Kiusaajaa munille

kostomielessä

Mitkä olisi hyvät kengät potkaista kiusaajapaskaa kasseille?

35

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitsari660

      Teräskärkiset suojakengät. Sen jälkeen kyllä ei kiusaaja lisäänny

      • potkasen sua kohta kasseille vitun luuseri


      • KyImis_
        THELOLIHENTAI kirjoitti:

        potkasen sua kohta kasseille vitun luuseri

        Väkivalta ei ole ratkaisu.


      • KyImis_ kirjoitti:

        Väkivalta ei ole ratkaisu.

        väärin se on ainoa ratkaisu, ja juuri siksi suomen poliisin pitäisi alkaa käsitellä näitä pakolaisia fasistisin ottein.


      • Snash
        THELOLIHENTAI kirjoitti:

        väärin se on ainoa ratkaisu, ja juuri siksi suomen poliisin pitäisi alkaa käsitellä näitä pakolaisia fasistisin ottein.

        Uusnatsi pelle osaatko edes hailata oikein


    • nimeltaanolematon

      Eiköhä se piikkareil luonnistu :D

    • maihareillatietysti

      Maiharit (teräskärki). Tuntuu varmasti palleissa.

      • rirtofjöd

        Eiköhän mikä tahansa kenkä tunnu palleissa, kun potkaistaan.


    • vahvatyttö

      ei tartte potkasta kun häpäsee sen kuisaajan mua alko kiusaa yx mua isompi tyyppi ja tuli tönii ja haukkuu niin mä otin sen kanssa yhteen ja selätin sen niin että kaikki muut tyypit näki sen jutun. päästin sen vielä ylös ja vedin sen uudelleen selälleen niin meinas alkaa itkee. siis tää kiusaaja oli poika ja mä oon tyttö mä luulen että monet tytöt voittaa pojat matsissa.

      • XDLSD66

        pojat ovat fyysisesti tyttöjä voimakkaampia joten en usko


      • buububnjbdl

        Juu, kyl mäki oon pojan selättäny, mut se oli tuota ala-koulu aikaa - eikä se ollu tosissaan ku suussaan. ;/


    • äölkjhgfdsa

      Oon kuullu semmosta juttuu et Hai-saappaat aika hyvät XD

      • oerufop

        Ai, keneltä olet kuullut vai tarkoitatko, että olet lukenut näin joltain pervoilupalstalta?

        Löisin vaikka vetoa, että Hunterin saappaat ovat paremmat kuin veltot nokialaiset.


      • Fetissi..


    • Selättänyt

      Kiskase housut ajas ja vedä pallit polviin se on helppoo ja silla varmaa roikkuu muutenki housut perseen alapuolella

    • Viinipytty

      Munille potkiminen ei ole ratkaisu.

      • Onhan; se ratkaisee ongelman.

        kiusaaja on oikeutettua vaikka tappaa


      • Lässynlässyn

        Mistä tiedät? Kyllä se voi ratkaista ongelman ja kuka nyt ei haluaisi kerran elämässään päästä potkaisemaan jätkää kunnolla palleille ja nähdä tämän ruikuttavan maassa.


      • Lässynlässyn kirjoitti:

        Mistä tiedät? Kyllä se voi ratkaista ongelman ja kuka nyt ei haluaisi kerran elämässään päästä potkaisemaan jätkää kunnolla palleille ja nähdä tämän ruikuttavan maassa.

        Minä en haluaisi. Joskus on pakko satuttaa, mutta ei se koskaan kivaa ole.


    • wörtti

      Ja saat itse syytteet, reps.

    • fdyjhfyhu

      Valihe parahaat näest:
      Krokit
      Jone Nikulan jeesusbussinpotkimismaiharit
      Laaskettelumonot
      Loordi-saappaat
      Turvapaikanhakijan lättäpohjabiletystennarit
      Geishan hiippailutossut
      Jokerinarrin kulkuskärkiset kangaspieksut
      Varamiehen kengät https://youtu.be/Z7HVr7iUqwI?t=40
      tuohivirsut
      Arabian niemimaan muotoiset huopikkaat
      kiinalaiset kauneuskengät joilla typistettiin tyttöjen jalkateriä
      santaalit johilla Mooses vajelti 40 vuotta autiomaassa

    • kysss

      vittu sä oot ainu alikehittyny täällä aamu ittes

    • boi12

      Ite en ainakaa uskaltais haastaa riitaa tytön kans ku ei niille kuitenkaa pärjää :D

    • kieli---

      mielellään vilttitossut sepä se kunnon joustoa :) mahdollisuudet vielä jatkaa sukua :D

      • Suvun jatkaminen on julmaa sekä maailmaa että lasta kohtaan.


    • Eiköhänviestimene

      perille ihan normi kengillä, eikä (toivottavasti) synny isompaa vahinkoa. Onnea matkaan may the force be with you.

    • 3550554

      Ja miksi pitää aina ensimmäiseksi olla sinne munille survomassa?

    • kumppareillamunille

      Kumisaappaat.

    • er543456gd

      Hei tytöt ja homot, älkää potkiko meitä poikia munille! Se sattuu ihan vitusti ja sen jälkeen makaa maassa kaksinkerroin ja tuntuu siltä että kuolema tulee. Älkää koskaan potkiko munille!!

      • Porteous

        Poikia ne homotkin on ja onko se nyt niin paha asia jos potkaisee jotakin kusipäätä munille?


    • SeSattuuSaatanasti

      Ei sillä oo mitään väliä millä sä sinne potkaset, sattuu perkeleesti jo pienempikin isku. Mutta varo ettet kasseja rusenna tai lähtee isyys ja joudut pulaan

      • 948130011

        Isyys mihinkään lähde.


      • poju14-

        En oo koskaa nähny että poika olis pärjänny tytölle tappelus tai painis niin ei kai tarvi munille potkia ku tytöt voittaa muutenki aina.


    • Anonyymi

      Minä olen potkinut Hai-saappailla , ne on hyvät potkimisessa.

      • Anonyymi00030

        Selvä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe