Hei,
olisi mukava saada matkaseuraa marraskuun loppupuolelle pariksi viikoksi Afrikaan, en ole ennen ollut siellä. Itselläni on ikää 60 , joten toivon samaa ikäluokkaa ja hetero-seuraa. Silti oma huone matkalla ehtona. Ulkoilu ja retket täyttävät loman, sekä pikkusen shoppailu.
Kipin kapin ....matkaan jo käy!
Kapkaupunki/Etelä-Afrikka
2
225
Vastaukset
Moi,
Minusta saisi matkaseuraa Etelä-Afrikkaan.
Viettäisin 2päivää Johannesburgissa.
Hieman minusta. Olen hetero keski-ikäinen sairaanhoitaja pääkaupunki seudulta.
Olen aina halunnut lähteä kaukomatkalle ja etelä-afrikka kuulostaa mukavalta paikalta. Harrastan patikointia joten lomasuunnitelmasi sopisi hyvin minunkin suunnitelmiin.
YT:Matkalle yhdessä- MatkaMimmi61
Moi,
tsekkasin täällä aikani vastauksia, ja ostin matkan kun ei vastauksia näkynyt ja nyt olenkin saanut vastauksen! Kaverinkaveri löytyi osaksi resissua. Mielelläni olsin suunnitellut reissua myös kanssasi, mutta nyt on tämä reissu koossa. Jos kohdataan reissussa, mikäs sen mukavampaa, kokemuksien vaihto aina mukavaa ja vaikkapa kulutetaan lenkkitossut loppuun jossain hiekkarannalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828