Pillun löystyminen

tyttöör

Oon 16-vuotias tyttö ja oon seurustellu kahen poikaystävän kanssa. Eka suhde kesti reilu puol vuotta ja toka reilun vuoden ja nyt oon taas sinkku. Seksiä mulla oli poikaystävien kans lähes joka viikonloppu muutamia kertoja, kun tavattiin lähinnä vaan viikonloppusin koska molempien luo oli välimatka ja lomalla oli sit enemmän tietenkin. Ja siis nyt kun oon sinkku taas ni mun kaveri sano pari päivää sit että en saa helposti saa enää ketää, jos kerron kuin monta poikaystävää mulla on ollu ja kui kauan ku nii löysä muka jo. Kuinka äkkiä pillu löystyy? Toki ymmärrän että varmaa se teinikireys on jo poissa mut eikai se nyt nii paljoa?

20

3767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietijakatsopeiliinkin

      Mitäpä jos et hyppäisi siihen kullikaruselliin ja säästäisit toosaa sille elämäsi miehelle.

      • Anonyymi

        Hyppää kallikuraselliin.


    • thepillukid

      Älä usko kaikkien puheita, äläkä tollaisia ala mielessäs pohtimaan.

    • prjkgkitejnbj

      Typeriä kavereita sulla.

    • MiettimisenPaikka

      Sulla on tosi surkeita kavereita. Yritä etsiä niitä reiluja kundeja. Kyllä niitäkin vielä löytyy. Ei "pillu" tavallisella yhdynnöillä miksikään löysty. Vaikka panoja olisi päivittäin. Toki ikä joskus alkaa viedä joustoa, mutta siihenkin kuuluu Sinulta vielä kymmeniä vuosia. Lapsen synnytys sen löystymisen aiheuttaa ja siksi moni haluaisikin keisarileikkauksen alatiesynnytyksen vaihtoehdoksi. Toki en suosittele Sinulle jatkuvia uusia ja uusia seurustelusuhteita jos niihin välttämättä myös kuuluu seksi. Moni poika ei edes ajattelee vielä Sinun iässäsi sitoutumista vaan haluaa vain pitää "hauskaa" Sinun kustannuksellasi. Älä alistu pelkästään panopatjaksi.

      • Mitä jos aloittajakin haluaa pitää hauskaa?


      • Minäreiska

        Ei se järvi soutamalla kulu.


    • seksitohtori

      treenaa lantionpohjan lihaksia niin ei löysty ja nautit seksistä enemmän. jälkimmäine vaa kuulopuheide mukaa mut auttaa löysyytee.

    • thepillukid

      Kummallisia neuvoja täällä ja jotain moraalisaarnojen tapaista syyllistämistä, ei sun pillu mihinkään löysty, eikä tarvitse sen takia treenata, elä vaan niinku 16v elää.

    • liukkaus_on_kivaa

      Jos saat tavallisen paksuista kalua, niin ei löysty vaikka kuinka usein panisit.
      Jos saat jotain superpaksua kalua, saattaa (ei välttämättä) löystyä ihan vähän.
      Jos synnytät, niin sitten löystyy varmasti jonkin verran.

    • Ei pillu löysty mihinkään. Jutut on vain tapa laittaa tyttö järjestykseen. Jos kaveri saa ja minä en niin kyllä jotain kielteistä keksin.
      -
      Kirjoittele...

    • tiukkana

      Voit jatkaa uusien kumppanien kanssa kuten edellistenkin ei pillu panemalla löysty. Minulla oli kerran vuoden suhde oikein isokaluisen kanssa, suhteen loputtua itsestä tuntui sen jälkeen jonkin aikaa normi kalu kyllä aika pieneltä, ennen kun siihen taas tottui, kumppanit ei minua ole löysäksi sanoneet. Ja vielä ei sinun kellekään tarvitse kumppaniesi lukumäärää kertoa.

    • VastaajaX

      "Pillun löysyys" johtuu emättimen lihaksista - siitä kuinka vahvat ne on ja kuinka hyvin osaat hallita niitä. "Teinikireys" on lähinnä sitä että et osaa rentouttaa lihaksiasi. Lihakset VAHVISTUVAT ja niiden hallinta PARANEE, kun niitä käyttää. Sama kun väittäisit ettei kannata koskaan lenkkeillä, ettei voimat vaan lopu.

    • löystyykö

      Sulla on erikoisen tyhmiä kavereita.
      Ensiksikin pillu ei löyty panemalla enemmänkin käyttämättömänä kun pc-lihakset ei saa ”liikuntaa”.
      Toiseksi lantionpohjan lihasten pienellä jumpalla voit olla niin tiukka kuin haluat. Jos alat jumpata niin varo, että tiukkuus ei mene ”päähän”.

    • tyttöör

      mitäs nyt kun persereikä on ja löysä, pieru tulee milloin haluaa?

    • 65fhj78hs

      Olen ollut melko monen naisen kanssa. Joku oli neitsyt, pari synnyttäneitäkin. En ole havainnut juuri mitään eroja tuntumassa, mitä siihen paikkaan tulee.

    • Anonyymi

      Ei se nyt ihan noin mene, että parin poikakaverin jälkeen on jo löysä ja vielä niin, että sen huomaa/se vaikeuttaa kumppanin saantia.
      Eli aika hölmöjä kavereita ovat.
      Ja toisekseen, jokainen on muutenkin erilainen fysiikkansa puolesta.
      Eli pilluja on ihan samanlailla eri kokoisia ja varmaan muotoisiakin, ihan kuten kullejakin.

      • Anonyymi

        Joko on alku kysyjälle pemskoja ilmaantunu?
        Siitä se akjaa sitten vittukin löystyä kun niitä läpi tarpeeksi puskee,toki alkaa miehetkin tykätä kun vitunhuulet paksuuntuu ja turpenee!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe