Vauva-arki ja ongelmat

Äiti24h

Hei,tarvitsisin hieman toisten mielipiteitä/vertaistukea yms.
Tilanne on siis tämä..olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa 4.v onnistumatta,vihdoin yhteisymmärryksessä aloitimme hoidot ja tulinkin raskaaksi vuosi sitten. Nyt tyttäremme on reilu 3kk vanha.
Ongelma on siinä,että hoidan tyttöä yksin lähestulkoon 24/7 ja kun pyydän apua saan sitä max.10min kunnes tyttö kiikutetaan minulle takaisin.
Mies on alkanu myös viihtymään vklp baareissa jo toista viikonloppua perättäin ja tästä kysyttyäni saan vastauksen "koska haluan mennä" "se on nyt vaa niin et se on äitin tehtävä hoitaa" ja seuraavana päivänä ollaa niin kipeitä ja väsyneitä ja saan sanomista ku tuon tytön viereen vaikka sitä ennen olen itse käyny kaupassa,tehny ruuan yms.
Kyllä lapsen isä leikkii tytön kanssa ja on en sitä tarkoita,välillä on vaan sellainen tunne että hän ei ymmärrä kuinka väsynyt itse olen hoitamaan kaiken ja vastalahjaksi saan lauseen "No mihin me sua tarttettais,kyllä mä osaan samat jutut tehdä ilman valittamista"
Sellainen avautuminen tähän päivään.. 😢

1

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mama87

      Voi ei meillä oli sillon tuota samaa.. no aiheet miehellä erit mut kummiskin.. lopulta vain lykkäsin lapsen miehelle ja pakotin itteni lenkille/ kaverin luokse/ kauppaan. Kävin jopa nukkumassa kaverinluona ku tuntu et kotona mies ei viittiny kattoo pikkusta antaen mulle omaa aikaa..
      Jälkeinpäin ajatellen se suurin ongelma ittelle oli vaan lähteä ja sietää miehen tapaa hoitaa.
      Kylhän lapsi sai "väärin" ruuan/ vaatteet jne tai siis isä toimi eri tavalla kuin olin itte tottunu toimimaan..mut hengissä kaikki selvittii.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe