Voisitko nainen asua maaseudulla

asfalttihiekka

vai haluatko asua kaupungissa?

22

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luitkoajatukseni

Maaseutu olisi niin mieluisa minulle.

• asfalttihiekka

Jotenki vaan aattelin kysyä

• luitkoajatukseni
        asfalttihiekka kirjoitti:

Jotenki vaan aattelin kysyä

Jotenkin itseäni alkaa kaupunki kyllästyttää ja se oli tämän päiväinen ajatukseni. Ajattelin juuri, että maaseudulle voisi lähteä.

• Asun jo molemmissa.
      Paikan valitsen sen mukaan miten hyvälle tuntuu.

• tuleppashalamaan

Voi, pöhelöni :)

• tuleppashalamaan kirjoitti:

Voi, pöhelöni :)

En mie nyt ehi, kun tuolla vattupuskissa on PAAAALJOOOON ihania kerättäviä vattuja. Tuonko sullekkin? Ihan vaan ystävyyden merkeissä ;).

• olensopeutuvainen

Kumpikin vaihtoehto käy mikäli on oikea ihminen rinnalla, se on se tärkin asia :)

• Elluhalloyb

Taidan olla kaupunki ihminen....🏙🏤🏩🏨

• kuusenkerkkiä

Asun kaupungissa.
      Viikonloput ja lomat maaseudulla.

• nnnnnnnnnnnnnnnn

Asun tälläkin hetkellä vähän syrjässä mutta en haluaisi asua ainakaan liian kaukana palveluista. Joku 5-10km kaupungin hälinästä on ihanteellista

• omakupla

Hälinän keskellä hiljaisuudessa. Kaupungissa kiitos.

• japärjääyksinkin

Kumpikin käy, koska lapsikin on aika iso.

• Tällaisia_mietteitä

Mielelläni asuisin maalla. Mutta on kaupungissakin omat hyvät puolensa.

• Knainen

En minä nyt suurkaupungin keskustassa haluaisi asua. Liikaa ihmisiä, liikennettä, hälinää ja melua.

Siellä on ihan kiva hengata välillä mutta asuminen siellä ei tule kysymykseenkään.

Asun itse pienemmässä kaupungissa noin 2 km päässä keskustasta ja tää on ihan hyvä, vaikka toisinaan olisi kiva että suuremmat kaupat, pankit, apteekit jne olisi lähempänä kuin 2 km:n päässä.

Kuitenkin kun töistä tulen kotiin alkaa liikenne ja joka puolelta ryntäävät ihmiset käymään hermoille ja kun pääsen kotini läheisyyteen liikenne vähenee ja hermoni lepäävät.

Työni on koko päivän kiirettä, ihmisiä, sosiaalisuutta, menoa ja vilskettä joten se alkaa väsyttää minun kaltaista introverttiin enemmän kääntyvää ihmistä. Se näkyy kotiin lähtiessä toisinaan kaipuuna rauhallisempaan ympäristöön

• SHOPPEE

5m päässä stockalta käy

• SyönKaikkiShokolaatit

Mä olen päättänyt muuttaa Stokkan katolle! Kyllä muutan. Kuljen savupiipun kautta köyttäpitkin joka päivä suomaan sinne Fazerin ruokapatojen äärelle, sen jälkeen siirryn kahvihetkelle ja sitten tietysti käyn vielä suklaaosastolla pöllimässä muutaman namun mukaan ja eikun takas köydellä katolle ihastelemaan maisemia. Näin teen. Minulla kaikki suunnitelmat jo valmiina, joten kohta nähdään Stokkan katolla :D :D :D

Kun henkilöstö poistuu siinä yhdeksän ja kymmenen välillä niin sitten mulla alkaa HULLUT PÄIVÄT :D

• rauhanvuoksi

Maalla ja lähempänä sitä kuin kaupunkia.

Entä, missä AP tahtoisi asua?

• asfalttihiekka

Molemmissa on puolensa. Maaseudulla nukun aina paremmin ja muutenkin on rauhallisempi olo. Kaupungissa taas palvelut ja muut. Ehkä kallistuu maalle enempi.

• Miettinytolen

Hmmm... Jotain siltä väliltä varmaan.

• Sopisimolemmat

Voisin asua. Olen vanhemmiten kypsynyt.

• kaupunnilainen

Saattaisi olla vaikeaa löytää töitä maaseudulla ja usein bussiyhteydet on huonot kaupunkeihin, ei ole ajokorttiakaan. Jos onnistuisi virittämään jonkun oman yrityksen niin sitten ehdottomasti maaseutu olisi ihana paikka asua.

• eimorsiameksimaajussille

Maaseutumaisessa ympäristössä, kuitenkin kohtalaisen matkan päässä palveluista, kaupungista, ensiavusta.

Ei missään Taka-Hikiällä, kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36