Tilanne alkaa olla uhkaava täällä.
Kun seuraatte tilannetta, niin on autopaloja, koko ajan mellakointia.
Miten me voitaisiin auttaa tilannetta? Kun ei auta että pistetään vain pää pensaaseen, kauhistellaan ja syytellään. Pitäisi keksiä rakentavia ratkaisuja.
Ruotsalaiset hyssyttelevät ihan liikaa.
Lukekaa mitä uutta on tapahtunut ja keksikää keinoja!
https://pt-media.org/category/autogrilli/
Mitä me voitaisiin konkreettisesti?
5
257
Vastaukset 5
- karutotuustää
No eipä ole innostusta mitenkään.
Hyväksytään kiltisti vaan. - mukaanestämääntätä
Onhan tuo harmi että ruotsinsuomalaisista on tullut samanlaisia hyssyttelijöitä.
Oikeastaan oon huomannut tämän piirteen aikaisemmin.
Itse en onneksi kuulu vielä tähän ryhmään, vaan haluan estää.
Mistäpä tietää jos muutat mielesi, - hälläväliäporukkaa
Vähissä on ehdotukset, puuttuu yhteishenkeä.
"Hällä väliä"-ajatus vallitsee ruotsinsuomalaisten keskuudessa. - sekäsikiötmyös
Parasta vaan tottua tähän kalifaattiin.
Länge leve Muhammed! - mössöille
Jos ei ole ehdotuksia, niin mitä tänne tulla?
Niin on "hällä väliä" nää ruotsinsuomalaiset, saamatonta porukkaa ja niin pessimistejä.
Kaikki oma-aloitteellisuus on hävinnyt täällä Sveamamman hyssyttelyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.174578Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136568Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555