Hei. En tiedä miten toimia tämän tapauksen kanssa. Miespuolinen tuttuni hyväksikäytti minua kun olin hänen luonaan yötä. Olimme siis juhlimassa ja heräsin yöllä siihen kun hän oli riisunut vaatteeni ja oli päälläni. Tämän jälkeen otin häneen yhteyttä muutaman viikon jälkeen. Hän vetoaa muistamattomuuteen ja ei myönnä eikä ole pahoillaan. Suuttui enemmän siitä kun lähestyin häntä vihaisena asiasta kasvokkain. Monenlaiset tunteet raastavat minua tällä hetkellä. Mitä ihmettä pitäisi tehdä?!
Vastaukset 3
- tghjkuiop
Jos juhlissa ei saa pillua niin ei koko kesänä. Tai talvena... :/
Hei Varjoissaa! Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan apua tilanteeseesi. Kertomasi kokemuksen jälkeen on luonnollista kokea monenlaisia tunteita. Kertomasi mukaan kuulostaa siltä, että olet joutunut seksuaalirikoksen uhriksi. Vastuu on aina rikoksen tekijällä, ei uhrilla. Meillä jokaisella on oikeus seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen ja seksuaaliseen loukkaamattomuuteen ja fyysiseen turvallisuuteen. Tämä tarkoittaa sitä, että jokaisella on oikeus päättää kenen kanssa, milloin ja miten harrastaa seksiä. Seksiin tarvitaan aina kummankin osapuolen suostumus. Esimerkiksi nukkuva tai muuten tiedottomassa tilassa oleva henkilö ei voi antaa suostumustaan seksiin.
On tavallista, että uhri kokee syyllisyyttä tapahtuneesta ja uskoo itse osaltaan aiheuttaneensa rikoksen. Häpeä ja syyllisyys voivat estää asiasta kertomisen. On tärkeää ettei jää yksin asian kanssa. Rikoskokemus voi olla raskas ja ahdistava uhrille. Apua kannattaa hakea Rikosuhripäivystyksestä sekä muilta ammattilaisilta. Voit olla yhteydessä Rikosuhripäivystykseen ja saada tukea sekä neuvoja lähimmältä palvelupisteeltä. Palvelupisteiden yhteystiedot löydät www.riku.fi/yhteystiedot.
On tärkeää, että seksuaalirikoksesta tehdään rikosilmoitus poliisiasemalle. Rikosilmoituksen voi tehdä missä tahansa poliisiasemalla ja mukaan voi ottaa ystävän tai tukihenkilön.
Tapahtuneesta kannattaa jutella jonkun luotettavan henkilön kanssa tai tulla Rikosuhripäivystyksen chattiin juttelemaan. RIKUchat on auki arkisin 9 – 15 ja maanantai-iltaisin 17 – 19. Chat löytyy www.riku.fi/nuoret nettisivuilta.
Ystävällisesti Rikosuhripäivystys- dffffffdf
jäi vähän epäselväksi annoitko sille aamulla ns krapula panot vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741594Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971143Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301040- 151010
- 164997
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55849Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu130821- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.187776Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12625Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191587- 86580
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79578- 41520
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75517