Kyllä Kannuksesta palvelua löytyy,m käydessäni Kannuksessa rengasliike Rengascentter Koivusaarella oli todellista palvelua,reipas sekä iloinen kuinka myös erittäin kaunis nuori nainen kassalla osasi palvella ja sain heti oikeat renkaat,se jos mikä on todellista asiakaspalvelua:) suuret kiitokset kyseiseen rengasliikkeeseen,Ja Kannuksen kylänraitin kirppis oli kanssa loistava paikka sekä tottakai Alko eli alku.
Loistava Kannus
rainnboww
4
271
Vastaukset
- Aikoisit2017
Kaunis neito sieltä päätyi johtajan vaimoksikin mutta tämä liitto päätyi eroon. koivusaarella näkee vielä karskeja metsureita jotka nappaavat sokerinpalan hampaidenväliin ja ryystävät kahvinsa paperimukista. Kouluttamaton toimitusjohtaja itse ajaa helikopteria ja Porsche GT3..
- LööperinAlaku2
Sama
- jokuvaan122
Ja aivan ihana eli ihqu on myös Kannuksen kylänraitin kassa,on kyllä oikein miellyttävää käydä siellä munkki kahvilla:) kiitos eipä minulla sitten muuta
- Oikeaatietoa
Hyvää palvelua sai rengasasioissa Rahkolan Ilkalta entisen tielaitoksen tiloissa. SUOSITTELEN !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659