Iltapäivälehdet kirjoittaa eilisestä surullisesta tapahtumasta, mutta kommentoida ei saa. Mikä kumma siinä on, että aina pitää hyssytellä näitä tapahtumia?? Tietenkään mitään tappokapinaa ei tarvi aloittaa, mutta miksi asioista ei saa edes keskustella..? :/ Eikä tuollaiset teot lopu sillä, että herrat vaan voivottelee..Pitää tehdä kunnon muutoksia esim. maahanmuuttoon. Mitä mieltä olette?
Ei ole vaikeneminen kultaa..(Rek)
273
2651
Vastaukset
- haekriisiapua
Miten sinä kehtaat mainostaa tuota (Rek) tunnustasi tänä surun päivänä ja kehtaat vielä avata rekisteröimillesi mimimerkeillesi asiasta trollipalstan. H.Y.I...!
Sulla se näyttää olevan tarvetta jonkinmoiselle hoidolle. Niin kauan kun et omista tätä sivustoa, niin pidä se monttus kiinni.
- nalakutinalakuti
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla se näyttää olevan tarvetta jonkinmoiselle hoidolle. Niin kauan kun et omista tätä sivustoa, niin pidä se monttus kiinni.
Suksi vittuun huutamasta terveille ihmisille helkkarin kimeeri.
nalakutinalakuti kirjoitti:
Suksi vittuun huutamasta terveille ihmisille helkkarin kimeeri.
Hamehemmoko siellä kitisee? Taisit paskoa pikkareihis, ku näit rekatun..Menes ny pukemaan päälles joku nätti kukkamekko ja kipitä korkkareillas kaupungille joraamaan..
tinttu-liina kirjoitti:
Miten sinä kehtaat haukkua täällä? Mene hoitoon, et ole terve.
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Miten sinä kehtaat haukkua täällä? Mene hoitoon, et ole terve.
Ai minä vai? :P
Et sinä, vaan tuo yksi älykääpiö..
No ku olit mulle vastannu..mut joo..kyllä mä ymmärsin. Kunhan kiusasin pikkasen :)
tinttu-liina kirjoitti:
Hepulle löytyy diagnoosi:
Ensi kerta lääketieteessä: Mies luuli kaikkien netissä olevan sama nainen valepuvussa
Juha-Pekka Tikka
'21-vuotias mies näki kaikkialla naisen, joka hylkäsi hänet. A tuli ensin naisen hylkäämäksi.
Tämän jälkeen hän vakuuttui, että jokainen häneen Facebookissa yhteyttä ottanut nainen oli sama henkilö valepuvussa. Lääkärit diagnosoivat obsessiivisen A:n kärsivän Fregolin syndroomasta, joka kuuluu harhaisten virheellisten tunnistusten oireyhtymien joukkoon, jonka neurologista syytä ei tiedetä. A:n tilanteessa uutta oli, että hänen oireensa nivoutuivat hänen nettikäyttöönsä. Tapauksesta tuli ensimmäinen tunnettu Fregoli, joka yhdistetään nettisaittien käyttöön.'dragonite kirjoitti:
Hepulle löytyy diagnoosi:
Ensi kerta lääketieteessä: Mies luuli kaikkien netissä olevan sama nainen valepuvussa
Juha-Pekka Tikka
'21-vuotias mies näki kaikkialla naisen, joka hylkäsi hänet. A tuli ensin naisen hylkäämäksi.
Tämän jälkeen hän vakuuttui, että jokainen häneen Facebookissa yhteyttä ottanut nainen oli sama henkilö valepuvussa. Lääkärit diagnosoivat obsessiivisen A:n kärsivän Fregolin syndroomasta, joka kuuluu harhaisten virheellisten tunnistusten oireyhtymien joukkoon, jonka neurologista syytä ei tiedetä. A:n tilanteessa uutta oli, että hänen oireensa nivoutuivat hänen nettikäyttöönsä. Tapauksesta tuli ensimmäinen tunnettu Fregoli, joka yhdistetään nettisaittien käyttöön.'Kylläpä täsmää hyvin :) Täällä on sitten kaksi tuosta kärsivää...
Et sinä, vaan tuo yksi älykääpiö..
Jep. On se kumma että hame ihminen mäkättää rekatuille. Tsemppiä kittielle ja tintulle
Ilmannimii kirjoitti:
Jep. On se kumma että hame ihminen mäkättää rekatuille. Tsemppiä kittielle ja tintulle
No yuon älykääpiön irvailut ei hetkauta puoleen eikä toiseen :)
Ei tietenkään tule hyssytellä ja kyllä nyt pitää maahanmuuttajien taustat selvittää ja ei enempää päästää Suomeen..
Ja selvästi on täällä palstalla monta jotka kaipaa mielenterveyttään hoitaa, sitäkin voitaisiin parantaa Suomessa..Niin..pitää katsoa tarkemmin keitä tänne päästää. Ja se on järkkyä, että tuhansia on kadonnut maan alle :/ Sekin ihmetyttää, että kielteisen päätöksen saaneita ei heti kiikuteta lentokoneeseen :/
- limaäijä
Tinttu-liinan kans samaa mieltä!helevettiin nuo murhaajat!tuota EN ymmärrä,miten voi joillekki olla kun härälle punanen,jos on rekisteröinny tänne?vielläkö tuo halkokarin vajakki haukkuu täällä toiset kirjoittajat?se on semmoinen limakasa koko ukko!
tinttu-liina kirjoitti:
Niin..pitää katsoa tarkemmin keitä tänne päästää. Ja se on järkkyä, että tuhansia on kadonnut maan alle :/ Sekin ihmetyttää, että kielteisen päätöksen saaneita ei heti kiikuteta lentokoneeseen :/
Juu, kyllä pitää tarkistaa henkilön taustat. Ja ei todellakaan hyysätä kiellon saanutta.. Ihme touhua..
limaäijä kirjoitti:
Tinttu-liinan kans samaa mieltä!helevettiin nuo murhaajat!tuota EN ymmärrä,miten voi joillekki olla kun härälle punanen,jos on rekisteröinny tänne?vielläkö tuo halkokarin vajakki haukkuu täällä toiset kirjoittajat?se on semmoinen limakasa koko ukko!
No nyt ei ole Ressu Reppana kyseessä, vaan hamehemmo joka uneksii että sille kasvais pimppa..
Juu, kyllä pitää tarkistaa henkilön taustat. Ja ei todellakaan hyysätä kiellon saanutta.. Ihme touhua..
Sanos muuta! Pistää oikeen vihaks tuollanen lepsuilu. :/
tinttu-liina kirjoitti:
Sanos muuta! Pistää oikeen vihaks tuollanen lepsuilu. :/
Kengänkuva ahteriin vaan ja takaisin aavikolle kameleita paimentamaan..
Niin.. Mutta hys eihän Suomessa ole ongelmia. Näin tuumivat poliitikot ja poliisit tähän asti ja muu taho.
Herätys poliitikot ei suomi ole enää lintukolossa.
- Sun_flower
Kunpa ne pienokaiset eivät menettäneet puukottajalle äitiään :(
Tuota just aattelin..:( Oli se järkyttävää, että kävi lastenrattaita työntävän kimppuun :(
- Sun_flower
Tuttava tiesi kertoa että naisella olisi ollut puolivuotias ja taaperoikäinen mukanaan :( Kuin pahaa unta..
Sun_flower kirjoitti:
Tuttava tiesi kertoa että naisella olisi ollut puolivuotias ja taaperoikäinen mukanaan :( Kuin pahaa unta..
:(( Olipa pikkunen :( Toivottavasti sen äiti ny selvis. Sai useamman iskun.
- KokkolanSusi
Ei tietenkään saa kommentoida, koska suvakit ovat kieltäneet kommentoimiset.
Suvakit pelkää sitä vihapostin määrää, joka täyttäisi iltapäivälehtien vastaus osiot.
Suvakit haluaa, että asiaa vaan hyssytellään.Joku ammatti-ihminen joskus sanoi, että olisi parempi ihmisten antaa puhua, kuin että lähdetään kaduille nyrkit pystyssä. Mua kiukuttaa se, ettei muka saisi sanoa omaa mielipidettään :/ Ja semmoset ihmiset jotka kitisee, että pitää olla suvaitsevainen vaikka mitä tapahtuu, niin saisivat ite olla hiljaa. Telkussa on ollut juuri semmosia naisia varsinkin, jotka hinkuu vaan lisää sakkia tänne.
tinttu-liina kirjoitti:
Joku ammatti-ihminen joskus sanoi, että olisi parempi ihmisten antaa puhua, kuin että lähdetään kaduille nyrkit pystyssä. Mua kiukuttaa se, ettei muka saisi sanoa omaa mielipidettään :/ Ja semmoset ihmiset jotka kitisee, että pitää olla suvaitsevainen vaikka mitä tapahtuu, niin saisivat ite olla hiljaa. Telkussa on ollut juuri semmosia naisia varsinkin, jotka hinkuu vaan lisää sakkia tänne.
Autetaan heitä heidän kotimaassa. Siitä hyötyisivät koko yhteisö
Ilmannimii kirjoitti:
Autetaan heitä heidän kotimaassa. Siitä hyötyisivät koko yhteisö
Mulla jotenki tökkii tuokin juttu, ku tässäki maassa on ihmisiä, joilla on heikosti asiat. On leipäjonoja ym. .. Auttaa voi sitten, kun on ensin oman maan kansalaisten asiat hoidettu.
Ja yleensäkin kun autetaan ulkomaille, niin silloin ensisijaisesti oikeasti kärsiviä.
- pierusaharasta
Jos kerran puhe on kielletty niin niin musiikki ja laulu kai vielä on sallittu, lähestytään ongelmia ilon kautta: https: /www.youtube.com/watch?v=krbShq6tdo0
- pierusaharasta
No tahti näyttää pahasti sellaiselta että sananvapaus on kansalaisilta melko pitkälti viety. Toiki murhamies on viettänyt 18-vuotispäiviään joskus viime vuosituhannen puolella, sen verran mahaläskiä karvapeitteen alta pilkotti. No painakaamme pitkää päivää että saamme kustannettua Marokon ihmeen täysihoidon.
Mä en vaan sulata sitä, että pitäis hiljaa olla. Just se on saanu musta esiin pienen kapinahengen. :/
Sä et siis usko, että toi hirviö on 18v ? Eihä niistä kyllä oikeesti varmaan tiedäkkään, ku tulihan niitä tänne montaki semmosta, jotka oli muka alaikäisiä..sitten paljastu, että ihan täysikäsiä olivat.tinttu-liina kirjoitti:
Mä en vaan sulata sitä, että pitäis hiljaa olla. Just se on saanu musta esiin pienen kapinahengen. :/
Sä et siis usko, että toi hirviö on 18v ? Eihä niistä kyllä oikeesti varmaan tiedäkkään, ku tulihan niitä tänne montaki semmosta, jotka oli muka alaikäisiä..sitten paljastu, että ihan täysikäsiä olivat.40 äijä vähintäänkin..
butch-cassidy kirjoitti:
40 äijä vähintäänkin..
Ööh..uskaltaako tätä kirjottaa...:] Eikös noi liki synny karvasena..? :]
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..uskaltaako tätä kirjottaa...:] Eikös noi liki synny karvasena..? :]
No totta maar syntyvät.. Tuolla vyötärörasvalla taitaa olla taipumuksena ilmaantua myöhemmällä iällä kuitenkin elikkä sen perusteella meitsi heitti tuon ikäarvion..
butch-cassidy kirjoitti:
No totta maar syntyvät.. Tuolla vyötärörasvalla taitaa olla taipumuksena ilmaantua myöhemmällä iällä kuitenkin elikkä sen perusteella meitsi heitti tuon ikäarvion..
Mut jos on sille on maistunu kepakit.....sori Butsi..:)))))) Mä yritin monta kertaa kirjottaa ton nimen, mut en tiiä miten se kirjotetaan! :D Kepab..onko se oikein? :]
tinttu-liina kirjoitti:
Mut jos on sille on maistunu kepakit.....sori Butsi..:)))))) Mä yritin monta kertaa kirjottaa ton nimen, mut en tiiä miten se kirjotetaan! :D Kepab..onko se oikein? :]
Hitto meitsi kuolee saletisti nauruun nyt.. Kebab hemmetti soikoon se on.. :-D
butch-cassidy kirjoitti:
Hitto meitsi kuolee saletisti nauruun nyt.. Kebab hemmetti soikoon se on.. :-D
Miten se oliki nii vaikeeta?? :] Kebab tietysti..:)) Mä yritin vaikka millä muodoin kirjottaa, mut aina se kuulosti oudolta :]
tinttu-liina kirjoitti:
Miten se oliki nii vaikeeta?? :] Kebab tietysti..:)) Mä yritin vaikka millä muodoin kirjottaa, mut aina se kuulosti oudolta :]
No et ole ensimmäinen pimu joka meitsiin ihastuessaan noin sanoissaan sekoaa.. ;-¤
butch-cassidy kirjoitti:
No et ole ensimmäinen pimu joka meitsiin ihastuessaan noin sanoissaan sekoaa.. ;-¤
Pitää varmaan alkaa karttamaan sua, ku sulla on tollanen vaikutus ;))
Iltapäivälehtien otsikointi vi*uttaa erityisesti. Suomalaiset kuulemma vaan kuvasivat montut auki kun maahamuuttajat auttoivat henkensä kaupalla uhreja. Melkoista vääristelyä.
Juu..luin sen..Tuollasella jutulla on tarkotus kiillottaa mamujen kuvaa. Ei se huono ollu, että kuvasivat, kun poliisihan käytti niitä tutkinnassaan. Auttoihan siellä ihan kantasuomalaisetkin. He ei vaan tuo sitä esiin tuolla konstin.
- uutistenlukija1
Mitäs tuommonen pokemon hahmoa nimimerkiltä kantava pokemon fani sitten olisi pystynyt tekemään? Olisitko heittänyt pokepallolla sitä? Lienet joku teini jonne?
Toisaalta pitäisi myös ymmärtää heitä jotka eivät menneet auttamaan koska eikö ole parempi soittaa poliisit paikalle jotta tekijä saadaan kiinni. Onhan heillä muillakin omia perhe jäseniä ja ehkä heitä pelotti liikaa mennä auttamaan... Pelko on kuitenkin joskus itsesuojelua.
Ilmannimii kirjoitti:
Toisaalta pitäisi myös ymmärtää heitä jotka eivät menneet auttamaan koska eikö ole parempi soittaa poliisit paikalle jotta tekijä saadaan kiinni. Onhan heillä muillakin omia perhe jäseniä ja ehkä heitä pelotti liikaa mennä auttamaan... Pelko on kuitenkin joskus itsesuojelua.
Tuossa oli tilanne, missä kaikki tapahtui niin äkkiä. Ei varmaan ihmiset ees heti tajunneet sitä.
Siinä määrin vittumaista luettavaa tapauksen jälkipyykki sekä poliitikkojen puheet ylipäätään että kieli ei käänny sanomaan kunnolla perkelettä edes vaikka mieli tekisi.. :-/
Sanos muuta! :/ Kyllä olis niiiiin herkullinen juttu, ku pääsis noille poliitikoille sanomaan mitä ajattelee. Mulla piisais tekstiä! :/ Muutes..oli kiva Butsi, ku suaki "näkee" pitkästä aikaa :)
tinttu-liina kirjoitti:
Sanos muuta! :/ Kyllä olis niiiiin herkullinen juttu, ku pääsis noille poliitikoille sanomaan mitä ajattelee. Mulla piisais tekstiä! :/ Muutes..oli kiva Butsi, ku suaki "näkee" pitkästä aikaa :)
No jää kyllä Niinistölläkin moni ääni saamatta kun otti sellaisen kannan oman maan kansalaisiin nähden että 'halu väärinymmärtää on suurempi kuin halu ymmärtää'. On varsin helppoa puhua paskaa kun ei ole itse vuotanut kuiviin tai katsellut vierestä läheiselleen niin käyvän.. :-/ No meitsinkin sydän sykähti susta Lananen.. ;-¤
butch-cassidy kirjoitti:
No jää kyllä Niinistölläkin moni ääni saamatta kun otti sellaisen kannan oman maan kansalaisiin nähden että 'halu väärinymmärtää on suurempi kuin halu ymmärtää'. On varsin helppoa puhua paskaa kun ei ole itse vuotanut kuiviin tai katsellut vierestä läheiselleen niin käyvän.. :-/ No meitsinkin sydän sykähti susta Lananen.. ;-¤
Nii..eihä pressalla vaaraa ole, ku on turvamiehet ympärillä. On uskomatonta, että meidän pitäisi vaan ymmärtää?! Oonpa lukenu semmosiaki juttua missä kantasuomalainen nainen pyytää ymmärtämään tätä tekijää, kun on huonoista oloista lähtenyt! :/
tinttu-liina kirjoitti:
Nii..eihä pressalla vaaraa ole, ku on turvamiehet ympärillä. On uskomatonta, että meidän pitäisi vaan ymmärtää?! Oonpa lukenu semmosiaki juttua missä kantasuomalainen nainen pyytää ymmärtämään tätä tekijää, kun on huonoista oloista lähtenyt! :/
Nii juu..toivottavasti sun sydän ei sykähtäny verenpaineen noususta ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii juu..toivottavasti sun sydän ei sykähtäny verenpaineen noususta ;))
No jonkin paineen kuitenkin.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No jonkin paineen kuitenkin.. ;-)
Tarkotat varmaan silmänpainetta ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tarkotat varmaan silmänpainetta ;))
No kun tuli tuota kaalilaatikkoa syötyä hiukkasen tuhti annos.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No kun tuli tuota kaalilaatikkoa syötyä hiukkasen tuhti annos.. ;-D
Siis täh??? :]
artagnan kirjoitti:
Olisko sit ollu kaasuu suoles? ;)
Häh?? Sitäkö se tarkotti?? :[ Butsi on sika :]
tinttu-liina kirjoitti:
Häh?? Sitäkö se tarkotti?? :[ Butsi on sika :]
No meitsi on ajautunut hiljalleen luolamiehen asteelle kun neiti Näpsä ei ole ollut aktiivisesti huolehtimassa. Sikaan vertaaminen on joka tapauksessa loukkaus jaloa eläintä kohtaan.. ;-D
artagnan kirjoitti:
Olisko sit ollu kaasuu suoles? ;)
Artsille pointsit nappiin menneestä arvauksesta.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi on ajautunut hiljalleen luolamiehen asteelle kun neiti Näpsä ei ole ollut aktiivisesti huolehtimassa. Sikaan vertaaminen on joka tapauksessa loukkaus jaloa eläintä kohtaan.. ;-D
No vähä mua kyllä sit jälkeenpäin kadutti, ku sikaa morkkasin ;)
Mä en ymmärrä miten jotku voi vielä puolustella tuollasia veritekojen tekijöitä???!! Vihaiseks tulee, ku noita kaikenmaailman uutisia lukee :/ Eihän kukaan luulekkaan, että kaikki turvapaikanhakijat on rikollisia, mutta osa on, ja sille asialle pitäis pikaisesti tehä jotain! Olis kyllä kiva kuulla, että mikä ihme saa jonkun vielä puhumaan tämmösten rikollisten puolesta!??
Siis ku puolustellaan, että kantasuomalaisetkin on tehny hirveitä tekoja. Tarkoittaen koulusurmia/kauppakeskusjuttua.
Tää Turun keissi johtui sit kuulemma ku Marokos on nii bulisti nuorisotyöttömii. Keparis joku muija antoi lausuntoo et näin on. En mä kyl ois lähteny puukon kaa heiluun Marokkoon vaik mä en ois ikäin saanut duunipaikkaa. Et ymmärtäjii ja päänsilittäjii löytyy... :(
No justiinsa..:/ Joka paikassa on ihmisiä joilla on huonosti asiat, mut ei niistä siltikää tuu tappajia. Muhun tollaset jutut ei kyllä uppoa. Ei muuta ku tuoki tyyppi siperian vankilaan kärsimään tuomiota (täällä pienet tuomiot) ja sen jälkeen sinne mistä tulikin. Samoin kaikki muutki, joista on vähänkää uhkaa. Tää maa sais lopettaa hyysäilyn. Luin että muutaman vuoden aikana mamuihin on uponnu jo yli miljardi euroa! :/
tinttu-liina kirjoitti:
No justiinsa..:/ Joka paikassa on ihmisiä joilla on huonosti asiat, mut ei niistä siltikää tuu tappajia. Muhun tollaset jutut ei kyllä uppoa. Ei muuta ku tuoki tyyppi siperian vankilaan kärsimään tuomiota (täällä pienet tuomiot) ja sen jälkeen sinne mistä tulikin. Samoin kaikki muutki, joista on vähänkää uhkaa. Tää maa sais lopettaa hyysäilyn. Luin että muutaman vuoden aikana mamuihin on uponnu jo yli miljardi euroa! :/
Oikee sana ois ollu turvapaikanhakijoihin..:]
tinttu-liina kirjoitti:
Sitä mä en alkuunkaan tajuu et Afganistanistakin puskee 'turvaan' 20-30-kymppisii sällei mut ei naisii lainkaan. Kuiteski kysees on maa jossa naisen arvo on pyöree 0...
artagnan kirjoitti:
Sitä mä en alkuunkaan tajuu et Afganistanistakin puskee 'turvaan' 20-30-kymppisii sällei mut ei naisii lainkaan. Kuiteski kysees on maa jossa naisen arvo on pyöree 0...
Tännehän saa tulla kuka vaan! :/ Täällä kyllä hyysätään ja vaikka tekee mitä, niin hyssytellään vaan. Päättäjillä ei ole minkäänlaista munaa tehdä yhtään mitään sen asian eteen, että täältä paiskottas pihalle kaikki ylimääräset. Ja nämä suvakit haluaa ylläpitoa näillekki, jotka ei ole saanu lupaa jäädä tänne. :/ Hittolainen..kyllä olis pitäny alkaa kansanedustajaks, nii ois päässy sinne natisemaan.
tinttu-liina kirjoitti:
Tännehän saa tulla kuka vaan! :/ Täällä kyllä hyysätään ja vaikka tekee mitä, niin hyssytellään vaan. Päättäjillä ei ole minkäänlaista munaa tehdä yhtään mitään sen asian eteen, että täältä paiskottas pihalle kaikki ylimääräset. Ja nämä suvakit haluaa ylläpitoa näillekki, jotka ei ole saanu lupaa jäädä tänne. :/ Hittolainen..kyllä olis pitäny alkaa kansanedustajaks, nii ois päässy sinne natisemaan.
Sä oisit sit niinku äänikuningatar myöski... ;)
artagnan kirjoitti:
Sä oisit sit niinku äänikuningatar myöski... ;)
Tietysti oisin ;)) Te saisitte sit leuhkia, että te tiiätte tän upeen äänikuningattaren ;))
Asiasta toiseen..Tulipa tänään mieleen, että on se kumma ettei nykyaikana osata vielä tehdä hiljaisia kodinkoneita?! Kaikki laitteet pölyimurista liesituulettimeen..sähkövatkaimet ym pitää ihan älytöntä melua. :[ Onneks edes pyykinpesukoneet ovat vähän rauhallisempia..paitsi tietysti linkousvaiheessa meteliä tulee. Joskus aikoinaan oli semmonen pyykinpesukone, joka linkousvaiheessa tärisi ja pomppi siihen malliin, että pesun lopussa sen koneen sai melkeen hakea naapurin tontilta..:} Häiritseekö teitä muita metelöivät kodinkoneet?
Itse en tykkää isoista, kömpelöistä imureista.. Ovat painavia, kömpelöitä ja takertuvat aina johonkin kiinni.. Nykyään käytänkin kevyempää varsi imuria.😃 Imurin meteli taas häiritsee enemmän koiraa, joka myös pelkää sitä..😃
No toi pyykinpesukone pitää kyl sellaista mölyy et toisinaan tuntuu niinku helikopteri lentäis kämpän yli...
Itse en tykkää isoista, kömpelöistä imureista.. Ovat painavia, kömpelöitä ja takertuvat aina johonkin kiinni.. Nykyään käytänkin kevyempää varsi imuria.😃 Imurin meteli taas häiritsee enemmän koiraa, joka myös pelkää sitä..😃
Tarkotakko sellasta ladattavaa varsi-imuria? Mä käytän ihan normi imuria, ku se putsaa kunnolla. On niitä olemassa semmosiaki, mitkä ei ole nii painavia :)
- vastakyssäri_aiheesta
Oletteko tökänneet sähkövatkaimen vispeleitä vääriin reikiin? Ampui melkein reiän seinään.
artagnan kirjoitti:
No toi pyykinpesukone pitää kyl sellaista mölyy et toisinaan tuntuu niinku helikopteri lentäis kämpän yli...
:))) Kantsii tarkistaa se juttu, että kone on tasasella alustalla..se vaikuttaa pikkasen :)
vastakyssäri_aiheesta kirjoitti:
Oletteko tökänneet sähkövatkaimen vispeleitä vääriin reikiin? Ampui melkein reiän seinään.
Häh?? :))) Siis mihin vääriin reikiin?? :)
vastakyssäri_aiheesta kirjoitti:
Onneksi en, muistan aina tarkistaa, että menevät oikeaan reikiin.😄
tinttu-liina kirjoitti:
Tarkotakko sellasta ladattavaa varsi-imuria? Mä käytän ihan normi imuria, ku se putsaa kunnolla. On niitä olemassa semmosiaki, mitkä ei ole nii painavia :)
Just sellaista. Se on kätevä minun mielestä.😊
Just sellaista. Se on kätevä minun mielestä.😊
Mut miten sä saat sen latauksen riittämään ku imuroi? Mulla on ollu semmonen, mut käytin sitä vaan semmoseen keittiön pikaputsaukseen :)
tinttu-liina kirjoitti:
:))) Kantsii tarkistaa se juttu, että kone on tasasella alustalla..se vaikuttaa pikkasen :)
No kyl mä noi jutskat tiedän ku mä oon kuiteski kaupan setä... ;)
Onneksi en, muistan aina tarkistaa, että menevät oikeaan reikiin.😄
Ei mun vatkaimessa ole kyllä ku ne kaks reikää...Onko noita sit erillaisia...:P
artagnan kirjoitti:
No kyl mä noi jutskat tiedän ku mä oon kuiteski kaupan setä... ;)
Ai...:)) No tulipa infoa semmosille, jotka ei ehkä tiiä :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ei mun vatkaimessa ole kyllä ku ne kaks reikää...Onko noita sit erillaisia...:P
Katos ku sä lykit väärään reikään nii lyö koneen jumiin... ;)
artagnan kirjoitti:
Katos ku sä lykit väärään reikään nii lyö koneen jumiin... ;)
Mihin väärään reikään?? Onko tässä ny jotain mitä mä en tajua..häh??? :[
tinttu-liina kirjoitti:
Mut miten sä saat sen latauksen riittämään ku imuroi? Mulla on ollu semmonen, mut käytin sitä vaan semmoseen keittiön pikaputsaukseen :)
No kun teen työt kovalla vauhdilla.. Ja sitten väsähdän.. Tunnollisuus kuuluu minun sairauden oireisiin..😛
tinttu-liina kirjoitti:
Mihin väärään reikään?? Onko tässä ny jotain mitä mä en tajua..häh??? :[
No näköjään on mut kyl mä neuvon :) Useimmis vatkainmalleis vispaimet täytyy laittaa oikeisiin reikiin et kone ei mee jumiin. Niis on kyl merkit...
artagnan kirjoitti:
No näköjään on mut kyl mä neuvon :) Useimmis vatkainmalleis vispaimet täytyy laittaa oikeisiin reikiin et kone ei mee jumiin. Niis on kyl merkit...
Meni kaaliin tää juttu :))) Ku mä aattelin, että te tökitte johonki kolmantee reikään..:] Ku mun vatkaimessa ei voi laittaa niitä väärin, ku se tökkii samantien :)) Huh..täs on sekasi, vaikkei Butsia näy mailla eikä halmeilla ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Meni kaaliin tää juttu :))) Ku mä aattelin, että te tökitte johonki kolmantee reikään..:] Ku mun vatkaimessa ei voi laittaa niitä väärin, ku se tökkii samantien :)) Huh..täs on sekasi, vaikkei Butsia näy mailla eikä halmeilla ;)))
Ai sä lähdit sit oitis testaileen? ;)
No kun teen työt kovalla vauhdilla.. Ja sitten väsähdän.. Tunnollisuus kuuluu minun sairauden oireisiin..😛
Se ladattava varsi-imuri joka mulla oli, niin yhellä latauksella imuroi 20min. Se heikkeni aika nopeesti, jos yritti imuroida enempi. :)
artagnan kirjoitti:
Ai sä lähdit sit oitis testaileen? ;)
No en testannu, ku mä tarkistin että missä siinä on muitaki reikiä ku ne kaks :)))
tinttu-liina kirjoitti:
No en testannu, ku mä tarkistin että missä siinä on muitaki reikiä ku ne kaks :)))
Tai siis tuossa aiemmin kahtoin sitä vatkainta, ku luulin että tökitte johonki ylimääräseen reikään :))
tinttu-liina kirjoitti:
Se ladattava varsi-imuri joka mulla oli, niin yhellä latauksella imuroi 20min. Se heikkeni aika nopeesti, jos yritti imuroida enempi. :)
Okei.😊 En tiedä kuin pitkään imurini akku kestää, mutta, kuten sanoin, minä ehdin imuroida koko kämpän vauhdilla..
tinttu-liina kirjoitti:
Tai siis tuossa aiemmin kahtoin sitä vatkainta, ku luulin että tökitte johonki ylimääräseen reikään :))
😃😃😄😄😅😅
tinttu-liina kirjoitti:
No meikä aktiivisesti seurasi keskustelun kulkua mutta kun kolmen hengen Marttakerholla juttu luisti sutjakkaasti niin ei viittinyt puuttua eikä sekaantua. Artsista leivotaan palstan vispiläasiantuntija sikäli mikäli idea saa kannatusta.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä aktiivisesti seurasi keskustelun kulkua mutta kun kolmen hengen Marttakerholla juttu luisti sutjakkaasti niin ei viittinyt puuttua eikä sekaantua. Artsista leivotaan palstan vispiläasiantuntija sikäli mikäli idea saa kannatusta.. ;-)
Kannatan..Lyön vaikka mistä vetoa, että Artsi alkaa nyt tekemään youtubiin yksityiskohtaista ohjetta siitä, kuinka vispilät oikeasti laitetaan niihin reikiin ;)) Näyttää siinä samalla miten käy, ku sohii väärään reikään ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsilläkään ei siivotessa oma akku kauaa kestä että että.. ;-)
Juuh...ei aina pidä meikänkää akku virtaa :] Silloin pitää pötkähtää soffalle namujen kanssa, että akut taas lataantuu ;)
Okei.😊 En tiedä kuin pitkään imurini akku kestää, mutta, kuten sanoin, minä ehdin imuroida koko kämpän vauhdilla..
Noi ladattavat varsi-imurit on kätsiä, mutta niissä on se vika, että ne lopettaa sen lataamisen..Oon jo kaks heittäny menemään :[
butch-cassidy kirjoitti:
Oisit vaa heittäny oman vispiläs sekaan ja liittyny meihin marttoihin ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Kannatan..Lyön vaikka mistä vetoa, että Artsi alkaa nyt tekemään youtubiin yksityiskohtaista ohjetta siitä, kuinka vispilät oikeasti laitetaan niihin reikiin ;)) Näyttää siinä samalla miten käy, ku sohii väärään reikään ;))
No Artsilla on kovat piipussa kun yrittää ylipuhua tytsiä viikonlopuksi telttailemaan että vatkaimetkin unohtuivat alta aikayksikön.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Oisit vaa heittäny oman vispiläs sekaan ja liittyny meihin marttoihin ;)
Meitsi ei viittinyt kun toi Artsi on olevinaan kaikkitietävä kokkailujen osalta... ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No Artsilla on kovat piipussa kun yrittää ylipuhua tytsiä viikonlopuksi telttailemaan että vatkaimetkin unohtuivat alta aikayksikön.. ;-D
Telttailemaan?? Herrajee..siellähän on ulkona niin koleaa, että jäätyy melkeen pystýyn :[ Artsilla näköjää veri kiertää vilkkaasti pelkästä ajatuksesta :)))) Tuli tuosta muutaki mieleen, mut jääköön kirjottamatta..:))) Liian härskiä tänne ;))))
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsi ei viittinyt kun toi Artsi on olevinaan kaikkitietävä kokkailujen osalta... ;-)
Ai..onkos hän ny sit viiden tähden kokki, ku ties yhen asian vatkaimesta.. :)))
- avulias_ajatustenlukija
tinttu-liina kirjoitti:
Telttailemaan?? Herrajee..siellähän on ulkona niin koleaa, että jäätyy melkeen pystýyn :[ Artsilla näköjää veri kiertää vilkkaasti pelkästä ajatuksesta :)))) Tuli tuosta muutaki mieleen, mut jääköön kirjottamatta..:))) Liian härskiä tänne ;))))
Vatkaimet tanassa sen neidon seurassa?
avulias_ajatustenlukija kirjoitti:
Vatkaimet tanassa sen neidon seurassa?
Ööh..jäljillä oot, mut mä osaan ajatella vieläki härskemmin :))))) Hitsi..mä vielä kadun näitä mun naputteluja, mut mitäs siinä. Kerran täällä vaa eletään ;))))
tinttu-liina kirjoitti:
No sälli oli epätoivoissaan kerennyt lupaamaan tytsille 200 eken talvitakinkin jos se mukaan vaan lähtee. Meitsi taitaa ottaa pataan tästä jo.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
No sälli oli epätoivoissaan kerennyt lupaamaan tytsille 200 eken talvitakinkin jos se mukaan vaan lähtee. Meitsi taitaa ottaa pataan tästä jo.. :-O
Ihanko totta?? ;))) Hahhahhh..Siksikö, että pysyy lämpösenä?? ;)) Yleensä mies sanoo naiselle, että mä pidän kyllä sut lämpimänä ;))) Artsi tarjoo takkia ;))))))
butch-cassidy kirjoitti:
Tehdään yhteinen kakku ja jokainen rekattu tekee yhden kerroksen ja annetaan se kakku sitte sille hame ihmiselle jotta sillä ei olisi paha mieli kun aina pitää valittaa
tinttu-liina kirjoitti:
Ai..onkos hän ny sit viiden tähden kokki, ku ties yhen asian vatkaimesta.. :)))
Tuu kuules maistamaan ku mä valmistan naudan sisäfileen ja sit seuraksi konjakki-kerma-kastikkeen. Mä luulen et sä antaisit tähtii ainaski ne viis... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ihanko totta?? ;))) Hahhahhh..Siksikö, että pysyy lämpösenä?? ;)) Yleensä mies sanoo naiselle, että mä pidän kyllä sut lämpimänä ;))) Artsi tarjoo takkia ;))))))
Ai et ku riemu repee ;) Tota noin... Kyl mä daamini lämpimänä pidän et koittakaas ny vaan rauhoittuu... ;)
artagnan kirjoitti:
Tuu kuules maistamaan ku mä valmistan naudan sisäfileen ja sit seuraksi konjakki-kerma-kastikkeen. Mä luulen et sä antaisit tähtii ainaski ne viis... ;)
Tiäkkö..mä on aika kranttu..Ton lihan pitäis olla nii ohutta, että melkeen läpi näkee. Konjakki ei sovi ollenkaan, ku musta konjakit ja viinit ei kuulu ruoan sekaan. Ne juomat heitetään nassuun sit jälkikäteen. :))
Jos valmistat ihan vaan perunamuusin ja uunimakkaraa, niin sillä saa vaikka kuusiki tähteä ;)) On mun lemppariruokaa :Partagnan kirjoitti:
Ai et ku riemu repee ;) Tota noin... Kyl mä daamini lämpimänä pidän et koittakaas ny vaan rauhoittuu... ;)
Oli kyllä nii mehevä juttu, että ihan ratketa meinasin :))) Sä siis osaat pitää pimun lämpösenä...et kai vaa tarkota peittoa. :))))
tinttu-liina kirjoitti:
Oli kyllä nii mehevä juttu, että ihan ratketa meinasin :))) Sä siis osaat pitää pimun lämpösenä...et kai vaa tarkota peittoa. :))))
No meitsikin meinasi revetä liitoksistaan silkasta vahingonilosta kun tytsi paukutti tulemaan Haippirinkiin huultentörötysselfietä poreammeesta yksi toisensa jälkeen elikkä Artsi on se sälli sitten joka talvipakkasilla kulkee naisten talvitakissa teltta olallaan.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsikin meinasi revetä liitoksistaan silkasta vahingonilosta kun tytsi paukutti tulemaan Haippirinkiin huultentörötysselfietä poreammeesta yksi toisensa jälkeen elikkä Artsi on se sälli sitten joka talvipakkasilla kulkee naisten talvitakissa teltta olallaan.. ;-D
No eihä sitä kannata tyhjän pantiksikaa jättää seisomaan :]
Hitto, että iski ihan masisfiilis päälle :(( Sunnuntai ja ilmaki on ku petolinnun persus :( Miksei aina vois olla kesä ja perjantai.. :((tinttu-liina kirjoitti:
Tiäkkö..mä on aika kranttu..Ton lihan pitäis olla nii ohutta, että melkeen läpi näkee. Konjakki ei sovi ollenkaan, ku musta konjakit ja viinit ei kuulu ruoan sekaan. Ne juomat heitetään nassuun sit jälkikäteen. :))
Jos valmistat ihan vaan perunamuusin ja uunimakkaraa, niin sillä saa vaikka kuusiki tähteä ;)) On mun lemppariruokaa :PMites mä luulen et sä et oo maistanu tuollaisii herkkui sit ollenkaan? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No eihä sitä kannata tyhjän pantiksikaa jättää seisomaan :]
Hitto, että iski ihan masisfiilis päälle :(( Sunnuntai ja ilmaki on ku petolinnun persus :( Miksei aina vois olla kesä ja perjantai.. :((No ei kandee ajautuu masikseen. Kyl sä saat kutsun meidän biitsihäihin sit ens kesänä. Mä ku diggaan vaan et morsian muikistelee sillai snadisti huulii jo edeltäpäin... ;)
artagnan kirjoitti:
Mites mä luulen et sä et oo maistanu tuollaisii herkkui sit ollenkaan? ;)
Mä kuules oon syöny mitä vaan :) Jostai syystä en tykkää mistää paksuista lihapihveistä. Pitää olla ohut ja sekin paistettu ihan rapeaks :) Sitä paitsi en oo mikää hienostelija :))
artagnan kirjoitti:
No ei kandee ajautuu masikseen. Kyl sä saat kutsun meidän biitsihäihin sit ens kesänä. Mä ku diggaan vaan et morsian muikistelee sillai snadisti huulii jo edeltäpäin... ;)
Noo..ei täs masennuttu olee..ei vaikka välillä kyllä tulee turhan paljon murheita :(
Vai rantsuhäitä se Artsi suunnittelee..jokos oot sen hienon sormuksen hommannu? ;)tinttu-liina kirjoitti:
Noo..ei täs masennuttu olee..ei vaikka välillä kyllä tulee turhan paljon murheita :(
Vai rantsuhäitä se Artsi suunnittelee..jokos oot sen hienon sormuksen hommannu? ;)Mä täs viel oottelen et kaikki on googletettu läpi. Kyl mä hiukan hikee pyyhin sen 11 000 egen sormuksen kohdal... ;)
artagnan kirjoitti:
Mä täs viel oottelen et kaikki on googletettu läpi. Kyl mä hiukan hikee pyyhin sen 11 000 egen sormuksen kohdal... ;)
Tuli mieleen tuosta Janne Hurmeen ihana biisi Tinasormus :)) Vaikket sä kyl tiiraa mitään tinasormuksia :))
Mun on ny sanottava yks juttu noista sormuksista..Ku näkee sellasen äärettömän kalliin sormuksen missä on iso kivi, niin kyllä väkisinkin sitä miettii, että mitä iloa semmosesta on sormessa. Mä pelkäisin kyllä koko ajan että koko sormus tippuu tai sitten se kivi. Käsiä ei voi pestä ilman että pitää se ottaa pois koko ajan .. :P
Mulla on yks sormus missä on monta kiveä. Siellä se seisoo omassa rasiassaan kerran käytettynä. :)Itse asiassa mua ei enää huvitakaan päätyä parisuhteeseen. Siis vaikka mulle ostettaisiin tsiljardin euron arvoinen sormus. Oikeasti on paljon järkevämpää pitää kiinni omasta vapaudestaan... :))
- syksyisiä_mietteitä
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Itse asiassa mua ei enää huvitakaan päätyä parisuhteeseen. Siis vaikka mulle ostettaisiin tsiljardin euron arvoinen sormus. Oikeasti on paljon järkevämpää pitää kiinni omasta vapaudestaan... :))
Asenne muuttuu kun oikea mies osuu kohdalle, silloin kelpaa sormukseksi kumirenksukin;) Jokos kamppeet ovat löytyneet?
syksyisiä_mietteitä kirjoitti:
Asenne muuttuu kun oikea mies osuu kohdalle, silloin kelpaa sormukseksi kumirenksukin;) Jokos kamppeet ovat löytyneet?
Ja sun asenne on harvinaisen ärsyttävä ja patriarkaalinen. Luultavasti sun vaimolta pääsee kyllästynyt huokaus ihan JOKA IKINEN kerta, kun hän sinut sattuu näkemään...
- syksyisiä_mietteitä
Ja sun asenne on harvinaisen ärsyttävä ja patriarkaalinen. Luultavasti sun vaimolta pääsee kyllästynyt huokaus ihan JOKA IKINEN kerta, kun hän sinut sattuu näkemään...
Ex-vaimolta, olen eronnut mies. Mites niiden vaatteiden laita, karhuko söi vaiko pojankoltiaiset vei?;)
Itse asiassa mua ei enää huvitakaan päätyä parisuhteeseen. Siis vaikka mulle ostettaisiin tsiljardin euron arvoinen sormus. Oikeasti on paljon järkevämpää pitää kiinni omasta vapaudestaan... :))
Oot vielä nuori ja elämässä on vielä paljon nähtävää ja koettavaa. Koskaan ei kannata sitoutua, jos ei ole valmis. :) Sitten kun sen aika joskus ehkä koittaa, nii mun meedionsilmät näkee, että meet vihille just siinä rinkulassa minkä oot ite valinnu :)
Oispa sitä vielä noin nuori ja kaikkee mukavaa eessä :] En mä viel toinen jalka haudas ole, mut en nii nuori ku esimerkiks sinä :))tinttu-liina kirjoitti:
Oot vielä nuori ja elämässä on vielä paljon nähtävää ja koettavaa. Koskaan ei kannata sitoutua, jos ei ole valmis. :) Sitten kun sen aika joskus ehkä koittaa, nii mun meedionsilmät näkee, että meet vihille just siinä rinkulassa minkä oot ite valinnu :)
Oispa sitä vielä noin nuori ja kaikkee mukavaa eessä :] En mä viel toinen jalka haudas ole, mut en nii nuori ku esimerkiks sinä :))No oikeasti mua ei kiinnosta naimisiinmeno pätkääkään. Ja hienoja koruja saa sitäpaitsi paljon helpomminkin :)) Esimerkiksi toivomalla Joulupukilta...
No oikeasti mua ei kiinnosta naimisiinmeno pätkääkään. Ja hienoja koruja saa sitäpaitsi paljon helpomminkin :)) Esimerkiksi toivomalla Joulupukilta...
:)) Hihii..eikä tuu oheistuotteena likasia kalsareita ja sohvaperunaa, joka on itäny sohvaan kiinni :}
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Hihii..eikä tuu oheistuotteena likasia kalsareita ja sohvaperunaa, joka on itäny sohvaan kiinni :}
Haha ;)) So funny... Tai miestä, joka tuputtaa ruokaa viiden minuutin välein. Ja pakottaa syömään puoli kattilallista aamupuuroa, koska se on "t-e-r-v-e-e-l-l-i-s-t-ä"... (≖︿≖✿)
Haha ;)) So funny... Tai miestä, joka tuputtaa ruokaa viiden minuutin välein. Ja pakottaa syömään puoli kattilallista aamupuuroa, koska se on "t-e-r-v-e-e-l-l-i-s-t-ä"... (≖︿≖✿)
Uuh..öklöä :{ Kyllä se vaan niin on , että kakslahkeiset on hyviä olla vaa silloin olemassa, ku tarvii kauppaan kantoapua ja joku vempele on rikki ;))) Aatteles ku voiski laittaa komeroon odottamaan aina siks ku tarvii ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Oispa sitä vielä noin nuori ja kaikkee mukavaa eessä :] En mä viel toinen jalka haudas ole, mut en nii nuori ku esimerkiks sinä :))Tota noin... Eiks me sillai sovittu et sä komppaat etkä käännä kelkkaa? Mä ku funtsin iteksein et naisen kandee kyl sitoutuu ku tällainen laatusälli kosii... ;)
No oikeasti mua ei kiinnosta naimisiinmeno pätkääkään. Ja hienoja koruja saa sitäpaitsi paljon helpomminkin :)) Esimerkiksi toivomalla Joulupukilta...
Kai se sit noinki on mut ku maailmas on vaan yks lemmenkipee Artsi... :(((((
No toi on kyl huolenpitoo...
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Eiks me sillai sovittu et sä komppaat etkä käännä kelkkaa? Mä ku funtsin iteksein et naisen kandee kyl sitoutuu ku tällainen laatusälli kosii... ;)
Ai..sovittu??? Milloin??? :))) Noo..mä otin tohon semmosen vakavan mielipiteen, ku kyllähän se niin on, että valmis pitää olla sitoutumaan, ettei ala sitten kesken kaiken mieli halajamaan muuta :)
Kyllä tuommonen laatusälli jaksaa odottaa, jos sit aikanaan onni suosii rohkeaa ;)) Ja sitäpaitsi Artsi..ota toi juttu positiivisena, ku nythän hän ei huoli sit muitakaan ;))- Sun_flower
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Eiks me sillai sovittu et sä komppaat etkä käännä kelkkaa? Mä ku funtsin iteksein et naisen kandee kyl sitoutuu ku tällainen laatusälli kosii... ;)
Vastaatko mikä tekee hänestä erityisen, paremman kuin muut samanikäiset naiset?
tinttu-liina kirjoitti:
Ai..sovittu??? Milloin??? :))) Noo..mä otin tohon semmosen vakavan mielipiteen, ku kyllähän se niin on, että valmis pitää olla sitoutumaan, ettei ala sitten kesken kaiken mieli halajamaan muuta :)
Kyllä tuommonen laatusälli jaksaa odottaa, jos sit aikanaan onni suosii rohkeaa ;)) Ja sitäpaitsi Artsi..ota toi juttu positiivisena, ku nythän hän ei huoli sit muitakaan ;))No täytyy sit kai vaan ehdottaa et oltais fwb-kamui... ;)
Sun_flower kirjoitti:
Vastaatko mikä tekee hänestä erityisen, paremman kuin muut samanikäiset naiset?
No mä en nää enää muita naisii et riittäiskö toi...
artagnan kirjoitti:
No mä en nää enää muita naisii et riittäiskö toi...
No mene hyvä mies käymään Specsaversilla.. ;)))
artagnan kirjoitti:
No täytyy sit kai vaan ehdottaa et oltais fwb-kamui... ;)
Siitä se lähtee...hiljaa hivuttamalla.. ;))
- tyhmä_kysyy
artagnan kirjoitti:
No täytyy sit kai vaan ehdottaa et oltais fwb-kamui... ;)
Petiseuraako? Fwb?
tinttu-liina kirjoitti:
Siitä se lähtee...hiljaa hivuttamalla.. ;))
No kyl mä taitaisin ottaa pataan jos mä tota tosissain ehdottaisin. Täytyy kai täs ryhtyy esittään vaikeesti tavoiteltavaa jos se sit tehoo... ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl mä taitaisin ottaa pataan jos mä tota tosissain ehdottaisin. Täytyy kai täs ryhtyy esittään vaikeesti tavoiteltavaa jos se sit tehoo... ;)
Höpsö..:)) En mä tarkottanu, että alat lähentelemään :)))
Muutes...se on oikeesti jännä juttu, että usein toinen osapuoli innostuu, ku esittää vaikeesti saatavaa..:)) Ois kyl kiva tietää, että mistähän sekin johtuu..Onkoha ihmisillä semmonen vaistomainen kesytysvimma tuolla tuolla jossain..:]tinttu-liina kirjoitti:
Höpsö..:)) En mä tarkottanu, että alat lähentelemään :)))
Muutes...se on oikeesti jännä juttu, että usein toinen osapuoli innostuu, ku esittää vaikeesti saatavaa..:)) Ois kyl kiva tietää, että mistähän sekin johtuu..Onkoha ihmisillä semmonen vaistomainen kesytysvimma tuolla tuolla jossain..:]Meinaatsä niinku saalistusviettii? ;)
artagnan kirjoitti:
Meinaatsä niinku saalistusviettii? ;)
By the way... Luen muuten täältä sun KAIKKEIN tyhmimmätkin jutut, haha...
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä tuommonen laatusälli jaksaa odottaa, jos sit aikanaan onni suosii rohkeaa ;)) Ja sitäpaitsi Artsi..ota toi juttu positiivisena, ku nythän hän ei huoli sit muitakaan ;))Ja sitäpaitsi se puuroakeittävä mies sanoi mulle, ettei mun ole järkevää ihastua keneenkään. Koska kotona on jääkaappi aina valmiiksi ruokaa täynnä, eikä mun tarvitse edes siivota mun omia sotkuja... :))
artagnan kirjoitti:
Meinaatsä niinku saalistusviettii? ;)
No just tuota sanaa hain, mutta cei tullu sitten millään :P
Nii...pitääkö miehen/naisen saada just se ketä ei saa? Sit voi käydä sillai, että ku "saalis" on napattu, nii se ei enää kiinnostakkaan. :PAriel-the-Wondergirl kirjoitti:
Ja sitäpaitsi se puuroakeittävä mies sanoi mulle, ettei mun ole järkevää ihastua keneenkään. Koska kotona on jääkaappi aina valmiiksi ruokaa täynnä, eikä mun tarvitse edes siivota mun omia sotkuja... :))
Mulle valahti yhtäkkiä ihan vihree olo.. :P
No jos järkevästi aattelee, niin miks vaihtais tuon siihen, että peset miehen törkykalsareita ja puunaat kämppää aamusta iltaan ja kokkailet jatkuvasti hellan vieressä.. Mies lötköää sohvalla sipsiikupin kanssa ja siinä samalla sotkee samantien, ku oot just siivonnu. :( Ja ehkä huutaa, että tuo muija tänne yks olut, ku hän ei ehi..
No...sit ku osuu kohdalle unelmien poikamies, niin tuo kaikki karseus unohtuu samantien ja sä olet koukussa ;)))Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
By the way... Luen muuten täältä sun KAIKKEIN tyhmimmätkin jutut, haha...
Ai et mä oon niinku RAKASTUNUT suhun..........................
tinttu-liina kirjoitti:
No jos järkevästi aattelee, niin miks vaihtais tuon siihen, että peset miehen törkykalsareita ja puunaat kämppää aamusta iltaan ja kokkailet jatkuvasti hellan vieressä.. Mies lötköää sohvalla sipsiikupin kanssa ja siinä samalla sotkee samantien, ku oot just siivonnu. :( Ja ehkä huutaa, että tuo muija tänne yks olut, ku hän ei ehi..
No...sit ku osuu kohdalle unelmien poikamies, niin tuo kaikki karseus unohtuu samantien ja sä olet koukussa ;)))No en mä kyl tosta itseeni tunnista. Mä saatan sohvalla istuu ja soittaa skittaa mut en mä muutoin oo niinku eskari-ikäinen skidi et läträän sipsein kaa. Vai meinaatsä sä ny omaa kultsipuppeliis? ;)
artagnan kirjoitti:
No en mä kyl tosta itseeni tunnista. Mä saatan sohvalla istuu ja soittaa skittaa mut en mä muutoin oo niinku eskari-ikäinen skidi et läträän sipsein kaa. Vai meinaatsä sä ny omaa kultsipuppeliis? ;)
No mä tiiän sit liki 90v ikäisen eskarilaisen ;))
No eihä tietystikkää kaikki miehet, mut eihän sitä Artsi tiiä sit ku sulla on vakiovaimo keittiössä, että minkälaiseks pikkupojaks sinäki taannut ;))tinttu-liina kirjoitti:
No...sit ku osuu kohdalle unelmien poikamies, niin tuo kaikki karseus unohtuu samantien ja sä olet koukussa ;)))No meitsi voi hyvinkin tuoda kalsarinsa pestäväksi jos hyvä olo Lanasella on siitä riippuvainen.. ;-)
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä tuommonen laatusälli jaksaa odottaa, jos sit aikanaan onni suosii rohkeaa ;)) Ja sitäpaitsi Artsi..ota toi juttu positiivisena, ku nythän hän ei huoli sit muitakaan ;))No tulevana jouluaattona katsellaan sitten vuoden pisteytykset läpi.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi voi hyvinkin tuoda kalsarinsa pestäväksi jos hyvä olo Lanasella on siitä riippuvainen.. ;-)
Hah..pidä Butsi vaan itelläs ne kaalihaisunäätäpöksys :))))
butch-cassidy kirjoitti:
No tulevana jouluaattona katsellaan sitten vuoden pisteytykset läpi.. :-)
Kuulostaa niinku Butsi ois aika korkeella sijalla..? ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
No mä tiiän sit liki 90v ikäisen eskarilaisen ;))
No eihä tietystikkää kaikki miehet, mut eihän sitä Artsi tiiä sit ku sulla on vakiovaimo keittiössä, että minkälaiseks pikkupojaks sinäki taannut ;))No kyl mä parempiiki paikkoi tolle muruselle tiedän ku kyökki... ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl mä parempiiki paikkoi tolle muruselle tiedän ku kyökki... ;)
Niinku sillai snadisti pehmeempii... ;)
artagnan kirjoitti:
Niinku sillai snadisti pehmeempii... ;)
Miten mulle tuli mieleen pomppulinna... Sä et ehkä tarkottanu ihan sitä..:)) Testos-Artsi meinaa näköjää elää rakkaudella ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Toisinaan mieli tekisi vetää Artsia lättyyn että paukkuu.. :-/
Oho..:)) Mikäs Butsia risoo? :)
butch-cassidy kirjoitti:
Toisinaan mieli tekisi vetää Artsia lättyyn että paukkuu.. :-/
No mä tääl pyyhin hikee et onneks on tota välimatkaa muutamii satoi kilsoi... :D
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..:)) Mikäs Butsia risoo? :)
Kun tämä yltiöpäinen pointsienkeruu on ajautunut eräänlaisen asevarustelun ja likaisen pelin tasolle jo että että.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Kun tämä yltiöpäinen pointsienkeruu on ajautunut eräänlaisen asevarustelun ja likaisen pelin tasolle jo että että.. ;-)
Uteliaisuuttani on kyllä nyt pakko kysyä, että mitäs tämä eniten pisteitä keränny sit saa? Täytyy olla jotai erikoisen makeaa, jos kilpailu käy kireäks :)
tinttu-liina kirjoitti:
Uteliaisuuttani on kyllä nyt pakko kysyä, että mitäs tämä eniten pisteitä keränny sit saa? Täytyy olla jotai erikoisen makeaa, jos kilpailu käy kireäks :)
No tytsi lupasi kielarin jouluna eniten pisteitä keränneelle elikkä sitä tässä vesissä silmin jahdataan.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No tytsi lupasi kielarin jouluna eniten pisteitä keränneelle elikkä sitä tässä vesissä silmin jahdataan.. ;-D
Kielari?? No mä luulin jo jotai isompaa..:)
butch-cassidy kirjoitti:
It's a sandwich cake... Yhä edelleen, sorry :))
No ny menee vähä oikeaan suuntaan..:) Hei..laita siihe mureaa naudan kieltä, nii saa Butsi kielarin siinä ku nii kovasti tahtoo. Siis jos se voittaa ton skaban ;))
No saakeli.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
No ny menee vähä oikeaan suuntaan..:) Hei..laita siihe mureaa naudan kieltä, nii saa Butsi kielarin siinä ku nii kovasti tahtoo. Siis jos se voittaa ton skaban ;))
Kuulkaas kun meitsin google kääntäjä väittää kylläkin sandwitch cakea kielariksi.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
Kuulkaas kun meitsin google kääntäjä väittää kylläkin sandwitch cakea kielariksi.. :-O
Missäs tollane google on..:)) Kielari siitä tuleeki, ku Ariel laittaa siihe kieltä...uh..vatta käänty jo pelkästä ajatuksesta :{
Rauhallista alkavaa viikonloppua porukoille :) Ette sitten arvaa miten koville tää tännekki tulo oli.. :/
Yritin kirjautua, niin ei sitten millään! Tuli ihan tuskanhiki ja teki mieli heittää konekki seinään :(
Ja arvatkaas missä se vika oli..? No se oli siinä, ku mä olin kirjottanu että tintu-liina ;))))))Eikö ole porukka muutes karsee sää? :[ Viime viikolla oli vielä niin kesäistä. :(
Pakko se on tunnustaa, että syksyssä ollaan. Se hyvä puoli tässä säässä on, että voi hyvin mielin linnoittautua sisätiloihin :)
Harmi että toriväki joutuu kärsimään vesisateesta. Eipä huvita lähteä sinne palelemaan ja kastumaan. :}En lue pahemmin uutisia... Televisiossa tulee niin paljon.
Mä seuraan molempia :) Iltapäivälehet kirjottaa asioista nopeesti. Oon oikeestaan jääny ihan koukkuun niihin.
Ilmannimii kirjoitti:
En lue jotta uskallan liikkua. Muuten olen pelkoni vanki.
Nekö vaikuttaa suhun niin paljon? Hyvä se on, että rajoittaa jos ja kun ne asiat vaikuttaa liikaa..
- wix_teller
Olipas varsinainen viestiketju. Ei olis uskonut alkuperäisen aiheen luettua, mihin se lopulta johtaa. No hyvä juttu sinällään, että muutama yksinäinen on löytänyt juttuseuraa toisistaan.
Et kai sä tosissas kahlannu 130 viestii läpi? Mä ku luulin et näitä ei kukaan ulkopuolinen viitti tsiigailla mut jos ei parempaa duunii oo nii mikäs siinä... ;)
- wix_teller
artagnan kirjoitti:
Et kai sä tosissas kahlannu 130 viestii läpi? Mä ku luulin et näitä ei kukaan ulkopuolinen viitti tsiigailla mut jos ei parempaa duunii oo nii mikäs siinä... ;)
Paraskin puhuja? Kerran kun tällä aivopierusivustolla käy, niin epäillään heti työttömäksi luuseriksi. Aamukaffella tuli vähän plarattua ja nyt toisen kerran, kattos kun lomalla.
- wix_teller
tinttu-liina kirjoitti:
Muutama yksinäinen??? No ohhoh..:)))) Katkeran kuullosta oli :)))
Ja mistäköhän olisi pitänyt olla katkera? Totesinhan vain, että hyvä juttu, että teillä on seuraa toisistanne. Meinaan vaan, että kun katselin, moniko tätä aloittamaasi viestiketjua oli kommentoinut, niin tuli vaan väkisillään mieleen, ettei tainnut olla oikein innostava juttu. Aiheet vähänä?
No opinpahan pysyttelemään poissa täältä. Ei täällä näköjään mikään ole muuttunut paitsi se, ettei tuosta yhdestä mediaevankelistasta ollut yhtään juttua. Se puusilmä pyöri täällä höyryämässä silloin, kun viimeksi tätä sivustoa on tullut seurattua.
Hyvää syksyn jatkoa itse kullekin! wix_teller kirjoitti:
Ja mistäköhän olisi pitänyt olla katkera? Totesinhan vain, että hyvä juttu, että teillä on seuraa toisistanne. Meinaan vaan, että kun katselin, moniko tätä aloittamaasi viestiketjua oli kommentoinut, niin tuli vaan väkisillään mieleen, ettei tainnut olla oikein innostava juttu. Aiheet vähänä?
No opinpahan pysyttelemään poissa täältä. Ei täällä näköjään mikään ole muuttunut paitsi se, ettei tuosta yhdestä mediaevankelistasta ollut yhtään juttua. Se puusilmä pyöri täällä höyryämässä silloin, kun viimeksi tätä sivustoa on tullut seurattua.
Hyvää syksyn jatkoa itse kullekin!No sori..Täällä ku pyörii tuo hamehemmo vinoilemassa eri nikeillä, niin aattelin että hänen kirjoitus..:(
Tulipa tuosta mieleen, että ei täällä hirveesti tulla kirjottelemaan, ku tällä palstalla on menossa kuka saa täällä kirjottaa-kisa..
On ihan sama mikä alotuksen aihe on, niin eipä se vedä. Ehkä rekattuja vähän kainostellaanki, ku oletetaan ehkä että rekatut pyörii vaa omassa piirissään...mikä ei tietenkään pidä paikkansa.
Eikä täällä kyllä enää ole edes rekattujakaan..onneks Artsi ja Butsi sentäs käy välillä meikäläisen ilona.wix_teller kirjoitti:
Paraskin puhuja? Kerran kun tällä aivopierusivustolla käy, niin epäillään heti työttömäksi luuseriksi. Aamukaffella tuli vähän plarattua ja nyt toisen kerran, kattos kun lomalla.
Ai ku kerranki saa mageet naurut. Kyl tällainen 'yksinäinen' hokaa milloin toinen on ilman duunii... Et sä katos voi nälvii ketään kautta rantain ja sit alkaa parkuu takas et ottaa kipeetä :) Mukavaa syksyn alkuu silti :)
tinttu-liina kirjoitti:
Tulipa tuosta mieleen, että ei täällä hirveesti tulla kirjottelemaan, ku tällä palstalla on menossa kuka saa täällä kirjottaa-kisa..
On ihan sama mikä alotuksen aihe on, niin eipä se vedä. Ehkä rekattuja vähän kainostellaanki, ku oletetaan ehkä että rekatut pyörii vaa omassa piirissään...mikä ei tietenkään pidä paikkansa.
Eikä täällä kyllä enää ole edes rekattujakaan..onneks Artsi ja Butsi sentäs käy välillä meikäläisen ilona.No tota noin... Olihan tos Kittie ja Ilmannimiki :) Ku voi olla vaik mitä keissii jengillä meneillään et läpänheitto ei vaan maistu...
artagnan kirjoitti:
No tota noin... Olihan tos Kittie ja Ilmannimiki :) Ku voi olla vaik mitä keissii jengillä meneillään et läpänheitto ei vaan maistu...
No, tuo oli vaa toteamus, että vähän rekatut enää kirjottelee. Mä ymmärrän sen hyvin, että aina ei vaan läppä lennä..eikä sen tarvikkaan lentää. Kirjottaa voi halutessaan ihan vaikka vähän vakavammistakin asioista...siis jos ehtii ja haluaa :)
Toisinaan vaan ku porukka pitää ptkää taukoa, niin tulee ajatelluks, että tuleeko tänne enää ketään...:P Silloin minäkin voin karistaa palstapölyt siroista sääristäni, ja loikkia muualle höpöttelemään :)tinttu-liina kirjoitti:
No, tuo oli vaa toteamus, että vähän rekatut enää kirjottelee. Mä ymmärrän sen hyvin, että aina ei vaan läppä lennä..eikä sen tarvikkaan lentää. Kirjottaa voi halutessaan ihan vaikka vähän vakavammistakin asioista...siis jos ehtii ja haluaa :)
Toisinaan vaan ku porukka pitää ptkää taukoa, niin tulee ajatelluks, että tuleeko tänne enää ketään...:P Silloin minäkin voin karistaa palstapölyt siroista sääristäni, ja loikkia muualle höpöttelemään :)Älä nyt lähde minnekään, kyllä aion palstalla käydä edelleen.😊
Älä nyt lähde minnekään, kyllä aion palstalla käydä edelleen.😊
No kiva :) Tuun tänne heittämään juttua, ku saa hetkeks irrottautua arjen ylä-ja alamäistä :]
Mitäs kertoisin.. syksyn tulo Tympii, pitää jo kaivaa lämpimät vaatteet esiin.. Kova väsymys vaivaa... Onneksi mies, koira, perhe ja kamut sentään piristää mieltä.
Mitäs kertoisin.. syksyn tulo Tympii, pitää jo kaivaa lämpimät vaatteet esiin.. Kova väsymys vaivaa... Onneksi mies, koira, perhe ja kamut sentään piristää mieltä.
Juuh..aina sitä menee hetkisen ennenku taas tottuu, että se kesä meni jo. Pimeet illat on eka juttu mikä tuntuu jotenki karmeelta. Onneks siihenki tottuu :) Toivotaan että tulee sellainen talvi, että saadaan kunnon lumipeite ja sopivasti pakkasta. Viime talvi oli kyllä rasittava, ku oli jatkuvasti liukasta :(
Mut nyt on vasta onneks syksyn alkua ja eikös säätiedotukset luvannu taas vähä lämpimämpää :))Tahdotteko kuulla ihan superloistavan idean, mikä takuulla piristää teitä molempia? Tulkaa mun kanssa iltauinnille mereen, haha :)) Mulla on kymmenes pellillinen suklaahippukeksejä uunissa paistumassa, mutta sen jälkeen mun on tarkoitus lähteä niin HETI... :))
Tahdotteko kuulla ihan superloistavan idean, mikä takuulla piristää teitä molempia? Tulkaa mun kanssa iltauinnille mereen, haha :)) Mulla on kymmenes pellillinen suklaahippukeksejä uunissa paistumassa, mutta sen jälkeen mun on tarkoitus lähteä niin HETI... :))
:)))) No juu..tuo kyllä IHAN VARMASTI piristäis :] Se vaa että sä et varmasti jaksais kantaa mua pois sieltä merestä, ku on kangistunu ku tönkkösuolattu silakka :))))
Toi suklaahippukeksijuttu..NAM..Kerro joskus ku ehit, että miten teet niitä..Mun on pakko saada kokeilla! Kuulostaa niiiin herkullisilta! :P- syksyisiä_mietteitä
Tahdotteko kuulla ihan superloistavan idean, mikä takuulla piristää teitä molempia? Tulkaa mun kanssa iltauinnille mereen, haha :)) Mulla on kymmenes pellillinen suklaahippukeksejä uunissa paistumassa, mutta sen jälkeen mun on tarkoitus lähteä niin HETI... :))
Kaipaako nuori neiti pyyhkeenpitelijää, rannalta katselisin uiskenteluasi?;)
- vieläkö_tarkenee
Minkä asteista on merivesi?
- siinä_on_syyllinen
tinttu-liina kirjoitti:
Eikä täällä kyllä enää ole edes rekattujakaan..onneks Artsi ja Butsi sentäs käy välillä meikäläisen ilona.Bottitarkistus, kymmenien kuvasarjojen rastitus kaataa vielä koko p*skan.
Ai ku mä oisin ollu biitsil tsiigailemas ku sä nouset meren kuohuist... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
:)))) No juu..tuo kyllä IHAN VARMASTI piristäis :] Se vaa että sä et varmasti jaksais kantaa mua pois sieltä merestä, ku on kangistunu ku tönkkösuolattu silakka :))))
Toi suklaahippukeksijuttu..NAM..Kerro joskus ku ehit, että miten teet niitä..Mun on pakko saada kokeilla! Kuulostaa niiiin herkullisilta! :PNoi vie kyl kielen mennessään. Pari kesää sitte vedettiin noita Temmin kaa taikinanaki... :P
siinä_on_syyllinen kirjoitti:
Bottitarkistus, kymmenien kuvasarjojen rastitus kaataa vielä koko p*skan.
No onneks rekatuilla ei ole riesaa mistään boteista, ku ei tartte ruksia mitään kuvia :)
artagnan kirjoitti:
Noi vie kyl kielen mennessään. Pari kesää sitte vedettiin noita Temmin kaa taikinanaki... :P
Mun teki eilen illalla hirveesti mieli jotain makeeta, ja sitten Ariel kirjoittaa tollasista ihanista kekseistä ;P
No syyskuu on selkeästi kesäkuukausi elikkä lohduta sillä itseäsi Chihunen.. :-)
tinttu-liina kirjoitti:
Toi suklaahippukeksijuttu..NAM..Kerro joskus ku ehit, että miten teet niitä..Mun on pakko saada kokeilla! Kuulostaa niiiin herkullisilta! :PNo meitsi tietää kertoa tytsin ohjeista sen verran että ne ovat siinä määrin sokerisia että silmät seisoo päässä vielä seuraavanakin päivänä.. :-D
tinttu-liina kirjoitti:
Toisinaan vaan ku porukka pitää ptkää taukoa, niin tulee ajatelluks, että tuleeko tänne enää ketään...:P Silloin minäkin voin karistaa palstapölyt siroista sääristäni, ja loikkia muualle höpöttelemään :)No meitsi on mielessään ihmetellyt että minnekkä Toljanter on tyystin hävinnyt. Sälli on häipynyt kuin maan nielemänä. Tulipa vaan mieleen taas kun Arieli puhui kissastaan..
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi tietää kertoa tytsin ohjeista sen verran että ne ovat siinä määrin sokerisia että silmät seisoo päässä vielä seuraavanakin päivänä.. :-D
Ai, että niissä on paljon sokeria? :) Eilen ku iski himo, nii ois kelvannu mikä vaan :)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi on mielessään ihmetellyt että minnekkä Toljanter on tyystin hävinnyt. Sälli on häipynyt kuin maan nielemänä. Tulipa vaan mieleen taas kun Arieli puhui kissastaan..
Tuskin tonttu maan alla mitään tekee :)) Kyllä se tonttu varmaan täällä vielä poikkeaa, kunhan tonttuhuili on ohi :] Mä taas oon ihmetelly, että Temmiä ei ole näkyny maailman aikoihin..:[
- Eikö_enää_kiinnosta
tinttu-liina kirjoitti:
Tuskin tonttu maan alla mitään tekee :)) Kyllä se tonttu varmaan täällä vielä poikkeaa, kunhan tonttuhuili on ohi :] Mä taas oon ihmetelly, että Temmiä ei ole näkyny maailman aikoihin..:[
Tiedät näemmä alfauroksen poissaolosta, vaan ettei turkoosipimu kysele alfan perään on suurempi kysymysmerkki.
tinttu-liina kirjoitti:
Toi suklaahippukeksijuttu..NAM..Kerro joskus ku ehit, että miten teet niitä..Mun on pakko saada kokeilla! Kuulostaa niiiin herkullisilta! :PKatso mun vapaata kuvausta... :))
Katso mun vapaata kuvausta... :))
Katsottu on :) kiitos :)
- kiinnostunut_myös
Eikö_enää_kiinnosta kirjoitti:
Tiedät näemmä alfauroksen poissaolosta, vaan ettei turkoosipimu kysele alfan perään on suurempi kysymysmerkki.
Tuolla neitokaisella on ikää parinkympin korvilla. Suurempi kysymysmerkki on jos sen ikäinen kuvankaunis nuori nainen innostuu tosissaan vanhemmasta ukosta. Nuorempia ottajia on kyllin.
kiinnostunut_myös kirjoitti:
Tuolla neitokaisella on ikää parinkympin korvilla. Suurempi kysymysmerkki on jos sen ikäinen kuvankaunis nuori nainen innostuu tosissaan vanhemmasta ukosta. Nuorempia ottajia on kyllin.
Vielä suurempi kysymys on, että mistä näitä idiootteja sikiää..
tinttu-liina kirjoitti:
Katsottu on :) kiitos :)
Jos jaksan niin testaan viikonloppuna :) Nii..pitää muistaa ostaa muutama juttu tuohon..:)
tinttu-liina kirjoitti:
Eikä täällä kyllä enää ole edes rekattujakaan..onneks Artsi ja Butsi sentäs käy välillä meikäläisen ilona.Sataa
tinttu-liina kirjoitti:
Juuh..aina sitä menee hetkisen ennenku taas tottuu, että se kesä meni jo. Pimeet illat on eka juttu mikä tuntuu jotenki karmeelta. Onneks siihenki tottuu :) Toivotaan että tulee sellainen talvi, että saadaan kunnon lumipeite ja sopivasti pakkasta. Viime talvi oli kyllä rasittava, ku oli jatkuvasti liukasta :(
Mut nyt on vasta onneks syksyn alkua ja eikös säätiedotukset luvannu taas vähä lämpimämpää :))Mua harmittaa kesän loppumisessa oikeasti vain yksi asia. Eli se, etten kerennyt käyttää mun hellekelejä varten hankkimiani asuja juuri lainkaan... :((
tinttu-liina kirjoitti:
Jäbällä on niin hirveästi töitä, että mua ihan säälittää... :((
Mua harmittaa kesän loppumisessa oikeasti vain yksi asia. Eli se, etten kerennyt käyttää mun hellekelejä varten hankkimiani asuja juuri lainkaan... :((
No kuule just täs yks päivä kattelin vaatekaappiani ja tajusin, että suurin osa ihanista kesähepeneistä jäi käyttämättä :(
Täs maassa ku on lyhyt kesä ja siitäkin iso osa menee huonossa säässä, niin tälleen siinä sit käy. :P Kohta saa taas turjustaa kilokaupalla vaatteita päälle :/Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Jäbällä on niin hirveästi töitä, että mua ihan säälittää... :((
No voi :( Toivottavasti hän nyt ehtii ees joskus vähä huilia, ettei polta itteään loppuun. Kukaan ei jaksa liikaa :(
tinttu-liina kirjoitti:
No onneks rekatuilla ei ole riesaa mistään boteista, ku ei tartte ruksia mitään kuvia :)
Niin.. Ja ne on välillä kompia
- etsi_ikäistäsi
Kaipaako nuori neiti pyyhkeenpitelijää, rannalta katselisin uiskenteluasi?;)
Nuoremmat kollit on sen verran atleettikroppaisia että jäät seinäruusuksi pyyhkeittesi kanssa.
- syksyisiä_mietteitä
etsi_ikäistäsi kirjoitti:
Nuoremmat kollit on sen verran atleettikroppaisia että jäät seinäruusuksi pyyhkeittesi kanssa.
Noh, rauhoitutaanpa:) Omien tyttärien ikäiset naiset katson niin nuoriksi että heihin ei synny kiinnostusta. Toki ymmärrän että homma toimii myös toistepäin. 5-kymppinen äijä kuuluu heidän silmissään vaari-kastiin, miten kuuluu ollakkin.
- plurplär
plurplurplur plärplärplär
Jos joku on ilman huushollia ym. niin pyörähdys Isisin kamuna takaa tänne takasintullessa täyshoidon..:/
Täs vaa mielipide, ku luin tuon uutisen :/No Jeppikses tarjotaan toimeentulo myös kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille. Sit ku toi ilosanoma levii nettiin nii mä luulen et Lähi-Itä tyhjenee tänne. Eilises Keparis oli vaan juttuu...
artagnan kirjoitti:
No Jeppikses tarjotaan toimeentulo myös kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille. Sit ku toi ilosanoma levii nettiin nii mä luulen et Lähi-Itä tyhjenee tänne. Eilises Keparis oli vaan juttuu...
Joo,...Luin kans tuon jutun ja samoin aattelin, että kohta on kaikki siellä, ja sitten kohta täälläkin palloilemassa :/
On se hemmetti, että noita ei saada heti lentokoneeseen ja miks ihmeessä annetaan valitusoikeus??!!! Tietysti kaikki valittaa, ku saa sitten vielä olla kauan täällä!! :/
Kirkot ja kukkahattutädit vauhdissa :/tinttu-liina kirjoitti:
Joo,...Luin kans tuon jutun ja samoin aattelin, että kohta on kaikki siellä, ja sitten kohta täälläkin palloilemassa :/
On se hemmetti, että noita ei saada heti lentokoneeseen ja miks ihmeessä annetaan valitusoikeus??!!! Tietysti kaikki valittaa, ku saa sitten vielä olla kauan täällä!! :/
Kirkot ja kukkahattutädit vauhdissa :/Mites toi maasta poistaminen ees luonnistuu ku tääl on totutettu sällit täyshoitoon? En mäkään kyl viittis minnekään lähtee...
artagnan kirjoitti:
Mites toi maasta poistaminen ees luonnistuu ku tääl on totutettu sällit täyshoitoon? En mäkään kyl viittis minnekään lähtee...
Ne on kyllä nii idiootteja noi hyysääjät :[ Mua hirvittää se, kun ei tiiä mitä porukkaa ne oikeesti on. :[
Alkaa kyllä pikkuhiljaa tulemaan korvista ulos nuo tutkimukset, jotka selvittelee saako syödä sitä ja tätä. Tänään joku ruoka on vaarallista ja huomenna taas ei ole.
Samoin nuo rasvakiistelyt..Pitääkö käyttää voita vai kasvisöljyä ym...
Mä oon sitä mieltä, että kaikkee voi käyttää, kunhan ei jatkuvasti mätä jotakin. Ja ei juurru sohvaan kiinni, niin ei mikään ole vaarallista. Kukaan ei ikuisesti jää tänne, vaikka kuinka söisi terveellisesti.
Joten...loppupäätös on se, että huomenna voi vetää irtokarkkeja tai suklaata napaan :))No eihän siitä mitään tule, jos koko ajan miettii mitä suuhun pistää. Kerran vaan eletään, joten pitää sitä herkutellakin.😊
- syksyisiä_mietteitä
Samoin iltapäivälehtien 'olet tehnyt tämänkin väärin' -jutut. Liki viisikymppiseksi olen elellyt petaamalla petini väärin, saunomalla väärin, keittämällä kahvini väärin, pesemällä pyykkini väärin..
No eihän siitä mitään tule, jos koko ajan miettii mitä suuhun pistää. Kerran vaan eletään, joten pitää sitä herkutellakin.😊
Just niin :) Tylsäks se kävis jos ei välillä sais kaikkee nannaa..:P Joskus aikoinani yritin olla terveellinen kasvissyöjä ja kieltäydyin karkistakin. Oli pakko lopettaa, ku kävi niin työlääks kieltäytyä kaikesta :))
Samoin iltapäivälehtien 'olet tehnyt tämänkin väärin' -jutut. Liki viisikymppiseksi olen elellyt petaamalla petini väärin, saunomalla väärin, keittämällä kahvini väärin, pesemällä pyykkini väärin..
:))) Voit lohduttautua sillä, että meitä on monta, jotka ei osata tehdä mitään oikein :)) Noista jutuista muutes muistan sen, missä kysyttiin, että oletko syöny Toblerone-suklaata aina väärin..:))) (Kirjottiinkohan ton suklaan nimi noin?? :] No ihan sama ;))
No eihän siitä mitään tule, jos koko ajan miettii mitä suuhun pistää. Kerran vaan eletään, joten pitää sitä herkutellakin.😊
Samaa mieltä
Tylsää
No kyl tota punaista lihaaki turhaan parjataan. Hitto vieköön ku mä vieläki muistelen vesi kielel sitä Temmin lihoiks pantuu mullikkaa... :P
artagnan kirjoitti:
No kyl tota punaista lihaaki turhaan parjataan. Hitto vieköön ku mä vieläki muistelen vesi kielel sitä Temmin lihoiks pantuu mullikkaa... :P
Eihä tuos punasessa lihassakaa mitää vikaa ole, ku kohtuudella syö. :)
Olikko sä nähny sen mullikan elävänä? :<tinttu-liina kirjoitti:
:))) Voit lohduttautua sillä, että meitä on monta, jotka ei osata tehdä mitään oikein :)) Noista jutuista muutes muistan sen, missä kysyttiin, että oletko syöny Toblerone-suklaata aina väärin..:))) (Kirjottiinkohan ton suklaan nimi noin?? :] No ihan sama ;))
Minä rakastan syömistä
artagnan kirjoitti:
Kasvisruoat tulen pahalle päälle ku ei lähde nälkä
tinttu-liina kirjoitti:
Eihä tuos punasessa lihassakaa mitää vikaa ole, ku kohtuudella syö. :)
Olikko sä nähny sen mullikan elävänä? :<No en mä siel nii paljoo oo ollu et tietäisin et mikä niistä oli kysees...
Ilmannimii kirjoitti:
Kasvisruoat tulen pahalle päälle ku ei lähde nälkä
No sit sä oot niinku mäki... Kyl sellainen puoliraaka pihvi tekee vaan gutaa :)
Ilmannimii kirjoitti:
Minä rakastan syömistä
Onhan se mukava puuha, ku oikeen nälkä on. :)
Muutes toi kasvisruoka, ku kirjotit Artsille, ettei siitä tuu massu täyteen..Minusta sillä kyllä lähtee nälkä ja mikä parasta, niin syönnin jälkeen on ihanan kevyt olo. Jokainenhan tietää, että ku oikee raskasta ruokaa syö, niin olo on sen jälkeen ihan naatti :)artagnan kirjoitti:
No sit sä oot niinku mäki... Kyl sellainen puoliraaka pihvi tekee vaan gutaa :)
Onko se sellanen, että siitä melkeen veri valuu? UUH..yäk yäk.. :B
tinttu-liina kirjoitti:
Onko se sellanen, että siitä melkeen veri valuu? UUH..yäk yäk.. :B
No kyl säki diggaisit ku silleen vaan makuun pääsisit... :P
artagnan kirjoitti:
No kyl säki diggaisit ku silleen vaan makuun pääsisit... :P
No en kyllä diggais, ku en ole koskaan ymmärtäny, että joku voi syödä lihaa mikä on melkeen raaka :[ Mulle tulee joskus hyvin paistetun lihanki kohdalla mieleen, että toiki on joskus hengittäny :]
Eihän täällä nykyään voisi syödä mitää ku kaikki on epäterveellistä. Minä nautin nyt elämästä ja enkä murehdi tulevaa
No turhaa sen tulevan murehtiminen onkin..Ei auta mitään, vaikka kuinka päätään sillä vaivais.
Eikä
Voihan syyskuu.... Nyt on pitkä aika seuraavan kesän..
- Sun_flower
Minä en myöskään ole syysihmisiä, painostavaa aikaa kun pimenee ja kylmenee.
Sun_flower kirjoitti:
Minä en myöskään ole syysihmisiä, painostavaa aikaa kun pimenee ja kylmenee.
Pimeys, harmaus, tekee hallaa mielialalle..
Niinhän se on pitkä kesään, mutta eiköhän se siitä taas mene :) Pimeinä iltoina vaan laittaa vaikka kynttilätuikkuja palamaan ja nauttii siitä, että on kuitenkin lämmin koti missä saa olla :)
Mä meinasin ensiks kirjottaa jotain masentavaa syksystä, mut sit tulin aatelleeks, että kun saa taas terveenä ottaa tämänkin syksyn vastaan ja ei sillai ole suurempaa hätää, niin pitää yrittää nauttia ihan kaikesta. Ootteko koskaan miettiny sitä, että kun on ihan oikeasti huolta ja murhetta aiheuttavia asioita elämässä, niin ei silloin edes huomaa mikä sää tai vuodenaika on. Loppujen lopuksi tärkeintä on että itse ja läheiset ja muut rakkaat ihmiset on terveitä ja kaikilla on hyvä olla. Nuo asiat ku kuitenkin menee edelle jokaisen elämässä :)Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Pimeys, harmaus, tekee hallaa mielialalle..
Pimeys saa itkemään helposti. Pahin syksy vuosi kauniin mitä minulla on ollu. Itkettää moni asia. Mikään ei huvita. Aamuisin ei jaksa nousta.öisin en saa unta
.
Tsemppiä sinulle kittietinttu-liina kirjoitti:
Niinhän se on pitkä kesään, mutta eiköhän se siitä taas mene :) Pimeinä iltoina vaan laittaa vaikka kynttilätuikkuja palamaan ja nauttii siitä, että on kuitenkin lämmin koti missä saa olla :)
Mä meinasin ensiks kirjottaa jotain masentavaa syksystä, mut sit tulin aatelleeks, että kun saa taas terveenä ottaa tämänkin syksyn vastaan ja ei sillai ole suurempaa hätää, niin pitää yrittää nauttia ihan kaikesta. Ootteko koskaan miettiny sitä, että kun on ihan oikeasti huolta ja murhetta aiheuttavia asioita elämässä, niin ei silloin edes huomaa mikä sää tai vuodenaika on. Loppujen lopuksi tärkeintä on että itse ja läheiset ja muut rakkaat ihmiset on terveitä ja kaikilla on hyvä olla. Nuo asiat ku kuitenkin menee edelle jokaisen elämässä :)En ole samaa mieltä koska ainakin itselläni kesällä vaikka on murheita ja huolia ni jotenki aurinko saa pysymään iloisena kun jos on paha mieli ni sen kun lähden vaikka myöhään pyöräilee ja nauttimaan luonnosta ja jotenkin tulee edes hetkeksi parempi fiilis. Mutta syksyn pimeys jotenkin kertauttaa pahan olon ja siitä ei meinaa päästä eroon...
Todella pitkälle syksyyn menee ennen kun voin taas paremmin niin on jo ollu kauan mutta tänä vuonna syksy on kurjempaa kuin ennen ja vanhat asiat jotka nauratti ja kiinnosti ni ei enää kiinnosta...
Mietin vain milloin pimeys minun elämästäni on ohitse ja painajaisesta saan vihdoin herätä?Ilmannimii kirjoitti:
En ole samaa mieltä koska ainakin itselläni kesällä vaikka on murheita ja huolia ni jotenki aurinko saa pysymään iloisena kun jos on paha mieli ni sen kun lähden vaikka myöhään pyöräilee ja nauttimaan luonnosta ja jotenkin tulee edes hetkeksi parempi fiilis. Mutta syksyn pimeys jotenkin kertauttaa pahan olon ja siitä ei meinaa päästä eroon...
Todella pitkälle syksyyn menee ennen kun voin taas paremmin niin on jo ollu kauan mutta tänä vuonna syksy on kurjempaa kuin ennen ja vanhat asiat jotka nauratti ja kiinnosti ni ei enää kiinnosta...
Mietin vain milloin pimeys minun elämästäni on ohitse ja painajaisesta saan vihdoin herätä?No mä aattelin lähinnä, että ku ihmisillä voi olla semmosiaki murheita, että siinä ei silloin huomioi mihin säähän aamulla heräät. Tietysti normitilanteessa auringonpaiste piristää, mutta ei aina...
Useille ihmisille kun kesän valoisuus taas päättyy, niin on tottumista pimeään aikaan. Jos mahdollista, niin itse voi muuttaa asennetta. Ajattelemalla niitä hyviä asioita, niin se auttaa jo jonkin verran.
Juu, ei saa kyllä voivotella syksyä liikaa. itselleni se vaan on vaikeaa, kun voi vaikuttaa masennukseen, voi tulla aika hirveä olo..😛
Pahin syksy pitkiin aikaan. Ei enää iki tälläistä syksyä minulle. Toivon että ensi syksynä voin olla onnellinen.
No mä olen samaa mieltä ku Artsi, ettei kannata etukäteen miettiä :) Päivä kerrallaan..<3
Haluan pimeyden minun elämässäni ja painajainen olisi jo ohitse. Mutta ei ole. Ei auta vaikka itkisin koska asiat eivät enää ikinä ole niin kuin toivoisin. Ei ikinä. Haluaisin vain sulkea silmä ja palata kauas taaksepäin kun olin onnellinen ja huoleton ja vapaa huolista ja murheista.
Pimeys pahentaa olotilaa.Voi kiltti Ilmannimi...Niinkuin varmaan tiedätkin, niin se on vaan niin, että ei se menny aika koskaan palaa..ihan niinku yhessä ihanassa laulussaki lauletaan...Meillä kaikilla on menneisyydessä niin iloisia ja huolettomia kuin murheellisimpiakin elämänvaiheita. Jotku asiat on sellaisia, että ne haluaisi takaisin, mutta sitten on taas vaiheita jotka haluaa kertakaikkisesti unohtaa.
Ei saa jäädä haikailemaan menneitä, kun se estää elämästä tätä päivää ja näkemistä tulevaisuuteen. :(
Yritä Ilmannimi löytää tästä ajasta jotain hyvää ja myönteistä..Varmasti on jotain asioita, jotka saa mielen piristymään. Ei se elämä ny niin synkkää kokonaan ole, etteikö jostain löydy jokin auringonsäde..<3Meitsi komppaa Tintua kun elämä jatkuu jonkinlaisena menetysten jälkeenkin. Pitää tarttua tulevaan kuin pelastusrenkaaseen kun se menneessä eläminen ei pitkälle kanna.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsi komppaa Tintua kun elämä jatkuu jonkinlaisena menetysten jälkeenkin. Pitää tarttua tulevaan kuin pelastusrenkaaseen kun se menneessä eläminen ei pitkälle kanna.. :-)
Pahinta on että tunnen olevani syyllinen siihen millainen meidän elämä on ja mietin että olisinko voinut jotain tehdä ja estää se mikä muutti meidän elämää kokonaan....
Pahinta on myös se etten voi tänne kirjoittaa siitä.... Koska saisin vain vittuilua....
Haluan edes pala vanhasta elämästä pitää itselläni ja onneksi on edes hyvät muistot....
Kittie oli oikeassa keväällä ku pohti miksei minua täällä näy ja toivoi ettei mitää kamalaa ole tapahtunut... Ja jos minua ei täällä näy ni kittielle sellaiset terveiset ettei johdu hänestä vaan silloin minun elämä on ni kurjaa etten halua jutella kenenkään kanssa vaan haluan olla täysin yksin ja nukkua ja unohtaa edes sen ajan kun nukun nykyisyttä
Ja nukkua vaan. Ja olla pikkuisen kanssa kahden joka kuuntelee minua ja tarvitsee minua ja odottaa kotona ku olen töissä. Sen takia jaksan nousta ylös sillä se rakastaa minua ja olen sen emäntä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406