetti huolehdi omasta maasta ja kansasta paremmin kuin jostain arabiukoista ?

• sghgfngnzg

Kerroppa tarinasi uudestaan, olet lisäksi osallinen tekoon, koska tuotat maahan näitä islamisteja.

Voitteko kertoa mikä sota tarkalleen Marokossa on, että sieltä voi tulla SUomeen loisimaan ja vaatimaan "turva"paikkaa?

Nämä pitäisi yksiselitteisesti pikakäännyttää rajalla.

Uusi laki tästä ja heti voimaan!

• Ninnukkainen

Niin,miksei lakeja muuteta kun kerran nykyiset ei toimi ja lakien noudattamisesta aiheutuu valtiolle vahinkoa.

• Touko-PuukkoAalto

Ja muistakaa äänestä Vihreitä, jotta tämä rasisminvastainen linja jatkuu.

Vihreiden Rasismi Suomalaisia kohtaan on hyytävää.

• Ninnukkainen

Ne on varmaan saaneet koko tämän sirkuksen suunnitelleilta ja junailleilta rikkailta islamilaisilta valtioilta rahaa.Ei kai muuten mitenkään voi selittää miksi joku alkaa mielistellä väkivaltasia hulluja oman kansan kustannuksella.

• äläalistuislamille

Vihaa on patoutunut aika kauan jo, mutta se on kohdistettava oikeaan paikkaan. Islamin aivopesemä ihminen ei ole syntyjään paha, islam tekee pahaksi. Maahanmuutto ei ole ongelma, mutta muslimien maahanmuutto on. Turvapaikanhakijat eivät ole yleisesti suuri ongelma mutta muslimiturvapaikanhakijat ovat. Terrorismin perimmäinen syy ja motiivi on islam. Maltilliset muslimit ovat harhauttajia joiden loukkaantumisen pelossa islamia ei saisi arvostella. Arvostelu ei toki riitä eikä auta, koko islam valeprofeetan seuraajineen on poistettava Suomesta ja Euroopasta. Eikä sekään riitä, koraanien halussapito ja levitys ja islamin harjoittaminen on kriminalisoitava.

• Ninnukkainen

No mutta vaikka tuo on kaikki täyttä totta ja jos aiomme kansana jotenkin tästä selvitä niin juuri noin pitäisi menetellä ja aloittaa myös pikapalautukset nyt heti niin.....meillä ei ole oikeutta puolustaa itseämme,arvojamme ja isänmaatamme vaan ainoastaan oikeus seurata sivusta kuinka kaikki tuhotaan.

• Suksi_vittuun

Ei rasismille = kyllä terrorismille

• Simppa59

Venäjällä poliisi ampu puukottajan, täällä käydään tarkka tutkimus käyttikö poliisi liikaa voimaa terroristille. Heh , heh ,heh.

• urpopipilä

Abdul Rahman, Marokko.
      Kielteisen päätöksen saanut turvapaikanhakija.Karkoitettu Ruotsista.Sipilän ja Orpon käsissä on uhrien verta

• Antivihreä

Suvaitsevaiset (siis varsinkin vihreät, demareiden viherfeministiosasto ja tuomiojalaiset, vassarit, pakkoruotsipuolue ja kokoomuksen liberaaliosasto, keskustan sipiläläiset) sekä islamin levittämisestä innostuneet ja siis ilmeisesti oman uskonsa ja kristillisen lähetystyön hylänneet suurmoskeijapiispat saivat nyt Suomeen sitä mitä tilasivat: keskiaikaa elävän uskonsoturin Afrikasta.
      Viis siitä, että tästä varoitettiin. Suomen turvallisuudesta kiinnostuneethan ovat vain "rasisteja" eli "ressukoita". Enemmistö suomalaisista on tosin koko ajan kannattanut tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa kuin mitä on tehty.

Tässä maahanmuuttopolitiinen viisastenkerho:
      Emma Kari: Olisi väärin ajatella, että olisi joku yläraja siihen kuinka paljon turvapaikanhakijoita voi ottaa.
      Ville Niinistö: Kaikki protestoimaan pakkopalautuksia vastaan. (huom. siis Suomen poliisia, joka poistaa LAITTOMASTI maassa olevia)
      Stubb: Monikulttuurisuus on rikkautta. Ei mulla muuta.
      Tuomioja: Ruotsin maahanmuuttopolitiikka on onnistunutta.
      Sipilä: Annan vaikka oman taloni turvapaikanhakijoiden käyttöön.

Kaikki näistä ressukoista kelpaisivat parhaimmillaan johonkin sketsisarjaan. Vaikka "Nolojen tilanteiden mies Suomessa".

• Ninnukkainen

Ne on kaikki saaneet varmaan tililleen Bahrainista ison summan rahaa.Ei kai ihminen muuten noin hulluja puhu.

• Logisti007

Olette varmaan lukeneet koraanin ja tunnette henkilökohtaisesti muslimeita ja maita, joissa se on valtauskonto, koska esitätte niin varmoja lausuntoja.
      Turun murhaaja ei ollut islamin asialla, näkeehän sen teon aiheuttamista reaktioistakin.
      Tutkikaa aihetta ja siihen johtanutta historiaa, jos vaikka selviäisi mille sylttytehtaille jäljet johtavat.
      Raamatun tutkiminenkaan ei olisi pahitteeksi, varsinkaan vanhan testamentin.
      ps. -kirjoittajien äo:n voi aika pitkälle päätellä mm. kirjoituksen loogisuudesta, sekä sananvalinnoista.

• Ninnukkainen

ÄO kuitenkin huomattavasti korkeampi kuin aivopestyillä murhamiehillä jotka kiljuvat Allahia yltä päältä veressä.Uutisista on voinut niin kauan kuin musitan nähdä miten islamilaiset tappaa toisiaan ja kaupungit on raunioina.Nyt toivat saman paskan mukanaan Eurooppaankin.Äärettömän täynnä vihaa olevia sekopäitä .Hedelmistään puu tunnetaan ja islamin hedelmä on MÄTÄ.

• antisuvakkivaan

Onpa suvakistinen kommentti, toivottavasti uhrit, eikä heidän omaiset lue tuota! Ylläpito herätys!

• poliisille-kiitos

Turussahan oli vain ikävä sattumus? Entä sitten, jos ihan oikea terrori-isku sattuu Suomessa? Jo nyt yhden musulmaanin tappaessa veitsellään kaksi Turussa parin korttelin matkalla oli kutsuttava/määrättävä sen jälkeen poliiseja töihin paitsi vapaapäiviltä, jopa lomilta. Supoa myöten! Suomessa poliisin vahvuutta on ajettu alas ainakin vuosikymmen. Siihen nähden poliisilta upea suoritus!! Todella!! Kiitos.

• syvakkihuora

on jäätelö hyvää kun yksin syö

• Supikasmies

Poliisi tiedotti asiasta tutkitaan terroristijärjestö tarkoituksessa tehtynä kahtena murhan yrityksenä ja kahdeksan murhan yrityksenä . Kyllä täytyy sanoa että jotkut ovat mielipuolisen hyvä uskoisin.

• karjalasisuangrybirds

suomi suomalaisille

• järkyttävää

Järkyttävää on jo sinänsä, että rikolliset saavat tulla käyttämään kansalaistemme luomaa hyvinvointia hyväkseen. Järkyttävää on, että he kaiken saadun tuen lisäksi tappavat viattomia kansalaisiamme. Järkyttävää on, että valtiovallan edustajat pyytävät kansalaisiamme hyväksymään murhat mukisematta.
      Järkyttävää on, että presidentti ei halua olla enää kansalaistemme presidentti, vaan ihan joidenkin muitten puolesta puhuja ja se on pelottavaa ja luo suurta turvattomuutta rehellisissä kansalaisissamme.

• Bvg

Nyt on kyllä tämän viikon lopulla tapahtunut vaikka mitä kun lukee lehtiä iltasanomat.ympäri Suomea mihin Tämä maailma menee koko ajan tapellaan .kyllä on ikävää .kaikki on jotain ulkomaalaisia on se vaan ihmeellistä.

• Betez

Aloittajalle ja muille tiedoksi, että en ole mitenkään rasisti, enkä kannata sellaisia aatteita. Sitten asiaan.

Yksi mikä minua ihmetyttää on se miten media, ihmiset ja päättäjät kyseenalastavat vielä sen onko tämä terroristiteko...Okei ehkä on jotkut todella tiukat raamit miten tuo luokitellaan, mutta HALOO! Kyllä tämä nyt jokainen normaali täysjärkinen ymmärtää, että tämä täysin siihen muottiin voidaan laittaa.

- Isku kohdistui järjestelmällisesti niin moneen ihmiseen mitä kyseisellä tekovälineellä oli mahdollista ja teko tehtiin mahdollisimman nopeasti.
      - Isku kohdistui tuntemattomiin viattomiin sivullisiin.
      - Isku oli järjestelmällinen (pelkkiä naishenkilöitä).

Se saadaanko tekijältä mitään ulos on asia sikseen ja toisen ihmisen todellisiin ajatuksiin ei voi kukaan mennä, mutta jokainen tajuaa, että tässä on muutakin kuin se paha olo.

Tehtiinkö terroria...KYLLÄ! Koko Suomi on nyt enemmän pelon vallassa. Ihan sama kuka kova tyyppi sanoo mitä...jokaisella ihmisellä tämä vaikutti ainakin pieneltä osalta alitajuntaan.

Miten normaali ihminen määrittelee terroriteon jos tämä ei sitä ole. En tajua kaikkien moraalia.

• Eimuutakuin

Islamilainen flash mob esitys

• rhhhggggjkk

Eikö kuitenkin ainakin 2 ole jo kuollut? Mitä sekoilet murhan yrityksistä?

• Persu61v

Pelästyivätkö ne kaksi kuoliaaksi, vai?
      Mitä hourit poliisien tiedotuksesta?

• Rajatarkastuksetkaikille

Eihän sillä ole mitään väliä mikä on motiivina, oli se siten terroristitausta, sotarikollisuustausta, mielenvikaisuus tai masennus, sillä yksinkertaisesti näitä ei tule päästää maahamme tuosta vaan heittämällä turvapaikanhakijaksi. Sillä lopputulos on sama eli kasa lahdattuja uhreja. Ja näitä päästettiin tuhansia maahamme tässä vuoden sisällä. Turun kohdalla voi miettiä millainen ihminen pystyy puukottamaan sivullisia sarjassa. Ei varmasti ole ensikertalainen vaan oppia on jostain jo haettu pitkään. Teot kohdistuivat naisiin ja sillä voisi olla pelkoon liittyvä viesti, naiset huntuihin ja pois katukuvasta tai puukko heiluu.

• 4vf3

No niin, menes nyt siitä provosoimasta. Näkyy jo läpi.

• Js kaikki ois nyt rauhassa ja kiltisti, jooko?
      Säilyttäisitte yhteiskuntarauhan, jooko?

• syökebabsotkua

...? sukupolvi ?-5...........merivene aple puh , ahmatmohmetabdulhusaabul sukupolvi sairas emigrepolitiikka kaiken syyn on nykyinen hallinto .paperitomia ja perhenyhd. sukurakkaus ystäv.mohamabdulhusseamoabdo yhtpeliplan suvaitevainen suomalainen ....tuleva onnea hulluuden

• TimoTarkkailija

Nimimerkki RasismiKitkettävä on oikeassa siinä, että rasismi on kitkettävä. Hänen kaltaisensa ihmiset, jotka eivät näe, vaikka katsovat, ovat kuitenkin itse pahimpia rasismin aiheuttajia. Kun tikarijihadistit tappavat summittaisesti keitä vastaan tulee, nämä sokeat eivät usko silloinkaan. Heille syöpääkään ei ole, pahuutta ei esiinny, kuolema ja kulkutaudit propagandaa vain.

Jos Suomen näköalaton, itseään pettävä ja itseriittoinen kansanosa tunnustaisi edes tosiasiat, heidän suuresti halveksimansa "rasisti" ja muut maalaistollot (lue: ns. tavalliset ihmiset) voisivat hyvinkin ymmärtää myös heidän näkökulmiaan. Nyt ne vain säälittävät ja/tai vihastuttavat.

• Ninnukkainen

En ymmärrä muutenkaan että mitä tekemistä tällä kaikella on rasismin kanssa.Ympäri Eurooppaa tapahtuneissa raukkamaisissa iskuissa tekijä on aina ollut muslimi.Ei se totuus muuksi muutu vaikka kuinka rodut ja erilaiset kulttuurit hyväksyn .Terrorismia en hyväksy ja muslimithan voivat ihan itse vaikuttaa siihen pidetäänkö heitä terroristeina vai ei.Teot puhuvat puolestaan,teot merkitsevät enemmän kuin sanat.Muslimit toivat tullessaan turvattomuuden ja aiheellisen pelon jokaiseen maahan mihin menivät muka turvapaikkaa anomaan..Mielipuoli täytyy olla jo itsekin ellei pelkää kun maassa vaeltelee vapaina terrosristeja ja näitä ei saada maasta ulos.Nyt kiireesti tätä poukkaa pois täältä.

• enolerasisti
        Ninnukkainen kirjoitti:

En ymmärrä muutenkaan että mitä tekemistä tällä kaikella on rasismin kanssa.Ympäri Eurooppaa tapahtuneissa raukkamaisissa iskuissa tekijä on aina ollut muslimi.Ei se totuus muuksi muutu vaikka kuinka rodut ja erilaiset kulttuurit hyväksyn .Terrorismia en hyväksy ja muslimithan voivat ihan itse vaikuttaa siihen pidetäänkö heitä terroristeina vai ei.Teot puhuvat puolestaan,teot merkitsevät enemmän kuin sanat.Muslimit toivat tullessaan turvattomuuden ja aiheellisen pelon jokaiseen maahan mihin menivät muka turvapaikkaa anomaan..Mielipuoli täytyy olla jo itsekin ellei pelkää kun maassa vaeltelee vapaina terrosristeja ja näitä ei saada maasta ulos.Nyt kiireesti tätä poukkaa pois täältä.

Juuri näin. Kaikki muslimit eivät ole terroristeja mutta kaikki terroristit ovat muslimeja.

• IdiottiKetjunAloittaja

Aloittaja: miten turpavärkki nyt pannaan, kun kyseessä oli rasismi suomalaisia naisia kohtaan? Ja terroristi luuli ratkaisevansa asian eli hävittäää naiset Suomesta leikkaamalla naisten kurkut auki!

• Ninnukkainen

Aloittajalla ei ollut ainuttakaan faktaa eikä mitään tietoa mistään mutta pokkana täällä jo julisti turvapaikanhakijoiden syyttömyyttä kun toisia vasta laitettiin torilla ruumissäkkiin.Niin hurmiossa jotkut tanttarat ovat näitten keskiaikaa elävien barbaarien kanssa että häviää jo kaikki järki.Ihastusta ei vähennä edes se että matut kutsuvat suomitanttaroitaan panopossuiksi.

• Ninnukkainen
        Ninnukkainen kirjoitti:

Aloittajalla ei ollut ainuttakaan faktaa eikä mitään tietoa mistään mutta pokkana täällä jo julisti turvapaikanhakijoiden syyttömyyttä kun toisia vasta laitettiin torilla ruumissäkkiin.Niin hurmiossa jotkut tanttarat ovat näitten keskiaikaa elävien barbaarien kanssa että häviää jo kaikki järki.Ihastusta ei vähennä edes se että matut kutsuvat suomitanttaroitaan panopossuiksi.

Mutta huom ! Se panopossuksi nimittäminen ei tietenkään ole rasismia.Se että käytetään hyväksi pulskia hyvinvointivaltion tytyjä joita on niin uskomattoman helppo hurmata että eikö se verinen terrosristikin ala näyttää suorastaan rakkaudenpunaiselta.Onko koskaan käynyt mielessä miten possulle yleensä lopulta käy ?

• suomi1940-1944

Niin, mitenkäs femakko- ja viherpuna ämmät NYT suun laittaa kun ihana suloinen pakolainen puukotti nimenomaan naisia? Kantasuomalaisen miehenhän piti olla se kauhee kähmijä, raiskari ja naisvihaaja?
      Mutta suomalaisen naisen tyhmyydellä ei olekaan rajaa. Näin just Turussa kesäkuussa kun joku tantta liikku jonkun keski-ikäisen, siivottoman pakolaisäijän kanssa ja se vaati rahaa päästäkseen wiklundiin. Repi vaan setelit ämmän kädestä ja paineli yksinään sisään jättäen sen kadulle hermostuneena hihittämään ja tankeroenglanilla tahraisen t-paidan selälle puhumaan että 'vanno Allahin nimeen että maksat takas' yms.

• Ninnukkainen

Säälittää nämä.Yleensä just se luokan pullukka josta kukaan ei tykännyt...ja nyt tulee sitten Irakista tukka geelissä prinssi tällä pulskalla aasilla ratsastamaan.

• Katsonkorkealta

Ihan alkuun toivon kaikille viisautta ymmärtää erilaisia näkymyksiä. Toiseksi toivon kaikille onnea ymmärryksen löytymiseen. Lopuksi haluan sanoa että ymmärrän teitä kaikkia ja olen teidän yläpuolella. Haluan jakaa vielä mottoni: ei ihminen ole yksin eikä kaksin vaan yhdessä.

• Ninnukkainen

Suuruusharhoista kärsivillekin on olemassa terapiaa.Rohkeasti vaan apua hakemaan.

• SepeteusSepe

Ne LÄÄKKEET!

• peruSpuukotus

Järvenpäässä tapahtui perinteinen puukotus. PerSut asialla.

"Järvenpäässä on tapahtunut sunnuntaina vakava puukotus. Uhri sai vaarallisia vammoja, ja hänet toimitettiin sairaalaan.

- Tämä on ihan ”perinteinen” puukotus, Viuhkola sanoo."

• Ninnukkainen

Niin ? Miten tämä Turun terrori-iskuun liittyy ?

• valheille.loppu.nyt

Sana "terrorismi" on syytä unohtaa, koska se johtaa ihmisiä harhaan ja sillä johdetaan harhaan myös tarkoituksella. Todellisuudessa Turussa on tapahtunut islamin toimintaan kiinteästi liittyvää aktiviteettia; väkivaltaa vääräuskoisia kohtaan Allahin nimessä. Se on sitä jihadia. Ko. jihadistin toiminnan liittyminen islamiin on helppo todistaa; islam velvollistaa taistelun vääräuskoisia vastaan, jonka voi jokainen käydä itse toteamassa suoraan koraanista. "Missä muslimeja, siellä jihadismia". Jos joku suvakki voi osoittaa tämän vääräksi, niin otan sellaista tietoa mielellään vastaan.

• RUOTTIA

MIKSI ALLAHIN KANNATTAJAT OVAT TERRORISTEJA,

• allinium

iha vaan rauhallisesti ottaa.suomi kuuluu eurooppaan ja euroopassa on rauha sodasta.!mut tämäon nyt sitä nykyajan sotaa.ja sankareita on poliisit et heti reagoivat sivviilit!jotka varmaan joutuu hätävarjelun liiottelustkain vastaamaan.?vielä.et nyt ohjeita:pitääkö antaa tappaa vai saako tappaa terroristin joka tappaa?

• SivistynytHerra

Jokohan tämän ketjun aloittaja on hävennyt silmät päästään? Ja oppiiko hän tästä mitään?

• mallu565

Kiitos keskustelun vauksesta.
      On täysin selvää. että ihmisillä on viháa josta tulee saada keskustelle. Tuleekin mieleen, että ollaan valtiovallan taholta enemmä huolissaan siitä mitä kansalaiset kirjoittelevat vihastaan, siis viha puheesta, kuin siitä mitä todella on tapahtunut.
      Ihmisen tulee kuitenkin saaada purkaa vihaans edes sanoin, onhan kyseessä pahan oln tunne. Jos purkaisimme tuntojamme ilosanomin niin olisimme varmaan pian poliisin tai supon kynsissä.
      Useimmt lehdethän ovat jo sulkeneet keskustelu/mielipideplstat ja näin tuovat esilel ettei suomessa saa esittää mielipidettään. Antakaa siis median edustajat, lehdet, ihmisten ilmaista mielipaha, se varmaan laimenta vihaa
      Mallu

• aa213

turussa saatiin nauttia suomalaisten poliitikkojen työstä.
      Rajat auki ja kaikki ex sotilaat ja terrosristit valmiiseen pöytään.......
      Milloinkahan ymmärretään missä mennään?

• Islamistithomoja

Islamistit on ite rasisteja ku vainoaa naisia....Toisaalta ehkä mies islamistit ovat homoja kun tappavat naisia.

• Ninnukkainen

Todennäköisesti.Muijathan siellä kääritään lakanoihin eli heitä ei haluta nähdä mutta miehet sen sijaan liikkuvat keskenään vimpan päälle tällättyinä.Joku tosin sanoi että alunperin kaapuihin peittäminen on tullut isojen nenien takia joita miehet eivät kestä katsella.Irakhan johtaa maailman nenäleikkaustilastoja.Ei näin vakavia seurauksia voi ison nenän kompleksi ihmisessä saada aikaan.Pitää lähteä maailmalle tappamaan kaikki pieninenäisemmät.

• peräkamarinpoikia

luulen niiden olevan peräkamarinpoikia.äet laittaa ruokaa ja poika vaimolle lapsia.lisää pikkuterroristeja.ja ihavaan oppiaha tämä: naistenvihaajien rotu tuli nyt hyvin näytille.

• Tehokastakatumista

Nyt sitä tehokasta katumista esille Sipilä ja Orpo
      (Soini on hupiukko jonka sanomisia ei tarvitse noteerata)

• tunarit.sanoisi.Kekkonen

Niin Sipilä kuin Orpo:kin olivat Turussa viettämässä hiljaista hetkeä terroriteon uhrien muistolle. On siinä per...le jäpikäisillä otsaa, ensin omalla toiminnallaan ja "kutsullaan" mahdollistavat teroristien maahan vyöryn, ja sitten väistämättömän tapahduttua, saapastelevat muina miehinä paikalle kilpeään kiillottamaan.
        Edellistä kommentoijaa kompaten, missä viipyy Sipilän, Orpo:n ym. asiasta vastuullisten tahojen "tehokas katuminen", eli toiminnastaan vastuunkanto pikaisen eroilmoituksen muodossa?

• pääministerit

eihä sipilä pysty kelkkaasa kääntämään.onko se omakotitalo vuokrattu/annettu jollekkin.et semmosta sinisilmäsyyttä.pääministeri.

• TimoTarkkailija

MIKSEIVÄT VIHERIÄISET JA MUU PUNAVIHREÄ VASEMMISTOMME OLE SANONUT SANAAKAAN TURUN TAPAUKSESTA? ILMEISESTI NOLOTTAA, KUN OVAT OLLEET NIIN PERIN VÄÄRÄSSÄ.

• JJsnake

Ruotsissa ja saksassa reilusti tällaista ja nyt se alkaa suomessa. Kyllä kai sen tyhmempikin tajusi, että kun aikuista äijää lappaa "turvapaikan hakijaksi" niin aika pieni prosentti sitä paikkaa oikeasti tarvitsi, mutta kuinka iso osa niistä o näitä sekopäitä jotka jonkin uskonnon perusteella jossain kohtaa alkaa tekemään näitä iskuja ihmisiä ja ehkä rakennuksia kohtaan.

Niin juu ja terveisiä suvakeille. Yksittäistapauksiahan ne vain.

• sulku-jooseppi

Suomi ei voi sulkea rajoja sulkeutumatta itse, sanoi S.Niinistö. On se hyvä, että edes itänaapuri sulki pohjoisessa (mm. Raja-Joosepissa) itärajamme hallitsemattomalta eli laittomalta ja paperittomalta maahan tulolta. Se kävi vieläpä nopeasti. Pohjoisin Suomi ei taida olla tällä hetkellä tuossa "sulkeutuneisuussaan" yhtään hullumpi paikka. Kova pakkanen taitaa olla yksi hyvä rauhoittava tekijä, josta ainakaan kaikki matut eivät tykkää.

• nähtäväon

päättäjillä ei ole enää tilanne hallinnSsa, ainoa mihin he pyrkivät on yrittää pitää kansa hyssyttelyllä rauhallisena.He. ovat antaneet maahan tulla rikollisia niin paljon ettei heillä ole mahdollisuutta valvoa turvallisuutta.

• olenrasist

Suvakit on alhaisinta saastaa

• Jälkiviisautta.mutta

"Turussa ei ole tapahtunut terrori-iskua eikä mitään muutakaan maahanmuuttoon liittyvää"

Olitpa kyllä niin väärässä, että taitaa nyt hävettää. Marokkolainen turvapaikanhakija, kielteisen päätöksen saanut sellainen, teki terroristisessa tarkoituksessa joukkopuukotuksen, joten pidäpä jatkossa pääsi kiinni kun et mistään mitään tiedä.

• JaNäitäMeHyysätään

Niin ja kaverit oli mukana puukkoineen mutta pääsivät ostoskeskukseen karkuun ja poliisi ei saanut niitä kiinni heti!
      Näistä on videoita olemassa!

• aaaaaaasss

Tarkoititko tuota Turun juttuu vai tätä Husun valetta Vantaalta

• Astelijas

AP. voisi vaikka muuttaa Keniaan ja katsoa kuinka siellä suvaitaan suvakki-idioottia. Kelpaat varmaan pataan jos eivät ole ihan nirsoja.

• Mahumetti

Suvakeille tiedoksi:

Vaikka kuinka yritätte valehdella mustan valkoiseksi, tapahtui Turussa terrori-isku, jossa kaksi ihmistä kuoli laittomasti maassa oleskelevan marokkolaisen terroristinpuukottamina. Lisäksi kuusi ihmistä sai vammoja terroristin puukosta.

Poliisi on pidättänyt terroristin ja neljä hänen maanmiestään.

• ählänsählämm

ja terroristi puukotti naista selkään !!!!

Muistakaa se suvakit !

• TrueFin60
        ählänsählämm kirjoitti:

ja terroristi puukotti naista selkään !!!!

Muistakaa se suvakit !

JA ALOITTAJALLE TIEDOKSI SITTEN KUN SILMÄT AUKEAA TODELLISUUTEEN...
        AMERIKASSA ON SELLAINEN PIIPPALAKKINEN-LEIPURINASUINEN PORUKKA JOTA VOI SANOA RASISTEIKSI

• hitonmatupatjat

Aloittaja taitaa olla matu-huora :D Miten sitten se ne marokkolaiset heiluttelivat sitä puukkoa sitten, kaksi suomalaista naista juoksi puukkoon ja kuolivat noin vain?
      Aloittajalla taitavat olla fantasiat ja tosi asiat pahasti sekaisin, kun ei ole muutamaan päivään saanut matu-munaa pyrstöönsä.
      Poliisi on ihan muuta tiedottanut, joka kummasti liittyy maahanmuuttotoon ja marokkolaisiin, jopa käräjäoikeuskin on vanginnut 4 matua.
      Aloittaja on rasistimatupatja.

• tietäväinen

Sillä lailla lisää pakolaisia Suomeen, Eikö Suomi oppinut Ruotsin mallista mitä ne saa aikaan, kun on kaupunkeja joissa ei poliisit ja palokunta sekä ampulanssit uskalla mennä joihikin kaupungin osiin.
      kyllä oli täällä rauhallista ennen kuin tuli pakolaisia. Ei sota aikana nuoret miehet lähtenyt pakoon ja jättäneet vaimoja ja lapsia sodan keskelle kyllä ovat raukkamaisia ei mitään avustuksia muuta kuin postimerkki perseesen ja kotimaahan tänne tulevatterrolisoimaan ja levittään narkkia. Sivusta seurannut pirun vihainen.

• vähintään-

Omasta mielestään tulevat tänne ensikäden tietoa jakamaan naisten alisteisesta asemasta joka kuulemma on hyvin edullista naiselle ja että naiset tästä vain pitävät. Kun se ei sitten mene kaavailujen mukaan myyntiartikkeli ei toimi suurimman osan kohdalla.
        Näinhän se on, että pohjoismaiset naiset ovat vahvoja. Ehkä eivät lihasvoimaltaan mutta henkisesti.

• aasss

Poliisi on tehnyt aamupäivällä Turussa kaksi uutta kiinniottoa Turun perjantaisiin puukotuksiin liittyen. Kaksi miestä otettiin kiinni, koska syytä epäillä -kynnys terroristisen teon valmistelurikoksessa on heidän osaltaan poliisin mukaan ylittynyt.

Miesten kansallisuudesta ei ole poliisin mukaan varmuutta, koska he ovat antaneet siitä ristiriitaista tietoa. Suomen viranomaisille miehet ovat ilmoittaneet olevansa algerialaisia, Ruotsin viranomaisille puolestaan marokkolaisia.

• TrueFin60

JA KETJUN ALOITTAJALLE MYÖS TIEDOKSI ETTÄ EIKÖS TUO MAROKKOLAINEN OLE PAHIN RASISTI KUN MEITÄ MIELESTÄÄN VÄÄRÄUSKOISIA HALUAA PUUKOTTAA.

JOS JOKU TUNTEE UHREJA HENKILÖKOHTAISESTI NIIN KERTOKAA NYT IHMEESSÄ ETTÄ TUOVAT RIKOSTUTKINTAAN TÄMÄN RASISTISEN VIHAKORTIN MUKAAN SYYTTEESEEN.
        JA TOSIAAN LISÄÄ VÄKEE LÖYTYY...

• TrueFin60
        TrueFin60 kirjoitti:

JA KETJUN ALOITTAJALLE MYÖS TIEDOKSI ETTÄ EIKÖS TUO MAROKKOLAINEN OLE PAHIN RASISTI KUN MEITÄ MIELESTÄÄN VÄÄRÄUSKOISIA HALUAA PUUKOTTAA.

JOS JOKU TUNTEE UHREJA HENKILÖKOHTAISESTI NIIN KERTOKAA NYT IHMEESSÄ ETTÄ TUOVAT RIKOSTUTKINTAAN TÄMÄN RASISTISEN VIHAKORTIN MUKAAN SYYTTEESEEN.

MIKSEI "RasismiKitkettävä
        18.8.2017 17:05" VASTAA OLLENKAAN?

• vähintään-
        TrueFin60 kirjoitti:

Näinhän se menee että ei taida valikoitua hunnutettuja naisia uhreiksi. Valkoihoisia naisia kaikki paitsi auttamaan tulleet kaksi miestä, joista toinen maahanmuuttajataustainen ruotsalainen.

• doxxataanfasistit

rohkeasti vaan natsia pataan. ei ne muuten opi

• nahkajuha666

Rasisitisuus on vitun perseestä. Yrittäkää helvetti nyt suvaita ja ymmärtää muita hädän tarpeessa olevia. Eri asia on nämä suomalaista yhteiskuntaa vain hyväksikäyttävät ja meitä satuttavat terroristit. Ulos vaa semmoset, jotka ei osaa kunnioittaa meidän pyytteetöntä apua ja panostusta heidän hyvinvointiinsa.

• NaisilleEnsinOikeudet

Islam on uusi fasismi. Ainakin osan mielestä asia on näin ja tämä näkyy käytännössä terrorismina ns. vääräuskoisia kohtaan, jotka terroristit haluavat hävittää maan päältä - ei tämä ole mikään salaisuus vaan Isis ja terroristit itse näin koko ajan toitottavat.
      Rasismia ei ole se, että rajoilla on valvontaa ja että vaaditaan myös suomalaisia noudattamaan niitä päätöksiä, joita viranomaiset ovat tehneet eli maastapoistumisohjeiden noudattamisen vaatiminen.
      Suurin osa oikeasti turvaa tarvitsevista olisi naisia ja lapsia ja nimenomaan heitä pitäisi saada turvaan muslimimiesten ylivallalta ja ylenkatseelta, koska monessa muslimimaassa naisella eikä ole mitään oikeuksia. Miksi näistä eivät vihreät ja kommunistit huuda kurkku suorana, että naisille pitää saada ihmisoikeudet noihin maihin?

• tyytyväinen-lukija
    • kyrpiintynyt

Uskokotteko, että tässä käy niinkuin auerin keississä se mamu hakee vielä miljoona korvauksia kiusaamisesta ja pahoinpitelystä.

• pinkkilod

Kaduilla pukeutua naamioon sian kasvot

• laimminote

Naisten ei tulee käyttää huivia ja huntua , burqa julkisella paikalla.
        Eurooppa. sentäkiä vaurioitunut. Tällainen asema on erittäin vaarallinen Euroopan vapauden kannalta tämän jälkeen voidaan nähdä että se ei liity Eurooppaan. Euroopan on pysyttävä vapaana ja Euroopan säännöt on oltava ensiksi ja Integraatiota on noudatettava !

• pärstänäkyviin
        laimminote kirjoitti:

Naisten ei tulee käyttää huivia ja huntua , burqa julkisella paikalla.
        Eurooppa. sentäkiä vaurioitunut. Tällainen asema on erittäin vaarallinen Euroopan vapauden kannalta tämän jälkeen voidaan nähdä että se ei liity Eurooppaan. Euroopan on pysyttävä vapaana ja Euroopan säännöt on oltava ensiksi ja Integraatiota on noudatettava !

Aivan totta. Onkin kumma että hunnuttautuminen kasvojen peittämiseksi on sallittu. Pärstä näkyviin vaan kaikilta, että tunnistaa eikä terroristit voi naamioituneena liikkua. Suomessa ei määrätä peittämään kasvoja. Tiedoksi.

• fufyjh

Oik, tiet. proffa Terttu Utriainen sanon että todennäköisesti elinkautinen tuomio, (ellei todeta syyntakeettomaksi, jolloin joutuu 'pöpilään'). Terroristin Ikä pitää määrittää lääketieteellisesti koska hänen omaan ilmoitukseensa ei voi luottaa, kun antanut väärän nimenkin, esiintynyt useille eri nimillä EU:n alueella.

Jos todetaan alle 21-vuotiaaksi, niin tuomitaan nuorena henkilönä, jolloin elinkautisesta voi päästä vapaaksi jo 10 v. kuluttua.

• älkääpäästäkösitä

Tiilia taalia tallallaa.
        Karkotetaanko se sitten kymmenen vuoden kuluttua maasta?
        Siitä on pakko löytyä joku vika, ettei se pääse enää ikinä vapaaksi.

• Jaana-43

MAROKKOLAINEN MIES ON PARAS! TUMMA, TULINEN, HYVÄ SÄNGYSSÄ, HYVÄ KOKKI, TARPEEKSI TEMPPERAMENTTINEN, SUURIMMAKSI OSAKSI HYVÄNNÄKÖISIÄ OVAT, OSAAVAT PUKEUTUA, TUOKSUVAT HYVILLE PARFYYMEILLE..OSAAVAT OSTAA HYVIÄ LAHJOJA, JA PITÄÄ HAUSKAA, JNE... SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI MAROKKOLAISTA POIKAYSTÄVÄÄ KAIKILLE!!! (HUOM! POIKAYSTÄVÄÄ, EI AVIOMIESTÄ :)

• hyväneuvo

On aika säälittävää katsella ylipainoisia keski-iän ylittäneitä naisia, joiden kainalossa on parikymppinen tumma mies.

• setänasse

Osaavat varsinkin ostaa oikein hyviä lahjoja veronmaksajien piikkiin.

• mistä-sääli
        hyväneuvo kirjoitti:

On aika säälittävää katsella ylipainoisia keski-iän ylittäneitä naisia, joiden kainalossa on parikymppinen tumma mies.

On totta että jotkut matuista ovat peloissaan ja etsivät turvaa mistä vaan. Vihreämpi oksa kelpaa.
        Miksi säälit niitä naisia?

• Somalistiensomalisti

Oliko se tekijä sinun poikaystäväsi?
        Olet sen ikäinen etten usko nuoren marokkolaisen tosi rakkauteen. Saa sinulta silloin pesää kun muualta ei irtoa. Laittomalle maassaolijalle irtoaa vielä peseytymispaikka ja yösija.

Marokosta tulijoista ei yksikään ole varakas eli oletettavasti varastettuja lahjoja saat. Helsingissä on ainakin yksi truelove marokkolais-suomalainen pariskunta jotka elää myymällä varastettua kamaa. Saa oikein tilauksiakin tehdä.

• aaaaaaasssdc

Niin just sielähän ne pistää tuoksua taskuun Stockmannin hyllyllä en ole muuten koskaan nähnyt pakolaisella hyvänäköistä muijaa, jos on ollut niin muijakin on tuotu mukana kotimaasta. Nämä suomi "naiset" vähän pehmeän näköisiä... pullaa liikaa syöneitä.

• ville.veitsi

Poliisi on Suomessa ohjeistettu ampumaan jalkoihin. Nopeassa tilanteessa luoti voisi osua vähän ylemmäksi ja poistaa raiskaajalta työkalun.

• aasdfgggg

EI pidä paikkaansa tuo "ohjeistus" Kirkkonumella ammuttiin aikoinaan aseeton mies kun tuli palavasta talosta ulos,selvästi nähtiin ettei asetta ollut,henki pois vain mutta sehän olikin suomalainen juoppo hörhö.

• mikäpelle

No nyt pitäis oravannahka anssi kelan pitää konsertti laittomasti maahantunkeutujien saamiseksi maasta pois...
      Onko siitä miestä siihen, no eipä taida olla

• belevetti

Nyt tuli uutta tietoa, että Varsinais Suomen alueella on 100 sellaista matua, joilta voi odottaa mitä vain ja että suojelupoliisi muka heitä vahtisi. Katin kontit se vahdi. Aino oikea teko olisi nyt heti karkoittaa maasta ne sata riskiryhmään kuuluvaan terroristia, eikä jäädä odottamaan, että niistä joku ensin tekee jotain tekosia ja sitten vasta toimitaan. Pöljää touhua sellainen. Sehän pitää ennakolta jo passittaa vaikka vankilaan, jos on vähääkään epäilystä. Tätä murhenäytelmää ja monta muuta matusten tekosia olisi jäänyt tekemättä, jos silloin v. 2015 olisi lyöty rajat kiinni näiltä nuorilta jätkiltä ja otettu vain lapset heidän vanhempansa. Kun kerta joku antaa vihjeen, niin sen olisi pitänyt riittää hakemaan jätkä turvasäilöön, eikä jäädä priorisoimaan. Ei muka ole aikaa seurata ja seuloa. No mitä sitä turhia tutkimaan, kun kaiken varalta vaan hakee vankilaan. Mutta kun tämä on niin lepsu maa ja läpeensä mätä oikeuslaitos. Kylläpä muualla maailmassa, kuten australiassa osataan toimia, mutta täällä vaan takerrutaan lillukanvarsiin, jossa pitää paapoa niitä ihmisoikeussääntöjä. Roistot ja murhamiehet eivät tarvitse mitään erityisoikeuksia, kun eiväthän he itsekkään piittaa moraalisäännöistä eikä mistään muustakaan, muta tappavat ja raiskaavat. En kuolemaksenikaan käsitä näitä suvakkeja, jotka paapoo näitä tuhannen roistoja.

• kotiterroristit

Mihinkähän nämä SuomiTerroristit saatais työnnettyä. Teitä ei tarvita täällä.

• vältti

merikonttiin , ja kontti mereen .

• EmmajaBiaudet

Supo on tyhmä ja söpö, niin kuin hallituskin.. naiveja paskoja, oman kilpensä kiillottajia, oikeasti saaneet mitään aikaiseksi asiassa .. tiedustelulakia ne tartte kun omien kansalaisten kyttäämiseen,,, juuri tässä kuussa radikalisoituneet puukkomiehet unohtuu,, haloo >>> suomalainen virkamies viittaa kintaalla, muun maailman antamiin varoituksiin ?? > onko älynny, kysyn vaan?? >>> ja puukot luvanvaraisiksi,, ja Risikosta ole mihinkään.

• TolkunIhminen2017

Langan avaaja on esimerkki niistä henkilöistä joiden vuoksi Euroopassa tapahtuu terrori-iskuja harva se päivä, nyt myös suomessa. Mitään ongelmaa turvapaikkaa hakevissa ei ole vaikka pelkästään suomesta 5300 hakijaa on mystisesti "kadonnut". Rasisteja nähdään kyllä joka puolella, mutta muuten asiaan on täysin välinpitämätön asenne. Hävettää tällaiset ihmiset!

• Vieraslajike

Onko suvakkiräähkä suojeltu eläin ????? vaan saako sen "munat" tuhota vieraslajikkeena kuten jättiputket tai koloradokuoriais toukat?

• hillotolppa

Miten uuvatti Soini eroaa kaaliperhosesta, kumpikin luo toukkavaiheesta lähtien uutta kuortaan kuten Soini takinkääntöään, on tainnut jo vaihtaa jo klsaritkin moneen kertaan hilloministerien kanssa...?

• aaaaaaasssd

TS:N MUKAAN mielenosoitukseen osallistuvat turvapaikanhakijat suunnittelevat hakevansa turvapaikkaa Ruotsista. Vänskä uskoo, että monella turvapaikanhakijalla ei ole passia, ja rajaa ei saa ylittää ilman matkustusasiakirjoja. HALOO! ruotsiinko ei saa mennä ilman papereita mutta tänne lompsitaan tuosta vain? vittu mitä sontaa...TERVE menoa,älkää palatko.

• Rubberboatrefugee

Se, että joku tulee Afrikasta, ei tarkoita, että kyseessä olisi aito n€€k€ri.
      Joten rasismin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä!

• Joo-olen-olen-robotti

Robottien vastaine n rasismi!

• Robo-älykkäämpi-kuin-nig

Robottitestiä ei n€€k€ri läpäse, äly ei riittä!

• Somalistiensomalisti

Minkä takia ylläpito on poistanut ihan asiallisen viestini. Ettette vaan nyt syyllistyisi sananvapauden rajoittamiseen siellä ylläpidossa?

Minkä takia viesti poistettiin jossa mainitsin aloitteen tekijän uutisoineen tapahtuman virheellisesti jo ennen poliiseja?

Olihan se viharikos, terroriteko, joka kohdistui erityisesti naisiin. Kysyin vain aloitteen tekijältä että miten hän asiaan suhtautuisi jos uhrina olisi esim. hänen äitinsä, mumminsa, siskonsa tai tyttöystävänsä? Mitä sensuroitavaa siinä on?
      Kysyin myös että menisikö tämä aloitteen tekijä sössöttämään jotain rasismista uhreille tai heidän omaisilleen? Sensuroitavaa tekstiä?

Oliko se myös sensuroitavaa että aloitteen tekijä varmaan että uskoo että se oli Odin joka oli naamioitunut marokkolaiseksi. Sensuroitavaa?

Täällä suvakit horisevat pakkopalautuksista ja rivien välistä voi lukea että teko olisi oikeutettu. Haloo!

Turvapaikan hakeminen ei ole tae sille että turvapaikka myönnetään. Ihmiset horisevat Irakiin palauttamisesta vaikka kyseessä on multipersoonallisuuksia käyttänyt marokkolainen. Marokossa ei ole sotaa eikä uskonnollista vainoa ainakaan muslimeja kohtaan eli perusteita turvapaikalle ei ole.

Onko tämä edellä mainittu teksti muka palstan sääntöjä rikkovaa? Ei ole. Sensuuri on sananvapauden rajoittamista. Hei. Me ei asuta Venäjällä!

• Palautarajat

Koko syy on se, että olemme ikuisesti alttiita yhä kasvavalle Saksan kaavalle
      https://www.kansalainen.fi/kansalaisaloite-ehdottaa-kansanaanestyksen-jarjestamista-suomen-eu-jasenyydesta/
      Meidän on palautettava kansalaisten turvallisuuden ja rauhan . Huom ! Saksa ja Ranska maastamuutto tämän koko siirtymän syyn matubrothelipolitiikka.
      Saksa määrittelee bissnes , olosuhteet, tiedotusvälineiden sensuuri ja maahanmuutto Euroopassa ja heidän bissnes poliitikkonsa haluavat olla yli vallan. Tällä Eu:n politiikalla menetimme periaatteet , omaisuutemme, turvallisuutemme, sananvapauden, itsenäisyyden, vapauden, itsemääräämisoikeuden jne. Meidän on vapautettava itsemme vaarallisesta EU:n järjestelmästä.

• palkkaus

Eikö ole kummallista, että he terrorisoivat vain kansalaisia ​! poliitikot rauhoittuvat aina vaatimuksin. Missä on vastuu ?

• judassipilä

Eipä näytä olevan juu. Onnittelut Sipilälle. Terrori kyllä tulee kun se tänne oikein väenvängällä haluttiin.

• kansalaisetnvainoa

Heidän perseensä on turvattu ! ja poliisin suojaa ? ei ole edes suojeleet tavallista kansalaisia.

• Eukiristäämeitäkaikkia

Etökö ymmärrä, että Saksan ja BRYSSEL strategiat ovat hallitsevia kaikkialla Euroopan unionissa !

Ketjusta on poistettu 107 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3215
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2739
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe