Eli tosiaan... olen yksi niistä nuorista joka on joskus naiiviudessaan alkanut lähettää alastonkuvia tuntemattoman kanssa keskustellessaan, kun keskusteluja on jatkunut kauan & toiseen on kiintynyt ja alkanut jollain lailla "luottamaan" häneen. En vieläkään tiedä mikä ajoi minut koko touhuun ja tunnen suurta häpeää ja melkein inhoan itseäni "tekojeni" takia. Kuviani ei ole koskaan päätynyt minnekään mutta minulla on kiltin ihmisen maine joten en kestä jos ikinäkään kuviani tulee julki. (toivon vaan ettei ole koskaan pakko kestääkään) Nimim. Hyvin ahdistunut. Miten voisin selvitä tästä? Enhän ole ainut, olen kuitenkin kuullut että tää on aika yleistä?? Ps. Ensimmäisistä kuvista on hyvin paljon aikaa, joten en edes muista paljonko olen niitä lähettänyt jne millaisia olivat ..
help!!?!!?
typeränuori
2
187
Vastaukset
- eihätää
Juttele vaikka koulupsykologin kanssa asiasta. Keskustelemalla asiat selviää.
- Anonyymi
Toivottavasti ovat selvinneet ja mahdolliset pedofiilit jääneet kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086