... ole sanoutunut irti Turun terrori-iskusta. Ymmärrän kyllä, että "kaveria ei jätetä" ja että tuo terroristi "on yksi teistä". joten vähän hankala on nyt mennä tuomitsemaan omiensa tekoja.
Luterilaistenh pappien hallitsemat keskustelufoorumit ovat vuosia nettikiusanneet islamin ja terrorismin vastaisia, sekä yleensäkin hengellisesti ja / tai poliittisesti toisinajattelevia foorumisteja, syyttäneet meitä milloin uskonnollisesta julistamisesta, yleensä rasismista ja vihapuheesta, bannanneet mm. itseni lukuisia kertoja väärinajatteluni ja suorapuheisuuteni vuoksi, viimeksi n. kolmisen viikkoa sitten. No, papisto sai sen minkä halusi ja mitä suojeli.
Jos kutsuu teroja tukevia ja suojelevia suvakkeja suvakeiksi, saa bannin.
On huvittavaa lukea samojen henkilöiden nyyhkytyksiä Turun iskun vuoksi, kun tietää totuuden heistä. Eikö tuollainen surutyö ole rasismia, sillä muslimithan ovat yksiä teistä? Islaminuskonttoon oleellisesti kuuluu vääräuskoisten murhaaminen, nimenomaan kurkkuja leikkaamalla. Ei saa tuomita! "Rasisti! Eivät KAIKKI muslimit ole kurkunleikkaajia!"
Väitän edelleen, että ovat. Sillä tähän heidän profeettansa Muhamed heitä kehoittaa.
Aiemmin kiivaasti vihasin hellareita, heidän rikollisen toimintansa vuoksi, jonka uhri olen itse ollut aivan pikkulapsesta asti. Nykyään he ovat minulle yhdentekeviä.
Mutta te, luterilainen kirkko, johon uskoin ja luotin, jonka jäseneksi itse aikuisiällä tulin, te petitte minut oikein kybällä.
Jätän uskonnolliset seurakuntaseikkailuni tähän. Olen eronnut kirkosta teidän piispojenne ja pappienne todella törkyisten tekojen vuoksi. Olinhan minä kuullut varoituksia "kirkosta" monilta ateistitutuiltanikin. Mitä papit todellisuudessa ovat. Mutten uskonut. Nyt uskon.
https://www.youtube.com/watch?v=QbqxHR8q2GM
En viitsi edes vihata teitä. se on ajanhukkaa. Itse luotin ja uskoin teitä. Se oli valitettava virhe.
.
Luterilainen kirkko ei vieläkään
11
128
Vastaukset
- kunhan_kysyn
Luterilainen kirkko ei ollut mukana Turun terroristi-iskussa, joten ei kai sitten kirkon tarvitse irtisanoutuakaan. Vai onko sinulla jotain salaista MV-tietoa, joka todistaisi toisin? Kovin ala-arvoinen provo siis aloitus.
Hieno provo kyllä. Pitäisikö meidänkin tällä kylällä metsästys-seuran ja maanviljelijöiden osuuskuntien puolesta irtisanoutua tästä terroriteosta, ai niin ja suomen luontoliiton myös koska kuulun siihen ?
Olisko sitten tosi uskova ::D
Ei oikein tiedä nauraisko vai itkiskö näitä teidän "parempien" aloituksia :xD- KirkonPilkkaama
Ei ole provo, vaan teidän oma arkkipiispa Mäkisenne julisti välittömästi iskun jälkeen terroristin "olevan yksi meistä". Tiedätte kyllä asian laidan.
Edelleenkään te ette halua olla rehellisiä ja vastata omista sanoistanne ja teoistanne. Olette aina kimpassa pilkanneet ja bannanneet meitä jotka varoitimme tästä.
Nyt kun olette yhtä islamin kanssa, tuleeko tästäkin toiminnasta yleistä luterilaisen kirkkomoskeijan "messuissa"? Lestadiolaisilla tämä sama on kai ollut aina tapana:
https://www.youtube.com/watch?v=Eh1okS_hj0Y
.Eikö terroristi ole yksi meistä,ihmisistä? Käsittääkseni hän on kuitenkin ihminen ja siten Mäkinen sanoi ihan oikein. Terroristikin on ihminen, jolla on isä ja äiti, ehkä sisaruksia, muuta sukua, läheisiä, kavereita....
Eerikatässämoi kirjoitti:
Eikö terroristi ole yksi meistä,ihmisistä? Käsittääkseni hän on kuitenkin ihminen ja siten Mäkinen sanoi ihan oikein. Terroristikin on ihminen, jolla on isä ja äiti, ehkä sisaruksia, muuta sukua, läheisiä, kavereita....
Mistä sinä tiedät, että Mäkinen määritteli "meistä" tarkoittavan kaikkia ihmisiä?
usko.vainen kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että Mäkinen määritteli "meistä" tarkoittavan kaikkia ihmisiä?
Mistä sinä tiedät ettei olisi niin tehnyt?
Sinä määrittelit juuri mitä hän tarkoitti. Perustele toki mistä sen tiedät.
Vai ajatteletko hänen tarkoittaneen yksi Mäkisistä? Yksi miehistä, yksi tummatukkaisista....??
Vai ajatteletko hänen tarkoittaneen yksi Mäkisistä? Yksi miehistä, yksi tummatukkaisista....??
Hyvä kysymys itsellesi 🤗
- KTS--
Kuinkahan monetta kertaa ja kuinkahan monennesta syytä tämä sama peelo luuseri TAAS julistaa täällä eroavansa kirkosta!
:D))))))
HAHAHAHAHAAAAA!!!- PeeloLuuseritar
Mikäli tarkoitat peelolla luuserilla minua, olen viimeisen kerran eronnut kirkosta jo vuosi sitten, silloin kun Espoon piispa Tapio Luoma julisti twitterissä, ettei Kristuksen risti kuulu minulle ja kaltaisilleni rasisteille. Meidän rikosten uhrien tulisi vain pitää turpamme kiinni.
Suomen Ev.lut.kirkko uskoo omineensa ristin yksin itselleen.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292751
- 951596
- 1211394
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371204- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53952
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856