Mikä suihkukaappi on hyvä?

christiina-ariel

Pitäisi valita uusi suihkukaappi. Ei siis suihkuallasta eikä suihkuseinää, vaan kaappi. Sen tiedän, että merkeissä on eroa. Sitä en usko, että myyjä olisi se satavarma asiantuntilja. Kysymykseni kuuluu, onko kellään kokemusta esimerkiksi Bath life -kaapeista? En haluaisi vuotavaa rimpulavekotinta.

7

5207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NailerNick

      Sankaa olen asentanut ja vaikuttaa hyvältä. Puolentoistatuhannen kaappi.

      Hafa on muuten hyvä mutta kestää minkä kestää. Rullat tuppaavat menemään itse edestään. Tonnin kaappi ja rapiat.

      Halvoista Harma on hintaansa nähden OK. Tosin asentamiseen menee aikaa. Ostin muistaakseni hintaan 200 euro plus jotain. Harman etu on siinä, että yhdellä Sanka-kaapin hinnalla saa 6 -
      jotain Harma-kaappia.

      • leira

        Onko sinulla kokemusta Norosta?
        Tila, johon kaappi tulee on toiselta seinältään 80 senttiä. Harman kapein seinä näyttäisi olevan 85 leveä.


      • NickNailer

        Ei ole kokomusta Norosta.

        80 cm on aika pieni tila, mutta tilatarve riippuu tietysti käyttäjän koosta.

        Oletko ajatellu 80 x 100 kaappia? Olisi enemmän tilaa.


    • lagunarokkaa

      Laguna-malli on meillä ollut tämän vuosituhannen. Höyry-jetti-kaappi on kiva etenkin pakkasilla. Hieronta-ominaisuus on meillä turha, sitä ei seuraavaan tarvita. Höyrytoiminto lämpenee nopeammin kuin sauna.

      Kerran taisi olla sähkö-ongelma, mutta se korjattiin. Käyttäjiä oli aluksi 4, nyt enää 2.

      • saarayliantila

        hei no minä tilasin hierovan suihku kaapin tyytyväinen olen . hintakaan ei ollut paha 899euroa kotiin toimitettuna


    • Sakari.Tolopainen

      Itselläni https://ale-market.com/kauppaan?olsFocus=false&olsPage=products/suihkukaappi-hierovalla-suihkulla-ceramic-876r
      Maksoin 1500€ nyt alennuksessa näköjään, mutta rullat yms 5 vuoden takuulla ja 4mm karkaistua lasia todella tukeva olen todella tykännyt suosittelen.

    • huonotuote

      En suosittele ainakaan Aresso 80-90 mallin suihkukaappia, vaikea kasata varsinkin ahtaisiin tiloihin ja kun on vielä nurkkamalli niin joutuu seinät kiinnittämään reikiä poraamalla sekä ruuvein ulkopuolelta ja jos ei ole tilaa liikutella kaappia niin mahdoton tehtävä ja lisäksi kiinteiden sivulasien kiinnitysreiät porattu kaareviin ylä-ja alaosiin vääriin paikkoihin, reiät on sivussa muovisten kiinnikeiden reiistä reilun puoli senttiä, oli porattu tehtaalla juuri lasin reunan alle, lisäksi jos lasin reunaan laittaa sinne kuuluvan tiivisteen niin kiinnitysreikä jää lasin alle, vähänkö alkoi hiillos hehkumaan kun kasasin kaappia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe