hughadassa lomailleet...

lähtijä

kertokaapa nyt tammikuussa olleet millasta siellä oli..ilmat yms. kiitosta etukäteen.

8

2568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palannut

      Palasimme viikko sitten Hurghadasta. Hurghadassa tulee aina varsinkin meren rannalla. Pari ensimmäistä päivää oli pilvistä ja tuulista, mutta sen jälkeen aurinko alkoi porottaa oikein toden teolla. Paloin vähän joka puolelta, tyhmä kun olin enkä lisännyt aurinkovoidetta riittävän usein.
      Pimeys laskeutuu todella nopeasti ja illat ovat todella viileitä, joten lämmintä vaatetta ehdottomasti mukaan matkalle.
      Siellä on päivisin paljon kärpäsiä ja iltaisin jonkin verran hyttysiä, komeat paukamat tulee hyttysten pistoista ja ne kutiaa vielä viikonkin jälkeen.
      Venäläisiin törmäsimme vain keskustoissa (El Dahar ja Sakkala), huoneistohotelli-alueemme (Magawish) oli todella rauhallinen paikka.
      Downtown eli El Dahar on vanhempi keskusta(paljon basaareja) ja Sakkala uudempi keskusta, jossa myös muutamassa liikkeessä hinnat valmiina...
      Lomakokemus oli miellyttävä ja vatsataudilta säästyin!!

      • petetty

        Tosi surkee paikka mielestäni. Sotkuinen öllö!


    • jalla-bussi

      tulimme Hurghadasta ,Magawish hotellista 27.2.Ensimmäinen päivä pilvinen ,toisena tuuli kovasti ja sitten paistoi auringo .Aurinkoa otimme aamu 10 lähtien ja hyvin tarkeni vaikka tuuli joskus vähän häiritsi.Merivesi oli lämmintä ja oli mukava snorklata suoraa rannalta ,korallien ja kalojen seassa. Oli oikein mukavaa ja pääsi irti arjen huolista.Desiffiointipullo mukaan ja aina kun ryhdyt syömään niin putsaa kätesi.Rahat ovat todella likaiset meille vaikka paikalliset putsaavatkin hampaanvälit niillä.Meillä oli aamupala jota oli runsaasti.Söimme kaikia ruokia eikä pöpöä saatu.Söimme jo kotona maitohappobakteeri valmistetta .Varaa aina taksikyytiin tasaraha muuten tulet helposti petetyksi.Älä anna rahaa ennenkuin olet pois autosta .Mukava paikka kun jaksaa tingata

    • jo toisen kerran

      Olemme aivan haltioissamme kohteesta. Olemme nyt kahtena vuonna tehneet Hurghadaan kahden viikon lomamatkan. Meillä on siellä paikallisia ystäviä, joiden kanssa vietämme paljon aikaa.

      Retkillä olemme myös olleet, ne ovat paljon antavia!

      Varmasti teemme uuden lomamatkan samaan paikkaan toistikkin. Aivan fantastinen paikka. Me tykätään nähdä paikallistakin elämää ja sitä siellä näkee toisin kuin Kanarialla. Siisteys siellä ei ole Suomen tasoa, hotellialueella kyllä on siistiä, mutta muualla vähemmän.
      Maassa maan tavalla ja kyllä pärjää.

      Kaikki vaan Hurghadaan, siellä on iihanaa.....
      Hotellivalintamme oli Sultan Beatch joka todella siisti ja hyvä. Ei valittamista minkään asian suhteen.

      • Leku

        Kaikki tuttavani, jotka ovat Hurghadassa käyneet vannovat etteivät siihen läävään enää koskaan päätänsä pistä.

        Päätimme mekin kokeilla ja toden totta. Roskaa ja rakennustyömaata koko kaupunki. Koko ajan piti varoa, mihin jalkansa pistää, eikä hetkeäkään saanut kulkea rauhassa, kun kauppiaitten joukko veti kädestä kauppoihin sisään. Kun sitten yritimme kulkea ohitse, meille huudettiin sellaisia hävyttömyyksiä, ettei niitä voi toistaa.


      • minna
        Leku kirjoitti:

        Kaikki tuttavani, jotka ovat Hurghadassa käyneet vannovat etteivät siihen läävään enää koskaan päätänsä pistä.

        Päätimme mekin kokeilla ja toden totta. Roskaa ja rakennustyömaata koko kaupunki. Koko ajan piti varoa, mihin jalkansa pistää, eikä hetkeäkään saanut kulkea rauhassa, kun kauppiaitten joukko veti kädestä kauppoihin sisään. Kun sitten yritimme kulkea ohitse, meille huudettiin sellaisia hävyttömyyksiä, ettei niitä voi toistaa.

        kannattaisi ensin selvittää millaiseen maahaan lähtee, ja jos hakee eri asioita matkasta, ei kannata lähteä. minun tuttavani taas jokainen on tykännyt paikasta, minä mukaan lukien. jokaisella on oma mielipide, mutta kanarialla saa olla rauhassa, ja ei ole sotkuista ym. jos taas hakee historiaa, ayrinkoa, hyvää ruokaa ja halpaa maata, egypti on hyvä valinta.


      • se kyselijä
        minna kirjoitti:

        kannattaisi ensin selvittää millaiseen maahaan lähtee, ja jos hakee eri asioita matkasta, ei kannata lähteä. minun tuttavani taas jokainen on tykännyt paikasta, minä mukaan lukien. jokaisella on oma mielipide, mutta kanarialla saa olla rauhassa, ja ei ole sotkuista ym. jos taas hakee historiaa, ayrinkoa, hyvää ruokaa ja halpaa maata, egypti on hyvä valinta.

        jee me ainakin aiotaan nauttia erilaisuudesta ja olla sen mukaan siellä....ja ilmatkin taas lämpenee ja suomessa taitaa alkaa pakkaskausi...


    • make

      Todella hyvä lomanvietto paikka.Lämmintä on,hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä.Suosittelen lämpimästi paikkaa.Tietysti etenkin käsien hygienian suhteen kannattaa olla tarkkana,eli kaikin puolin sellainen terveen järjen käyttö egyptin tasoisessa maassa on sallittua.Hauskaa lomaa ja nauttikaa auringosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe