Voiko ovulaation jälkeen ilmenevä "limainen, valkoinen vuoto" päivittäin olla merkki raskauden alkamisesta? Ei haise pahalta, eikä ole kokkareista. Normaalisti on aina "kuiva kausi" ovulaation jälkeen, mutta nyt eri juttu. tätä kestänyt nyt viikon..no, voihan se olla tai sitten ei,mahdotontahan se on tässä vaiheessa sanoa, mutta ajattelin, jos jollain on ollut samoja kokemuksia?
lisääntynyt valkovuoto
5
3438
Vastaukset
- miekin
hei,enpä osaa sulle vastata kysymykseen,mutta toivon että joku "kokeneempi"vastaisi.Minua on mietityttänyt sama asia.yleensä valkovuotoa tulee vain muutama päivä oviksen jälkeen,mutta nyt on tullut joka päivä ja menkat pitäis alkaa sunnuntaina tai maanantaina..elikkä voisiko olla merkki että olis tärpännyt.
- myös..
tänään pälkähti myös mun mieleeni tuo valkovuotojuttu. mulla nyt meneillään kp 22/26. päivällä kävellessäni kaupungilla tunsin kun jotain "lorahti" housuihini. olin varma, et menkat alkoi ja olivat pari päivää etuajassa. mut ei. valkovuotoa on ollut runsaasti pitkin päivää. ei todella haise pahalle, eikä kökköjä tmv. mikä viittaisi tulehdukseen. enemmänkin "juoksevaa".
ja voi mahoton! äsken yhdynnän aikana tuntui, että sitä tuli desi! niin ja vielä aamulla alavatsassa tuntui, että menkat alkaisivat..
maha ollut outo n. 1,5 viikkoa..
no, toivotaan että pian plussataan :)- äidiks tahtova
Moi! niin täälläkin sellainen jolla ollu jo viikon alavatsas omituinen märkä menkkaolo, mut ei menkkojen kuuluis alkaa kuin vasta ensviikolla. meki toivottu aivan kauheesti et tärppäis, ku vuosi yritystä ja pettymyksiä (ja yx keskenmenokin)jo takana.. Toivottavasto nää kirkasvuodot on raskauden merkki, eiks niin!?
- se 22/26
ihmettelin myös sitä valkovuotoa tässä vajaa viikko taaksepäin.. ja.. en voi vielä uskoa todeksi, mutta aamulla testiin ilmestyi aivan haalean haalea toinen viiva!!! huh!!! eli valkovuotojutulla oli ainaki mun kohdaalla perää. toivon, että myös sua onnistaa! :)
- vauvakuumetta ilmassa =)
Hurjasti onnea sulle!!!!!!!!varmasti mahtava tunne=) Valitettavasti en itse en ollut yhtä onnekas..eli sieltä ne menkat taas tulivat ja jo ties kuinka mones pettymys..yitystä alkaa olla jo vuosi takana...mutta ei vielä luovuteta!toivottavasti tärppäisi meilläkin jo pian =)
Onnellista odotusaikaa teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693