Hei!
Itse liikuntavammaisena Jeesukseen uskovana ja Häntä rakastavana ihmisenä haluan sanoa.
Älkää hylätkö Hänen etsimistään siksi että olette ehkä törmänneet rasittaviin ihmisiin jotka ovat sanoneet: Jos uskoisit sinä parantuisit.
Kaikki eivät parane, mutta Herralla on paljon opetettavaa ja annettavaa meille jokaiselle.
Älkää hylätkö Häntä ihmisten vuoksi.
usko ja vamma
3
838
Vastaukset
- ATDT-2
Vinkki teille uskovaisille. Saatte toki itse uskoa ja rakastaa jumalaanne, mutta kunnioittakaa muita ihmisiä siten, että ette väkisin yritä tyrkyttää muille uskoanne.
Minulle on tullut vastaan jopa taksikuskeja, jotka tyrkyttävät tuota jumalahöpinää, eli jos otan jumalan sydämeeni , niin vammani paranee.
Jumalaa en ottanut, mutta ilmoitin kuskista taksitarkastajalle. Kenties se jumala kompensoi hänelle taksitarkastajan todennäköisesti määräävät rangaistukset. - pikkulammas2
Miksi et kestä normaalia keskustelua myös tästä aiheesta? Minusta tuntuu että juuri sinunlaisillesi ihmisille minä kirjoitin.
Jos olisin kirjoittanut mistä tahansa muusta et olisi ärsyyntynyt.
Jos taksikuski olisi suositellut vaikka jotain elokuvaa olisitko toiminut kuten toimit?
Hän tahtoi vinkata sinulle jostai paljon paremmasta, hänhän tarjosi sinulle lottovoittoa hyvänen aika!
Ehkä toi asian väärin esiin, olen pahoillani siitä mutta hyvää hän tarkoitti.
Ihmisten takia ei kannata tyrmätä asiaa.
Huomaan että sinussa on paljon vihaa, suurin rakkaus on paljon ihanampaa.
Kaikkea hyvää! - ATDT-2
Rakastan äitäni, sisaruksiani ja heidän ihania lapsiaan.
Rakastan tyttöystävääni, tulevaa puolisoani.
Pidän ystävistäni ja kavereistani. Kuten myös työstäni.
En kaipaa elämääni jotain muuta tyrkyttämään pakolla jotain jumalaa tai kirkkoa, joihin en usko.
En ole mitenkään sanonut, että muut ihmiset eivät saisi rakastaa kirkkoaan tai jumalaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849