oeln täydellisesti kyllästynyt sekä omiin että mieheni sukulaisiin. Koska en pidä heihin yhteyttä, en soita enkä käy kylässä, toivon, että he toimivat samalla tavalla.
Haluan rauhaa.
Pidän yhteyttä ystäviin, joita minulla on sekä Suomessa että ulkomailla. Heihin pidän yhteyttä, soitan usein ja vierailen usein heidän luonaa.
Sukulaiset puhuvat vain pahaa toisistaan.
SUKULAISIIN TÄYDELLISESTI KYLLÄSTYNYT
sukulaiset
8
519
Vastaukset
- miehen suku plaah....
vaan yrittävät viedä tuhkatkin pesästä jos vain mahdollista,
- eräs kokenut
Mieheni sisarten kateus paljastui vasta perinnön jaossa täydellisesti, joten tiedetään mistä puhut.
- Kaija
Olen pistänyt välit poikki koko juonittelevan ja toisistaan takanapäin pahaa puhuvan ja manipuloivan suvun kanssa,onneksi kukaan heistä ei asu kotipaikkakunnallani!
- Doe-10
Ainoa yhteydenpito joulukorttien välityksellä.Eläkööt elämäänsä ja minä elän omaani.
- Juntti
Doe-10 kirjoitti:
Ainoa yhteydenpito joulukorttien välityksellä.Eläkööt elämäänsä ja minä elän omaani.
Ei ole mitään lakisäädäntäistä sukulaisten kanssa seurusteluvelvollisuutta,ei edes vanhempien eikä heistäkään ole pakko pitää!
- täysii mulkkui koko sakki
samoin.miehen suku on syvältä persiestä.
vanhemmat eronneet molemmilla uudet lapset ja puolisot. niitä hyysätään.
ei käyv kylässä- tekstiviestillä onnitellaan-lapsenlapsia ei tavata.
mulkkuja tosi mulkkuja.- karjalais eukko
kaksi hämäläis pappaa riiteli vät keskenää, karjalais pappa kuunteli sivummalla,hämäläinen ukko toiselle,sinä oot ihan pers...karjalainen siihen,pojat mie oon iha siit lähelt kannakse takkaa.olen sukulaisista melko samaa mieltä kanssanne.
Olenkohan minäkin sukulaisilleni sellainen, millaisia teidän sukulaisenne ovat?
Minä ainakin olen hyvissä väleissä sukulaisteni kanssa. Sanoisin, että ainoat joita voin ystäviksi sanoa, löytyvät sukulaisistani (sisar, serkut Suomessa ja Ruotsissa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528