MAROKKO MURHAAJIEN MAA

AbdelÄhmän

Olen käynyt monta kertaa Agadirissa. Marokkolaisilla on ylimielinen asenne eurooppelaisiin kristittyihin. Pariisi-Nizza.Barcelona ja nyt Turku marokkolaiset murhaavat terroristit iskevät. Haluatko tukea tätä turistirahoillasi?

7

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtahanIhanIisistiNytVaan

      Vähän turhan hätiköityjä johtopäätöksiä ehkä? Kyllä käsittääkseni on tällähetkellä kuitenkin melko nopeasti kehittyvä maa. Onhan tuolla myös monia Suomalaisiakin firmoja, mm. Nokia Mobile Phones sekä turkulaislähtöinen IQ Payments.

    • älkäämenkö

      Persläpi se on, likainen sellainen. Kokemusta on tältä kesältä.

    • naisen.aivot

      Suominaisten edesauttamina tuon roskakansan miehet tänne saapuvat.

    • Nohuhhuhvoevoe

      Mietin vaan että miksiköhän sinne aina palasit, kaikista negatiivisista kokemuksista huolimatta. Todennäköisesti et ole koskaan edes käynyt Marokossa lol...

    • Silverhipo

      Olen juuri Marokossa kiertomatkat lopussa.Kaikki OK, ei vatsatauti ja ei ongelmia yksi rasittava kohdeopas ja kerran liian vähän puheaikaa paikalliseen puhelimeen maksettuun rahaan nähden.Kansainvälisen kymmenen hengen ryhmältä ei varastettu mitään ei vatsatauti ja.Alkoholia on syrjäseuduilla vaikea saada no onneksi oli muutama litra varalla

    • saharanrosvot

      Jos menette vaarallisille alueille Saharassa siellä voi päästä hengestään vaikka puhelimen takia tai muuten vaan. Siinä ei paljoa opas auta kun rosvo terroristijoukko yllättää, joita asuu vuorilla ja saharan autiomaassa piilotellen. Rosvoja ei ole pystytty kitkemään täysin

    • rokkomikärokko

      marokko rokoista pahin, eikä parane kuin ydinohjuksella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe