Oon siis 13v tyttö. Oon 153cm lyhyt ja 65A kuppikoko! muuten murrosikä on jo tullut paitsi oon lyhyt,menkat ei oo alkanu ja tissit on pienet. Harrastan voimistelua 8h viikossa, (ja treenit ovat rankkoja) joten mietin voisko se vaikuttaa mun murrosikään. Oon myös pienenpänä aina ollu alipainonen, ja tällä hetkellä oon siinä normaalin ja alipainon rajalla (ja painosta paljon tulee lihaksista). Nukun noin 8h ja syön ihan normaalisti. voisko joku kertoa että mikä mättää kun siskoilla tässä vaiheessa ollu jo isot tissit ja ollu jo jotain 157 cm mustaki pitäs tulla 164.
urheilu murrosiässä
2
214
Vastaukset
- Tukijoukkosi
Moi! En usko, että 8h treeniä viikossa vaikuttaa murrosikään kovinkaan merkittävästi. Vaikutat hoikalta tytöltä, ja rasvaproenttisi on varmasti aika alhainen, joka voi vaikuttaa murrosikään jonkin verran. Hyvä merkki on, että joitain muutoksia on kuitenkin jo tullut, mutta älä huoli, olet aivan normaali. Jos murrosikä mietityttää, niin lue lisää täältä: https://tukijoukkosi.blogspot.fi/
- Anonyymi
Jos nuo treenit siis on kovin rankkoja ja jos on vielä muutakin fyysistä rasitusta, niin voi olla että se vaikuttaa. Pitää nukkua riittävästi ja syödä monipuolisesti ja riittävästi (ei kuitenkaan lihavuusrasvoittumista aiheuttavia määriä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463240Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091962Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831827- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431438- 281366
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261232UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168