Moro!
Mulle taas luvattiin kännykkäliitymää avatessa puheaikaa ja lahjakortti tammikuussa (50€).No tuli tammikuu ja meni ei lahjakorttia ja erittäin sitkeän yrittämisen jälkeen sain yhteyden asiakaspalveluun ja tiedustelin missä lahjakorttini on,vastaus kyseiseen kampanjaan ei kuulu lahjakorttia...? No asiaa tivattuani että kyllä kuuluu lupasivat tutkia asiaa.Itselläni on sopimusosani tallella jossa selvästi lukee että kampanjaetujen lisäksi saan tammikuun aikana myös lahjakortin (jota ei ole vieläkään tullut).Kysyin että kauanko kestää saada vastaus Elisalta että toimittavatko he lahjakortin vai eivät, vastaus= no luultavasti tämän kuun loppuun mennessä! Uskomatonta toimintaa!!!
Kampanjaetu....
8
4037
Vastaukset
- kampanjamokat
Tiedossa on ainakin tosi iso moka/huijaus joululta 2003.
Silloin (Radiolinja) luvattiin, puheaikaa eka kuussa 30e sit 5/kk ja 50e lahjakortit huhtikuussa.
Otin kolme liittymää, joiden kaikki laskut tammi-huhtikuussa olivat 3-20 kertaisia. Soittamalla sai kyllä asiat oikenemaan, ja minunkin laskuni muuttuivat jostain 10-25 eurosta, 3,33 euroksi.
Monikohan jätti soittamatta ja maksoi vaan, oli kuulemma joku ohjelmointivirhe.
No ne oli minulla vain rahastusliittymiä, ja irtisanoin ne kaikki heti kun sain lahjakortit.
Loppujen lopuksi nettosin puhtaana käteen reilun 120 e. - marja
Avasin itse liitymän ja saan lahjakortin lokakuussa. Kannatttais lukee mitä papereissa lukee. Pitää olla avaussopimuspaperi mukana kun hakee lahjakortin.
- Risuja
Kuulehan kun lahjakortti luvattiin toimittaa postitse niin kelle näytän sopimuspaperia ja mistä muka haen kortin.Eli lahjakortti piti tulla kotiin.Olehan vaan itse varovainen oman lahjakorttisi suhteen.Oletko muuten töissä Elisalla?
- marja
Risuja kirjoitti:
Kuulehan kun lahjakortti luvattiin toimittaa postitse niin kelle näytän sopimuspaperia ja mistä muka haen kortin.Eli lahjakortti piti tulla kotiin.Olehan vaan itse varovainen oman lahjakorttisi suhteen.Oletko muuten töissä Elisalla?
En ole elisalla duunissa. Riippuu siitä mistä liittymän hankkii. Itse joudun esim. lunastamaan 50 e mistä liikeestä sen hankinkin.
- Risuja
marja kirjoitti:
En ole elisalla duunissa. Riippuu siitä mistä liittymän hankkii. Itse joudun esim. lunastamaan 50 e mistä liikeestä sen hankinkin.
No sain sen lahjakortin vihdoin ,tosin ensin minun piti mennä liikkeeseen josta liittymän otin ja kerroin asiani siellä ja sieltä ottivat yhteyttä elisaan ja sieltä sanottiin että heillä on kaksi tietokantaa ja toisessa ei näkynyt lahjakorttietuani.Seuraavana päivänä posti toi minulle lahjakortin kotiin.Eli tältä erää asia OK mutta kyllä se työtä minulla teetti!
- 50e
Itse sain liittymälahjan, 50e lahjakortin s-ryhmään tammikuussa. Ihan ajallaan se tuli postin mukana. Liittymän avasin syyskuussa 2004.
- hankit
Mistä liikkeestä vaihdoit elisan liittymään?
- Anonyymi
Elisa lahjakortti on osittain sumutusta, en suosittele. Liikaa ehtoja ja lyhyt voimassaoloaika.
Meni hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303501Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819