Venäläiset

Tortillas

Onko Khao Lakissa paljon venäläisiä turisteja?

7

961

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäkö

Ei ollu ainakaan viime talvena.

• Ne harvat venäläiset joihin itse olen Khao lakissa törmännyt, ovat viettäneet varsin simppeliä ja mukavaa lomaa. Varmaan alle 10 kaikenkaikkiaankin, joista varmuudella olen voinut sanoa venäläisiksi. Varmaan niitä enemmänkin on, mutta pysyvät aika omissa oloissaan.

Yhdestäkään venäläisestä ei ole khao lakissa omalla kohdalla aiheutunut minkäänlaista harmia tai haittaa.

• Naiskauneusexpertti

Sen näkee siitä, kun nainen on kansainvälisen luokan kaunotar ja hymyilee, kun mies osoittaa arvostavansa naiskauneutta.

• MiesKäytösExPertti

Joo ne ei hutsuttele vaan arvostaa, eli Venäläinen herrasmies ja Suomalainen täys juntti.

• Nimimerkkinimi

Oli aivan liiaksi asti ja käytös ala-arvoista, mutta onneksi lama vei matkarahat eli viime aikoina ei venäläisiä ole juuri näkynyt. Tosin kaikkein ärsyttävimpiä turisteja siellä nykyään ovat röyhkeät ruotsalaiset lapsiperheet, maailmanomistaja-saksalaiset ja hinnoista mankuvat suomalaiset keski-ikäiset.

• Urpooooooo

Mitäs ikäluokkaa itse edustat? Vai mikä on käsityksesi keski-iästä?

• Strastuiiiiiit

Venäläiset ovat keskittyneen pattayalle ja Phuketiin joten Lakissa ei juurikaan öykkäteitä tapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1673
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      150
      1278
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      217
      922
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 88
      676
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      629
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe