Aika villin lännen meininkiä nykyään kun kumia poltetaan joka ilta keskustassa ja jonkun sosiaalisesti rajoittuneen mopo huutaa niin että tanner tärisee.
Silloin kun poliisi vielä partioi täällä (muinaisuudessa), olisi tuollaiset jolpit pantu aisoihin yhdessä illassa. Nyt näköjään vitsaus ei lopu ennen kuin joku hermostuu todella.
Pikkupoikien p-ralli
Saunantaakse
5
218
Vastaukset
- luurilaulaa
Mitäs et pidä kuria äpärilles kyllä lastensuojelu puuttuu jos et itse ryyppäämiseltäs kykene vahtimaan
- Vaihdalääkkeesi
Olet elävä todiste siitä, että itsehoito ei aina riitä ;)
- neljänpojanisä
Mopopojista tulee tosi hyviä automiehiä ku treenaavat mopilla.ajamista.keulimista.ajohallintaa .hieman tupakkaa ja tyttökylillä käyntiä. hyvä asia.
- laukaanpiripää
Totta Pillurallia pojat harrastaa räkä poskella osa on Piripäitä huumeveikkoja kuset housussa ja paskat
- hehhehhee
Sinä et moisesta tiedä mitään olethan äidin tissiposki nysväke
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006