Viehkeiden ,kauniden ja seksikkäiden naisten osuus myynninlisäykseen!Viimeisin tutkimus osoittaa,että esim ,palvelualoilla myyntiin saadaan volyymiä,kun palkataan asiallisia kauniita naisia markkinoimaan tuotteita!Mihethän jo tämän huomasivat alkuaikoina,kun automessuja alettiin järjestämään.Ja näin se on Itse ostan kyllä tuotteeni Stockmannilta,kun saan palvelun kauniilta ,hameeseen ja korkokenkiin pukeutuneelta naiselliselta naiselta!
Palvelun muutos
47
1758
Vastaukset
- Pirre*
esim. Jehovan todistajat ovat huomanneet kauniiden naisten markkina-arvon..
- hessu51
Aikoinaan jo veljeni osti aina Vartiotornin kun kaksi nuorta naista tulivat kauppaamaan,erään kerran tulikinmies ja veljeni ei ostanutkaan!No mies sanoi että ennenhän aina olet ostanut johon veli totesi ettei hän niitä koskaan lue mutta eläkeläisenä oli mukavaa pyyttää nuoria, kauniita tyttöjä kahville ja jos he taas tulevat niin voi ostaa!
- Pirre*
hessu51 kirjoitti:
Aikoinaan jo veljeni osti aina Vartiotornin kun kaksi nuorta naista tulivat kauppaamaan,erään kerran tulikinmies ja veljeni ei ostanutkaan!No mies sanoi että ennenhän aina olet ostanut johon veli totesi ettei hän niitä koskaan lue mutta eläkeläisenä oli mukavaa pyyttää nuoria, kauniita tyttöjä kahville ja jos he taas tulevat niin voi ostaa!
tilaa vaikka Seiskan, jos puhelinmyyjä on nainen :))
- hessu51
Pirre* kirjoitti:
tilaa vaikka Seiskan, jos puhelinmyyjä on nainen :))
Täällä muuten puhelinmyyjistä puheenollen tehtiin joku tutkimus jossa todettiin että suomenruotsalaiset,suomalaisittain korostavat ja pohjoisruotsalaiset ovat parhaita puhelinmyyjiä,vaikuttavat rehellisiltä ja luotettavilta,sensijaan skoonen murteella puhuvia epäiltiin petkuttajiksi!
- Pirre*
hessu51 kirjoitti:
Täällä muuten puhelinmyyjistä puheenollen tehtiin joku tutkimus jossa todettiin että suomenruotsalaiset,suomalaisittain korostavat ja pohjoisruotsalaiset ovat parhaita puhelinmyyjiä,vaikuttavat rehellisiltä ja luotettavilta,sensijaan skoonen murteella puhuvia epäiltiin petkuttajiksi!
mitenkkään savolaiset pärjjeis:))
Niin johonkin mieluisaan mielikuvaanhan sen täytyy perustua, minä tykkään ruottalaisita koska veljeni asuu siellä ja pohjoisen immeisistä kun tykkään kulkea lapissa, vaikka eihän ne oikeasti mene yksyhteen, mutta tämä ihmisen mieli on vaan sellainen - näköjään. - Juntti
Pirre* kirjoitti:
mitenkkään savolaiset pärjjeis:))
Niin johonkin mieluisaan mielikuvaanhan sen täytyy perustua, minä tykkään ruottalaisita koska veljeni asuu siellä ja pohjoisen immeisistä kun tykkään kulkea lapissa, vaikka eihän ne oikeasti mene yksyhteen, mutta tämä ihmisen mieli on vaan sellainen - näköjään.Suomessa varmaan savolainen vastaisi tuota skoonelaista ja hämäläiseltä ostettaisi?
- Pirre*
Juntti kirjoitti:
Suomessa varmaan savolainen vastaisi tuota skoonelaista ja hämäläiseltä ostettaisi?
hittaan mainneessa, ei kukkaa jouvva kuuntelemmaan kovin pitkkii tuoteselosteita - jäis myymätä.
Savolainen muuttaa vaikka Ladan Rolsiks puhheillaan ja myöpi:)
- plunger
Päivittäistavarakaupoissa työntekijät - naisia, paljon joukossa nuoria, hoikkia, hyvän näköisiä.
Vaatekaupoissa myyjät - naisia, joukossa paljon nuoria ...
Kuitenkin, marketeissa ja rättikaupoissa asioitsee - naisia kaikenikäisiä. Harvoin on miehiä, työntävät rattaita, nojaavat ovenpieltä tuskaisen näköisesti.
EI siis naishenkilökunta houkuttele näihin, tai sitten ei henkilökunta ole riittävästi viehkeä.
Missejä kaipaat?
Autokaupassa et näe naista (no, ehkä kassana),
mainoksissa OLI naisia. Ostivatko silloin miehet NIITÄ autoja, eivät osta uutta nyt kun naiset on mainoksista pois?
Panu-maalia miehet ostivat? Sitä on autotallit ja komerot täynnä, vai? asuja ne Kallionkin myyjät käyttivät ja tavara teki hyvin kauppansa.
Kyllä minäkin hyvästä palvelusta olen valmis maksamaan ja käytän mieluusti.En kylläkään niinkään välitä onko esim.myyjällä millainen vaatetus yllään,vaan miten hän muuten käyttäytyy.
Jämsän "ruosteShell" on alallaan hyvä esimerkki ystävällisestä palvelusta.- hannana.
kun te miehet olette niin vietävissä,
ostatta mitä vaan mitä nainen kauppaa ;))
Me naiset sentään ostamme ainoastaan sen mitä tarvitsemme *ylpeänä* "kenkiä ei lasketa" *wirn*
eikä mekkoja ja ylipäätään vaatteita... niin eikä meikkejä ja ja ja *naur*Naismyyjät saavat miehet ostamaan maksukykyynsä nähden aivan liian kalliita koruja kullalleen.
Sehän kyllä ei missään mielessä turhaa tuhlaamista kun varsinkin ne,ne timantit ovat ikuisia.kulta ei niinkään sen arvo saattaa joskus heilahdella ja jos huonosti käy kulta saattaa kiinnostua aivan jostain toisesta.Että itse suosittelen ehdottomasti timamgeja.- hannana.
emw34 kirjoitti:
Naismyyjät saavat miehet ostamaan maksukykyynsä nähden aivan liian kalliita koruja kullalleen.
Sehän kyllä ei missään mielessä turhaa tuhlaamista kun varsinkin ne,ne timantit ovat ikuisia.kulta ei niinkään sen arvo saattaa joskus heilahdella ja jos huonosti käy kulta saattaa kiinnostua aivan jostain toisesta.Että itse suosittelen ehdottomasti timamgeja.pääs unohtumaan *kiittää muistutuksesta*
:D - hessu51
emw34 kirjoitti:
Naismyyjät saavat miehet ostamaan maksukykyynsä nähden aivan liian kalliita koruja kullalleen.
Sehän kyllä ei missään mielessä turhaa tuhlaamista kun varsinkin ne,ne timantit ovat ikuisia.kulta ei niinkään sen arvo saattaa joskus heilahdella ja jos huonosti käy kulta saattaa kiinnostua aivan jostain toisesta.Että itse suosittelen ehdottomasti timamgeja.Arvo ei laske jos miehestä erottua haluaa myydä!
- Juntti
hessu51 kirjoitti:
Arvo ei laske jos miehestä erottua haluaa myydä!
Hyi sinua!
- Hannana
Juntti kirjoitti:
Hyi sinua!
elämä on sellaista, naisen pitää ajatella
tulevaisuuttaan ja mihin me kaikki ne timangit
laitettas, katsos kun uusia tulee aina. ;)))
*laitta kädet niskan taakse* kyllä elämä on ihanaa. *wirn*
- Juntti
Siellä on vanhemmillakin henkilökunnan naisilla minihameet!
- Pirre*
nyt ei enää luulisi edistävän myyntiä..vai
- hessu51
Pirre* kirjoitti:
Onhan kaunissäärisiä vanhempia ja paksusäärisiä nuorempia naisia,ei se iästä ole kiinni!
- Vanas
Pirre* kirjoitti:
siellä tuurissa on käytetty. En ole siellä käynyt, mutta eihän se iästä ole kiini se minihameen käyttö. Vaan harvassapa taitavat olla ne rouvahenkilöt, jotka keski-iän ylittäneinä tuntevat olonsa minissä "kodikkaaksi". Se vaatii nääs pientä askaretta, että pysyy "kuosissa" :)X
- olen ostanut paljon
Pitää paikkansa! Vaate ja meikkiosastolla,lisäksi korkokengät,sukkanauhaliivit,ja upeat myyjät näitä asusteita kantavat!
- Pirre*
olen ostanut paljon kirjoitti:
Pitää paikkansa! Vaate ja meikkiosastolla,lisäksi korkokengät,sukkanauhaliivit,ja upeat myyjät näitä asusteita kantavat!
sie kurkkina hammeen allekkii?
- on oikeassa
Vanas kirjoitti:
siellä tuurissa on käytetty. En ole siellä käynyt, mutta eihän se iästä ole kiini se minihameen käyttö. Vaan harvassapa taitavat olla ne rouvahenkilöt, jotka keski-iän ylittäneinä tuntevat olonsa minissä "kodikkaaksi". Se vaatii nääs pientä askaretta, että pysyy "kuosissa" :)X
Kun astuu kauppaan niin ensivaikutelman saa aikaan tietenkin kaupan sisustus ja muut yksityiskohdat, mutta yksi tärkeimmistä asioista on kaupan henkilökunnan vaikutus. Myyjän ilme tai ele sekä pukeutuminen saa asiakkaalle mielikuvan kaupan palvelusta. Jos myyjä hymyilee asioidessa niin sitä ajattelee että onpas mukavaa väkeä koska monessa kaupassa tämä kohtelu puuttuu.
- Vanas
kyynisyyttä peliin. Kun noita "autotyttöjä", eli nuoria naisia, pannaan myymään jotain tuotetta, niin se tuotteen tuntemus voisi olla eduksi useammassakin tapauksessa. Ja juuri siinä taitaa pettää pahasti. Kyllä se jää pelkkien paikkojen esittelyksi, toivottavastai hieman "risaisten" sellaisten :). Eli p.r.- toiminta ( oho - meinasin sanoa -huumori)- on sitä ominta näille misuille.
- Audi T4
Suosittelen Vanakselle kierrosta Helsingin,Vantaan,Espoon autoliikkeisiin!Todella asiantuntevia ja ammatitaitoisia naismyyjiä!Ja kauniita vielä!No sukkanauhoista en tiedä,mutta ainakin kahdella olen nähnyt hameen!!!!!
- plunger
Audi T4 kirjoitti:
Suosittelen Vanakselle kierrosta Helsingin,Vantaan,Espoon autoliikkeisiin!Todella asiantuntevia ja ammatitaitoisia naismyyjiä!Ja kauniita vielä!No sukkanauhoista en tiedä,mutta ainakin kahdella olen nähnyt hameen!!!!!
Minä tein viime syksynä kierroksen myös ennen kuin ostin uuden auton - yhtään naismyyjää en nähnyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oli siis vääränlainen auto haussa, ainakin vääränlainen autoliike. Mutta, en olisi ostanut mitä tahansa vaikka olisi ollut kuinka upea nainen sukkanauhoilla tai ilman rihmaa jopa. - Vanas
Audi T4 kirjoitti:
poikkeuksia löytyy. Yhdyn kuitenkin plungerin kantaan, ja autoni haen Saksasta, jos vaihto tulee ajankohtaiseksi. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos vain naisen kantti riittää pysyä koko testiajon matkassa, näin verbaalisella tasolla.
Audi T4 kirjoitti:
Vehossa.Väliäkö sillä kummalta sukupuolelta sen
ruostuvan esikuvan ostaa,ja joita maailma aikoinaan tarvi.
Naismyyjältä mieluummin silti ostan. Kyllä nainen parmmin osaa arvioida minkä numeroista mersua kukin mies jatkokseen tarvitsee.emw34 kirjoitti:
Vehossa.Väliäkö sillä kummalta sukupuolelta sen
ruostuvan esikuvan ostaa,ja joita maailma aikoinaan tarvi.
Naismyyjältä mieluummin silti ostan. Kyllä nainen parmmin osaa arvioida minkä numeroista mersua kukin mies jatkokseen tarvitsee.saa.Viimeksi vaimon kanssa kun olimme tyttären autoa pikahuollossa käyttämässä,niin nais myyjä alkoi varmaankin imartelumielessä esittelemään minulle Smart coupe "kääpiö"autoa. mutta niin kun sanoin niin varmaan hän imarteli.Että sen mittaista jatketta tarjosi.Noh,toisaalta vaimo kyllä jäljestäpäin meinas että se pieni jatke siellä Vehossa makso yli 30tuh€uroo ja että tän ikäselle olis melkein sama kun hankkis vähintään S-sarjan m-b.n.
- plunger
emw34 kirjoitti:
saa.Viimeksi vaimon kanssa kun olimme tyttären autoa pikahuollossa käyttämässä,niin nais myyjä alkoi varmaankin imartelumielessä esittelemään minulle Smart coupe "kääpiö"autoa. mutta niin kun sanoin niin varmaan hän imarteli.Että sen mittaista jatketta tarjosi.Noh,toisaalta vaimo kyllä jäljestäpäin meinas että se pieni jatke siellä Vehossa makso yli 30tuh€uroo ja että tän ikäselle olis melkein sama kun hankkis vähintään S-sarjan m-b.n.
Onko "yli 30tuh€uroo" tän ikäselle liika kallis?
plunger kirjoitti:
Onko "yli 30tuh€uroo" tän ikäselle liika kallis?
vaan vaimo meinas,että vähän kolme metriä pitkä coupe joka maksaa yli 30tonnia,on yhtä pitkä jatke yli 50-kymmpiselle kuin joku S-sarjan iso mersu.(se Smart sellainen city-car."lelu".)
- olennainen
emw34 kirjoitti:
vaan vaimo meinas,että vähän kolme metriä pitkä coupe joka maksaa yli 30tonnia,on yhtä pitkä jatke yli 50-kymmpiselle kuin joku S-sarjan iso mersu.(se Smart sellainen city-car."lelu".)
onkos naisille samanlaista mittaa, mä vaihdoin miesmyyjän avustuksella vanhan ison auton, pienen pieneen uuteen Twingoon.
olennainen kirjoitti:
onkos naisille samanlaista mittaa, mä vaihdoin miesmyyjän avustuksella vanhan ison auton, pienen pieneen uuteen Twingoon.
idoli,minunkaan lapset ei suostu aivan tav,Wentolla tai japsilla ajeleen.Ranskalaista sen olla pitää.Naisilla olen huomannut heidän enemmänkin pitävän auton sopivuudesta heille,kun miehet ajattelevat,miltä heistä muista he autoinensa vaikuttavat.Suomennettuna:nainen on kätevä emäntä.Mies on kätevän emännän jatke.
Sanoo kahden Xaaran huoltaja.- olennainen
emw34 kirjoitti:
idoli,minunkaan lapset ei suostu aivan tav,Wentolla tai japsilla ajeleen.Ranskalaista sen olla pitää.Naisilla olen huomannut heidän enemmänkin pitävän auton sopivuudesta heille,kun miehet ajattelevat,miltä heistä muista he autoinensa vaikuttavat.Suomennettuna:nainen on kätevä emäntä.Mies on kätevän emännän jatke.
Sanoo kahden Xaaran huoltaja.tämä oli mulle ja mä aattelin kun mun työmatkan maksiminopeus on 60km/h että miksi hemmetissä mä tartten siihen 2 litran koneen.
Talvella nopeusrajoitukset on 80, ainoastaan moottoriteillä saa ajaa 100 ja pääseehän Twingollakin yli sataa.
Ohitukset maaseutuajossa pitää tehdä harkitummin, mutta ei se haittaa. - plunger
olennainen kirjoitti:
tämä oli mulle ja mä aattelin kun mun työmatkan maksiminopeus on 60km/h että miksi hemmetissä mä tartten siihen 2 litran koneen.
Talvella nopeusrajoitukset on 80, ainoastaan moottoriteillä saa ajaa 100 ja pääseehän Twingollakin yli sataa.
Ohitukset maaseutuajossa pitää tehdä harkitummin, mutta ei se haittaa.Auto on miehen mitta. Iso peli, arvokas mies.
Joku sanoo että iso auto turvallinen, tosi on, mutta minulle 2 litranen on MUST, vaikka sillä kaupunkiajossa ei panna asfaltti rullaksi eikä maantietä voi ajaa kuin joskus yli 120 km/h.
Iso auto kulkee tasaisesti, kuin laiva, siinä tilan mukavuus ja pitää olla elämässä luxusta silloin kun ikä on 50 eikä velka rasita tai huollettavia ole. Voi tuntua naivilta, olkoon sitten. Minulle kelpaa vain iso ranskalainen, nyt kun olen jenkkipelin jättänyt. olennainen kirjoitti:
tämä oli mulle ja mä aattelin kun mun työmatkan maksiminopeus on 60km/h että miksi hemmetissä mä tartten siihen 2 litran koneen.
Ohitukset maaseutuajossa pitää tehdä harkitummin, mutta ei se haittaa.just meinasin.Naiselle ei merkkaa status niin paljon kuin meille miehille.
Ps.Ranskalaisilla sitä pääosin itsekin olen maailmaa matkannut.Mutta mulla huonoselkäisellä pitää olla kaasu/neste jousitus.- olennainen
plunger kirjoitti:
Auto on miehen mitta. Iso peli, arvokas mies.
Joku sanoo että iso auto turvallinen, tosi on, mutta minulle 2 litranen on MUST, vaikka sillä kaupunkiajossa ei panna asfaltti rullaksi eikä maantietä voi ajaa kuin joskus yli 120 km/h.
Iso auto kulkee tasaisesti, kuin laiva, siinä tilan mukavuus ja pitää olla elämässä luxusta silloin kun ikä on 50 eikä velka rasita tai huollettavia ole. Voi tuntua naivilta, olkoon sitten. Minulle kelpaa vain iso ranskalainen, nyt kun olen jenkkipelin jättänyt.mutta kun on huollettavia ja yks tili pitää riittää kahden naisen menoihin, ei oo varaa suuriin bensalaskuihin eikä isoa uutta autoa saa pikkurahalla.
Itsellinen kun kuitenkin haluan olla. - Juntti
emw34 kirjoitti:
Sanoo kahden Xaaran huoltaja.Lapsetko teillä auton valitsee?
Juntti kirjoitti:
Lapsetko teillä auton valitsee?
Luotan heidän makuunsa.
ps.Autot vars.nyk.persoonattomia.Ranskalaiset sentään vielä jotain omaperäistä luovat.Esim.uuteen CitroenC-4. saa valita parfymimin tuoksun huollossa.Ei tarvi fundereita peilin varsissa roikutella.Onhan siinä aivan uudenlainen ohjauspyörän kiinnitys systeemi,sen keskiosa on pyörimätön mikä mahdollistaa aina optimaalisessa asennossa olevan air-bag.n.ja samalla sen kokoa (lue turvallisuutta)voitu suurentaa.Vartoo vaan kyllä japsit sen pian kopsaa myös omiin autoihinsa.
ps.Ranskassa se jenkkien V-8.on lähtöisin ym....- Lokari69
emw34 kirjoitti:
Luotan heidän makuunsa.
ps.Autot vars.nyk.persoonattomia.Ranskalaiset sentään vielä jotain omaperäistä luovat.Esim.uuteen CitroenC-4. saa valita parfymimin tuoksun huollossa.Ei tarvi fundereita peilin varsissa roikutella.Onhan siinä aivan uudenlainen ohjauspyörän kiinnitys systeemi,sen keskiosa on pyörimätön mikä mahdollistaa aina optimaalisessa asennossa olevan air-bag.n.ja samalla sen kokoa (lue turvallisuutta)voitu suurentaa.Vartoo vaan kyllä japsit sen pian kopsaa myös omiin autoihinsa.
ps.Ranskassa se jenkkien V-8.on lähtöisin ym....Niin millonkas se ensimmäinen V8 tehtiin Ranskassa?
Niitä suoria 8 pyttysiä oli kyllä kauan sitten.
Uteliaisuuttani kysyn...
Terv: Lokari69. Lokari69 kirjoitti:
Niin millonkas se ensimmäinen V8 tehtiin Ranskassa?
Niitä suoria 8 pyttysiä oli kyllä kauan sitten.
Uteliaisuuttani kysyn...
Terv: Lokari69.En tiedä,enkä sen tyyppisistä läh.tietokilpailu tyylistä historiaa hallitse.V-8.voisit testaa istesi sivuilta liikenne osiossa kysellä.Siellä ainakin sellainen kysymys,joten sieltä voisit puuttuvan tiedon saada.
ps.saattaahan olla että ranslalaiset keksivät "suden" eivätkä sitä alkaneet itse valmistaa vaan fiksuina möivät ideansa eteenpäin.
jk.Nyt minun varmaan kannattais kadota sillä huomaan ps.n.olevan väh.provokatiivinen,ett anteeksi kaikilta joita mahd.luokkasin.En kyllä aivan vakavalla mielellä ps:sää kirjoittanut.- Kaija
emw34 kirjoitti:
Luotan heidän makuunsa.
ps.Ranskassa se jenkkien V-8.on lähtöisin ym....Ei kai autossa ulkonäkö tärkein ole,tuskin lapset nyt auton käytännöllllisyydestä,kulutuksesta tai vakuutusarvosta mitään ymmärtävät!
Kaija kirjoitti:
Ei kai autossa ulkonäkö tärkein ole,tuskin lapset nyt auton käytännöllllisyydestä,kulutuksesta tai vakuutusarvosta mitään ymmärtävät!
Vanhin lapseni 25v.Hoitaa yhtä miehitettyä ja viittä kylmää jakeluasemaa.Silti minulle lapsi.
Nuorin on 19v.ja paljon ymmärtää hänkin.- Vanhan pikkukoslan kuski
plunger kirjoitti:
Auto on miehen mitta. Iso peli, arvokas mies.
Iso auto kulkee tasaisesti, kuin laiva, siinä tilan mukavuus ja pitää olla elämässä luxusta silloin kun ikä on 50 eikä velka rasita tai huollettavia ole. Voi tuntua naivilta, olkoon sitten. Minulle kelpaa vain iso ranskalainen, nyt kun olen jenkkipelin jättänyt.ne pikkupiliset itseään mainostaa, sillä isolla möhköautolla. Luulevat, etteivät muut tiedä...!
Hiljaisissa vesissä ne suuret kalat...
- Hexa Helsinki
Ei niinkään ulkonäkö. Ei liian päälekäypä eikä myöskään välinpitämätön, asiallinen ja ottaa asiakkaan kuin asiakkaan vakavasti. Tämä pätee
myyjän sukupuoleen katsomatta. Hyvän kohtelun saatuaan liikkeeseen on mukava mennä uudelleen.
Ulkonäön ylenmääräinen korostus lienee eräs länsimaisen yhteiskuntamme sairaalloisista ilmiöistä.- Juntti
Asiallisuus ja REHELLISYYS autokaupoissa!
- Kaija
Juntti kirjoitti:
Asiallisuus ja REHELLISYYS autokaupoissa!
En minäkään osta autoa myyjän ulkonäön perusteella!
- Pirre*
arvostan miemyyjää joka ottaa minut todesta, vaikka tulen ostamaan perinteisesti "miesten asioita".
Mikään ei ole niin kiukuttavaa kuin vinosti hymyilevä pojannulkki, joka on sen näköinen, että "mitä sinä mummo muka näistäkin ymmärrät", yleensä saan kyllä pojan palaamaan maan pinnalle..:/
Entäs ne rautakaupan hyllyjen takana lymyilevät myyjät, jotka pakenee, muka tärkeiden lappujensa kanssa asiakasta.
Kerran menin tämmöiseen kauppaan ja minulla oli tosi kiire; kailotin vaikka en yleensä pidä tapoinani, niin että; Olenko ehkä tullut väärään paikkaan jne.., mutta kyllä sitten löytyi äkkiä jalkoja tietsikan äärestä.
Kaduin minä sitä jälestäpäin, mut kun oli kiirekin... tiiraamasta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790