Bi-kysely!

tyttömäinenpoikatyttö

Eli pientä kartoitusta palstalaisista :)

Sukupuoli:
Ikä:
Paikkakunta tai lääni:
Status : (sinkku/varattu)
Oletko tullut kaapista:
Mihin päin enemmän kallellaan: (miehiin, naisiin, tasan...)
Haetko tällä hetkellä seuraa:
Mistä normaalisti haet seuraa: (deittisivu, irl-paikat)
Ihannemies:
Ihannenainen:
Muuta:

16

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukupuoli: nainen
      Ikä: 26
      Paikkakunta tai lääni: Etelä-Pohjanmaa
      Status : sinkku
      Oletko tullut kaapista: en :(
      Mihin päin enemmän kallellaan: tasan kai... tai aina 100% siihen sukupuoleen jonka edustajaan sillä hetkellä olen ihastunut :D
      Haetko tällä hetkellä seuraa: juu
      Mistä normaalisti haet seuraa: pannari :P en viihdy baareissa...
      Ihannemies: puhelias, kotona viihtyvä, herkkä, bi tai hetero (ihastun myös homoihin mutta heitä en saa ;D ), laiha tai tukeva (ei ylipumpattuja muskeleita, ei sairaanloista ylipainoa), ulkonäköönsä panostava, taiteellinen, vaalea tai tumma pitkä tukka plussaa!
      Ihannenainen: empaattinen, kotona viihtyvä, elämänmyönteinen ja huumorintajuinen, bi tai lesbo, punainen, tumma tai ruskea puolipitkä tai lyhyempi tukka, laittautuu kohtuudella, sopusuhtainen tai solakka.
      Muuta: haen vielä(kin) itseäni, mutta pidän itseäni binä siitä syystä että olen menneisyydessä ihastunut sekä miehiin että naisiin xD Olen uskollinen, en valmis avoimiin suhteisiin tai "kokeiluihin" ilman syvempää merkitystä.

    • RakkaudenKaipuu75

      Sukupuoli: Nainen
      Ikä: 42v
      Paikkakunta tai lääni: Varsinais-Suomi
      Status : Sinkku
      Oletko tullut kaapista: En edes ole ikinä ehtinyt kaapissa olla,eli olen avoimesti bi vaikken huutele ympäriinsä asiasta.
      Mihin päin enemmän kallellaan: Voimakkaasti naisiinpäin kallellaan mutta seurustellut sekä miesten että naisten kanssa.
      Haetko tällä hetkellä seuraa: Kyllä,haku päällä :)
      Mistä normaalisti haet seuraa: fb,erilaiset nettideitti-sivut pääosin.
      Ihannemies:-
      Ihannenainen: Eläinrakas,savuton,alkoholia kohtuudella&harvakseltaan,avoimesti bi/lesbo,keskustelutaitoinen,tunneälyä,syvällinen,järkevä&maanläheinen,tietää mitä elämältään ja kumppaaniltaan haluaa,tykkää läheisyydestä,halimisesta ei silti takertuva 24/7 kyljessä nyhjääjä.Sopivasti naisellinen&poikamainen.Ulkoisesti kiinnostun monenlaisista naisista mutta ehkä hiukan enemmän pyöreämmistä.
      Muuta:

    • Ninnuli39

      Sukupuoli:
      Ikä: 39
      Paikkakunta tai lääni: Varsinais- Suomi
      Status : (sinkku/varattu) vaikea selittää
      Oletko tullut kaapista: en asiaa huutele, mutta kysyttäessä kerron.
      Mihin päin enemmän kallellaan: (miehiin, naisiin, tasan...) tasan menee :)
      Haetko tällä hetkellä seuraa: en
      Mistä normaalisti haet seuraa: (deittisivu, irl-paikat) seuraa en ole koskaan hakenut, vaan seuraani on pikemminkin hakeuduttu :)
      Ihannemies: mukava iloisen luonteen omaava, joka osaa olla avarakatseinen. Fyysisiltä ominaisuuksilta lihaksikas, mutta ei äärimmilleen "viritetty" pehmeyttä pitää olla.
      Ihannenainen: samat ominasuudet, kuin miehessä, mutta fyysisiltä ominaisuuksiltaan pidän pyöremmistä naisista, pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni ;)
      Muuta:

      • Ninnuli39

        Muoks* sukupuoli on N :)


    • Saraheinähattu

      Sukupuoli: N

      Ikä: 35

      Paikkakunta tai lääni: Tampere

      Status : (sinkku/varattu) Sinkku

      Oletko tullut kaapista: Kyllä

      Mihin päin enemmän kallellaan: (miehiin, naisiin, tasan...) Vaihtelee, mut melko tasan ehkä?

      Haetko tällä hetkellä seuraa: Kyllä.

      Mistä normaalisti haet seuraa: (deittisivu, irl-paikat) Toivon että vastaan tulisi irl, en luota deitti sivuihin.

      Ihannemies: huumorintajuinen, lapsirakas, uskollinen, feministi/tasa-arvoasioissa valveutunut, isokokoinen (pitkä, ei mikään salihirmu, vaan syntyjään raamikas).

      Ihannenainen: huumorintajuinen, lapsirakas, uskollinen, feministi, maskuliininen, pidempi kuin minä (tämä ei ole vaikeaa, olen siro 162cm :D ).

      Muuta: haluaisin löytää ihmisen joka tykkäisi pussailla ja halailla paljon, ja jonka kanssa voisi keskustella tuntikausia putkeen syvällisiä. :)

    • tienkulkijalaulaa

      Sukupuoli: Nainen
      Ikä: 23 v.
      Paikkakunta tai lääni: Keski-Suomi
      Status : Sinkku
      Oletko tullut kaapista: Osittain, läheiset tietää. Kysyttäessä sanon kyllä. :)
      Mihin päin enemmän kallellaan: Naisiin enemmän.
      Haetko tällä hetkellä seuraa: Haen.
      Mistä normaalisti haet seuraa: Parhaani mukaan yritän livenä, koska ei nuo deittisivut ole se mun paikka.
      Ihannemies: Ulkonäöllisesti viehättää, mut muuten ei.
      Ihannenainen: Voih, se jonka kanssa kolahtaa. Se sisin merkitsee paljon. Huumoria, ajattelevainen, tykkää olla lähellä ja on oma itsensä. Lesbo tai bi, sillä ei merkitystä. Poikamaisuus on turn on, tyttömäisyyttä saa olla, se ei pistä turn offia. Itse olen naisellisempi, mutta ripaus poikamaisuutta löytyy. :D Eläinrakas, liikunnallinen ja tietoinen mitä haluaa elämältä!
      Muuta: Olenko sitten bi vai lesbo, kun seksuaalinenveto miehiin kadonnut... Tässä vielä teen tutkimusmatkaa. Parempi varmaan olla luokittelematta ollenkaan...?

    • Sukupuoli: Nainen
      Ikä: Nelkyt ja risat (eli näyttäisin olevan mummosarjalainen)
      Paikkakunta tai lääni: Uusimaa
      Status : (sinkku/varattu) Varattu
      Oletko tullut kaapista: En
      Mihin päin enemmän kallellaan: (miehiin, naisiin, tasan...) Vaikea sanoa mutta luultavasti alkaa iän myötä kallistua naisiin
      Haetko tällä hetkellä seuraa: En
      Mistä normaalisti haet seuraa: (deittisivu, irl-paikat) Deittisivustoilta hain silloin kun hain. Baarista on (nuoruudessa) yksi myös löytynyt 😀
      Ihannemies: Huumorintajuinen, keskustelutaitoinen, ystävällinen toisia kohtaan, liikkuva (muttei liian liikkuva), luotettava, romanttinen. Siinäpä niitä 😊
      Ihannenainen: Samat kuin ed.
      Muuta: Ei mulla muuta

    • TahtooNauraa

      Jotain puuttuu...Missä Höpsööntyneiden_ vastaukset viipyy?
      Onhan En_OsaaEn_tunne suloisen ihana, jne. mut varattu, pkele:)

      • Ettet nyt vaan tullut vahingossa "väärälle puolelle"? 😂


      • TahtooEdelleenNauraa

        Harvoin tulee nykyisin tehtyä vahingossa yhtikäs mitään:) Ja pahoittelen isosti jos nyt onnistuin moisen fiiliksen luomaan:D
        Mut eikös ainakin kiltit lesbot olleet seuraamme tervetulleita? Oon tosin nauranut välillä vedet silmissä ja kokenut suuriakin sympatioita. Vaikken ihan jokaisen otsakkeen alle kätkeytyneistä jutuista niin välitä niin aion edelleen sukkuloida silmäilemässä kummankin palstan antimista;)


      • TahtooEdelleenNauraa kirjoitti:

        Harvoin tulee nykyisin tehtyä vahingossa yhtikäs mitään:) Ja pahoittelen isosti jos nyt onnistuin moisen fiiliksen luomaan:D
        Mut eikös ainakin kiltit lesbot olleet seuraamme tervetulleita? Oon tosin nauranut välillä vedet silmissä ja kokenut suuriakin sympatioita. Vaikken ihan jokaisen otsakkeen alle kätkeytyneistä jutuista niin välitä niin aion edelleen sukkuloida silmäilemässä kummankin palstan antimista;)

        Kyllä ainakin minun puolestani kaikki ovat tervetulleita! Joskin lesbojen ja homojen pitää jättää tässä kyselyssä valitettavasti osa kysymyksistä vastaamatta :D Ymmärtääkseni on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat "ihan vähän bissejä". Eli pääasiassa suuntautuvat omaan tai vastakkaiseen sukupuoleen, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Monet heistä kai pitävät itseään lesbona, homona tai heterona "sivumaustein". Tällaistenkin ihmisten kokemuksia olisi mielenkiintoista kuulla :)


      • TahtooEdelleenNauraa kirjoitti:

        Harvoin tulee nykyisin tehtyä vahingossa yhtikäs mitään:) Ja pahoittelen isosti jos nyt onnistuin moisen fiiliksen luomaan:D
        Mut eikös ainakin kiltit lesbot olleet seuraamme tervetulleita? Oon tosin nauranut välillä vedet silmissä ja kokenut suuriakin sympatioita. Vaikken ihan jokaisen otsakkeen alle kätkeytyneistä jutuista niin välitä niin aion edelleen sukkuloida silmäilemässä kummankin palstan antimista;)

        Joo, kyllä munkin puolesta tänne bi-palstalle on tervetulleita niin lesbot kuin heterotkin ja kaikki muutkin.
        Mulla nyt vaan ikävä kyllä nousi hieman karvat pystyyn tästä alkuperäisestä kommentistasi. Johtuen siitä, että suhteellisen paljon on tullut ainakin mulle ja Höpsööntyneelle omituista ja ikävääkin kommenttia erityisesti lesbo-palstalla. Mulle ei myöskään täysin auennut tämä ensimmäinen kommenttisi josko ei se seuraavakaan. Mutta mä olenkin vähän sellainen tyyppi, jolle täytyy viestiä/sanoa asiat suht selvästi ja yksinkertaisesti 😀 Mutta eipä mitään, jatka toki sukkulointia. Rauha ☮ 😘


      • HyväntahtoinenNauru
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, kyllä munkin puolesta tänne bi-palstalle on tervetulleita niin lesbot kuin heterotkin ja kaikki muutkin.
        Mulla nyt vaan ikävä kyllä nousi hieman karvat pystyyn tästä alkuperäisestä kommentistasi. Johtuen siitä, että suhteellisen paljon on tullut ainakin mulle ja Höpsööntyneelle omituista ja ikävääkin kommenttia erityisesti lesbo-palstalla. Mulle ei myöskään täysin auennut tämä ensimmäinen kommenttisi josko ei se seuraavakaan. Mutta mä olenkin vähän sellainen tyyppi, jolle täytyy viestiä/sanoa asiat suht selvästi ja yksinkertaisesti 😀 Mutta eipä mitään, jatka toki sukkulointia. Rauha ☮ 😘

        Ooh kiitos kiitos ja nou hätä:) Kellepä sitä ihan jokainen asia aina niin selvää olisikaan:)
        Tässä on kuitenkin syntynyt varovainen ihailu erityisesti teidän viestintään:D

        Joten yhdistän samaan hengenvetoon myös nöyrän kiitoksen sulle nickname Tässäpä_tämä (oletus on tietenkin et oot yks höpsööntyneistä) kun otit haasteen vastaa! Yllätit toden teolla, siis ikää lukuun ottamatta:)
        Varmaan on ok todeta sekin, et myös pitkässä ja uskollisessa 2:den (lähes täyden 10:n) femme-bi-naisen suhteessa aika voi käydä toisinaan pitkäksi. Jos siis peilaa poikkeuksellisen intohimoista osanottosi näin yleensä saittia kohtaan:D Ja ehkä sivuten hieman ilkeähköä kommentointia siitä, mitä lesbopalstalla tapahtuu. Beace täältäkin:D


      • Tässäpä_tämä
        HyväntahtoinenNauru kirjoitti:

        Ooh kiitos kiitos ja nou hätä:) Kellepä sitä ihan jokainen asia aina niin selvää olisikaan:)
        Tässä on kuitenkin syntynyt varovainen ihailu erityisesti teidän viestintään:D

        Joten yhdistän samaan hengenvetoon myös nöyrän kiitoksen sulle nickname Tässäpä_tämä (oletus on tietenkin et oot yks höpsööntyneistä) kun otit haasteen vastaa! Yllätit toden teolla, siis ikää lukuun ottamatta:)
        Varmaan on ok todeta sekin, et myös pitkässä ja uskollisessa 2:den (lähes täyden 10:n) femme-bi-naisen suhteessa aika voi käydä toisinaan pitkäksi. Jos siis peilaa poikkeuksellisen intohimoista osanottosi näin yleensä saittia kohtaan:D Ja ehkä sivuten hieman ilkeähköä kommentointia siitä, mitä lesbopalstalla tapahtuu. Beace täältäkin:D

        "Poikkeuksellisen intohimoista osanottosi näin yleensä saittia kohtaan" Ihan en pääse perille siitä, mitä tuolla tarkoitat, mutta en nyt kovin intohimoiseksi osanottajaksi itseäni täällä koe...? Jos siis mittarina käytetään palstalla kommentointia? Ihan ensimmäinen kommentti minulta tälle foorumille koskaan... Joskus harvakseltaan käyn lukemassa keskusteluja sekä bi- että lesbofoorumilla. Tähän kyselyyn halusin vastata, koska halusin tuoda esille sen, että myöskään bi-naiset ei ole pelkästään stereotypiansa ilmentymiä...

        Minun "ilkeähkö" kommenttini lesbofoorumilla käydystä keskustelusta kuvaa valitettavasti sitä todellisuutta, miten siellä aika monessa kommentissa kuvataan bi-naisia. Minun kommenttini on aika kesy siihen nähden.

        P.S. Se, että seuraa ympärillään olevaa keskustelua ja maailmaa ja jopa osallistuu siihen, ei tarkoita välttämättä sitä, että "aika on käynyt parisuhteessa pitkäksi." Onneksi mulle on tosiaan osunut se täyden (ei lähes, vaan täyden) kympin nainen, niin ei tarvitse maailmaa tarkastella kovin ahtaasta näkövinkkelistä.


      • NauranMaltillisemmin
        Tässäpä_tämä kirjoitti:

        "Poikkeuksellisen intohimoista osanottosi näin yleensä saittia kohtaan" Ihan en pääse perille siitä, mitä tuolla tarkoitat, mutta en nyt kovin intohimoiseksi osanottajaksi itseäni täällä koe...? Jos siis mittarina käytetään palstalla kommentointia? Ihan ensimmäinen kommentti minulta tälle foorumille koskaan... Joskus harvakseltaan käyn lukemassa keskusteluja sekä bi- että lesbofoorumilla. Tähän kyselyyn halusin vastata, koska halusin tuoda esille sen, että myöskään bi-naiset ei ole pelkästään stereotypiansa ilmentymiä...

        Minun "ilkeähkö" kommenttini lesbofoorumilla käydystä keskustelusta kuvaa valitettavasti sitä todellisuutta, miten siellä aika monessa kommentissa kuvataan bi-naisia. Minun kommenttini on aika kesy siihen nähden.

        P.S. Se, että seuraa ympärillään olevaa keskustelua ja maailmaa ja jopa osallistuu siihen, ei tarkoita välttämättä sitä, että "aika on käynyt parisuhteessa pitkäksi." Onneksi mulle on tosiaan osunut se täyden (ei lähes, vaan täyden) kympin nainen, niin ei tarvitse maailmaa tarkastella kovin ahtaasta näkövinkkelistä.

        Virtuaalisessa ympäristössä on (anonyyminä) tilaa temmeltää. Jotkut ovat jo lähtökohtaisesti lahjakkaita kyniä ja jos arvomaailma ei ole niin prikulleen (vaihtelee tilanteen mukaan) niin luonnollisesti treenatessa kehittyy kenties huippu-yksilöksi niin hyvässä kuin valitettavasti pahassa.
        Toki olisi riittänyt maininta ettet ole yksikään nickname -höpsööntynyt_. En yllytä ky. nickiin (yksi sairaan hauska) tutustumaan sen enempää. Mut kun mainitsit aika-ajoin surffailevan saitilla niin uskoisin, et ainakin hieman 'avautuu' syntynyt ristiriita, jota pahoittelen suuresti!
        plus mun mielenkiinto asiassa.
        Eiköhän jokainen bi tai kasvutarinan heterosta biseksuaalisuuteen läpikäyneenä tavoittele napa 10:n elämänkumppania:) Poikkeuksia aina on ja highlightit saattavat näin olla kestoltaan lyhyempiä. Kuten löytyy joukko (female) homoja, jotka eivät edes halua ymmärtää esiin tuomaasi näkökulmaa.


    • Tässäpä_tämä

      Sukupuoli: Nainen
      Ikä: 40
      Paikkakunta tai lääni: Pohjois-Pohjanmaa
      Status : Varattu, pitkässä parisuhteessa toisen bi-naisen kanssa
      Oletko tullut kaapista: Kyllä
      Mihin päin enemmän kallellaan: Naisiin
      Haetko tällä hetkellä seuraa: En
      Mistä normaalisti haet seuraa: Aikoinaan baarit, deittisivustot
      Ihannemies: Tällä hetkellä en osaa ajatella ihannemiestä...
      Ihannenainen: Puoliso on sosiaalinen, keskustelutaitoinen, rento, huomaavainen, älykäs, luotettava, urheilullinen, herkkä, siro, naisellinen tietyllä särmällä, järkyttävän kauniit silmät.
      Muuta: Kaksi naisellista bi-naista pitkässä, uskollisessa suhteessa taitaa olla lesbopalstaa lukeneena tilastollinen mahdottomuus :D

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe