Etsin uusia tuttavuuksia

Norppa87

Hei olen 30 vuotias nainen varsinais- Suomesta. Olen avioliitossa ja mulla on kaks ihanaa lasta ja koira. Välillä olo on yksinäinen. Tuntuu ettei tällä hetkellä ole muuta kun työ ja arki touhut. Kaipaisin uusia ystäviä kun niitä ei hirveesti ole. Tykkään olla noottoripyörän kyydissä ja tandemi hypynkin olen kokeilut.
Sähköposti osoitteeni on
[email protected]

8

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vseök

Lumpusteri taijat olla.

• Norppa87

No en kyllä ole!

• voevoevoe_

Vaikuttaa selkeältä lumpusterilta.

• Jokub

Taidat itse olla

• Norppa87

Etsin ainoastaan ystäviä joiden kanssa voi ruveta kiejevaihtoon ja jutella kaikesta.', en mitää muuta. Kyllä niitä saa etsiä vaikka onkin naimisissa. Siinä ei oo mitään väärää

• yksi-harrastaja

Löytäisit helpommin jos rajaisit esim. ikää ja kumpien kanssa, naisten vai miesten, vai onko väliä. Olen samaa mieltä, naimisissa olo ei estä etsimästä kirjeystäviä.

• Norppa87

Sähköposti osoite on [email protected]
      Laitoin vahingossa väärin

• Soitahan vaik tänne ouluunpäin vaik ajan kuluks ne saattaa vaik langat käydä tosi kuumina..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe