MAROKKO MURHAAJIEN MAA

AbdelÄhmän

Olen käynyt monta kertaa Agadirissa. Marokkolaisilla on ylimielinen asenne eurooppelaisiin kristittyihin. Pariisi-Nizza.Barcelona ja nyt Turku marokkolaiset murhaavat terroristit iskevät. Haluatko tukea tätä turistirahoillasi?

7

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtahanIhanIisistiNytVaan

Vähän turhan hätiköityjä johtopäätöksiä ehkä? Kyllä käsittääkseni on tällähetkellä kuitenkin melko nopeasti kehittyvä maa. Onhan tuolla myös monia Suomalaisiakin firmoja, mm. Nokia Mobile Phones sekä turkulaislähtöinen IQ Payments.

• älkäämenkö

Persläpi se on, likainen sellainen. Kokemusta on tältä kesältä.

• naisen.aivot

Suominaisten edesauttamina tuon roskakansan miehet tänne saapuvat.

• Nohuhhuhvoevoe

Mietin vaan että miksiköhän sinne aina palasit, kaikista negatiivisista kokemuksista huolimatta. Todennäköisesti et ole koskaan edes käynyt Marokossa lol...

• Silverhipo

Olen juuri Marokossa kiertomatkat lopussa.Kaikki OK, ei vatsatauti ja ei ongelmia yksi rasittava kohdeopas ja kerran liian vähän puheaikaa paikalliseen puhelimeen maksettuun rahaan nähden.Kansainvälisen kymmenen hengen ryhmältä ei varastettu mitään ei vatsatauti ja.Alkoholia on syrjäseuduilla vaikea saada no onneksi oli muutama litra varalla

• saharanrosvot

Jos menette vaarallisille alueille Saharassa siellä voi päästä hengestään vaikka puhelimen takia tai muuten vaan. Siinä ei paljoa opas auta kun rosvo terroristijoukko yllättää, joita asuu vuorilla ja saharan autiomaassa piilotellen. Rosvoja ei ole pystytty kitkemään täysin

• rokkomikärokko

marokko rokoista pahin, eikä parane kuin ydinohjuksella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2129
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1190
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1106
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      936
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe