Hei,tarvitsisin hieman toisten mielipiteitä/vertaistukea yms.
Tilanne on siis tämä..olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa 4.v onnistumatta,vihdoin yhteisymmärryksessä aloitimme hoidot ja tulinkin raskaaksi vuosi sitten. Nyt tyttäremme on reilu 3kk vanha.
Ongelma on siinä,että hoidan tyttöä yksin lähestulkoon 24/7 ja kun pyydän apua saan sitä max.10min kunnes tyttö kiikutetaan minulle takaisin.
Mies on alkanu myös viihtymään vklp baareissa jo toista viikonloppua perättäin ja tästä kysyttyäni saan vastauksen "koska haluan mennä" "se on nyt vaa niin et se on äitin tehtävä hoitaa" ja seuraavana päivänä ollaa niin kipeitä ja väsyneitä ja saan sanomista ku tuon tytön viereen vaikka sitä ennen olen itse käyny kaupassa,tehny ruuan yms.
Kyllä lapsen isä leikkii tytön kanssa ja on en sitä tarkoita,välillä on vaan sellainen tunne että hän ei ymmärrä kuinka väsynyt itse olen hoitamaan kaiken ja vastalahjaksi saan lauseen "No mihin me sua tarttettais,kyllä mä osaan samat jutut tehdä ilman valittamista"
Sellainen avautuminen tähän päivään.. 😢
Vauva-arki ja ongelmat
Äiti24h
1
274
Vastaukset
- Mama87
Voi ei meillä oli sillon tuota samaa.. no aiheet miehellä erit mut kummiskin.. lopulta vain lykkäsin lapsen miehelle ja pakotin itteni lenkille/ kaverin luokse/ kauppaan. Kävin jopa nukkumassa kaverinluona ku tuntu et kotona mies ei viittiny kattoo pikkusta antaen mulle omaa aikaa..
Jälkeinpäin ajatellen se suurin ongelma ittelle oli vaan lähteä ja sietää miehen tapaa hoitaa.
Kylhän lapsi sai "väärin" ruuan/ vaatteet jne tai siis isä toimi eri tavalla kuin olin itte tottunu toimimaan..mut hengissä kaikki selvittii.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015