Posti kulkee
kusti polkee
Kotsari lootaan läjähtää
ootan milloin mieli räjähtää
hyvät jutut, naamat tutut
kuvissa hymyilee
elämä on jee!
kun tilaa Kotsarin
lehden parhaankin!
ps. Lehden saa tilattua numerosta 0207 931 620
"kuukaksnolla, kohta tietoa täynnä polla"
kannattaa tilata Kotiseudun Sanomat
478
2931
Vastaukset
- kanasenperheposti
HALUAISIN JÄTTTÄÄ RUNON KOTISEUDUN SANOMIEN LUKIJAN RUNOON,,, t: IRMA kANANEN
elokuu kukkurukuu
sato kukkuralla taivaalla kuu
punajuuren aikaan punan
teen taulun, maalaan kuvan
syksyn värit, päivä syvenee
värit tummuu, kesättä sää, suvi sammuu
karja sisälle jää
-IK- samiviinik_
Miksihän musta ole tehty juttua :-(
- heh3hehe
Sami: Jos muka osaat valokuvata, niin kokeile ihmeessä työtä sieltä saada. ;)
- samiviinik_
Ei ole keneenkään homma kenellekkään seksiä antaa, vaan tapetaan toisiamme.
- samiviinik_
Vähän tekopyhää yrittää rauhoittaa pillua tuputtamalla.
- samiviinik_
Pitäisi leikata penis pois yhdeltä jos toiseltakin kylän mieheltä.
- samiviinik_
Pitäisi kuntalaisille kunnolla kertoa, mitä täällä tapahtuu ja jonkun Helsingin sanomien viikonloppuliitteen juttu.
- samiviinik_
Tämmöinen poliitikon vastaus.
- samiviinik_
Pitkitetään ongelmaa.
- samiviinik_
Ei ole naisista ongelmaa, kun ei ole rahaa.
- samiviinik_
Valtio esittää sähköpostin välityksellä Venäläistä naista, millä ohjataan pyytämään jotakuta naista.. mitähän tästä ajattelee.
- samiviinik_
Poliisin työ jotain runkkaamisen tasoista hommaa.
- samiviinik_
2-3viikkoa sitten tein jostain petoksesta rikosilmoituksen, eikä ole mitään kuulunut.
- samiviinik_
Olet tarpeeksi hyvän näköinen, saat vaikka tappaa.
- samiviinik_
Voitaisiin muuten sopia, mutta kun on pilipali poliisi takana.
- samiviinik_
Susanne Palovirta niminen Facebook käyttäjä tarjosi minulle seksiä matkakustannuksia vastaan. Kertoi asuvansa Helsingissä ja tarvitsi matkarahat junaan Helsingistä Jyväskylään ja takaisin. Kertoi tämän maksavan 140€. Hänellä ei puheidensa mukaan ollut Osuuspankin pankkitiliä, vaan naapurillaan Terno Florin nimisellä henkilöllä oli. Siirsin tämän 140€ hänen tilille, jotta tämä Susanne pääsisi samantien matkaan. Tili minne rahat laitoin: xx. Viestiksi laitoin "laina", koska tämä Terno kuulema sai toimeentulotukea ja summa oli tämä pyydetty 140€. En ole ollut koskaan missään tekemisissä tämän tilin omistajan kanssa. Tämä Susanne kertoi, jotta juna on Jyväskylässä yöllä puoli kolmen aikaan. Lähdin puolenyön aikaan kotoani ajamaan Jyväskylän matkakeskusta kohti, soitin vielä ennen lähtöä Facebookin välityksellä. Junassa oli kuulema jokin tekninen vika, myöhästyy tunnilla. Pyysi 50€a ruokaan ja tupakkaan, jotta jaksaa odottaa. Tätä en enään antanut, lähdin ajamaan Jyväskylää kohti. Olen puoli kolmen maissa Jyväskylän matkakeskuksen läheisen huoltoaseman parkkipaikalla. Hän oli jotain valitusta epäkuntoisesta junasta Facebookiin laittanut, yritin soittaa pariin kertaan Facebookin kautta ja laitoin viestin, jotta olen nyt Jyväskylässä. Vastausta ei tullut. Kävin kahvilla tällä huoltoasemalla, minkä parkkipaikalla olin. Lähden ajamaan takaisin Pihtiputaalle, Viitasaaren ABC:n tietämissä yritän vielä soittaa, vaan ei vastausta. Tulevan viikonlopun aikana tämä Susanne Palovirta Facebooktili häviää, eikä minulla näin ollen ole minkäänlaista yhteyttä tähän, kenelle rahojani annoin. Ja nämä rahat pitäisi saada takaisin, kun en saanut luvattua vastinetta rahoilleni.
- samiviinik_
Otan hermoon ja siksi minua syrjitään.
- samiviinik_
Rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto.
- samiviinik_
2013 syksyllä en ollut tehnyt mitään rikosta, vaan palvellut Viitaseudun kumppanuus ry:tä lähemmäs 10kk Kelan rahoilla ja lopettanut ominpäin mielenterveyslääkkeiden syömisen, koska lihavuus ja liikuntatyö.
- samiviinik_
Tilpitappi, syksystä 2014..
- samiviinik_
Naisen pyytäminen niin vitun vaikeaa.
- samiviinik_
Pitäisi mennä sossuun märisemään, kun Kela ei suostu maksamaan Alkon akkojen juonimaa pakkohoitolaskua.
- samiviinik_
Akka alijumala.
- samiviinik_
Se on meikäkin akka.
- samiviinik_
Palkitaan 25kg:n kävelemällä polttamisesta seksillä, tässä sitä ollaan, minut on ryöstetty ja käytetty törkeästi seksuaalisesti hyväksi.
- samiviinik_
Minulla on tuolla se oma mies ja haluasin sinun kanssa sellaista hauskaa pitää.. mitenkähän silloin toimitaan?
- aladoobieinari
Ei hyvän tähden, lopeta jo tämä naurettava valitus.
- samiviinik_
Lopeta sinä elämäsi.
- samiviinik_
Kirjoittelee kotiäiti, kuka päivittäin nauttii vedettävänä olemisesta.
- samiviinik_
Vaikka itse päivittäin kännit juon, ei tarkoita jotta kaverille päivittäin humalan olisin tarjoamassa.
- samiviinik_
Sama kun olisin puolitoista vuotta antanut rahasta persettä, etkä saatana maksa palkkaani.
- samiviinik_
Jos kerran ilman eteen vetäminen on seksuaalinen hyväksikäyttö, tämä on törkeää, minkä seurauksena olen hävittänyt tuhansien eurojen säästöt.
- samiviinik_
Rakas kuntamme pidättää minua valehtelemalla masturboinnissa/ yksineläjänä, mikä janottaa kuin vasikkaa.
- runoc
miksi tulit pilaamaan oudoilla jutuillasi kivan runopalstan?
- samiviinik_
Minä olen tämmöinen pahan ilman lintu.
- samiviinik_
Sitä on hyvä tekemään virheitä.
- samiviinik_
Mitähän sitä tekisi..
- samiviinik_
Hommais huumeita.
- samiviinik_
Tässä on 33vuotta pillua odottanut.
- samiviinik_
Painajaistahan se elämä on, kun humalassa puhut seinälle ja luulet, jotta sinulle vainoamalla vastataan tähän.
- samiviinik_
Viinakaupan akka antaa seksiä, kun selviän lääkehuurusta.
- samiviinik_
Mitä vittua tässä on puolitoista vuotta vempattu, ei uskalleta puhua. Alko ei voi valita asiakkaitaan tuollaisten typerien seksileikkien takia.
- samiviinik_
Perusteella.
- samiviinik_
Alko on yhtä pyhä kauppa, mitä minä mies.
- samiviinik_
Olen luullut että Pihtiputaan Alkon myyjä/ myyjät ovat esittäneet minulle Venäläistä naista sähköpostin välityksellä, tai ovat olleet osallisia sellaisen esittämiseen. Ilmeisestikin tarkoitus tutustuttaa tiettyyn Pihtiputaan Alkon myyjään. Kun kirjoittelin tällaiselle luullulle valheelliselle Venäläiselle naiselle talvella 2016, rutiini hölkkälenkeillä perjantaisin minut pysäytti matkanvarrelta toistamiseen uusi tuttavuus nimeltä Jaakko Kela. Olin tutustunut häneen edeltävänä syksynä toisen kaverin kautta. Puhui epämääräisiä "siellä hän odottelee" juttuja. Tallaista toimintaa aiemmin olin laittanut tälle "Venäläiselle naiselle" sähköpostiviestin, minkä liitteenä oli kuva, missä minulla on suu hieman virneeessä. Tarkoituksena osoittaa epäuskoisuutta, jotta esitetty henkilö olisi todelinen. Laitoin tällaisen viestin aamukahvia kotona juodessani. Kahvin jälkeen lähdin lenkille ja Alkon kohdalla entinen naapuri, suu samanlailla virneessä, kuin minulla tässä kuvassa ajaa ohitseni. Henkilön nimi Tuomo Sainkangas. Koin tallaisen vainoamisen yksityisviestinnästä ahdistavaksi. Ryhdyin kirjoittamaan suomi24.fi keskusteluun, mitä siellä päässäni pyörii. En tiennyt kuka sähköpostiviestejä luki ja tänne kirjoittelu meni näyttelystä ajatuksen kertomiseksi, minkä olisin halunnut tällaisen ihmisen lukevan. Niinpä päädyin julkisesti kirjoittamaan asioitani. En uskaltanut Alkossa käydessäni puhumalla lähestyä. Ahdistavaa ja vapauttavaa samaan aikaan. Kaikki voi lukea sellaisen yksityisasiani, mutta ei tarvinnut veikata, kuka niitä sähköposteja luki. Juttu levisi naapurin koirasta mustasukkaisuuteen. Oletus oli, jotta tämä haluttu ihminen luki näitä suomi24.fi keskusteluja, mitä kirjoitin. Viikko pari vapun 2016 jälkeen keksin pyytää yksinkertaisesti mukaan työpäivän päätteeksi. Kirjoitin tallaisesta aikeesta hyvissä ajoin tänne suomi24.fi keskusteluun. Tapanani oli perjantaisin hakea viinipullo. Ja siinä samalla oli tarkoitus kysyä tallaista. Perjantai päivä, olen juoksemassa normaalireittiä. Matkalla on huonekaluliike ja pitseria. Molempien liikkeiden pihalla on vappupalloja/ ilma. Vappu oli ehkä se pari viikkoa sitten. Voisin olla oikein tekemässä, mitä sellaisesta ajattelee. Perjantai ilta ja menen Alkoon hakemaan viinipulloa, täällä oli totutusti tämä myyjä perjantaivuorossa, keneen oli osoitettu, jotta voisi/ hän haluaisi lähempää tuttavuutta tehdä. Kysyn kassalla 'kannattaako jäädä odottamaan?' Kysyy miksi? 'Jos lähtisin mukaa' Vastaa ei, mihin totean 'harmi' ja lähden pois. Kyseisen liikerakennuksen edessä vastaan tulee entinen työkaveri, ketä olin erehtynyt halventamaan edellisenä iltana suomi24.fi keskustelu monologissani. Oli kiusannut minua, nostin kättä, ei minulla häntä vastaan mitään ole. Olo oli tyyny, jotain tallaista sitä odotti. Iltaa myöden viiniä juodessani rupean tuntemaan itseni huijatuksi. Kirjoitan ympäripyöreitä kansanuhkauksia joitain rivejä, ei mitään henkilökohtaista, häpäisin julkisesti itseni. Aamulla samassa viestiketjussa rupean peräämään, jotta koko homma täytyy selvittää. Haen 3litran viinilaatikon ja jatkan naurettavaa satuani, vaan tyyntyneenä. Oli sama myyjä, kuka illalla. En ymmärtänyt vieläkään ruveta tästä asiasta puhumaan. Muutaman viikon päästä perjantaina näen hänet viinipulloa hakiessani tähän kohtaan viimeistä kertaa. Olin ehkä vähän tarkoituksellisesti vähän alakuloisen oloinen, mukavan oloisesti tuumaa 'hei hei' poistuessani. Kotini lähellä tulee joku tuntematon pariskunta vastaan. Leikillä kateutta esittääkseni näytän kieltä, ja vähän tahtomattani toistamiseen, tuntuu pahalta. Kesällä minulle tarjotaan töitä internetissä olleen työnhakuilmoituksen johdosta Lappeenrannasta. Pitäisi varmaan rohkaistua ja kysyä tästä kadonneesta Sannasta toiselta myyjältä. Näin teen, ilmeinen myymäläpäällikkö toteaa 'mammalomalla'. 'Milloinka se semmoisen on tehnyt' kysyn. '3viikkoa sitten.' Jaa, totean ja poistun. Tulkitsin mammaloman tarkoittavan äitiyslomaa, mikä olisi selvä valhe. Kieltäydyn työtarjouksesta ja jään odottamaan asian selviämistä.Työmarkkinatukeni meinataan lakkauttaa työstä kieltäytymisen johdosta, vaan Lappeenranta ei kuulu työnhakualueeseeni. Tallaisen karenssi päätöksen perään tulee ehdotus mennä Viitasaarelle johonkin hitsaajan jatkokoulutukseen, olen koulutukseltani elektroniikka-asentaja. Käyn syksyllä muutaman kerran Viitasaarelta perjantaipullon hakemassa, jos hän olisi siellä töissä. Tuli huti veikkaus ilmeisesti, ei näkynyt kyseistä naista. Alkutalvesta kirjoitan Alkon asiakaspalvelun sähköpostiin kyselyn asiasta, ei mitään vastausta. Joulun alla käyn Viitasaarelta äidilleni joululahjaksi kirjan ostamassa. Ja käyn Alkosta jonkinlaisen pullon itselleni hakemassa. Matkalla tulee vastaan ainakin kolme ambulanssia ja poliisiauto Pihtiputaan keskustassa, kun kävin vielä toisen pullon hakemassa Pihtiputaan Alkosta. Menen kotiin ja rupean juomaan ostoksiani. Tallainen valtion viranomaisten joukolla eteentulo tuntui vainoamiselta. Kuin minua pidettäisiin pellenä tuntuma.
- samiviinik_
Kysyn tätä hametta pitäneeltä myyjältä tästä edellisen talven hommasta. 'Oletteko te täältä esittäneet Venäläistä naista sähköpostin välityksellä?' tms kysyn. 'Ei' hän vastaa, hymyilee ja vääntelee oikeaa jalkaansa. Totean ärtyneenä jotain turhaa ja lähden pois. Kysyn uudelleen tästä kadonneesta Sannasta tältä ilmeiseltä myymäläpäälliköltä 'Edelleen pikkuista hoitamassa' tyyppinen vastaus. Ärtyneenä edelleen totean 'selvä'. Kevään edetessä käyn työvoimatoimiston määräaikaishaastattelussa, kysyvät mikä meni vikaan edellisessä työsuhteessa jne.. Tietenkin olin Facebook tililleni kertonut, jotta minulla tallainen haastettelu on. Haastattelun jälkeen menin Alkoon, tarkoituksena yrittää puhua tästä "Sanna" jutusta jotain, en muista mitä. Tämä ilmeinen myymäläpäällikkö on kassalla puhelimessa, ottaa ostokseni ja puhuu puhelimeen jotain ensiapukurssista, ensiapukurssi Kuopiossa? En muista. Oli perjantai, seuraavalla viikolla keksin soittaa Alkon asiakaspalveluun. Kerron jotta yritys, mitä toisessa päässä edustetaan on ymmärrykseni mukaan edelläkerrottua tehnyt. Palvelija ei usko tallaista ja kehottaa tekemään rikosilmoituksen, jos minua on rikottu. Elettäneen huhtikuuta 2017.
Touko-kesäkuun alku on mennyt Alkon asiakaspalvelun sähköiseen ahdisteluun, lähinnä. Kirjoitellut tänne kaikenlaista ja käynyt ostoksilla tiuskimassa vastaamattomuudesta. Käyttänyt epämiellyttävää äänenpainoa, todennut 'jatketaan harjoituksia' hyvästiksi.
Tein neljä valheellisen henkilön Facebooktiliä, millä kirjoittelin Alkon Facebook sivulle tähän minun asiaani liittyen. Tälle Sami Viinikainesen asialle pitäisi tehdä jotain tyyppisiä kommentteja. Neljältä eri tililtä, omalta/ mitä varsinaisesti käytän on estetty viestien lähettäminen Alkon Facebook sivulle. Eihän tallaiseen mitenkään reagoida, kunhan leikin. Laitan luultavasti 500 sähköpostiviestiä "vanhasta" osoitteestani, minne 2016 tammikuussa oli otettu yhteyttä Venäläisenä naisena. Pyydän tämän kadonneen Sannan yhteystietoja näissä viesteissä. Minulle tuli viimetalvesta kuvitelma, jotta jotain semmoista olisivat olleet minulle antamassa. Teen uuden sähköpostitilin ja laitan 500-1000 tämän yhteystieto kyselyn kopioita tänne Alkon asiakaspalveluun.
Jossain tätä massapostitusta ennen on jotain kuolemaan viittaavia juttuja, en muista asiasisältöä, eikä tallaiseen reagoitu. Tai tämän massapostituksen seassa, en muista. 5.6 laitan arviolta 500 yhteystietotiedustelua, seassa saattoi olla jotain henkeä uhkaavaa, olin humalassa. Kävin pullon päivällä hakemassa ja illalla "sekoilin" tietokoneen kanssa. 6.6 hain kaksi pulloa sattuman ajatusten kautta, erikseen. Illalla saunottua rupean juomaan näitä. Laittanen muutaman näitä yhteystietotiedusteluja, kunnes keksin jotta on virkarikos olla toimimatta kuoleman uhkaukseen, koski se omaa tai toisen henkeä. Niinpä rupean kirjoittelemaan jotain kaikenlaista ihmishenkeä uhkaavaa tänne Alkon asiakaspalvelun sähköpostiin. Pitäisi ruveta asia etenemään, mikä oli tarkoitus. Samat sanat kirjoitin Facebook tililleni ja kolmeen eri viestiketjuun suomi24.fi keskustelussa. Mikä kärjistyi tähän viestiin, miksi poliisi tuli 7.6 suunnilleen 9.15 minua hakemaan. Sanoivat että asiasta on tehty rikosilmoitus ja soitti ambulanssin, mikä johti tänne psykiatriseen laitoshoitoon. Jos koen tulleeni rikotuksi, asiasta tehdään rikosilmoitus, eikä rikota takaisin. Olin aikaisemminkin jotain kuolemaa uhkaavaa asiaa laittanut, nyt taisi "tulla mitta täyteen".
Entinen työnantajani Viitaseudun kumppanuus ry ymmärrykseni mukaan oli vähän samalaisella hommalla yrittänyt minua tutustuttaa toiseen työntekijään. - samiviinik_
Mitäs tästä teet? Haukut.
- samiviinik_
Jotta semmoinen psykiatrinen laitoshoitomesta on kuin lastentarha.
- samiviinik_
Allah, sinä olet jumala.
- samiviinik_
Minä härnään jotenkin näin ja te härnäätte minua vainoamisella.
- samiviinik_
Paksu poika, pulska nainen.
- Säälittävätyypppi
Lähe ny menee tältä palstalta ruikuttamasta.
- samiviinik_
Anteeksi, mun lapsuudessa ei ollut vielä internettiä.
- samiviinik_
Seura tekee kaltaisekseen, ollaan kaikki sikoja.
- samiviinik_
Tarttuisi syöttiin, sitä naista voisi joskus ominkin avuin saada.
- samiviinik_
Heippa.
- samiviinik_
On minulle epäedullista olla toimimatta massan mielen mukaan.
- samiviinik_
Henkistä väkivaltaa.
- samiviinik_
Ja rouvan palvelut.
- samiviinik_
Tasan 60viestiä täynnä.
- samiviinik_
Itsehallintaharjoitukset.
- samiviinik_
Osta pahamieli.
- samiviinik_
Selvinpäin vihan lietsomista.
- samiviinik_
Ei riitä niin ei riitä.
- samiviinik_
Joulu on kerran vuodessa ja minulla komeat hiukset.
- samiviinik_
Uutta matoa koukkuun.
- samiviinik_
Säälitään aikuisen miehen lapsenmielisyyttä..
- samiviinik_
Lapsenmielisyys = mielisairaus.
- samiviinik_
Hallitsematon halu lapsenmielisyyttä, lapsenmielisyys mielisaurautta.,
- samiviinik_
Alkoholisti on lapsenmielinen ja mielisairas.
- samiviinik_
Poliisi pätee lääkärin tiedoilla.
- vajukkii
Hah!!!!
- samiviinik_
Luotappa siinä sitten :-)
- samiviinik_
Oli keväällä 2015 joku rannekanavan tukkeuma. Sormissa liikuntaongelmia ja pisteli..
- samiviinik_
Lapsenmielistä korvauksen hakemista, oma mies taivutellut lapselliseen seksin pyydätys hankkeeseen.
- samiviinik_
Sillä se lähtee, millä se on tullutkin.
- samiviinik_
Olette tunkeutuneet minun yksityiselämään ja sen täytyy loppua.
- samiviinik_
Tämä porukka usko muuhun, kuin joulupukkiin.
- samiviinik_
Jos minä annan 140€ jollekkin teidän juonimalle hempukalle, herrasväki voisi hiljalleen ruveta puhumaan.
- samiviinik_
Mitä ne humalaiset tuppaa tekemään? Juoksemaan seksin perässä.
- samiviinik_
Niin siellä Kaliforniassa ei kannata käydä.
- samiviinik_
Kun on itsellään elämä paketissa, tuollaista joutaa juonimaan.
- samiviinik_
Vedetään munat tynnyriin ja hypitään ympärillä, ei varmaan kukaan halua kokeilla.
- samiviinik_
AIKUISEN MIEHEN HEIKKOA ITSETUNTOA!
- samiviinik_
Pistä sätkän suodattimet korviin, kun luulet jotta naapuri puhuu sinulle telepaattisesti.
- samiviinik_
On mukava lukea, jotta minä kärsin.
- samiviinik_
Ollaan kaikki toimimassa kuin teinit.
- samiviinik_
On vääryys, mitä tässä on vuooden pyöritellyt.
- samiviinik_
Näin pahoja täällä ollaan.
- samiviinik_
Turrutetaan aivot psykoosilääkkeillä ja pakotetaan fyysisiin töihin.
- samiviinik_
Tässä ei kenenkään kanssa mitään samiksia olla.
- samiviinik_
Puututaan itsemäärämisoikeuteeni ja pakotetaan näita psykoosilääkkeitä syömään ja jotain työnantajan paritusta, mikä johti minun irtisanoutumiseen............................................
- samiviinik_
Valtion parituspalvelu on todellisuudessa minun syrjimistä.
- samiviinik_
YKSI SUOMALAINEN VASTAA KYMMENTÄ RYSSÄÄ :-P :-P :-P
- samiviinik_
Hyvää loppuelämää!
- samiviinik_
Usko Jumalaan, äläkä tärvele minun elämää!!
- samiviinik_
Tallaisista suorituksista annetaan pyytämättä persettä!!!
- samiviinik_
Olette minun rahojen perässä, miksi minulle ei puhuta.
- samiviinik_
Moraalin vartijat.
- samiviinik_
Minua parempia miehiä.
- samiviinik_
Kulutan saman haukkumiseen, mitä toiset toisten suojelemiseen.
- samiviinik_
Meinasin saada valtiolta pillua, kun en osaa rikosilmoitusta tehdä.
- samiviinik_
Kunniallisia miehiä, ketkä piilottelee rikoksiaan.
- samiviinik_
Kun kerroin päihdetyöntekijälle tallaisesta Venäläisen naisen esityksestä, tai siitä että te vainoatte minua, kun kirjoittelen tallaiselle. Jouduin psykiatriseen pakkohoitoon ja tämä olisi pitänyt perään tunnustaa. Sähköpostiini oli joko murtauduttu, tai te esititte sellaista, vitustako sitä voi tietää mikä sitä viinakaupan kassaa vaivaa.
Ja sitten kun valitan tästä kaikesta, en muka naista saa. - samiviinik_
Puuttuu enään mullilauman fyysinen pahoinpitely.
- samiviinik_
Perkele.
- samiviinik_
Millähän puheilla sitä orgasmia antamaan pääsee..
- samiviinik_
Piti opetella ensin käyttäytymään..
- samiviinik_
Pojat juoksee maallisen omaisuuteni perässä ja minä haluan heteroseksiä.
- samiviinik_
Katsotaan tupakkapalkalla, kun minä pelaan pokeria.
- samiviinik_
Ei ole minun asia, mutta on kohteliasta tuumata, jotta sinä olet patologinen valehtelija.
- samiviinik_
Mytomaani.
- samiviinik_
Älä raukka valita.
- samiviinik_
Vedätän rahasta.
- samiviinik_
Rahalla.
- samiviinik_
Pitäisi reilusti kieltäytyä.....................................................
- samiviinik_
Ei mitään häviä, kun sitä seksin saamattomuutta ei ymmärrä itkeä.
- samiviinik_
Pakotetaan herra ministeri vetään 10vuotta käteen.
- samiviinik_
Olin tahtomassa 10 000€a korvauksia Viitaseudun kumppanuus ry:ltä siitä, miten minua siellä kohdeltiin, enkä mitään seksiä.
- samiviinik_
Voihan sitä ohi mennen ostaa, mikä vittuakaan tälle kylälle kuulu.
- samiviinik_
Niin se Alkon täti kiltisti sitä pilluaan tarjoaa, eikä mitään leiki.
- samiviinik_
Kiitos.
- samiviinik_
Et juokse 12km kahteen tuntiin.
- samiviinik_
Käy kaikkia keskustan postilaatikoita läpi kuuteen.
- samiviinik_
Sairaanhoitoyhtymä Selänne, joku pohjanmaan sairaanhoitopiirin lehti, eihän mielenterveyspalvelusta kuulukkaan mitään saada.
- samiviinik_
Vielä kun tietäisi olevansa psykiatrisessa hoidossa.
- samiviinik_
Pidetään huonona ihmisenä.
- samiviinik_
Käteenvetoleikkiä maata mielisairaalassa.
- samiviinik_
Niin.. minä olen teitä ylempi ihminen.
- samiviinik_
Kenellekkähän tässä pitäisi puhua.
- samiviinik_
Pihtipudas, helvetistä seuraava.
- samiviinik_
Odottamassa rangaistus haukkumisesta.
- samiviinik_
Kuinka lapsellinen valtion virkamies voikaan olla.
- samiviinik_
Kirjoitit 20€ sakkoa torinlaidalla kuseskelusta.. tungenko laskun sinun perseeseen?
- samiviinik_
Järjestyshäiriö, mitä vitun ihmiskauppaa sinä harjoitat?
- samiviinik_
Painitaan vähän eri sarjoissa ;-)
- samiviinik_
Alkoholisti parantola Pihtipudas ja mielisairas Alkon myyjä, olisin turhaan leikkinyt 3,5vuotta paikallisten alkkisten kanssa.
- samiviinik_
Miksi minä täällä eläisin, kun täällä ei näe naista, kuin televisiossa?
- samiviinik_
Vitustako sitä tietää mitä mikäkin vääntö tarkoittaa ja mistä on tarkoitettu tulevaksi ja mitä.
- samiviinik_
Kun toinen tarvitsee apua, sitä ei anneta, vaan pakotetaan pyytämään.
- samiviinik_
Laiton psykiatrinen pakkohoito ei ole mitään ilmaista lystiä.
- samiviinik_
Rauhoitun sen Viitaseudun kumppanuus ry:n noitumisesta ja nyt tehdään rikosilmoitus Viitaseudun kumppanuus ry:n toiminnasta JA Pihtiputaan Alkon.
- samiviinik_
On varmaan loppunut se kunnantalon alakerrassa runkkaaminen.
- samiviinik_
Jännitystä sänkyyn.. jännitystä syksyyn.
- samiviinik_
8000€.
- samiviinik_
Kun sitä pillua nyt edes joskus saisi.
- samiviinik_
Vainoamisrikoksilla yritetään seksiä antaa ja luulen siitä kaikenlaista ja siitä pitäisi vielä maksaa, kun semmoinen ei ole onnistunut?
- samiviinik_
Mihin on palanut minulta 2v8kk aikaa.
- samiviinik_
Raittiudella on hintansa.
- samiviinik_
Ei olla normaalisti näin hyvässä kunnossa, eikä näin tyhmiä.
- samiviinik_
'Onko kaikki hyvin?' Kirjoittelin jollekkin Venäläiselle naiselle ja kyläläiset rupesivat vainoamaan minua tästä. Kerroin tästä päihdetyöntekijälle ja rupesivat psykologin kanssa pakottamaan minua mielenterveyslääkityksen jatkamiseen, kun en ollut suostumassa tähän, en mennyt hänen vastaanotolleen enkä tullut seuraavana päivänä töihin vaan tämä tuli kotoa minulle ambulanssin soittamaan Jyväskylään psykiatriseen hoitoon viemään.... :-D
- samiviinik_
Kerron "vainoharhasta", enkä suostu tähän lääkkeitä syömään, niitä voidaan pakottaa?
- samiviinik_
Panemisen kokemattomuudesta minun syrjiminen on siinä hauskaa.
- samiviinik_
Vanhemmat naiset nälvii minua seksin kokemattomuudesta...
- samiviinik_
'Tässä on Tarja ja hän haluaa harrastaa sinun kanssa seksiä, eikä mitään temppuilua.'
- samiviinik_
Poltan kannabista ja näin alkoholin kulutus on minimissä, hyvä rikos?
- samiviinik_
Nauratatte toisianne minun "kyvyttömyydellä".
- samiviinik_
Muuten hyvä, ei vain tiedä, mitä sitä sanoisi.
- samiviinik_
:-D :-D :-D
- samiviinik_
Ei onnistu vieläkään alistaminen.
- samiviinik_
Maaseudulla on vanhojapoikia, kenellä pitää hauskaa ja kaupungeissa miehiä, ketkä osaa puhua.
- samiviinik_
Tulipahan vain mieleen että..... mulla on päässä löysää.
- koiranoksennus
Hahhahhahhahhaa...
- samiviinik_
Niin, poltan selkänne takana tupakkaa.
- samiviinik_
Imen illalla 21% viinipullon ja lähden aamulla heittämään jotain 8km:n lenkkiä.
- samiviinik_
Pää kuin ilmapalla, kirjoittelen tänne, kuinka hyvä rakastaja sinä voisit olla.
- samiviinik_
Mielisairashan sitä olisi ilman tumputtamista.
- samiviinik_
Seksin harrastaminen porsaan työtä.
- samiviinik_
Kuinka paska kylä Pihtipudas onkaan, vehkeilee 30vuotiaan mielisairaan miehen poikuudella.
- samiviinik_
hups..
- samiviinik_
Sinulla pää yhtä hyvässä kunnossa, mitä minulla maha.
- samiviinik_
Helppo piikitellä petturia läskeistä.
- samiviinik_
Perkeleen täydellisyys.
- samiviinik_
OSOITAT VÄHÄN KIINNOSTUSTA, NIIN MINÄ MUUTAN VAIKKA VENÄJÄLLE
- samiviinik_
Narsistin puolustus, vasikka ja valehtelija.
- samiviinik_
Itsepalvelu.. hae itse kaljasi.
- samiviinik_
Lahjaa saa vielä odottaa.. mukava yllätys painaa poliisimiehen vaimoa. Teidän tahto ja tämä on huijaus.
- samiviinik_
Laatu korvaa määrän.
- samiviinik_
Ymmärrät varmaan.
- samiviinik_
Painostetaan pyytämään ja sitten ei käykkään.
- samiviinik_
Tässä Alkon tapauksessa toinen mies oli torjumisen syy, mutta mikä olikaan Viitaseudun kumppanuus ry:n parituksen perumisen syy?
- samiviinik_
Onhan minullakin pahamieli, talo poltettu, isä kuollut ja äiti on mikä on.
- samiviinik_
Seksi, tupakka, alkoholi ja kannabis riippuvuus. Eikä mitään saisi vetää.
- samiviinik_
Eikä se ole kuin seksi palkkiona itsensä solmuun nykimisestä.
- samiviinik_
Antaa sen äkkäilyn olla.
- samiviinik_
Mitäs muuta.. tiedätkö miltä tuntuu sairastaa skitsofreniaa?
- samiviinik_
Pelleilet minun poikuudella ja minä vuodan yksityisasioita.
- samiviinik_
Heitä homo voltti temppuilulla pitäisi pillua joltain Liisalta pyytää.
- samiviinik_
Tipuin neljännestä kerroksesta parvekkeelta, keuko puhki ja aivoverenvuoto ja pelastushelikopterilla Oulaisista Ouluun.
- samiviinik_
Ja olen lääkärien papereissa aivovammainen.
- samiviinik_
Eipä nyt vain viitsi niiltä Pirjoilta ruveta kyseleen, oot sää varattu.
- samiviinik_
Kun poliisin(tms) tahon huijauksesta menin huoralle _neitsyyteni_ antamaan, poliisi häpäisee huolella minut kylän edessä saatanan pillun pyytämisestä, kun se Pirjo on niin saatana itsekäs, eikä voi itse puheilla sitä seksiä pyytä!! Jos sitä saatana on haluamassa!!
- samiviinik_
Kun poliisin(tms) tahon huijauksesta menin prostituoidulle _neitsyyteni_ antamaan, poliisi häpäisee huolella minut kylän edessä saatanan pillun pyytämisestä, kun se Pirjo on niin saatana itsekäs, eikä voi itse puheilla sitä seksiä pyytä!! Jos sitä saatana on haluamassa!!
- samiviinik_
Poliisin vaimo antaa persettä korvaukseksi!!
- samiviinik_
Maksa vemppa velkasi!
- samiviinik_
Vituttaa.
- samiviinik_
Jos oikein ymmärrän, tässä on minun yksityisyyttä loukattu, eikä sinun.
- samiviinik_
Sulla on mies kotona ja minä' olen poika.. joopa joo.
- samiviinik_
Itsepalvelu... hae itse kaljasi.
- samiviinik_
On niin hyvä parrankasvu, jotta saa oikein Alkosta viinaa.
- samiviinik_
Kun minulla 2007 oli pikavippikierre, enkä uskaltanut mennä pankkiin lainaa pyytämään, joku taho pisti puhelintytön huijaamaan minua jotta saisin munaa mennä pankkiin lainaa hakemaan. Hain ja sain lainaa ja kävin pääkaupunki seudulla seikkailemassa.....................................................
- samiviinik_
Heippa.
- samiviinik_
Eipä sillä väliä, kunhan pillua saa, vaikka kättäni leikkaisit.
- samiviinik_
Stereotypinen blondi.
- samiviinik_
En kirjoittanut itseäni vuoden viiveellä psykiatriseen hoitoon, vaan tätä naimasuhteessa olemista piiloteltiin minulta jostain syystä viimeiseen saakka. Miltä sinusta tuntuisti, kun panisin kahta naista vuoron perään? Siellä jossain minulta niitä palveluja odotellaan ja panen täällä hänen selän takanaan?
- samiviinik_
Vesipiippu kiertämään.
- samiviinik_
Joku pääni selvitys homma.. ei vaan piilotellaan tätä "säälimistä".
- samiviinik_
Sitä lähdetään heti psykiatriseen pakkohoitoon, jos tämä katsotaan tarpeelliseksi.
- samiviinik_
Palvon 1,5vuotta työttömänä tässä äitiäni, juon kahdesta päivästä seitsemään viikossa itseni humalaan, mitä hyvää tässä on?
- samiviinik_
3kk esitetään, jotta oltaisiin rupeamassa minun naisystäväksi, mitähän tallainen maksaa?
- samiviinik_
Jotta syyttäisin itseäni, kun menin laittomasti uhkaaman, hyi saatana.
- samiviinik_
Aamulla haen herrat Saaninkylältä, jotta pääsisivät töihin, toinen menee terveyskeskukseen ja toiselle pitää käydä kaljaa keikkaamassa. Kuskailen puolille päivin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- karvakaulus
samiviinik_ kirjoitti:
Aamulla haen herrat Saaninkylältä, jotta pääsisivät töihin, toinen menee terveyskeskukseen ja toiselle pitää käydä kaljaa keikkaamassa. Kuskailen puolille päivin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sitä minä vaan, että miten tämä liittyy Kotiseudun Sanomiin ja kyseisen aviisin tilaamiseen.
- samiviinik_
Käytän romukaria Alkossa, kuulema joku uusi hempukka myymässä.. iltapäivällä käyn katsomassa, oman pullon hakemassa. Joku ikäiseni vaalea tytär tiskin takana..?
- samiviinik_
Kun tämä/ nämä ovat Alkossa, tämä "nykyinen" kolmikko talsii autoni edestä koo-marketin edessä.
- samiviinik_
karvakaulus kirjoitti:
Sitä minä vaan, että miten tämä liittyy Kotiseudun Sanomiin ja kyseisen aviisin tilaamiseen.
No, minä vielä asun Pihtiputaalla.
- karvakaulus2
samiviinik_ kirjoitti:
No, minä vielä asun Pihtiputaalla.
Mutta mitä tekemistä tällä valistusvirrellä on kyseisen lehden kanssa?
- samiviinik_
Olivat illalla humalassa ja vein heidät sinne, tuli mieleen jottei ne pääse pois sieltä ja aamulla molemmilla töitä.
- samiviinik_
Kiitos.
- samiviinik_
karvakaulus2 kirjoitti:
Mutta mitä tekemistä tällä valistusvirrellä on kyseisen lehden kanssa?
Ei tietääkseni mitään.
- samiviinik_
Vastenmielistä puhua.
- samiviinik_
Ei seksi kiinnosta minua, mitä se joku lähelle ikäiseni vaaleatukkainen nainen Alkon kassalla voisi tarkoittaa.
- samiviinik_
Täytyy kulkea piireissä, missä harrastetaan seksiä.
- samiviinik_
Miksi minun mahaa tökitään? lyön takaisin ja pääsee lyömään turpaan.
- samiviinik_
Miksi 2015 kesällä Viitaseudun kumppanuuden kanssa chattasin kolmen Venakon kanssa?
Pirjo halusi minulta seksiä, mutta ei olla seurassani. - samiviinik_
Vaivut psykoosiin narsistin vehtaamisesta.
- samiviinik_
Meikähän on vaikka muslimi.
- samiviinik_
Sehän on sama telottaa minut, jos totuudenmukaiset tarinani ei mene läpi, minkä kaikki tietävät?
- samiviinik_
Uhkaan Alkon asiakaspalveluun joskus lopputalvesta omaa henkeä, mitään ei tapahdu. Alkukesästä .., aamulla on poliisipartio oventakana ??
- samiviinik_
Säälistä olisi pitänyt persettä antaa. Ikävä asia.
- samiviinik_
Mitä ne naiset itkua edessäni vääntää? Tästä jää vielä kiinni?
- samiviinik_
Minä näen mukamas harhoja ja ääniharha on käskevä ja olen vainoharhainen.
- samiviinik_
Alokkaana Viitaseudun kumppanuudella palveluksessa, enkä oikein tiennyt onko sopivaa maata sohvalla, kun ei ole tekemistä.
- samiviinik_
Minähän voisin ruveta kiristämään tämän jutun suoltamisella.
- samiviinik_
SEhän on sitä nykyaikaa.
- samiviinik_
Joku kollilauma heiluu viljelijän ympärillä.
- samiviinik_
Tuntuu varmasti hyvältä.
- samiviinik_
Ajattele, olen sairastunut alkoholismiin yksin juomalla.
- samiviinik_
Nyt mää meen nukkuu.
- samiviinik_
Haluaakohan joku Seppo vielä mitata penikseni.
- samiviinik_
MINÄ teen pahaa olemassaolollani.
- samiviinik_
SE ON TAAS KOHTA LEIKKIPSYKOOSI ENNEMMIN KUIN NAISTA SAA
- samiviinik_
Mitä minä kuvittelen, ei kuulu sinulle.
- samiviinik_
Tallainen seinä on lelu, et sinä.
- samiviinik_
HYVÄ TARKOITUS
- samiviinik_
Tehdään minulle pahaa ja toivotaan, jotta minä tekisin oikein.
- samiviinik_
Seksin puutteesta kärsivä mies on haluttava.
- samiviinik_
Miksi vainoamisen epäilemisestä pakotetaan antipsykoottisia lääkkeita?
- samiviinik_
Että minä uskaltaisin puhua.
- samiviinik_
Nyt minä olisin sitten seksuaalisesti haluttava ja puhekykyinen mies.
- samiviinik_
Tää on se lukijalta palsta verkossa.
- samiviinik_
Raukka mikä raukka :-(
- samiviinik_
Jotta olen kannabiksen polton takia syönyt näitä antipsykoottisia lääkkeitä.
- samiviinik_
Ei tässä osaa tehdä mitään oikein.
- samiviinik_
Tehdyillä rikoksilla pullistelen.
- samiviinik_
Terve.. hyvä vitsi.
- samiviinik_
Itku.
- samiviinik_
Huomenta.
- samiviinik_
Narsisti.
- samiviinik_
En pysty puhumaan kerrotuista huijauksista asianosaisten kanssa.
- samiviinik_
Keskustele asiallisesti Pekkarisen Raijan kanssa tästä hänen yrityksensä minun paritusyrityksestä..
- samiviinik_
Pitäisi jonkun asian mennä minunkin tahdon mukaan.
- samiviinik_
Tilpitappi.
- samiviinik_
$$$
- samiviinik_
Kun joku pilipali lääkäri käskee vouhotamaan kanssani, niin siitä sitten kiltisti sanotaan.
- samiviinik_
Loppuelämän taakka, kuten aivovamma.
- samiviinik_
Ainahan sitä masentuneen kanssa leikkimään joutaa.
- samiviinik_
Naisen pyytäminen miehen perustaito, kuten kalastaminen.
- samiviinik_
Halpa elämä.
- samiviinik_
Mielikuvitus kaveri.
- samiviinik_
Jos se ruoho olisi vihreämpää aidan tällä puolen.
- samiviinik_
Enpä se minä tätä Lehtoperän mökkiä polttanut.
- samiviinik_
Tallaisella pelillä pääsee sen eristyksissä pitämisen ohi.
- samiviinik_
Nuolen viidelläkymmenellä eurolla naimattoman tyttäresi pillun puhtaaksi?
- samiviinik_
Jos ympäröivä kylä estää lapsesi seksielämän henkisellä väkivallalla?
- samiviinik_
Lätty lätisee.
- samiviinik_
Enhän minä sinun lapsi ole.
- samiviinik_
Valtion seksiorja Viinikainen.
- samiviinik_
Voi kun olisi vielä lapsi.
- samiviinik_
Alko ja Viitaseudun kumppanuus ry pelasi samaan pussiin.
- samiviinik_
Voisit saada rahaa, kun et ole seksiä harrastanut.
- samiviinik_
Ne on kalliit vedot viinakaupan harpulla.
- samiviinik_
Seksihän se elämän suola.
- samiviinik_
Naimattomuus on hyväksi ajatustoiminnalle :-p
- samiviinik_
Ameba.
- samiviinik_
Poikakin nauraa minulle.
- samiviinik_
Piilottelu ansiota..
- samiviinik_
Loukataan minun yksityisyyttä, mitä minun pitäisi salailla.
- samiviinik_
Hyödytöntä, kannattaa tilata Kotiseudun Sanomat!
- samiviinik_
Väkinäistä.
- samiviinik_
Juo porolta jalat.
- samiviinik_
Mukavaa elättää harhassa.
- samiviinik_
2,5vuoteen 3x skitsofrenia diagnoosi Jyväskylässä psykiatriselta osastolta, loputon 100% Kela korvaus mielenterveyslääkkeisiin (vaikea psykoosi sairaus) ja sairasloma loppuu 7.9.2017.
- samiviinik_
Mahdollisesta vainoamisesta kertomalla ollaan piikillä lääkkeet antamassa, nyt..
- samiviinik_
Hypitään varpaille, kun ei tiedä Suomen laista, kuten poliisi.
- samiviinik_
Valehtelemalla minulla on tässä vaikka tontti kuussa.
- samiviinik_
Sosiaalitoimistossa sovin sosiaalityöntekijän ja työvoimaviranomaisen kanssa, jotta menen Viitaseudun kumppanuudelle kuntouttavaan työhön. Ostin tästä hommasta saaduilla rahoilla Golffin, mistä oli ajovalot tummennettu ja lasit teipattu täyteen 'no fat girls' tarroja. Poliisi pysäytti ja kertoi, jotta tallaisella autolla ei saa ajaa tieliikenteessä. Annoin asian olla, olin aikani kuluksi pystyttämässä hamppuviljelmää Lehtoperälle.
- samiviinik_
Elettiin kevättä 2014.
- samiviinik_
Elokuun pidin "lomaa" ja lopetin Zyprexan syömisen ja silmiä kirveli kun ei pystynyt nukkumaan. Syyskuun alussa aloitin työt, muutaman työpäivän jälkeen rupesin hiljalleen kävelemistä harrastamaan, kun töissä suurinpiirtein pakotettiin jotain täytekakkua syömään ja olin vähänkuin paastolla.. Tästä lenkkeilystä seurasi vainoamista, tämän Alkon myyjän lähentelyä ja siitä vainoamista. Mikä meni siihen Venäläisen naisen esitykseen, mistä kertomalla vietiin pakkohoitoon ja oltiin pakottamassa lääkityksen jatkamista.
- samiviinik_
Perkele.
- samiviinik_
On aikaa leikkiä.
- samiviinik_
Olisi voinut pyytää satasta yöpimeällä Jyväskylässä käynnistä.
- samiviinik_
Vedetään vaikka omaa äitiä.
- samiviinik_
Sitähän olet vaikka siili, kunhan pillua saat.
- samiviinik_
Lähdetään Stadiin poikuutta ruikuttamaan.
- samiviinik_
Mitä tasavertaisuutta tämä on olevinaan?
- samiviinik_
Kuka haluaa ja mitä, mutta ei sitten kuitenkaan.
- samiviinik_
Aamen.
- samiviinik_
Vetelä narsisti, paras narsisti.
- samiviinik_
Tulossa oikein romaanisarja aiheesta.
- samiviinik_
Kumpi on vaikeampaa, velkojen maksaminen, vai naisen pyytäminen?
- samiviinik_
Kenelle tämmöinen pentu uskaltaa puhua.
- samiviinik_
Sehän on suurinpiirtein sama näytellä seksin harrastamista, kuin pelata tallaista.
- samiviinik_
Työmaalla kitistä panemisen kokemattomuudesta, kun haen seksiseuraa suomi24.fi treffipalvelusta.
- samiviinik_
Siinä nyt semmoinen tyhjänpäiväinen pillu, olisikohan siitä pitänyt sanoa minulle?
- samiviinik_
Miehekästä vittuilla 33v miehelle seksuaalisen kanssakäymisen kokemattomuudesta.
- samiviinik_
Poliisi polkee melko tasan päälläni yläkerrassa lattiaa ja irc-galleria.net palvelu osoittaa, jotta minun pitäisi mennä Tervolaan apua hakemaan kannabiksen käyttöön.
- samiviinik_
Rikos mikä täytyy estää :-)
- samiviinik_
Vedetään vähän ja maataan puolipäivää.
- samiviinik_
Vaikea psykoosi sairaus.
- samiviinik_
Itsehallinta ongelmia.
- samiviinik_
On aivan sama, mitä teet, olet huono ihminen joka tapauksessa.
- samiviinik_
Ovelaa.
- samiviinik_
Osta Pietari hirnu.
- samiviinik_
Tässä rangaistaan minua yksin olemisesta.
- samiviinik_
Ja "pitäisi" olla yksin.
- samiviinik_
Tilpitappi.
- samiviinik_
"yksin"
- samiviinik_
Muutu rahaksi.
- samiviinik_
Pitäisi velkansa maksaa.
- samiviinik_
Varattoman vainajan hautauskulut kunta maksaa, mutta ei varattoman kuolipesän osakkaan hautauskuluja.
- samiviinik_
Jos pääsisi työkeskukseen työllistämistuella töihin.
- Kanaska
Toimituksen väki Juha ja Heikki - siivotkaa tämä kommentointi palsta HETI
- samiviinik_
Lapset lukee, kun vanhemmat rääkkää vierasta miestä.
- skitsoskitso
Sait mitä ansaitsit
- samiviinik_
25.6.2013 ZYPREXA VELOTAB 20 mg tabletti, suussa hajoava
24.9.2013 ZYPREXA VELOTAB 20 mg tabletti, suussa hajoava
24.6.2014 ZYPREXA VELOTAB 20 mg tabletti, suussa hajoava
11.3.2015 ZYPREXA VELOTAB 10 mg tabletti, suussa hajoava
20.3.2015 RISPERIDON ORION 2 mg tabletti, kalvopäällysteinen
29.4.2015 RISPERIDON ORION 2 mg tabletti, kalvopäällysteinen
30.10.2015 ABILIFY 15 mg tabletti
7.7.2017 PERATSIN 4 mg tabletti, päällystetty - sami_viinik
Virhe tai pelastus lähteä Lehtoperälle porvaria leikkimään.
- samiviinik_
6-8vuotta siinä sitten menikin.
- sami_viinik
Mitäs muuta, tässä on ollut 1,5vuotta henkisen väkivallan alaisuuden johdosta vähänkuin väkisin ilman seksuaalista kanssakäymistä.
- samiviinik_
Maaseudun lähiömeininkiä, seksi muuta kuin unta.
- sami_viinik
Nyt semmoinen Pirjo on jo kuulema äiti.
- samiviinik_
'Meistä voisi tulla hyvä pari.' Meistä tule mitään, kun minä en uskalla puhua.
- sami_viinik
Sairastat psykoosia ja sinua kohdellaan kuin pitoeläintä.
- samiviinik_
Ollaan kakkosmiehen hommissa ja turpa virneellä pyydetään minua tuomaan omilla rahoillani pariskunnalle lisää kaljaa..
Toivottomuus vitun huono syy ruinata minulta kaljaa. - samiviinik_
Helvetin viisasta elättää minua vedättämässänne valheessa.
- sami_viinik
Kuinka on eriasia kirjoittaa tähän laiton uhkaus, kuin Alkon sähköpostiin?
- samiviinik_
Yksinäisyys kertoo poikamaisuudesta.
- sami_viinik
Tehdäänkö vaihtokauppa?
- samiviinik_
Siinähän hinnoittelet tuotteesi.
- samiviinik_
Varo mulla on rutto..
- sami_viinik
Piti VÄKISIN saada naista, eikä minulla ole muniakaan.
- sami_viinik
Vaihtaa tallaiseen PASKAAN.
- sami_viinik
Taistellaan itsensä läpi kylän harjoittaman henkisen väkivallan, mutta ei sitten kuitenkaan.
- sami_viinik
Anna mulle töitä ja pillua.
- sami_viinik
Maksa velkasi.
- samiviinik_
Ollaan syyskuu kesälomalla.
- samiviinik_
Tämmöinen tärvelee minun elämän.
- samiviinik_
Salaista tietoa.
- samiviinik_
Ei ole velvollisuutta tehdä mitään.
- samiviinik_
Eihän se pakko ole huijaukseen lähteä, eikä saatana jatkuvalla syötöllä huijata minua!
- samiviinik_
Jotta minä pilasin kakkosmiehen paikan tallaiseen kirjoitukseen ja sellainen minulta kaljan pummaamiseen?
- samiviinik_
On päässä vikaa, kun selvästi seksiä tarjotaan, eikä kelpaa.
- samiviinik_
Sitten on annettu ymmärtää, jotta S-marketin kassaa pitäisi lähennellä.
- samiviinik_
Onko nyt hyvä?
- samiviinik_
Antaako se Terno rahat takaisin?
- samiviinik_
Menen poikana oikeuteen katsomaan Alkon kassojen ja kumppaneiden naamoja?
- samiviinik_
Siinähän ne tärkeimmät.
- samiviinik_
Valtio maksaa viulut.
- samiviinik_
Sitten on annettu ymmärtää jotta S-marketin kassaa pitäisi lähennellä.
- samiviinik_
Jostain syystä on annettu elää harhassa puolitoista vuotta, mikä pitäisi selvittää.
- samiviinik_
Ja Viitaseudun kumppanuus ry:n vainoamalla pakkohoitoon huijaaminen ja vainoamalla ilmeinen paritusyritys, mikä myös pitäisi selvitää.
- samiviinik_
Olemassa oikeusmurha, mitä kesäkuun Jyväskylässä psykiatrisessa pakkohoidossa makasin.
- samiviinik_
Rupeaa viikon jälkeen vihlomaan alaselkää.
- samiviinik_
b) Tahdotte rangaista minua tallaisesta julkisesta kirjoituksesta.
- samiviinik_
Yritätte piilotella minun mielisairautta, mistä teitä kuuluu rangaista.
- samiviinik_
Vainoharhaisuus on mielisairaus, ei tahdosta riippumattoman ajatuksen kuuleminen.
- samiviinik_
Olette vainonneet minua säännöllisen lenkkeilyn johdosta, olette vainonneet minua tallaisen kirjoituksen johdosta, mutta en ensimmäisenä pitäisi teitä minään uhkana minulle.
- samiviinik_
???
- samiviinik_
Tyhmäähän se on tuollaista selvää asiaa hyssytellä.
- samiviinik_
Ja se siitä..
- samiviinik_
Kuuluu palkita skitsofreenikon kirjoituksen lukemisesta.
- samiviinik_
Kipittelen 20km päivään tätä saatanan metsäkeskusta ympäri.
- samiviinik_
Teidän vainoaminen on ok ja tallaisesta vastaavasta huijattiin pakkohoitoon, mistä tämä kaikki on saanut alkunsa.
- samiviinik_
Voihan ne rikoksensa minua vastaan tunnustaa, niin pääsen jatkamaan elämääni ja siinä saa mielenrauhan.
- samiviinik_
Tätähän minä ajoin takaa, mitä Putaanportin laavun seiniä täyteen hiilellä kirjoittelin.
- samiviinik_
Osoittaisin heikkoa ymmärrystä olla reagoimatta tuollaiseen.
- samiviinik_
Jotta järjestelmällisestä naisen perässä olemisesta lähdetään pakkohoitoon.
- samiviinik_
Luultavasti vedetään samaa todellisuutta.
- samiviinik_
Sinä yrität viestittää minulle jotain keskisormea näyttämällä, sinä uhkaat minun henkeä keskisormea näyttämällä, ovat kaksi eri asiaa.
- samiviinik_
Luulen ymmärtäneeni, mitä sinä minusta haluat.
- samiviinik_
Ja tallainen tieto maksaisi 140€, joku Ternon ählm saa tuskin koskaan maksettua lainaansa takaisin.
- samiviinik_
Kiitos tyhjästä.
- samiviinik_
Eikö se olisi parempi lyödä joku pakolainen kainaloon?
- samiviinik_
Pakotetaan mielisairaaksi, eikö se ole helpompi sitä seksiä antaa, kun olen vielä paremmassa fyysiessä kunnossa kuin sinä?
- samiviinik_
Hyvää mainetta Pihtiputaan kunnalle vittuilla kolmatta vuotta kuntalaiselle naisen saamattomuudesta.
- samiviinik_
Jos ei ole sitä pillua antaa, pysyy kotona.
- samiviinik_
'Käänny homoksi.'
- samiviinik_
Minulla on tässä kahden kuussatasen natikan alla 30 hamppukasvia, mistä luultavasti puoli kylää tietää, on vähän paineita.
- samiviinik_
Paholaisen hommaa polttaa tupakkaa alkoholinkäytön sijaan.
- samiviinik_
Estää aikuisen naimattoman miehen seksielämä.
- samiviinik_
Elämä kallis, dna halpa.
- samiviinik_
Poltin illalla viitisen savuketta.. kun niistä aamusavuista pääsee eroon, hyvin menee..
- samiviinik_
Tallainenhan määrittelee sitä riippuvuuden kovuutta, milloin se päivän ensimmäinen tupakka vedetään.
- samiviinik_
Parempi keksiä jotain tekemistä tupakoinnin sijaan.
- samiviinik_
Ensimmäisenä päivänä juodaan taju ja siitä rauhoitutaan, polttaa jonkun aikaa "sarjassa", mistä siirrytään johonkin tuntitupakoinnin tapaiseen toimintaan.
- samiviinik_
Käyttömäärä voisi alkuun olla suurempi..?
- samiviinik_
Nussitaan kuin kanit, kohta hyvä jos kädestä pidetään.
- samiviinik_
Riippuvainen mieli vetää yliannostuksen.
- samiviinik_
On se vastaava peli seksillä kokeilematta.
- samiviinik_
Terve.
- samiviinik_
Eihän tässä saa hyvänmielen, kuin omalta ymmärrykseltään, kun teidän kieroilua pyörittelee.
- samiviinik_
Mustamaalaaminen olisi rangaistus.
- samiviinik_
Säännöllisesti käynyt viinakaupassa, mikä tulkitaan raiskaukseksi.
- samiviinik_
Tunnisti leikkinsä ja palasi rikospaikalle, kun tämä Viitaseudun kumppanuus ry:n paritus oli ohi olin aikani kiehunut asiasta.
- samiviinik_
Jos tuollainen harjoittamani loukkuun ajaminen katsotaan sairaudeksi, jo on perkele.
- samiviinik_
:-(
- samiviinik_
Tupakoitsijana semmoiset aamutupakan halut voisi mennä vaikka saunomiseen ja lähtee siitä sitten päivää rakentaa..
- samiviinik_
Kuinka vieroitut tupakasta ilman korvikehoitoa.
- samiviinik_
Millä saat aikuiselta naiselta seksiä? Rahalla.
- samiviinik_
Mitäs mulla on? 2003 loppuun saatu elektroniikka-asentajan tutkinto ja voimassa oleva tieturva I kortti.
- samiviinik_
Olen vähän niinkuin työkyvytön.
- stoppianyt
Lopeta Sami! T: Juha K
- samiviinik_
Sillä kaljan kerjäämisellä sun muulla on varmaan haettu tätä laitonta uhkausta, mitä tämä tämmöinen kaljakaveri soitti minulle pakkohoitoon ja uhkasi hakata minut.
- samiviinik_
Eihän tämä tämän lehden asia ole, mutta kuitenkin.
- samiviinik_
Olin mustasukkainen semmoisesta nelikymppisestä Venakosta.
- samiviinik_
Minulla on elämä päin vittua ja minä olen siihen syytön.
- samiviinik_
Miehet härnää minua pilluleikeillään.
- samiviinik_
Olen psykoosisairas mitä ei saada todistettua.
- samiviinik_
Jotta minut ennemmin teloitetaan, kuin tunnustetaan näitä paritusrikoksia. Ja vitun valtio takana!
- samiviinik_
On tervettä ajatella pahaa jostain tissien repijästä.
- samiviinik_
Narsisti vs. psykopaatti.
- samiviinik_
Leikitään tervettä.
- samiviinik_
On sellaiset yleissäännöt, jotta on yksi seksin harrastuskaveri kerrallaan ja on annettu luulla mitä on annettu luutta, niin mennyttä puoltatoistavuotta voi sanoa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
- samiviinik_
Onhan sitä kivaa tullut tässä annettua.
- samiviinik_
Yksi ei ole saanut seksiä, niin koko yrityksen täytyy olla hiljaa asiasta.
- samiviinik_
Sama kun pullistelen tässä kannabiksen vetämisellä.
- ihmevalitusta
lässynlää lopeta jo
- samiviinik_
Joo, siellä on varmaan sade loppunut, niin pääsee asfalttia runkkaamaan.
- samiviinik_
Kannabiksen vetämättömyydellä voisin puolustella, miksi sitä naista pitäisi saada.
- samiviinik_
Paha vetää hyvää ja hyvä vetää pahaa.
- samiviinik_
Ei ole tarkoituskaan, jotta tässä mitään järkeä olisi. Olette satuttaneet minua, enkä rupea sääliä kerjäämään.
- samiviinik_
Onko ollut tarkoitustaan mitään antaa, vaan vain vouhottaa.
- samiviinik_
Pitäs olla munat rahalla vuorattu.
- samiviinik_
MUUTAKUIN SÄÄLISTÄ LEIKIT ANTAVISI MINULLE JOTAIN JA VITTU SAA MUUTA KUIN LYHYEMMÄN ELÄMÄN!!
- samiviinik_
Uraohjus, pommi työmaalla, mitähän tässä tekisi..
- samiviinik_
Uutta elämää odotellessa, hyvä palvelu.
- samiviinik_
Kumpi voittaa karhu vai leijona..
- samiviinik_
Huomion saamattomuus loukkaa.
- samiviinik_
On olemassa sellainen asia, missä ei ole mitään salattavaa.
- samiviinik_
Se lanteen vääntely ja naureskelu tarkoitti, jotta on "toinen" mies.
- samiviinik_
Puhumalla saisi, mutta teeppä sitten.
- samiviinik_
Viime syksynä olin 3viikkoa juomatta..
- samiviinik_
Keräilin baarikaappia autoon, kun kävin Viitasaaren Alkosta kalastamasta tätä Pihtiputaan Alkosta kadonnutta myyjää.
- samiviinik_
Eletään valheessa omasta hyvyydestä, seksi asia mistä kilpaillaan.
- samiviinik_
Mieluummin tapat minut, kuin pahoitat mieleni?
- samiviinik_
Onnea.
- samiviinik_
Kuuluu hävetä itseään.
- samiviinik_
Eletään omassa ylivertaisuudessa.
- samiviinik_
Siitähän se toisen haukkuminen kertoo.
- samiviinik_
Metsän väki.
- samiviinik_
:-D :-D :-D
- samiviinik_
Nautintoa toisen kärsimyksestä.
- samiviinik_
Hypätään hihnan puikkoihin siinä meikän kohdalla.
- samiviinik_
Hohhoijjaa.
- samiviinik_
Pelataan sillä, mikä on laillista.
- samiviinik_
Keksi jotain uutta.
- samiviinik_
Mukava kimpassa huijata.
- samiviinik_
Toinen meistä on hirviö.
- samiviinik_
Kusee kolmannen neljännen kerran juomisen takia valtion paritus.
- samiviinik_
Sitä on huomenna 5ckal komeampi.
- samiviinik_
Miltä tuntuu, kun kirjoitan sellaiselle valheelliselle Venäläiselle naiselle alkoholin käytöstäni ja entinen kunnanjohtaja hyppii k-kaupan edessä kuuden aikaan aamulla, kun olen aamukävelyllä? Tai saman näköinen kaveri.
- samiviinik_
Haluttiin huijata pakkohoitoon ja sitten työpaikka halusi huijata lisää ja sitten Alko halusi huijata, kun työpaikan huijaus ei onnistunut ja nyt ollaan tässä.
- samiviinik_
Ei muistella pahalla.
- samiviinik_
Syyn tähän te tiedätte, en minä.
- samiviinik_
Te pelaatte jotain sosiaalipeliä ja minä olen toinen osapuoli.
- samiviinik_
Oletteko pelanneet sellaisia Leisure suit Larry pelejä?
- samiviinik_
Onneton runkkari kuka luulee naista saavansa.
- samiviinik_
Suomeksi sanottuna me tappelemme.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057