kannattaa tilata Kotiseudun Sanomat

runokieli

Posti kulkee
kusti polkee
Kotsari lootaan läjähtää
ootan milloin mieli räjähtää
hyvät jutut, naamat tutut
kuvissa hymyilee
elämä on jee!
kun tilaa Kotsarin
lehden parhaankin!

ps. Lehden saa tilattua numerosta 0207 931 620
"kuukaksnolla, kohta tietoa täynnä polla"

478

2845

    Vastaukset

    • kanasenperheposti

      HALUAISIN JÄTTTÄÄ RUNON KOTISEUDUN SANOMIEN LUKIJAN RUNOON,,, t: IRMA kANANEN

      elokuu kukkurukuu
      sato kukkuralla taivaalla kuu
      punajuuren aikaan punan
      teen taulun, maalaan kuvan

      syksyn värit, päivä syvenee
      värit tummuu, kesättä sää, suvi sammuu
      karja sisälle jää

      -IK

      • samiviinik_

        Miksihän musta ole tehty juttua :-(


    • heh3hehe

      Sami: Jos muka osaat valokuvata, niin kokeile ihmeessä työtä sieltä saada. ;)

      • samiviinik_

        Ei ole keneenkään homma kenellekkään seksiä antaa, vaan tapetaan toisiamme.


      • samiviinik_

        Vähän tekopyhää yrittää rauhoittaa pillua tuputtamalla.


      • samiviinik_

        Pitäisi leikata penis pois yhdeltä jos toiseltakin kylän mieheltä.


      • samiviinik_

        Pitäisi kuntalaisille kunnolla kertoa, mitä täällä tapahtuu ja jonkun Helsingin sanomien viikonloppuliitteen juttu.


      • samiviinik_

        Tämmöinen poliitikon vastaus.


      • samiviinik_

        Pitkitetään ongelmaa.


      • samiviinik_

        Ei ole naisista ongelmaa, kun ei ole rahaa.


      • samiviinik_

        Valtio esittää sähköpostin välityksellä Venäläistä naista, millä ohjataan pyytämään jotakuta naista.. mitähän tästä ajattelee.


      • samiviinik_

        Poliisin työ jotain runkkaamisen tasoista hommaa.


      • samiviinik_

        2-3viikkoa sitten tein jostain petoksesta rikosilmoituksen, eikä ole mitään kuulunut.


      • samiviinik_

        Olet tarpeeksi hyvän näköinen, saat vaikka tappaa.


      • samiviinik_

        Voitaisiin muuten sopia, mutta kun on pilipali poliisi takana.


      • samiviinik_

        Susanne Palovirta niminen Facebook käyttäjä tarjosi minulle seksiä matkakustannuksia vastaan. Kertoi asuvansa Helsingissä ja tarvitsi matkarahat junaan Helsingistä Jyväskylään ja takaisin. Kertoi tämän maksavan 140€. Hänellä ei puheidensa mukaan ollut Osuuspankin pankkitiliä, vaan naapurillaan Terno Florin nimisellä henkilöllä oli. Siirsin tämän 140€ hänen tilille, jotta tämä Susanne pääsisi samantien matkaan. Tili minne rahat laitoin: xx. Viestiksi laitoin "laina", koska tämä Terno kuulema sai toimeentulotukea ja summa oli tämä pyydetty 140€. En ole ollut koskaan missään tekemisissä tämän tilin omistajan kanssa. Tämä Susanne kertoi, jotta juna on Jyväskylässä yöllä puoli kolmen aikaan. Lähdin puolenyön aikaan kotoani ajamaan Jyväskylän matkakeskusta kohti, soitin vielä ennen lähtöä Facebookin välityksellä. Junassa oli kuulema jokin tekninen vika, myöhästyy tunnilla. Pyysi 50€a ruokaan ja tupakkaan, jotta jaksaa odottaa. Tätä en enään antanut, lähdin ajamaan Jyväskylää kohti. Olen puoli kolmen maissa Jyväskylän matkakeskuksen läheisen huoltoaseman parkkipaikalla. Hän oli jotain valitusta epäkuntoisesta junasta Facebookiin laittanut, yritin soittaa pariin kertaan Facebookin kautta ja laitoin viestin, jotta olen nyt Jyväskylässä. Vastausta ei tullut. Kävin kahvilla tällä huoltoasemalla, minkä parkkipaikalla olin. Lähden ajamaan takaisin Pihtiputaalle, Viitasaaren ABC:n tietämissä yritän vielä soittaa, vaan ei vastausta. Tulevan viikonlopun aikana tämä Susanne Palovirta Facebooktili häviää, eikä minulla näin ollen ole minkäänlaista yhteyttä tähän, kenelle rahojani annoin. Ja nämä rahat pitäisi saada takaisin, kun en saanut luvattua vastinetta rahoilleni.


      • samiviinik_

        Otan hermoon ja siksi minua syrjitään.


      • samiviinik_

        Rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto.


    • samiviinik_

      2013 syksyllä en ollut tehnyt mitään rikosta, vaan palvellut Viitaseudun kumppanuus ry:tä lähemmäs 10kk Kelan rahoilla ja lopettanut ominpäin mielenterveyslääkkeiden syömisen, koska lihavuus ja liikuntatyö.

      • samiviinik_

        Tilpitappi, syksystä 2014..


      • samiviinik_

        Naisen pyytäminen niin vitun vaikeaa.


      • samiviinik_

        Pitäisi mennä sossuun märisemään, kun Kela ei suostu maksamaan Alkon akkojen juonimaa pakkohoitolaskua.


      • samiviinik_

        Akka alijumala.


      • samiviinik_

        Se on meikäkin akka.


    • samiviinik_

      Palkitaan 25kg:n kävelemällä polttamisesta seksillä, tässä sitä ollaan, minut on ryöstetty ja käytetty törkeästi seksuaalisesti hyväksi.

      • samiviinik_

        Minulla on tuolla se oma mies ja haluasin sinun kanssa sellaista hauskaa pitää.. mitenkähän silloin toimitaan?


    • aladoobieinari

      Ei hyvän tähden, lopeta jo tämä naurettava valitus.

      • samiviinik_

        Lopeta sinä elämäsi.


      • samiviinik_

        Kirjoittelee kotiäiti, kuka päivittäin nauttii vedettävänä olemisesta.


      • samiviinik_

        Vaikka itse päivittäin kännit juon, ei tarkoita jotta kaverille päivittäin humalan olisin tarjoamassa.


      • samiviinik_

        Sama kun olisin puolitoista vuotta antanut rahasta persettä, etkä saatana maksa palkkaani.


      • samiviinik_

        Jos kerran ilman eteen vetäminen on seksuaalinen hyväksikäyttö, tämä on törkeää, minkä seurauksena olen hävittänyt tuhansien eurojen säästöt.


      • samiviinik_

        Rakas kuntamme pidättää minua valehtelemalla masturboinnissa/ yksineläjänä, mikä janottaa kuin vasikkaa.


    • runoc

      miksi tulit pilaamaan oudoilla jutuillasi kivan runopalstan?

      • samiviinik_

        Minä olen tämmöinen pahan ilman lintu.


      • samiviinik_

        Sitä on hyvä tekemään virheitä.


      • samiviinik_

        Mitähän sitä tekisi..


      • samiviinik_

        Hommais huumeita.


      • samiviinik_

        Tässä on 33vuotta pillua odottanut.


      • samiviinik_

        Painajaistahan se elämä on, kun humalassa puhut seinälle ja luulet, jotta sinulle vainoamalla vastataan tähän.


      • samiviinik_

        Viinakaupan akka antaa seksiä, kun selviän lääkehuurusta.


      • samiviinik_

        Mitä vittua tässä on puolitoista vuotta vempattu, ei uskalleta puhua. Alko ei voi valita asiakkaitaan tuollaisten typerien seksileikkien takia.


      • samiviinik_

        Perusteella.


      • samiviinik_

        Alko on yhtä pyhä kauppa, mitä minä mies.


      • samiviinik_

        Olen luullut että Pihtiputaan Alkon myyjä/ myyjät ovat esittäneet minulle Venäläistä naista sähköpostin välityksellä, tai ovat olleet osallisia sellaisen esittämiseen. Ilmeisestikin tarkoitus tutustuttaa tiettyyn Pihtiputaan Alkon myyjään. Kun kirjoittelin tällaiselle luullulle valheelliselle Venäläiselle naiselle talvella 2016, rutiini hölkkälenkeillä perjantaisin minut pysäytti matkanvarrelta toistamiseen uusi tuttavuus nimeltä Jaakko Kela. Olin tutustunut häneen edeltävänä syksynä toisen kaverin kautta. Puhui epämääräisiä "siellä hän odottelee" juttuja. Tallaista toimintaa aiemmin olin laittanut tälle "Venäläiselle naiselle" sähköpostiviestin, minkä liitteenä oli kuva, missä minulla on suu hieman virneeessä. Tarkoituksena osoittaa epäuskoisuutta, jotta esitetty henkilö olisi todelinen. Laitoin tällaisen viestin aamukahvia kotona juodessani. Kahvin jälkeen lähdin lenkille ja Alkon kohdalla entinen naapuri, suu samanlailla virneessä, kuin minulla tässä kuvassa ajaa ohitseni. Henkilön nimi Tuomo Sainkangas. Koin tallaisen vainoamisen yksityisviestinnästä ahdistavaksi. Ryhdyin kirjoittamaan suomi24.fi keskusteluun, mitä siellä päässäni pyörii. En tiennyt kuka sähköpostiviestejä luki ja tänne kirjoittelu meni näyttelystä ajatuksen kertomiseksi, minkä olisin halunnut tällaisen ihmisen lukevan. Niinpä päädyin julkisesti kirjoittamaan asioitani. En uskaltanut Alkossa käydessäni puhumalla lähestyä. Ahdistavaa ja vapauttavaa samaan aikaan. Kaikki voi lukea sellaisen yksityisasiani, mutta ei tarvinnut veikata, kuka niitä sähköposteja luki. Juttu levisi naapurin koirasta mustasukkaisuuteen. Oletus oli, jotta tämä haluttu ihminen luki näitä suomi24.fi keskusteluja, mitä kirjoitin. Viikko pari vapun 2016 jälkeen keksin pyytää yksinkertaisesti mukaan työpäivän päätteeksi. Kirjoitin tallaisesta aikeesta hyvissä ajoin tänne suomi24.fi keskusteluun. Tapanani oli perjantaisin hakea viinipullo. Ja siinä samalla oli tarkoitus kysyä tallaista. Perjantai päivä, olen juoksemassa normaalireittiä. Matkalla on huonekaluliike ja pitseria. Molempien liikkeiden pihalla on vappupalloja/ ilma. Vappu oli ehkä se pari viikkoa sitten. Voisin olla oikein tekemässä, mitä sellaisesta ajattelee. Perjantai ilta ja menen Alkoon hakemaan viinipulloa, täällä oli totutusti tämä myyjä perjantaivuorossa, keneen oli osoitettu, jotta voisi/ hän haluaisi lähempää tuttavuutta tehdä. Kysyn kassalla 'kannattaako jäädä odottamaan?' Kysyy miksi? 'Jos lähtisin mukaa' Vastaa ei, mihin totean 'harmi' ja lähden pois. Kyseisen liikerakennuksen edessä vastaan tulee entinen työkaveri, ketä olin erehtynyt halventamaan edellisenä iltana suomi24.fi keskustelu monologissani. Oli kiusannut minua, nostin kättä, ei minulla häntä vastaan mitään ole. Olo oli tyyny, jotain tallaista sitä odotti. Iltaa myöden viiniä juodessani rupean tuntemaan itseni huijatuksi. Kirjoitan ympäripyöreitä kansanuhkauksia joitain rivejä, ei mitään henkilökohtaista, häpäisin julkisesti itseni. Aamulla samassa viestiketjussa rupean peräämään, jotta koko homma täytyy selvittää. Haen 3litran viinilaatikon ja jatkan naurettavaa satuani, vaan tyyntyneenä. Oli sama myyjä, kuka illalla. En ymmärtänyt vieläkään ruveta tästä asiasta puhumaan. Muutaman viikon päästä perjantaina näen hänet viinipulloa hakiessani tähän kohtaan viimeistä kertaa. Olin ehkä vähän tarkoituksellisesti vähän alakuloisen oloinen, mukavan oloisesti tuumaa 'hei hei' poistuessani. Kotini lähellä tulee joku tuntematon pariskunta vastaan. Leikillä kateutta esittääkseni näytän kieltä, ja vähän tahtomattani toistamiseen, tuntuu pahalta. Kesällä minulle tarjotaan töitä internetissä olleen työnhakuilmoituksen johdosta Lappeenrannasta. Pitäisi varmaan rohkaistua ja kysyä tästä kadonneesta Sannasta toiselta myyjältä. Näin teen, ilmeinen myymäläpäällikkö toteaa 'mammalomalla'. 'Milloinka se semmoisen on tehnyt' kysyn. '3viikkoa sitten.' Jaa, totean ja poistun. Tulkitsin mammaloman tarkoittavan äitiyslomaa, mikä olisi selvä valhe. Kieltäydyn työtarjouksesta ja jään odottamaan asian selviämistä.Työmarkkinatukeni meinataan lakkauttaa työstä kieltäytymisen johdosta, vaan Lappeenranta ei kuulu työnhakualueeseeni. Tallaisen karenssi päätöksen perään tulee ehdotus mennä Viitasaarelle johonkin hitsaajan jatkokoulutukseen, olen koulutukseltani elektroniikka-asentaja. Käyn syksyllä muutaman kerran Viitasaarelta perjantaipullon hakemassa, jos hän olisi siellä töissä. Tuli huti veikkaus ilmeisesti, ei näkynyt kyseistä naista. Alkutalvesta kirjoitan Alkon asiakaspalvelun sähköpostiin kyselyn asiasta, ei mitään vastausta. Joulun alla käyn Viitasaarelta äidilleni joululahjaksi kirjan ostamassa. Ja käyn Alkosta jonkinlaisen pullon itselleni hakemassa. Matkalla tulee vastaan ainakin kolme ambulanssia ja poliisiauto Pihtiputaan keskustassa, kun kävin vielä toisen pullon hakemassa Pihtiputaan Alkosta. Menen kotiin ja rupean juomaan ostoksiani. Tallainen valtion viranomaisten joukolla eteentulo tuntui vainoamiselta. Kuin minua pidettäisiin pellenä tuntuma.


      • samiviinik_

        Kysyn tätä hametta pitäneeltä myyjältä tästä edellisen talven hommasta. 'Oletteko te täältä esittäneet Venäläistä naista sähköpostin välityksellä?' tms kysyn. 'Ei' hän vastaa, hymyilee ja vääntelee oikeaa jalkaansa. Totean ärtyneenä jotain turhaa ja lähden pois. Kysyn uudelleen tästä kadonneesta Sannasta tältä ilmeiseltä myymäläpäälliköltä 'Edelleen pikkuista hoitamassa' tyyppinen vastaus. Ärtyneenä edelleen totean 'selvä'. Kevään edetessä käyn työvoimatoimiston määräaikaishaastattelussa, kysyvät mikä meni vikaan edellisessä työsuhteessa jne.. Tietenkin olin Facebook tililleni kertonut, jotta minulla tallainen haastettelu on. Haastattelun jälkeen menin Alkoon, tarkoituksena yrittää puhua tästä "Sanna" jutusta jotain, en muista mitä. Tämä ilmeinen myymäläpäällikkö on kassalla puhelimessa, ottaa ostokseni ja puhuu puhelimeen jotain ensiapukurssista, ensiapukurssi Kuopiossa? En muista. Oli perjantai, seuraavalla viikolla keksin soittaa Alkon asiakaspalveluun. Kerron jotta yritys, mitä toisessa päässä edustetaan on ymmärrykseni mukaan edelläkerrottua tehnyt. Palvelija ei usko tallaista ja kehottaa tekemään rikosilmoituksen, jos minua on rikottu. Elettäneen huhtikuuta 2017.
        Touko-kesäkuun alku on mennyt Alkon asiakaspalvelun sähköiseen ahdisteluun, lähinnä. Kirjoitellut tänne kaikenlaista ja käynyt ostoksilla tiuskimassa vastaamattomuudesta. Käyttänyt epämiellyttävää äänenpainoa, todennut 'jatketaan harjoituksia' hyvästiksi.

        Tein neljä valheellisen henkilön Facebooktiliä, millä kirjoittelin Alkon Facebook sivulle tähän minun asiaani liittyen. Tälle Sami Viinikainesen asialle pitäisi tehdä jotain tyyppisiä kommentteja. Neljältä eri tililtä, omalta/ mitä varsinaisesti käytän on estetty viestien lähettäminen Alkon Facebook sivulle. Eihän tallaiseen mitenkään reagoida, kunhan leikin. Laitan luultavasti 500 sähköpostiviestiä "vanhasta" osoitteestani, minne 2016 tammikuussa oli otettu yhteyttä Venäläisenä naisena. Pyydän tämän kadonneen Sannan yhteystietoja näissä viesteissä. Minulle tuli viimetalvesta kuvitelma, jotta jotain semmoista olisivat olleet minulle antamassa. Teen uuden sähköpostitilin ja laitan 500-1000 tämän yhteystieto kyselyn kopioita tänne Alkon asiakaspalveluun.

        Jossain tätä massapostitusta ennen on jotain kuolemaan viittaavia juttuja, en muista asiasisältöä, eikä tallaiseen reagoitu. Tai tämän massapostituksen seassa, en muista. 5.6 laitan arviolta 500 yhteystietotiedustelua, seassa saattoi olla jotain henkeä uhkaavaa, olin humalassa. Kävin pullon päivällä hakemassa ja illalla "sekoilin" tietokoneen kanssa. 6.6 hain kaksi pulloa sattuman ajatusten kautta, erikseen. Illalla saunottua rupean juomaan näitä. Laittanen muutaman näitä yhteystietotiedusteluja, kunnes keksin jotta on virkarikos olla toimimatta kuoleman uhkaukseen, koski se omaa tai toisen henkeä. Niinpä rupean kirjoittelemaan jotain kaikenlaista ihmishenkeä uhkaavaa tänne Alkon asiakaspalvelun sähköpostiin. Pitäisi ruveta asia etenemään, mikä oli tarkoitus. Samat sanat kirjoitin Facebook tililleni ja kolmeen eri viestiketjuun suomi24.fi keskustelussa. Mikä kärjistyi tähän viestiin, miksi poliisi tuli 7.6 suunnilleen 9.15 minua hakemaan. Sanoivat että asiasta on tehty rikosilmoitus ja soitti ambulanssin, mikä johti tänne psykiatriseen laitoshoitoon. Jos koen tulleeni rikotuksi, asiasta tehdään rikosilmoitus, eikä rikota takaisin. Olin aikaisemminkin jotain kuolemaa uhkaavaa asiaa laittanut, nyt taisi "tulla mitta täyteen".

        Entinen työnantajani Viitaseudun kumppanuus ry ymmärrykseni mukaan oli vähän samalaisella hommalla yrittänyt minua tutustuttaa toiseen työntekijään.


      • samiviinik_

        Mitäs tästä teet? Haukut.


      • samiviinik_

        Jotta semmoinen psykiatrinen laitoshoitomesta on kuin lastentarha.


      • samiviinik_

        Allah, sinä olet jumala.


      • samiviinik_

        Minä härnään jotenkin näin ja te härnäätte minua vainoamisella.


      • samiviinik_

        Paksu poika, pulska nainen.


    • Säälittävätyypppi

      Lähe ny menee tältä palstalta ruikuttamasta.

      • samiviinik_

        Anteeksi, mun lapsuudessa ei ollut vielä internettiä.


      • samiviinik_

        Seura tekee kaltaisekseen, ollaan kaikki sikoja.


      • samiviinik_

        Tarttuisi syöttiin, sitä naista voisi joskus ominkin avuin saada.


      • samiviinik_

        Heippa.


      • samiviinik_

        On minulle epäedullista olla toimimatta massan mielen mukaan.


      • samiviinik_

        Henkistä väkivaltaa.


      • samiviinik_

        Ja rouvan palvelut.


      • samiviinik_

        Tasan 60viestiä täynnä.


      • samiviinik_

        Itsehallintaharjoitukset.


      • samiviinik_

        Osta pahamieli.


      • samiviinik_

        Selvinpäin vihan lietsomista.


      • samiviinik_

        Ei riitä niin ei riitä.


      • samiviinik_

        Joulu on kerran vuodessa ja minulla komeat hiukset.


      • samiviinik_

        Uutta matoa koukkuun.


      • samiviinik_

        Säälitään aikuisen miehen lapsenmielisyyttä..


      • samiviinik_

        Lapsenmielisyys = mielisairaus.


      • samiviinik_

        Hallitsematon halu lapsenmielisyyttä, lapsenmielisyys mielisaurautta.,


      • samiviinik_

        Alkoholisti on lapsenmielinen ja mielisairas.


      • samiviinik_

        Poliisi pätee lääkärin tiedoilla.


    • vajukkii

      Hah!!!!

    • samiviinik_

      Luotappa siinä sitten :-)

      • samiviinik_

        Oli keväällä 2015 joku rannekanavan tukkeuma. Sormissa liikuntaongelmia ja pisteli..


      • samiviinik_

        Lapsenmielistä korvauksen hakemista, oma mies taivutellut lapselliseen seksin pyydätys hankkeeseen.


      • samiviinik_

        Sillä se lähtee, millä se on tullutkin.


    • samiviinik_

      Olette tunkeutuneet minun yksityiselämään ja sen täytyy loppua.

      • samiviinik_

        Tämä porukka usko muuhun, kuin joulupukkiin.


      • samiviinik_

        Jos minä annan 140€ jollekkin teidän juonimalle hempukalle, herrasväki voisi hiljalleen ruveta puhumaan.


      • samiviinik_

        Mitä ne humalaiset tuppaa tekemään? Juoksemaan seksin perässä.


      • samiviinik_

        Niin siellä Kaliforniassa ei kannata käydä.


      • samiviinik_

        Kun on itsellään elämä paketissa, tuollaista joutaa juonimaan.


      • samiviinik_

        Vedetään munat tynnyriin ja hypitään ympärillä, ei varmaan kukaan halua kokeilla.


      • samiviinik_

        AIKUISEN MIEHEN HEIKKOA ITSETUNTOA!


      • samiviinik_

        Pistä sätkän suodattimet korviin, kun luulet jotta naapuri puhuu sinulle telepaattisesti.


      • samiviinik_

        On mukava lukea, jotta minä kärsin.


      • samiviinik_

        Ollaan kaikki toimimassa kuin teinit.


      • samiviinik_

        On vääryys, mitä tässä on vuooden pyöritellyt.


    • samiviinik_

      Näin pahoja täällä ollaan.

      • samiviinik_

        Turrutetaan aivot psykoosilääkkeillä ja pakotetaan fyysisiin töihin.


      • samiviinik_

        Tässä ei kenenkään kanssa mitään samiksia olla.


      • samiviinik_

        Puututaan itsemäärämisoikeuteeni ja pakotetaan näita psykoosilääkkeitä syömään ja jotain työnantajan paritusta, mikä johti minun irtisanoutumiseen............................................


      • samiviinik_

        Valtion parituspalvelu on todellisuudessa minun syrjimistä.


      • samiviinik_

        YKSI SUOMALAINEN VASTAA KYMMENTÄ RYSSÄÄ :-P :-P :-P


      • samiviinik_

        Hyvää loppuelämää!


      • samiviinik_

        Usko Jumalaan, äläkä tärvele minun elämää!!


      • samiviinik_

        Tallaisista suorituksista annetaan pyytämättä persettä!!!


    • samiviinik_

      Olette minun rahojen perässä, miksi minulle ei puhuta.

      • samiviinik_

        Moraalin vartijat.


      • samiviinik_

        Minua parempia miehiä.


      • samiviinik_

        Kulutan saman haukkumiseen, mitä toiset toisten suojelemiseen.


      • samiviinik_

        Meinasin saada valtiolta pillua, kun en osaa rikosilmoitusta tehdä.


      • samiviinik_

        Kunniallisia miehiä, ketkä piilottelee rikoksiaan.


      • samiviinik_

        Kun kerroin päihdetyöntekijälle tallaisesta Venäläisen naisen esityksestä, tai siitä että te vainoatte minua, kun kirjoittelen tallaiselle. Jouduin psykiatriseen pakkohoitoon ja tämä olisi pitänyt perään tunnustaa. Sähköpostiini oli joko murtauduttu, tai te esititte sellaista, vitustako sitä voi tietää mikä sitä viinakaupan kassaa vaivaa.

        Ja sitten kun valitan tästä kaikesta, en muka naista saa.


      • samiviinik_

        Puuttuu enään mullilauman fyysinen pahoinpitely.


      • samiviinik_

        Perkele.


    • samiviinik_

      Millähän puheilla sitä orgasmia antamaan pääsee..

      • samiviinik_

        Piti opetella ensin käyttäytymään..


      • samiviinik_

        Pojat juoksee maallisen omaisuuteni perässä ja minä haluan heteroseksiä.


      • samiviinik_

        Katsotaan tupakkapalkalla, kun minä pelaan pokeria.


      • samiviinik_

        Ei ole minun asia, mutta on kohteliasta tuumata, jotta sinä olet patologinen valehtelija.


      • samiviinik_

        Mytomaani.


      • samiviinik_

        Älä raukka valita.


      • samiviinik_

        Vedätän rahasta.


      • samiviinik_

        Rahalla.


      • samiviinik_

        Pitäisi reilusti kieltäytyä.....................................................


      • samiviinik_

        Ei mitään häviä, kun sitä seksin saamattomuutta ei ymmärrä itkeä.


      • samiviinik_

        Pakotetaan herra ministeri vetään 10vuotta käteen.


      • samiviinik_

        Olin tahtomassa 10 000€a korvauksia Viitaseudun kumppanuus ry:ltä siitä, miten minua siellä kohdeltiin, enkä mitään seksiä.


      • samiviinik_

        Voihan sitä ohi mennen ostaa, mikä vittuakaan tälle kylälle kuulu.


      • samiviinik_

        Niin se Alkon täti kiltisti sitä pilluaan tarjoaa, eikä mitään leiki.


      • samiviinik_

        Kiitos.


    • samiviinik_

      Et juokse 12km kahteen tuntiin.

      • samiviinik_

        Käy kaikkia keskustan postilaatikoita läpi kuuteen.


      • samiviinik_

        Sairaanhoitoyhtymä Selänne, joku pohjanmaan sairaanhoitopiirin lehti, eihän mielenterveyspalvelusta kuulukkaan mitään saada.


      • samiviinik_

        Vielä kun tietäisi olevansa psykiatrisessa hoidossa.


      • samiviinik_

        Pidetään huonona ihmisenä.


      • samiviinik_

        Käteenvetoleikkiä maata mielisairaalassa.


      • samiviinik_

        Niin.. minä olen teitä ylempi ihminen.


      • samiviinik_

        Kenellekkähän tässä pitäisi puhua.


      • samiviinik_

        Pihtipudas, helvetistä seuraava.


    • samiviinik_

      Odottamassa rangaistus haukkumisesta.

      • samiviinik_

        Kuinka lapsellinen valtion virkamies voikaan olla.


      • samiviinik_

        Kirjoitit 20€ sakkoa torinlaidalla kuseskelusta.. tungenko laskun sinun perseeseen?


      • samiviinik_

        Järjestyshäiriö, mitä vitun ihmiskauppaa sinä harjoitat?


      • samiviinik_

        Painitaan vähän eri sarjoissa ;-)


      • samiviinik_

        Alkoholisti parantola Pihtipudas ja mielisairas Alkon myyjä, olisin turhaan leikkinyt 3,5vuotta paikallisten alkkisten kanssa.


      • samiviinik_

        Miksi minä täällä eläisin, kun täällä ei näe naista, kuin televisiossa?


      • samiviinik_

        Vitustako sitä tietää mitä mikäkin vääntö tarkoittaa ja mistä on tarkoitettu tulevaksi ja mitä.


      • samiviinik_

        Kun toinen tarvitsee apua, sitä ei anneta, vaan pakotetaan pyytämään.


      • samiviinik_

        Laiton psykiatrinen pakkohoito ei ole mitään ilmaista lystiä.


      • samiviinik_

        Rauhoitun sen Viitaseudun kumppanuus ry:n noitumisesta ja nyt tehdään rikosilmoitus Viitaseudun kumppanuus ry:n toiminnasta JA Pihtiputaan Alkon.


      • samiviinik_

        On varmaan loppunut se kunnantalon alakerrassa runkkaaminen.


      • samiviinik_

        Jännitystä sänkyyn.. jännitystä syksyyn.


      • samiviinik_

        8000€.


      • samiviinik_

        Kun sitä pillua nyt edes joskus saisi.


      • samiviinik_

        Vainoamisrikoksilla yritetään seksiä antaa ja luulen siitä kaikenlaista ja siitä pitäisi vielä maksaa, kun semmoinen ei ole onnistunut?


      • samiviinik_

        Mihin on palanut minulta 2v8kk aikaa.


      • samiviinik_

        Raittiudella on hintansa.


      • samiviinik_

        Ei olla normaalisti näin hyvässä kunnossa, eikä näin tyhmiä.


      • samiviinik_

        'Onko kaikki hyvin?' Kirjoittelin jollekkin Venäläiselle naiselle ja kyläläiset rupesivat vainoamaan minua tästä. Kerroin tästä päihdetyöntekijälle ja rupesivat psykologin kanssa pakottamaan minua mielenterveyslääkityksen jatkamiseen, kun en ollut suostumassa tähän, en mennyt hänen vastaanotolleen enkä tullut seuraavana päivänä töihin vaan tämä tuli kotoa minulle ambulanssin soittamaan Jyväskylään psykiatriseen hoitoon viemään.... :-D


      • samiviinik_

        Kerron "vainoharhasta", enkä suostu tähän lääkkeitä syömään, niitä voidaan pakottaa?


      • samiviinik_

        Panemisen kokemattomuudesta minun syrjiminen on siinä hauskaa.


      • samiviinik_

        Vanhemmat naiset nälvii minua seksin kokemattomuudesta...


      • samiviinik_

        'Tässä on Tarja ja hän haluaa harrastaa sinun kanssa seksiä, eikä mitään temppuilua.'


      • samiviinik_

        Poltan kannabista ja näin alkoholin kulutus on minimissä, hyvä rikos?


      • samiviinik_

        Nauratatte toisianne minun "kyvyttömyydellä".


      • samiviinik_

        Muuten hyvä, ei vain tiedä, mitä sitä sanoisi.


      • samiviinik_

        :-D :-D :-D


      • samiviinik_

        Ei onnistu vieläkään alistaminen.


      • samiviinik_

        Maaseudulla on vanhojapoikia, kenellä pitää hauskaa ja kaupungeissa miehiä, ketkä osaa puhua.


      • samiviinik_

        Tulipahan vain mieleen että..... mulla on päässä löysää.


    • koiranoksennus

      Hahhahhahhahhaa...

    • samiviinik_

      Niin, poltan selkänne takana tupakkaa.

      • samiviinik_

        Imen illalla 21% viinipullon ja lähden aamulla heittämään jotain 8km:n lenkkiä.


      • samiviinik_

        Pää kuin ilmapalla, kirjoittelen tänne, kuinka hyvä rakastaja sinä voisit olla.


      • samiviinik_

        Mielisairashan sitä olisi ilman tumputtamista.


      • samiviinik_

        Seksin harrastaminen porsaan työtä.


      • samiviinik_

        Kuinka paska kylä Pihtipudas onkaan, vehkeilee 30vuotiaan mielisairaan miehen poikuudella.


      • samiviinik_

        hups..


      • samiviinik_

        Sinulla pää yhtä hyvässä kunnossa, mitä minulla maha.


      • samiviinik_

        Helppo piikitellä petturia läskeistä.


      • samiviinik_

        Perkeleen täydellisyys.


      • samiviinik_

        OSOITAT VÄHÄN KIINNOSTUSTA, NIIN MINÄ MUUTAN VAIKKA VENÄJÄLLE


      • samiviinik_

        Narsistin puolustus, vasikka ja valehtelija.


    • samiviinik_

      Itsepalvelu.. hae itse kaljasi.

      • samiviinik_

        Lahjaa saa vielä odottaa.. mukava yllätys painaa poliisimiehen vaimoa. Teidän tahto ja tämä on huijaus.


      • samiviinik_

        Laatu korvaa määrän.


      • samiviinik_

        Ymmärrät varmaan.


      • samiviinik_

        Painostetaan pyytämään ja sitten ei käykkään.


      • samiviinik_

        Tässä Alkon tapauksessa toinen mies oli torjumisen syy, mutta mikä olikaan Viitaseudun kumppanuus ry:n parituksen perumisen syy?


      • samiviinik_

        Onhan minullakin pahamieli, talo poltettu, isä kuollut ja äiti on mikä on.


      • samiviinik_

        Seksi, tupakka, alkoholi ja kannabis riippuvuus. Eikä mitään saisi vetää.


      • samiviinik_

        Eikä se ole kuin seksi palkkiona itsensä solmuun nykimisestä.


      • samiviinik_

        Antaa sen äkkäilyn olla.


      • samiviinik_

        Mitäs muuta.. tiedätkö miltä tuntuu sairastaa skitsofreniaa?


      • samiviinik_

        Pelleilet minun poikuudella ja minä vuodan yksityisasioita.


      • samiviinik_

        Heitä homo voltti temppuilulla pitäisi pillua joltain Liisalta pyytää.


      • samiviinik_

        Tipuin neljännestä kerroksesta parvekkeelta, keuko puhki ja aivoverenvuoto ja pelastushelikopterilla Oulaisista Ouluun.


      • samiviinik_

        Ja olen lääkärien papereissa aivovammainen.


      • samiviinik_

        Eipä nyt vain viitsi niiltä Pirjoilta ruveta kyseleen, oot sää varattu.


      • samiviinik_

        Kun poliisin(tms) tahon huijauksesta menin huoralle _neitsyyteni_ antamaan, poliisi häpäisee huolella minut kylän edessä saatanan pillun pyytämisestä, kun se Pirjo on niin saatana itsekäs, eikä voi itse puheilla sitä seksiä pyytä!! Jos sitä saatana on haluamassa!!


      • samiviinik_

        Kun poliisin(tms) tahon huijauksesta menin prostituoidulle _neitsyyteni_ antamaan, poliisi häpäisee huolella minut kylän edessä saatanan pillun pyytämisestä, kun se Pirjo on niin saatana itsekäs, eikä voi itse puheilla sitä seksiä pyytä!! Jos sitä saatana on haluamassa!!


      • samiviinik_

        Poliisin vaimo antaa persettä korvaukseksi!!


      • samiviinik_

        Maksa vemppa velkasi!


      • samiviinik_

        Vituttaa.


      • samiviinik_

        Jos oikein ymmärrän, tässä on minun yksityisyyttä loukattu, eikä sinun.


      • samiviinik_

        Sulla on mies kotona ja minä' olen poika.. joopa joo.


      • samiviinik_

        Itsepalvelu... hae itse kaljasi.


      • samiviinik_

        On niin hyvä parrankasvu, jotta saa oikein Alkosta viinaa.


      • samiviinik_

        Kun minulla 2007 oli pikavippikierre, enkä uskaltanut mennä pankkiin lainaa pyytämään, joku taho pisti puhelintytön huijaamaan minua jotta saisin munaa mennä pankkiin lainaa hakemaan. Hain ja sain lainaa ja kävin pääkaupunki seudulla seikkailemassa.....................................................


      • samiviinik_

        Heippa.


    • samiviinik_

      Eipä sillä väliä, kunhan pillua saa, vaikka kättäni leikkaisit.

      • samiviinik_

        Stereotypinen blondi.


      • samiviinik_

        En kirjoittanut itseäni vuoden viiveellä psykiatriseen hoitoon, vaan tätä naimasuhteessa olemista piiloteltiin minulta jostain syystä viimeiseen saakka. Miltä sinusta tuntuisti, kun panisin kahta naista vuoron perään? Siellä jossain minulta niitä palveluja odotellaan ja panen täällä hänen selän takanaan?


      • samiviinik_

        Vesipiippu kiertämään.


      • samiviinik_

        Joku pääni selvitys homma.. ei vaan piilotellaan tätä "säälimistä".


      • samiviinik_

        Sitä lähdetään heti psykiatriseen pakkohoitoon, jos tämä katsotaan tarpeelliseksi.


      • samiviinik_

        Palvon 1,5vuotta työttömänä tässä äitiäni, juon kahdesta päivästä seitsemään viikossa itseni humalaan, mitä hyvää tässä on?


    • samiviinik_

      3kk esitetään, jotta oltaisiin rupeamassa minun naisystäväksi, mitähän tallainen maksaa?

      • samiviinik_

        Jotta syyttäisin itseäni, kun menin laittomasti uhkaaman, hyi saatana.


      • samiviinik_

        Aamulla haen herrat Saaninkylältä, jotta pääsisivät töihin, toinen menee terveyskeskukseen ja toiselle pitää käydä kaljaa keikkaamassa. Kuskailen puolille päivin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


      • karvakaulus
        samiviinik_ kirjoitti:

        Aamulla haen herrat Saaninkylältä, jotta pääsisivät töihin, toinen menee terveyskeskukseen ja toiselle pitää käydä kaljaa keikkaamassa. Kuskailen puolille päivin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Sitä minä vaan, että miten tämä liittyy Kotiseudun Sanomiin ja kyseisen aviisin tilaamiseen.


      • samiviinik_

        Käytän romukaria Alkossa, kuulema joku uusi hempukka myymässä.. iltapäivällä käyn katsomassa, oman pullon hakemassa. Joku ikäiseni vaalea tytär tiskin takana..?


      • samiviinik_

        Kun tämä/ nämä ovat Alkossa, tämä "nykyinen" kolmikko talsii autoni edestä koo-marketin edessä.


      • samiviinik_
        karvakaulus kirjoitti:

        Sitä minä vaan, että miten tämä liittyy Kotiseudun Sanomiin ja kyseisen aviisin tilaamiseen.

        No, minä vielä asun Pihtiputaalla.


      • karvakaulus2
        samiviinik_ kirjoitti:

        No, minä vielä asun Pihtiputaalla.

        Mutta mitä tekemistä tällä valistusvirrellä on kyseisen lehden kanssa?


      • samiviinik_

        Olivat illalla humalassa ja vein heidät sinne, tuli mieleen jottei ne pääse pois sieltä ja aamulla molemmilla töitä.


      • samiviinik_

        Kiitos.


      • samiviinik_
        karvakaulus2 kirjoitti:

        Mutta mitä tekemistä tällä valistusvirrellä on kyseisen lehden kanssa?

        Ei tietääkseni mitään.


    • samiviinik_

      Vastenmielistä puhua.

      • samiviinik_

        Ei seksi kiinnosta minua, mitä se joku lähelle ikäiseni vaaleatukkainen nainen Alkon kassalla voisi tarkoittaa.


      • samiviinik_

        Täytyy kulkea piireissä, missä harrastetaan seksiä.


      • samiviinik_

        Miksi minun mahaa tökitään? lyön takaisin ja pääsee lyömään turpaan.


      • samiviinik_

        Miksi 2015 kesällä Viitaseudun kumppanuuden kanssa chattasin kolmen Venakon kanssa?

        Pirjo halusi minulta seksiä, mutta ei olla seurassani.


      • samiviinik_

        Vaivut psykoosiin narsistin vehtaamisesta.


      • samiviinik_

        Meikähän on vaikka muslimi.


      • samiviinik_

        Sehän on sama telottaa minut, jos totuudenmukaiset tarinani ei mene läpi, minkä kaikki tietävät?


      • samiviinik_

        Uhkaan Alkon asiakaspalveluun joskus lopputalvesta omaa henkeä, mitään ei tapahdu. Alkukesästä .., aamulla on poliisipartio oventakana ??


      • samiviinik_

        Säälistä olisi pitänyt persettä antaa. Ikävä asia.


      • samiviinik_

        Mitä ne naiset itkua edessäni vääntää? Tästä jää vielä kiinni?


      • samiviinik_

        Minä näen mukamas harhoja ja ääniharha on käskevä ja olen vainoharhainen.


      • samiviinik_

        Alokkaana Viitaseudun kumppanuudella palveluksessa, enkä oikein tiennyt onko sopivaa maata sohvalla, kun ei ole tekemistä.


      • samiviinik_

        Minähän voisin ruveta kiristämään tämän jutun suoltamisella.


      • samiviinik_

        SEhän on sitä nykyaikaa.


      • samiviinik_

        Joku kollilauma heiluu viljelijän ympärillä.


      • samiviinik_

        Tuntuu varmasti hyvältä.


      • samiviinik_

        Ajattele, olen sairastunut alkoholismiin yksin juomalla.


      • samiviinik_

        Nyt mää meen nukkuu.


      • samiviinik_

        Haluaakohan joku Seppo vielä mitata penikseni.


      • samiviinik_

        MINÄ teen pahaa olemassaolollani.


    • samiviinik_

      SE ON TAAS KOHTA LEIKKIPSYKOOSI ENNEMMIN KUIN NAISTA SAA

      • samiviinik_

        Mitä minä kuvittelen, ei kuulu sinulle.


      • samiviinik_

        Tallainen seinä on lelu, et sinä.


    • samiviinik_

      HYVÄ TARKOITUS

      • samiviinik_

        Tehdään minulle pahaa ja toivotaan, jotta minä tekisin oikein.


      • samiviinik_

        Seksin puutteesta kärsivä mies on haluttava.


      • samiviinik_

        Miksi vainoamisen epäilemisestä pakotetaan antipsykoottisia lääkkeita?


      • samiviinik_

        Että minä uskaltaisin puhua.


      • samiviinik_

        Nyt minä olisin sitten seksuaalisesti haluttava ja puhekykyinen mies.


      • samiviinik_

        Tää on se lukijalta palsta verkossa.


      • samiviinik_

        Raukka mikä raukka :-(


      • samiviinik_

        Jotta olen kannabiksen polton takia syönyt näitä antipsykoottisia lääkkeitä.


      • samiviinik_

        Ei tässä osaa tehdä mitään oikein.


      • samiviinik_

        Tehdyillä rikoksilla pullistelen.


      • samiviinik_

        Terve.. hyvä vitsi.


      • samiviinik_

        Itku.


    • samiviinik_

      Huomenta.

      • samiviinik_

        Narsisti.


      • samiviinik_

        En pysty puhumaan kerrotuista huijauksista asianosaisten kanssa.


      • samiviinik_

        Keskustele asiallisesti Pekkarisen Raijan kanssa tästä hänen yrityksensä minun paritusyrityksestä..


      • samiviinik_

        Pitäisi jonkun asian mennä minunkin tahdon mukaan.


      • samiviinik_

        Tilpitappi.


      • samiviinik_

        $$$


      • samiviinik_

        Kun joku pilipali lääkäri käskee vouhotamaan kanssani, niin siitä sitten kiltisti sanotaan.


      • samiviinik_

        Loppuelämän taakka, kuten aivovamma.


      • samiviinik_

        Ainahan sitä masentuneen kanssa leikkimään joutaa.


      • samiviinik_

        Naisen pyytäminen miehen perustaito, kuten kalastaminen.


      • samiviinik_

        Halpa elämä.


      • samiviinik_

        Mielikuvitus kaveri.


      • samiviinik_

        Jos se ruoho olisi vihreämpää aidan tällä puolen.


      • samiviinik_

        Enpä se minä tätä Lehtoperän mökkiä polttanut.


      • samiviinik_

        Tallaisella pelillä pääsee sen eristyksissä pitämisen ohi.


    • samiviinik_

      Nuolen viidelläkymmenellä eurolla naimattoman tyttäresi pillun puhtaaksi?

      • samiviinik_

        Jos ympäröivä kylä estää lapsesi seksielämän henkisellä väkivallalla?


      • samiviinik_

        Lätty lätisee.


      • samiviinik_

        Enhän minä sinun lapsi ole.


      • samiviinik_

        Valtion seksiorja Viinikainen.


      • samiviinik_

        Voi kun olisi vielä lapsi.


      • samiviinik_

        Alko ja Viitaseudun kumppanuus ry pelasi samaan pussiin.


      • samiviinik_

        Voisit saada rahaa, kun et ole seksiä harrastanut.


      • samiviinik_

        Ne on kalliit vedot viinakaupan harpulla.


      • samiviinik_

        Seksihän se elämän suola.


      • samiviinik_

        Naimattomuus on hyväksi ajatustoiminnalle :-p


    • samiviinik_

      Ameba.

      • samiviinik_

        Poikakin nauraa minulle.


      • samiviinik_

        Piilottelu ansiota..


      • samiviinik_

        Loukataan minun yksityisyyttä, mitä minun pitäisi salailla.


      • samiviinik_

        Hyödytöntä, kannattaa tilata Kotiseudun Sanomat!


      • samiviinik_

        Väkinäistä.


      • samiviinik_

        Juo porolta jalat.


      • samiviinik_

        Mukavaa elättää harhassa.


      • samiviinik_

        2,5vuoteen 3x skitsofrenia diagnoosi Jyväskylässä psykiatriselta osastolta, loputon 100% Kela korvaus mielenterveyslääkkeisiin (vaikea psykoosi sairaus) ja sairasloma loppuu 7.9.2017.


      • samiviinik_

        Mahdollisesta vainoamisesta kertomalla ollaan piikillä lääkkeet antamassa, nyt..


      • samiviinik_

        Hypitään varpaille, kun ei tiedä Suomen laista, kuten poliisi.


      • samiviinik_

        Valehtelemalla minulla on tässä vaikka tontti kuussa.


      • samiviinik_

        Sosiaalitoimistossa sovin sosiaalityöntekijän ja työvoimaviranomaisen kanssa, jotta menen Viitaseudun kumppanuudelle kuntouttavaan työhön. Ostin tästä hommasta saaduilla rahoilla Golffin, mistä oli ajovalot tummennettu ja lasit teipattu täyteen 'no fat girls' tarroja. Poliisi pysäytti ja kertoi, jotta tallaisella autolla ei saa ajaa tieliikenteessä. Annoin asian olla, olin aikani kuluksi pystyttämässä hamppuviljelmää Lehtoperälle.


      • samiviinik_

        Elettiin kevättä 2014.


      • samiviinik_

        Elokuun pidin "lomaa" ja lopetin Zyprexan syömisen ja silmiä kirveli kun ei pystynyt nukkumaan. Syyskuun alussa aloitin työt, muutaman työpäivän jälkeen rupesin hiljalleen kävelemistä harrastamaan, kun töissä suurinpiirtein pakotettiin jotain täytekakkua syömään ja olin vähänkuin paastolla.. Tästä lenkkeilystä seurasi vainoamista, tämän Alkon myyjän lähentelyä ja siitä vainoamista. Mikä meni siihen Venäläisen naisen esitykseen, mistä kertomalla vietiin pakkohoitoon ja oltiin pakottamassa lääkityksen jatkamista.


      • samiviinik_

        Perkele.


      • samiviinik_

        On aikaa leikkiä.


      • samiviinik_

        Olisi voinut pyytää satasta yöpimeällä Jyväskylässä käynnistä.


      • samiviinik_

        Vedetään vaikka omaa äitiä.


      • samiviinik_

        Sitähän olet vaikka siili, kunhan pillua saat.


      • samiviinik_

        Lähdetään Stadiin poikuutta ruikuttamaan.


      • samiviinik_

        Mitä tasavertaisuutta tämä on olevinaan?


      • samiviinik_

        Kuka haluaa ja mitä, mutta ei sitten kuitenkaan.


      • samiviinik_

        Aamen.


      • samiviinik_

        Vetelä narsisti, paras narsisti.


    • samiviinik_

      Tulossa oikein romaanisarja aiheesta.

      • samiviinik_

        Kumpi on vaikeampaa, velkojen maksaminen, vai naisen pyytäminen?


      • samiviinik_

        Kenelle tämmöinen pentu uskaltaa puhua.


      • samiviinik_

        Sehän on suurinpiirtein sama näytellä seksin harrastamista, kuin pelata tallaista.


      • samiviinik_

        Työmaalla kitistä panemisen kokemattomuudesta, kun haen seksiseuraa suomi24.fi treffipalvelusta.


      • samiviinik_

        Siinä nyt semmoinen tyhjänpäiväinen pillu, olisikohan siitä pitänyt sanoa minulle?


      • samiviinik_

        Miehekästä vittuilla 33v miehelle seksuaalisen kanssakäymisen kokemattomuudesta.


      • samiviinik_

        Poliisi polkee melko tasan päälläni yläkerrassa lattiaa ja irc-galleria.net palvelu osoittaa, jotta minun pitäisi mennä Tervolaan apua hakemaan kannabiksen käyttöön.


      • samiviinik_

        Rikos mikä täytyy estää :-)


      • samiviinik_

        Vedetään vähän ja maataan puolipäivää.


      • samiviinik_

        Vaikea psykoosi sairaus.


      • samiviinik_

        Itsehallinta ongelmia.


      • samiviinik_

        On aivan sama, mitä teet, olet huono ihminen joka tapauksessa.


      • samiviinik_

        Ovelaa.


      • samiviinik_

        Osta Pietari hirnu.


      • samiviinik_

        Tässä rangaistaan minua yksin olemisesta.


      • samiviinik_

        Ja "pitäisi" olla yksin.


      • samiviinik_

        Tilpitappi.


      • samiviinik_

        "yksin"


      • samiviinik_

        Muutu rahaksi.


      • samiviinik_

        Pitäisi velkansa maksaa.


      • samiviinik_

        Varattoman vainajan hautauskulut kunta maksaa, mutta ei varattoman kuolipesän osakkaan hautauskuluja.


      • samiviinik_

        Jos pääsisi työkeskukseen työllistämistuella töihin.


    • Kanaska

      Toimituksen väki Juha ja Heikki - siivotkaa tämä kommentointi palsta HETI

      • samiviinik_

        Lapset lukee, kun vanhemmat rääkkää vierasta miestä.


      • skitsoskitso

        Sait mitä ansaitsit


      • samiviinik_

        25.6.2013 ZYPREXA VELOTAB 20 mg tabletti, suussa hajoava
        24.9.2013 ZYPREXA VELOTAB 20 mg tabletti, suussa hajoava
        24.6.2014 ZYPREXA VELOTAB 20 mg tabletti, suussa hajoava
        11.3.2015 ZYPREXA VELOTAB 10 mg tabletti, suussa hajoava
        20.3.2015 RISPERIDON ORION 2 mg tabletti, kalvopäällysteinen
        29.4.2015 RISPERIDON ORION 2 mg tabletti, kalvopäällysteinen
        30.10.2015 ABILIFY 15 mg tabletti
        7.7.2017 PERATSIN 4 mg tabletti, päällystetty


      • sami_viinik

        Virhe tai pelastus lähteä Lehtoperälle porvaria leikkimään.


      • samiviinik_

        6-8vuotta siinä sitten menikin.


      • sami_viinik

        Mitäs muuta, tässä on ollut 1,5vuotta henkisen väkivallan alaisuuden johdosta vähänkuin väkisin ilman seksuaalista kanssakäymistä.


      • samiviinik_

        Maaseudun lähiömeininkiä, seksi muuta kuin unta.


      • sami_viinik

        Nyt semmoinen Pirjo on jo kuulema äiti.


      • samiviinik_

        'Meistä voisi tulla hyvä pari.' Meistä tule mitään, kun minä en uskalla puhua.


      • sami_viinik

        Sairastat psykoosia ja sinua kohdellaan kuin pitoeläintä.


      • samiviinik_

        Ollaan kakkosmiehen hommissa ja turpa virneellä pyydetään minua tuomaan omilla rahoillani pariskunnalle lisää kaljaa..

        Toivottomuus vitun huono syy ruinata minulta kaljaa.


      • samiviinik_

        Helvetin viisasta elättää minua vedättämässänne valheessa.


    • sami_viinik

      Kuinka on eriasia kirjoittaa tähän laiton uhkaus, kuin Alkon sähköpostiin?

      • samiviinik_

        Yksinäisyys kertoo poikamaisuudesta.


      • sami_viinik

        Tehdäänkö vaihtokauppa?


      • samiviinik_

        Siinähän hinnoittelet tuotteesi.


      • samiviinik_

        Varo mulla on rutto..


      • sami_viinik

        Piti VÄKISIN saada naista, eikä minulla ole muniakaan.


      • sami_viinik

        Vaihtaa tallaiseen PASKAAN.


      • sami_viinik

        Taistellaan itsensä läpi kylän harjoittaman henkisen väkivallan, mutta ei sitten kuitenkaan.


      • sami_viinik

        Anna mulle töitä ja pillua.


      • sami_viinik

        Maksa velkasi.


    • samiviinik_

      Ollaan syyskuu kesälomalla.

      • samiviinik_

        Tämmöinen tärvelee minun elämän.


      • samiviinik_

        Salaista tietoa.


      • samiviinik_

        Ei ole velvollisuutta tehdä mitään.


      • samiviinik_

        Eihän se pakko ole huijaukseen lähteä, eikä saatana jatkuvalla syötöllä huijata minua!


      • samiviinik_

        Jotta minä pilasin kakkosmiehen paikan tallaiseen kirjoitukseen ja sellainen minulta kaljan pummaamiseen?


      • samiviinik_

        On päässä vikaa, kun selvästi seksiä tarjotaan, eikä kelpaa.


      • samiviinik_

        Sitten on annettu ymmärtää, jotta S-marketin kassaa pitäisi lähennellä.


      • samiviinik_

        Onko nyt hyvä?


      • samiviinik_

        Antaako se Terno rahat takaisin?


      • samiviinik_

        Menen poikana oikeuteen katsomaan Alkon kassojen ja kumppaneiden naamoja?


      • samiviinik_

        Siinähän ne tärkeimmät.


      • samiviinik_

        Valtio maksaa viulut.


    • samiviinik_

      Sitten on annettu ymmärtää jotta S-marketin kassaa pitäisi lähennellä.

    • samiviinik_

      Jostain syystä on annettu elää harhassa puolitoista vuotta, mikä pitäisi selvittää.

      • samiviinik_

        Ja Viitaseudun kumppanuus ry:n vainoamalla pakkohoitoon huijaaminen ja vainoamalla ilmeinen paritusyritys, mikä myös pitäisi selvitää.


      • samiviinik_

        Olemassa oikeusmurha, mitä kesäkuun Jyväskylässä psykiatrisessa pakkohoidossa makasin.


      • samiviinik_

        Rupeaa viikon jälkeen vihlomaan alaselkää.


    • samiviinik_

      b) Tahdotte rangaista minua tallaisesta julkisesta kirjoituksesta.

    • samiviinik_

      Yritätte piilotella minun mielisairautta, mistä teitä kuuluu rangaista.

      • samiviinik_

        Vainoharhaisuus on mielisairaus, ei tahdosta riippumattoman ajatuksen kuuleminen.


      • samiviinik_

        Olette vainonneet minua säännöllisen lenkkeilyn johdosta, olette vainonneet minua tallaisen kirjoituksen johdosta, mutta en ensimmäisenä pitäisi teitä minään uhkana minulle.


      • samiviinik_

        ???


    • samiviinik_

      Tyhmäähän se on tuollaista selvää asiaa hyssytellä.

      • samiviinik_

        Ja se siitä..


    • samiviinik_

      Kuuluu palkita skitsofreenikon kirjoituksen lukemisesta.

      • samiviinik_

        Kipittelen 20km päivään tätä saatanan metsäkeskusta ympäri.


    • samiviinik_

      Teidän vainoaminen on ok ja tallaisesta vastaavasta huijattiin pakkohoitoon, mistä tämä kaikki on saanut alkunsa.

      • samiviinik_

        Voihan ne rikoksensa minua vastaan tunnustaa, niin pääsen jatkamaan elämääni ja siinä saa mielenrauhan.


      • samiviinik_

        Tätähän minä ajoin takaa, mitä Putaanportin laavun seiniä täyteen hiilellä kirjoittelin.


      • samiviinik_

        Osoittaisin heikkoa ymmärrystä olla reagoimatta tuollaiseen.


      • samiviinik_

        Jotta järjestelmällisestä naisen perässä olemisesta lähdetään pakkohoitoon.


      • samiviinik_

        Luultavasti vedetään samaa todellisuutta.


      • samiviinik_

        Sinä yrität viestittää minulle jotain keskisormea näyttämällä, sinä uhkaat minun henkeä keskisormea näyttämällä, ovat kaksi eri asiaa.


      • samiviinik_

        Luulen ymmärtäneeni, mitä sinä minusta haluat.


      • samiviinik_

        Ja tallainen tieto maksaisi 140€, joku Ternon ählm saa tuskin koskaan maksettua lainaansa takaisin.


      • samiviinik_

        Kiitos tyhjästä.


    • samiviinik_

      Eikö se olisi parempi lyödä joku pakolainen kainaloon?

      • samiviinik_

        Pakotetaan mielisairaaksi, eikö se ole helpompi sitä seksiä antaa, kun olen vielä paremmassa fyysiessä kunnossa kuin sinä?


      • samiviinik_

        Hyvää mainetta Pihtiputaan kunnalle vittuilla kolmatta vuotta kuntalaiselle naisen saamattomuudesta.


      • samiviinik_

        Jos ei ole sitä pillua antaa, pysyy kotona.


      • samiviinik_

        'Käänny homoksi.'


      • samiviinik_

        Minulla on tässä kahden kuussatasen natikan alla 30 hamppukasvia, mistä luultavasti puoli kylää tietää, on vähän paineita.


    • samiviinik_

      Paholaisen hommaa polttaa tupakkaa alkoholinkäytön sijaan.

      • samiviinik_

        Estää aikuisen naimattoman miehen seksielämä.


      • samiviinik_

        Elämä kallis, dna halpa.


      • samiviinik_

        Poltin illalla viitisen savuketta.. kun niistä aamusavuista pääsee eroon, hyvin menee..


      • samiviinik_

        Tallainenhan määrittelee sitä riippuvuuden kovuutta, milloin se päivän ensimmäinen tupakka vedetään.


      • samiviinik_

        Parempi keksiä jotain tekemistä tupakoinnin sijaan.


      • samiviinik_

        Ensimmäisenä päivänä juodaan taju ja siitä rauhoitutaan, polttaa jonkun aikaa "sarjassa", mistä siirrytään johonkin tuntitupakoinnin tapaiseen toimintaan.


      • samiviinik_

        Käyttömäärä voisi alkuun olla suurempi..?


      • samiviinik_

        Nussitaan kuin kanit, kohta hyvä jos kädestä pidetään.


      • samiviinik_

        Riippuvainen mieli vetää yliannostuksen.


      • samiviinik_

        On se vastaava peli seksillä kokeilematta.


      • samiviinik_

        Terve.


    • samiviinik_

      Eihän tässä saa hyvänmielen, kuin omalta ymmärrykseltään, kun teidän kieroilua pyörittelee.

      • samiviinik_

        Mustamaalaaminen olisi rangaistus.


      • samiviinik_

        Säännöllisesti käynyt viinakaupassa, mikä tulkitaan raiskaukseksi.


      • samiviinik_

        Tunnisti leikkinsä ja palasi rikospaikalle, kun tämä Viitaseudun kumppanuus ry:n paritus oli ohi olin aikani kiehunut asiasta.


      • samiviinik_

        Jos tuollainen harjoittamani loukkuun ajaminen katsotaan sairaudeksi, jo on perkele.


      • samiviinik_

        :-(


    • samiviinik_

      Tupakoitsijana semmoiset aamutupakan halut voisi mennä vaikka saunomiseen ja lähtee siitä sitten päivää rakentaa..

      • samiviinik_

        Kuinka vieroitut tupakasta ilman korvikehoitoa.


      • samiviinik_

        Millä saat aikuiselta naiselta seksiä? Rahalla.


      • samiviinik_

        Mitäs mulla on? 2003 loppuun saatu elektroniikka-asentajan tutkinto ja voimassa oleva tieturva I kortti.


      • samiviinik_

        Olen vähän niinkuin työkyvytön.


    • stoppianyt

      Lopeta Sami! T: Juha K

    • samiviinik_

      Sillä kaljan kerjäämisellä sun muulla on varmaan haettu tätä laitonta uhkausta, mitä tämä tämmöinen kaljakaveri soitti minulle pakkohoitoon ja uhkasi hakata minut.

      • samiviinik_

        Eihän tämä tämän lehden asia ole, mutta kuitenkin.


      • samiviinik_

        Olin mustasukkainen semmoisesta nelikymppisestä Venakosta.


      • samiviinik_

        Minulla on elämä päin vittua ja minä olen siihen syytön.


      • samiviinik_

        Miehet härnää minua pilluleikeillään.


      • samiviinik_

        Olen psykoosisairas mitä ei saada todistettua.


      • samiviinik_

        Jotta minut ennemmin teloitetaan, kuin tunnustetaan näitä paritusrikoksia. Ja vitun valtio takana!


      • samiviinik_

        On tervettä ajatella pahaa jostain tissien repijästä.


      • samiviinik_

        Narsisti vs. psykopaatti.


      • samiviinik_

        Leikitään tervettä.


      • samiviinik_

        On sellaiset yleissäännöt, jotta on yksi seksin harrastuskaveri kerrallaan ja on annettu luulla mitä on annettu luutta, niin mennyttä puoltatoistavuotta voi sanoa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.


      • samiviinik_

        Onhan sitä kivaa tullut tässä annettua.


      • samiviinik_

        Yksi ei ole saanut seksiä, niin koko yrityksen täytyy olla hiljaa asiasta.


      • samiviinik_

        Sama kun pullistelen tässä kannabiksen vetämisellä.


      • ihmevalitusta

        lässynlää lopeta jo


      • samiviinik_

        Joo, siellä on varmaan sade loppunut, niin pääsee asfalttia runkkaamaan.


      • samiviinik_

        Kannabiksen vetämättömyydellä voisin puolustella, miksi sitä naista pitäisi saada.


      • samiviinik_

        Paha vetää hyvää ja hyvä vetää pahaa.


    • samiviinik_

      Ei ole tarkoituskaan, jotta tässä mitään järkeä olisi. Olette satuttaneet minua, enkä rupea sääliä kerjäämään.

      • samiviinik_

        Onko ollut tarkoitustaan mitään antaa, vaan vain vouhottaa.


      • samiviinik_

        Pitäs olla munat rahalla vuorattu.


      • samiviinik_

        MUUTAKUIN SÄÄLISTÄ LEIKIT ANTAVISI MINULLE JOTAIN JA VITTU SAA MUUTA KUIN LYHYEMMÄN ELÄMÄN!!


      • samiviinik_

        Uraohjus, pommi työmaalla, mitähän tässä tekisi..


      • samiviinik_

        Uutta elämää odotellessa, hyvä palvelu.


    • samiviinik_

      Kumpi voittaa karhu vai leijona..

      • samiviinik_

        Huomion saamattomuus loukkaa.


      • samiviinik_

        On olemassa sellainen asia, missä ei ole mitään salattavaa.


      • samiviinik_

        Se lanteen vääntely ja naureskelu tarkoitti, jotta on "toinen" mies.


      • samiviinik_

        Puhumalla saisi, mutta teeppä sitten.


      • samiviinik_

        Viime syksynä olin 3viikkoa juomatta..


      • samiviinik_

        Keräilin baarikaappia autoon, kun kävin Viitasaaren Alkosta kalastamasta tätä Pihtiputaan Alkosta kadonnutta myyjää.


      • samiviinik_

        Eletään valheessa omasta hyvyydestä, seksi asia mistä kilpaillaan.


      • samiviinik_

        Mieluummin tapat minut, kuin pahoitat mieleni?


      • samiviinik_

        Onnea.


      • samiviinik_

        Kuuluu hävetä itseään.


      • samiviinik_

        Eletään omassa ylivertaisuudessa.


      • samiviinik_

        Siitähän se toisen haukkuminen kertoo.


      • samiviinik_

        Metsän väki.


    • samiviinik_

      :-D :-D :-D

      • samiviinik_

        Nautintoa toisen kärsimyksestä.


      • samiviinik_

        Hypätään hihnan puikkoihin siinä meikän kohdalla.


      • samiviinik_

        Hohhoijjaa.


      • samiviinik_

        Pelataan sillä, mikä on laillista.


      • samiviinik_

        Keksi jotain uutta.


      • samiviinik_

        Mukava kimpassa huijata.


      • samiviinik_

        Toinen meistä on hirviö.


      • samiviinik_

        Kusee kolmannen neljännen kerran juomisen takia valtion paritus.


      • samiviinik_

        Sitä on huomenna 5ckal komeampi.


      • samiviinik_

        Miltä tuntuu, kun kirjoitan sellaiselle valheelliselle Venäläiselle naiselle alkoholin käytöstäni ja entinen kunnanjohtaja hyppii k-kaupan edessä kuuden aikaan aamulla, kun olen aamukävelyllä? Tai saman näköinen kaveri.


      • samiviinik_

        Haluttiin huijata pakkohoitoon ja sitten työpaikka halusi huijata lisää ja sitten Alko halusi huijata, kun työpaikan huijaus ei onnistunut ja nyt ollaan tässä.


      • samiviinik_

        Ei muistella pahalla.


      • samiviinik_

        Syyn tähän te tiedätte, en minä.


      • samiviinik_

        Te pelaatte jotain sosiaalipeliä ja minä olen toinen osapuoli.


      • samiviinik_

        Oletteko pelanneet sellaisia Leisure suit Larry pelejä?


      • samiviinik_

        Onneton runkkari kuka luulee naista saavansa.


      • samiviinik_

        Suomeksi sanottuna me tappelemme.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe