Olen käynyt monta kertaa Agadirissa. Marokkolaisilla on ylimielinen asenne eurooppelaisiin kristittyihin. Pariisi-Nizza.Barcelona ja nyt Turku marokkolaiset murhaavat terroristit iskevät. Haluatko tukea tätä turistirahoillasi?
MAROKKO MURHAAJIEN MAA
7
1203
Vastaukset
- OtahanIhanIisistiNytVaan
Vähän turhan hätiköityjä johtopäätöksiä ehkä? Kyllä käsittääkseni on tällähetkellä kuitenkin melko nopeasti kehittyvä maa. Onhan tuolla myös monia Suomalaisiakin firmoja, mm. Nokia Mobile Phones sekä turkulaislähtöinen IQ Payments.
- älkäämenkö
Persläpi se on, likainen sellainen. Kokemusta on tältä kesältä.
- naisen.aivot
Suominaisten edesauttamina tuon roskakansan miehet tänne saapuvat.
- Nohuhhuhvoevoe
Mietin vaan että miksiköhän sinne aina palasit, kaikista negatiivisista kokemuksista huolimatta. Todennäköisesti et ole koskaan edes käynyt Marokossa lol...
- Silverhipo
Olen juuri Marokossa kiertomatkat lopussa.Kaikki OK, ei vatsatauti ja ei ongelmia yksi rasittava kohdeopas ja kerran liian vähän puheaikaa paikalliseen puhelimeen maksettuun rahaan nähden.Kansainvälisen kymmenen hengen ryhmältä ei varastettu mitään ei vatsatauti ja.Alkoholia on syrjäseuduilla vaikea saada no onneksi oli muutama litra varalla
- saharanrosvot
Jos menette vaarallisille alueille Saharassa siellä voi päästä hengestään vaikka puhelimen takia tai muuten vaan. Siinä ei paljoa opas auta kun rosvo terroristijoukko yllättää, joita asuu vuorilla ja saharan autiomaassa piilotellen. Rosvoja ei ole pystytty kitkemään täysin
- rokkomikärokko
marokko rokoista pahin, eikä parane kuin ydinohjuksella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512