Oon 16-vuotias tyttö ja oon seurustellu kahen poikaystävän kanssa. Eka suhde kesti reilu puol vuotta ja toka reilun vuoden ja nyt oon taas sinkku. Seksiä mulla oli poikaystävien kans lähes joka viikonloppu muutamia kertoja, kun tavattiin lähinnä vaan viikonloppusin koska molempien luo oli välimatka ja lomalla oli sit enemmän tietenkin. Ja siis nyt kun oon sinkku taas ni mun kaveri sano pari päivää sit että en saa helposti saa enää ketää, jos kerron kuin monta poikaystävää mulla on ollu ja kui kauan ku nii löysä muka jo. Kuinka äkkiä pillu löystyy? Toki ymmärrän että varmaa se teinikireys on jo poissa mut eikai se nyt nii paljoa?
Pillun löystyminen
20
4185
Vastaukset
- mietijakatsopeiliinkin
Mitäpä jos et hyppäisi siihen kullikaruselliin ja säästäisit toosaa sille elämäsi miehelle.
- Anonyymi
Hyppää kallikuraselliin.
- thepillukid
Älä usko kaikkien puheita, äläkä tollaisia ala mielessäs pohtimaan.
- prjkgkitejnbj
Typeriä kavereita sulla.
- MiettimisenPaikka
Sulla on tosi surkeita kavereita. Yritä etsiä niitä reiluja kundeja. Kyllä niitäkin vielä löytyy. Ei "pillu" tavallisella yhdynnöillä miksikään löysty. Vaikka panoja olisi päivittäin. Toki ikä joskus alkaa viedä joustoa, mutta siihenkin kuuluu Sinulta vielä kymmeniä vuosia. Lapsen synnytys sen löystymisen aiheuttaa ja siksi moni haluaisikin keisarileikkauksen alatiesynnytyksen vaihtoehdoksi. Toki en suosittele Sinulle jatkuvia uusia ja uusia seurustelusuhteita jos niihin välttämättä myös kuuluu seksi. Moni poika ei edes ajattelee vielä Sinun iässäsi sitoutumista vaan haluaa vain pitää "hauskaa" Sinun kustannuksellasi. Älä alistu pelkästään panopatjaksi.
- Minäreiska
Ei se järvi soutamalla kulu.
- seksitohtori
treenaa lantionpohjan lihaksia niin ei löysty ja nautit seksistä enemmän. jälkimmäine vaa kuulopuheide mukaa mut auttaa löysyytee.
- thepillukid
Kummallisia neuvoja täällä ja jotain moraalisaarnojen tapaista syyllistämistä, ei sun pillu mihinkään löysty, eikä tarvitse sen takia treenata, elä vaan niinku 16v elää.
- liukkaus_on_kivaa
Jos saat tavallisen paksuista kalua, niin ei löysty vaikka kuinka usein panisit.
Jos saat jotain superpaksua kalua, saattaa (ei välttämättä) löystyä ihan vähän.
Jos synnytät, niin sitten löystyy varmasti jonkin verran. Ei pillu löysty mihinkään. Jutut on vain tapa laittaa tyttö järjestykseen. Jos kaveri saa ja minä en niin kyllä jotain kielteistä keksin.
-
Kirjoittele...- tiukkana
Voit jatkaa uusien kumppanien kanssa kuten edellistenkin ei pillu panemalla löysty. Minulla oli kerran vuoden suhde oikein isokaluisen kanssa, suhteen loputtua itsestä tuntui sen jälkeen jonkin aikaa normi kalu kyllä aika pieneltä, ennen kun siihen taas tottui, kumppanit ei minua ole löysäksi sanoneet. Ja vielä ei sinun kellekään tarvitse kumppaniesi lukumäärää kertoa.
- VastaajaX
"Pillun löysyys" johtuu emättimen lihaksista - siitä kuinka vahvat ne on ja kuinka hyvin osaat hallita niitä. "Teinikireys" on lähinnä sitä että et osaa rentouttaa lihaksiasi. Lihakset VAHVISTUVAT ja niiden hallinta PARANEE, kun niitä käyttää. Sama kun väittäisit ettei kannata koskaan lenkkeillä, ettei voimat vaan lopu.
- löystyykö
Sulla on erikoisen tyhmiä kavereita.
Ensiksikin pillu ei löyty panemalla enemmänkin käyttämättömänä kun pc-lihakset ei saa ”liikuntaa”.
Toiseksi lantionpohjan lihasten pienellä jumpalla voit olla niin tiukka kuin haluat. Jos alat jumpata niin varo, että tiukkuus ei mene ”päähän”. - tyttöör
mitäs nyt kun persereikä on ja löysä, pieru tulee milloin haluaa?
- 65fhj78hs
Olen ollut melko monen naisen kanssa. Joku oli neitsyt, pari synnyttäneitäkin. En ole havainnut juuri mitään eroja tuntumassa, mitä siihen paikkaan tulee.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin mene, että parin poikakaverin jälkeen on jo löysä ja vielä niin, että sen huomaa/se vaikeuttaa kumppanin saantia.
Eli aika hölmöjä kavereita ovat.
Ja toisekseen, jokainen on muutenkin erilainen fysiikkansa puolesta.
Eli pilluja on ihan samanlailla eri kokoisia ja varmaan muotoisiakin, ihan kuten kullejakin.- Anonyymi
Joko on alku kysyjälle pemskoja ilmaantunu?
Siitä se akjaa sitten vittukin löystyä kun niitä läpi tarpeeksi puskee,toki alkaa miehetkin tykätä kun vitunhuulet paksuuntuu ja turpenee!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221